Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Lux Med Sp. z o.o.

Joanna
Inne

Pojawiła się rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Projektów IT na stronie firmy i zastanawiam się czy wziąć udział. Wiecie coś więcej na temat atmosfery w dziale IT? I czy widełki na tym stanowisku są spoko? Mozna pracowac zdalnie czy nie?

Szpik
Inne

Nie polecam. Nie wywiązują się z umowy. Osoby pracujące na infolinii nie mają żadnej wiedzy o tej placówce ani o prawach pacjenta. Termin do specjalisty zapis w umowie,,do 10 dni" tym czasem po 3miesiacach prób dostania się na wizytę, dostałam łaskawie zgodę na zwrot kosztów u specjalisty od marca 2022r po złożeniu skargi automatycznie na trzeci dzień o godzinie 11 dostałam sms że na godz 16 tego samego dnia mam wizytę u lekarza specjalisty. Mam 120 km do Warszawy. Łaska...

2
Anonim
Inne
 Pytanie

Do osób, które narzekają - dlaczego po prostu nie zrezygnujecie z abonamentów?

Pit
Pracownik
@Anonim

Odpowiedz jest prosta. Bo płatność za abonament nie dokonujemy sami. Bardzo często jest to przy znacznym udziale pracodawcy.

Anonim
Inne
@Pit

Jakoś nie chce mi się wierzyć w to, że pracodawca zmusza do przystąpienia do prywatnej opieki medycznej nie opłacając jej w całości. To nie składki na ubezpieczenie zdrowotne tylko prywatna opieka medyczna, która jest dobrowolnym benefitem tak jak np.karty multisport.

G
Kandydat
@Anonim

Tak

Xxx
Inne

Dużo za dużo minusów ale dziś test combo na cowida dla dziecka 90zl straszne cena samego testu 7 zł

Test
Inne
 Pytanie
@Xxx

Wystarczyło udać się do apteki, kupić i zrobić test za 7zl. Pokazać wynik lekarzowi. Gdzie ta apteka??

Specjalista Seo
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.

Pytania

Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Ewa
Kandydat
 Pytanie

Czy pracodawca oferuje prace całkowicie zdalna?

Natijajjakakakq
Pracownik
@Ewa

Tak, jest taka możliwość po kilku miesiącach współpracy :)

Agata
Inne

Jestem pacjentką korzystającą z abonamentu. We wrześniu 2022 roku robiłam badania USG w placówce współpracującej z LUX MED bo taką mi wyznaczono. Wystawiono mi fakturę na kw.100pln. Aby otrzymać zwrot niniejszej kwoty wypełniłam formularz, który znalazłam na stronie LUX MED i wysłałam go wraz z fakturą listem poleconym w październiku 2022r. Zgodnie z informacją jaka przeczytałam na stronie LUX MED rozpatrzenie reklamacji trwa do 3 miesięcy. Niestety do dziś nie otrzymałam ani zwrotu kwoty za badania ani też nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Gdy 8 lutego br. zatelefonowałam na infolinię odpowiedziano mi, że będą rozpatrywać sprawę i otrzymam odpowiedź w ciągu 15 dni roboczych. Nie otrzymała ani odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy. W dniu dzisiejszym czyli 02.marca br. zatelefonowałam ponownie na infolinię i ponownie odpowiedziano mi , że nie wiadomo dlaczego sprawa jeszcze nie została rozpatrzona. Nie wiem jak długo trwa rozpatrywanie spraw ale wiem, że moją rozpatrują już 5 miesięcy. To raczej niezbyt dobrze świadczy o tej firmie. Wniosek jest taki, że należy za wszelka cenę unikać korzystania z placówek współpracujących, zwłaszcza jeśli zachodzi, że za jakieś badanie wystawia nam rachunek.

Pani
Inne
 Problem

Niestety Lux Med to coraz większa żenada. Na dziś miałam umówioną wizytę do lekarza, jestem w trakcie leczenia. Rano dostałam SMS że Pani Doktor nie będzie i wizyta anulowana. Oczywiście żadnej propozycji do innego lekarza. Próbowałam przez portal, najbliższe za kilka dni, na dziś zero szans. Dzwonię na infolinię, mówię o co chodzi, a Pani z infolinii od razu z pyskiem że o co mi chodzi, może lekarz chory powinien przyjmować? Więc jeszcze raz tłumaczę że miało być dziś decydowane o dalszej kuracji i może inny lekarz w tej placówce by mnie przyjął. Pani (usunięte przez administratora)ą że nie ma terminów. Więc proszę czy by nie wysłać prośby do placówki i niech oni zadecydują, a Pani dalej szyderczo że nie zamierza niczego wysyłać i na środę ma termin. Dodam że normalne jest, że infolinia przesyłała takie info do placówki i ta decyduje wtedy czy przyjmie pacjenta. Poprosiłam o nazwisko, pani w śmiech że mogę sobie skargi składać. I tu smutny wniosek, te skargi nie są rozpatrywane, osoby wydzierają się na pacjentów, są nie kompetentne i aroganckie ( przepraszam te osoby których to nie dotyczy, bo jest parę super osób), i mają to gdzieś, bo skargi nic nie wnoszą. A przypominam że ja miałam wizytę , tylko LUX MED mi ją anulował, tak po prostu. A do lekarza dostać się to istna gehenna.

2
Zniesmaczona
Inne

Po raz kolejny zostałam (usunięte przez administratora) przez tą firmę. Czy korzystam czy też nie abonament muszę zapłacić ale to nie to chce napisać... Umawiałam się do dwóch specjalistów w styczniu z terminem na luty ( innego nie było),.wizyty miały być w abonamencie. W lutym zmieniał się umowa i teraz za te wizyty które umawiałam na starej umowie mam zapłacić... Dno. Bezprawnie próbują wyłudzić pieniądze,.nie dość że się płaci co miesiąc to jeszcze muszę zapłacić za wizyty. Porażka. Taniej by mi wyszło jakbym nie miała abonamentu... Nie wiem po co ten abonament

3
Iza
Kandydat

Właśnie znalazłam w internecie ogłoszenie od tej firmy na posadę Konsultant/-ka Infolinii. Ciekawi mnie, czy ta tym stanowisku jest opcja na elastyczne godziny pracy? Chodzi mi o to, czy jest szansa na połączenie jej ze studiami dziennymi? Można dopasować godziny pracy pod zajęcia?

Były pracownik
Były pracownik

Zwolniłem się przez to, że już dosyć miałem słuchać codziennie o tym jaki jestem niekompetentny, głupi a o reszcie nie wspomnę bo jeszcze usuną ten post i słyszałem to tylko przez to że komuś nie podobała się godzina, placówka albo że lekarz nie ma tytułu hab!!!! i tak jesteście ciężko chorzy, ale do dr. xyz muście tylko iść i nie obchodzi was to już nie ma miejsc bo płacicie 100 zł miesięcznie i wam się należy, chce wam tylko powiedzieć, że jesteście (usunięte przez administratora) wyżywając się na pracownikach call center, którzy starają się znaleźć wszelkimi sposobami rozwiązanie.

Krzysztof
Inne

Dziś o 13.50. byłem zarejestrowany u was na rezonans magnetycznego miednicy. Do skorzystania z waszej usługi skłoniła mnie wasza strona internetowa. Na rezonans przybyłem punktualnie (0,5 godz przed czasem). Jednak rezonansu nie wykonałem, a z waszych usług raz na zawsze rezygnuję! Dlaczego, oto lista powodów: 1/ Pomimo internetowego zapewnienia o możliwości zaparkowania auta oraz pomimo wielu wolnych miejsc na parkingu, był on zamknięty (i nie było żadnych wyjaśnień). 2/ Po przyjściu do Luxmedu (Wrocław - Legnicka 55f) w pustej sali dostrzegłem za pulpitem młodą kobietę, której dałem już wypełniony formularz zgód (zgodnie ze stroną internetową). Został mi zwrócony jako niepotrzebny. O stronie internetowej dowiedziałem się, że nie jest aktualizowana. 3/ Rejestratorce coś się nie spodobało w tym, że rezonans ma być bez kontrastu. Powiedziała, że jako taki, będzie bez opisu lekarza, co znaczy, że... za 750 zł wykonam coś na kształt samego USG. Byłem tym oburzony. Zrezygnowałem z dalszych usług tej firmy.

Pacjent
Inne

Witam chciałem wyrazić swoją opinię o tej placówce. ŻENADA !!! Umówienie się na badania laboratoryjne z krwi które wcześniej defacto zlecił lekarz internista jest po prostu bardzo trudne. No (usunięte przez administratora) im w (usunięte przez administratora) !!!

Oburzona
Inne
@Pacjent

To prawda. Nie można umówić się na pobranie krwi ze skierowaniem, bo mimo wolnych terminów LuxMed nie udostępnia ich do rezerwacji.

Wężyk
Inne

Jedna wielka totalna porażka!!!! Kupiliśmy pakiet medyczny od przedstawiciela i zostaliśmy najzwyczajniej (usunięte przez administratora) Nie ma wolnych terminów do żadnych specjalistów, których potrzebowaliśmy. W całym Krakowie!!!! Wynik płatnego pilnego badania miał być do 5 dni, minęło 7 i dalej brak!!!!! Nic, kompletnie nic tam nie działa, z wyjątkiem przyjmowaniem przelewów za abonament oczywiście. To działa perfekcyjnie. Żenada!!!!!!!

Lula
Inne

Z całego serca Nie Polecam. Usługi tragedia. Wybór lekarzy bardzo mały. Obsługa bardzo na średnim poziomie. Wskazują placówki, które nie wykonują usług lub proponują wizyty w innym mieście. Szczerze mam nadzieję, że mój pracodawca pójdzie po rozum do głowy i wypowie im umowę. Bardzo żałuję, że opłacam opcje full i przez 12 m-cy muszę ich finansowac Pieniądze wyrzucone w błoto bo wolę zapłacić i iść do dobrego lekarza którego oni oczywiście w ofercie nie mają.

Margaret
Inne

Umówiłam syna do lekarza. Gdzie nie dość że nie dostałam SMSa ani emailu . To pomylili godziny.

Kinga
Pracownik

Dzień dobry Piszę aby przestrzec przed pochopnie podjętą decyzją o korzystaniu z prywatnej opieki zdrowotnej Luxmed. W firmie gdzie pracuję jako jeden z "benefitów" dostępna jest w/w prywatna opieka zdrowotna. Zapisalam się, wydrukowałam kompleksowy zakres świadczeńdedykowany mojemu pracodawcy, zabrałam również ulotkę dedykowaną mojemu pracodawcy. Postanowiłam skorzystać z opisanego dokladnie w obu w/w źródłach sposobu leczenia w ramach tzw "swobody leczenia". Treść tego brzmi nastepujaco: Lux Med nieustannie poszerza sieć placówek własnych oraz partnerskich, jednak mamy świadomość, że mogą Państwo preferować wizytę w innym miejscu, np. bliżej domu lub kontynuować leczenie u ulubionego lekarza. Dlatego istnieje możliwość skorzystania z opieki medycznej poza siecią LUX MED w dowolnie wybranej placówce/gabinecie, za co zwrócimy część kosztów. Lux Med zwróci 70% poniesionych kos'to do limitu kwartalnego 500 zl na każdą zgłoszoną osobę do opieki. Refundacja dotyczy usług objętych Twoim pakietem (z wyłączeniem wizyt domowych, medycyny pracy). Ponadto posiadam mail od pracownika działu reklamacji firmy Lux Med ktory wyraźnie w jednoznaczny sposób mowi ze zwracane jest 70% wartości faktury. Tymczasem po wysłaniu pierwszej w tym roku faktury na kwotę 300 zł (stomatolog leczenie 250 + znieczulenie 50 obie usługi w pakiecie ) mój zwrot nie wyniósł 210 zł (70% z 300) a 105 zł. Ta sama pani z działu reklamacji która udzieliła informacji zgodnej z ulotka i zapisami w pakiecie kompleksowym tym razem zmienia zdanie i juz nie jest 70% wartości faktury a 70% z 50%. Żenada na najwyższym poziomie. Pracownik udziela informacji na piśmie i nie ma to zadnego znaczenia, nie ponosi żadnej odpowiedzialności, mówiąc kolokwialnie wypnie się i koniec tematu. W tym wniosku ktory nalezy wyslac (poczta tradycyjną) oraz ulotce jest jeszcze kilka innych wariantów o pięknie brzmiących nazwach min standardy dostępności. Zostałam w jawny sposób oszukana, malo tego pisałam już niejednokrotnie i nikt nie widzi w tym problemu. Z pewnością nie jest to obsługa klienta z naciskiem na profesjonalizm. Niekompetencja i brak odpowiedzialności za błędne informacje.

1
Jan
Inne
@Kinga

Też mam pakiet luxmed

klient
Inne
@Kinga

Dokladnie takie same odczucia. Kiedys to byla pozadna firma teraz... szkoda gadac...... dzial refundacji to najwieksza pomylka....

wit
Inne
@klient

tak

Gość
Inne
@Kinga

Warto walczyć o swoje prawa. Ja też za pierwszym razem nie uzyskałam refundacji za świadczenie które mnie się należało podczas ciąży. Po 30dniach nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Ponowiłam kontakt. Wówczas zaczęto mi tłumaczyć że refundacja mi się nie należy. Odpisywałam jedynie że domagam się refundacji w przeciwnym razie Zgłaszam sprawę do UOKiK. Za 3 razem mail przyszedł o tresci: biorąc pod uwagę dalszą współpracę , przychylają się do mojej prośby;p Poprostu w tym dziale pracują ludzie, którzy muszą wyrobić plan. I odmówić jak najwięcej refundacji. Takie jest moje odczucie. Odpisują jedno i to samo. Nie analizując dogłębniebnie tematu. A naszym zadaniem jest egzekwować swoje prawa i standardy oferowane przez firmę. To wymaga czasu. Ale warto nie odpuszczać.

ola
Inne
@Gość

Dokładnie tak jest. Aktualnie też walczę o refundację, która należy mi się jak(usunięte przez administratora), a tłumaczenie odmowy było tak absurdalne, że aż nie wiedziałam co odpisać... Próby kontaktu telefonicznego spełzy na niczym. Oczywiście celowo utrudniają kontakt. Po wielu próbach udało mi się połączyć z biurem zarządu i tu też odmowa połączenia z działem refundacji. Odpisują na zasadzie "nie bo nie" i nie dają możliwości kontaktu. Jest to poza wszelkimi standardami obsługi klienta. Absolutne dno. Mam porównanie w tym zakresie z inną duża polską firmą i tam wygląda to zupełnie inaczej.

Barbara
Inne

Jestem zawiedziona i rozczarowana. Od dwóch tygodni odbijam się od jednego konsultanta do drugiego, żeby uzyskać informację o możliwości skorzystania z usług nefrologa, alergologa, laryngologa dla dziecka i gastroenterologa dla siebie. Pierwsze 2 rozmowy- konsultant wprowadza mnie w błąd podając placówki które wcale nie świadczą usług w ramach abonamentu LM. A szukanie placówki, która ma umowę z lux medem spada na pacjenta. Kolejna rozmowa już bardziej rzeczowa, niestety bez happy endu- w moim regionie nie ma możliwości skorzystania ze wskazanych specjalistów mimo że płacę nie małe pieniądze za abonament. Placówki zastępcze wchodzą w grę, mogę za zgodą Lux med wziąć fakturę i starać się o zwrot kosztów, ale tylko do 130 zł. Prywatna wizyta u nefrologa kosztuje 180 zł, więc jestem 50 zł w plecy na jednym lekarzu. Alergolog umówiony ostatecznie 40 km od miejsca zamieszkania, ale najpierw trzeba umówić teleporadę z alergologiem luxmedu, który wystawi skierowanie na wizytę u właściwego lekarza!!! Żeby wykonać badania do tej wizyty, najpierw alergolog luxmedu w ramach teleporady musi wystawić na te badania skierowanie!!! Każda próba umówienia się do lekarza jest powiązana z koniecznością wykonania kilku telefonów, zweryfikowaniem przychodni z którymi luxned współpracuje bo konsultanci przekazują niesprawdzone informacje, a kiedy już potwierdzą taką współpracę, to pacjent i tak sam musi tam zadzwonić i umówić wizytę Z portalu pacjenta skorzystać się nie da, mimo że w innych częściach Polski nie ma z tym problemu. Mam wrażenie, że wykupienie abonamentu przyniosło mi więcej problemów niż pożytku

Czcz
Były pracownik
@Barbara

To nie pracownik wprowadza w błąd ttlko takie informacje podaje system. Nikt nikogo celowo nie (usunięte przez administratora) tylko po to żeby się pozbyć bo wiadomo że będzie odbicie i powrót. Jeśli chodzi o dostępność w mieście takie i formacje można również zweryfikować przed podpisaniem umowy wiadomo że jeśli nie ma placówek własnych to wiąże się to z szukaniem po innych wykonawcach. Aplikacja jest dla placówek lm, nie ma takich możliwości technicznych żeby różnych firm w jednej aplikacji terminarze udostępnić. A co do skierowań to już od abonamentu zależy. W Niektórych należy odbyć kontakt z lekarzem lm w innych przypadkach może być od dowolnego lekarza. Nie wiem ludziom się wydaje że prywatna opieka to przychodzę dzień dobry chce wszystkie badania bo mi się należy, tu również wykonywane są w razie potrzeby, a ta potrzeba jest weryfikowana przez personel medyczny.

Joanna
Inne
@Barbara

Dokładnie takie same perypetie w trzydziestotysięcznym mieście-niby trzy placówki partnerskie-a dermatologa nie można umówić-propozycja zwrotu kosztów-i za każdą wizytą bajka od nowa……

Magdalena
Inne

Nie polecam firmy Luxmed. Całe te pakiety to bzdura!!!! Mąż od 3 lat płaci abonament za pakiet medyczny pierwszy raz chce skorzystać ze specjalisty i nie ma terminów!!! Placówki współpracujące również terminów nie mają. To jest chore!!!

Robert
Inne

Smsy które dostaje pacjent z przypomnieniem o wizycie są pisane przez analfabetów. Byłem zapisany na teleporadę w dniu 7 Luty na godzinę 11:00. Druga wizyta na ten sam dzień na godzinę 18:45 z osobistym stawiennictwem na „Jana Pawła” Tymczasem dostałem taki bełkot. LUX MED zaprasza do recepcji W dniu 07.02 Konsultacja telefoniczna: (1) o 11:00, lek. med. M. SZLAZAK.LX Warszawa - Al. Jana Pawla II 78: (2) o 18:45, Konsultacja, lek. med. B. REJMAN-MAJEWSKA. Aby odwolac wizyty wyslij SMS z numerem np. 1,2,3, lub odpisz NIE aby odwolac wszystkie. W pierwszym zdaniu zostałem zaproszony na recepcje, następnie system poinformował mnie ze o 11:00 mam konsultacje telefoniczną na ulicy Jana Pawła a w kolejnym podpunkcie gdzie mam konsultacje osobistą nie ma podanego adresu. Absurd, analfabetyzm, brak elementarnej znajomosci konstruowania zdań podrzędniejszy złożonych. 4 klasa szkoły podstawowej - ocena mierna z minusem.

Roman
Pracownik

Od 01.02.23 pracodawca uszczęśliwił mnie bez możliwości wyboru opieką medyczną Lux Med do tej pory było to PZU Zdrowie. Oj ogromnie dużo wam brakuje do PZU Zdrowie, wizyty trzeba umawiać samodzielnie jedynie te w placówkach Lux Med są umawiane przez konsultanta, online albo aplikację. Placówek partnerskich jak na lekarstwo terminy odległe na słowo "Lux Med" termin za półtora miesiąca, natomiast placówki Lux Med są zlokalizowane w dużych miastach w moim przypadku to najmniej 80 kilometrów. Dlatego mocno się zastanawiam dlaczego mój pracodawca zrezygnował z tak dostępnego, bardzo przyjaznego w obsłudze ubezpieczenia w PZU dla mnie to niezrozumiałe. W tej chwili żałuję że wybrałem pakiet kompleksowy za który będę dopłacał 24 zł, jest niby możliwość refundacji kosztów przez 3 miesiące ale procedura jest zniechęcająca ponieważ trzeba paragon, fakturę wraz z wnioskiem o refundację wysłać listownie do Lux Med co oczywiście wiąże się ze straconym czasem i dodatkowymi kosztami, jak to będzie wyglądało gdy skończy się "Przyjazna zmiana" trudno powiedzieć. Większość pracowników niestety nie ma prawa wyboru dodatkowej opieki medycznej ale jeżeli jest inaczej i nie mieszkacie tam gdzie są placówki Lux Med to warto swojego pracodawcę spróbować przekonać że to ubezpieczenie może okazać się bezużyteczne.

Agnieszka
Inne
@Roman

Dużo dopłacasz do tej opieki medycznej? Jest jakaś różnica w stawce pomiędzy tymi pakietami? Benefit wydaje się fajny, nie miałam pojęcia, że jest taki problem z dostępnością

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 159.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 88, z czego 9 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lux Med Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii