Pytania do firmy Empik S.A.
Pytanie dotyczy warunków pracy w oddziale warszawskim (przy ul. Kazimierza Brokla 2) 1. Czy firma umożliwia pracę zdalną / hybrydową dla specjalistów i menadżerów 2. Czy firma dba o szczepienia i zapewnia testy covid osób wchodzących do biura na dyżury? 3.Czy pracuje się na open space?
Ludzie powiedzcie mi Ile zarabia się w empiku na własnej działalności?
Jak wygląda sytuacja w IT - dział programowania, też ocena 2/5? Częste oferty pracy to wynik rozwoju, czy rotacji?
Od czasu gdy, dyrektorem IT jest człowiek z Czech, to jedynymi jego sukcesami są: wprowadzenie chaosu w IT, poróżnienie między zespołami. Jak mówili wieloletni (nieliczni) pracownicy, tak źle jeszcze nie było. Tylko patrzeć jak się to rozsypie w pył. Zatrudnienie się tam wymaga na prawdę odwagi. Praca tam, to był tylko stracony czas i nerwy.
Kompletna bzdura! Ciągle przybywa nowych zespołów, stąd masa rekrutacji. Co więcej, co rusz ktoś wraca do empiku po krótkiej przygodzie w innej firmie. Jest trochę grzebania w starociach, ale poza tym jest ciągły rozwój i masa nowych rozwojowych rzeczy do robienia. Dział IT zdecydowanie polecam, a Zbroszczu jest najlepszym dyrektorem, u którego miałem okazję pracować, konkretny i z ludzkim podejściem.
Drogi Panie, prawdopodobnie jest Pan z centrali firmy i nie ma bladego pojęcia o pracy w salonie i tym co się tam wyprawia. Poziom demotywacji w salonach osiąga szczyty, a poszczególne kolejne "super zmiany" powodują, że nie chce się pracować w firmie. Poświęciłem cztery lata ciężkiej pracy i miałem do czynienia z różnymi osobistościami, które na salonach robiły wielkie oczy, że się coś nie zgadza, coś nie pasuje, bo jak to skoro oni wymyślili i ma pasować. Nikogo nic nie interesuje, każdy ma biegać radośnie za najniższą krajową i w ogóle się cieszyć, że może pracować, a premia? Na co komu premia? Wiele osób poznałem w tej pracy, które były naprawdę super, ale ewakuowały się szybko widząc co się dzieje. Najgorzej dzieje się od dwóch lat (zanim była jeszcze pandemia) wtedy powoływano się na wielkie bzdury przy planach obrotowych i inne bzdety przy umbreli. Poza tym - przybywa nowych zespołów - czy to wpłynie na poprawę sytuacji pracowników w salonach? Nie. Czy rzeczy zgłaszane od lat - typu Zebra jak jest w Inditexie czy LPP, żeby stół okleić w pół godziny, a nie pół dnia - są procesowane? Nie - bo nie ma potrzeby, nie ma pieniędzy. Można wymieniać i wymieniać.
Drogi Panie @Rafał, Oczywiście, że pracuję w centrali firmy, w końcu pytanie @HeWo dotyczyło pracy w IT, a IT jest w centrali? Wiem, że ludzie w salonach ciężko pracują, bo to zawsze widzę gdy robię tam zakupy, ale nie o tym tu rzecz. Swoją drogą w centrali też pracują ludzie, a nie trole wypisujące pozytywne opinie, jak to ujął @Antyempik i też mają prawo do swojej opinii. Chciałem jedynie sprostować coś co jest nieprawdą, ot tyle, ale chyba niepotrzebnie, bo z tego co tu czytam, to ten portal powinien się zwać fuckyourwork.pl, albo coś w ten deseń, tylko proszę nie brać tego do siebie, mam na myśli ogólny poziom wypowiedzi. P.S. Ktoś pisał o "człowieku z Czech", to na pocieszenie mogę poinformować, że człowiek z Czech właśnie odchodzi.
Naprawdę jest bardzo niedobrze , ostatni dostałam reprymendę że sprzedałam za mało empik premium chociaż na zmianie byliśmy w 4 na 2 piętrowym salonie co nie jest łatwe do ogarnięcia i mam dość presji jest po prostu wstrętnie
No niestety takie realia. U nas często jest jedna osoba przez ostatnie 2-4 godziny na sklepie mającym 350m2. Też ciężko, tym bardziej że sklep w galerii w centrum miasta.
U nas 2 osoby sklep ponad 600 m2. Śmiech na sali i wyżyny (usunięte przez administratora)
"Zbroszczu jest najlepszym dyrektorem" ... Ciekawe czy dalej tak uważasz? To powiedz, co on takiego zrobił przez tyle miesięcy? Jedyna odpowiedź - "przetrwał" ... Czy ludzie przestali odchodzić? - Żadnych zmian...
Jak wygląda kwestia pracy zdalnej/hybrydowej w centrali Empiku teraz? Czy firma narzuca powrót do biura, czy jest otwarta na preferencje pracowników?
Empik nie jest otwarty na pracowników. Obecnie szukają młodych ambitnyvh ktorzy będą bez zajakniecia wyrabiać nadgodziny. Praca zdalna jest w domu po 17.00 jak wyjdziesz z biura, do 23.00 na emailu i telefonie
Cześć, od drugiej połowy lipca większość naszych zespołów wróciła do pracy z biura. Liczymy, że większa możliwość wspólnej pracy i kontaktów w biurze pozytywnie wpłynie na wiele aspektów naszej pracy - przepływ informacji, wspólną kreatywność, team spirit :) pozdrawiamy Zespół HR Empik
Kochany zespole HR. Przeczytajcie komentarze pracowników!!!!!!¡ Ludzie uciekają z tej firmy hurtowo!!!!!! Bo to firma która osiągnęła dni rowu mariańskiego. Wyjdźcie do ludzi , zobaczcie co dzieje się w salonach. A nie piszecie jakieś bzdurne korpohasleka typu team spirit.... Ta firma straciła jakiegokolwiek ducha. Jesteście oderwani jak caly zarząd od rzeczywistości. Firma upadnie nim się zorientujecie.
doskonale napisane, trzeba byłby skopiować link do tej dyskusji wszystkim DM, Regionalnym i wyżej.
HR nie istnieją.. to prawda... firma przez to nie upadnie ale tu już nie ma tego "ducha", który powodował, że się chciało tu pracować... Zatrudnia się tylko co chwilę "wielkich specjalistów" dyrektorów i "head of..." i chwali nimi na linkedin... ale to nic już nie da... bo to nie oni robią robotę tylko "szeregowi pracownicy", których się tu nie szanuje.
Etapy: 1. CV 2. Krótka rozmowa przez telefon z miłą panią z HR odnośnie doświadczenia zawodowego i kompetencji (ok. 20 minut) 3. Test kompetencji SHL z zakresu zdolności ogólnych i rozumowania (online) (około 1-1.5h) 4. Rozmowa z potencjalną przełożoną - przyjemna rozmowa z wieloma pytaniami branżowymi, omówieniem kompetencji, doświadczenia oraz planów zawodowych. W drugiej części duży zestaw szablonowych pytań HRowych. (online) (czas 2-2.5h) 5. Test umiejętności twardych - koniecznie live, przewidywane 1.5h - i tutaj problem, gdyż proponowanym terminem był kolejny dzień (z uwagi na koniec miesiąca - kwestia szybszego wypowiedzenia). Po poinformowaniu, że nie mam możliwości podejść do rozmowy w tym terminie padła wspaniałomyślna deklaracja od pani z HR (innej niż w punkcie 2.), że propozycja innego terminu spotkania zostanie przesłana mailowo, by mogło się ono odbyć na początku przyszłego miesiąca. Jednak na deklaracji się skończyło - nie przyszedł ani mail, ani żadna informacja o tym, że firma Empik nie jest jednak zainteresowana aplikacją, którą do niedawna zainteresowana była. Samo ogłoszenie zaś ponownie pojawiło się w sieci. Reasumując: kilka godzin prywatnego czasu spożytkowane na poddanie się kilku etapom procesu rekrutacyjnego okazało się zbyt małym ładunkiem zaangażowania, by firma Empik wywiązała się z własnych deklaracji/wróciła do kandydata z informacją zwrotną. Jest to dla mnie mocny zawód, zważywszy na fakt utożsamiania firmy Empik z pewną kulturą. Stanowczo również pogorszyło to obraz tej firmy w moich oczach.
j.w.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jako były pracownik oceniam ze dzial HRu w biurze to jakaś pomyłka. Podstarzałe dinozaury o mało wietrzonym światopoglądzie którym przydałoby się nowoczesne spojrzenie na rzeczywistość. Postępujące w kontakcie z ludźmi w myśl zasady "czego znowu?"??? Chyba nie zdarzyło się zeby komuś kiedykolwiek w czymkolwiek pomogły. Do zmiany czym prędzej z korzyścią dla firmy. (usunięte przez administratora) i wodorosty.
Jest na forum ktoś, kto pracował w Empik na umowę zlecenie? Jak wygląda proces szkolenia nowych pracowników i jak wygląda stabilność zatrudnienia (czy jest szansa na umowę o pracę czy po zleceniu od razu koniec współpracy?)
To zależy w jakim sklepie. W jednym dadzą Cię na kasę i powiedzą tu się klika i wydajesz resztę, a w drugim zrobią Ci szkolenia cały dzień. Jeżeli jakiś partner handlowy korzysta na stałe z umowy zlecenie (może to być podważone przez PIP gdyby chcieli bo praca w empiku ma charakter stosunku pracy) to możesz i lata tak pracować. Zależy od osoby która zatrudnia. Empik sam z siebie nie narzuca partnerom handlowym formy zatrudnienia. Jeżeli pracowało się w sklepie regularnym np na święta na UZ i ktoś się sprawdził to mogą mu zaproponować zostanie na stałe i wtedy na UoP. Jak ktoś dobrze pracuje, a praca mu odpowiada to nikt go wygania nie będzie. Trzeba jednak pamiętać, że to zależy na kogo się trafi i wszystko jest indywidualne w przypadku każdego salonu.
Większość pracowników jest zatrudniana na umowę zlecenie, a firma umowę o prace traktuje jako największa nagrodę dla pracownika, kiedy Ty nie masz z tego tytułu niczego więcej (podwyżki nie istnieją, premie ostatnio tez), dojdzie Ci jedynie masa dodatkowych obowiązków, a nagroda za to jest właśnie umowa o prace :P Szkolenia są online przed komputerem w pracy lub w domu, jakieś pierdolety, reszty uczy Cię ekipa. Nie chce zniechęcać, ale przyszłości w tej firmie sobie nie ułożysz. Praca była przyjemna jeszcze rok temu, ostatnie 12 miesięcy to dodawanie co rusz nowych obowiązków, więcej sprzedawaj, więcej wciskaj EP itd itd. Praca jako przejściowa jest ok, choć można się zniechęcić do innych tego typu zawodów. Ogromny nacisk na wyniki, ciagle maile upominające o poprawianiu sprzedaży, ale nic z tego nie dostaniesz, totalnie nic. Posłuchasz za to nie raz, jak firma cudownie się rozwija, co raz otwierają nowe salony, ale broń Boże nie maja pieniędzy żeby zagwarantować pracownikom na pierwszej lini frontu, godziwych warunków zatrudnienia. Na umowie zlecenie musisz zasuwać jakbyś co najmniej zarabiał 4 koła. Podsumowując: wyzysk. Jeśli masz okazje iść gdzieś indziej, idź, tu nic dobrego Cię nie spotka, jedynie ludzie mogą Ci się trafić fajni, ale to wciąż praca za najniższa krajową i premiami które za każdym razem z różnych powodów nie będą Ci się należały, a praca sama w sobie do lekkich niestety nie należy.
U was też jest ciśnienie na wyniki ( tzn. sprzedaż umbrelli i Empik Premium)? Czy tylko w łódzkim tak?
Oczywiście że tak. Tyle, że teraz jest je łatwo osiągać bo ludzie chcą kupować. Jeżeli masz problemy ze sprzedażą to poproś o dodatkowe szkolenia. U mnie w salonie szkoliliśmy ludzi na inne sklepy i po kilku dniach świeżaki robią wynik U powyżej 11%, a EP w okolicy 2-3%. Dzisiaj jedna ze świątecznych pierwszy dzień na kasie i U 24%. Nie powinni być w tym okresie problemów z wynikami. Uderz do SM/PH albo do DMa. Pomóc może też Twoj trener regionalny. Jak nie na żywo to na teams.
Nie wiem, czy będą chcieli szkolić kogoś kto jest zatrudniony na okres przedświąteczny na krótki czas. Zresztą teraz nie ma kiedy, bo gorący okres w handlu.
nie wiem czy macie świadomość, ale EP założone w grudniu w dniach największego natężenia ruchu klientów nie wlicza się do premii (regulamin EP). Empik jest sprytniejszy niż Wam się wydaje ;)
Na pewno wszędzie strasznie cisną. U nas kierownik co chwila patrzy na dashbord i sprawdza wyniki masakra jakaś..Jeszcze za wyrobienie ustalonego poziomu premium mamy premie ale za umbrelle juz nic. A jak jest u Was? Czy macie premie frekwencyjną za grudzień? U nas do tej pory nie było ale podobno ma w tym roku być... Jak oceniacie przyjmowanie paczek no packing??U nas to dramat ze 3 godziny dziennie na to tracimy tyle tego jest, łatwo się pomylić jednocześnie obsługując klientów....Cierpliwości i spokoju Wam zyczę w tym okresie........
No packing to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. Przychodzi tego pełno i jeszcze trzeba się dobrze zastanowić, gdzie to pomieścić. Dodatkowe strefy na paczki już są przepełnione.... Nie wiem kto wpadł na tak "genialny" pomysł z tym no packing, ale powinien sam przyjść i zobaczyć ile czasu z tym schodzi. Dashboard jest oglądany cały czas, otwarty od rana do końca dnia.
Tak, no packing to koszmar. Przyjmuje się godzinami, przychodzi tego ogromna liczba. Wydaje się długo bo ciężko się w tym odnaleźć. Dziękujemy centralo za jeszcze więcej pracy za najniższą krajową.
Pracuje w tym miejscu od 4 lat, niestety z każdym dniem jest gorzej. Empik na Śląsku. Największym absurdem jest „awans” na kierownika dyżurnego, który gwarantuje dodatkową pulę obowiązków, pewnej decyzyjności, odpowiedzialności jednocześnie nie oferując nic w zamian. Nie żartuję, nie dają ŻADNEJ podwyżki. Kolejnym absurdem jest praca za najniższa krajową dla 99% pracowników, poza zastępcą PH ;))) obowiązków wciąż przybywa, teraz musisz stać na kasie, doradzać, wciskać w większości nieopłacalny abonament, produkt przykasowy, wysłać SMS, pomagać w założeniu aplikacji, odsyłać do samoobsługi, kasować na tablecie, pilnować żeby nic nie skradziono i jeszcze się uśmiechać, za szalone 2 tysiące :) a i oczywiście stojąc na kasie trzeba tez WYŁAPAĆ z kasy SAMOOBSLUGOWEJ!!!! klientów którzy mogą już przedłużyć premium lub tych którzy kupują umbrelle. Śmiech na sali! warto również wspomnieć o co tygodniowych wizytach kierownika regionalnego, który straszy cię zwolnieniem, bo nie wyrabiasz i tak sporo zawyżonych widełek i nawet nie potrafi odpowiedzieć dzień dobry, chyba ze jest ze swoim przełożonym, to nagle jednak się przypominają podstawowe zasady kultury. To nie jest dobra firma, ludzie wyżej nie potrafią zrozumieć i odpowiedzieć na potrzeby pracowników, którzy są podstawą, bo kto wam drodzy kierownicy regionalni wypłaci premie, jak MY nie zrobimy wyników? :) ja juz odpuściłam i moi współpracownicy tez, za słowo dziękuje albo i jego brak rachunków nie zaplace, a głęboko mam te wasze plany do wyrobienia i wakajki za granicą :) szacunek do tych niżej od was, tego wam życzę, bo się pograzycie jeszcze bardziej.
Nie jestem ze Śląska ale potwierdzam. Od czasów pandemii wyzysk mną całego i brak nastawienia na pracownika w imię oszczędności. Kontrole Pana dyrektora, który mówi ci gdzie jeszcze musisz wykonać więcej pracy, najlepiej bez pracowników, za darmochę. Brak poszanowania ludzi i tyle.
Zastepca ph też nie zarabia lepiej Jestem nim od 5 lat i mam 100zl więcej niż zwykły kierownik.dyzurny .
Jako zwykły KD nie zarabiam nic ponad najniższa krajową. Akurat uważam ze każde stanowisko wyżej niż kasjer powinno mieć adekwatnie wyższa stawkę. Oczywiscie jeśli wypełniasz swoje obowiązki, a nie tylko dlatego ze ktoś tam kiedyś wybrał Ciebie, w sumie się nie sprawdzasz ale jak już jesteś to bądź. U nas poprzedni zastępca PH miał duuuzo wyższa stawkę, ale tez Czasy się zmieniły, Empik stał się prawdziwym korpo w którym ważne są tylko i wyłącznie cyferki.
Przed pandemia i osoby funkcyjne mialy dodatek, teraz mozesz o tym pomarzyć. Za caly etat 2100 na rękę. A zastępca PH 150 złoty wiecej. To śmiech przez łzy. Co do ilości etatow i zakresu obowiązków nawet nie chce mi się pisać, bo wiele osob przede mną już to pisało.
Nie polecam. Obowiązków coraz więcej. Kasa, tablet, co 2tyg nowa instrukcja, w między czasie i tak nowe promocje wchodzą inne schodzą i musisz sam wyłapać które zeszły wcześniej niż miały bo jak nie to musisz zmienić cenę na kasie i zgarniesz opiernicz, otwieranie sklepu, liczenie wszystkiego, przyjmowanie dostaw, roznoszenie wszystkiego, wieszanie durnych plakatów, sprzedaż premium na coraz większy % a i tak premie ledwo 50zl BRUTTO za to się dostaje, wypłata to najniższa krajowa i tyle. I jak tu z tego wyżyć? A to i tak nie wszystkie obowiązki bo doliczmy zamiatanie, wycieranie podłóg, kurzy, pomoc ludziom na sklepie, zbieranie odpieniczu od niezsdowlonocyh klientów bo na com coś jest 40% tańsze niż w salonie (zdecydowanie większość ilość rzeczy ze nawet mając premium to przez stronę bez premium wychodzi taniej) i masa masa innych rzeczy. I nie licz na to ze przy 1/2 bądź 3/4 etatu masz mniej obowiązków ???? masz tyle samo tyle ze musisz szybciej (usunięte przez administratora) zeby w czasie się wyrobić bo jak to tak mieć mniej do roboty niż ktoś kto ma na to samo dwa razy więcej czasu tam
Sama prawda. Empik to wyzysk za (usunięte przez administratora) pieniądze. Menedżerowie myślą, że pracownik chyba dla prestiżu przychodzi do pracy. Bo obowiązków od zatrzęsienia, a pieniądze żadne. Do tego niekompetentni kierownicy. Ja nie rozumiem jak można pracować jako wtorek manager i nie mieć pojęcia ani o książce , ani o muzyce czy filmie? Nie szanują pracownika. Działania i decyzje menedżerów są opóźnione. Każą coś zrobić a jak zrobisz to każą robić jeszcze raz bo jednak wizja im się zmieniła. Można jedna rzecz 30 razy poprawiać i nigdy nie wiesz czy to wersja ostateczna. Wyśrubowane normy. Jak osiągniesz wymagane cele dostaniesz 100 premii brutto. Z dobrego empiku w którym chętnie się pracowało nie zostało nic. Straciłem tylko zdrowie. Wylęgarnia mierny, biernych ale wiernych pani prezes ludzi.... Bez kompetencji zarządczych.
Czy tylko w Gdańsku w Empiku nie można chodzić na przerwy ? nie można zjeść ? szkoda że podczas rozmowy kwalifikacyjnej nie powiedział nikt że w sklepie żyje się z tlenu i powietrza. Ogólnie nie polecam. Ogólny brak logiki i podziału , pracuje od tygodnia i nikt mnie do końca nie przeszkolił , kierownicy nawet mili ale pracownicy bardzo nie mili i przypierdolki ... Spadam z tej imprezy nie pisałam się żeby nie mieć nawet przerwy żeby zjeść kanapkę
U mnie normalnie można chodzić na przerwy i jest bardzo miła atmosfera, a współpracownicy (większość) jest bardzo pomocna.
Jeżeli masz umowę o pracę to kwestię przerw reguluje kodeks pracy i nikt łaski nie robi pozwalając na przerwę. Chyba że pracujesz bardzo krótko w ciągu dnia. Jeżeli masz umowę zlecenie to nie posiadasz praw pracowniczych i trzebaby zerknąć do zapisów umowy.
Hej czy w Waszych salonach tez jest takie parcie na zamawianie klientom paczek z empik.com? a jesli tak to czy macie z teog jakies pieniazki? i ogolnei za obsluge infopunktu?
Ja pamiętam, że za każde zamówienie było 3% dla pracownika. W infopunkcie dawało się sprawdzić kwotę.
Tak się składa, że wcale nie zabrali, bo cały czas jest premia za paczki, tylko pracownicy jej nie otrzymują
Cześć, Empik od jakiegoś czasu co chwila poszukuje sysopsów, oferta poniżej: https://justjoin.it/offers/empik-administrator-systemow-linux-vmware-warszawa Prośba o informację od kogoś wewnątrz, czy jest to stały rozwój działu IT oraz tyle roboty do zrobienia, czy może panuje duża i częsta rotacja pracowników? Jaka obecnie panuje atmosfera w dziale/zespole?
Ta rekrutacja wynika z rozwoju zespołu, bo dochodzą kolejne systemy IT i trzeba też rozwijać infrastrukturę IT . Jest to zupełnie nowe stanowisko, nie replacement. Rotacja w zespole w ciągu ostatnich 2 lat praktycznie 0, przychodzą tylko osoby na nowotworzone stanowiska. Jest co robić, będzie co robić. Rozwijamy się i jedziemy z nowymi tematami :)
Cześć wszystkim, Czy jest tu ktoś kto pracował w centrali na stanowisku Online visual merchandisera i może powiedzieć coś o tym, jak wygląda praca na tym stanowisku?
wie ktoś może czemu zmienili regionalnego w wlkp?
Hej mam pytanie czy w Waszych salonach też jest takie parcie na zamawianie paczek na empik.com dla klientów? a jesli tak to czy macie jakies dodatkowe pieniazki za to i ogolnie za obluge infopunktu?
Odeszłam po 3 latach i bardzo się cieszę, że podjęłam taką decyzję, bo wreszcie uwolnię się od tworzenia wokół pracowników bańki mydlanej, gdzie zapewniają nas o lepszej przyszłości. Wniosek: im więcej obowiązków, tym niższa wypłata. Serce mnie bolało, kiedy zastępca szefowej zarabiała najniższą krajową (wtedy to było około 1800 zł), a przyszedł uczeń i wyszedł z wypłatą ponad 2800 zł. A jeśli chodzi o robienie dobrych wyników: nie liczcie na premię, dostanie się jedynie uścisk jakiegoś dyrektora, który robi to, żeby odhaczyć kolejnego pracownika na swojej liście. Jeśli osobie prowadzącej salon brakuje pieniędzy na podwyżki dla osób funkcyjnych, to po prostu niech Empik da więcej, ale najwidoczniej wszystko wolą zachować dla siebie. Ich priorytetem nagle stało się bycie eko, a niech najpierw pomyślą o pracownikach. Nie polecam pracy w Empiku, chyba że jest się studentem lub uczniem. Inaczej się po prostu nie opłaca, bo przez całą swoją karierę stoi się w miejscu, a nie na tym to wszystko powinno polegać, prawda?
Czesc, czy jest tutaj ktoś kto prowadzi salon partnerski na własnej działalności? Jak to wygląda w praktyce? Czy dobrze się wychodzi czy tak jak w niektórych firmach.. czyli zatrudniasz +-10 osób, a po opłaceniu wszystkiego zostaje Ci ledwo 3,5tys dla siebie (o ile ktoś nie pójdzie na l4 czy urlop, bo wtedy nie zostaje nic) a pracujesz po 300h w miesiącu? :) Chętnie się dowiem jaka jest prawda, bo na rozmowach to wiadomo jak jest- GÓRY ZŁOTA :-)
Gdyby dobrze PH wychodzili na kontraktach z tą firmą to nie byłoby takiej fali zwolnień. Dobrzy pracownicy odchodzą bo są traktowani nie jak partnerzy tylko tania siła Robocza. Twój zastępca będzie zarabiać więcej niż Ty, bo wpadnie Ci l4, urlop lub nie zrobicie planu....
Są fale zwolnień, ale sporo partnerów tam siedzi i siedzi ;) Tak naprawdę zależy na jaki salon trafisz bo może być tak jak mówi przedmówca a może byc też bardzo dobrze.
Najlepiej idz i zobacz czy PH stoi na kasie i czy pracuje z towarem Jeżeli tak, to znaczy, że nie ma etatów na pokrycie tych funkcji, a robota musi być zrobiona. Przy minimalnej obsadzie sami praciwnicy nie pociągną sklepu. To najlepszy stopień weryfikacji zarobkow PH. Jezeli wpisuje się w grafik to jest pod kreska z etatami i pieniedzmi
Pracuje się ponad etat. Zarabia się w zależności od obrotu więc może być np 2000 a może być 10000 (grudzień). Jak masz mały salon i ktoś ci wypada na L4 to siedzisz w sklepie albo płacisz komuś innemu żeby przyszedł więc zarabiasz wtedy mniej.
10 000 tys w grudniu? ???????????? Weź mnie nie rozśmieszaj. Takie zarobki to 10 lat temu. Teraz to może 1 000 gorką do normalnego miesiaca gdzie wyciagasz od 2 000 do 3 000 za pracę na caly etat, nieraz Twoj zastepca zarobi wiecej. Ake na bajki opowiadane o zaribkach grudniowych nie wierz, to tylko bajki
To może czas renegocjować swoją umowę skoro tak mało zarabiasz. Jak widać warunki nie są takie same dla wszystkich.
Negocjować umowę z empikiem? Oni nie negocjują umów. Albo podpisujesz te warunki ktore Ci dają albo tracisz pracę. Nie ma negocjacji. Nie wiem skąd takie rzeczy przychodzą Ci do głowy skoro sam wiesz jak jest podpisywać aneks 28 kiedy jego obowiązywanie jest za 3 dni czyli 1 następnego miesiąca
A jest tylu? Bo z tego co widzę to miesiąc w miesiąc zmiany personalne. Non stop ktoś idchodzi, tylko że firma głośno o tym nie mówi. Tak samo w acO, piszesz email a tam się okazuje, że ta osoba już nie pracuje.
Większość szuka pracy i rzuca papiery jak znajdzie. Tylko się nie chwal gdzie bo zaraz dostaniesz "Wilczy Bilet". Firma lubi blokować tych którzy od niej odchodzą
Ja mówię poważnie. Da się zmienić zapisy umowy. Nie jest łatwo ale nie jest też tak, że wszyscy są zupełnie głusi na wszystkie tematy. Nie zmienia to faktu, że praca wymaga na prawdę dużo czasu i jeżeli ktoś myśli, że będzie tylko doglądał sklepu to jest w dużym błędzie. Trzeba mieć na prawdę stały, doświadczony zespół, żeby chociaż mieć chwilę na odsapnięcie. Są takie salony. Są też takie gdzie PH się zajeżdża po 14h 6 dni w tygodniu momentami. Reguły nie ma chyba jednej dla wszystkich.
zastanawia mnie fakt jeden. Skoro jest tak źle to dlaczego zdecydowana większość Partnerów Handlowych w Empiku ma staż pracy kilkunastoletni . Jedno wyklucza drugi .
@ph totalnie się zgadzam. Nasz dyrektor, ph jest od pn do piątku od 6-7 rano do 18-19. W grudniu można rzec nie wychodzi. I to pomimo tego, ze zespół jeszcze do niedawna był zgrany, doświadczony i wyszkolony, bo teraz już wszyscy przejrzeli na oczy i odchodzą.
Może rok temu, teraz wiekszość to świeżaki, takich co pracują ponad 5 lat można na palcach policzyć. Zarówno na Regularnych jak i Partnerskich. A co to za doświadczenie jak pracujesz 1 rok?
Doświadczenie 1 lub 2 w prowadzeniu sklepu jest raczej zbieranie doświadczenia i nafal nauka , a tych powyżej 5 lat można na palcach policzyć. Więc nie bądź poirytowany bo tym rzeczywistości nie zmienisz. Patrz realnie na to co się dzueje w firmie
Bo ludzie mają mentalność (usunięte przez administratora) gdyby nie mieli to takie korporacje zgniłyby momentalnie we własnym sosie. A tak, (usunięte przez administratora)niosą na własnych barkach tą zbutwiała lektykę i jeszcze się cieszą że ,, dorabiają" ochłapy.
Jak wygląda ,,dzień próbny" w tej firmie ? Czy nowi pracownicy szybko rezygnują ? Dziękuje za odpowiedź
Nie popełniaj tego błędu... Nie idź do pracy do empiku. Odejście z tej firmy było najlepszą decyzją w życiu :)
Czy wam też każą odsyłać klientów z kartą do samoobsługi? Dziwnie to wygląda gdy bierzesz klienta towar z kasy stacjonarnej i kasujesz na samoobsludze. Nawet jak nie ma kolejki. I to w pandemii. Komentarze i zdziwione miny klientów bezcenne. Wszystko po to, żeby zwiększyć procent wyników.
Ciekawa jestem, co dokładnie masz na myśli pisząc 'Wszystko po to, żeby zwiększyć procent wyników.' Czy w tej firmie jest jakiś ustawiony limit sprzedaży? Nie mogę do końca wywnioskować, co masz na myśli, a jestem przekonana, że może ta informacja może być przydatna dla osób, które poszukują aktualnie pracy.
W tej firmie masz %wykonania kazdego KPI. Od konwersji paragonów z umbrella, poprzez paragony kas mobilnych konczac na tabletach. Średni paragon, ilosc szt na paragonie, godziny sprzedazowe, % nabijania kart lojalnościowych, ilosc sprzedanych abonamentow, i to tylko jezeli cjidzi o sprzedaz.... A co z tiwarem, sprzataniem.... Obslugą klienta czylu doradztwem na sali sprzedaży? Nawet nie wspomnę o Medalii i wizytacjach. Takie korpo w najgorszej postaci
Oczywiście to wszystko za zawrotną jedną premię (bo planu przecież nie wyrobisz teraz). Za czasów jak nie było pandemii to 100zł premii było rarytasem.
Ja Ci odpowiem, bo pewnie jesteś prowadzącym tą stronę. Otwórz, pracuje w empiku 5 lat i patrząc z perspektywy czasu dużo się zmieniło. Mam świetną szefową (PH) i wspaniały zespół, razem staramy się jak najbardziej umiemy. Jednak.. Tak jest dużo "ale". Celi do wyrobienia jest dużo - sprzedaż przykasowa w ciągu 5 lat z 5,5% wzrosła do 9,5% do ilości paragonów, z czego jakość sprzedawanych produktów nie wzrosła razem z tym. Często są to stare pozycje bądź powtarzające się co miesiąc. Długo by opisywać. Dalej jest skanowanie aplikacji, karty, nr telefonu aby zidentyfikować klienta, który w dużej mierze nic nie ma z posiadania konta lojalnościowego (cel ok 57%). Do tego jest też ilość wysłanych sms-ów do klientów którzy nie posiadają aplikacji (10%). Często są jakieś dodatki - kody które trzeba wbić na kasę (np empik Music na miesiąc za darmo i tu najlepiej każdemu klientowi). Najważniejsze - empik premium. 2% paragonów. Kiedyś na szkoleniu trener powiedział że najlepszym klientem do sprzedaży premium jest ten który codziennie kupuje gazetę ponieważ ma za nią caschback (niestety zostało to wycofane, a ta funkcja najbardziej mi się podobała), to nic że nie miał rabatu na tą gazetę ????. Przy premium sprawdzają ilu ludziom mogłaś przedłużyć subskrypcję a tego nie zrobiłaś. Pytają dlaczego i każą poprawić się bo premium jest super. Tak w wielkim skrócie wygląda sprzedaż na kasie. Jakbyśmy chcieli obliczyć czas spędzania klienta na kasie to wyszłoby z 5-10 minut na jednego klienta ????. Oprocz obsługi na kasie są dziesiątki innych zajęć takich jak obsługa kasy mobilnej czy pilnowanie samoobsługowej. Na kasie mobilnej - tablecie, trzeba przeprowadzać taki sam proces, mieć 10% obsłużonych klientów na sklepie i na dodatek w tym samym czasie obsługiwać zwykła kasę bo przecież są tylko 2-3 osoby na sklepie. 3 to luksus. Na kasie mobilnej nie działa wpisywanie nr telefonu, tu spada skanowanie karty które w magiczny sposób musisz podnieść. Na sklepie który ma 350m kw musisz pilnować złodzieji, ilości klientów i obsługiwać ludzi. Jednym słowem rozbroić się ????. Pilnowanie wyników i realizowanie celi rozumiem - dużo firm to ma. Jednak od początku covida w firmie zapanował haos. Ucinanie etatów, zwalnianie kilku osób personelu gdzie w tym samym czasie zatrudniają nowych ludzi do centrali. Kierownicy pracujący za najniższa krajową, bo nie ma kasy, a przecież mają 10k więcej obowiązków niż kasjer. Podnoszenie celi pomimo że chodzi mniej klientów (tak, podobno tych bardziej wartościowych ????). Brak premii bo przecież kasa nie jest dobrym motywatorem dla pracownika ???? hit. Ciągle pyta ani a dlaczego tak źle idzie, jak to poprawimy. Wymyslanie strategii poprawy ????♀️ och nie chce się zagłębiać bo zdradzę za dużo tajemnic których nie mogę. Przyjmowanie dostaw - i tu zaczyna się magia. Od czasu inwentaryzacji szanujemy każdą rzecz która trafia na sklep. Magazyn generuje tyle braków że szkoda gadać, a za to wszystko obciążony jest salon. Przyjmowanie dostawy z godziny przeciągnęło się na 3-4h. Praca jest bardzo stresującą. Dużo bu opowiadać i nie jest to wypowiedź na jeden komentarz. Te informacje jednak mogą pomoc niektórym potencjalnym pracownikom.
Serio usunęli cashback z Premium? Coś co było chyba najlepsze z tego wszystkiego? I za co masz płacić 50zł czy ile to teraz tam kosztuje? Niesamowita żenada. Kupiłem premium jeszcze jak pracowałem i teraz mam ochotę iść i anulować. Brak słów co niekompetentne osoby robią z tą firmą.
Tak, ja również. Przedłużyłam w marcu i 17.06 został usunięty caschback. Były wysyłane maile do klientów. Bardzo mi się to nie podoba, ponieważ był to główny powód dla którego przedłużyłam subskrypcje...
Klienta przecież trzeba nauczyć/przyzwyczaić do kasy samoobsługowej, bo niedługo tylko maszyny będą zamiast kasjerów. Rozejrzyj się po innych sklepach w innych branżach, jest to samo, taki trend. Kasjer to zawód na wymarciu.
Coś mi tu nie gra- wiele osób tutaj pisze, że mówi się im że są ostatni z wynikami, na szarym końcu, co dziwne u nas w salonie też ciągle tak się mówi. Czy to przypadkiem nie są jakieś sztucznie tworzone tabelki, że niby każdy jest "najgorszy" żeby robić jeszcze więcej i więcej? Niemożliwe przecież, że każdy salon w Polsce jest najgorszy, to gdzie są Ci najlepsi?
Ta firma to kpina.. a szkoda ! Kosztem wszystkich sprzedawców/doradców, wszyscy regionalni, kierownicy, dyrektorzy i cała reszta, napycha sobie kieszenie, a co my mamy z tego ? Ucięte etaty co chwile, brak premii i podwyższanie progów jeśli chodzi o umbrelle i ep.. widzę ze nie tylko w moim salonie jest taki cyrk, w innych bywa jeszcze gorzej, tylko czeku nikt nic z tym nie robi ?! Kreują się na taką cudowna sieciówkę, wszyscy zasuwamy jak głupi, a to MY na koniec wszystkiego dostajemy po (usunięte przez administratora) bo dyrektor niezadowolony z wyników, bo mu pare tysi odleci.. a nam żałują głupiej stówy.. masakra.. czekam aż w końcu coś się zmieni albo przyjdzie jakaś konkurencja na ten (usunięte przez administratora) i padną jak muchy.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.