Empik S.A.

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Empik S.A.

B.
Były pracownik
 Pytanie

Zdecydowanie odradzam pracę w Empiku. Jest to korporacja, która potrafi doprowadzić swojego pracownika na skraj. Skąd moja teza? „Przecież pracujemy z interesującymi i ładnie wyglądającymi produktami.” Niestety, osoby z zewnątrz najczęściej nie widzą tego, co dzieje się w środku. Bezustanne pretensje o zbyt słabe „wyniki” są codziennością (wyniki to głównie tzw. umbrella – sprzedaż sugerowana produktów znajdujących się na ladzie oraz EMPIK PREMIUM, czyli abonament dla stałych klientów). Są to jednak tylko dwa podstawowe współczynniki, których pracownik salonu musi pilnować. Jeżeli ich nie wypełniasz, non stop grożą Ci zwolnieniem bądź nie przedłużeniem umowy. Stracić pracę można tam z bardzo błahego powodu. Wszystko, co robisz jest bezustannie krytykowane. Czasami wspomniana krytyka przybiera postać awantur. Być może wyda się Wam to brutalne, natomiast firma Empik nie traktuje ludzi jak ludzi. Człowiek stał się tam jedynie numerkiem z obliczonymi przez system procentami sprzedaży. Poza sprzedażą do obowiązków należą także rozkładanie towaru i paczek e com (również ich wydawanie), a także czynna obsługa i pomoc klientom. Warto zauważyć, iż Empik nie oferuje Wam żadnych konkretnych kursów i szkoleń sprzedażowych. Jedyna forma „nabywania wiedzy” to kilku slajdowa prezentacja z ogólnymi sloganami. Dodatkowo, pracownik firmy Empik podlega stałej kontroli, m.in. poprzez obowiązek okazywania swoich rzeczy do kamery przed wyjściem z pracy. Cały salon obejmuje monitoring, który non stop patrzy Wam na ręce. Zarobki: Oczywiście najniższa krajowa. Na rozmowie o prace przedstawiany jest system premiowania. Na moje konto nigdy nie wpłynęła żadna premia – dodam, że praca tam nie była w moim przypadku krótkim doświadczeniem. Elastyczny czas pracy i możliwość pogodzenia jej z nauką jest dużą zaletą, na którą łapią się młodzi ludzie – studenci i uczniowie. Pamiętajcie jednak, że na rynku znajdziecie wielu pracodawców oferujących dostosowanie grafiku do Waszych potrzeb, którzy jednocześnie będą Was szanować i traktować poważnie. Żeby nie było tak dramatycznie dodam, iż plusem pracy w Empiku są ludzie (współpracownicy) – bardzo ciepło wspominam swoich dawnych znajomych. Bywały chwile cięższe i lżejsze, natomiast z perspektywy czasu rozumiem, że zarówno oni, jak i nasi przełożeni non stop poddawani są ogromnej presji. Dlatego też uważam, że to nie ludzie są źli, tylko system, który został tam wprowadzony.

Evil
Były pracownik
 Pytanie

Nie jestem pracownikiem Empiku od tygodnia. W listopadzie przepracowałam 3 dni. Zerwałam z umowy i nie dostałam jeszcze wypłaty. Czy mogą wypłacić mi pieniądze dopiero w grudniu? Kiedy już nie będę pracownikiem miesiąc?

Andzia
Pracownik
@Evil

U mnie wypłata jest na koniec miesiąca, nie wypłacają nikomu wcześniej

Pracownik na okres swiateczny
Pracownik
@Evil

Zależy do kiedy masz w umowie. Ale dopiero ka grudzień i pewnie 15 jeżeli jesteś świątecznym

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Ktoś zdecydował się na pracę dodatkową w okresie świątecznym? Jak to wygląda? Czy faktycznie jest elastyczny czas pracy? I jaką oferują stawkę za godzinę?

Ka
Kandydat
@Kandydat

Podbijam pytanie

Pracownik na okres swiateczny
Pracownik
@Ka

Ta. Cały czas cie wrzucają na kasę, premie masz tylko za to ile godzin w miesiącu zrobisz. Gadają cały czas ze masz sprzedawać empik premium, za który nie masz prowizji, ale gadają ze masz sprzedawać

Jjj2424
Były pracownik
@Kandydat

Odradzam. Elastycznie nie jest narzuca ci tyle zmian ile im się podoba. Wypłata- tragiczna (umowa jest tak skonstruowana, żeby mieli argumenty na mniejsze wynagrodzenia, niż jest obiecane- mimo full zapierdolu z twojej strony). Ja w dodatku spotkałem się z tragicznymi menadżerami (była to powszechna opinia wsrod pracowników) plus z szefem bucem, który pokazywał się raz na jakiś czas, żeby zależnie od wyników zebrać pochwały dla siebie za kozak % sprzedaży, albo (usunięte przez administratora) pracowników za (usunięte przez administratora) wynik sprzedaży. Szczerze najgorsze miejsce w jakim pracowałem. Oczywiście słaba kadra to może być przypadek jednostkowy, ale patrząc na to jakim empik jest molochem to myślę, że (usunięte przez administratora) podejście do pracowników, może być norma. Gorąco odradzam tej pracy, na 100% znajdziesz lepsza alternatywe

Pracownik na okres swiateczny
Pracownik
@Kandydat

Najniższa krajowa za godzinę, elastyczny czas pracy jest, wysyłasz swoją dyspozycyjność. Praca na umowę zlecnie

Martita
Były pracownik
@Kandydat

Ja zaczynałam pracę właśnie od tego systemu i mogę polecić, jeśli nie masz lepszych alternatyw. Rzeczywiście miałam elastyczny czas pracy i wyrobiłam premię. Hajsik na czas, miałam fajną ekipę, a wszystko w moim salonie skiepściło się dużo po świętach.

Pytanie
Były pracownik
 Pytanie

Czy w centrali na klatkach schodowych nadal czuć duszący zapach ciepłych drożdży z Carrefoura?

Analityk
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Etapy: 1. CV 2. Krótka rozmowa przez telefon z miłą panią z HR odnośnie doświadczenia zawodowego i kompetencji (ok. 20 minut) 3. Test kompetencji SHL z zakresu zdolności ogólnych i rozumowania (online) (około 1-1.5h) 4. Rozmowa z potencjalną przełożoną - przyjemna rozmowa z wieloma pytaniami branżowymi, omówieniem kompetencji, doświadczenia oraz planów zawodowych. W drugiej części duży zestaw szablonowych pytań HRowych. (online) (czas 2-2.5h) 5. Test umiejętności twardych - koniecznie live, przewidywane 1.5h - i tutaj problem, gdyż proponowanym terminem był kolejny dzień (z uwagi na koniec miesiąca - kwestia szybszego wypowiedzenia). Po poinformowaniu, że nie mam możliwości podejść do rozmowy w tym terminie padła wspaniałomyślna deklaracja od pani z HR (innej niż w punkcie 2.), że propozycja innego terminu spotkania zostanie przesłana mailowo, by mogło się ono odbyć na początku przyszłego miesiąca. Jednak na deklaracji się skończyło - nie przyszedł ani mail, ani żadna informacja o tym, że firma Empik nie jest jednak zainteresowana aplikacją, którą​ do niedawna zainteresowana była. Samo ogłoszenie zaś ponownie pojawiło się w sieci. Reasumując: kilka godzin prywatnego czasu spożytkowane na poddanie się kilku etapom procesu rekrutacyjnego okazało się zbyt małym ładunkiem zaangażowania, by firma Empik wywiązała się z własnych deklaracji/wróciła do kandydata z informacją zwrotną. Jest to dla mnie mocny zawód, zważywszy na f​akt utożsamiania firmy Empik z pewną kulturą. Stanowczo również pogorszyło to obraz tej firmy w moich oczach.

Pytania

j.w.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Zasadnicza
Kandydat
 Pytanie

Jakie są zasady pracy w Empiku? Są kary umowne? Jakie dokładnie są obowiązki juniorów? Ile wynosi stawka bonusowa za frekwencję? Mam kilka rozmów (Empik jest jedną z nich) i chcę wiedzieć czy w ogóle warto przeznaczyć na to czas.

.
Były pracownik
@Zasadnicza

Nie bierze tej pracy. Najgorsza praca jaką miałem w życiu, a wypłatę dostawałem mniejsza, niż minimalna krajowa na tamte czasy (tak umowa z empikiem jest taka, że znajdą argumenty, aby ci zapłacić jak najmniej). Menadżerowi i szef, też tragedia, a patrząc, że empik pewnie ma strukturę amazonopodobna to może być norma śmieciowe podejście do pracownika

Marcin
Pracownik
@.

Nikt nie może zapłacić pracownikowi mniej niż najniższa krajowa. Chyba że nie rozrużniasz płacy brutto od netto ...

1
?
Pracownik
 Pytanie
@Marcin

A ty odróżniasz ó od u?

Marcin
Pracownik

Mój błąd, ale nie zmienia to faktu, że nikt nie zapłaci pracownikowi mniej niż najniższa krajowa

B.
Były pracownik
 Pytanie

Hej, czy wy w tym empiku dobrze sie czujecie? Ja wiem, ze ta praca to porazka jakich malo, bo mialam nieprzyjemność u Was pracowac, a traktowaliscie mnie w taki sposob, ze musialam to przepracować u psychologa. Dzisiaj zawitałam do jednego z empikow w wawa i co ujrzałam? Pracownika ze ZŁAMANĄ NOGĄ, W GIPSIE, całkowicie samego i popylającego na salonie o kulach, normalnie nie wierzyłam własnym oczom. (Ale moze nie powinnam byc w szoku, skoro mi jak mialam goraczke tez kazaliscie przychodzic?) jestescie firmą, która traktuje pracowników jak (usunięte przez administratora) Widzę tez,ze otworzył Wam sie nowy salon na warszawskich kabatach - mam nadzieje ze nikt nie popełni takiego błędu jak ja i nie bedzie dawał sie tam wyzyskiwać dluzej niz dzien :)

Prum
Pracownik
@B.

Niestety przyszłość nie napawa optymizmem. Wzrost cen energii i płacy minimalnej spowoduje zamknięcie dyskusji nad jakimkolwiek zwiększeniem obsad w sklepach czy podwyżek przynajmniej dla najlepszych. To samo co do wysokości premii. Cele do realizacji rosną czasami o kilkadziesiąt procent miesiąc do miesiąca, a kwota premii stoi. W obliczu obecnej inflacji pieniądze z premii za EP/budżet są zupełnie nic nie warte (sklepy partnerskie). Nic dziwnego że coraz więcej osób szuka innego miejsca pracy. Pamiętam kiedyś był duży ruch pracowników z tesco czy z multikina właśnie do empiku. Był spowodowany tym, że u nas się lepiej pracowało. Teraz zaczyna być odwrotnie. W retailu każdy chętnie bierze ludzi z empiku którzy mają parę lat doświadczenia. Doradcy w dużym mieście bardzo łatwo zmienić pracę.

wioosna
Pracownik
@B.

jestem w stanie w to uwierzyć

Martita
Były pracownik
@B.

O mój Boże, chciałabym, żebyś napisała, że żartujesz, ale jak znam praktyki tej firmy to to nie jest żart... Masakra, niesamowicie współczuję tej osobie. :(

B.
Były pracownik
@Martita

nie żartuję - przyszłam tam z kolegą, oboje byliśmy w takim samym szoku jak to zobaczyliśmy. :(

Mick
Kandydat
 Pytanie

Jedna z gorszych rekrutacji jakie miałem. Aplikowałem do działu technicznego na stanowisko managerskie. Początek całkiem miły - szybki kontakt ze strony HR i umówienie pierwszej rozmowy z potencjalnym przełożonym. Potem druga rozmowa z tą samą osobą (i praktycznie o tym samym co pierwsza, więc nie do końca rozumiem po co, ale ok). Potem jakieś testy na inteligencje do zrobienia na czas, Zaprojektowane w taki sposób aby nie dało się w wyznaczonym czasie ich rozwiązać. Może świadoma strategia aby trochę sprowadzić kandydata do parteru i udowodnić mu że nic nie wie? Nie wiem. Potem nastąpiła długa długa cisza, więc pomyślałem, że widocznie komuś się jednak z tymi testami udało lepiej niż mi. Aż tu nagle po prawie 2 miesiącach milczenia kontakt od HR, że test poszedł mi świetnie i że odezwą się w następnym tygodniu co do kolejnego etapu rekrutacji. Czekam tydzień, drugi i trzeci ... i nic. Stwierdziłem, że może w takim razie grzecznie się przypomnę i spytam o status. Tak też zrobiłem - dostałem tylko autozwrotkę, że dana rekruterka już nie pracuje w firmie i żeby kontaktować sie z inną osobą :))). Mimo wszystko jednak spróbowałem uderzyć do tej innej. Osoba ta powiedziała, że rekrutacja jak najbardziej jest aktywna, tylko że były wakacje, nie było długo osoby rekrutującej (bo a to urlop a to choroba) i że 'niebawem się odezwą'. Minęło pare miesięcy i oczywiście zero odzewu, więc juz nawet zapomniałem o tej rekrutacji. Nagle po paru miesiącach zaskakujący mail w skrzynce od jeszcze innej osoby z HR z przeprosinami że tyle czasu to trwa i pytaniem czy może wciąż jestem zainteresowany stanowiskiem :))). I że się odezwą w przeciągu dwóch tygodniu, choć oczywiście oczywiście nikt się nie odezwął. Sorry, ale od momentu aplikowania przeze mnie minęło pół roku. Jeśli firma przez ten czas nie jest w stanie ogarnąć kwestii przeprowadzenia prostej rekrutacji, to mówi mi to bardzo wiele o tym jak wyglądają procesy w tej firmie :))). I nie chciałbym mieć z nimi nic do czynienia. Dziękuję bardzo i nigdy więcej aplikowania do firmy Empik!

Martita
Były pracownik
 Pytanie

Jak wygląda praca w empiku? Jest to zajęcie dla osób wielbiących sado-masochizm. Presja na wyniki jest ogromna. Bywa, że nie ma godziny, żeby nie przychodził jakiś raport odnośnie sprzedaży premium/umbrelli/czegokolwiek z komentarzem "co tak słabo, czemu to nie jest zrobione?". Jeśli z kolei wszystko jest zrobione super to pracownik nie usłyszy nawet głupiej pochwały, tylko tyradę, że o, tu popełniłeś błąd. Ktoś w opinii niżej napisał, że empik to specyficzna praca, bo łączy ze sobą bycie kasjerem i handlowcem. O tym nie ma mowy w wymaganiach w momencie rekrutacji, więc osoby, które aplikowały na doradcę klienta nieźle się zdziwią, gdy zrozumieją, że teraz muszą podchodzić każdego klienta psychologicznie, żeby wcisnąć mu kompletnie nieopłacalny abonament. Dodatkowo, żeby być dobrym handlowcem trzeba uczestniczyć w dobrych szkoleniach a szkolenia według empiku to obejrzenie prezentacji na komputerze. :V W empiku nie jest się człowiekiem, tylko cyferką z przypisanymi procentami. I można taki numerek zgnoić, gdy wyżej wymieniona rzecz się nie zgadza. Liczba obowiązków rośnie a wynagrodzenie stoi. Podczas zmiany trzeba przyjąć dostawę, rozładować ją, najlepiej mieć w międzyczasie oko na kasę i aktywnie obsługiwać klientów. Ta obsługa trwa bardzo długo, bo trzeba jeszcze spytać o kartę, namówić na pierdołę przy kasie a najlepiej wcisnąć premium. Być może wtedy obsługa w końcu byłaby idealna. Prawdziwe jaja robią się w momencie zmiany IH, ponieważ okazuje się, że 5 osób w 3 dni nie jest w stanie jej zmienić, pomimo, że pracują na pełnych obrotach. Wykaz promocji jest skonstruowany po prostu źle. Podobnym przykładem jest ustawka, ktoś kto ją układa jest chyba notorycznie pijany, bo nie ma pojęcia o faktycznej objętości towaru, który bardzo często się po prostu nie mieści. Firma traktuje swoich pracowników jak (usunięte przez administratora) Żadnych benefitów, groszowa premia za sprzedanie premium, bo za obrót nie dają, w końcu pracowników nie motywują pieniądze. Co z tego, że ktoś ma wiedzę i umiejętności, żeby dobrze prezentować produkty, skoro i tak poleci za psucie wyników salonu? Pracownik jest wiecznie mobbingowany przez kierownika, ponieważ nie wyrabia wyników. Bywa to mobbing w delikatnej formie, ale jest również taki w postaci przekleństw i krzyków. A jest tak, ponieważ Empik nakręca wielką spiralę mobbingu, która kończy się na pracownikach. Swego czasu salony mogły pochwalić się kadrą, która naprawdę zna się na rzeczy. Dziś jest to kadra wypalona, zdemotywowana i przestraszona. Droga centralo, weź to sobie do serca, jeśli to czytasz. Mobbingowanie nie jest żadnym rozwiązaniem. Powinniście dbać o pracowników, ponieważ to dzięki nim wiele salonów się jeszcze jako tako trzyma. Wy zamiast tego wolicie pompować PR-owy balonik jak to jest cudownie i pięknie. Czy ktoś pamięta może wakacyjne szkolenie z konwersji? Jeśli pracownik się się postara, to na konto empiku wpadnie dodatkowe 2,8 miliona złotych. Ile z tego zobaczy pracownik? NIC. I to najlepiej pokazuje szacunek tej pożal się boże firmy do osób na pierwszej linii frontu.

weronika
Pracownik
@Martita

Lepiej bym tego nie opisała ,10000 procent prawdy

fadsf
Były pracownik
 Pytanie
@Martita

Dodatkowo... "Genialny zespół hr" to totalne nieporozumienie. Nie panują nad nicznym, nie umieją nawet rekrutacji zrobić, "managerka od etatów i kasy" nie rozumie prostych argumentów. najwyżej wartościowy człowiek się zwolni... zatrudnimy nowego bez doświadczenia i za większą kase. Totalny brak profesjonalizmu! Jak sie cieszę że właśnie odchodzę! wreszcie. Wiecie?? są jeszcze normalne firmy. Empik nią zdecydownie nie jest

Szalon
Pracownik
@Martita

Po przejęciu większości pakietu własnościowego przez panią prezes, otwarcie oświadczyła ze będzie jeszcze więcej i szybciej. O pracownikach nic nie powie, wyrobnik ma pracować i niedyskutować. Ta firma sie nie rozwija, tam postępuje regres.

Martita
Były pracownik
@Szalon

@Szalon Nie chcę nawet wiedzieć jakie będą nowe metody sprzedażowe empiku i jak się to odbije na pracownikach. Mam nadzieję, że rzucą to w cholerę, bo w tej firmie nie da się więcej i szybciej. Temu miejscu potrzeba jest praca u podstaw.

wioosna
Pracownik
@Martita

100% prawdy

Joanna
Inne
 Pytanie

Totalna porażka. Ludzie tu zatrudnieni niczego nie wiedzą. Dzwoniąc po informacje każdy przedstawia inną wersję lub błędną. Po co są tacy ludzie skoro niczego nie wiedzą ???

7
Pracodawca
Pracownik
@Joanna

to nie jest profil dotyczący infolinii tylko pracodawcy. ten komentarz powinien zostać usunięty

Misia
Pracownik
 Pytanie

Czy za noszenie ze sobą telefonu na sali sprzedaży mogą mnie zwolnić?

Syyyt
Pracownik
@Misia

Jeżeli jesteś na umowie zlecenie to nie trzeba mieć większego powodu. Jeżeli UoP to przed zwolnieniem dyscyplinarnym powinnaś dostać przynajmniej jakąś naganę pisemną.

Ciekawy
Były pracownik
 Pytanie

Jak tam sytuacja w salonach? Nadal coraz większe parcie na wyniki? Wasze salony mają oszczędzać energię w związku z upałami?

.
Pracownik
@Ciekawy

Odpowiedź na wszystko brzmi tak. Ciągłe wysłuchiwanie o tym, że spada wynik umbrelli, premium a teraz dodatkowo konwersji sprawia, że się traci chęci. Nikt nie lubi słuchać o tym, że nie stara się wystarczająco gdy robi naprawdę to co może. Duża presja kładziona na pracowników z umową o zlecenie, którzy nie dostają z tego nic i pracują za najnizsza krajową. Do wszystkiego dochodzi duchota przez brak wlaczonej klimatyzacji w salonie. Zaplecze oczywiście chłodzone cały czas. Zeskanowanie aplikacji, zachęcenie do Premium, zachęcenie do kupienia czegoś z umbrelli, zeskanowanie kodu do kuponu, czekanie na wydruk 3 kwitków a potem jeszcze tłumaczenie co do czego jest. Nie dziwię się, że ktoś zdecyduje sie wyjść z kolejki przez co spada konwersja. Wina jednak oczywiście spadnie na kasjera, który w tamtym momencie wykonywał inne swoje obowiązki. Nie warto się tak starać za tą najniższą krajową. Im większe wyniki tym większe oczekiwania coraz trudniejsze do spełnienia.

luiza
Pracownik
@.

po pierwsze teraz mało kto ma umowę o pracę. A nawet jak juz ktoś taką ma to też nie ma zadnej praktycznie premii, jeśli uda się wyrobić EP to jest jakieś kilkadziesiąt zł

Ka
Były pracownik
 Pytanie
@Ciekawy

Jak to oszczędność energii? Wyłączają wam klimę w takie upały?

Geyshs
Pracownik
@Ka

Nie tak, że ktoś zmusi do wyłączenia ale jest potem dzwonienie, że zużycie duże itd Tak samo jest ze światłem. Wizyty i telefony, żeby nie włączać wszystkich świateł w sklepach. Rekomendacja jest taka, żeby klimę włączać 2 godziny po zaczęciu pracy, wyłączać na dwie godziny przed zamknięciem (w większości 9-19) i nie ustawiać na maksa.

KajMan
Pracownik
@Geyshs

ciekawe czy centrala w biurach też tak oszczędza hahah

Zofia
Inne
@Geyshs

Ale to chyba lepiej niż jakby mieli zabronić całkowicie tej klimy, no nie?

KajMan
Pracownik
 Pytanie
@Zofia

jak zabronić klimy? na szczęście są przepisy które określają temp w jakiej możemy pracowac, bo gdyby nie to to byśm pracowali w 40 stopniach

Wrc
Były pracownik
 Pytanie

Może ktoś coś więcej napisać na temat ostatnich zwolnień? W salonie w którym pracowałam jeszcze w kwietniu wszyscy nagle stracili pracę i ciężko dowiedzieć się konkretów

luiza
Były pracownik
@Wrc

Pochwal się co to za salon :) chociaz miasto :)

.
Pracownik

Nawet partnera handlowego za to zwolnili

Agata
Inne

No wlasnie widzę że już jest pelno ogloszen o pracę :P Wiesz może jak warunki w firmie? :) Warto wysyłać CV? :)

Umbrella
Były pracownik
 Pytanie
@Agata

Agata, serio pytasz? Poczytaj opinie i omijaj te ogłoszenia szerokim łukiem. Chyba, że szukasz pracy która zryje ci zdrowie i psychikę w zamian za minimalną pensję to polecam jak najbardziej.

ola
Były pracownik
@Agata

ABSolutnie nie warto...

Gapcio
Pracownik
@Agata

Nie warto, nie ma zapewnionego wynagrodzenia i odpowiedzialność art 777.. Omijać z daleka.

Karolina
Inne
@Gapcio

Jak to nie ma zapewnionego wynagrodzenia? A umowa? Nikt nie zaczyna pracy, nie mając zapewnionego umówionego zarobku. Przecież bez tego to nie jest praca, tylko wolontariat,

byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Karolina

powiedz to ph salonu, gdzieś to mają, wyplata przychodzi spóźniona, a czemu? no bo tak

kandydat, Kraków
Kandydat
 Pytanie

Czy jest na forum zatrudniony na umowie B2B? Czy firma jest wypłacalna (przelewy są wykonywane na czas)?

KaX
Pracownik
@kandydat, Kraków

Przelewy dla Parnerów Handlowych przychodza na czas. Generalnie na tym stanowisku da się żyć, Chociaż sporo zależy od wyników i wielkości salonu.

Umbrelka
Były pracownik
@KaX

W tej firmie NIE DA się żyć

Gjdjjd
Pracownik
@kandydat, Kraków

Przychodzą na czas. Generalnie jak się zastanawiasz, a jesteś z zewnątrz to odradzam. Jak jesteś z empiku i już ogarniasz i radzisz sobie dobrze to warto spróbować szczególnie jeżeli to salon na którym pracujesz lub inny który w jakiś sposób znasz.

Mo
Były pracownik
 Pytanie

Cześć empikowe mróweczki! Jak tam wasza konwersja? Wyrobiona? Nauczeni po szkoleniu że wzrost konwersji o kilka procent to dla Empiku w skali miesiąca zysk ok 2,8 ml zł tylko na jednym salonie? A salonów mamy już ponad 300. I jak tam wasze zarobki względem tego wzrosły? Nie wzrosły? A siedzą na głowie coraz bardziej bo przecież KONWERSJA!!! Nikt ma nie wyjść z Empiku z pustymi rękami! Klient przyszedł i zapytał gdzie może obejrzeć kosiarki? Zaproponuj mu książkę o trawnikach! Przyszedł zareklamować produkt? Wciśnij mu kawę albo czekoladę! Pyta ile to będzie -90% od danej ceny? Z uśmiechem odpowiedz służąc za kalkulator! Premia? Jaka premia? Przecież pracownicy Empiku mogą zapłacić w sklepie uśmiechem bombelka, na co im premia? Powiem tak, kto pracuje w Empiku ten się w cyrku nie śmieje.

KajMan
Pracownik
@Mo

nie zapominajmy o nps . klient moze cie zwyzywac, miec pretensje o wszysto a ty musisz sie usmiechać bo nps. No i dla Em;piku wszyscy pracownicy sa potencjalnymi złodziejami, nie mozna nic kupic bez kontroli 2 osob i wpisania takich zakupow do tabelki. kiedy wydaje ci sie ze nie moze byc gorzej empik pokazuje jak bardoz sie mylisz nie polecam nikomu tego (usunięte przez administratora)

Rafał
Były pracownik
 Pytanie

Cóż, jak widzę opinię, a także słyszę co się wyprawia w tej firmie to mam dużą ulgę, że zrezygnowałem jakiś czas temu. Byłem jako klient kilka dni i ręce opadają nad pomysłami góry, aż dziw, że firma w jakikolwiek sposób jeszcze funkcjonuje. Teraz Empik wielce Eco, od paczek wypchanych workami z powietrzem poszedł w totalny brak pakowania, premie ucięte, nie ma za umbrele a jest nacisk (YYY) - do tej pory pamiętam tekst regionalnego - pieniądze nie są dobrą motywacją dla pracowników. A co? Zapłacić w sklepie uściskiem dłoni Pani Prezes? I najlepiej, że mówi to regionalny, który awansował od pozycji doradcy klienta więc powinien najlepiej rozumieć co znaczy motywacja i docenienie.

PioPio
Pracownik
@Rafał

chyba mam tego samego regionalnego

Ania
Kandydat
 Pytanie

Proszę o informację, opinie jak wygląda praca w Centrali na stanowisku Planista Popytu ? Czy praca jest stacjonarna czy hybrydowa? Czy są premie (kwartalne/roczne), coroczne podwyżki?

Warszawa - centrala
Kandydat
 Pytanie

Czy firma zapewnia kantynę pracowniczą? Czy jest dofinansowanie posiłków? Jak jest z wyżywieniem w czasie pracy w biurze?

Odpowiedź
Były pracownik
@Warszawa - centrala

Nie. Pod biurem jest parę knajpek, do których chodzą pracownicy, ale ceny w nich, jak na samo centrum Warszawy przystało, są zabójcze. Oprócz tego jest pan ślimak, ale zaszczyt słyszeć o jego nadejściu mają tylko ci, którzy siedzą w południowej części biura

1
Warszawa - siedziba
Kandydat
 Pytanie

Pytanie dotyczy warunków pracy w oddziale warszawskim (przy ul. Marszałkowskiej) 1. Czy firma umożliwia pracę zdalną / hybrydową dla specjalistów i menadżerów 2. Czy firma dba o szczepienia i zapewnia testy covid osób wchodzących do biura na dyżury? 3.Czy pracuje się na open space?

Odpowiedź
Były pracownik
@Warszawa - siedziba

1. Całkowicie zdalną tylko dla programistów. "Hybrydową" - 1 dzień z domu + 4 z biura dla reszty 2. O szczepienia nie wolno było pytać, a testy były raz w tygodniu - jak jest teraz nie wiem, bo już tam nie pracuję 3. Tak. I w porównaniu do innych open space, ten wypada bardzo na minus. Zwyczajem jest, że ludzie siedzą na callach nie zważając na to, że przeszkadzają innym w pracy (nikomu nawet nie przyjdzie do głowy, żeby poszukać sobie salki). Albo przychodzą do pracy przeziębieni i smarkają przy kolegach. Plus okna się nie otwierają, więc jest duszno i w zależności od tego, jak kolega ustawił klimę, jest albo za zimno, albo za ciepło.

zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

czesć! Chciałabym zaaplikować na jedną z ofert w centrali firmy. Opinie są podzielone, ale chętnie dowiem się, jak to wygląda teraz - warto? jak atmosfera, ludzie? Nie ukrywam, że mam dość negatywne doświadczenia z poprzednich miejsc, szczególnie jeśli chodzi o presję i klimat w zespole i firmie (duże międzynarodowe korpo), dlatego wolę się dopytać przed aplikowaniem, z góry dziękuję za odpowiedzi :)

Ja
Inne
@zainteresowana

Jeżeli nie spróbujesz, nie przekonasz się

Centr
Pracownik
 Pytanie
@zainteresowana

Atmosfera fajna, ale niskie płace, brak podwyżek, nadgodziny, ciągłe ad hocki, wszystkie promki wymyślane na już, chaos komunikacyjny. Awans? Jak masz znajomości i mocne plecy to już po miesiącu awansujesz... taka przykra prawda... choćbyś wypruwała flaki z siebie jedyne co dostaniesz to uścisk dłoni prezesa... (; Jeśli jesteś gotowa na takie wyzwanie to próbuj.

ERWI
Pracownik
@zainteresowana

@zainteresowana, to zależy w jakim departamencie jest to stanowisko. Wtedy dostaniesz lepszą odpowiedź.

Niki
Pracownik
@Centr

Hej, nie warto. Ostrzegam przed pracą w tej firmie. Atmosfera ciągłego niezadowolenia, niedosytu z tego co robisz, brak doceniania, zmiana priorytetów co chwile=nie ma priorytetów, wszystko jednakowo ważne, jedna osoba podejmuje decyzję na szczeblu najwyższym. Bardzo wysoka rotacja. Kupowanie na rynku coraz droższych ludzi z coraz wyższymi uposażeniami, widać to w szczególności na parkingu firmowym. Nowo zatrudnione osoby są przez chwilę gwiazdami, co cudów mają dokonać, potem spadają w czeluść piekła i odchłani. Chyba poziom odejść z Zarządu od samej CEO mówi swoje, w ciągu paru lat prawie cały zespól jej dyrektorów się wymienił i końca nie widać, ostatnio Dyr Marketingu podziękowała, już druga w ciągu 2/3 lat.

GTAR
Pracownik
 Pytanie

jak ma być dobrze w tej firmie, kiedy "głowa psuje się od głowy". Zespół HR to ironia w czystej postaci. Nie panują nad niczym. Dyr ogłasza jedno, jego ludzie co innego. Ciekawe czy rozmawiają ze sobą. Premie za zeszły rok dalej nie wypłacone. Oto prawdziwa motywacja do pracy. Od namiaru obowiązków ludzie rezygnują z pracy. Awanse to czysta fantazja. Łatwiej jest się zwolnić i ponownie zatrudnić. wtedy jest szansa na lepszą płacę i warunki pracy. Kiedyś były ankiety zaangażowania pracowników. Najgorzej wypadła (po za płacą) ocena komunikacji do pracowników. I co? tak, zmieniło się. Jest jeszcze gorzej :)

1
xyz
Kandydat
@GTAR

Coraz więcej obowiązków za tę samą (usunięte przez administratora)kasę a na kasie niedługo klient będzie obsługiwany przez pół godziny (minimum).

FWKG
Były pracownik
 Pytanie
@GTAR

W IT nie jest lepiej. Tu się nic nie zmienia (tylko nowi są dyrektorzy co jakiś czas)... coraz częściej odchodzą wieloletni, doświadczeni pracownicy (sami odchodzą lub ktoś im to "mocno sugeruje"), bo firma im nic nie jest w stanie zaoferować. Poza większą liczbą zadań. Lepiej zatrudnić nową osobę za większe pieniądze, która będzie się uczyć co ma robić przez kolejne kilka miesięcy. Na szczęcie już mnie tam nie ma i wiecie co? Są inne firmy, które potrafią docenić pracownika IT nawet jeśli nie jest on/ona programistą/programistką. :)

Agata
Inne
@xyz

To co to za nowe obowiązki które obowiązują teraz ? ;)

NKW
Były pracownik
 Pytanie
@GTAR

Witaj, podobno premiera roczna mają wypłacić do końca miesiąca, ciekawe czy ja otrzymam?Może będzie ja w roku ubiegłym jak napisze do HR to dostanę a jeśli nie to będzie oszczędność dla firmy.

1
NIck
Pracownik
@GTAR

W pełni się zgadzam, komunikacja do ludzi jak za wschodnią granicą - tylko to co do dobre, przefiltrowane. Rotacja jak na Centralnym,dzisiaj ktoś pracuje i prowadzi z Tobą projekt, jutro go nie ma, przychodzi kto inny i za chwilę znowu znika, a tak btw był taki song, pojawiam się i znikam. Zespół HR wymiata, w ostatnim roku odeszło 90% zespołu, zostało parę dinozaurów przed emeryturą i świeży narybek. Friendly Workplace, którym się chwalą to oni tam nie widzieli i długo nie zobaczą, kultura przymusu rządzi, w salonach i w biurze.

Hilda
Pracownik
@NKW

Tego się możesz spodziewać, ta firma nie rozlicza się z Tobą z premii jeżęli się nie upomnisz. Więc się upominaj a potem się zdziw jak Cię rozliczyli słabo.

Zostaw merytoryczną opinię o Empik S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Empik S.A.
Przejdź do nowych opinii