CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Dariusz Królicki - BPO management"
Na czym polega praca w spółce BPO Management ? Praca w BPO Management to pełne spektrum działań z obszaru outsourcingu, które w dzisiejszych czasach nie ograniczają się już tylko do kontaktu telefonicznego z tzw. „end consumerem”, czyli klientem naszego klienta. Podstawowe funkcje BPOM to tradycyjne prowadzenie rozmów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, ale również podejmujemy inne formy kontaktu, np.: pisemne tj. obsługa pism i maili oraz mobilne w technologii MMS, SMS, voicemail, live chat czy videochat. Istotną i rozwijaną przez nas kompetencją jest sprzedaż, którą realizujemy dla branż: energetycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i innych. Dla niektórych klientów, zadaniem zewnętrznego call/contact center bywa umawianie spotkań handlowych, a niekiedy wprowadzanie i obsługa danych w systemach informatycznych zleceniodawcy. Realizujemy zadania o różnym stopniu trudności; może to być skomplikowana i wymagająca szerokiej wiedzy obsługa klientów, a innym razem krótkie zaproszenie na pokaz nowego produktu lub usługi. Wszystko zależy od potrzeb naszych partnerów biznesowych. Dewizą BPO Management jest po pierwsze wysłuchać klienta, by poznać i zrozumieć jego potrzeby, a po drugie „uszyć” dla niego program obsługi na miarę jego oczekiwań. ...
"Wywiad z Anna Brzezińska - Spartez sp. z o.o. sp.k. "
Ogólnie mówiąc jesteście firmą z branży IT. Chciałbym jednak wejść w szczegóły, na czym dokładnie polega wasza działalność? Spartez zajmuje się rozwojem produktów z których korzystają programiści na całym świecie. Myślę tutaj nie tylko o produktach naszego partnera, australijskiej firmy Atlassian, ale też o naszych autorskich produktach, które są także rozpoznawalne na tych samych rynkach.
Co jest największym atutem waszych produktów? Fakt, że są one na bieżąco rozwijane i unowocześniane zgodnie z metodologią Agile, w której pracujemy. Dodatkowo sami  testujemy i pracujemy na produktach, które ulepszamy, a następnie oddajemy do użytku klientom. W branży w której działamy, ale nie tylko, większość osób używa lub zna produkty, które rozwijamy. Często tak się zdarza, że na spotkaniu branżowym czy konferencji nasz rozmówca nie za bardzo kojarzy nazwę firmę. Gdy jednak pojawia się nazwa produktu, który rozwijamy, wówczas stwierdza: „ a to Wy robicie ten x/y/z produkt. Słyszałem tylko, że robi to jakaś firma z Gdańska”. Na co z dumą odpowiadamy: „tak, to właśnie my”. ...
"Wywiad z Anna Kowalska - Deante"
Deante to jeden z polskich liderów wyposażenia kuchni i łazienek. Co wpłynęło na tę pozycję? Firma została założona w 1990 roku, a więc w okresie bardzo sprzyjającej koniunktury, która zainicjowała powstanie wielu firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. My również wykorzystaliśmy ten czas, a następnie zainwestowaliśmy w rozwój w kolejnych latach. Początkowo zajmowaliśmy się dystrybucją wyposażenia przeznaczonego do łazienek i kuchni, jednakże obecnie skupiamy się na własnej produkcji. Od 2010 r. w grupie Deante funkcjonuje fabryka baterii, a od 2011 r. fabryka zlewozmywaków, zlokalizowana w Tomaszowie Mazowieckim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Jak ćwierć wieku temu wyglądała ta branża i co się zmieniło? 25 lat temu popyt na produkty wyposażenia wnętrz był bardzo duży, a asortyment mniej zróżnicowany i nie tak dostępny, jak dziś. Obecnie konkurencja prześciga się w propozycjach estetycznych i funkcjonalnych. Producenci i dystrybutorzy muszą rywalizować zarówno na rynku tradycyjnym, jak i w sieciach marketów budowlanych oraz sklepach internetowych. ...