Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Lux Med Sp. z o.o.

Orientalna Emma

Pracuję przy obsłudze pacjentów w przychodni. Praca jest ciekawa. Dobrą firmę można docenić właśnie w trudnych czasach. Jeszcze przed wybuchem tego Korona-świrusa myślałam nad zmianą pracy na coś bliżej mojego wykształcenia. Dobrze, że tego nie zrobiłam. Pracodawca o którym myślałam zbankrutował. Zostałam w LUX MED i tego nie żałuję. Koleżanka pracuje w konkurencyjnej firmie medycznej i powiedziała mi że obcięli jej pensję o 20%. U nas nic takiego nie miało miejsca, a wręcz dostałyśmy premię za pracę w czasie epidemii. Brawo LUX MED. Wydaje mi się, że zostanę tu na dłużej.

Paulina
Klient

Od końca zeszłego roku korzystam z pakietu LuxMed wykupionego przez firmę w której jestem zatrudniona (wcześniej korzystałam z Medicover i byłam bardzo zadowolona. W LuxMed Są ogromne problemy z zapisaniem się do lekarza. Obecnie szukam terminów na 5 zabiegów rehabilitacji w Warszawie i obawiam się, że nie uda się to. Już chyba lepiej skorzystać z nfz tam przynajmniej ustalą jakiś termin, człowiek poczeka i skorzysta. Po prostu szok i niedowierzanie przeżywam.

2
korposzczur
Pracownik
@Paulina

nikogo to nie interesuje na forum pracowniczym

Paulina Nowy wpis
Klient
@korposzczur

Interesuje, ponieważ forum jest pracownicze, ale pisząc komentarz możesz wybrać kim jesteś, np. klientem

korposzczur Nowy wpis
Pracownik
@Paulina

nadal nikogo to nie interesuje, nawet luxmedu...

Ada Nowy wpis
Klient
@Paulina

Zgadzam sie z tą opinią, w Luxmed terminy są bardziej odległe niż w państwowych przychodniach. Żenada.

Darek Nowy wpis
Klient

Dzień dobry byłem umówiony u dermatologa w przychodni w Dąbrowie Górniczej Poliklinika (usunięte przez administratora) Prin 17 sierpnia na godzinę 17 30 gdzie dzień wcześniej wizyta była potwierdzona przez przychodnie , po czym po przyjechaniu na odpowiedni wcześniej umówioną godzinę okazało się że jest jeszcze 26 pacjentów w kolejce i trzeba czekać około trzech godzin!

Aleksandra
Klient

Stanowczo ODRADZAM. Niezależnie do jakiego lekarza i w jakim mieście, nigdy nie ma wolnych terminow, nawet na teleporady nie ma miejsc. Trzeba koczować, odświeżać stronę paręnaście razy dziennie i może się trafi (ale przeważnie to nie). Nie można się umówić na wizytę wcześniej niż za 2 tygodnie bo "nie ma jeszcze grafiku lekarzy". Na infolinii czy przy okienku mówią że pacjenci w portalu pacjenta widzą więcej terminów niż oni, więc też nie pomogą... Porażka, że nawet ze skierowaniem na którym widnieje sugerowana data wizyty (na kontynuację leczenia po odliczonym czasie brania antybiotyku!!!) wciąż nie ma się gwarancji wizyty.

1
Zbulwersowany
Były pracownik
 Pytanie

Pracownik personelu nie medycznego. Skandal jeśli chodzi o godziny pracy. Kierownicy mają nie równo pod sufitem dając pracownikowi 13h w dniu gdzie w następnym idzie na 7. Gdzie etyka pracy u diabła. Ludzie to nie zabawki i nie można ich rozstawiać po kątach. Gdzie przepraszam jest komfort pracy jak mówili na rozmowie rekrutacyjnej?

Marcin
Były pracownik
@Zbulwersowany

Potwierdzam co mówi kolega. Pracowałem tam tylko 3 miesiące i uciekłem. Dział utrzymania IT to jakaś porażka, dyżury nie płatne ale do odbioru w dogodnym terminie ale dla nich. Praca we wdrożeniach po 10-12h i jeszcze najlepiej żebyś przed wdrożeniem pracował. Zero dodatków, to co usłyszałem od starych pracowników pomogło mi w decyzji żeby szybko odejść. Kierowniczka działu IT - masakra, dba tylko o siebie. Dużo pracowników i chaos, co parę godzin zmiana priorytetów.

Pracodawca

 Pytanie
@Zbulwersowany

W LUX MED pracujemy zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawa pracy, dlatego prosimy o opisanie wyżej wymienionej sytuacji poprzez anonimowy formularz: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl Dzięki temu będziemy w stanie podjąć odpowiednie działania wyjaśniające.

Pracodawca

@Marcin

W dobie pandemii wiele decyzji musi być podejmowanych szybko, co oczywiście wpływa to na projekty i priorytety IT. Wymaga też czasem zwiększonych wysiłków i pracy w godzinach nadliczbowych. Są one jednak rozliczane i ustalane indywidualnie z przełożonym, tak samo jak dyżury w przypadku stanowisk Administratorów. Wdrożenia, z racji specyfiki branży odbywają się w nocy ponieważ w ciągu dnia dostępność usług w naszych Placówkach dla Pacjentów jest dla nas najważniejsza. Jest nam jednak bardzo przykro, że nie zdecydował się Pan zostać z nami dłużej. Jeśli chciałby Pan omówić jakąś kwestię bezpośrednio - zapraszamy do kontaktu mailowego: agnieszka.dygdon@luxmed.pl

Koni
Kandydat
 Pytanie
@Marcin

Ile trwają zmiany? Jak dla początkującego to dobre miejsce na start?

Pracownik
Pracownik
@Koni

Nie, najlepiej nie składać tam cv, bo szybciej będziesz chciał odejść. Typowe korpo, jeśli nie jestes pracoholikiem i nie oddasz życia prywatnego tej firmie to nie ma sensu

marcin
Były pracownik
 Pytanie
@Lux Med Sp. z o.o.

Nie róbcie sobie jaj, to nie pandemia tak jest od jakiś 15 lat ? tyle pandemia nie trwa :D Są pracownicy co tam pracują po 10 lat i opowiadają różne rzeczy... Nikt nic nie słucha, zwalniają pracowników jak nie chcą dłużej pracować (czasowo), nie zdążą nawet napisać do was :D Podobno poprzedniego kierownika zwolnili bo zachorował na dłużej.... Masakra.

Barbara
Były pracownik
 Pytanie
@Lux Med Sp. z o.o.

Jedna wielka ściema. HR'y nic nie robią, nie pomagają, zamykają się za drzwiami i tyle. Jedyne co prawda to że zrzucają na kierowników decyzję żeby umyć ręce. Dyrektorzy to samo, macie robić ich to nie interesuje. A kierownicy ? Misza to muszą więc ryzykują później sądem pracy.

anonimowy
Były pracownik
 Pytanie
@Marcin

Napiszesz inicjały tej pseudo kierowniczki ? Ciekaw jestem czy to ta sama zołza która po plecach koleżanki wspieła sie na pewne stanowisko..

Marcin
Były pracownik
@anonimowy

DB ????

Monika
Były pracownik
@Pracownik

Dokładnie

Kasiamali
Klient
 Pytanie

Dramat!!! Ogólny bałagan, pracownicy mają wgląd do dokumentacji medycznej ale NIE MAJĄ KOMPETENCJ do udostępnienia jej pacjentowi. Przy wysokich składkach które się płaci nie załatwi się nic więc za co tu płacić? Proponuję żeby zarząd grupy luxmed przeznaczył pieniądze na poszerzenie kompetencji pracowników.

1
Barbara
Pracownik
@Kasiamali

Moja negatywna opinia została usunięta przez administratora! Gratulacje. Można mylić pacjent ów i ich wyniki. To przyzwolenia b abalagan i niekompetencję.

Daniel
Kandydat
 Pytanie
@Barbara

Kobieto droga, to jest forum do oceniania Luxmedu jako pracodawcy. Co Ty tutaj w ogóle robisz? Jak masz problem z produktami firmy to wystaw opinie w google, albo gdzie indziej. Człowiek chce przeczytać opinie na temat samej pracy, bo dostał ofertę, a przedziera się przez stos ludzi, którzy nawet nie raczą doczytać, na jakiej stronie są.

Basia
Klient
@Daniel

Opinie wystawia sie jako pracownik, KLIENT, kandydat lub były pracownik. Radze zapoznac sie z formularzem, zanim kogos atakowac.

korposzczur
Pracownik
@Basia

idz se na google pisac a nie na stronie do oceny pracodawcy a nie firmy, cytuję "gowork opinie o PRACODAWCACH" a nie o usługodawcach. także idź swoje poty wylewać na fejsbuku lub podobnych

Kazimierz
@korposzczur

Masz racje jednak klienci też mogą wrzucić swoją opinię. Wiadomo że komentarz od pracownika jest bardziej przydatny bo chociaż można się coś dowiedzieć o warunkach. Ty tu pracujesz i możesz coś dodać od siebie?

korposzczur
Pracownik
 Pytanie
@Kazimierz

Tak jak widać, bo podpisuję się jako pracownik... To co ludzie wypisują to pojedyncze przypadki, które nijak się mają do całości jak działa te korpo. Nie ma firmy, która nie miała nigdy fuckupu i nie trzeba szukać winnych i wylewać swoich żali na forum, na którym nie uzyskacie pomocy w swojej sprawie, uderzajcie na infolinię i jak wam mówią że to zrobią, to zrobią. Nie ma reakcji po obiecanych dniach? To dzwonicie ponownie, taka prawda i nie przeskoczycie tego, a to że będziecie płakać na forum nic wam nie da.

anim
Kandydat
@Daniel

trafna wypowiedź.

Monika
Były pracownik
@Kasiamali

Oczywiście, ponieważ żaden z pracowników nie ma odpowiedniego szkolenia. Brak osób kompetentnych aby szkolić i dlatego taka rajza jest w tym (usunięte przez administratora) Lux Medzie

Monika
Były pracownik
@Basia

Hahahaha OMG dramat kobieto

Kandydatka
Kandydat

Rozmowa rekrutacyjna przeprowadzina 4.05.2022 na stanowisko koordynatora placówki Kraków, Informacja zwrotna miała być do dwóch tygodni, minęły ponad dwa miesiące nadal cisza. Drodzy Państwo wiecej szacunku do potencjalnych kandydatów, nie polecam składać aplikacji

Pracodawca

@Kandydatka

Dzień dobry, zgodnie z naszymi standardami taka informacja powinna zostać udzielona. Jeśli tak się nie stało, serdecznie przepraszamy.

Monika
Były pracownik
 Pytanie

Praca w Lux med to tragedia. NIE POLECAM NIKOMU,kto chce znaleźć pracę godną. Kierownicy wyglądają jak sprzedawcy z bazaru i myślą że zastraszą pracownika mówiąc że zabierze im premię. A za co? Za to że roboty jest tyle, a nie ma komu pracować. Mobbing!!! Postępu 21c

Pracodawca

 Pytanie
@Monika

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Nie akceptujemy jakichkolwiek działań tego typu, dlatego zależy nam na zgłaszaniu podejrzeń niepokojących zdarzeń. Na przykład przez anonimowy formularz: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl

Nickk
Były pracownik
 Pytanie

Praca w Pionie Informatycznym - wersja TL;DR, idź jak jesteś zdesperowany (potrzebujesz pracy lub doświadczenia). W każdym innym unikaj szerokim łukiem. LUXMED technologicznie jest typowym Januszexem - oszczędzają na każdym narzędziu, licencji, oprogramowaniu i sprzęcie, kombinują na lewo i prawo żeby tylko było taniej. Kończy się to rzeźbieniem i większą ilością czasu straconego na utrzymywaniu danej rzeczy lub na projekcie. A projektów jest dużo, ludzi natomiast garstka i to dotyczy każdego departamentu IT. W związku z tym ludzie są przerzucani lub wrzucani do multum projektów albo mają przydzieloną ilość zadań na 1.5 etatu. Do tego kadra kierownicza udaje, że nie pracownik nie ma dużo pracy, ponieważ wyliczany jest wszystkim czas - jeżeli dziennie nie zsumuje Ci się min. 7h w JIRA (nieważne czy się pamiętało co robiło bo było tyle pracy), będą się Ciebie pytać dlaczego i co jeszcze powinieneś wziąć na siebie. Do tego są też różne pomysły odklejonego od rzeczywistości zarządu, które tylko jeszcze bardziej utrudniają życie. Do tego brak dokumentacji, brak jakichkolwiek procesów czy biurokracja. A to wszystko za wynagrodzenie poniżej widełek i kulawe warunki umowy. Plusy są takie, że jeżeli umiesz pracować w totalnym chaosie a Januszex Ci nie straszny to masz szansę zdobyć doświadczenie, bo z racji braku ludzi kierownictwo jest otwarte na inicjatywy i przyjmowanie zadań projektowych. Podsumować to może sytuacja, którą miałem ja i kilka osób potwierdziło, że miało podobnie - okres jeszcze przed pracą, wizyta w placówce LUX MED na badania medycyny pracy. Wchodzę do gabinetu, daję skierowanie, lekarz spogląda na skierowanie, na mnie i pyta "Przychodzisz do LUX MEDu? Naprawdę?". Miałem tego dnia trzy badania lekarskie medycyny pracy i każdy lekarz zadawał to samo pytanie. Myślałem, że to tylko przypadek, ale jednak taki nie był.

Pracodawca

 Pytanie
@Nickk

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że takie są Pana odczucia. Jeśli pojawiły się jakieś niezgodności związane z procedurami i czasem pracy, prosimy o opisanie niepokojącej sytuacji w anonimowym formularzu: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl Zależy nam na tym, aby naszym Pracownikom pracowało się komfortowo.

Bożena Orzechowska Wrocław
Klient

Moja opinia jest bardzo pozytywna,dotyczy P.doktor Anny Magnowskiej psychiatry. Byłam przez panią doktor leczony z depresji,wyniki są rewelacyjne. Pani doktor jest osobą bardzo sympatyczną i empatyczną,a przy tym wysokiej klasy specjalistą,doskonale dobrała mi leki. Moja terapia trwała około 1,5 roku,po tym okresie leki zostały przez Panią doktor wyłączone,a ja czuję znakomicie. Bardzo jestem wdzięczna i szczęśliwa. Bożena Orzechowska z Wrocławia.

Pracodawca

@Bożena Orzechowska Wrocław

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za opinię i zaufanie. Życzymy dużo zdrowia.

Krzysztof
Klient

Niestety nie mogę napisać nic dobrego na temat lux med, umowa podpisana usługi nie są świadczone. Stanowczo odradzam !!!! Krzysztof

Grzegorz50
Klient

Moja wizyta u fizjoterapeuty polegała na tym ze badanie i jakie zabiegi będą przypisane odbywała się przez biurko. Pani nie praktycznie nie zrobiła nic moja wizyta trwała może 8min jakby nie mógł takich zabiegów rehabilitacyjnych przypisać neurolog dla mnie strata czasu i pieniędzy. Następne placówki współpracujące jedna wielka porażka w mniejszym mieście. Składanie skargi nic nie daje.

Karolina
@Grzegorz50

Ale to fizjoterapeuta nie zapisał Ci normalnej wizyty po tej pierwszej i po stwierdzeniu jakie są dolegliwości i stwierdzając plan leczenia?

Basia
Klient

Niestety wcześniejsza opinia została usunięta. Nie polecam nikomu Lux Med. Przez dwa miesiące nie mogłam umówić się na wizytę. Na infolinii potwierdzali, ze nie maja żadnego zgłoszenia. Kiedy napisałam do luxmed opinie o anulowanie faktur z tytułu nie świadczenia usług, do dziś nie zostały anulowane, ale pomimo tego ze przez 2 miesiące nie byłam u lekarza, dostałam faktury do zapłacenia po raz kolejny. W żadnym innym kraju taka firma nie funkcjonowałaby długo z takim traktowaniem klienta. W UK miałam ubezpieczenie prywatne z BUPA. Kolejki omijałam z 3 miesięcznym wyprzedzeniem u lekarzy u których za wizyty płaci się setki funtów. A w Lux Med nie byli w stanie przez 2miesiace umówić mnie na kontrole do chirurga czy okulisty, ale opłaty żądają.

Eliza
Pracownik
@Basia

masz zupełną rację

Kinga
Pracownik

Dzień dobry Piszę aby przestrzec przed pochopnie podjętą decyzją o korzystaniu z prywatnej opieki zdrowotnej Luxmed. W firmie gdzie pracuję jako jeden z "benefitów" dostępna jest w/w prywatna opieka zdrowotna. Zapisalam się, wydrukowałam kompleksowy zakres świadczeńdedykowany mojemu pracodawcy, zabrałam również ulotkę dedykowaną mojemu pracodawcy. Postanowiłam skorzystać z opisanego dokladnie w obu w/w źródłach sposobu leczenia w ramach tzw "swobody leczenia". Treść tego brzmi nastepujaco: Lux Med nieustannie poszerza sieć placówek własnych oraz partnerskich, jednak mamy świadomość, że mogą Państwo preferować wizytę w innym miejscu, np. bliżej domu lub kontynuować leczenie u ulubionego lekarza. Dlatego istnieje możliwość skorzystania z opieki medycznej poza siecią LUX MED w dowolnie wybranej placówce/gabinecie, za co zwrócimy część kosztów. Lux Med zwróci 70% poniesionych kos'to do limitu kwartalnego 500 zl na każdą zgłoszoną osobę do opieki. Refundacja dotyczy usług objętych Twoim pakietem (z wyłączeniem wizyt domowych, medycyny pracy). Ponadto posiadam mail od pracownika działu reklamacji firmy Lux Med ktory wyraźnie w jednoznaczny sposób mowi ze zwracane jest 70% wartości faktury. Tymczasem po wysłaniu pierwszej w tym roku faktury na kwotę 300 zł (stomatolog leczenie 250 + znieczulenie 50 obie usługi w pakiecie ) mój zwrot nie wyniósł 210 zł (70% z 300) a 105 zł. Ta sama pani z działu reklamacji która udzieliła informacji zgodnej z ulotka i zapisami w pakiecie kompleksowym tym razem zmienia zdanie i juz nie jest 70% wartości faktury a 70% z 50%. Żenada na najwyższym poziomie. Pracownik udziela informacji na piśmie i nie ma to zadnego znaczenia, nie ponosi żadnej odpowiedzialności, mówiąc kolokwialnie wypnie się i koniec tematu. W tym wniosku ktory nalezy wyslac (poczta tradycyjną) oraz ulotce jest jeszcze kilka innych wariantów o pięknie brzmiących nazwach min standardy dostępności. Zostałam w jawny sposób oszukana, malo tego pisałam już niejednokrotnie i nikt nie widzi w tym problemu. Z pewnością nie jest to obsługa klienta z naciskiem na profesjonalizm. Niekompetencja i brak odpowiedzialności za błędne informacje.

Marzena
Klient

Zdecydowanie nie polecam. Mam wykupiony pakiet. Dziś chciałam umówić sie na badania. Pani na infolinii bardzo nieprzyjemna, wręcz agresywna. Cutuje "nie jestem od tego by sprawdzać co ma Pani w pakiecie, poszuka Pani sobie w umowie. Ja mogę tylko do internisty umówić". Gorzej niż w NFZ

Pracodawca

@Marzena

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Stan.lip
Kandydat
@Lux Med Sp. z o.o.

Proponuję usuwać takie opinie. To nie jest strona dla pacjentów tylko dla kandydatów. Zaśmieca forum. Widzę że Luxmed śledzi te opinie to może warto zamiast odpowiadać pacjentom czyścić te komentarze. Aby osoby chcące pracować w Waszej firmie mogły znaleźć pomocne dla siebie informacje.

monia
Pracownik
@Stan.lip

Przecież dodając opinie wybiera się status: pracownik, byly pracownik, Kandydat i...KLIENT. Więc tak klienci, pacjenci też mogą się wypowiadać. Tak to gowork bezsensownie wymyślił.

Klient
Klient
@Lux Med Sp. z o.o.

Piszecie ta sama regułkę a lepiej poprawcie obsługę klienta. Do niektórych specjalistów nie można się w ogóle dostać. Obsługa samych lekarzy pozostawia wiele do życzenia

Monika
Były pracownik

Serio, to jest drama ???? Jak i praca tutaj gdzie każdy tylko patrzy na wyniki i zero myślenia co czuje pracownik ???????? Nie polecam ani roboty tutaj ani wykupywać palietuu????

Piotr Gdańsk
Klient

Płacę od dawna za pakiet.. dotychczas nie korzystałem.... obecnie potrzebuje zaświadczenie do szkoły policealnej... używałem odpowiedź że Luxmed takich nie daje..zwykle zaświadczenie... masakra rezygnuję nie ma sensu płacić jeśli prostych spraw nie można

MDJ
Klient

W zasadzie nie mogę skorzystać z opieki medycznej jaką mam zagwarantowaną. Na fizjoterapię nie ma terminów, a lekarz nie może poprowadzić bo też 1 wizyta u kogoś portem gdzie indziej. To nie jest opieka medyczna. Lepiej leczyć sie z NFZ, bo po roku potem chociaż lekarz poprowadzi. Tu jest walka o termin a potem możesz się bujać mają cię w d...

Dorian
Klient

Witam. Wykupuje abonament i chciałem 25.07.22 umowic się na badania. Po godzinie prób i około 15 telefonów bylem przełączany od internistów ktory powiedział że może tylko dać skierowanie na badanie krwi do Dzialu sprzedawców. Po kilku przełączeniach Pani zaoferowała badania za 1200 złotych ale nie może mi ich omówić. Proszę sobie wykupić na stronie. Gdybym się znał jakie badania wykupuję to bym był lekarzem. Nie miła Pani i nie mile traktowanie. Jak tylko skończę abonament odchodzę i nikomu nie polecam

Systa
Klient

Wcisnęli mi w luxmedzie w 06.2022 darmowy zabieg który w okazał się odpłatny . Mimo reklamacji (usunięte przez administratora) luxmed ma argumenty i fakty. Jedna dermatolog i infolinia zapisuje w pakiecie darmo a (usunięte przez administratora) w zabiegowym dopiero zauważa pacjenta po zapłacie w kasie. No naciąganie i oszustwo jak ich mało.

Pracodawca

@Systa

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Joanna
Klient
 Pytanie

Moja opinia o luxmed Nie ma wolnych wizyt do specjalistów Zapalenie uszu ból a laryngolog za miesiąc. Reumatolog za ponad miesiąc ale ze skierowaniem z porady telefonicznej. Porada telefoniczna u reumatolog umówiona : lekarz dzwonił do mnie ze starej iwicznej i za każdym razem urywalo połączenie. Naliczyłam ich 22. Zgłaszam to luxmed. Konsultant wysyła tam moje zgłoszenie. Bez efektu. Porada nie odbyta. A co widzę online na portalu pacjenta? Luxmed obarcza mnie... mam dwie nieodwołanie wizyty. Słabo, bo wina nie leży po mojej stronie. A to już drugi taki przypadek. Luxmed jest zawsze "święty". Pacjent winny. I co? Zero załatwienia sprawy, która się powtarza. Ogolnie: w luxmed się nie wyleczysz!

Pracodawca

@Joanna

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 85.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 49, z czego 6 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Lux Med Sp. z o.o.?

    Liczba opinii klientów firmy Lux Med Sp. z o.o., to 110, z czego 6 to opinie pozytywne, 96 to opinie negatywne, a, 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lux Med Sp. z o.o.