Hej, pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta (bez elementów sprzedaży). Chciałabym zorientować się jak przedstawiają się zarobki na tym stanowisku. Czy po okresie próbnym można liczyć na zarobki na poziomie 5000-5500 zł netto?
W tej firmie na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta 5000 netto? No jasne, ale tyle to raczej na fakturze, a nie do łapy... Ogólnie w tej firmie raczej nie płacą dużo :)
Masz na myśli że można tyle dostać ale brutto? Na fakturze to na tym stanowisku trzeba mieć swoją działalność i przyjmują tylko na b2b? Bo jednak zależałoby mi na normalnej umowie.
Możesz dostac umowę o prace, nie wiem ile teraz dają nowym pracownikom (po tej inflacji) ale myśle że 5 tys brutto to jest max co można dostać na tym stanowisku. Jeżeli tyle dostaniesz to znaczy że masz już duże doświadczenie w obsłudze klienta, ale z tego co wiem to firma woli przyjmować bez doświadczenia lub z małym doświadczeniem żeby zapłacić mniej.
Wiesz może, jak tam wygląda rotacja? Często szukają nowych osób, do pracy przy obsłudze klienta? Zastanawiam się w sumie, skoro przyjmują osoby bez doświadczenia, to czy są też nastawieni na studentów? Czy raczej trzeba brać od razu cały etat?
Rotacja raczej wynika z tego, że osoby z obsługi klienta rozwijają się i np. przechodzą do działu IT czy analiz.
Czyi jest możliwość awansu i zmiany stanowiska? Pomagają w tym szkolenia? Firma je oferuje jak ktoś chce się uczyć nowych rzeczy? Czy bardziej stawiają na naukę przez prace i dlatego można zmieniać działy i próbować nowych rzeczy?
@pracownik może są przypadki osób, które z obsługi klienta przeszły do działu IT np. na testera, ale są to osoby które pracowały na obsłudze klienta minimum 4-5 lat
To w sumie długa droga przed kimś, kto chce rozpocząć w obsłudze klienta. Widzę, że pisaliście, iż firma woli przyjmować ludzi bez doświadczenia i szkolić. Tak zapylam, czy pracownik podpisuje jakąś lojalkę, ja firma go wyszkoli, że nie może odejść do konkurencji? Skoro tyle trzeba w ogóle w dziale klienta pracować, aby móc coś wyżej myśleć to oceniasz, że to praca stabilna i tak za byle co się nie wylatuje?
Firma jest stabilna i raczej nie ma tam zwolnień bez powodu, atmosfera też jest fajna. Jeżeli będziesz pracował normalnie to nie ma się o co martwić, że cię zwolnią. Były przypadki zwolnienia, ale rzadko się to zdarza i raczej są to przypadki gdzie pracownik nie wywiązuje się ze swoich obowiązków lub po prostu nie ogarnia. Natomiast jeżeli ktoś chce iść do IT to lepiej szukać pracy w tym dziale niż liczyć na to że w tej firmie z obsługi klienta przejdzie się szybko do IT.
jest taka szansa, zakładając że zatrudnisz się na 1,5 etatu. w tej firmie na stanowiskach helpdesk pracujesz na minimalnej pensji
Tutaj pracownicy po kilku latach na stanowiskach związanych typowo z IT muszą się starać o taką stawkę. Firma wykorzystuje typowo psychologiczny zabieg kreowania “jesteśmy rodziną” żeby jak najmniej płacić, bo przecież atmosferą też da się opłacić rachunki. Po okresie próbnym maks kilka stówek ponad najniższą.
Myślisz, że płacą mniej niż w okolicy w obsłudze klienta? Hmm, nie pracowałam jakoś długo, więc nawet nie miałabym porównania, nie udało mi się wszystkich firm tu obskoczyć :D I jeśli tak to czy dużo mniej?
Zauważyłam, że firma dosyć często rekrutuje na stanowisko testera. Czy to znaczy, że zespół się rozbudowuje czy częsta rotacja?
tak, minimalna pensja a spróbuj pokazać niezadowolenie przy przedłużeniu umowy to góra się obrazi i z przedłużenia umowy już wtedy nici :)
Czy jest możliwość pracy w FarmaProm.pl Sp. z o.o. na część etatu?
Czy jest szansa na umowę o pracę, czy tylko i wyłącznie zlecenie?
Tak, oczywiście. Formy zatrudnienia są elastyczne- może to być UoP, B2B czy jeśli ktoś woli to również umowa zlecenie.
Spotkanie w firmie na stanowisko szeregowe, doradcy klienta z obcym językiem, na której okazało się, że z językiem obcym kontakt jest znikomy (a na tym najbardziej mi zależało). Przesłuchanie przez trzyosobowe gremium ubrane jak wycieczkę poza miasto (uważam za niestosowne i brak szacunku do interlokutora, pokazuje "dziadowskość" pracy)z bardzo poważnymi minami sędziów sądu najwyższego, pytania standardowe, rozmowa trwała ok.30 minut. Podejrzewam, że zarobki, tak jak w komentarzach oscylują raczej wokół pensji minimalnej. W ogłoszeniu zamieścili informację, że praca jest na umowę o pracę, a na rozmowie pytano mnie czy umowa zlecenie mi odpowiada. Ogłoszenie ponawia się co kilka miesięcy, więc obiecująco to nie wygląda. Dostałam informację o odrzuceniu mojej kandydatury nie po obiecanych 2 tyg. ale ponad miesiącu, kiedy juz zapomniałam o tej rekrutacji.
motywacja do pracy na tym stanowisku, informacje o firmie, zainteresowania, oczekiwane wynagrodzenie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy w FarmaProm.pl Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Czy w firmie potrzebni są farmaceuci z zainteresowaniem branza IT czy raczej stawia sie stricte na IT?
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie FarmaProm.pl Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?
Problem nadgodzin raczej nie występuje. W wyjątkowych sytuacjach, jeśli trzeba to jest dogadywany wcześniej.