Miałem przyjemność z jednym z konsultantów rozmawiać na temat realizacji "czystego powietrza". Po kontakcie z panią, która informowała że może podjechać kolega do nas będący w okolicy na niewiążące spotkanie, potwierdziłem termin. Na spotkaniu jako jeden ze współwłaścicieli nie byłem w stanie być o czym informowałem pozostałych. Były pozostałe dwie osoby żeby dowiedzieć się odnośnie wyceny. Od godziny 19.00 do godziny 20.15 wydzwaniano do mnie non stop. Oddzwaniając wytłumaczyłem, że chciałbym poznać wycenę za każdy z produktów oferowanych, usłyszałem że wycenę mogę mieć za 15 min. poprosiłem o nią na maila żeby się zastanowić bo nie mogłem rozmawiać, a pan konsultant wręcz namolne "czekam na pana", "zrobiłem do pana 300 km", "jeżeli pozostali współwłaściciele podpisz dziś to pan też podpisze?"... Bardzo przykre, handlowe i wręcz chamskie podejście konsultanta nie zważając kompletnie na to czy ktoś jest w stanie rozmawiać czy nie usiłował wcisnąć i podpisać usługi na już... Dawno się z takim podejściem nie spotkałem. Pan również próbował zbudować poczucie winy... Nie polecam.
Dzień dobry Panie Jarosławie. Prosimy o wybaczenie jako zarząd AC Silesia ale Pana ocena jest dla nas mało zrozumiała i niejednoznaczna. Oczywiście ma Pan prawo do subiektywnych odczuć, które Pan wyraził. Ponad wszytko nacisk kładziemy na jakość naszych usług i wysoki standard obsługi klienta. Prosimy o kontakt z biurem tel. 608 661 943 lub biuro@acsilesia.eu Postaramy się by wyjaśnić sytuację oraz ocieplić wizerunek naszej firmy w Pana oczach :) Pozdrawiamy