Wywiad udzielony przez użytkownika wpracownikw
Pracownik
Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega? Napisz, co robisz na co dzień w firmie, czym się zajmujesz?
Pracuję jako Specjalista ds. Obsługi Klienta. Jestem konsultantem infolinii w Dziale Ciągłości Działania i Informacji o Szkodzie i Świadczeniu.
Czy masz możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynika ta decyzja?
Mam taką możliwość.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?
Wysokość wynagrodzenia zależy od posiadania statusu studenta lub jego braku oraz przepracowanych godzin. W moim przypadku wynagrodzenia wahają się w granicach 2500-3300 złotych miesięcznie.
Jak długo pracujesz w tej firmie?
3 miesiące
Czy polecił(a)byś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.
Nie, ze względu na to, że bardzo często są sytuacje, kiedy godziny pracy są ucinane i nie można zarobić, tyle ile by się chciało. Dodatkowo praca na infolinii wymaga bardzo dużo cierpliwości w stosunku do klientów.
Wskaż dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie. Uzasadnij odpowiedzi.
Dzięki temu, że mam status studenta, dostaję kwotę brutto na rękę. Drugim atutem tej pracy jest elastyczny grafik — można ustalić sobie dni i godziny pracy do innych swoich obowiązków. W firmie składa się dyspozycyjność na tydzień z dwu tygodniowym wyprzedzeniem. Pracownik dowiaduje się o grafiku w każdą środę.
Wskaż dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie. Uzasadnij odpowiedzi.
Największym, negatywnym aspektem pracy jest to, że firma oferuje tylko umowę zlecenie. Dodatkowo ucinane są godziny pracy, przez co nie można zarobić, tyle ile by się chciało. Jeśli chodzi o godziny pracy na infolinii, to jest nakaz założony z góry, że w każdym miesiącu trzeba przepracować minimum 120 godzin. Nie ma żadnych ograniczeń jeśli chodzi o górną granicę przepracowanych godzin. U mnie to wygląda tak, że daje dyspozycyjność na 160 godzin i dostaje je wedle uznania koordynatorów. Jeżeli przepracuje się mniej niż 120 godzin w danym miesiącu przez ucinanie godzin — wtedy nic się nie dzieje, gdyż nie jest to wina pracownika. W jednym miejscu mam 100 godzin w innym 140 godzin.
W jakich szkoleniach, organizowanych przez tę firmę, brałeś/aś udział?
Jedyne szkolenie, którym brałam udział, to było to przed rozpoczęciem pracy. Nie brałam udziału w żadnym dodatkowym szkoleniu. Firma nie ma w tym zakresie żadnych ciekawych ofert.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?
Pracownicy to najlepsze co jest w tej firmie. Konsultacji to zazwyczaj młode osoby, z którymi nawiązuje się relacje koleżeńskie i tylko dzięki temu można wytrzymać w tej pracy dłużej niż miesiąc.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?
Jest to kwestia indywidualna. Swoją oceniam bardzo słabo. Moja liderka nie wysyła mi wyników podsumowujących dany miesiąc a innym osobom z grupy już tak. Stąd moja opinia, iż niektórzy pracownicy są niekompetentni.
Czy pracodawca wywiązuje się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie jest zgodne z ustaleniami?
W umowie zleceniu jest informacja, że każdy poniedziałek to +2 złote do stawki podstawowej. Natomiast w praktyce wygląda to trochę inaczej. Jest haczyk, który w umowie nie jest zawarty. Premię poniedziałkową można uzyskać po przepracowaniu każdego poniedziałku w miesiącu. Wiele osób dowiaduje się o tym dopiero z czasem.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy