GROUPON Katowice
3 25 6 1

Opinie o GROUPON Katowice

Lysy

Dodam tylko ze nadzor nad pracownikiem jest czesto mocno stresujacy i kuriozalny. Przyklad: team leaderzy ktorzy spedzaja cale dnie na facebooku i rozmowach przez telefon, kontroluja pracownikow ktorzy maja zakaz brania telefonow do biurek. Jednak co kilka dni system prosi o weryfikacje konta wysylajac sms eiec trzeb po telefon isc do szafki (tracac czas pracy) i wziac telefon do biurka. Takich absurdos jest wiecej. Team Leader assistant chodzi miedzy biurkami badz sprawdza w systemid na biezaco coktl gdzie i o ktorej godzinie robi. Wywiarana jest przez to spora presja (np. Ide do toalety i boje sie czy zaraz nie bedzie powiadomienia o nieobecnosci przy stanowisku pracy). Podest team leaderow to kacik dyskusyjny. Mozna tu uslyszec mnostwo historii z zycia tychze osob (jakis czas siedzialem zaraz obok nich). Szeregowym pracownikom tez sie w takich dyskusjach obrywa. Wyjscie na papierosa dla team leadera to norma 15min/h. Pracownik ma siedziec i robic. Nie mowie, ze to zle, bo w koncu do pracy chodzi sie pracowac ale jednak cos jest nie tak kiedy osoba ciut wyzej w hierarchii (nadal prawie najnizej) i nasz przełożony (który w koncu ma dawac przyklad) zachowuje się tak, ze ja zostalbym wyrzucony po jednym dniu. Glowny informatyk (mam na mysli tego obslugujacego i majacego pomagac innym na floorze) to jakas komedia. Jego rozwiazania ograniczaja sie do 'zrestartuj system' a jak nie pomoze, to trudno. Najczesciej mozna go spotkac strzelajacego piekne bramki podczas gry w pilkarzyki. Prosba o pomoc spotyka się wtedy ze stwierdzeniem 'bede u ciebie za 15 min'. Oczywiscie nie przychodzi. Osiągnięcie premii jest prawie niemozliwe. "rządzący" nie chcą zrozumiec prostej zaleznosci ze im szybciej cos robimy tym mniej dokladnie to robimy (a szybkosc=produktywnosc i zadowolenie klienta to 2 najwazniejsze metryki do premii). Wiec w praktyce osiagniecie premii jest bardzo ciezkie. Jakiekolwiek inicjatywy pracownika ktora maja pomoc wszystkim sa kwitowane 'przekaze wyzej' i tyle.

Rozczarowany
@Lysy 30.10.2018 16:24

Zgadzam się w 100 procentach. Dodam iż Team Leaderzy nie maja pojęcia o pracy jak również maja ogromne problemy z danym językiem.

prawda111
@Lysy 30.10.2018 16:24

taaaaak, lepiej Pana informatyka opisać nie możesz. Dwa razy w ciągu roku miałem problem z programami/logowanie, które zgłosiłem temu Panu otrzymując dwukrotnie powitanie: "co znów zj***łeś". Od tej pory wole gdy coś mi nie działa. :-)

Grażyna
@prawda111 15.11.2018 22:55

Nasuwa się zatem pytanie, jaka atmosfera panuje w firmie? Do kogo pracownicy w firmie GROUPON mogą się zwrócić, by uzyskać pomoc/podpowiedź w kwestiach związanych z pracą? Jak można wywnioskować po Waszych komentarzach, macie zastrzeżenia co do sposobu pracy osób trzecich, który negatywnie wpływa na wasz komfort pracy? Jeśli tak, czy próbowaliście zgłosić tę sytuację do szefostwa?

Ilona
@Grażyna 22.11.2018 09:40

Niby od takich rzeczach w normalnych firmach są HRy - ale w Grouponie mam wrażenie ten dział jest jeszcze gorszy od innych. W sumie to na pewno są osoby, do których powinno się zgłosić, ale w gruncie rzeczy nie bardzo wiadomo, do kogo.

Grażyna
@Ilona 27.11.2018 20:42

Rzeczywiście, w wielu firmach za pokrewne kwestie odpowiedzialny jest dział HR. Czy ktoś próbował się dowiedzieć, jak jest w tym przypadku? Wnioskuję po Twoim komentarzu, że jeszcze nikt nie podjął tej inicjatywy. Zastanawiającym jest to, czy nie zgłaszano ich bo nie było ku temu poważnych powodów, czy też dana osoba nie wiedziała gdzie je zgłosić.

Gwiazda

Niestety praca tutaj okazala sie strata czasu. W firmie panuje ogromna dezorganizacja. Tak naprawde nie ma osoby odpwiedzialnej za jakiekolwiek zmiany, ktorymi pracownicy sa kaskadowani. Zmiany te sa niestety nieprzemyslane. Wynagrodzenie pozostawia wiele do zyczenia. Premie sa niemozliwe do zdobycia. Kiedys byly. Dniem pamietnym okazal sie ten, w ktorym ogloszono zmiane systemu premiowego- bylo to 2 dni przed koncem miesiaca co do ktorego zmiana sie tyczyla. Okazalo sie ze z premii nici. Nie wiem czy jakakolwiek szanujaca sie firma pozwolilaby na cos takiego. Team leaderzy to banda dzieci, ktora na kazde postawione pytanie apropos uzasadnienia odpwiada „decyzja biznesowa”. Nie sa w stanie zadac sobie najmniejszego trudu zeby nalezycie spelniac swoje obowiazki. Moze gdyby tak czesto nie paradowali na papierosa, sytuacja wygladalaby zupelnie inaczej. Szeregowy pracownik nie moze miec na biurku ani kartki papieru, ani nic do pisania, nie mowiac o telefonie. Team leaderzy? Nawet nie staraja sie robic pozorow- w sposob teatralny przeprowadzaja prywatne rozmowy telefonicznie bedac „na floorze”. Zadziwiajaca jest rowniez sytuacja gdy na spotkaniu z pracownikiem team leader zrywa sie z krzesla i pedem biegnie do drzwi. Powod? Kurier czekajacy na odbior paczki. Co do managementu, coz... Trudno zauwazyc ze ktos taki w ogole w tej firmie jest. 20-kilku letni (!!!) managerowi w shortach przypominaja chlopcow biegajacych po piaskownicy. Wiele razy podkresla sie ze Groupon to miejsce dla kazdego i kazdy jest tu rowny. Nic bardziej mylnego. Tak jest jedynie z pozorow. W rzeczywistosci szybko okazuje sie „gdzie jest czyje miejsce”. Gdy zglasza sie jakis problem, zazwyczaj jest on zamiatany pod dywan. Ceni sie tu i hucznie obchodzi okazje pokroju halloween. Jest tu wtedy glosno i gwarno niczym na targowisku. Przebierancy paraduja siejac zamet. Wsrod nich sa takze team leaderzy. A ty szary pracowniku niezaprzyjazniony z team leaderami? Pracuj w skupieniu wyrabiajac target, ktory jest jakims nieporozumieniem. Jest tu mnostwo osob ktore tak naprawde nie robia nic za wyjatkiem wloczenia sie po korytarzach, np informatyk. Kazda prosba o pomoc z komputerem konczy sie zruganiem i tekstem „za malo mi placom, zebym byl na kazde zawolanie”. Zdecydowanie nie polecam. Moje sugestie dla GROUPON Katowice: - zacznijcie szanowac pracownikow, bo to oni tworza firme i to dzieki nim ona funkcjonuje - dress code wskazany, poniewaz pokazuje wzajemny szacunek - manager w szortach nie wzbudza respektu - przyjrzyjcie sie team leaderom oraz wskazowka na przyszlosc: stosujcie jakiekolwiek kryteria ich wyboru Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: - szkolic lub zatrudniac team leaderow z wiekszym doswiadczeniem w pracy z ludzmi

Lysy

Praca na stanowisku specjalista do spraw obslugi klienta. Monotonna praca. Dobra dla studenta na kilka miesiecy. Obsluga czatow (2 na raz) i maili. Bardzo duzo systemow przerw, logowanie sie do pracy w kilku systemach, latwo sie pogubic. Team leaderzy i managerowie w wieku 22 lat, rowniez bez wyksztalcenia czsesto. Nie czuje sie respektu. Benefity jak wszedzie indziej - te akurat dzialaja dobrze. Ciagly nacisk na produktywnosc i wyniki. Jak ktos sie zna z managerami / team leaderami to przymykaja oko na niego. Na powierzchni wszystko ladnie pieknie. Im glebiej tym gorzej. Praca na kilka miesiecy, potem da sie zwariowac. Pensja raczej niska na tym podstawowym stanowisku (20% wyzsza niz najnizsza krajowa). Za ro duzy plus za elastyczny grafik na umowe zlecenie.

Rozczarowany
@Lysy 30.10.2018 15:34

Powoli brakuje miejsca na podeście ;))) Team Leaderzy są tylko po to by donosić o tzw wykroczeniach ;) jednym słowem (usunięte przez administratora) ;)

Anon

Na ta chwile raczej nie polecam - zarobki przecietne, slabe wsparcie ze strony managementu, warunki calkowicie inne niz te ktore proponuje sie podczas rozmowy kwalifikacyjnej i ogolny problem z przeplywem informacji. Najwiekszym minusem sa wewnetrzne schematy pracy - komunikacja i czas potrzebny do zalatwienia czegokolwiek jest irracjonalny. Brak elastycznosci ofert sprawia ze wyrabianie premii jest bardzo trudne. Bardzo slabo wypada wsparcie i pomoc kierownictwa. Marne szanse na awans. Opcja z wyrzucaniem pracownikow i traktowaniem ich jak potencjalnych zlodzieji mega slaba. Na plus na pewno ludzie - atmosfera i elastycznosc sa super. Raczej nie ma za duzej presji. Fajne biuro i darmowe napoje i platki. Mozliwosc uczestnictwa w wielu eventach. Mysle ze spokojnie moge polecic prace jako start dla mlodych - dla bardziej doswiadczonych praca moze wywolywac wiele frustracji. Stanowiska kierownicze nie zawsze osadzane sa przez osoby kompetentne co stanowi zrodlo frustracji. No i szukanie oszczednosci wzgledem klientow i pracownikow tez wypada slabo.

Xyzal

Oddział ulokowany w bardzo dobrej lokalizacji, w samym centrum Katowic (Supersam). Jeśli chodzi o zaplecze - na plus: darmowe napoje, owoce, itp. jest klimatyzacja, wszystko nowe i sprawne, czysto, można pograć po pracy w ping-ponga czy na platformie. Rekrutacja do CSR kilkuetapowa, ale nie jakoś wyjątkowo uciążliwa. Pierwsze dwa tygodnie to ustawiczne szkolenie, wiedzy do ogarnięcia ogrom. Absurdalne i niedopracowane testy zaliczeniowe. Potem przejście na open space - zaczyna się od obsługi mailowej, następnie obsługuje jeden chat, potem dwa naraz. Legenda głosi, że docelowo trzy chaty na raz(!). Pracownicy często zdani są wyłącznie na siebie ze względu na braki kadrowe na wyższych szczeblach. Zarobki bardzo przeciętne, jak na wykonywany ogrom pracy - niedostateczne. System premiowy nieprzyjazny. Dużym plusem atmosfera w pracy - ludzie są wyjątkowo ze sobą zżyci, pomagający, często się integrują. Nikt nikomu nie każe do pracy latać w garniaku, widać często ludzi w klapkach czy nawet japonkach.

~.~
@Xyzal 23.08.2017 14:03

2 chaty na raz to maximum :)

Qwerty
@~.~ 09.09.2018 16:29

Na wsparciu amerykańskim kilka osób już jest na 3 czatach. Chcą to wprowadzić dla wszystkich, na razie są testy.

Paweł

Nie polecam firmy. Płacą marnie... nie zarobisz nawet 2K, a wymagają od ciebie znajomości angielskiego na poziomie C1.

pracownick
@Paweł 11.08.2018 07:56

Za tzw. pełen etat płacą dużo więcej niż 2k, może pracowałeś na część etatu? Praca polega na używaniu tylko języka angielskiego, więc to naturalne, że wymagają wysokiej znajomości tego języka

pracownik X

Generalnie sama praca nie jest uciążliwa ani niemożliwa do wykonania, ja jestem zadowolony, bo przez te 8h, na które się wybieram używam w całości języka obcego, mam z nim styczność, dzięki czemu nie zanika, a dodatkowo za to mi płacą. Ale jestem studentem, na zlecenie - pół etatu. Więc grafik jest bardzo elastyczny. Uważam, że dostęp do samej kuchni jest bardzo dużym plusem, bo możesz sobie spokojnie zrobić jedzenie. Dodatkowo codziennie są świeże owoce i warzywa, napoje (cola/pepsi/mirinda/sweepes i inne) kawa, herbata, płatki śniadaniowe, mleko - bez ograniczeń. Nie musisz sprzątać, bo panie sprzątaczki wrzucają wszystko do zmywarki. Można spokojnie iść pograć w piłkarzyki czy Xboxa w trakcie przerwy. A przerwy są różnej długości, max. 30 min. Myślę, że to całkiem spoko opcja. Nieprawdą jest więc, że to tylko dla PR. Każdy może z tego skorzystać kiedy chce, oczywiście w ramach swojej przerwy. Przerwy są wyznaczane głównie przepisami kodeksu pracy, więc nie wiem skąd ogólna dezaprobata w tym zakresie. (50 min/8h) Co do minusów: - faktycznie tzw. "nesting time" jest średni, liderzy praktycznie nie ingerują w to wcale i pracownicy są zdani w zasadzie sami na siebie. Dopiero kiedy inni pracownicy, delegowani do pomocy krążyli po "floorze" dało się ogarnąć temat. - część osób nie dostaje umowy (po okresie próbnym) z sobie tylko znanych powodów; i to jest poważny problem. Bo decyzja na 100% nie jest oparta na kryteriach zawodowych, odprowadzanie zaś do szklanych drzwi takiego nieszczęśnika bez słowa wyjaśnień, z poleceniem "opróżnij szafkę i wyjdź" jest w mojej opinii szczytem chamstwa i prymitywności. Nawet w celach śmierci mają więcej obycia.

Zwykły szary człowiek

Jedyne co mnie w tej firmie trzymało to ludzie. Niestety połowa mojego teamu już sie zwolniła ze względu na panujące warunki pracy, ktore są coraz gorsze. Najważniejsze w tej korporacji to wykorzystanie pracownika. Robią to w sprytny sposób - za ciężka pracę dostaniesz np. zwykły bidon, który ma zachęcać do dalszej harówy. Od początku obiecywano cuda na kiju, podwyżki, wyrównania, dodatki językowe, zmiany na lepsze. Skończylo się na tym, ze zmiany nastąpiły, ale tylko na gorsze. Człowiek nigdy nie wie co go tutaj czeka, panuje straszny chaos a klimat przypomina coraz bardziej (usunięte przez administratora) (zabrali nawet klamki do okien). Dobrych pracowników tutaj niestety się nie ceni, więc jeśli chcesz być korpo-szczurem i stać w miejscu to zachęcam do pracy w Grouponie. Z jednej strony człowiek jest po prostu zły, bo na początku zapowiadało sie całkiem fajnie a z drugiej strony po prostu żal, ponieważ był to stracony czas. Na awans nie ma sie co napalac, większość rekrutacji odbywa sie w Warszawie. Tutaj robi sie (za przeproszeniem) coraz większy (usunięte przez administratora) a kierownictwo to skandal. Brak organizacji i podejścia do pracowników. Najbardziej lubię kiedy jeden z teamleaderow pisze do mnie z zadaniem specjalnym, po czym pisze inny teamleader z zapytaniem dlaczego nie siedzę na kolejkach i kto mi to kazał robić - jak do psa. Mówiąc krótko, nie polecam tej firmy.

Steven145

Witam, w 100% nie polecam. Jak niżej kolega badz kolezanka napisala to wyzysk czlowieka. Kierownictwo oraz menadzerowie wymagaja coraz wiecej a w zamian nic nie dostajesz, wrecz odwrotnie. Skracanie przerw, narzucanie przerw pracownikom, wieczna kontrola. Chillroom z pilkarzykami, playstation oraz ping-pongiem - to pic na wode :) co chwile kierownicy przyhcodza i sprawdzaja czy nie ma tam pracownikow, czy się odklikali na przerwe, czy nie przekroczyli przerwy. Jesli ktoś z Was chce bys szczurem a zarazem robotem to w 100% polecam. Prawie rok tam przepracowalem i uważam, ze to stracony mój czas. Wielkim plusem są ludzie czyli zwykli pracownicy, super atmosfera. Niestety nie można nic powiedziec o kierownictwie dobrego. Więc jeśli znasz język angielski, niemiecki czy francuski to polecam inną firmę. Pozdrawiam.

Steven145

Witam, w 100% nie polecam. Jak niżej kolega badz kolezanka napisala to wyzysk czlowieka. Kierownictwo oraz menadzerowie wymagaja coraz wiecej a w zamian nic nie dostajesz, wrecz odwrotnie. Skracanie przerw, narzucanie przerw pracownikom, wieczna kontrola. Chillroom z pilkarzykami, playstation oraz ping-pongiem - to pic na wode :) co chwile kierownicy przyhcodza i sprawdzaja czy nie ma tam pracownikow, czy się odklikali na przerwe, czy nie przekroczyli przerwy. Jesli ktoś z Was chce bys szczurem a zarazem robotem to w 100% polecam. Prawie rok tam przepracowalem i uważam, ze to stracony mój czas. Wielkim plusem są ludzie czyli zwykli pracownicy, super atmosfera. Niestety nie można nic powiedziec o kierownictwie dobrego. Więc jeśli znasz język angielski, niemiecki czy francuski to polecam inną firmę. Pozdrawiam.

Zuzu765

Przepracowałem w Grouponie ponad pół roku. Jednak zmiany / działania, które były przeprowadzane w 90 % to były zmiany na gorsze. Podczas rekrutacji było obiecywane, iż maksymalnie jeden weekend w miesiącu będzie weekendem pracującym, jednak nierzadko trzeba było przyjść w dwie soboty w ciągu jednego miesiąca. Zmiana jest od 8:00 do 20:15, jednak trzeba się nastawić, iż nawet 2 lub 3 tygodnie w ciągu miesiąca będzie się przychodzić na 12:15 i siedzieć do końca. Więc jeśli lubisz się wyspać, to polecam. Preferencje grafikowe nie są praktycznie uwzględniane. Na spotkaniach to, co słyszą pracownicy to puste obietnice (wyrównania, dodatki językowe, lepsze grafiki itd.). Na plus są owoce, darmowe napoje i brak dresscodu. Ludzie są mili.

Grażyna

@Mysza, myślę, że jeśli poszukują kogoś z płynnym językiem, to wymagają też, żeby był płynny w piśmie. Może nati mogłaby coś podpowiedzieć. Ona pisała o tym ogłoszeniu. Będziesz składała CV i umawiała się na rozmowę o pracę? Trzeba wierzyć we własne siły. Jeśli się zdecydujesz napisz o swoich odczuciach, czego od Ciebie wymagali i jakie warunki pracy Ci zaoferowali? Zachęcam Cię do dodania swojej opinii.

Grażyna

@nati, płynny język to znaczy komunikatywny, czy musi być to poparte certyfikatami językowymi? Praca w biurze, czy można to robić zdalnie z domu? Wiesz coś na temat wynagrodzenia i systemu premiowania pracowników? Każda informacja będzie cenna.

Mysza
@Grażyna 03.06.2018 12:21

Właśnie, czy znajomość komunikatywna języka niemieckiego jest weryfikowana na rozmowie o prace, czy prócz rozmowy muszę też wypełniać jakieś testy gramatyczne, bo raczej z tego nie jestem najlepsza.

Grażyna

Witam, chciałabym się dowiedzieć czy firma szuka tylko pracowników w Katowicach? Jakie są wymagania? Czy w firmie spotkam się z przyjazną atmosfera? @Calineczka, czego doświadczyłaś? Miałaś jakieś problemy? Napisz coś konkretniejszego Pozdrawiam!

nati
@Grażyna 28.05.2018 10:47

Tak, szukają aktualnie ludzi do customer service (obsługa przez czat i email) z niemieckim lub francuskim, z angielskim też czasem zatrudniają - płynny język i umiejętność obsługi komputera to podstawowe wymagania, nie musisz mieć wykształcenia wyższego czy coś

Jan z Łośliwy

Czy standardem w Gruponie jest natychmiastowe odprowadzanie do drzwi w asyście team leadera pracownika któremu nie przedłuzono kontraktu , bez możliwości pożegnania się ze współpracownikami ? Czy takie postępowanie to stała praktyka wynikająca z wewnętrznych regulacji lub też braku profesjonalizmu , wrażliwości i dobrych manier ?

Ilona z Dziwiona
@Jan z Łośliwy 04.03.2018 21:12

Jeżeli powodem braku przedłużenia kontraktu są rzeczy, które mogłyby tak naprawdę skutkować zwolnieniem dyscyplinarnym, to raczej takie zachowanie jest naturalne i zrozumiałe ;-)

Calineczka
@Jan z Łośliwy 04.03.2018 21:12

Ja tez tego niestety wczoraj doświadczyłam :(

ja

Zawrotne tempo pracy, presja. Są lepsze firmy a podobnie płacą.

Tak sądzę

Pracy z miesiąca na miesiąc więcej, tempo stale podkręcane, a zarobki stoją w miejscu... mało uczciwym jest tak samo wynagradzać świeżaków, co ludzi od dłuższego czasu zaiwaniających na pełen gwizdek... ?

ola
@Tak sądzę 18.01.2018 20:32

A jakie są widełki pracowe dla takiego "świeżaka"? Mysłałam o przebranżowieniu i rozpoczęciu pracy np. w Gruponie.

I'm not a row boat

Jaka jest średnia wieku i górna granica (nieformalna, ale na pewno jest) wieku zatrudnianych osób? Czy przyjmowane są osoby bez studiów? Jaki jest mniej więcej przedział osiąganych zarobków?

nati
@I'm not a row boat 04.04.2018 20:02

Trudno mówić o górnej granicy, większość osób jest młoda ze względu na charakter pracy (wymagana jest dobra obsługa komputera, robią Ci testy z szybkości pisania), ale jest sporo starszych osób też, w różnych zespołach. Tak, są przyjmowane osoby bez studiów, chodzi o umiejętności (zwykle płynność w angielskim czy niemieckim czy innym), zarobki też zależne od doświadczenia, trudno tak określić jednoznacznie.

Nie dajcie się golić

Pamiętajcie: jeśli ktoś mówi wam o zbliżającej się perspektywie awansu, to tylko mówi. Dopóki nie macie tego na papierze z datą i wysokością podwyżki, to się nie doczekacie. Firma jest do tego stopnia wyrafinowana, że przy przejściu do innego działu sprzedają ludziom bajkę, że z podpisaniem nowej umowy muszą poczekać ze względów formalnych i przez miesiąc, dwa, golą frajerów za niższą pensję a potem dopiero przedstawiają nowe warunki zatrudnienia, często niewiele lepsze! :O

Administrator

Posiadacie jakieś informacje z życia firmy? Napiszcie, jak wygląda poziom wynagrodzenia oraz inne warunki zatrudnienia w GROUPON Katowice. Wasza opinia może okazać się bardzo pomocna.

Dorian

Xyzal, Twoja opinia bardzo w punkt. Dodam, to że polityka wobec pracownika jest taka sama jak polityka wobec klienta. Czyli obiecywać góry, a dawać doły. Podejście do pracownika jak 10 lat temu w pierwszych korporacjach. Podejście typu: "dlaczego nie jesteś zadowolony przecież robimy Ci łaskę że Cie zatrudniamy i masz przecież darmowe płatki w kuchni, więc dlaczego jeszcze masz do nas jakieś wymagania" . Brak elastyczności ze strony pracodawcy (czego oczywiście wymaga się od pracowników), pomimo nowoczesnego image jaki promują oraz pomimo wieku osób zatrudnionych. Trzymanie się kurczowo regulaminu pracy bez pójścia na rękę pracownikowi ( oczywiście, mam na myśli w ramach regulaminu pracy) - nie było było to dziwne, gdyby właśnie nie ta promocja pracodawcy jako super miejsca dla młodych ludzi, którzy pragną rozwoju, innowacji i tak dalej. Ogólne kolesiostwo, rekrutowanie na zasadach koleżeńskich, ciągłe zmiany dotyczące wykonywania pracy oraz grafików, zero work-time balance, praca raczej stresująca ale bardziej przez parcie na wynik czy "zmieścisz się w tabelce" i czy spełnisz wszystkie wymogi jakości. Oczywiście, to co obiecywane na szkoleniu, nigdy nie następuje, plus wszystko czego się uczysz i tak zostaje wyrzucone do śmietnika, typu: trener jest niekompetentny albo okazuje się że że trener jest ok, a cały team który nie pracuje nie jest, więc drugie szkolenie to jest szkolenie podczas pracy. Jest tyle zmian w międzyczasie , że nie wiesz co może czekać Cie kolejnego dnia. Młodym/mało wymagającym może się podobać - ładne czyste biuro, kawa, herba, play station i płatki do oporu, no i ba, praca którą w sumie mogły by wykonywać komputery, ale jak ktoś kiedyś pisał, to jest dobra praca dla żyjących na garnuszku rodziców, niż osób które chcą żyć same i się, rozwijać. Przynajmniej w tym oddziale, ciekawe czy tak wygląda u naszych zachodnich sąsiadów. Nie polecam.

Agiii

tragedia... zero wsparcia... przeszlam z TPG i juz zaluje!

Zostaw opinię o GROUPON Katowice - Katowice

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie GROUPON Katowice