Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.
Chciałabym poznać specyfikę pracy kierownika sklepu, bo widziałam że pojawiła się oferta, ogólnie polecacie tę pracę? Premia jest do wyrobienia? Na jakie zarobki można liczyć na tym stanowisku? Tak się zastanawiam czy warto, bo widzę tutaj dużo różnych opinii.
Wszędzie znajdą się plusy jak i minusy. Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz :-) skoro tym komentującym jest tak źle, to czemu wciąż jeszcze tu są ? ????♀️????♀️
Zauważyłam, że na tym samym stanowisku pracownicy otrzymują różne wynagrodzenia, pomimo podobnych doświadczeń. Chciałabym zrozumieć, dlaczego występują różnice w wynagrodzeniach, szczególnie biorąc pod uwagę moją dłuższą pracę i przekonanie, że moje zaangażowanie przekłada się na skuteczność w wykonywaniu obowiązków. Czy mógłby mi to ktoś wyjaśnić, jakie kryteria wpływają na ustalanie wynagrodzeń na naszym stanowisku? Dotyczy sprzedawcy i starszego sprzedawcy . Trzeba bardziej wchodzić w cztery litery ?
Podobnych doświadczeń? Czyli? O staż raczej nie chodzi, bo piszesz, że dłużej pracujesz.
sa sklepu z obrotem 200k i sa z sklepy z obrotem 800k , praca to sama a roboty x2 wiecej na kasie w towarze no i w kadrach... sa widelki od regionow...
No bo nie jest tak, że na tym samym stanowisku w naszej sieci jest taka sama pensja tylko są widełki "od do" ile może dostawać osoba na danym stanowisku. To zależy od tego jak się dogadasz, ile wynegocjujesz, ile sobie wypracujesz, od kilku czynników. Co pół roku można składać wnioski o podwyżkę. Składałaś? Rozmawiałaś z regio?
A co powiecie na to, że niektórzy kierownicy już od marca dostaną podwyżki, a inni nie? Jak to rozumieć??
Przecież od marca można wnioskować (nie wszystkie sklepy dostaną od razu????) aneksy w kwietniu, więc jeżeli będziesz tym 'szczęściarzem' to pierwsza wyższa wypłata w maju....
No to nie wiem czemu, ale to słabo, bo u nas były w ciągu roku i nie tylko do minimalnej, bo jak minimalna była 3600 chyba to u mnie sprzedawcy dostali podwyżkę na 3900. No i myślę, że lada chwila też coś dostaniemy powyżej minimalnej.
Praca w Martesie była moją pierwszą pracą , gdyby nie zespół w jakim pracowałam to już 2 dnia pracy bym zostawiła wypowiedzenie. Z biegiem czasu mogę stwierdzić ,że w żaden sposób firma nie próbuję robić czegokolwiek dla pracownika. Rozumiem, w każdej pracy są plany do wykonania itd. ale żeby nawet żałować prezentu na święta lub jakiś bonów, albo nnawet głupiego podziękowania za naszą pracę dotychczasową... nic... można byłoby tu pisać i pisać ale po co, dobrze że to już za mną, cieszę się ,że obudziłam się i zrezygnowałam z tej pracy w odpowiednim momencie , bo jak słyszę to jest tylko gorzej :) Pozdrawiam serdecznie , wszystkim dotychczasowym pracownikom życzę znalezienia pracy w której docenia się pracownika :)
Podmieniają łożyska do rolek, kupujecie abeki9 a dostaje w pudełku 2 5-tka… chyba liczą, że klient nie ogarnie ????
Ogólnie wrogie nastawienie przez RKS (Mielec), więc na wstępie wiedziałam, że nic w tego nie będzie. Kierowniczka ok, nic konkretnego nie pytała, mało się udzielając, Spóźniona rozmowa rekrutacyjna, trzeba było czekać. Cała rozmowa wypadła jak przeprowadzana za karę.
Standardowe, dlaczego chcesz tu pracować, powiedz coś o sobie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Ta firma to jakiś nieśmieszny żart. Im dłużej pracuję, tym bardziej wiem, że muszę szukać nowej pracy. Wymagania nie wiadomo skąd, roboty od (usunięte przez administratora) na sklepie, a jeszcze codziennie coś... to zmień, tamto przebuduj, aktualizacja końcówek i koszy. Najśmieszniejsze są inwentaryzacje wbijane z palca przez kierownika, a potem płacz, ze mało zarabia, premi nie ma... proponuje wyjść na sklep, zacząć obsługiwać porządnie klientów, sprzedawać program, bo aktualnie to tylko ciągle słyszę narzekanie, że się za malo zarabia. Ja jako zlecenie nigdy nie wiem, kiedy mi obetną godziny... a nie ma możliwości przejść w tej firmie na umowę o pracę, bo opłacenie etatu za drogo wychodzi. Firma powinna poszukać oszczędności gdzieś indziej, a nie tylko na pracowanikach. Wożenie tych samych kurtek i butów od kilku lat i sezonów jest bardziej opłacalne, niż zrobienie fajnej promocji żeby to w końcu sprzedać. Kierownikowi wszystko lata koło nosa, jak nie przeczytasz sobie maila, to nic się nie dowiesz, bo kierownik grzeje fotel na zapleczu, kiedy ty masz do spakowania 50 kartonów odsyłki zimy, 7 kartek zmian cen i paletę pumy do przerobienia. Dodatkowo od bodajże dwóch miesięcy braki w pracownikach, bo kierownik zamiast patrzeć na doświadczenie i kompetencje, patrzy czy dziewczyna ma ładną buzię i oczy... Zamiast przyjaznej atmosfery, codziennie spina, nie dziwię się wcale, wszyscy są zmęczeni... To są po prostu żarty, dawno nie pracowałam w takiej firmie... i zdecydowanie nie polecam nikomu, nawet najgorszemu wrogowi....
(usunięte przez administratora)
Jestem w szoku, myślałem że już nic mnie nie zaskoczy w tej firmie. Jak można pozbywać się zastępców ze sklepów. Przecież spora czesc z nas pracuje już wiele lat. Ludzie tam z centrali, macie choć odrobinę sumienia???
Jeszcze nie. ???? Czekam, aż mnie sami zdegradują. Inaczej muszą mi dać podwyżkę i to z wyrównaniem od stycznia, gdyż to, że starsi sprzedawcy zarabiają więcej, niż zastępca, który ma te same obowiązki co starszy plus dodatkowo obowiązki kierownicze jest niezgodne z prawem i każdy zastępca tak potraktowany powinien niezwłocznie otrzymać wyrównanie i rekompensatę.
To nie ferment tylko prawda. Podwyżek też nie będzie. Czekają, aż sami zrezygnujemy
Nietety to prawda. Podwyżek brak. Stanowisko zastępcy na większości sklepów likwidowane. Umowa zlecenie oraz starsi sprzedawcy od stycznia zarabiający więcej niż zastępca... W sumie to lepiej zostać starszym i mieć wyższa stawkę haha... To jest chore co wyprawia ta firma.
Kierownicy też bo dodatkowo oczekuje się od nich aby pełnili obowiązki sprzedawcy. Bez dodatku?
Przebudowa w trakcie. Sklep z każdej strony podziurawiony. Po przebudowach w tamtym roku miały skończyć się problemy z miejscem, przesuwaniem mebli, działów. Szkoda, że to funkcjonuje tylko na planach centrali. Nikt nie uwzględnił zmieniających w się ilości towarów. Pakowanie odsyłek w trakcie. Kilkanaście, momentami kilkadziesiąt kartonów do spakowania. Tyle samo do przyjęcia bo wróciło przechowanie i przyjechały nowe dostawy 7. letniego hiteca który przecież sprzedaje się lepiej od Nike, Adidasa, czy nawet Pumy z logiem tak wielkim jak szyld decathlonu któremu martes próbuje dorównać. Do tego trzeba wyjmować przechowania wmp z magazynu, spod koszy i z socjala. Co by tu jeszcze... aaaaa dorzućmy aktualizację stref, końcówek, i kosza z akcesoriami. Tylko koszy i stołów brakuje. To wszystko? Nieee... kurs dolara zmienił się o 0,0000001 więc Pan Tomek, może Pani Gosia, albo po prostu jakiś lizusek zza biurka w Bielsku Białej rzuca na sklep 4. Dni pod rząd po 11, nawet 13 stron przecen. Oczywiście wszystko +30% ceny co na pewno zachęci klienta do zakupów. Trzeba wybierać - zrobić towar, czy promocje. Ciężko zrobić wszystko jednym kompletem metlownic. Kolejnego nie dostaniecie bo to za duże koszty. Kierownik sobie idzie na urlop, skąd mial wiedzieć że będzie przydatny w trakcie przebudowy, no skąd. Zostaje na sklepie 5-6 osób. Przecież dadzą radę. Wystarczy, że nie otworzą sklepu między 9-20 i wtedy klienci nie będą przeszkadzać. Podwyżki? Przecież najniższa krajowa dopiero co wzrosła. Zawsze wam mało. Ile wy byście chcieli zarabiać? Tyle co rata leasingu autek regionalnego? Ale to nie tutaj tak. Za to na Wielkanoc dostaniecie jajo. A wiecie że kształt jaja jest podobny do liczby 0? To właśnie wasza premii wielkanocna. Ale możecie zarobić 15gr brutto sprzedając impregnat. Tylko pamiętajcie żeby powiedzieć o promocji na drugi produkt -50% bo inaczej czeka was sroga kara. To tyle podsumowując ostatni czas tutaj. Idę robić kanapki do pracy więc nara.
Jeżeli Twój kierownik pomaga podczas przebudów i w ogóle w czymkolwiek to jestem pełna podziwu. Kierownik mojego sklepu niestety, ale kiedy jest w pracy to tylko grzeje miejsce przy komputerze na zapleczu :))
Idealnie w punkt, niestety. Jeszcze tylko nie dodano jednego elementu. Dekorator ustala gdzie po tych zmianach ma być np sprzęt sportowy , przyjeżdża regionalny oczywiście to zmienia, a jak pracownicy to zrobią to centrala nie zatwierdzi i trzeba robić 3 raz jedna pieprrrrzoną rzecz. To tak na dodatek do tych wszystkich odsyłek, przysyłek i 15 stron podwyżek. A tylko spróbujcie nie wyrobić się w czasie...
I wykrakałeś te kosze haha. Tu nie ma co narzekać, ani płakać tylko śmiać się z szaleństwa jakie się wyprawia. Wiadomo, najłatwiej powiedzieć, nie pasuje to zmień pracę (teksty od kierownictwa), ale szkoda, że oddani ludzie, którzy budowali firmę odchodzą w ilościach hurtowych, bo to pracownicy są największą wartością firmy. Widocznie niekoniecznie każdej. Przykre, zwłaszcza, że kilka lat wstecz warunki pracy na prawdę były dobre, pracy bywało na sklepie więcej, a i tak każdy czuł się względnie doceniony. Teraz ... wypunktowane powyżej wszystko.
Brawo!! Pięknie wszystko opisane. Promocja wczoraj aż na 7 kartek! Robiona była od samego otwarcia do samego zamknięcia. Na klientów nikt nie zwracał uwagi. Sory ale my się nie rozdwoimy. Kto mądry daje tyle promocji jednego dnia? Jeszcze tak jak wyżej napisałas wielkie logo "ADIDAS" za cenę kosmiczną. Ludzie tego nikt nie kupi.
Jak mają psuć tą firmę to niech oni odejdą, a ludziom się zechce pracować i będą efekty...Ryba psuje się od głowy. Z super piłkarzami bez taktyki nie ma wyniku, za to z solidnym zarządzaniem nawet z przeciętnych piłkarzy da się zrobić maszynę do wygrywania. Z pasji do sportu...? Naprawdę warto ją mieć. Predyspozycje zespołowe i indywidualne też są różne, niestety nikt na to nie patrzy, a nie każdy jest do wszystkiego, natury i genów nie oszukasz.
Tak nauczyła firma to tak ma , zero kontroli kierowników, zaczepki do zastępców i starszych kierownik to święta krowa w tej firmie. Skoro lubią płacić tyle kasy za grafik i ocenę na tego lubię bardziej tego mniej to niech płacą.
Zgadzam się z tą opinią w 100%, u nas dzieje się praktycznie to samo i też nie wyrabiamy
Co za problem napisać na regionie, żeby inny sklep wysłał wam metkownice? My mamy ich z 10 albo 15 ;p
Ten sklep to jeden wielki CHAOS. Czy wyście w tej centatli powariowali? Odsyłka kurtek, odsyłka zimy. Zbierz to, zeskanuj, połataj dziury, ale nie masz czym więc wieszasz cokolwiek, żeby tylko wisiało, żeby za tydzień znów dać to na swoje miejsce. Latanie z towarem w tą i nazat. Promocje! To jest hit, trzeba było więcej zwyżek dać jednego dnia. Co to było tyle kartek. Luzik. Rolki, których w ogóle nie widać na sklepie, których nikt nie kupuje. Aktualizacja MClub, aktualizacja koszy, likwidacja kapci elbrusa, strefa wejścia. Potwierdzenia zdjęciowe do VM, że czółka z marek miesiąca są zrobione, że sezon zrobiony, że rowerówka wisi dobrze. W między czasie przygotuj listy do inwentaryzacji minimum 3 dni przed i wyślij do KRS, oczywiście od razu musisz napisać wytłumaczenie dlaczego tego nie ma. Przyjmij dostawę, wyfejsuj sklep po ludziach, którzy poczuli wiosnę. Najważniejsze to obsługuj klientów, którzy są przecież najważniejsi. Nie ważne, że na sklepie (usunięte przez administratora) i z zadaniami jesteśmy w czarnej (usunięte przez administratora) Przyjmij reklamacje, zwroty, zwroty internetowe, paczkomat. O czymś jeszcze zapomniałem?
Zapomniałeś w tym wszystkim o tym, że bardzo często do tych wszystkich zadań są 3 osoby na zmianie lub nawet dwie. Z czego jedna stoi na kasie będąc sama na sklepie, bo druga musi zrobić papiery na zapleczu.
Dajcie jeszcze więcej obowiązków i poobcinajcie etaty najlepiej do dwóch osób na sklepie.Plany też są stanowczo za niskie,podwyżcie je o 2 x to co jest teraz na każdy sklep żebyście mieli pewność, że nikt ich nie wyrobi. Po co się rozdrabniać? Temperature też podwyżcie. Ba! Po co zakazywać włączenia klimatyzacji. Zdemontujcie całkiem klimy w lokalach! Będziecie mieć pewność, że nikt ich włączy! Po co inwestować w rozbudowę aplikacji i strony internetowej. Niech klienci dzownią po 10 tys. razy do sklepów i zawracają gitarę o sprawdzenie czegoś na stanie(itd, itd, itd). Przypominam, że mamy XXI wiek.
(usunięte przez administratora)
W tej firmie nie liczy się człowiek , liczą się cyferki , słupki w tabelkach , zielone pola w tabelce z wynikami , procenty ,.jesteśmy tanią siłą roboczą która kręci tą całą machinę biznesu,
Niestety nie jesteśmy zupą żeby nas lubić . Nikt nie rozmawia z pracownikami bo Ci nic nie zgłaszają, a może warto ? Niestety niewierze w wiekszosc kierowników sklepów tej sieciówki ... zero kontroli ,apetyt tosnie w miarę jedzenia ...
Przez takie głupie komentarze robisz opinie wszystkim. To że połowa kierowników bo wątpię że większość jest taka jak piszesz nie znaczy są wszyscy tacy. Istnieją kierownicy którym zależy na swoim zespole i pracują równo z nimi a wynagrodzenie mają niewiele większe... I robią o wiele więcej od innych to kierownik musi nadzorować cały sklep. Większość starszych sprzedawców nawet nie nadaje się na te stanowiska nie umieją poprowadzić zmiany jak są sami. Tak samo i są zastępcy którzy się nie nadają na te stanowiska dużo jest awansów niestety tylko dlatego że ktoś pracuje długo A to nie jest powód tylko żeby kogoś awansować...
Nie jest wam wstyd, że w ciągu pół roku jeden kierownik zrezygnował podczas szkolenia a drugi przeszedł szkolenie i nie przepracował nawet pełnego tygodnia? (usunięte przez administratora) Dosłownie nikt tu nie chce pracować, ale co się dziwić Pozdrawiam A.S
Trzeba pogratulować regionalnym za wkład w to że kierownicy się zwalniają. Szczerze mówiąc Pani prezesowo tabelki exelem zrobić ile zwolniło, bądź zwolnił regionalny i konsekwencje wyciągnąć. W innych korporacjach wiek 40 lat i wymiana na młodszy ambitniejszy a nie po 15 lat w firmie i mają totalne wypalenie i tylko zastraszać . Bierzcie młodych i ambitniejszych, Pani G dać na dwa miesiące nową osobę na region beż kontaktu z makro tylko kontakt z Panią i jestem pewien że będą rezultaty na 100 %. Poznałem w tej firmie paru regionalnych i proszę wierzyć że w większości jest porażka.
A teraz nowość w karaniu pracowników drodzy regionalni wprowadzają nowe baty.... Gdyby tak pracownikowi nie poszło z tajemniczym i niedaj Boże zapomnisz powiedzieć o promocji Pół roku bez premi Gratulacje Pani R Aż Stach się bać co będzie dalej Za najniższą krajową niech pani R stanie na głowie z promocją czystością i innym wymogami i polecam pamiętać o wszystkim Pozdrawiam szacowną władzę
Sami sobie strzelają w kolano takimi konsekwencjami. Zamiast motywować pracownika do tego, żeby robił wszystko jak w procedurach, a najlepiej motywuje premia, bo za dziękuję nikt nie pracuje tylko za pieniądze, to uwalają premie na pół roku? To jest bez sensu, bo wtedy taki pracownik przez pół roku pracuje za minimalną bez premii to już w ogóle nie ma motywacji do pracy, doradzania, mówienia o promocjach, wtedy nie zależy mu na tym bo i tak nic z tego nie będzie miał dodatkowo. Powinny być konsekwencje tylko za ten miesiąc w którym był tajemniczy. Firma zamiast zmieniać się na lepsze dla pracownika to sama sobie pogarsza sytuacje. Poza tym o jakiej premii mówimy skoro dwumiesięcznej premii za program i obrót i tak nie będzie w wielu miejscach... Będzie tylko biedapremia za dwie marki własne i jak komuś się należy to za frekwencję.
Zgadzam się, oprócz tego ten Paciorek który trzeba mówić przy kasie jest długi i często nic nie wnosi. Sprzedaż musi się odbywać pod klienta. A kierownicy regionu dla mnie szukają i węszą niewiadomo czego , a nie widzą tego co potrzeba. Ryba psuje się od glowy , niestety.
Zapomniałaś dodać ,że to była 3 ankieta na przełomie 3 tygodni , gdzie poprzednie 2 wyglądały tak samo czyli brak informacji o promocji -50%. Tylko dzięki kierownictwu tego sklepu zostały one zareklamowane i usunięte , A pracownicy codziennie mieli mówione ,ze będzie 3 ankieter... więc jakie baty tu widzisz .. była pracownico....
Myślę że warto to skonsultować z inspekcją praw pracy Bo owszem można karać ale by na tak długi czas to musi być jakaś pisemna nagana za konkretne przewinienie Radzę sobie sprawdzić
Inspekcja nie ma nic do premii pracownika. Nie jest to uregulowane w umowie o pracę której wszystko się zgadza więc inspekcja nic wam nie zdziała.
A druga strona medalu jest taka że 3/4 sklepów i tak nie wyrabia nawet 80% więc ucinanie premii z 0 zł na 0 zł nic im nie da ???? albo dostaniesz marne grosze za miesiąc z marką, u mnie na sklepie to po 80 zł na głowę ????
No jak robią nierealne targety do wyrobienia to tak jest, żeby nie dać premii żadnej specjalnie. Ani za obrót ani za program. My teraz w marcu jak przyjdzie ile mamy do zrobienia targetu i jak przeliczymy ile mniej więcej robimy na dzień i czy jest realny próg do wyrobienia przynajmniej 80%, żeby była premia za program to się postaramy, ale jak zobaczymy, że jest nierealna to nawet nie będziemy się spinać o program. Bez sensu robić wyniki i nic z tego nie mieć. W tym miesiącu mamy ponad 4% programu, a premii będziemy mieli 0 zł za program, 0 zł za utarg. Tylko jakieś marne grosze za sprzedaż marki własnej jako nagroda pocieszenia za ładne pociśnięcie stycznia i za drastyczny spadek w lutym kiedy już każdy był obkupiony na ferie. To właśnie dlatego specjalnie było zrobione dwumiesięczne rozliczenie premii, żeby dać nam premii w obydwu miesiącach ZERO. To teraz w marcu będą wyniki bliżej ZERU.
To nie wiem my jakoś wyrobiliśmy 95 % targetu zamiast marudzić trzeba pracować też sądziliśmy że target kosmiczny ale jakoś poszlo
Jak myślicie, czy firma wycofa premie za program? Po co wprowadzili miesiąc z marką? Tu nic nie dzieje się z przypadku.
Dziękujemy za Wasze zainteresowanie firmą Martes Sport, wszystkie pozytywne komentarze oraz konstruktywną krytykę.
Pragniemy, aby nasz profil był miejscem kulturalnej i merytorycznej wymiany informacji.
Swoboda w dzieleniu się opiniami na forum nie oznacza pozwolenia na szerzenie informacji mijających się z faktami, obrażanie, dyskryminację czy naruszanie czyjejś godności i dobrego imienia.
Informujemy, że wpisy niezgodne z regulaminem serwisu będą usuwane przez Administratorów.
We wszystkich niepokojących Państwa kwestiach zapraszamy do kontaktu pod adresem: praca@martessport.com.pl
Hahahahahahahaha..... czy to komentarz też obrażający? Czy uważacie, że po opinii wypowiadających się tutaj pracowników i liczby komentarzy, które są na stronie, uważacie że w Państwa firmie się dobrze pracuje? Czy to, że zatrudniając za minimalną krajową i mając problemy z podwyżkami uważacie, że jesteście firmą konkurencyjną na tle innych podobnych? I jeszcze bym zapomniał, już chyba 8 rok bez premii świątecznej, a dyskusje po przypadkowym mailu na sklepy po imprezie Wigilijnej w centrali uważacie za obrażający? Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Witam.Zastanawiam się nad pracą w tej firmie.Jak wygląda regulamin pracy ?Jak z przerwami?wyjściem na dymka?czy korzystania w sprawie pilnej z tel?
To zależy gdzie. Każdy sklep jest inny, ma innego kierownika, niektórzy mają fajnego, inni się żalą na swojego. Ogólnie wszystko jest kwestią dogadania, pytanie tylko czy ktoś chce się dogadać. Pytaj o konkretny sklep, bo tak to ciężko powiedzieć.
Czy mamy takie prawo odmówienia obsługiwania wulgarnego i obrażającego nas klienta?@Pracodawca
Tak, mamy. Prawo. U mnie jak był agresywny klient, który wyzywał nas, bluźnił i się rzucał to kliknąłem przycisk na pilocie i powiedziałem, że wezwałem ochronę, w tej chwili z panem skończyłem za max 5 minut będzie ochrona to będziemy kontynuować transakcję. I nie obsługiwałem aż przyjechała ochrona. Nie trzeba się bać tego robić. Jeśli czujesz zagrożenie to masz prawo wezwać ochronę. Jak wpadną chłopaki to takiemu klientowi od razu zmięknie rura.
(usunięte przez administratora)
Ciekawe kto za fra jer bedzie robił robotę kierownika jak nie zastępca. Mi za dodatek starszego nawet się nie chce otwierać i zamykać przy obecnej podstawie.
Ciekawe co za mądra głowa wpadła na ten pomysł. Stać ich na organizowanie imprezy wigilijnej z rozmachem, a następnie PRZYPADKOWE, wysłanie zdjęć na sklepy. Stać ich na organizowanie drogich spotkań makroregionu. Stać ich na otwieranie sklepów na jakimś wypizdowiu, a na ludziach oszczędzają. Ktoś musiał porządnie upaść na głowę. Wypłaty wołają o pomstę do nieba. Pracownicy muszą być teraz bardzo zmotywowani do pracy, kiedy zobaczyli wypłaty za styczeń. Mam nadzieję że rozpocznie się teraz fala zwolnień
Dobra, to co z zastępcami którzy są już kilka lat? Będą degradowani? Czy zwalniani ?
Jakoś ja dalej jestem u siebie Zastępcą mało tego w Marcu ma być podjęta decyzja czy dostanę podwyżkę razem z Kierownikiem. Więc może to zależy od waszych wyników i chęci do pracy, a nie wypisywanie bzdur na temat degradacji czy likwidacji stanowiska. Zamiast wypisywać tutaj żale i rozmawiać za plecami zaczniecie sami walczyć o swoje. Bo za każdym razem jak tutaj wchodzę poczytać to widzę wielkie płacze. A pewnie jak przyjeżdża Regionalny to wszyscy mili i przytakują. Proszę was walczcie albo zmieńcie pracę jak jest tak bardzo źle. Chodź większość i tak pewnie będzie siedziało w tej firmie do emerytury i będzie dawało się wykorzystywać.
Zaraz będzie znowu kolejny płacz na Wielkanoc, że nic na święta nie ma, że żadnych bonów ani nic, że w innych firmach to dostają... I tak od święta do święta będą płakać na forum jak by ktoś im obiecał bony na święta w ogłoszeniu o pracę albo na rozmowie czy w umowie. Ciekawe czemu Was jeszcze nie ma tam gdzie jest lepiej i gdzie podwyżki mają i bony i wszystko... Będziecie tutaj siedzieć jeszcze latami i płakać, ze nic się w waszym życiu nie zmienia, że wiecznie pracujecie za minimalną... Czyja to jest wina? Nie wasza?
My wyniki mamy top 1 w regionie i zawsze powyżej średniej sieci target też na 90% robiony a KRS takie info dał że coś się kroi z tymi zastępcami ale jeszcze nie wiadomo kiedy.
Ja się staram zmienić tą pracę, na lepsze, czemu się poddawać?Gdzie pasją do sportu i poprawy możliwości...? Ale tu gdzieś ma się zdanie pracownika, który słucha klientów. Decydują ci, którzy z nim do czynienia nie mają, więc handel upada, a pracowników coraz mniej...Poza tym osoba, która odpowiada za zakupy modeli to jakiś totalny strzelec i to ślepakami jeśli chodzi o gust klientów... Ciągle zmiany na sklepie, pracownicy narzekają, klienci, którzy lubią się czuć w miejscu, które znają... Na jakich studiach uczą takiego podejścia?Bo chciałbym to zweryfikować i autora książek, bo ta wizja strzela firmie po kolanach, już nawet nie stopach...I mnie boli, bo to moja firma z którą psują odgórnie...% od obrotu, żadne targety i inne śmieszne premie...Tak, podzielicie się kasą, ale pracownicy będą jej więcej robić, bo coś z tego dostaną...Inwestycja w personel też się zwraca, a nie ciągle rotowanie świeżakami.
Mają wybór albo sami się degradują albo zostają na stanowisku bez możliwości jakiejkolwiek podwyżki
Te całe ankiety tajemniczego to jest kompletna porażka. Żadna firma /sieciówka /handlowa juz z tego nie korzysta od ładnych paru lat. Ale Martes oczywiście 100 lat za wszystkimi. Jest to kompletnie nie miarodajne. Słowo przeciwko słowu..
Hej, od października cały czas widnieje ogłoszenie na stanowisko HelpDesku w Bielsku. Teoretycznie jestem chętny, ale zapala mi się czerwona lampka, dlaczego to stanowisko przez tak długi czas jest wolne, więc dlaczego? Nikt przez tak długi czas się nie znalazł? Czy chętnych jest sporo, ale jednak warunki współpracy zostawiają wiele do życzenia? Jak tam u was jest w tym IT?
A mi osobiście się podoba pomysł z tymi zastępcami. Nareszcie kierownik będzie miał okazję zapracować na swoją wypłatę. W weekendy obowiązkowo obecność kierownika, inwentaryzacje obecność kierownika (6-10 inwentaryzacji w miesiącu), wysyłanie dekad, zatrudnienia, pilnowanie badań, bhp, wdrożenie nowych. Jak dla mnie super. Nareszcie zabraknie czasu na siedzenie w biurze przy kamerach, scrollowanie 100x tych samych maili udając że sie cokolwiek robi. Pozdrawiam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Martes Sport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Martes Sport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1182.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Martes Sport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1052, z czego 91 to opinie pozytywne, 440 to opinie negatywne, a 521 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Martes Sport Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Martes Sport Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.