Opinie o Euro Call Center w Kielce Czarnowska 14

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Euro Call Center. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Euro Call Center o rekrutacji.


Branże: Pozostałe firmy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Euro Call Center w Kielce Czarnowska 14

anonin
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś tu aplikował bądź pracował na stanowisku rekrutera i moze powiedzeic jak ta praca wygląda?

Tomasz
Kandydat
@anonin

Podbijam pytanie

Monika
Inne
@Tomasz

A tu się nie da być rekruterem na pół etatu a na drugiej połowie inne stanowisko?

Ania
Były pracownik

Firma z parciem na wynik, ale każdy pracownik po kilku dniach pracy orientuje się że to jakieś wałki i wyłudzanie danych od rozmówców. Trzeba dzwonić i zapraszać na spotkania, które się nie odbywają, a przynajmniej ja nie słyszałam aby jakieś się odbyło. Tak samo nie słyszałam aby ktokolwiek z zaproszonych osób otrzymał darmowe przedmioty którymi kusimy. Wymyślane są nazwy firm czy instytucji w imieniu których dzwonimy bo wystarczy wpisać w Internecie aby się przekonać że po prostu nie istnieją, albo istniejąca nazwa trochę się różni. Informacje przygotowane do przekazania rozmówcom przez bota są ubogie i ludzie szybko poznają, że nie rozmawiają z żywą osobą. To powoduje ich irytację i bardzo często są wyzwiska w naszą stronę. Odradzam wszystkim współpracę z tą firmą.

Anonim
Pracownik
 Pytanie

Witam, bardzo dużo słyszałem o tym że firma ucina z wypłaty lub nie wypłaca należytych pieniędzy. To prawda? Spotkał się ktoś z czymś takim? O ile wiem ucinają z premii ale czy to prawda że nie wypłacają pieniędzy za wszystkie przerobione godziny?

Wiktoria
Inne
@Anonim

A o jakim stanowisku tak słyszałeś? Kontrola jakości czy gdzieś w dziale biurowym? :)

1
Kamil
Były pracownik

Dane klientów które zbieraliśmy były potrzebne tylko po to żeby ich później naciąć na kase

Trener
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Miła , przyjemna rozmowa.

Pytania

Na niektóre nie znałam odp

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Programista Hurtowni Danych SAP BW
Wrocław
P&P Solutions Sp. z o.o.
(57 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik ds. kadr i płac
Gdynia
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Adke
Kandydat
 Pytanie

Witam czy za 3 dni które jest się na odsłuchu firma faktycznie płaci normalnie jak za przepracowane godziny czy tylko tak mówią?

Jerzy
Inne
@Adke

Przecież odsłuch to też normalna praca. Poświęcasz swój czas na firmę więc czemu mieliby ci nie zapłacić? Zapytaj kogoś z kierownictwa ale myślę że kasa powinna być normalna.

Kandydat
Kandydat

Byłam w tej firmie na 3 rozmowach kwalifikacyjnych (do 3 różnych działów) i na wstępnym szkoleniu. W efekcie zrezygnowałam z pracy tam. Jako osoba z doświadczeniem uważam, że jest to praca na chwilę dla studenta, który chce pogodzić studia z pracą. To nie jest miejsce pracy aby budować tak przyszłość zawodową. Warunki lokalowe, traktowanie człowieka, limitowana przerwa są nie do zaakceptowania. Współczuję wszystkim tzn liderom, którzy myślą, że złapali Pana Boga za nogi i cieszą się ze stanowiska z tak słabym miejscu.

Zuzanna
Inne
@Kandydat

Ja właśnie szukam pracy jako studentka to może podpowiesz który dział zrobił na Tobie największe wrażenie? Do którego najlepiej się zgłosic?

Kandydat
Kandydat
@Zuzanna

Wydaje mi się, że najlepiej jest w dziale kontroli jakości. Odradzam pracownik biurowy, bardzo dużo do nauki, często praca po godzinach, zarobki nieadekwatne do zakresu obowiązków.

Asia
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Sam projekt nie jest zły, ale przełożeni stosują po prostu mobbing. Czegoś takiego nie spotkałam, wytrzymałam chyba 3 dni. Szczerze nie polecam. Śmiech na sali, żeby się ktoś na mnie wydzierał. Druga sprawa, tam nigdy nie ma dobrego wyniku, zawsze można więcej.????

Z
Były pracownik

Niektorzy trenerzy powinni nauczyć się szacunku do drugiego człowieka. Pani Monika szczególnie!

Monika
Były pracownik

Pracowałam w Euro Call Center - Kielce jakiś czas temu i szczerze nie polecam tam pracować ponieważ : - Po pierwsze nie istnieje coś takiego jak elastyczny grafik ( wbrew wcześniejszym zapewnieniu podczas rekrutacji i szkolenia) - codziennością jest ciągły stres, niszczenie psychiczne, szantaże . Nie byłam w stanie w spokoju wrócić do domu bo dostawałam wiadomości że byliśmy okropni i wstydzą się że jesteśmy pracownikami i że nie jesteśmy opłacalni dla firmy. - Wymuszanie na nas zostawanie po godzinach , nawet wbrew temu że grafik jest ustalony wcześniej i trenerzy nie rozumieją że mamy własne życie i inne sprawy poza tą "pracą". - Za każdym razem jak byłam chora to codziennie dostawałam wiadomości albo telefony że musze to odrobić albo zostawać po godzinach wbrew temu że mam zaświadczenie. - minusem jest to że my tam nie oferujemy ludziom usługi tylko wmuszamy im to na siłę, nawet jak ktoś nie chce to wydzwania się ludzi po 20 razy dziennie. Na podsumowanie: Tego miejsca nie polecam, atmosfera jest okropna, niesmak pozostaje do dziś. Ludzie którzy chcą tam pracować stanowczo powinni iść w inne miejsce, oszczędzą sobie nerwów i kasy na psychologów. Ta kasa, którą tam się zarobi nie jest warta wysiłku psychicznego , który tam się włoży.

xyz
Były pracownik

Lepiej poświęcić więcej czasu na znalezienie innej pracy niż tam pójść. Da się wytrzymać psychicznie maksymalnie miesiąc, a jeżeli ktoś zostaje na dłużej to tylko dlatego, że musi. Kochani, szanujmy w tych czasach własne zdrowie. Omijajcie to miejsce, to nie jest praca tylko nieposzanowanie drugiego człowieka.

Olga
Inne
@xyz

A czemu tak krótko można tam wytrzymać psychicznie?

Kinga
Były pracownik
@xyz

Zgadzam się z tą opinią, pracowałam w tam, mam takie samo zdanie

Zuzanna
Inne
@Kinga

Ale stało się coś konkretnego że tak uważasz? Miałaś jakąś nieprzyjemną sytuację w pracy?

Kinga
Były pracownik
@Zuzanna

Masę nieprzyjemnych sytuacji, trenerka, która wykańczała psychicznie, ciągle źle, nawet kiedy wynik był wyższy od innych zespołów, gdzie PODKREŚLAJĄC te inne zespoły biły sobie brawo.

Kinga
Były pracownik
 Pytanie
@Kinga

Ponadto, cały czas dokładnie wymagań w rozmowach, które nie miały żadnego znaczenia, mimo to kiedy nie padło to w rozmowie, szła ona niby na odmowę/ jak to wyglądało na prawdę? - ten cały "ekspert" jechał na spotkanie i firmy zarabiały, ale Tobie jako pracownikowi premii broń boże nie dali.

Gall Anonim.
Były pracownik

Pracowałam w firmie Call Center huhuhu i jeszcze dłużej. Przez cały okres studiów, później troszkę po. Dzięki atmosferze w tej firmie (znajomości pozostały do dziś :) ) zostałam dobre kilka lat. Nie mogę powiedzieć- trenerzy tamtych czasow szli mi bardzo na rękębo miałam zajęciana studiach, wyjścia integracyjne, premie. Mimo tylu negatywnych opinii zawsze chwaliłam to ccig,bo po prostu lubiłam tam chodzić. Wszystko zmieniło się po przejściu do działu potwierdzeń do S.Sz. jako stary pracownik zaczęłam być ciśnięta, słuchałam jakis chorych dogryzek na mój temat i szantazu ze jak nie zrobię wyniku lub nie zostane godzine dłużej w pracy (bo zespol się nie wyrabia to wylece) PARANOJA. Zero zycia prywatnego. Mowisz (usunięte przez administratora) nie dam rady na druga zmianę tego dnia to i tak ci (usunięte przez administratora) zmianę 13-21. Mowisz ze nie możesz przyjść w dwie soboty w miesiacu ,bo masz jakies inne plany (chrzty,komunie,wesela,urodziny ,wyjazd na wakacje lub ferie- (usunięte przez administratora) tam masz przyjść nawet przed weselem od 8 do 15 najlepiej) . paranoja...kiedyś to było jeszcze normalne miejsce teraz tam isc to żenada i wstyd.

Jarek
Były pracownik

Masakra, traktują Cię jak śmiecia, 12 godzin na słuchawce i tylko 30 min przerwy

Bart
Były pracownik

Pozdrawiam kadrę, a dokładniej dział szkoleń piszący sobie sam pochlebne kpmentarze a oczerniający innych. Sam tam kiedyś pracowałem i wiem jak to wyglada, miejsca nie polecam chora atmosfera.

Była Trenerka
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie kilka dobrych lat, na szczęście już nie pracuje… z perspektywy Trenera mogę powiedzieć, ze ta praca nie jest warta tylu nerwów i stresu. Kiedyś może i było fajnie, z uśmiechem na twarzy chodziło się do pracy, jako kadra byliśmy bardzo zżyci i zorganizowani. Można było pozwolić sobie na trochę luzu, ale tez wiedzieliśmy ze kiedy jest zle to trzeba podciągnąć rękawy i działać. Niestety od momentu zmiany dyrektora i kadry zarządzającej wiele się zmieniło. Atmosfera dramatyczna, bardzo duży nacisk i presja na wyniki, brak zrozumienia i brak możliwości wyrażenia swojego zdania, bo „góra” wie lepiej. Życie prywatne odstawione na drugi plan, bo trzeba robić nadgodziny... niestety w takich warunkach i z takim podejściem do pracownika nie da sie długo pociągnąć. Do tego Kierownik, który nic nie potrafi, tylko sie nosi i uważa za najmądrzejszego. Moja opinia nie ma na celu nikogo urazic, tylko wyrazić swoje zdanie. Na stronie jest bardzo duża nagonka na Trenerów, uwierzcie mi, ze stres, nerwy i nacisk czasem powodują niektóre zachowania, których sie bardzo żałuje. Większość działań podejmowanych przez Trenera, to nie jest jego decyzja. Po czasie, sama sie sobie dziwie ze wytrzymałam aż tyle czasu i ze robiłam rzeczy wbrew sobie. Nie pracując tam już jakiś czas, bardzo mocno sie cieszę z tej podjętej decyzji i tylko żałuje ze tak długo z tym zwlekałam. To była najlepsza decyzja podjęta z mojej strony. Aczkolwiek dużym plusem jest to, ze poznałam wiele życzliwych osób, nawiązałam trwałe i dobre znajomosci, ktore trwają do dziś.

Życie prywatne
Pracownik
@Była Trenerka

Tak to jest jak się w swoim oku belki nie czuje, a w innym drzazgę widzi :) Pozdrawiam serdecznie obecny konsultant

Była trenerka
Pracownik
@Życie prywatne

Jakie to miłe ze kadra odpisuje na komentarze ????

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@Była Trenerka

Nikt nie zmuszał Cię droga była trenerko do braku szacunku do ludzi. Każdy Cię zapamiętał jaka bylas i teraz chcesz się wybielić?

Była trenerka
Były pracownik
@Xxx

Nie muszę się przed nikim wybielać, każdy ma prawo wyrazić swoją opinie na tej grupie i ja tez to zrobiłam. A ze Was to boli, to już nie mój problem. Z każdym dniem coraz bardziej się cieszę ze w końcu się uwolnilam z tego toksycznego miejsca i od ludzi, którzy nie maja za grosz szacunku do innych. Dużo bym mogła jeszcze napisać o firmie i pracownikach, ale nie potrzebuje tego. Zgoncie całe zło firmy na mnie i na ludzi, którzy już tam nie pracuja, bo przecież tak jest najlepiej ????

Agnieszka
Pracownik
@Była trenerka

Pani J. Każdy też się cieszy że już Pani tutaj nie pracuje. W firmie zrobiło się przyjemniej, pozdrawiam ;)

Ktoś
Inne

Każdy narzeka na firmę. To niektórzy pracownicy nie nadają się do pracy z ludźmi. Brak kultury, ciągle wychodzenie na przerwy, śmiechy, brak powagi w czasie pracy a nawet romanse między konsultantami na oczach innych w pracy..

Hejka
Kandydat
 Pytanie

Czy do pracy jest wymagany status ucznia/studenta ? Pozdrawiam

Hr
Pracownik
@Hejka

Nie jest wymagane

bububu
Pracownik
 Pytanie
@Hr

Witam, jak można skontaktować się z siedzibą w Kielcach?

Była pracownica.
Były pracownik
 Pytanie

Jako, że od mojego zwolnienia minęło już trochę czasu, postanowiłam napisać to akurat w dniu dzisiejszym, gdy nie czuję już złości większej i moja opinia będzie tylko i wyłącznie obiektywna. Moja opinia jest moją opinią i masz prawo się z nią nie zgadzać. A ja mam prawo ją wyrazić, bo od tego jest to forum i wolność słowa. Trenerzy, nie wstyd wam? Mi by było. Sposób w jaki podchodzicie do konsultanta jest aż przykry. Co najśmieszniejsze - na szkoleniu dowiadujemy się, że trener do którego trafimy to wyrozumiały człowiek o ogromnej empatii! Cierpliwy, życzliwy i jakże pomocny. I jakież zdziwienie mnie złapało, gdy podczas odsłuchu z moim trenerem(pierwszy dzień w pracy) podszedł do niego chłopak z teamu zapytać o coś, na co kochany trener burknął "myślisz, że ty jeden jesteś tutaj? Miałeś szkolenie? To na szkoleniu takie rzeczy były". I wtedy doznałam szoku, bo o ile zdaje sobie sprawę z tego, że pojawia się zlość, gdy ktoś wciąż pyta o rzeczy oczywiste, o tyle nie jestem w stanie zrozumieć jak można kogoś tak obrzydliwie olać. I teraz ktoś może napisać: TRENERZY SĄ WYMAGAJĄCY, BO ICH PRZEŁOŻENI DAJĄ IM NACISK NA WYNIK I DLATEGO TACY SĄ. (usunięte przez administratora) To nawet mi ich nie żal, bo skoro wiedzą jak to jest, gdy człowiek się stresuje w pracy, to powinni chcieć zadbać o to, aby w ich własnym zespole takiego stresu nie było. Nie rób drugiemu co Tobie nie miłe i tyle. Druga sprawa, od zawsze sprawdza się metoda, że im lepsza atmosfera w pracy tym lepsze osiągnięcia, bo w zasadzie człowiek w stresie mało jest w stanie zdziałać, bo działa pod presją, a działanie pod presją dobre nie jest. A więc żadnym usprawiedliwieniem nie jest dla trenerów, że od przełożonych mają nacisk, bo powinni chcieć zadbać o atmosferę w swoim teamie. W końcu są naszymi szefami. A zresztą o czym mowa, skoro trenerka (nie, nie będę wymieniała imienia) wołając Cię na rozmowę patrzy na Ciebie jak na niższą niższość, żuje gumę i masz wrażenie jakby rozmawiając z Tobą, drwiła z Ciebie. Trener nie lepszy (również imienia wymieniała nie będę), najpierw mówi, że wynik jest ok, po czym przypieprza się do Ciebie, że jednak ok nie jest i wprowadza w teamie rywalizację która jest ultra toksyczna. Dobra, nie chce mi się więcej pisać, choć mogłabym. Chyba nadal siedzi we mnie ta złość, więc zakończę na tym.

Karolina
Były pracownik

Nie polecam. Pracowałam w wielu miejscach i z takim traktowaniem pracownika się jeszcze nie spotkalam. Dobrze ktoś napisał "tam nigdy nie ma dobrze, wiecznie jest za malo" Żenada:-)

Pola
Inne

Ale trzeba być życiowym przegrywem żeby pracować w takim miejscu. Praca marzeń, nękać ludzi 10 razy dziennie, najlepiej z samego rana, używając skradzionych danych. Życze Wam wszystkiego najgorszego. Naciągacze.

2
Wkurwiony
Inne
@Pola

Nic dodać nic ująć.

quera
Były pracownik

Pracowałem tam niecały miesiąc, w tym czasie znalazłem normalną pracę. Jeśli ktoś jest młody i/lub potrzebuje pracy to tutaj szybko ją dostanie. Na dłuższą metę zdecydowanie nie polecam. Przełożony, gdy zobaczy że jesteś na telefonie to od razu wielkie problemy, wyjeżdżanie tekstem typu "Co robisz", pomimo tego, że miałem dużo zgód, które zrobiłem. Biurka są ogrodzone, jakby człowiek siedział w zamknięciu. Krzesła niewygodne, nieergonomiczne. Praca żmudna, mozolna i ciągle cię poganiają. Zorganizowali w pracy wydarzenie dzień hawajski. Pracownicy, którzy ubrali się "po hawajsku" mogli liczyć na jakąś tam premię. Wszystko było pod ustawkę, bo jedna dziewczyna, która była w fajnym przebraniu (musiała włożyć w niego dużo czasu) nie została nawet wyróżniona, a zamiast niej (lub paru innych osób) wygrała jakaś dziewczyna, która była ubrana tak jak zawsze. Po takiej pracy codziennie byłem zmęczony i nie miałem na nic ochoty. Jeszcze ten zarząd / opiekunowie, którzy mieli się za bogów xD. Uważam, że na dłuższą metę ta praca to jedna z najgorszych możliwych wyborów. Na plus, że były tam młode osoby, z którymi można było normalnie pogadać.

Zostaw merytoryczną opinię o Euro Call Center - Kielce

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Euro Call Center?

    Zobacz opinie na temat firmy Euro Call Center tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 336.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro Call Center?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 268, z czego 172 to opinie pozytywne, 47 to opinie negatywne, a 49 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Euro Call Center?

    Kandydaci do pracy w Euro Call Center napisali 130 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Euro Call Center
3.2/5 Na podstawie 1308 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Euro Call Center
Przejdź do nowych opinii