Empik S.A.

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Empik S.A.

Marcin
Pracownik
 Pytanie

Jak sobie radzicie z presją na obsługę klienta z zachowaniem kilkunastu centymetrów odległości (mobilny kasjer)? Czy PH zapewniają Wam dodatkowe zabezpieczenia typu pleksi tak jak jest to na kasach? Mamy 3 fale pandemii a firma zmusza nas do indywidualnej obsługi w granicach 50 cm od drugiego człowieka. Czy tylko ja tu widzę łamanie prawa i przepisów Sanepid

PioPio
Pracownik
 Pytanie
@Marcin

A Ty nie mozesz do sanepidu zadzwonić, żeby powiedzieć jaka jest sytuacja i żeby przyszła kontrola?

Marcin
Pracownik
 Pytanie
@PioPio

I co sanepid zrobi?

cotutakdrogo
Pracownik
 Pytanie

Jesteśmy jednym z pierwszych salonów w Polsce pod względem sprzedaży premium, premia to jakiś żart, a w kółko obcinają nam etaty. Jak studenci mają żyć przy 30-60 godzinach w miesiącu????? Dramat.

Valentino
Pracownik
@cotutakdrogo

No to chyba jednak mało sprzedajecie skoro tak małą macie premie. Wyrabiajcie jeszcze po naście procent żeby mieli pewność że pomimo takich "premii" oraz tych cięć etatów możecie jeszcze więcej ????

Marcin
Były pracownik
@cotutakdrogo

Ci którzy zobaczyli w pore dokąd ta firma zmierza odeszli z niej. Reszta czeka nie wiem na co... Lepiej już było i nie wróci

Xxx
Pracownik
@cotutakdrogo

I właśnie dlatego, że bezmyślnie podnosicie poprzeczkę ze sprzedażą premium to sobie sami strzelacie w kolano. Nie liczcie na uznanie finansowe

PioPio
Pracownik
@Xxx

Dokładnie... mega mnie śmiesza osoby, które mówia ze nie beda proponować EP bo i tak nic z tego nie mamy a za chwile słysze przy kasie "polecam Ep, dzisiaj bedzie taki rabat, baardzo sie opłaca" :D :D

PN999
Kandydat
 Pytanie

Witajcie Możecie mi powiedziec jak sie pracuje na salonie partnerskim ? chodzi mi głownie o zasady jako partner handlowy ? jak sie na tym wychodzi ? na jakiej zasadzie sa oplacani pracowniczy , wyngrodzenia itp ? dziekuje

wioosna
Pracownik
@PN999

Szczegółów nie znam ale mój partner handlowy ciągle narzeka na pracę my pracownicy też ( głównie na kiepskie zarobki nie adekwatne do obowiązków) ale może jakiś partner handlowy Ci napisze coś więcej

PN999
Kandydat
 Pytanie
@wioosna

A możesz mi powiedzieć co to jest ta „umbrella „ ?

wioosna
Pracownik
@PN999

Umbrellą nazywane są artykuły przykasowe, które musimy dodatkowo proponować klientom do zakupów. Jest to koło 10 produktów, które zmieniają się co dwa tygodnie.

Marek
Były pracownik
@PN999

Aneksy zmieniają sie co chwilę, masz FTE minimalne, i pod to dostajesz podstawe. Na 1 etat dostajesz place minimalna. Wszelkie podwyzki ida z Twojej kieszeni. Pracujesz kolo 200 godzin w miesiacu. Telefon masz miec czynny od 7.00 do 22.00... Czasami masz email o 23 a odpowiedz ma być na 8.00 rano. Procedury audytowe maja kolo 200 stron i wszystko robione online. Pracujesz na okolo 12aplikacjach, codziennie obrabiasz Daschbourd czyli wyniki salonu i pracownikow indywidualnie. Telekonferencje minimum raz w tygodniu od godziny do czerech godzin. Także zycze powodzenia ????????????

Marek
Pracownik
@Marek

Ps. Pracujesz oczywiscie normalnie jako Doradca klienta i zapełniasz swoją pracą braki etatów, urlopy, l4

Ana
Pracownik
@PN999

Jak chcesz być niewolnikiem ciagle mobingowanym to powodzenia..., ach załatw sobie w banku dobry kredyt jak zacznie Ci brakować na opłaty????, zrezygnowałam z tego szamba w samą porę.

jada
Były pracownik
@PN999

szukaj dalej... odpuść sobie empik

Sid
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak wygląda praca w centrali w Warszawie? Dostałem propozycję na stanowisko młodszy specjalista ds. łańucha dostaw. Czy ktoś pracował na podobnym stanowisku i może się wypowiedzieć?

Analityk
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Etapy: 1. CV 2. Krótka rozmowa przez telefon z miłą panią z HR odnośnie doświadczenia zawodowego i kompetencji (ok. 20 minut) 3. Test kompetencji SHL z zakresu zdolności ogólnych i rozumowania (online) (około 1-1.5h) 4. Rozmowa z potencjalną przełożoną - przyjemna rozmowa z wieloma pytaniami branżowymi, omówieniem kompetencji, doświadczenia oraz planów zawodowych. W drugiej części duży zestaw szablonowych pytań HRowych. (online) (czas 2-2.5h) 5. Test umiejętności twardych - koniecznie live, przewidywane 1.5h - i tutaj problem, gdyż proponowanym terminem był kolejny dzień (z uwagi na koniec miesiąca - kwestia szybszego wypowiedzenia). Po poinformowaniu, że nie mam możliwości podejść do rozmowy w tym terminie padła wspaniałomyślna deklaracja od pani z HR (innej niż w punkcie 2.), że propozycja innego terminu spotkania zostanie przesłana mailowo, by mogło się ono odbyć na początku przyszłego miesiąca. Jednak na deklaracji się skończyło - nie przyszedł ani mail, ani żadna informacja o tym, że firma Empik nie jest jednak zainteresowana aplikacją, którą​ do niedawna zainteresowana była. Samo ogłoszenie zaś ponownie pojawiło się w sieci. Reasumując: kilka godzin prywatnego czasu spożytkowane na poddanie się kilku etapom procesu rekrutacyjnego okazało się zbyt małym ładunkiem zaangażowania, by firma Empik wywiązała się z własnych deklaracji/wróciła do kandydata z informacją zwrotną. Jest to dla mnie mocny zawód, zważywszy na f​akt utożsamiania firmy Empik z pewną kulturą. Stanowczo również pogorszyło to obraz tej firmy w moich oczach.

Pytania

j.w.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Morela
Pracownik
 Pytanie

Wszystko co zostało do tej pory napisane to prawda plus do tego ostatnie redukcje etatów przy tych samych wymaganiach co dotychczas. Nieporozumienie. Kazali rozdawać ulotki, że salony są otwarte i myśleli że co, że ludzie nie przyjdą? Na całą galerię tylko u nas za tłumy i to dosłownie, dwie osoby są na zmianie bo przecież dadzą sobie radę i dwie kasy muszą być otwarte bo kolejki się ustawiają. Bycie funkcyjnym to jakiś dramat, przy jakiejś śmiesznej dopłacie za funkcyjność robić wszystko, ogarniać swój dział, prasa, maile, bilety, zwroty, reklamacje a przy tym ogarniać kasę, zaczepiać ludzi na sklepie i na bieżąco porządkować swój dział :) naprawdę śmiechu warte. Nie mam zamiaru pracować ponad siły za te żałosne pieniądze, nie będziemy się wyrabiać to trudno, jak widać w całej Polsce to samo. W centrali siedzą jakieś półmózgi które tylko liczą tabelki i nie liczy się dla nich szeregowy pracownik. Hajs ma się zgadzać.

Tomek
Pracownik
@Morela

To jest dziwne bo u nas też tłumy klientów i też cięcia etatów. Jeszcze można by zrozumieć gdyby były pustki.

wioosna
Pracownik
 Pytanie
@Morela

Oj prawda u nas też ciecia. Niby tylko w styczniu ale strach się bać co oni jeszcze wymyślą...U nas na zamknięcie sklepu przez ostatnią godzinę zostaje jedna osoba, szok!!!To samo rano 1 osoba przychodzi na 8 druga tuż przed otwarciem na 9.....Ciężko z wszystkim się wyrobić.Ludzi też wcale nie jest mniej niż było wcześniej.. Czy ktoś może potwierdzić, że od stycznia aby uzyskać premię liczy się tylko wysoka sprzedaż empik premium i utarg sklepu?Umbrella i jej wyniki już się nie liczą?

Yomek
Pracownik
@wioosna

Tak. Premia za EP- każdy salon dostał cel jaki ma osiągnąć . I premia za obrót. Nie powiedziano nam jaka będzie jej wysokość.

Nick
Pracownik
@Morela

U nas funkcyjni od stycznia nie dostają żadnego dodatku. Wszyscy najniższą.

wioosna
Pracownik
@Nick

U nas funkcyjni nigdy nie mieli żadnego dodatku:((

Rafał
Były pracownik
 Pytanie

Ja tylko się zastanawiam czy pojawiły się pretensje klientów o brak realizacji ich zamówień (patrz fanpage i strony z opiniami o sklepie internetowym)? Bo opinii negatywnych jest mnóstwo dodatkowo widze, że pojawiły się ostrzeżenia, że empik ma na stronie oferty innych sklepów (to wiadomo), ale, że te sklepy są nierzetelne.

Rozczarowanie
Były pracownik
 Pytanie

Od ponad 2 lat starałam się o prace w Empiku myśląc że będzie to praca w której dłużej przycupnę , i kiedy okazało się że prowadzą rekrutacje to postanowiłam wysłać CV. Zadzwonili i miałam rekrutacje na Teams ponad 40 minut rozmowy ale jakoś da się przeżyć. Za pare dni dostałam odpowiedz że dostałam się i że mój etat będzie wynosił 3/4 i dostanę umowę zlecenie nie jak powiedziano mi na rozmowę o prace. Prace zaczęłam i wiadomo trzeba się wkręcić ale od samego początku jedna osoba mi nie podpasowała. Szefowa naprawdę w porządku babeczka, współpracownicy także spoko, same zadanie i kasa nie są trudne. Klienci różni , oczywiście jak był jakiś problem albo spóźniające się paczki dostawaliśmy my pracownicy.... Płaca aż tak tragiczna nie jest ale No właśnie ALE jak nie masa umowy o prace nie masz na co liczyć na płatne L4 nawet w czasie pandemii.. jak chcesz mieć płatne to musza ci więcej odciągnąć z wynagrodzenia pomimo że masz płacone składki (osoby które nie uczące się). Natomiast szefowa zapewniała mnie o tym że nie będziemy mieć bezpośredni kontakt z klientem jak to było przed COVID-19. Ale okazało się że i tak musimy się pytać klientów i podchodzić do nich z tabletem bo centrala tak chce. Tylko kto cierpi .? Potem było coraz gorzej ciagle oskarżenia , narzekanie że mało sprzedanej Umbrelli . I że jak się nie postaram do mnie wyrzuca albo nie przedłuża mi umowy. Rywalizacja jest w firmie widoczna wśród współpracowników i oczywiście zwalanie błędów na świeżo zatrudnionych. Oskarżanie , mobbing , stres. Klienci w grudniu są wkurzeni bo kolejki itp,a w dodatku traktowanie przełożonych , a raczej nie równe traktowanie. Po niecałych 3 miesiące zwolniłam się bo nie byłam w stanie wytrzymać ciągłego krytykanta , i wytykania błędów. W końcu pękło we mnie i się zwolniłam . Jako firma empik nie popisuje się niczym fajnym a produkty są mega zawyżone niż w innych księgarniach. A szkoda bo od bardzo dawna kupowała tam wiele rzeczy. Jeśli ktoś chce spróbować to proszę bardzo. Dodam jeszcze nie mamy żadnych premii świątecznych albo za to pracujemy podczas pandemii to daje dużo do myślenia.

MM
Kandydat
 Pytanie

Biorę udział w rekrutacji do Empiku i im więcej opinii czytam (na różnych stronach) tym większy mam mętlik niestety. Czy ktoś z aktualnych pracowników mógłby mi odpowiedzieć na parę pytań.. 1. czy w związku z wprowadzeniem kas samoobsługowych, kasjerów z tabletami i teraz w grudniu pay&go dostali Państwo informację, ze np. w przyszłym roku wyraźnie zmniejszy się próg premiowy umbrelli? Wydaje mi się to logiczne w takiej sytuacji. Szczególnie jeśli ktoś pracuje w salonie z pay&go poproszę o info. 2. czy Centrala kontroluje jakoś zachowania Kierowników czy Regionalnych - w sensie jakieś oceny przełożonego robią czy coś? 3. co pracownicy sądzą o tym koncercie Sanah, ponoć to taka forma podziękowania za pracę w czasie pandemii - ludzie doceniają że firma dała im trochę rozrywki, oderwania od codziennej szarości czy jednak woleliby bon spożywczy na 100pln, to tak już trochę pytanie z ciekawości po prostu.

Marek
Pracownik
@MM

1. Procent umbrelli to może się zwiększyć, a nie że go obniżą. Przecież to dla nas wyzwanie i cel. 2. Oceny i pewnie są, ale dla szeregowego pracownika to nie ma znaczenia 3. Oczywiście, że większość by wolała bon, ale nikt nie pyta nas o zdanie jak zawsze w tej firmie,

Kartka
Pracownik
@MM

1. % U raczej się zwiększy niż zmniejszy, ale paragony z kas samoobsługowych są odliczane od ogólnej liczby paragonów (u z nich niestety również), pewnie podobnie będzie z pay&go. 3. Ode mnie z salonu wszyscy woleliby gotówkę lub chociaż nawet kartę podarunkową.

Anonim
Kandydat
 Pytanie

Pracuję w tej firmie od jakichś trzech tygodni. Miałam mieć umowę o prace, ale przekonali mnie, ze do końca roku będę mieć zlecenie aby w styczniu podpisać umowę o prace już na nowej stawce. Oczywiście najniższa krajowa, ale jako studentka to jeszcze miarę mi się to opłaca. Atmosfera w porządku. Dlaczego? Tylko i wyłączenie ze względu na młode osoby w zespole oraz kierowniczke (również młoda i kontaktowa). Śmiesznym jest dla mnie to, ze na zmianie jestem tylko ja i mam do ogarniecia dostawę, osobista obsługę każdego klienta, obsługę kasy, odbiór i rejestracje paczek internetowych i (jeśli akurat są) wydrukowanie promocji i obklejenie wszystkich produktów. To jest, zwłaszcza teraz w grudniu, awykonalne. Dostawy przyjeżdzają na 5 palet, dostajemy po głowie za wszelkie krytyczne komentarze, które dotyczą zawalenia sklepu dostawa, która nie jesteśmy w stanie roznieść bo musimy obsłużyć klientów. Ach, oczywiście umbrella. Wciskanie chłamu, stałe formułki, maile z informacja które salony nie podolaly, a które tak. Twoje godziny pracy kończą się wraz z godzina zamknięcia sklepu, czyli za rozliczenie kasjera, wyniesienie śmieci czy ogarnięcie sklepu już wam nie płaca ;) Do tego brak możliwości zjedzenia czy wyjscia do toalety, bo trzeba pracować i pracować bo nie ma czasu, nie ma czasu... Koszmarny chaos. Praca z klientem nie jest mi obca, pracowałam wcześniej w branży gastronomicznej, to akurat bardzo lubię. Ale wciskanie na sile towaru, który jest o **** trzasnąć XD Książki polecam, bo do czytania należy namawiać, ale na cholerę komuś absolutnie bezsensowna zabawka za 90 zł? Ach... Ciezko było znaleźć prace po plandemii, wiec poszłam gdziekolwiek, ale jak tylko się uspokoi to stad uciekam. Może mnie do tego czasu nie wyrzuca, za niewyrobienie umbrelli ;p Jakoś mi się nie uśmiecha utrzymywanie tych tłustych (usunięte przez administratora) na ciepłych stołkach, którzy płaca takie psie pieniądze nawet kierownikom przy tak wysokiej odpowiedzialności za dosłownie wszystko. Osobiście odradzam, mniej stresu miałam przy tabace w gastro niż tutaj w ciągu jednej zmiany.

wioosna
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Przykro mi kochana ale tak jest wszędzie no przynajmniej w partnerskich salonach bo nie wiem jak w pozostałych...Wieczne ciśnienie na wyniki. Co dzień do znudzenia słyszę o empik premium, umbrelli itd aż sie żygać za przeproszeniem chce...Nawet żadnej premii na święta nie ma jak w wielu dużych firmach tylko zawsze jakieś bezsensowne konkursy robią dla pracowników. Czy na prawdę tak wielką firmę nie stać żeby raz tyko raz do roku dać pracownikowi jakaś gotówkę typu 200zł premii swiątecznej bez jakiś konkursów (żeby ją uzyskać) z wyimaginowanymi zasadami??Masakra z roku na rok jest coraz gorzej ....Góra ciągle coś wymyśla, Ja już mam dość!!!

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Empik na prywatną opiekę medyczną?

Marek
@Pytanie

W empiku partnerskim nie ma żadnych takich rzeczy. Wszyscy mamy tylko kartę zniżkową na zakupy w sklepie. Poza tym nie ma nic nawet bonów na święta.

Gość
@Pytanie

W empikach sieciowych możesz wykupić tanio pakiet usług enelmed.

IKTGC
Były pracownik
@Pytanie

Tak można, pod warunkiem ze sam ją sobie opłacisz. Firma refunduje pakiety medyczne tylko tym co zarabiaja najwiecej czyli zarzadowi i kierownictwu wyższego szczebla. Dodatkowo jak się dowiadywałem to co Empik ma do zaproponowania to wyższe stawki niż gdybyś sobie poszedł i wykupił indywidualnie. Tak firma dba o pracowników!

Mateusz
Inne
 Pytanie

Chciałem dowiedzieć się o zarobki w empiku.Podobno.macie premię od każdej sprzedanej rzeczy w kasach?

Rafał
Pracownik
@Mateusz

Nie ma teraz żadnej premii do nie wiadomo kiedy. A rzeczy od wczoraj do gadania i nacisk przybyło. Czekam tylko kiedy ludzie zaczną się zwalniać mimo pandemii, bo nie będą mogli wytrzymać.

Tomrk
Pracownik
@Rafał

To prawda. Nacisk na wyniki jeszcze zwiększono. U nas nic innego się nie liczy. Ciągle za mało, za mało. Presja jest ogromna. Ludzie u kresu wytrzymałości.

KaCh1
Były pracownik
@Mateusz

Pensja to najnizsza dla zwykłego pracownika to nie jest żaden sekret, bo o zarobkach od razu mówia przez telefon zapraszając na rozmowę plus premie jak wyrobi się target, oczywiście są one wstrzymane napewno do końca roku ze względu na pandemie. Także zostaje tylko pensja, która jest płatna 80%, bo pandemia....miało tak być podobno do końca czerwca, ale zostało przedłużone z przyczyn nie znanych do kiedy nie wiadomo ????‍♀️

Mateusz
Inne
@KaCh1

Wypłata na miesiąc to najniższa krajowa odjąć od tego- 20% to masakra

Marcin
Pracownik
@Mateusz

My wróciliśmy do 100% i pełnych etatów od 1 suerpnia. Co do premi to te od empiku sa wstrzymane, ale trafiają się uznaniówki za wyniki... Wiadomo góra 3 osoby w zespole

Pracownik empiku
Pracownik
 Pytanie
@Mateusz

Były...od otwarcia,czyli 4 maja zero premii. Pensja obniżona o 20% od prawie pół roku. Nacisk na sprzedaż premium,umbrelii itd. Ludzie sami się zwalniają. Nabrali kasy od rządu,kupe kasy spływa z e comu,centrala ma normalne pensje i premie. Poza tym siedzą w?domach. A my (usunięte przez administratora) Z maseczkami i robimy za troje. Za chwile amazon wygryzie i będzie płacz. Pozdro

Pracownik Centrali
Pracownik
@Pracownik empiku

Może nie wiesz ale my w centrali premii też nie widzimy, są jak Yeti. Ponadto mamy coraz więcej obowiązków, nie mówiąc już o ciągłym ciśnieniu bo salony mają spadki... szukają nowych pracowników bo za tą kasę co my mamy i przy takim nacisku nikt tu nie będzie chciał siedzieć i robią sobie back up kandydatów...

Pytanie
 Pytanie

Czy Empik organizuje staże dla studentów?

Rafał
Pracownik
@Pytanie

Studenci w większości salonów stanowią normalnych pracowników na umowie. Jedynie centrala coś tam robiła jakieś praktyki.

Mateusz
Inne
 Pytanie

Jaka jest taka miesięczna wypłata w empiku?Ile zarabiacie?

Rafał
Pracownik
@Mateusz

Ogólnie nie powinno się zdradzać, ale można się domyślić ile -80% na ten moment. Bez premii.

M.
Inne
 Pytanie
@Rafał

Nie bardzo rozumiem,o rzeczach do gadania (?)naciskach( ?),wytrzymałości.Niby w tych maskach zaczepiacie klientów musicie to robić żeby nie zwolnili ?

Tomek
Pracownik
@M.

Nikogo nie obchodzi jak ciężko pracuje się z zaslonietą twarzą, że zza pleksi na kasie klienci nas nie słyszą. Wymagania jeszcze wzrosły. Pensja mniejsza i etatów mniej.

Agata
Kandydat
 Pytanie

A jak praca w dziale marketingu? Warto rekrutować na lepsze stanowiska?

Markus
 Pytanie

Witajcie. Jak wyglada praca w IT w dziale Servicedesku? Jest szansa na relatywnie rozwój, prźejscie dalej, wdrażanie własnych pomysłów i Dobre zarobki?

neon
 Pytanie

ktos wie ktore 40 salonow przestaje istniec ? Mam nadzieję, ze nie w moim miescie.

Rafał
@neon

To nie są salony, które się zamykają, tylko zgodnie z komunikatem w mediach, te salony mają renegocjowaną umowę czynszu.

neon
@neon

Renegocjowane umowy to mają wszystkie salony a te 40 z tego co wiem się nie dogadały...

Rafał
@neon

No to najwyraźniej źle wiesz. Media zinterpretowały komunikat prasowy w taki sposób, że uznały, że salony są nierentowne w ogóle, a jest że prowadzenie działalności w sklepach bez zmiany czynszu będzie nie rentowne. To jest zasadnicza różnica.

jaqqq
@Rafał

Grażyna...płaco ci za te propagende?

nick
 Pytanie

Czy były zwolnienia w związku z koronawirusem ?

Kakanka
 Pytanie

Pracuję w empiku "prywatnym" (partner handlowy) nie wiem jak to inaczej nazwać, w małym miasteczku. Wszystkie mamy umowę 3/4 oprócz kierowniczki. Chciałam się dowiedzieć jak jest u was w dużych miastach, macie całe etety czy tak samo 3/4? I jeszcze czy np taki empik w Krakowie płaci pracownikom najniższą krajową czy podstawa jest wyższa?

Zainteresowana
@Kakanka

Ja pracuję w salonie znajdującym się w małym miasteczku. Wszystkie mamy umow o pracę na pełen etat. Doradcy klienta najniższą krajową. Kierownicy trochę więcej.

Nick
@Kakanka

Miasto wojewódzkie, większość ,a umowę o pracę na cały etat i są jeszcze umowy zlecenia. Pensja to najniższa krajowa. Prowadzący zmianę - w zależności jak wysoka jest najniższa i czy dostaną podwyżkę to zarabiają najniższa tak jak inni albo w "lepszym" okresie jakieś 100-150 zł brutto więcej.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Empik?

Emi
@Pytanie

Hahaha proces awansu? Jak ktoś się zwalnia to masz awans na jego miejsce.

Zainteresowana
@Emi

Tak, jak w każdej innej firmie. Wyższe stanowisko nie bierze się znikąd ????

Marcin
 Pytanie

Hej, mam pytanie odnośnie bycia Partnerem Handlowym dla Empiku.interesuje mnie ta oferta, ale nie dokońca znam branżę (pracuję obecnie w gastro). Jak wyglądają negocjacje warunków i lokalu. Na ile jest podpisywana umowa franczyzy? "Jest ktoś w stanie przybliżyć mi ten temat?

Były PH
@Marcin

Jak chcesz zniszczyć sobie życie i pracować 24 na 24 godziny to gratuluje. Odpowiadanie na maile i telefony o 2 w nocy od tzw dyrektora regionalnego to norma. Urlop z laptopem i telefonem, akurat audyty i kontrole jak jesteś na urlopie to taka norma. Odpowiadasz za wszystko za marna kasę.

nick
@Marcin

Nie zostawaj, mogą cię wyrzucić z dnia na dzień.

Zostaw merytoryczną opinię o Empik S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Empik S.A.
Przejdź do nowych opinii