Aktualne opinie o 332 firmach sprzedających powierzchnie reklamową w telewizji. Zobacz opinie aktualnych i byłych pracowników na temat warunków pracy, rekrutacji czy atmosfery w firmach z branży: Sprzedaż powierzchni reklamowej w telewizji oraz opinie klientów dotyczące oferowanych produktów i usług.
Starcom Sp. z o.o.
Warszawa
GL accountant był poszukiwany jakieś 3 lata temu. Jakie są szanse, że wyślę cv właśnie na ten etat i wezmą mnie pod uwagę? Nadal w ogóle jest takie stanowisko we firmie? Niestety nie widzę szczegółów ogłoszenia, tylko tyle, że możliwa była umowa o pracę i ciekawa jestem na jaki czas. Czy zna ktoś obecne zarobki, bo tego też mi w ofercie zabrakło?
Eurozet Sp. z o.o.
Warszawa
O super, że są zatrudniane nowe osoby. Ja to jestem chętna na stanowisko programista iOS. Ale widziałam, że firma ma wiele benefitów np. prywatna opieka medyczna, dodatkowe dni wolne od pracy. I czy te dodatki są dostępne od razu, nawet na okresie próbnym?
Medidesk (Mediacom Warszawa)
Warszawa
Hej, a ile trwa taki staż i czy jest płatny?:) Wymagają od stażystów całoetatowej dyspozycyjności? Co do tych braków kadrowych, opłaca im się to? Tzn brać dwie osoby z mniejszym doświadczeniem? Chyba ze stawki juniorskie są wyjątkowo niskie?
GRUPA RMF SP. Z O.O. SP. K.
Toruń
Od ośmiu już lat nikt nie odpowiedział na zapytanie o ofertę? :( a o pracy prezentera byście cos napisali? Na stronie jest powystawianych kilka opcji na parę miast. atmosfera mnie interesuje w trakcie. Co się dzieje gdy nie jest się na linii? podkreślają umiejętność pracy w zespole, a cos więcej?
Tradetracker Poland Sp. z o.o.
Warszawa
Jako ex-pracownik firmy TradeTracker, muszę niestety wyrazić swoje zdanie na temat tej organizacji, zwłaszcza z uwagi na doświadczenia związane z przełożoną (osobą zarządzającą oddziałem w Polsce), czyli Country Managerką Pauliną. W mojej ocenie, zachowania tej managerki pozostawiają wiele do życzenia. Jej niekompetencja wpływa negatywnie na efektywność pracy i atmosferę w zespole. Jednym z najbardziej rażących problemów jest brak umiejętności przywódczych i jakiejkolwiek wiedzy na temat afiliacji, co prowadzi do sytuacji, w których pracownicy czują frustrację, stres i zaniedbanie. Dodatkowo, doświadczanie „te44oru” psychicznego (synonim innego słowa) ze strony Country Managerki jest codziennością. Niczym kapryśne dziecko, przychodzi do biura i od jej humorku zależy cała atmosfera w firmie. Przykładowo: milczenie, karanie ciszą pracowników i olewanie tego co do niej mówią jest standardem, kiedy wstanie lewą nogą lub coś przeżywa w swojej głowie - co najmniej do godz.10-11 rano, potem jest trochę lepiej. Jej działania skierowane w stronę pracowników są absolutnie NIEDOPUSZCZALNE. Nie tylko obgaduje zespół z wybranymi lub nowymi pracownikami, wyszczególniając, kto jaki jest i na kogo lepiej uważać – ewidentne tworzenie dobrej atmosfery w zespole i unikanie generowania uprzedzeń, ale również przypisuje obowiązki pracownikom, które w ogóle nie dotyczą ich stanowiska. Nie słucha, nie rozumie, nie uczy się na żadnych błędach, a tłumaczenie jej tej samej rzeczy przez miesiące po kilkadziesiąt razy jest również smutnym standardem tutaj. Można wymieniać tak bez końca.... Jej "profesjonalne" podejście do klientów błaga o pomstę do nieba: w mailach teksty typu "prawilnie" czy dodawanie "XD" na końcu zdania, raczej nie buduje dobrej renomy firmy. Nawijanie makaronu na uszy klientom podczas spotkań i obiecywanie niestworzonych rzeczy, które potem TY musisz realizować i jesteś z nich rozliczany to również klasyk. Klienci odchodzą z czasem, bo zauważają, że zostało im sprzedane "wiadomo co" w ładnym papierku. :) Również ZA KAŻDYM RAZEM, kiedy ma cokolwiek zrobić lub się czymś zająć (co należy wyłącznie do jej obowiązków) stosuje spychologię i obarcza tym, razem z odpowiedzialnością, któregoś z pracowników. Zatem jeśli lubisz wyzwania, cały czas za te same pieniądze, to jest to idealne miejsce dla Ciebie. Idąc dalej, obietnice z rozmowy o pracę dotyczące szkoleń i rozwoju zawodowego są jedynie pustymi słowami. Mimo obiecanych kursów i szkoleń, nie zauważysz żadnych inicjatyw w tym zakresie - no może jakiś link do artykułu z internetu. Planowane cele są nierealne i odległe od rzeczywistości, o których zostaniesz poinformowany w ostatnim momencie, jeśli w ogóle o nich usłyszysz. Aby dobrze zobrazować całokształt tej opinii i pracy w TradeTrackerze: Wyobraź sobie, że idziesz do sklepu z ubraniami po bluzkę. Nagle po chwili, to Ty tłumaczysz menedżerce sklepu czym się zajmuje sklep, w ogóle jak działa sklep z ubraniami, co to jest sklep, ubrania, kasa, klient, sprzedaż oraz co ona w ogóle powinna tutaj robić. Nim zdążysz się zorientować, to Ty będziesz wieszać ubrania na wieszakach, obsługiwać klientów, przyjmować dostawy na magazynie, pozyskiwać nowych dostawców, zmywać podłogę i jeszcze głaskać po głowie menadżerkę, która akurat będzie oglądać filmiki ze śmiesznymi pieskami na telefonie. WSZYSTKO WYWRÓCONE DO GÓRY NOGAMI.... Kończąc moją opinię, poziom rozczarowania z pracy w TradeTracker sięga kosmosu, a nawet odległej Andromedy, głównie z powodu wyżej opisywanej osoby. Jej model quasi-zarządzania jest największym problemem w tej firmie, co ma negatywny wpływ na praktycznie każdy element wykonywanego tutaj zawodu (np. efektywność pracy, poziom obsługi klientów, ogólną atmosferę w zespole itd.). Mam nadzieję, że moje uwagi zostaną potraktowane jako konstruktywna krytyka, mająca na celu poprawę sytuacji w firmie i przestrogę dla poszukujących pracy w tym miejscu.
Mediaplus Warsaw Sp. z o.o.
Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie 134
Mediaplus to spółka spod parasola Group One Media. Niestety, jest to dość toksyczne miejsce pracy, gdzie: - osoby na tym stanowisku zarabiają bardzo różne kwoty, niepodparte niczym więcej niż sympatią i zgodą na apodyktyczne traktowanie menedżerów - „feedback” to słowo obce dla menedżerów czy dyrektorów. Nie mówiąc o tym, żeby był konstruktywny oraz wyrażony w profesjonalny sposób. Mimo że od II połowy 2023r. prowadzone są szkolenia jak go udzielać, przestarzały sposób myślenia osób zarządzających zespołami jest zbyt oporny na przyjęcie go - panuje bardzo duża dezorganizacja i występuje problem z ciągłym brakiem rąk do pracy - pracownicy nawzajem na siebie donoszą - pensje w porównaniu do rynkowych są niższe niż przeciętna - wyrażenie swojego zdania, które jest odmienne od innych = poniżanie oraz krytyka w przyszłości - dobrych pracowników się po prostu nie docenia Dom mediowy dla cwaniaków, pełny kolesiostwa, ciągłego stresu, bez dobrych people managerów. Nie polecam - ani na początku kariery, ani w jej późniejszych fazach.
Mindshare Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Faktury w tej nierzetelnej firmie nie są opłacane w wyznaczonym terminie. Absolutnie odradzam współpracę i ostrzegam!
Zenithoptimedia Group Sp. z o.o.
Warszawa
(usunięte przez administratora). Firma to największa porażka calej grupy. Szczegolnie dyrektorka jednego z działów o inicjałach A.B obsługujaca m.in klienta z branży beauty - masakra wrecz bo mega niekompetentna osoba.
Arkadiusz Wróbel Yoona Creative Group
Ostróda
Nie polecam, bardzo duży haos tam panuje, ludzie nie potrafią doradzić tylko aby zrobić, cena z kosmosu, a folia odkleja się w okien już po 2 tygodniach oczywiście winnych brak przyjechała inna firma i to poprawiła od nowa za połowe tej kwoty. omijajcie bo drogo i fuszera
Jacek Kizierowski Pulse Data Solutions
Poznań
Proszę o pilny kontakt odnosnie instrukcji montazu kranu lazienkowego typu wodospad w kolorze zlotym. Email orion1963jacek@gmail.com. dziekuje
Shocker Mma Artur Ostaszewski
Łomianki
Odradzam współpracę. Ekstremalna dwulicowość. Wielokrotnie powołuję się na znajomości. Czy je ma czy nie to nie mi oceniać, ale braku profesjonalizmu nie nadrobi się znajomościami.
Simple Media Sp. z o.o.
Warszawa
Panie Administratorze, jestem właścicielem Simple Media. Zatrudniamy na umowę o pracę, wysokie zarobki, ale nie mi oceniać. NIe rozuiem tylko, dlaczego Pan administrator chce pozyskać informacje poufne o wysokości wynagrodzenia. Jest to nie eleganckie i przede wszystkim nie właściwe. Bez poważania dla Pana administratora, Radosław Michalski
Audytorium 17 Sp. z o.o.
Warszawa
Kampania zgodna z założeniami. Szybko, bez zbędnych wiadomości, kontakt rzeczowy.
Media Direction Sp z o.o.
Warszawa
Jeśli firma to dobry pracodawca dlatego nie oczekujcie na forum pracowniczym wielu wpisów.
Radio Weekend Sp. z o.o.
Chojnice
Fajne regionalne radio. Zupełnie niepotrzebna narracja kontra rządzącej partii przebijająca się wyraznie w wypowiedziach dziennikarzy. To psuje trochę obraz profesjonalności. Gdyby nie to, to spoko. Pozdrawiam !
Doradztwo Mediowe Sp. z o.o.
Warszawa
Radii Pogoda, na chwilę obecną,(usunięte przez administratora) którym blok reklamowy przerywany jest jakimś muzycznym kwasem na którego to prawa autorskie już wygasły...(usunięte przez administratora)
Krzysztof Jordan KJK Consulting Swift Media
Poznań
Prosze pana Wlasciciela o Kontakt,(usunięte przez administratora)
PHD Media Direction Sp. z o.o.
Warszawa
Brak jakichkolwiek informacji zwrotnych pomimo zapytań mailowych.
Studio Zet Sp. z o.o.
Warszawa
Pracowałeś już w firmie Studio Zet Sp. z o.o.? W takim razie opowiedz innym o swojej przygodzie na naszym forum. Zachęcamy do komentowania.
Mediaocean Sp. z o.o.
Warszawa
Twoja opinia ma znaczenie. Wypowiedz się na temat firmy Mediaocean Sp. z o.o. i pomóż osobom szukającym pracy.
Easymedia Sp. z o.o.
Warszawa
Macie nowe wiadomości na temat pracy w firmie Easymedia Sp. z o.o.? Jeśli macie doświadczenie z tą firmą, czekamy na komentarze!
Infinity Media Sp. z o.o.
Warszawa
Wiesz coś nowego o rekrutacji i zatrudnianiu do firmy Infinity Media Sp z o.o. ? Twoja opinia jest ważna.
Łukasz Pietrasik Lumi-Studio
Poznań
Aneta Wilkin Projekt Media
Wrocław
Grzegorz Ficerman Filfic
Poznań
Media 5 Sp. z o.o.
Warszawa
Infotel TV Sp. z o.o.
Wrocław
Mformat Sp. z o.o.
Poznań
Nadzieja Na Mundial
Warszawa
Magdalena Opoka-Zarzycka Zoom
Warszawa
Aqua Paweł Perucki
Warszawa
Paweł Wolski T4U
Czermno
Bkev Piotr Piasecki
Warszawa
Bożena Wolska
Lipniak
Jacek Kania Aksamit
Hornówek
Magdalena Kolasa
Warszawa
Place In Media Borys Kowalik
Warszawa
Jolanta Woźna Xhouse
Poznań
Commguide Monika Kowalewska
Warszawa
7Comma62 Andrzej Walenta
Warszawa
Media Solutions Bartosz Adamski
Warszawa
Dariusz Hybel
Poznań
Krzysztof Malinowski
Sielachowskie
Renata Mizińska Mediac
Warszawa
Raba Radosław Banak
Warszawa
Przemysław Bucyk
Warszawa
Anna Barska-Nowicka Ab-Art
Poznań
Media Data Mind Sp. z o.o.
Warszawa
Asset Communications Sp. z o.o.
Warszawa
Greg Media Grzegorz Stępniewski
Częstochowa
Katarzyna Kurzyńska Kate Design Studio
Zielona Góra
Łukasz Gala
Mińsk Mazowiecki
Ada Posieczek Mariusz
Goleniów
Agnieszka Szymecka-Stefańska Progres
Częstochowa
Radosław Zieliński Agencja Marketingu Internetowego Klikmii
Ostrowiec nad Kamienną
M Creo Marcin Sołyga
Brzeg Dolny
Artemida Damian Podbielski
Wejherowo
Mirosław Markiewicz Euro Leasing
Kiełczów
Martis Media Sp. z o.o.
Warszawa
Media 1 Sp. z o.o.
Warszawa
Five Media Group Sp. z o.o.
Warszawa
Media Punkt Sp. z o.o.
Warszawa
E-Effect.Pl Marcin Suchanecki
Warszawa
Akma Media Małgorzata Kupis
Szczecin
Nest Media. Polski Dom Mediowy S.A.
Warszawa