Lux Med Sp. z o.o.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Lux Med Sp. z o.o.

Zbulwersowany
Były pracownik
 Pytanie

Pracownik personelu nie medycznego. Skandal jeśli chodzi o godziny pracy. Kierownicy mają nie równo pod sufitem dając pracownikowi 13h w dniu gdzie w następnym idzie na 7. Gdzie etyka pracy u diabła. Ludzie to nie zabawki i nie można ich rozstawiać po kątach. Gdzie przepraszam jest komfort pracy jak mówili na rozmowie rekrutacyjnej?

Marcin
Były pracownik
@Zbulwersowany

Potwierdzam co mówi kolega. Pracowałem tam tylko 3 miesiące i uciekłem. Dział utrzymania IT to jakaś porażka, dyżury nie płatne ale do odbioru w dogodnym terminie ale dla nich. Praca we wdrożeniach po 10-12h i jeszcze najlepiej żebyś przed wdrożeniem pracował. Zero dodatków, to co usłyszałem od starych pracowników pomogło mi w decyzji żeby szybko odejść. Kierowniczka działu IT - masakra, dba tylko o siebie. Dużo pracowników i chaos, co parę godzin zmiana priorytetów.

Pracodawca

 Pytanie
@Zbulwersowany

W LUX MED pracujemy zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawa pracy, dlatego prosimy o opisanie wyżej wymienionej sytuacji poprzez anonimowy formularz: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl Dzięki temu będziemy w stanie podjąć odpowiednie działania wyjaśniające.

Pracodawca

@Marcin

W dobie pandemii wiele decyzji musi być podejmowanych szybko, co oczywiście wpływa to na projekty i priorytety IT. Wymaga też czasem zwiększonych wysiłków i pracy w godzinach nadliczbowych. Są one jednak rozliczane i ustalane indywidualnie z przełożonym, tak samo jak dyżury w przypadku stanowisk Administratorów. Wdrożenia, z racji specyfiki branży odbywają się w nocy ponieważ w ciągu dnia dostępność usług w naszych Placówkach dla Pacjentów jest dla nas najważniejsza. Jest nam jednak bardzo przykro, że nie zdecydował się Pan zostać z nami dłużej. Jeśli chciałby Pan omówić jakąś kwestię bezpośrednio - zapraszamy do kontaktu mailowego: agnieszka.dygdon@luxmed.pl

Koni
Kandydat
 Pytanie
@Marcin

Ile trwają zmiany? Jak dla początkującego to dobre miejsce na start?

Pracownik
Pracownik
@Koni

Nie, najlepiej nie składać tam cv, bo szybciej będziesz chciał odejść. Typowe korpo, jeśli nie jestes pracoholikiem i nie oddasz życia prywatnego tej firmie to nie ma sensu

marcin
Były pracownik
 Pytanie
@Lux Med Sp. z o.o.

Nie róbcie sobie jaj, to nie pandemia tak jest od jakiś 15 lat ? tyle pandemia nie trwa :D Są pracownicy co tam pracują po 10 lat i opowiadają różne rzeczy... Nikt nic nie słucha, zwalniają pracowników jak nie chcą dłużej pracować (czasowo), nie zdążą nawet napisać do was :D Podobno poprzedniego kierownika zwolnili bo zachorował na dłużej.... Masakra.

Barbara
Były pracownik
 Pytanie
@Lux Med Sp. z o.o.

Jedna wielka ściema. HR'y nic nie robią, nie pomagają, zamykają się za drzwiami i tyle. Jedyne co prawda to że zrzucają na kierowników decyzję żeby umyć ręce. Dyrektorzy to samo, macie robić ich to nie interesuje. A kierownicy ? Misza to muszą więc ryzykują później sądem pracy.

anonimowy
Były pracownik
 Pytanie
@Marcin

Napiszesz inicjały tej pseudo kierowniczki ? Ciekaw jestem czy to ta sama zołza która po plecach koleżanki wspieła sie na pewne stanowisko..

Marcin
Były pracownik
@anonimowy

DB ????

Monika Nowy wpis
Były pracownik
@Pracownik

Dokładnie

Kasiamali
Klient
 Pytanie

Dramat!!! Ogólny bałagan, pracownicy mają wgląd do dokumentacji medycznej ale NIE MAJĄ KOMPETENCJ do udostępnienia jej pacjentowi. Przy wysokich składkach które się płaci nie załatwi się nic więc za co tu płacić? Proponuję żeby zarząd grupy luxmed przeznaczył pieniądze na poszerzenie kompetencji pracowników.

1
Barbara
Pracownik
@Kasiamali

Moja negatywna opinia została usunięta przez administratora! Gratulacje. Można mylić pacjent ów i ich wyniki. To przyzwolenia b abalagan i niekompetencję.

Daniel
Kandydat
 Pytanie
@Barbara

Kobieto droga, to jest forum do oceniania Luxmedu jako pracodawcy. Co Ty tutaj w ogóle robisz? Jak masz problem z produktami firmy to wystaw opinie w google, albo gdzie indziej. Człowiek chce przeczytać opinie na temat samej pracy, bo dostał ofertę, a przedziera się przez stos ludzi, którzy nawet nie raczą doczytać, na jakiej stronie są.

Basia
Klient
@Daniel

Opinie wystawia sie jako pracownik, KLIENT, kandydat lub były pracownik. Radze zapoznac sie z formularzem, zanim kogos atakowac.

korposzczur
Pracownik
@Basia

idz se na google pisac a nie na stronie do oceny pracodawcy a nie firmy, cytuję "gowork opinie o PRACODAWCACH" a nie o usługodawcach. także idź swoje poty wylewać na fejsbuku lub podobnych

Kazimierz
@korposzczur

Masz racje jednak klienci też mogą wrzucić swoją opinię. Wiadomo że komentarz od pracownika jest bardziej przydatny bo chociaż można się coś dowiedzieć o warunkach. Ty tu pracujesz i możesz coś dodać od siebie?

korposzczur
Pracownik
 Pytanie
@Kazimierz

Tak jak widać, bo podpisuję się jako pracownik... To co ludzie wypisują to pojedyncze przypadki, które nijak się mają do całości jak działa te korpo. Nie ma firmy, która nie miała nigdy fuckupu i nie trzeba szukać winnych i wylewać swoich żali na forum, na którym nie uzyskacie pomocy w swojej sprawie, uderzajcie na infolinię i jak wam mówią że to zrobią, to zrobią. Nie ma reakcji po obiecanych dniach? To dzwonicie ponownie, taka prawda i nie przeskoczycie tego, a to że będziecie płakać na forum nic wam nie da.

anim
Kandydat
@Daniel

trafna wypowiedź.

Monika
Były pracownik
@Kasiamali

Oczywiście, ponieważ żaden z pracowników nie ma odpowiedniego szkolenia. Brak osób kompetentnych aby szkolić i dlatego taka rajza jest w tym (usunięte przez administratora) Lux Medzie

Monika Nowy wpis
Były pracownik
@Basia

Hahahaha OMG dramat kobieto

Monika
Były pracownik
 Pytanie

Praca w Lux med to tragedia. NIE POLECAM NIKOMU,kto chce znaleźć pracę godną. Kierownicy wyglądają jak sprzedawcy z bazaru i myślą że zastraszą pracownika mówiąc że zabierze im premię. A za co? Za to że roboty jest tyle, a nie ma komu pracować. Mobbing!!! Postępu 21c

Nowy wpis

Pracodawca

 Pytanie
@Monika

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Nie akceptujemy jakichkolwiek działań tego typu, dlatego zależy nam na zgłaszaniu podejrzeń niepokojących zdarzeń. Na przykład przez anonimowy formularz: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl

Nickk
Były pracownik
 Pytanie

Praca w Pionie Informatycznym - wersja TL;DR, idź jak jesteś zdesperowany (potrzebujesz pracy lub doświadczenia). W każdym innym unikaj szerokim łukiem. LUXMED technologicznie jest typowym Januszexem - oszczędzają na każdym narzędziu, licencji, oprogramowaniu i sprzęcie, kombinują na lewo i prawo żeby tylko było taniej. Kończy się to rzeźbieniem i większą ilością czasu straconego na utrzymywaniu danej rzeczy lub na projekcie. A projektów jest dużo, ludzi natomiast garstka i to dotyczy każdego departamentu IT. W związku z tym ludzie są przerzucani lub wrzucani do multum projektów albo mają przydzieloną ilość zadań na 1.5 etatu. Do tego kadra kierownicza udaje, że nie pracownik nie ma dużo pracy, ponieważ wyliczany jest wszystkim czas - jeżeli dziennie nie zsumuje Ci się min. 7h w JIRA (nieważne czy się pamiętało co robiło bo było tyle pracy), będą się Ciebie pytać dlaczego i co jeszcze powinieneś wziąć na siebie. Do tego są też różne pomysły odklejonego od rzeczywistości zarządu, które tylko jeszcze bardziej utrudniają życie. Do tego brak dokumentacji, brak jakichkolwiek procesów czy biurokracja. A to wszystko za wynagrodzenie poniżej widełek i kulawe warunki umowy. Plusy są takie, że jeżeli umiesz pracować w totalnym chaosie a Januszex Ci nie straszny to masz szansę zdobyć doświadczenie, bo z racji braku ludzi kierownictwo jest otwarte na inicjatywy i przyjmowanie zadań projektowych. Podsumować to może sytuacja, którą miałem ja i kilka osób potwierdziło, że miało podobnie - okres jeszcze przed pracą, wizyta w placówce LUX MED na badania medycyny pracy. Wchodzę do gabinetu, daję skierowanie, lekarz spogląda na skierowanie, na mnie i pyta "Przychodzisz do LUX MEDu? Naprawdę?". Miałem tego dnia trzy badania lekarskie medycyny pracy i każdy lekarz zadawał to samo pytanie. Myślałem, że to tylko przypadek, ale jednak taki nie był.

Nowy wpis

Pracodawca

 Pytanie
@Nickk

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że takie są Pana odczucia. Jeśli pojawiły się jakieś niezgodności związane z procedurami i czasem pracy, prosimy o opisanie niepokojącej sytuacji w anonimowym formularzu: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl Zależy nam na tym, aby naszym Pracownikom pracowało się komfortowo.

Joanna
Klient
 Pytanie

Moja opinia o luxmed Nie ma wolnych wizyt do specjalistów Zapalenie uszu ból a laryngolog za miesiąc. Reumatolog za ponad miesiąc ale ze skierowaniem z porady telefonicznej. Porada telefoniczna u reumatolog umówiona : lekarz dzwonił do mnie ze starej iwicznej i za każdym razem urywalo połączenie. Naliczyłam ich 22. Zgłaszam to luxmed. Konsultant wysyła tam moje zgłoszenie. Bez efektu. Porada nie odbyta. A co widzę online na portalu pacjenta? Luxmed obarcza mnie... mam dwie nieodwołanie wizyty. Słabo, bo wina nie leży po mojej stronie. A to już drugi taki przypadek. Luxmed jest zawsze "święty". Pacjent winny. I co? Zero załatwienia sprawy, która się powtarza. Ogolnie: w luxmed się nie wyleczysz!

Pracodawca

@Joanna

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl

Asia
Klient
 Pytanie

nie polecam infolinia nie potrafi wpisać moich danych na abonament, za który zapłaciłam. Jak mam zrobić w takim razie badania ciąży? Mogę iść odpłatnie, ale z jakiej racji, jeśli zapłaciłam abonament!! DZWONIĘ DO WAS OD TRZECH DNI I OD TRZECH DNI TWIERDZICIE, ZE ZROBICIE TO NIEZWŁOCZNIE ZWYKLE OSZUSTY. PIENIĄDZE W BŁOTO INFOLINIA I CAŁY KIEROWNIK TEGO TO DNO.

3

Pracodawca

@Asia

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Basia
Klient
@Lux Med Sp. z o.o.

Jak widac inni pacjenci tez maja problem z tym ze luxmed po prostu nie rejestruje danych gdy pacjenci ktorzy placa za abonament dzwonia. A pan pisze do mnie email, ze ktos probowal sie dodzwonic o 1247 jak akurat bylam w pracy. A jak oddzwanialam to dostalam info, ze ktos sie ze mna skontaktuje co przez 2 miesiace nie mialo miejsca. Jak zlozylam skarge na opinie to dostalam wiadomosc tlumaczaca iz infolinia chciala sie dodzwonic. Chciec to moc. A zaraz po tym email z wyndykacji. Jak widze inny klienci podzialaja moja opinie.

korposzczur
Pracownik
@Basia

cytuję "gowork opinie o PRACODAWCACH" a nie o usługodawcach. także idź swoje poty wylewać na fejsbuku lub podobnych

kandydat
Kandydat
 Pytanie

firma ma w poważaniu potencjalnych pracowników do działu handlowego w Warszawie (biuro relacji z partnerami), nie dają żadnej odpowiedzi w ciągu wielu tygodni, mimo że 'szanowna' pani obiecywała na spotkaniu, że bezwzględnie da swój feedback w ciągu tygodnia. Oni tylko zbierają CV, nic więcej. Strata czasu. Pani z góry informuje że Rozmowa potrwa 20 minut. Czy ten fakt wymaga dodatkowego komentarza ode mnie ? czy 20 minut wystarczy żeby kandydat sie sprzedał pracodawcy i żeby kandydat zdążył zadać pytania i otrzymac odpowiedzi? masakra... Nie polecam. Poza tym Pani kompletnie nie wyrażała zainteresowania moimi aspiracjami, kfalifikacjami, moimi celami zawodowymi. Opowiedziała tylko w kilku zdaniach o stanowisku pracy i zapytała, czemu szukam pracy.

Pracodawca

@kandydat

Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań by zachować najwyższą jakość procesów rekrutacyjnych i dbać o doświadczenia kandydatów. Zgodnie z naszymi standardami odpowiedź zwrotna powinna zostać udzielona w podanym terminie. Jeśli tak się nie stało, serdecznie przepraszamy.

Basia
Klient
@kandydat

Niestety nie mogę polecić Luxmed NIKOMU. Przez 2 miesiące dzwoniłam aby umówić się na wizytę. Kilka razy zostałam poinformowana na infolinii, ze nie ma żadnego zgłoszenia o jakiejkolwiek wizycie, wiec żaden pracownik nie raczył nawet zarejestrować mojej prośby. Ale fakturę Luxmed potrafi wysłać za miesiące niewykonanych usług. Nie polecam nikomu. Za takie pieniądze można iść prywatnie do lekarza i umówić się bez problemu. Robią z człowieka wariata, ze infolinia się kontaktowała, ale wizyty żadnej nie można umówić. Podpisać szybko umowę bez świadczenia usług ale klient ma płacić.

1

Pracodawca

@Basia

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę

Basia
Klient
@Lux Med Sp. z o.o.

Ja juz przekazalam wszystkie informacje o nieświadczeniu usług to opinie@luxmed. i dostalam email ze przykro wam ze nie spełniliście moich oczekiwań. A zaraz potem dostałam email o niezapłaconych fakturach z Specjalista ds. Windykacji, Departament Skarbu. Nie wiem nawet jak to opisac, ze przez 2 miesaice nie mozna umowic sie na wizyte u lekarza, ale faktury klient ma placic.

Basia
Klient
 Pytanie
@Lux Med Sp. z o.o.

Prosze mi napisac na forum, jak to jest ze klient dzwoni przez 2 miesiace i nie ma w systemie zgloszenia o jakiejkolwiek wizycie, ze chce sie umowic do lekarza, a luxmed rzada platnosci za miesiac w ktorym nie bylo uslugi? 640 zl do zaplacenia i zero wizyt lekarskich. A mial byc laryngolog, okulista i chirurg.

1
Gregor
Klient
 Pytanie

Szkoda całkowita. Jak można uszkodzić odlew aparatu dla dziecka. W dniu urodzin męczyłem dziecko wyjazdem do tej niepoważnej firmy. Zapłacone zostało , aczkolwiek w dniu następnym pani dzwoni i mówi że uszkodzili odlew. Ludzie proszę nie bierzcie się za poważne sprawy , klientowi który będzie miał transplantację serca i czekał na nie 5 lat uszkodzicie w transporcie...?

1

Pracodawca

@Gregor

Dzień dobry, bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Zależy nam, aby byli Państwo usatysfakcjonowani udzielanymi przez nas świadczeniami zdrowotnymi. W związku z tym chcielibyśmy prześledzić opisaną sytuację. Bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Lux Med Sp. z o.o. dogadują się między sobą?

korposzczur
Pracownik
@Pytanie

tylko w swoich klikach, między działami to 0 komunikacji, a tak to masz swoją paczkę z infolinii i tyle, najczęściej osoby z ktorymi zaczynasz pracowac na jednym szkoleniu

JKTZS
Pracownik
@Pytanie

Atmosfera w zespołach fatalna, współpracownicy wzajemnie się obgadują i wykluczają. Panuje zawiść przez co ciężko jest się rozwijać gdy inni ciągle próbują ściągać Cię w dół. Współpraca między działami nie istnieje. Zamiast wspierania się i skutecznego rozwiązania spraw tylko pretensjonalność, chamstwo i zero szacunku. W szczególności dotyczy się to działu Reklamacji/Obsługi klienta. Powszechnie znane jest, że jedna z pracownic tego działu aby pokazać swoją wyższość zachowuje się podle zwłaszcza wobec nowych pracowników. Brak jakiejkolwiek etyki, piszą po godzinach pracy a jak nie odpowie się jeszcze tego samego dnia to załączają Dyrektora. Nie polecam, szkoda ambicji…

Pracodawca

 Pytanie
@JKTZS

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Nie akceptujemy jakichkolwiek nieetycznych i dyskryminacyjnych działań, dlatego zależy nam na zgłaszaniu podejrzeń niepokojących zdarzeń. Prosimy o zgłoszenie ich przez anonimowy formularz celem wyjaśnienia: https://luxmed.limequery.com/687566?lang=pl

Izabella
Użytkownicy czekają na odpowiedź 42 dni.
Klient
 Pytanie

W dniu dzisiejszym (8.07.2022) byłam na wizycie u mgr A.(usunięte przez administratora) w Harmonii, gdzie skierowała mnie neurolożka po przeprowadzeniu wstępnych testów oceniających stan mojego zdrowia. Spodziewałam się dalszych testów, niestety p. mgr zadawała podstawowe pytania typu:Czy pani pali, choruje na cukrzycę lub myli wyrazy blisko brzmiące? Na takie pytania mogłam odpowiedzieć w formie ankiety nawet w poczekalni. Pani mgr zadawała pytania ze ściągi, czy nie może zapamiętać tych kilku pytań? Całość wizyty oceniam negatywnie, była to strata czasu i pieniędzy.

Arec 76
Klient
 Pytanie

Do fizjoterapeuty ze skrzywieniem kręgosłupa itp.czas oczekiwania 3 miesiące za prywatną wizytę nie zwrócili kosztów pomimo tego że do tej pory nie było problemów....żenada ...Wg.nich powinienem siedzieć na chorobowym i czekać na leczenie????śmiechu warte

Pracodawca

@Arec 76

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

Irena
Klient
 Pytanie

Dramat. Po zawarciu umowy i natychmiast.iastowy przelew na konto LuxMed podane q linku trzeci dzień czekam na przywrócenie pełnego zakresu funkcji Portalu Pacjenta. Mimo uregulowania wszelkich zobowiązań, nie mogę korzystać z bezpłatnych wizyt, choć mam bardzo szeroki zakres abonamentu. Podobno to usterka w gestii informatyków Czy oni są tam tylko zatrudnieni a nie podejmują pracy?! Skandal

2

Pracodawca

@Irena

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Zależy nam na satysfakcji naszych pacjentów ze świadczonych przez nas usług. Będziemy wdzięczni za przekazanie szczegółów w wiadomości prywatnej na adres: opinie@luxmed.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.

pielegniarka
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad rekrutacją na stanowisko pielęgniarki w gabinecie zabiegowym/punkcie pobrań w Luxmed Wrocław, czy jest tu ktoś, kto pracuje bądź pracował na tym stanowisku? Jakie są wasze ogólne wrażenia, zarobki i atmosfera pracy? Dzięki :)

pielęgniarka
Kandydat
 Pytanie

Hej. Czy jest na pokładzie jakaś pielęgniarka, która pracuje w LuxMedzie i mogłaby się podzielić opinią? Zaczynam rozglądać się za nowym miejscem pracy, myslałam o przychodni luxmed na pełen etat, ale chciałam najpierw zaczerpnąć Waszej rady :) Interesują mnie oczywiście zarobki, ale też atmosfera pracy, zakres obowiązków. Jakie są Wasze odczucia?

Bruks
Klient
 Pytanie

Szczęście że umowa kończy mi się wkrótce, chciałem przedłużyć ale niestety żeby do internisty nie było wizyt przez tydzień? Placi człowiek po to składkę żeby nie czekać na państwowe placówki bo tam również tragedia a nie nie bo tam się dostałem w ciągu 2 dni . Lux med już nie jest lux ,ale to chyba efekt ostatniego rozmachu empatii

Pracodawca

@Bruks

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt. Do każdego Pacjenta podchodzimy indywidualnie i staramy się zrobić wszystko, żeby zapewnić komfort w umówieniu się na wizytę. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu jak najszybszy dostęp do bieżącej opieki medycznej. Państwa uwagi i sugestie są dla nas niezwykle cenne, dlatego będziemy wdzięczni za przekazanie ich na naszą skrzynkę: opinie@luxmed.pl.

slawek
Klient
 Pytanie

Totalna porażka żałuję że nie poznałem wcześniej opini. Podpisałem umowę z MedicCenter na usługi w Luxmed i teraz pytanie w jakim? Infolinia Luxmed nie zarejestruje Cię do placówki współpracującej. Różnią się podobno logo.Terminów w umowie nie trzymają żadnych do lekarza ortopedy że skierowaniem czekałem 15 dni gdzie w umowie mam 3 dni. Szkoda gadać teraz jestem w kropce bo wypowiedzieć umowę mogę ale z karą 50%. Same słowa się nasuwają co to jest.

Wojtek
Klient
 Pytanie

Luxmed!!!!!!od godziny próbuję znalezć przez strone internetową wolny termin dla dziecka do pediatry!!!! coś koszmarnego!!! dlaczego mozna rezerwowac tylko terminy do 2 dni???....oczywiscie miejsc brak, i tak sobie siedze i klikam odświez...i nic!!!!tylko co chwile pojawia sie komunikat czy nie jestem robotem:))))!!!!! o co chodzi??? ale jak sie nie zoplaci w terminie abonamentu , od razu telefon....płacić!!!! tylko za co? za konsultacje online???? hahaha przez telefon usłyszy czy dziecko ma zapalenie płuc??? nie polecam!!!!!!!!!!

1
Nick
Pracownik
@Wojtek

Klienci Luxmed to chyba (usunięte przez administratora) to serwis dotyczące pracy w firmie i rekrutacji a nie opinii od strony klienta.

monia
Klient
@Wojtek

bo nie ma lekarzy, abonamenty sprzedają, firmy płacą a pracownicy i tak się nie dostaną

dip
Klient
 Pytanie

Próbowałem skorzystać z usług tej sieci, mając abonament w ramach bonusów w firmie, w której pracuję. Recepcja: proszę założyć maseczkę Ja: nie mogę założyć maseczki, zgodnie z rozporządzeniem mam na to stosowny dokument Recepcja: proszę pokazać ten dokument Ja: nie ma pani prawa żądać ode mnie okazania tego dokumentu, zawiera on moje dane wrażliwe (dokument wystawiony przez psychiatrę) Recepcja: to ja muszę poprosić panią kierownik Pani Kierownik: co panu szkodzi założyć maseczkę? Ja: mam prawo nie nosić maseczki Pani Kierownik: jak pana przyjmiemy bez maseczki, to nas wszystkich zwolnią Ja: jak będziecie tak traktować pacjentów, to i tak prędzej czy później was zwolnią koniec rozmowy

2
Barbara
Klient
@dip

Założenie maseczki na pobyt w przychodni - jest krótki okres czasu-, jest to odpowiedzielność za zdrowie innych. Cały personel medyczny nosi maski przez tyle godzin na każdej zmianie bez względu na przeciwwskazania. Masz rzeczywiście duży problem ze sobą i postrzeganiem otoczenia. Pozdrawiam

1
najnizsza krajowa+UZ ...
Kandydat
 Pytanie

poziom przygotowania do rozmowy rekrutacyjnej- żadny, Panie nie były w stanie powiedzieć ile potencjalnie ma się zarabiać, podstawowych innych informacji też nie potrafiły udzielić.. szkoda że w ogłoszeniu nie ma informacji że 2 miesiące to zlecenie, nie wiadomo ile będzie godzin bo to zlecenie... patrząc na ludzi pracujących to głównie studenci, czyli widać na czym luxmed głównie się opiera aby oszczedzac, kasa- umowa zlecenie najniższa krajowa bo szkolenie nowego pracownika kosztuje... serio luxmed ?? tak niskie warunki ?

Pracodawca

@najnizsza krajowa+UZ ...

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że nie otrzymała Pani pełnych informacji o możliwościach współpracy. Dokładamy wszelkich starań, aby osoby rekrutujące posiadały kompletne informacje i na etapie rozmów mogły odpowiedzieć na wszelkie pytania i wątpliwości.

Pracownik CC
Pracownik
 Pytanie
@najnizsza krajowa+UZ ...

A jaki ma być poziom rekruterów? Tam taki poziom na wyższych stanowiskach to standard. Dla przykładu na stanowisko ds. jakości i monitoringu nałapali osób 20lat, bez żadnego doświadczenia i takie oto specjalistki potem oceniają rozmowy ludzi z call center z dłuższym stażem pracy. Oczywiście nie mając pojecia ani o specyfice pracy ani o procedurach wewnętrznych. Dramat. Nie polecam tego miejsca. Bez znajomości nie ma szans dostać awans. Szkoda czasu i nerwów. Omijać szerokim łukiem. Zresztą najlepsza reklama jest już to że ogłoszenie do cc wisi na okrągło. Ciągle dorzucają nowych obowiązków. Masz być multi. Od wszystkiego. Pensja w miejscu. Unowę o pracę to też nie każdemu potem proponują po zleceniu. Zreszta, skoro jest taka rotacja to chyba nie jest to godny polecenia pracodawca.

Anna
Kandydat
@Pracownik CC

starałam się o pracę na stanowisku pracownik obsługi klienta na Jasnogórskiej w Krakowie. Nie otrzymałam nawet odpowiedzi zwrotnej a co dopiero mówić o zaproszeniu na spotkanie rekrutacyjne. Pojechałam na miejsce i wszystko zrozumiałam, młodzi ludzie , często obcokrajowcy nie mający dużego doświadczenia w pracy na takim stanowisku. Ja mam , pracowałam w medycynie pracy. Ale mam też wiek który przypuszczalnie firmie się nie podoba. Teraz nowy komunikat o organizowaniu pracy dla Ukraińców. Jestem za... ale w kontekście tego jak się zachowali wobec mnie wychodzę z założenia że ich inicjatywa to zabieg medialny.

Karol
Kandydat
 Pytanie

Jakie są warunki pracy na stanowisku specjalista ds sprzedazy? Pensja podstawowa + prowizja jak sie ksztaltuje? Z gory dzieki za odpowiedz

Zostaw merytoryczną opinię o Lux Med Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Lux Med Sp. z o.o.