Opinie o Lux Med Sp. z o.o.
Pracuję przy obsłudze pacjentów w przychodni. Praca jest ciekawa. Dobrą firmę można docenić właśnie w trudnych czasach. Jeszcze przed wybuchem tego Korona-świrusa myślałam nad zmianą pracy na coś bliżej mojego wykształcenia. Dobrze, że tego nie zrobiłam. Pracodawca o którym myślałam zbankrutował. Zostałam w LUX MED i tego nie żałuję. Koleżanka pracuje w konkurencyjnej firmie medycznej i powiedziała mi że obcięli jej pensję o 20%. U nas nic takiego nie miało miejsca, a wręcz dostałyśmy premię za pracę w czasie epidemii. Brawo LUX MED. Wydaje mi się, że zostanę tu na dłużej.
Umawianie wizyty na dyżur chirurgiczny w Karolinie to totalna pomyłka.dwoch lekarzy plus oddział i niekompetentna rejestracja
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Zaszło nieporozumienie stąd była moja negatywna opinia. Dziękuję za telefon z przychodni, który pozwolił wyjaśnić sytuację.
Zdecydowanie nie polecam. Mam wykupiony pakiet. Dziś chciałam umówić sie na badania. Pani na infolinii bardzo nieprzyjemna, wręcz agresywna. Cutuje "nie jestem od tego by sprawdzać co ma Pani w pakiecie, poszuka Pani sobie w umowie. Ja mogę tylko do internisty umówić". Gorzej niż w NFZ
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Proponuję usuwać takie opinie. To nie jest strona dla pacjentów tylko dla kandydatów. Zaśmieca forum. Widzę że Luxmed śledzi te opinie to może warto zamiast odpowiadać pacjentom czyścić te komentarze. Aby osoby chcące pracować w Waszej firmie mogły znaleźć pomocne dla siebie informacje.
Przecież dodając opinie wybiera się status: pracownik, byly pracownik, Kandydat i...KLIENT. Więc tak klienci, pacjenci też mogą się wypowiadać. Tak to gowork bezsensownie wymyślił.
ZOSTALEM WPROWADZONY W BLAD/CZUJE SIE (usunięte przez administratora) - Mam wykupiony pakiet na 100 % zwrotu za profilaktyke stomatologiczna, stomatologie zachowawcza oraz rtg stomatologiczne/pantogram - za rtg pantogram musialem zaplacic 48,50 zl gdzie pani w recepcji dzwoniac do lekarza uzasadnila to jako blad w systemie, na kosztorysie od tamtejszego stomatologa jest to 0 zl oraz na broszurce z firmy gdzie mam wykupiony najdrozszy pakiet jest to rowniez 0zl, wiekszosc rzeczy ktore mam do zrobienia podchodzi pod stomatologie zachowawcza mam do oplacenia za 50 % gdzie powinno byc 100% znizki, zostalem odeslany do firmy to wyjasniac, ogolnie nie polecam, jesli chodzi o innych lekarzy to ok, stomatologia to jakies nieporozumienie
Nie polecam!!! Wykupiłam pakiet rodzinny, córka zapisała się do ginekologa w Warszawie, dodam tylko że długo szukała kogoś z dobrą opinią. ustalono termin wizyty a w przed dzień ją odwołano. po drugie potrzebowałam na cito neurologa, okazało się, że za tydzień mogę mieć wizytę. rozwiązałam umowę po 3 miesiącach, bo uznałam, że szkoda pieniędzy wywalać w błoto. no i dostałam wezwanie do zapłaty za kolejne miesiące 25% do końca trwania umowy. nie dosyć , że płaciłam nie skorzystałam ani razu , to jeszcze płacę za to żeby nie być ich klientem. Super, trzymajcie się od nich jak najdalej. Pozdrawiam wszystkich którzy szukają dobrej opieki medycznej. Jesteś chory idź prywatnie, to na tyle
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Niestety potwierdza sie, ze Luxmed traktuje pacjenta jak przedmiot. Nie dosc, ze nie ma terminow, nie mozna sie umowic na wizyte to jak mi sie udalo i przyszedlem o czasie okazalo sie, ze nie zostalem przyjety bo jest opoznienie a na moim koncie widnieje informacja ,ze nie odwolalem wizyty. Taka informacje dostalem takze wszystkimi mozliwymi kanalami jak telefon, mail itp, ale nikt mnie nie przeprosil, ze nie zostalem przyjety. Nie polecam.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Witam nie polecam firmy media center grupa lux med tylko wyciągają pieniądze a nie potrafią pomuc omijajcie ta bandycka firmę
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
nie polecam infolinia nie potrafi wpisać moich danych na abonament, za który zapłaciłam. Jak mam zrobić w takim razie badania ciąży? Mogę iść odpłatnie, ale z jakiej racji, jeśli zapłaciłam abonament!! DZWONIĘ DO WAS OD TRZECH DNI I OD TRZECH DNI TWIERDZICIE, ZE ZROBICIE TO NIEZWŁOCZNIE ZWYKLE OSZUSTY. PIENIĄDZE W BŁOTO INFOLINIA I CAŁY KIEROWNIK TEGO TO DNO.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Do fizjoterapeuty ze skrzywieniem kręgosłupa itp.czas oczekiwania 3 miesiące za prywatną wizytę nie zwrócili kosztów pomimo tego że do tej pory nie było problemów....żenada ...Wg.nich powinienem siedzieć na chorobowym i czekać na leczenie????śmiechu warte
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Mieszkam w Warszawie Mam abonament. Dziękuję Paniom z pilnej pomocy medycznej,lekarzom i pracownikom recepcji za empatię i szybkie działania oraz udzielenie skutecznej pomocy w zdiagnozowani mnie po wypadku..Zgłosiłam się z dolegliwościami w piątek, a we wtorek miałam wszystkie badanie i konsultacje wykonane. W szpitalu MSWiA.termin konsultacji lekarskiej zleconej na Cito grudzień 2022. Komentarz zbędny
Negatywna opinia dziś umówiona wizyta na8:15 Pani doktor (usunięte przez administratora) ulica Górczewska 124 Warszawa nie wywiązała się ze swojej pracy brak kontaktu.Wizyta odwołana o godzinie 10 z powodu nowego zapisu do lekarza.Jest to druga tele porada i niestety druga która niedoszła do skutku.Podobno tak czasem ...Konto mam już rok chciałam skorzystać 2raz i niestety nie wyszło.Zaczynam zastanawiać ,że jednak szkoda kasy na ten abonament ,a miało być tak pięknie
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
Dzień dobry jakie szczegóły imię i nazwisko lekarki zostało podane wraz z adresem .
Regulamin serwisu nie pozwala na umieszczanie danych personalnych. Zastanawiam się, czy aby szybciej uzyskać rozwiązanie swojego problemu, nie byłoby wskazane najpierw skontaktować się z Lux Medem, a w dalszej kolejności zamieszczanie posta?
To nie jest serwis reklamacyjny jest to strona dla kandydatów a nie klientów. Nikt tego nie rozpatrzy bo to nie ten serwis i nie taka sprawa.
Zero terminów do alergologa, tragedia. Wiecznie wystawiają podzlecenia. Człowiek ma abonament i nie może się umówić do żadnego lekarza.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Tragedia. Człowiek płaci mnóstwo pieniędzy za badania a oni olewają klienta. Najpierw nie da się dodzwonić, potem czekasz tygodniami na wyniki badań które mają być gotowe w 7 dni . Nie polecam nikomu.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
firma ma w poważaniu potencjalnych pracowników do działu handlowego w Warszawie (biuro relacji z partnerami), nie dają żadnej odpowiedzi w ciągu wielu tygodni, mimo że 'szanowna' pani obiecywała na spotkaniu, że bezwzględnie da swój feedback w ciągu tygodnia. Oni tylko zbierają CV, nic więcej. Strata czasu. Pani z góry informuje że Rozmowa potrwa 20 minut. Czy ten fakt wymaga dodatkowego komentarza ode mnie ? czy 20 minut wystarczy żeby kandydat sie sprzedał pracodawcy i żeby kandydat zdążył zadać pytania i otrzymac odpowiedzi? masakra... Nie polecam. Poza tym Pani kompletnie nie wyrażała zainteresowania moimi aspiracjami, kfalifikacjami, moimi celami zawodowymi. Opowiedziała tylko w kilku zdaniach o stanowisku pracy i zapytała, czemu szukam pracy.
Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań by zachować najwyższą jakość procesów rekrutacyjnych i dbać o doświadczenia kandydatów. Zgodnie z naszymi standardami odpowiedź zwrotna powinna zostać udzielona w podanym terminie. Jeśli tak się nie stało, serdecznie przepraszamy.
Od dwóch tygodni nie mogę się umówić na pobranie krwi w sobotę
Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 22 33 22 888. Nasi konsultanci sprawdzą dla Pani aktualnie dostępne terminy i postarają się pomóc w umówieniu wizyty. Jeśli z jakiegoś powodu zarezerwowanie wizyty nie będzie możliwe, konsultanci będą mogli zaproponować Pani alternatywne, przewidziane w warunkach pakietu rozwiązanie. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Proszę się umówić na pobranie krwi w sobotę Dziękuję od dwóch tygodni i brak miejsc
Dramat!!! Ogólny bałagan, pracownicy mają wgląd do dokumentacji medycznej ale NIE MAJĄ KOMPETENCJ do udostępnienia jej pacjentowi. Przy wysokich składkach które się płaci nie załatwi się nic więc za co tu płacić? Proponuję żeby zarząd grupy luxmed przeznaczył pieniądze na poszerzenie kompetencji pracowników.
Moja negatywna opinia została usunięta przez administratora! Gratulacje. Można mylić pacjent ów i ich wyniki. To przyzwolenia b abalagan i niekompetencję.
Kobieto droga, to jest forum do oceniania Luxmedu jako pracodawcy. Co Ty tutaj w ogóle robisz? Jak masz problem z produktami firmy to wystaw opinie w google, albo gdzie indziej. Człowiek chce przeczytać opinie na temat samej pracy, bo dostał ofertę, a przedziera się przez stos ludzi, którzy nawet nie raczą doczytać, na jakiej stronie są.
Nie polecam! Fatalna obsługa, niestety dzwoniąc na infolinię można umówić wizytę do lekarza, na tym kompetencje i wiedza większości pracowników się kończy. Odpowiedź na pytania to utarte regułki totalnie nie rozwiązują problemu, w sumie jakby rozmawiać z robotem. Najczęstszy problem z uzyskaniem zgody na wizytę u specjalisty poza placówką, ze względu na brak dostępnego terminu w LuxMed. Rozwiązaniem jest wskazanie losowo przez LuxMed placówki na terenie miasta, czyli za każdym razem trafia się do innego lekarza. Co uniemożliwia zwyczajny proces leczenia wymagający więcej niż jednej wizyty.
Coraz bardziej się zniechęcam. Otwieracie nowe placówki przy których brak miejsca parkingowego. Roździeńskiego 1 i Francuska w Katowicach to tylko dwa przykłady. Jeździłam wczoraj godzinę obok Roździeńskiego próbując zaparkować (parkingu dla pacjentów brak) wizyta przepadła a ja straciłam czas. Dojeżdżam do swojej Pani doktor 40km. Brak słów ????
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Bardzo cenimy opinie pacjentów i jesteśmy otwarci na podejmowanie działań doskonalących naszą działalność. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Najgorsza opieka medyczna. Nie polecam tracenia pieniędzy na te pakiety. Nie da rady umówić się na termin u lekarza, aplikacja toporna.
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 78.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jakie są opinie klientów o firmie Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii klientów firmy Lux Med Sp. z o.o., to 90, z czego 5 to opinie pozytywne, 78 to opinie negatywne, a, 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.