Bardzo nie polecam pracy w biurze w FedEx. Odbiera się średnio powyżej 50 rozmów dziennie. Klienci są bardzo roszczeniowi, jak nie wiesz co masz robić, bo sytuacja jest skomplikowana to nie masz co liczyć na pomoc innych. Musisz wysłać maile i wprowadzić wszystkie dane na linii z klientem, gdzie wiadomo, że klienci nie są zbytnio cierpliwi. Żeby pójść do toalety musisz czekać, żeby było wolne miejsce na przerwę. Jak nie ma to trzymasz i czekasz aż się zwolni. Widać mocny podział na pracowników agencyjnych i etatowych. Ogólnie praca stabilna ale to jest typowe call center. Zarobki też nie powalają jak za taką pracę.
Niestety się zgadzam, pracownik CC ma małe pole manewru by pomóc klientom a zbiera za wszystkich
jak stosunek zarządu firmy do podwyżek inflacyjnych?
Ma ktoś doświadczenie z pracami nocnymi w oddziale w Katowicach?
Czy FedEx ma ściśle ustalone godziny pracy?
Bardzo nie polecam pracy w biurze w FedEx. Odbiera się średnio powyżej 50 rozmów dziennie. Klienci są bardzo roszczeniowi, jak nie wiesz co masz robić, bo sytuacja jest skomplikowana to nie masz co liczyć na pomoc innych. Musisz wysłać maile i wprowadzić wszystkie dane na linii z klientem, gdzie wiadomo, że klienci nie są zbytnio cierpliwi. Żeby pójść do toalety musisz czekać, żeby było wolne miejsce na przerwę. Jak nie ma to trzymasz i czekasz aż się zwolni. Widać mocny podział na pracowników agencyjnych i etatowych. Ogólnie praca stabilna ale to jest typowe call center. Zarobki też nie powalają jak za taką pracę.
Niestety się zgadzam, pracownik CC ma małe pole manewru by pomóc klientom a zbiera za wszystkich
Czy pracownicy FedEx mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Czy Wie ktoś na jaki czas jest umowa o pracę tymczasową? Specjalista ds. obsługi klienta
Widze, ze tutaj sporo osob sie udziela z roznych miejscowosci i zupelnie roznych dzialow, wszystko wlasnie zalezy od tego do jakiego dzialu sie trafi, ja zaczynajac od pierwszego stanowiska, bylam zalamana, byl mobbing, zle traktowanie pracownikow, marne zarobki, niestety ze wzgledow prywatnych nie moglam zrezygnowac w tamtym okresie z pracy natomiast nigdzie nie bylo mi nigdy w zyciu tak ciezko i zle jak tam (duzo w tamtym okresie wyplakalam)... w koncu udalo mi sie zmienic dzial i naprawde czuje sie jakbym zmienila firme, mega atmosfera, dobre zarobki i nawet przez mysl mi nie przechodzi by szukac czegos innego. Takze wszystko zalezy od danego dzialu, mozesz trafic na poczatku na fatalne stanowisko ale wraz ze stazem pracy mozesz je zmienic
Przepracowałem w firmie ponad 2 lata. Generalnie zaczęło się od pracy w biurze oddziału w Chorzowie, po jakimś czasie robiłem już praktycznie wszystko (niestety popełniłem błąd i pokazałem, że potrafię). Praca sprowadza się do prostych czynności, jest przyjemna i nie należy do ciężkich. Wynagrodzenie jak za takie trywialne obowiązki również jest w porządku. Schodki zaczynają się gdy przejdziemy do spraw personalnych. Pracownice które pracują ponad 10lat na swoich stanowiskach (usunięte przez administratora)młodszych stażowo pracowników, sukcesywnie doprowadzając ich do odejścia z firmy jeden po drugim. Kierownictwo zdaje się nie widzieć tej sytuacji, prawdopodobnie ze względu na fakt, że jedna z nich jest siostrą szefa oddziału. Generalnie obsadzanie stanowisk "swoimi" ludźmi to największa bolączka tego oddziału. Kierownictwo zwykle nie jest w stanie wyciągać konsekwencji wobec swoich pobratymców a większość obowiązków spada na "młodych". Firma wydaje się mocno poukładana, jednak znajduje się obecnie w dużym dołku. Jeśli masz mocną psychikę to może być to fajne miejsce do zbierania doświadczeń, jeśli należysz do cichych i skromnych osób to odpuść sobie.
Wszystko bardzo dobrze opisane konsekwencje wobec liderów itp to jest niemożliwe oni sobie tam od lidera wzwyż liżą (usunięte przez administratora) xD jest jeden wyjątek ale nie będę wymieniać po imieniu ;)
Czy ktoś może dać swoją opinię na temat pracy jako magazynier w Chorzowie na niedzwiedzincu ? Pakiet socjalny jakiś jest ?
Czy w FedEx jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Trudno mówić o jakiejkolwiek reakcji na problemy zgłaszane przez pracowników, skoro podczas kwartalnych spotkań działu zaczęto wyłączać możliwość zadawania pytań na czacie. A skoro nie ma pytań to cyk, dziękujemy za spotkanie. Niepoważne podejście do pracownika. Mają ludzi za nic. Zdecydowanie odradzam pracę w tej firmie.
w sensie chodzi o te online? a czemu to zrobili, zbyt duży spam robiliście czy chodziło o to, żeby ludzie nie skupiali się na czacie tylko na tym co mówią? to w sumie nie można się podpytać później co i jak?
Spotkanie kwartalne odbylo sie godzine temu i byla mozliwosc zadawania pytan wiec nie wiem czy w tej samej firmie pracujemy. Nie kazdy przelozony odpowiednio zareaguje ale wysoko postawieni menadzerzy zawsze podchodza powaznie do zglaszanych problemow.
Krótko i na temat : Nadałem paczkę przez TNT czyli FEDEX za pośrednictwem kłamców Globkurier a tak naprawdę to grupa z natury , tak widnieją w krs . Paczka o wymiarach 60 x 40 cm i zawartością około 12 tys zł zaginęła . Ostatni ślad po niej jest w Krakowie lub Warszawie, ale Glob uszuści twierdzili , że już jest prawie na miejscu, a wcale nie wyszła z kraju, sami (usunięte przez administratora) nie wiedzą gdzie ona dokładnie jest . Ponoć przeszukiwano magazyn 3 razy jednak paczki nie odnaleziono . Ja się pytam , jak w dobie tak posuniętej techniki , programy , kamery , śledzenie itd ,może zaginąć bez śladu taka duża paczka. Przesyłka była ubezpieczona w Globoszust na 3 tys, bo tak mi zasugerowano , ale Globoszuści nie ubezpieczyli jednak tego w TNT . Reklamacja odrzucona , przelali mi 120 zł . TNT czyli Fedex nie udziała mi informacji, bo nie jestem zleceniodawcą a Globmendy nie przekazuje moich roszczeń do Fedex a jak już to nie to,co ja piszę, i z ogromnym opóźnieniem , nawet 2 tygodnie , Glob nie odpowiada na emaile a jak już to nagminnie kłamią . Sprawę zgłaszam do prokuratury i przestrzegam wszystkich przed tym przewoźnikiem oraz pośrednikiem Globkurier . Zostałem okradziony z mojej własności i wszyscy umywają ręce . Zaginęło i tyle , sprawę uważają za zakończoną . Katastrofa !!!
Kiedyś faktycznie można było powiedzieć, że jak dla młodej osoby bez doświadczenia to fajnie płacą na obsłudze klienta, ale te czasy już minęły. Zgadzam się z wcześniejszą opinią, że jak ktoś zna angielski to zdecydowanie lepiej poszukać pracy w innym miejscu, gdzie zaoferują na start bezpośrednią umowę. Tutaj praktykuje się umowę przez agencję pracy, niby tylko na start, ale ten start często się przeciąga i trwa miesiącami. Wykonujesz tę samą pracę co inni, ale nie należy ci się to samo i na każdym kroku czujesz ten podział. Firma idzie w kierunku dokładania zadań pracownikom, a jednocześnie podnosi target premiowy tak, że wypracowanie tej premii jako zespół jest nieosiągalne. Premia budowana na wynikach z ankiet zadowolenia klienta, której forma pozostawia wiele do życzenia.
Kto te ankiety wypełnia? Klienci z którymi się współpracuje? Ile takiej premii na podstawie ankiet można wyciągnąć na miesiąc?
Zastanawiam się, czy aplikować na Obsługę Klienta, bo oferta zaś się pojawiła :) Co znaczy że jest rotacja. Już raz aplikowałam, dokładnie we wrześniu, ale przez agencję i tu mam niesmak totalny, bo ciekawe która strona zrobiła mnie na szaro, I etap rozmowy przeszłam bardzo dobrze, CV OK, angielski OK, spoko, miałam czekać na tel od samego FedEx już, zapewniano mnie o tym, ze 2 lub 3 razy.... ale to nigdy nie nastąpiło, za to zadzwoniła zupełnie inna firma, z innego miasta, inny zakres wszystkiego, najlepsze że znali szczegóły rozmowy :) No cyrki straszne, zrezygnowałam wtedy, straciłam zainteresowanie..... Jak tam jest rzeczywiście na chwilę obecną ?? Bo nie ukrywam, ale zarobki przedstawiono mi bardzo ładne, w tym premię itd, więc haczyk łyknęłam, ale jak widać, nie ma co się nastawiać :)
Nie idź tam, wiecznie coś nie działa, nie ma dnia żeby nie było maila jaki system dziś nie działa, jakie są opóźnienia, kurierzy wpisują w system że byli a ich nie było albo odrzucają sobie zlecenia a ty się tłumacz ze wszystkiego ludziom. Jak chcesz pomóc załatwić coś od ręki to się nie da bo inni nie odbierają telefonów, na maila odpiszą za parę godzin albo dni albo w ogole. A klient dzwoni codziennie po kilka razy. A jak nie wiesz co zrobić bo ciężki temat to loteria czy ci ktoś pomoże czy nie bo każdy ma swoje rozmowy, wyłączanie sie z linii by komuś pomóc nie jest mile widziane, a do jednej osoby do tego wyznaczonej piszą wszyscy. Przerwy 5/20 min z zegarkiem w ręce. Jeśli Ci to nie przeszkadza to ogólnie firmę bardzo polecam jeśli chodzi o płace, benefity, wszystko jasne i przejrzyste.
Dziękuję za konkretną odpowiedź, pracowałam już na obsłudze, nie tylko ze słuchawką, ale kontakt osobisty z klientem, wiem jakie ludzie potrafią mięso z pomyjami rzucić, a ty mimo chęci pomocy, czasem nie możesz nic zrobić, bo ktoś inny też zawalił, musisz odpowiadać wedle skryptu i uśmiechać się jak (usunięte przez administratora) Tu przynajmniej nie ma face to face, no z tego co mi mówiono ;) też macie skrypty odpowiedzi ?
Niby ma sztywnego skryptu ale masz później oceny rozmów z głupimi wytycznymi typu czy przeprosiłas za sytuację, czy wymieniłas wszystkie mozliwe rozwiazania (mimo że z toku rozmowy wiadomo że klient nie jest zainteresowany). Szczerze ludzi rzucających mięsem nie było wiele ale mnóstwo zdenerwowanych i zawiedzionych a ty słuchasz i ręce rozkladasz bo wiesz że za wiele nie pomożesz.
Chcę zostawić negatywna opinie o kierownictwie na wyższych szczeblach tej drabinki. Niezwykle uwłaczający jest fakt w tej firmie, że nie szanuje się pracownika obsługi klienta. Osoba, która musi brać na klatę wszystko co inne działy popsuły i rozwiązywać sprawy dostaje głodową pensje. Nie ma też co liczyć na podwyżkę bo budżet jest wykorzystywany na kolejne zmiany, które i tak nie działają. Pewnie wiele osób rozmyśla nad zmianą pracy z tytułu wynagrodzenia, ale blokuje ich atmosfera w zespołach, którą sami tworzymy. Trzeba się w końcu zdecydować jeśli w ciągu kilku lat jest tylko gorzej i szacunek do ciężkiej pracy coraz mniejszy. Czy polecam pracę tutaj? I tak i nie. Czy zostaniecie docenieni? Nie liczcie na to.
No to faktycznie idzie mieć mieszane uczucia ale z tego co widzę obydwoje tu pracujecie jednak. Czyli spróbować zawsze warto?
Chciałabym dodać merytoryczną opinię na temat pracy w Agencji Celnej w KAtowicach. Tak naprawdę odeszło już dużo wspaniałych wartościowych pracowników, atmosfery nie ma. Pewnym wyznacznikiem powinien być fakt że nawet menager oddziału odszedł który pełnił funkcje bardzo długo. Zarobki faktycznie głodowe a wymagania olimpijskie jak również ilość pracy oraz skomplikowanie procesu. Nie polecam to złe miejsce na rozwój jak również to miejsce w którym nie zarobisz. Ja odeszłam i jestem zadowolona
Serio praca w tej firmie to najgorsze co mnie spotkało. Nie polecam raz że kasa głodowa to zarządzanie - bez komentarza ten kto pracuje ten wie xD Najlepszy benefit jest taki że już tam nie pracuje :D Pozdrawiam
Głodowe stawki w Agencji celnej Katowice. Najniższa krajowa, brak premii. Ludzie sie zwalniają, atmosfery nie ma zarządzanie na zasadzie chyba sie uczą ? ???? Omijać, nie rekrutować na kasie w biedrze lepiej płacą tam tez podjąłem prace
A były jakieś rozmowy z szefostwem na temat tego, że no może warto stawki podnieść, bo inflaja itp. Jaka była reakcja?
Mówisz? A to wgl możliwe, żeby ludzie podejmowali się tu pracy za takie pieniądze? Bo skoro jest alternatywa a oni wciąż tu siedzą to co innego ich motywuje do tego, żeby tu zostać?
pani rekruterka na poziomie podstawówki po czym wnioskuje, że nie jest to atrakcyjne miejsce pracy. Odradzam, szkoda czasu.
(usunięte przez administratora)
Dzięki tym wypocinom będziesz chociaż wiedział z jakimi ludzi w pracy przyjdzie Ci mieć styczność. I gdy to widzę to sama nie wiem czy bym to komuś poleciła. Nie zniechęca Cię to?
No a klient nie wpływa na atmosferę? Jeszcze jak trafi Ci się nieznośny (chodzi mi o stanowisko kuriera) raz, że pretensje przy dostarczaniu dwa jeszcze się uweźmie i jakieś skargi chore będzie nasyłał. Serio ludzie są różni. Oczywiście jest to tylko dodatek do atmosfery i tak, są istotniejsze warunki to zrozumiałe
Młodszy specjalista ds obsługi klienta - jakieś aktualne opinie? Jaka płaca i benefity?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FedEx?
Zobacz opinie na temat firmy FedEx tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FedEx?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!