brak logo

Grupa G3

Turkowy

Opinie o Grupa G3

rtyu 2016-02-26 23:39:10
z procesu to masakra jazd bez trzymanki baby rozwalają swoje związki dla kurwizny szkoda gadać
5
OBCY 2016-02-28 15:36:20
widać ile tam kobiety są siebie warte, współczucia dla ich mężów,partnerów itd. Brawo kobietki ten zakład takie potrzebuje dla rozrywki!
2
g 3 2016-02-28 22:40:25
masz racje kolego są siebie warte puste nic nie warte g3 powinno im płacić dodatek za motywację dla facetów do pracy żenada
1
pracownik 2016-03-01 18:06:42
nie tylko na procesie a na komplemencie tez jest taka jedna ma jednego wybranka ale innymi nie pogardzi -pocieszy ;)wspoolczucia dla meza tej laski
xxxxx 2016-03-07 22:47:39
ostatnio przypadkiem widziałem na nocnej zmianie jak pewna młoda wychodziła z męskiego WC..........jej mina była bezcenna..... a po zatym o kim mowa z komplementu? która taka chętna
1
pracownik 2016-03-09 08:54:03
czy to chodzi o ta pania z powyższego komentarza?????moze tam jest wygonej ;) odwagi takiej młodej dupeczki czyli ogólnie wrażeń tam nie brakuje a i nawet o troche przyjemnosci też nie trzeba sie martwic ;)
ciekawa 2016-03-09 18:26:26
Czy będą jakieś przyjęcia tam? Coś wiecie na ten temat? I czy to ciężka praca jak dla kobiety?
2
pracownik 2016-03-09 19:53:37
A co powiecie o kierowniku K. który ma zero szacunku dla pracowników poniża i wyzywa ich na każdym kroku. Rzucane obelgi w stronę kobiet są nie na miejscu. Jeszcze nie trafił na swojego co by go postawił do pionu.Mało tego lubi sobie spacerować po damskiej szatni to nie jest normalne i wbrew prawa. Robi cwaniaczek co chce.
1
1234kasia 2016-03-10 12:21:00
Jeszcze raz zamieszczam gdyż nie wiedzieć czemu serwis to usunął - opinia dotyczy filii w Dobroszycach.

Pierwsze wrażenie tzn. widok firmy z zewnątrz to okazała hala, która podświadomie daje odczuć iż mamy do czynienia z dużą i nie byle jaką firmą. I tak idąc na rozmowę w sprawie pracy do firmy panów G. można się poczuć. „Firma jest poważna i nie bawi się w żadnych pośredników” brzmi to rewelacyjnie, gdyż w dzisiejszych czasach ciężko ominąć pośrednictwa pracy… jednak dużym i niemiłym zaskoczeniem są badania lekarskie które przyszły pracownik sam musi sobie opłacić!!! Co gorsza można by to jeszcze zrozumieć , że firma nie chce opłacać kosztów lekarskich komuś kto nie nadaje się na dane stanowisko pracy, jednak zakład pracy nie zwraca pieniędzy po wykonanych badaniach !!! Tak że radzę przygotować się w odpowiednia ilość gotówki dla pana doktora (w moim przypadku 60 zł)

Po podpisaniu umowy każdy pracownik, na ubranie robocze musi odczekać ok 2 tygodni, przy czym jest to najtańszy badziew na rynku (czyt. zielone ogrodniczki) oraz m. in. buty bez stalowych wzmacniaczy… Umowę dostaje się na minimalną krajową, przy czym obiecuje się mu wcześniej coś zgoła innego, także stawka i ewentualna premia to jest jakaś mrzonka, gdyż panowie G. nastawieni są na jak największy zarobek kosztem pracownika, którego traktuje się jak przedmiot i za każdym razem obcina premię za cokolwiek…

Niestety prawo pracy w tym zakładzie nie jest respektowane w żadnym stopniu. Panowie G. stanowią w nim swoje odrębne prawo…przykładowo za pracę w soboty nie płaci się setek, tak jak w tygodniu nadliczbowych pięćdziesiątek, jest w prawdzie dodatek 50 zł to każdej przepracowanej soboty, ale od „widzi mi się” właściciela zależy czy zostanie on wypłacony przy najbliższej wypłacie czy nie… Firma tłumaczy to zawsze w sposób taki że” kadrowa coś nie mogła” tudzież namieszała :] Także płatność za dni wolne za np. krwiodawstwo są rozwiązywane w sposób taki ,że pracownik traci całą tzw. „premię” co w cywilizowanym zakładzie jest nie do pomyślenia…Skrajnym przykładem jest przypadek odebrania przez właściciela 200 zł premii z wypłaty przed świętami Bożego narodzenia, po to by kilka dni później wręczyć całe 300 zł premii świątecznej…

Także socjal nie istnieje tu w żadnym stopniu, firma nie oferuje zupełnie nic, na stołówce nie ma nawet automatu do kawy, nie mówiąc już o tak fundamentalnych sprawach jak coroczna impreza integracyjna, która porządne i normalne firmy organizują swoim pracownikom… za to z drugiej strony panowie G. kilka razy do roku organizują sobie z kadrą kierowniczą weekendowe wypady zagraniczne na koszt firmy ( Turcja, Majorka, Bawaria itp.) Dochodzi nawet do tego, że każe się wypisywać przymusowe urlopy dzień przed weekendem po to by „elita” mogła wylecieć dzień wcześniej…
Ewentualne pójście na L4 podczas okresu próbnego, kończy się nieprzedłużeniem umowy, bo przecież panowie G. nie rozumieją tego że człowiek to nie maszyna i ma prawo zachorować…

Reasumując , każdy musi sam zdecydować czy warto, ja ze swojej strony mogę ten „zakład pracy” polecić tylko desperatom od wielu miesięcy szukającym pracy. Z drugiej strony ewentualnie po przyjęciu się potraktować firmę równie niepoważnie jak ona wszystkich swoich pracowników i w między czasie szukać już innej lepszej alternatywy…
1
23980MICHAL 2016-03-10 12:25:51
Pierwsze wrażenie tzn. widok firmy z zewnątrz to okazała hala, która podświadomie daje odczuć iż mamy do czynienia z dużą i nie byle jaką firmą. I tak idąc na rozmowę w sprawie pracy do firmy panów G. można się poczuć. „Firma jest poważna i nie bawi się w żadnych pośredników” brzmi to rewelacyjnie, gdyż w dzisiejszych czasach ciężko ominąć pośrednictwa pracy… jednak dużym i niemiłym zaskoczeniem są badania lekarskie które przyszły pracownik sam musi sobie opłacić!!! Co gorsza można by to jeszcze zrozumieć , że firma nie chce opłacać kosztów lekarskich komuś kto nie nadaje się na dane stanowisko pracy, jednak zakład pracy nie zwraca pieniędzy po wykonanych badaniach !!! Tak że radzę przygotować się w odpowiednia ilość gotówki dla pana doktora (w moim przypadku 60 zł)

Po podpisaniu umowy każdy pracownik, na ubranie robocze musi odczekać ok 2 tygodni, przy czym jest to najtańszy badziew na rynku (czyt. zielone ogrodniczki) oraz m. in. buty bez stalowych wzmacniaczy… Umowę dostaje się na minimalną krajową, przy czym obiecuje się mu wcześniej coś zgoła innego, także stawka i ewentualna premia to jest jakaś mrzonka, gdyż panowie G. nastawieni są na jak największy zarobek kosztem pracownika, którego traktuje się jak przedmiot i za każdym razem obcina premię za cokolwiek…

Niestety prawo pracy w tym zakładzie nie jest respektowane w żadnym stopniu. Panowie G. stanowią w nim swoje odrębne prawo…przykładowo za pracę w soboty nie płaci się setek, tak jak w tygodniu nadliczbowych pięćdziesiątek, jest w prawdzie dodatek 50 zł to każdej przepracowanej soboty, ale od „widzi mi się” właściciela zależy czy zostanie on wypłacony przy najbliższej wypłacie czy nie… Firma tłumaczy to zawsze w sposób taki że” kadrowa coś nie mogła” tudzież namieszała :] Także płatność za dni wolne za np. krwiodawstwo są rozwiązywane w sposób taki ,że pracownik traci całą tzw. „premię” co w cywilizowanym zakładzie jest nie do pomyślenia…Skrajnym przykładem jest przypadek odebrania przez właściciela 200 zł premii z wypłaty przed świętami Bożego narodzenia, po to by kilka dni później wręczyć całe 300 zł premii świątecznej…
6809MAJKA 2016-03-10 12:29:32
PRACA OK. WYPŁATA NA CZAS SZKODA ZE SOBOTY PRACUJACE
MAJKA ODPOWIEDZ 2016-03-10 12:30:25
ZGADZAM SIE
0978 2016-03-10 12:36:20
gadzam się z powyższymi opiniami dotyczącymi donosicielstwa. Jeżeli nie ma się znajomości u kierownictwa, nie donosi się im nie liże dupska to jest sie w tej formie nikim bo przeciętnemu normalnemu człowiekowi w tym zakładzie nie nalezy się nic, są tutaj sam układy i układziki, a kierownictwo podchodzi do każdego bardzo indywidualnie jednemu należy się urlop a drugi na pogrzeb nawet nie dostanie, ,,musi się zamieniać" porażka a już nie wspomną o blond pani operator na procesie która w tym zakładzie robi sobie już co chce już nie wspomne o mobbingu psychicznym jaki stosuje wobez innych pracownic, nic dziwnego że żadna z nią nie wytrzymuje i każda młoda woli zajść w ciążę niż z nią pracować noo ale jak się liże dupsko i nie tlyko... kierownikowi E. to się jest pod ochroną. Niestety. Sporawiedliwości nie było nie ma i nie będzie w tym zakładzie.
zdjecie uzytkownika
chodzik - 2015-07-15 22:16:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
No pewnie, wszędzie tylko układy, przesadzacie trochę jednak bo gdyby było tak jak mówiciei to 3/4 osób miało by układy. a wtedy nie było by to układem. Większość osób nie narzeka jakoś w tej firmie, i raczej panuje w tej firmie dobra atmosfera, nie wiem, może nie dajesz sobie rady, ale przesadzone są Twoje opinie.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2015-09-11 20:13:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam Pracuję w G-3 już 6 lat począwszy od pomocnika poprzez kilka maszyn Biesse Homag, powiem tak obecnie płacą na start 9,3zł +5% premii ja po tak długim czasie pracy tu w 8h+3 soboty wyciągam 2800-3100zł Problem polega na tym że każdy chce zarabiać od razu dużo nie dając nic od siebie i nie próbuje, nie szuka szans na awans. Druga sprawa że po pół roku nikt nie da ci 13zł na godz. Ciężką pracą ludzie się bogacą. Mniej jednak ja także jestem za tym by ninimum w kraju było 2500zł netto - pozdrawiam
fileon 2016-03-10 12:42:14
zakład jak zakład wszędzie trzeba robic
piotr 2016-03-10 13:02:41
pr12 o czym ty piszesz?pracować bez wentylacji albo otwartego okna i braku wody uważasz za normalne warunki?pewnie jesteś z jedną z osób które siedzą w tych klimatyzowanych biurach stań przy taśmie tak jak my na osiem godzin wtedy zobaczymy jak ci fajnie będzie i nie pisz bzdur ok do WC też 2 razy tylko to jest normalne ? gdzie wypijasz duże ilośći picia brak s
zdjecie uzytkownika
prac - 2014-08-10 15:11:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja powiem z własnego doświadczenia tak ze w firmie G3 wcale nie jest tak zle jak wszyscy tu opisuja ja tam pracuje na chali przy tasmie i nie narzekam bo nie mam na co praca jak kazda inna a uwierzcie mi 8.3zł na godz dla kobiety na czysto wcale nie jest zle + jeszcze jak sa pracujace soboty to jest _+50zł dodatkowo wiec miesiecznie 1600 min wyjdzie.... PS: JAK SIE KOMUS CHCE PRACOWAC TO BEDZIE PRACOWAŁ A JAK KTOS NIE MA CHECI TO WIE JAK SIE WYKRECIC !!!!!!
zdjecie uzytkownika
ss - 2014-08-10 15:36:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
firma jak firma pracować trzeba bo nie mamy wyboru takie czasy choc kasa mogłaby być większa
zdjecie uzytkownika
rudy - 2014-08-10 15:39:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
popieram lepiej nie będzie
zdjecie uzytkownika
g3 - 2014-08-10 15:54:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pr12 o czym ty piszesz?pracować bez wentylacji albo otwartego okna i braku wody uważasz za normalne warunki?pewnie jesteś z jedną z osób które siedzą w tych klimatyzowanych biurach stań przy taśmie tak jak my na osiem godzin wtedy zobaczymy jak ci fajnie będzie i nie pisz bzdur ok do WC też 2 razy tylko to jest normalne ? gdzie wypijasz duże ilośći picia brak słów :(
zdjecie uzytkownika
bg - 2014-08-10 16:48:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pytanie kogo kolwiek o płatne nadgodziny kończy się jednym " jak się nie podoba (usunięte przez administratora)" A nadgodziny??? jak będziesz miał 201 to za tą ostatnią dostaniesz trzydzieści groszy więcej. Praca w weekendy za 8 godzin dostaniesz,a dodatkowe 50 zł jeśli nie masz w całym miesiącu dnia wolnego, chociażby nie ze swojego wyboru.
A ten(usunięte przez administratora)zęby zgubi i to niebawem jak coś go najpierw nie rozjedzie.
zdjecie uzytkownika
Xyz - 2014-10-08 02:10:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie polecam,( usunięte przez administratora ) kierownictwo ktore czepia sie o najmniejszą głupote,szkoda słow
zdjecie uzytkownika
;) - 2014-10-17 16:14:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A z wozkowymi to porazka jakas; (pomocy zero z ich strony . Jest keden ktory tylko by rzadzil ryj parszywy
zdjecie uzytkownika
kaleo - 2014-10-26 01:13:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [g3 - 2014-08-10 15:54:54]:
Kurcze ale to przecież normalne że warunki w biurze a na produkcji są inne. Ktoś zdobywał wykształcenie/"papierki" by móc chociaż te warunki pracy mieć lepsze. Co do działu produkcji to w umowie nie było określenia o godziwych warunkach pracy by nie było uszczerbku na zdrowiu? Kodeks pracy też po coś istnieje. Więc chyba warto powalczyć o swoje
zdjecie uzytkownika
Byly - 2014-11-17 22:03:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To nie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] koncentracyjny jak komuś nie pasuje to droga wolna . Trzeba było sie uczyć jak chcecie wiecej zarabiać . Podnosic kwalifikacje samo z nieba nie spadnie
zdjecie uzytkownika
tulek - 2014-12-09 21:43:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
niestety to prawda. Musi byc jakies zróżnicowanie w firmie każdy nie może zarabiac tyle sama. Różne są też obowiązki i dopowiedzialnośc za nie. im większa odpowiedzialnośc za funkcjonowanie firmy tym wiecej sie zarabia. Nie ma co się denerwowac tylko robic swoje jak najlepiej sie moze i tyle. Pwodzenia
zdjecie uzytkownika
aaaa - 2014-12-18 11:57:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [66843 - 2014-01-06 12:33:50]:
Witam. Może mi ktoś podać numer telefonu do tego zakładu.
zdjecie uzytkownika
ktoś - 2015-01-06 12:03:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [KOBIETA Z G3 - 2014-01-20 12:38:20]:
8,30 dla kobiety nie jest źle? może i nie, a dla chłopaka jeżdżacego na wózku?? czy to dobra stawka? dodam tylko że za pracę w soboty firma ma obowiązek płacić setkowo powtarzam setowo tj. 100 % czyli przy tej stawce wychodzi 16,60 za godzinę pracy a nie dawać jakieś 50 złotych premii jak to ma w zwyczaju G3, takie jest prawo pracy i tak robi każda poważna nie chcąca mieć kłopotów z prawem firma. Współczuję tym wszystkim ludziom którzy świadomie i nieświadomie dają się tam okradać dając zarobić więcej prywaciarzom :/
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2015-01-06 12:07:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [tt - 2014-08-10 12:39:49]:
czyli dziesiąt
BASIA 2016-03-10 13:03:56
pr12 o czym ty piszesz?pracować bez wentylacji albo otwartego okna i braku wody uważasz za normalne warunki?pewnie jesteś z jedną z osób które siedzą w tych klimatyzowanych biurach stań przy taśmie tak jak my na osiem godzin wtedy zobaczymy jak ci fajnie będzie i nie pisz bzdur ok do WC też 2 razy tylko to jest normalne ? gdzie wypijasz duże ilośći picia brak s
zdjecie uzytkownika
prac - 2014-08-10 15:11:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja powiem z własnego doświadczenia tak ze w firmie G3 wcale nie jest tak zle jak wszyscy tu opisuja ja tam pracuje na chali przy tasmie i nie narzekam bo nie mam na co praca jak kazda inna a uwierzcie mi 8.3zł na godz dla kobiety na czysto wcale nie jest zle + jeszcze jak sa pracujace soboty to jest _+50zł dodatkowo wiec miesiecznie 1600 min wyjdzie.... PS: JAK SIE KOMUS CHCE PRACOWAC TO BEDZIE PRACOWAŁ A JAK KTOS NIE MA CHECI TO WIE JAK SIE WYKRECIC !!!!!!
zdjecie uzytkownika
ss - 2014-08-10 15:36:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
firma jak firma pracować trzeba bo nie mamy wyboru takie czasy choc kasa mogłaby być większa
zdjecie uzytkownika
rudy - 2014-08-10 15:39:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
popieram lepiej nie będzie
zdjecie uzytkownika
g3 - 2014-08-10 15:54:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pr12 o czym ty piszesz?pracować bez wentylacji albo otwartego okna i braku wody uważasz za normalne warunki?pewnie jesteś z jedną z osób które siedzą w tych klimatyzowanych biurach stań przy taśmie tak jak my na osiem godzin wtedy zobaczymy jak ci fajnie będzie i nie pisz bzdur ok do WC też 2 razy tylko to jest normalne ? gdzie wypijasz duże ilośći picia brak słów :(
zdjecie uzytkownika
bg - 2014-08-10 16:48:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pytanie kogo kolwiek o płatne nadgodziny kończy się jednym " jak się nie podoba (usunięte przez administratora)" A nadgodziny??? jak będziesz miał 201 to za tą ostatnią dostaniesz trzydzieści groszy więcej. Praca w weekendy za 8 godzin dostaniesz,a dodatkowe 50 zł jeśli nie masz w całym miesiącu dnia wolnego, chociażby nie ze swojego wyboru.
A ten(usunięte przez administratora)zęby zgubi i to niebawem jak coś go najpierw nie rozjedzie.
zdjecie uzytkownika
Xyz - 2014-10-08 02:10:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie polecam,( usunięte przez administratora ) kierownictwo ktore czepia sie o najmniejszą głupote,szkoda słow
zdjecie uzytkownika
;) - 2014-10-17 16:14:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A z wozkowymi to porazka jakas; (pomocy zero z ich strony . Jest keden ktory tylko by rzadzil ryj parszywy
zdjecie uzytkownika
kaleo - 2014-10-26 01:13:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [g3 - 2014-08-10 15:54:54]:
Kurcze ale to przecież normalne że warunki w biurze a na produkcji są inne. Ktoś zdobywał wykształcenie/"papierki" by móc chociaż te warunki pracy mieć lepsze. Co do działu produkcji to w umowie nie było określenia o godziwych warunkach pracy by nie było uszczerbku na zdrowiu? Kodeks pracy też po coś istnieje. Więc chyba warto powalczyć o swoje
zdjecie uzytkownika
Byly - 2014-11-17 22:03:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To nie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] koncentracyjny jak komuś nie pasuje to droga wolna . Trzeba było sie uczyć jak chcecie wiecej zarabiać . Podnosic kwalifikacje samo z nieba nie spadnie
zdjecie uzytkownika
tulek - 2014-12-09 21:43:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
niestety to prawda. Musi byc jakies zróżnicowanie w firmie każdy nie może zarabiac tyle sama. Różne są też obowiązki i dopowiedzialnośc za nie. im większa odpowiedzialnośc za funkcjonowanie firmy tym wiecej sie zarabia. Nie ma co się denerwowac tylko robic swoje jak najlepiej sie moze i tyle. Pwodzenia
zdjecie uzytkownika
aaaa - 2014-12-18 11:57:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [66843 - 2014-01-06 12:33:50]:
Witam. Może mi ktoś podać numer telefonu do tego zakładu.
zdjecie uzytkownika
ktoś - 2015-01-06 12:03:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [KOBIETA Z G3 - 2014-01-20 12:38:20]:
8,30 dla kobiety nie jest źle? może i nie, a dla chłopaka jeżdżacego na wózku?? czy to dobra stawka? dodam tylko że za pracę w soboty firma ma obowiązek płacić setkowo powtarzam setowo tj. 100 % czyli przy tej stawce wychodzi 16,60 za godzinę pracy a nie dawać jakieś 50 złotych premii jak to ma w zwyczaju G3, takie jest prawo pracy i tak robi każda poważna nie chcąca mieć kłopotów z prawem firma. Współczuję tym wszystkim ludziom którzy świadomie i nieświadomie dają się tam okradać dając zarobić więcej prywaciarzom :/
zdjecie uzytkownika
były pracownik - 2015-01-06 12:07:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [tt - 2014-08-10 12:39:49]:
czyli dziesiąt
KKKK 2016-03-10 13:08:16
Pracowałeś w firmie Grupa G3 i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.
zdjecie uzytkownika
nik - 2013-08-17 09:41:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zazwyczaj zaczynasz od 8,3 za godzinę + ewentualne premie uznaniowe których w praktyce możesz nie zaświadczyć, po pewnym czasie stawka może wzrosnąć o kolejne 30 gr i tak dalej i tak dalej...
zdjecie uzytkownika
nik - 2013-08-17 09:43:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
przy czym na umowie masz zawsze najniższą krajową ty, 1600 brutto.
zdjecie uzytkownika
nik - 2013-08-17 09:46:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
w praktyce wygląda to tak jakby człowiek, tyrał na zlecenie bo nawet nadgodziny nie są dodatkowo płatne, tak że nie polecam...
zdjecie uzytkownika
leon - 2013-08-19 10:04:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
nik ale te 8,3 to jest brutto czy netto? No i ta premia uznaniowa to jest za co przyznawana? Bo to czasami różnie bywa w firmach
zdjecie uzytkownika
leon - 2013-08-19 19:05:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czytam i nie wierzę. Zabranie premii za to że pracownik jest za bardzo pracowity? Z czymś takim się nie spotkałem. A te 5 % to jest zabierane wtedy kiedy pali się w pracy czy wtedy kiedy wogóle się pali?
zdjecie uzytkownika
nik - 2013-08-20 19:46:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
te 5 % to premia od wszystkich wypracowanych godzin, jeśli deklarujesz że jesteś czynnym palaczem to nie masz takiej premii w ogóle. Btw. nikt nie obcina premii oficjalnie za zbyt wielką liczbę godzin w miesiącu ( inaczej włascicielowi trudno byłoby znaleźć naiwniaków chętnych na pracę w soboty), ale zgodnie z porzekadłem "dajcie mi człowieka, a znajdę na niego paragraf" tj. każdy wie ale nikt nie powie na głos oficjalnie.... należy tu dodać jeszcze że za każdą przepracowaną sobotę jest zazwyczaj 50 zł dodatku...
zdjecie uzytkownika
leon - 2013-08-20 19:52:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To jest dyskryminowanie osób które palą. A da się zadeklarować że się nie pali ale w pracy palić i jakoś się ukrywać? :)
zdjecie uzytkownika
nik - 2013-08-20 20:16:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
da się, z tego co wiem wiele ludzi tak robi, z tym że za to grozi niby 300 zł kary, ale oficjalnie nie słyszałem żeby ktoś został ukarany...
zdjecie uzytkownika
leon - 2013-08-21 11:58:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
boże wiecie co jeszcze nie spotkałem się w firmą gdzie zakazują zupełnie jak w liceum. Wiadomo czy dużo ludzi złapali na czymś takim?
zdjecie uzytkownika
nik - 2013-08-21 19:54:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
źle mnie zrozumiałeś leon, to nie jest tutaj zakazane, tyle że jak palisz nie masz premii, jest to związane z tragiczną przeszłością w tej firmie :< jeśli się przyjmiesz dowiesz o co chodzi, ze swojego
160L 2016-03-10 13:10:33
Zgadzam się z powyższymi opiniami dotyczącymi donosicielstwa. Jeżeli nie ma się znajomości u kierownictwa, nie donosi się im nie liże dupska to jest sie w tej formie nikim bo przeciętnemu normalnemu człowiekowi w tym zakładzie nie nalezy się nic, są tutaj sam układy i układziki, a kierownictwo podchodzi do każdego bardzo indywidualnie jednemu należy się urlop a drugi na pogrzeb nawet nie dostanie, ,,musi się zamieniać" porażka a już nie wspomną o blond pani operator na procesie która w tym zakładzie robi sobie już co chce już nie wspomne o mobbingu psychicznym jaki stosuje wobez innych pracownic, nic dziwnego że żadna z nią nie wytrzymuje i każda młoda woli zajść w ciążę niż z nią pracować noo ale jak się liże dupsko i nie tlyko... kierownikowi E. to się jest pod ochroną. Niestety. Sporawiedliwości nie było nie ma i nie będzie w tym zakładzie.
zdjecie uzytkownika
chodzik - 2015-07-15 22:16:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
No pewnie, wszędzie tylko układy, przesadzacie trochę jednak bo gdyby było tak jak mówiciei to 3/4 osób miało by układy. a wtedy nie było by to układem. Większość osób nie narzeka jakoś w tej firmie, i raczej panuje w tej firmie dobra atmosfera, nie wiem, może nie dajesz sobie rady, ale przesadzone są Twoje opinie.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2015-09-11 20:13:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam Pracuję w G-3 już 6 lat począwszy od pomocnika poprzez kilka maszyn Biesse Homag, powiem tak obecnie płacą na start 9,3zł +5% premii ja po tak długim czasie pracy tu w 8h+3 soboty wyciągam 2800-3100zł Problem polega na tym że każdy chce zarabiać od razu dużo nie dając nic od siebie i nie próbuje, nie szuka szans na awans. Druga sprawa że po pół roku nikt nie da ci 13zł na godz. Ciężką pracą ludzie się bogacą. Mniej jednak ja także jestem za tym by ninimum w kraju było 2500zł netto - pozdrawiam
2309 2016-03-10 13:13:11
pr12 o czym ty piszesz?pracować bez wentylacji albo otwartego okna i braku wody uważasz za normalne warunki?pewnie jesteś z jedną z osób które siedzą w tych klimatyzowanych biurach stań przy taśmie tak jak my na osiem godzin wtedy zobaczymy jak ci fajnie będzie i nie pisz bzdur ok do WC też 2 razy tylko to jest normalne ? gdzie wypijasz duże ilośći picia brak s
zdjecie uzytkownika
prac - 2014-08-10 15:11:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja powiem z własnego doświadczenia tak ze w firmie G3 wcale nie jest tak zle jak wszyscy tu opisuja ja tam pracuje na chali przy tasmie i nie narzekam bo nie mam na co praca jak kazda inna a uwierzcie mi 8.3zł na godz dla kobiety na czysto wcale nie jest zle + jeszcze jak sa pracujace soboty to jest _+50zł dodatkowo wiec miesiecznie 1600 min wyjdzie.... PS: JAK SIE KOMUS CHCE PRACOWAC TO BEDZIE PRACOWAŁ A JAK KTOS NIE MA CHECI TO WIE JAK SIE WYKRECIC !!!!!!
zdjecie uzytkownika
ss - 2014-08-10 15:36:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
firma jak firma pracować trzeba bo nie mamy wyboru takie czasy choc kasa mogłaby być większa
zdjecie uzytkownika
rudy - 2014-08-10 15:39:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
popieram lepiej nie będzie
zdjecie uzytkownika
g3 - 2014-08-10 15:54:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pr12 o czym ty piszesz?pracować bez wentylacji albo otwartego okna i braku wody uważasz za normalne warunki?pewnie jesteś z jedną z osób które siedzą w tych klimatyzowanych biurach stań przy taśmie tak jak my na osiem godzin wtedy zobaczymy jak ci fajnie będzie i nie pisz bzdur ok do WC też 2 razy tylko to jest normalne ? gdzie wypijasz duże ilośći picia brak słów :(
zdjecie uzytkownika
bg - 2014-08-10 16:48:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pytanie kogo kolwiek o płatne nadgodziny kończy się jednym " jak się nie podoba (usunięte przez administratora)" A nadgodziny??? jak będziesz miał 201 to za tą ostatnią dostaniesz trzydzieści groszy więcej. Praca w weekendy za 8 godzin dostaniesz,a dodatkowe 50 zł jeśli nie masz w całym miesiącu dnia wolnego, chociażby nie ze swojego wyboru.
A ten(usunięte przez administratora)zęby zgubi i to niebawem jak coś go najpierw nie rozjedzie.
zdjecie uzytkownika
Xyz - 2014-10-08 02:10:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie polecam,( usunięte przez administratora ) kierownictwo ktore czepia sie o najmniejszą głupote,szkoda słow
zdjecie uzytkownika
















klok 2016-03-10 13:16:21
Po podpisaniu umowy każdy pracownik, na ubranie robocze musi odczekać ok 2 tygodni, przy czym jest to najtańszy badziew na rynku (czyt. zielone ogrodniczki) oraz m. in. buty bez stalowych wzmacniaczy… Umowę dostaje się na minimalną krajową, przy czym obiecuje się mu wcześniej coś zgoła innego, także stawka i ewentualna premia to jest jakaś mrzonka, gdyż panowie G. nastawieni są na jak największy zarobek kosztem pracownika, którego traktuje się jak przedmiot i za każdym razem obcina premię za cokolwiek…

Niestety prawo pracy w tym zakładzie nie jest respektowane w żadnym stopniu. Panowie G. stanowią w nim swoje odrębne prawo…przykładowo za pracę w soboty nie płaci się setek, tak jak w tygodniu nadliczbowych pięćdziesiątek, jest w prawdzie dodatek 50 zł to każdej przepracowanej soboty, ale od „widzi mi się” właściciela zależy czy zostanie on wypłacony przy najbliższej wypłacie czy nie… Firma tłumaczy to zawsze w sposób taki że” kadrowa coś nie mogła” tudzież namieszała :] Także płatność za dni wolne za np. krwiodawstwo są rozwiązywane w sposób taki ,że pracownik traci całą tzw. „premię” co w cywilizowanym zakładzie jest nie do pomyślenia…Skrajnym przykładem jest przypadek odebrania przez właściciela 200 zł premii z wypłaty przed świętami Bożego narodzenia, po to by kilka dni później wręczyć całe 300 zł premii świątecznej…

Także socjal nie istnieje tu w żadnym stopniu, firma nie oferuje zupełnie nic, na stołówce nie ma nawet automatu do kawy, nie mówiąc już o tak fundamentalnych sprawach jak coroczna impreza integracyjna, która porządne i normalne firmy organizują swoim pracownikom… za to z drugiej strony panowie G. kilka razy do roku organizują sobie z kadrą kierowniczą weekendowe wypady zagraniczne na koszt firmy ( Turcja, Majorka, Bawaria itp.) Dochodzi nawet do tego, że każe się wypisywać przymusowe urlopy dzień przed weekendem po to by „elita” mogła wylecieć dzień wcześniej…
Ewentualne pójście na L4 podczas okresu próbnego, kończy się nieprzedłużeniem umowy, bo przecież panowie G. nie rozumieją tego że człowiek to nie maszyna i ma prawo zachorować…

Reasumując , każdy musi sam zdecydować czy warto, ja ze swojej strony mogę ten „zakład pracy” polecić tylko desperatom od wielu miesięcy szukającym pracy. Z drugiej strony ewentualnie po przyjęciu się potraktować firmę równie niepoważnie jak ona wszystkich swoich pracowników i w między czasie szukać już innej lepszej alternatywy…
zdjecie uzytkownika
23980MICHAL - 2016-03-10 12:25:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pierwsze wrażenie tzn. widok firmy z zewnątrz to okazała hala, która podświadomie daje odczuć iż mamy do czynienia z dużą i nie byle jaką firmą. I tak idąc na rozmowę w sprawie pracy do firmy panów G. można się poczuć. „Firma jest poważna i nie bawi się w żadnych pośredników” brzmi to rewelacyjnie, gdyż w dzisiejszych czasach ciężko ominąć pośrednictwa pracy… jednak dużym i niemiłym zaskoczeniem są badania lekarskie które przyszły pracownik sam musi sobie opłacić!!! Co gorsza można by to jeszcze zrozumieć , że firma nie chce opłacać kosztów lekarskich komuś kto nie nadaje się na dane stanowisko pracy, jednak zakład pracy nie zwraca pieniędzy po wykonanych badaniach !!! Tak że radzę przygotować się w odpowiednia ilość gotówki dla pana doktora (w moim przypadku 60 zł)

Po podpisaniu umowy każdy pracownik, na ubranie robocze musi odczekać ok 2 tygodni, przy czym jest to najtańszy badziew na rynku (czyt. zielone ogrodniczki) oraz m. in. buty bez stalowych wzmacniaczy… Umowę dostaje się na minimalną krajową, przy czym obiecuje się mu wcześniej coś zgoła innego, także stawka i ewentualna premia to jest jakaś mrzonka, gdyż panowie G. nastawieni są na jak największy zarobek kosztem pracownika, którego traktuje się jak przedmiot i za każdym razem obcina premię za cokolwiek…

Niestety prawo pracy w tym zakładzie nie jest respektowane w żadnym stopniu. Panowie G. stanowią w nim swoje odrębne prawo…przykładowo za pracę w soboty nie płaci się setek, tak jak w tygodniu nadliczbowych pięćdziesiątek, jest w prawdzie dodatek 50 zł to każdej przepracowanej soboty, ale od „widzi mi się” właściciela zależy czy zostanie on wypłacony przy najbliższej wypłacie czy nie… Firma tłumaczy to zawsze w sposób taki że” kadrowa coś nie mogła” tudzież namieszała :] Także płatność za dni wolne za np. krwiodawstwo są rozwiązywane w sposób taki ,że pracownik traci całą tzw. „premię” co w cywilizowanym zakładzie jest nie do pomyślenia…Skrajnym przykładem jest przypadek odebrania przez właściciela 200 zł premii z wypłaty przed świętami Bożego narodzenia, po to by kilka dni później wręczyć całe 300 zł premii świątecznej…





























Po podpisaniu umowy każdy pracow
12578 2016-03-10 13:19:22
Zgadzam się z powyższymi opiniami dotyczącymi donosicielstwa. Jeżeli nie ma się znajomości u kierownictwa, nie donosi się im nie liże dupska to jest sie w tej formie nikim bo przeciętnemu normalnemu człowiekowi w tym zakładzie nie nalezy się nic, są tutaj sam układy i układziki, a kierownictwo podchodzi do każdego bardzo indywidualnie jednemu należy się urlop a drugi na pogrzeb nawet nie dostanie, ,,musi się zamieniać" porażka a już nie wspomną o blond pani operator na procesie która w tym zakładzie robi sobie już co chce już nie wspomne o mobbingu psychicznym jaki stosuje wobez innych pracownic, nic dziwnego że żadna z nią nie wytrzymuje i każda młoda woli zajść w ciążę niż z nią pracować noo ale jak się liże dupsko i nie tlyko... kierownikowi E. to się jest pod ochroną. Niestety. Sporawiedliwości nie było nie ma i nie będzie w tym zakładzie.
jakub 2016-03-10 13:20:42
ludzie sa ok nie jest zle najlepiej sie nie mieszac
POMYŁKA 2016-03-10 13:23:55
Opis firmy:
GRUPA G 3 SPÓŁKA JAWNA GRZEGORZ PIOTR RADOSŁAW GUGAŁA to firma, której branża została w Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) sklasyfikowana jako: Produkcja pozostałych mebli. Powstała w 2002 roku. Forma prawna firmy GRUPA G 3 SPÓŁKA JAWNA GRZEGORZ PIOTR RADOSŁAW GUGAŁA to Spółka jawna. Firma posiada numer NIP 6191913558, numer REGON 251544903 i KRS 0000226215, a jej siedziba mieści się pod adresem: Turkowy, Turkowy 65 a, 63-642 Perzów, województwo WIELKOPOLSKIE. Z firmą GRUPA G 3 SPÓŁKA JAWNA GRZEGORZ PIOTR RADOSŁAW GUGAŁA skontaktujesz się telefonicznie pod numerem 48627910000. Odwiedź stronę internetową http://www.grupag3.com
janek 2016-03-12 20:43:36
Narzekacie wszyscy idzcie na miesiac do Drewnexu popracowac do piecowic tam jest dopiero ciezka praca po 10 godzin i w jakich warunkach,to trzeba zobaczyc gacie po przerwie zmienicie na druga strone i dalej jazda,wtedy to sie widzi ciezka prace,zarobic mozna,umowa smieciowa,no i te 10 godzin,ale kto nie popracuje ten nie odczuje,najszybszy pracownik popracowal do pierwszej przerwy tj.5 ~8 trzy godziny,poszedl na przerwe na fajke i juz nie wrocil,takze nie narzekajcie,a jak dobrze sie zakrecisz to tez babe zachaczysz wszedzie jest podobnie
janek 2016-03-12 20:46:47
Narzekacie wszyscy idzcie na miesiac do Drewnexu popracowac do piecowic tam jest dopiero ciezka praca po 10 godzin i w jakich warunkach,to trzeba zobaczyc gacie po przerwie zmienicie na druga strone i dalej jazda,wtedy to sie widzi ciezka prace,zarobic mozna,umowa smieciowa,no i te 10 godzin,ale kto nie popracuje ten nie odczuje,najszybszy pracownik popracowal do pierwszej przerwy tj.5 ~8 trzy godziny,poszedl na przerwe na fajke i juz nie wrocil,takze nie narzekajcie,a jak dobrze sie zakrecisz to tez babe zachaczysz wszedzie jest podobnie
telele 2016-06-12 23:26:05
oj to co sie dzieje na procesach jest świętą prawda, operatorki sa tragiczne, szkoda gadać, największy syf jest ponoć u pań operatorek K i M, jedna na drugą gada a obie tak naprawdę nic nie robią, kobiety które z nimi pracują się tylko skarżą. Pani K wydziera się na całą hale, przez co śmieją się z niej nie tylko na hali meblowej, ale też i na innych halach jest postrzegana jako histeryczka. Obie próbują rywalizować z innymi operatorkami, najbardziej z Panią A, która została opisana we wcześniejszych komentarzach, dlatego nie ma co już tu o niej pisać. Pani K du.pe liże każdemu kogo wcześniej obgada i to na każdej zmianie. Panie, które z nią pracują mają istne piekło gdyż każda z osobna jest dobrze obgadana, bo operatorki zamiast pracować zajmują się plotkami :) Na procesie u I i K tez jest dno, bo w ogóle nie potrafią zając się maszyną, zero zorganizowania. Ale one są jeszcze młode i dają sobą pomiatać, więc nie one rządzą na procesie tylko reszta kobiet.
udbhx 2016-06-16 10:53:14
Huhu
processc2 2016-06-16 11:08:45
Każdy ma prawo zmienić sobie stanowisko,a pracownice zawsze będą narzekać
1
ungiler 2016-06-16 17:50:33
Zajmijcie się swoimi sprawami każdy może być operatorem. Widać właśnie z twojego opisu ze sam/sama zajmujesz się plotkami pocałuj wwszystkie operatorki z procesu 2 w du*pe Jeżeli pracownice dziewczyny które pracują na procesie 2 jak mają dość to niech się zwolnią albo zmienią Stanowisko. Zawsze macie pretensje i uwagi TO MOZECIE STARTOWAC NA OPERATORKI "DROGA WOLNA" A od nas zdala :) Zajmij się sobą widze że ci się nudzi. K.M Operatorki
1
Prowadkapa 2016-07-18 23:44:58
Na komplemencie jest jeden zajebisty kierowni ktor lubi sobie po nosie przyjebac kazdy to widzi jak chodzi postukany i takiemu nic nie zrobia .
A on by tylko zabieral kazdej kase zeby mial na dzialke a inni kierownicy pozwalaja na to .
Jak jezdzi na widlaku to jest postukany i kobitki trzeba wtedy uwazac.
A co do kablowania to hwd dla nich
2
Życzliwa 2016-07-20 01:28:13
Ona pracuję u operatorki A na zmianie.
Stały pracownik 2016-07-30 09:22:34
Pracuje wiele lat jako operator. Robiłem na większości maszyn i na kilku halach. W firmie jest coraz lepiej, zarobki bardzo dobre. Do tego technologia na miarę 21 wieku. Jak ktoś jest mądry i cwany to radzi sobie z największymi liniami produkcyjnymi i roboty fizycznej nie ma żadnej. Ja na zarobki nie narzekam, bo jak się przyciupie godzin to 3,5 klocka spokojnie wyciagne, ale widzę młodego gowniarza, który opiera się o maszyn [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] umie i narzeka na stawkę 10zł to mnie szlag trafia!!! Kiedyś tak nie było, każdy młody dostawał szkołę i uczył się roboty.
Ogólnie nie polecam tzw zielonej hali. To jest średniowiecze G3. Wstyd, że w takiej firmie ta hala jeszcze istnieje. To chyba tylko, ze szefowie mają sentyment od niej. Stare maszyny i kierownicy A. i J., którzy mają brak szacunku do ludzi. Jak ktoś tam trafi to niech ucieka. Polecam Komplement i nową hale pod Słupia.
Najgorzej mają kobiety na linii. Raz, że praca ciężka a dwa że tam,gdzie dużo bab w kupie są wojny. kluca się i w łyżce wody jedna drugą by utopila a robią za te same pieniądze . Te wszystkie flondry trzeba pozwalniac i będzie spokój. Te co na maszynach robią nie narzekają.

Jeśli chodzi o stanowiska biurowe to osobny temat.
Nikomu loda nie trzeba robić. Ogarniete osoby mają szansę pracować w administracji. ALE:
Kierownik produkcji. Może zostać nim każdy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] który ma mordę. Z reguły zostają nimi kontrolerzy jakości, ale ostatnio przyjmuje się też nowych.Wykształcenie jest nie istotne,trzeba mieć mordę. Najlepsi to ci, co przeszli z kontroli jakości. Mądrzy i ogarnieci i z kultura osobista . Nie zazdroszczę pracy kierowników. Odpowiedzialni za wszystko a podobno zarabiają trochę więcej od operatorów.

Kontrola jakości. Tutaj często zostawili najlepsi operatorzy. Ale mają swojego menadżera K., który jebie ich tak, że przykro słyszeć. A firma spełnia niby standardy IWAY. Obłuda jak cholera. Do tego kierownicy, którzy każą pakować im i dopuszczać każde g... a. No i zarobki podobno nie aż takie rewelacyjne. Teraz jest tak, ze żaden operator nie chce być kontrolerem i podobno nawet kobiet szukają. Osobiście nie.polecam, chyba że mundurek i papiery kogoś pociągają.
Reszta ludzi w biurze nie wiem,ale jest ok.
Stały pracownik 2016-07-30 12:01:43
Aha, żeby wszystkich kobiet nie obrażać. Jest dużo porządnych i inteligentnych. Ale wystarczy jedna [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na linii pakowania i smród na wszystkie zmiany. Zarobki na start 9,5 albo 9,7zł/h Niby nie dużo, ale jest umowa wypłata na czas, czyste toalety, stołówka ładne szatnie. Jak ktoś pokaże że umie robić to każdy kierownik doceni. Z premia jest różnie, ale powiedzmy że jej nie ma:) Kiedyś zabierali premie teraz jej nie dają. Takie to sprytne.
Stały pracownik 2016-07-31 20:25:15
Są przyjęcia na nową hale. Głównie kobiety na pakowanie. ogarnięty facet też znajdzie robotę jako operator bądź widlakowy.
××× 2016-08-07 05:21:03
Tak. Wypłata jest jak najbardziej terminowa, 10 tego dnia każdego miesiaca. Pracuję tam 6 lat i tylko dwa razy była później, w przypadku gdy 10 wypadł w niedzielę.Jeśli kogoś satysfakcjonuje wypłata 1800 +chodzi o kobiety, praca w soboty na pierwsze zmiany i nocki od niedzieli, to polecam:)dotyczy Dobroszyc.
××× 2016-08-07 05:21:59
Tak. Wypłata jest jak najbardziej terminowa, 10 tego dnia każdego miesiaca. Pracuję tam 6 lat i tylko dwa razy była później, w przypadku gdy 10 wypadł w niedzielę.Jeśli kogoś satysfakcjonuje wypłata 1800 +chodzi o kobiety, praca w soboty na pierwsze zmiany i nocki od niedzieli, to polecam:)dotyczy Dobroszyc.
to ja 2016-08-19 12:27:33
Byłem tam na rozmowie (Dobroszyce). Kierownik stwierdził ze mam lepsze papiery i kwalifikacje od niego, wiec co tu więcej mówić. Firma stawia na ilość nie na jakość co za tym idzie odpowiednie traktowanie pracownika. Bardzo chętnie poznałbym tą młodą Panią co tak chętnie i z gracją udaje się do męskiej toalety.
ssss 2016-09-07 19:55:42
nie wiecie może czy są przyjęcia?? i na jakie stanowiska..???
Paweł 2016-09-10 13:30:57
Przyjęcia są cały czas. Trzeba przyjść zapytać i normalnie rozmawiać.
K 2016-10-03 18:41:07
Na produkcję pewnie jakiś przyjęcia są
Kk 2016-10-04 08:16:20
To prawda! Produkcja szerokie pojęcie!
czarnula xxx 2016-10-11 18:19:46
uważajcie koleżanki na D. która lubi obsmarowywać innych a siebie uważa za gwiazdę. widziałam nie dawno że wielce wróciła do zakładu więc uważajcie bo lubi się interesować nie tym co trzeba.
1
laska 2016-10-11 19:18:06
na blondyne z prowadnic z komplemetu tez trzeba uwazac ;)
1
marysia 2016-10-12 19:12:59
a powiecie coś o zarobkach i ofertach pracy?
1
nowa 2016-10-12 20:59:27
SUPER zakład wszystko zależy od tego kto ma jakie podejście.
hehe 2016-10-12 21:45:09
Dla mnie najważniejsze jest to, że każdy dba o zarobki
aaaaaaa 2016-10-25 20:15:52
na ile zmian jest praca w tym zakładzie?
Pl 2016-10-28 19:02:15
Praca nie jest zła w Dobroszyce 1 hala. Zarobki ok komu zależy na pracy to będzie pracował. Trzeba mieć jednak nerwy ze stali ze wzgląd na pracujące tu kobiety. Co nie które są ok a są takie że tak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] lizą że wydaje Im się że wszystko mogą. Kierownicy wpozadku choć nie powinni udawać że niczego nie widzą.
Ciekawa 2016-11-29 05:50:59
Za co ma płacone widlakowy na maszynowej nie jaki Dawid.F chyba za spanie na nockach.
anna 2016-12-08 19:17:07
jak wam sie widzi praca w tym zakładzie?
Zostaw swoją opinię o Grupa G3 - Turkowy
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grupa G3