Opinie o GROUPON Katowice w Katowice

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie GROUPON Katowice. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie GROUPON Katowice o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o GROUPON Katowice w Katowice

Wychowanka "bijonse"

Moja opinia będzie bardziej negatywna niż naturalna. Najpierw plusy: niektórzy ludzie, czasami ekstra kasa w postaci groupon$$, możliwość udziału w akcjach wolontariackich i nie tylko, kilka było już wymienionych wcześniej. Osobiście lubiłam ją do pewnego momentu. Fakt, czasami można było wyjść z siebie, ale ogólnie praca na chacie i mailach nie jest aż tak wymagająca, można też przywyknąć do systemu przerw. Czasami też zdarzały się fajne projekty, dzięki którym można było pracować dla innego działu i poznać coś nowego. Podstawowe wynagrodzenie nie zapewnia 3tys na rękę, ale jeżeli ma to być pierwsza praca lub praca na jakiś czas można przeżyć (chociaż nawet za obsługę "tylko" w anglo można trafić o wiele lepiej) Z minusów.. Cóż tu dużo mówić, praktycznie wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Frustracja ludzi jest ogromna, co potwierdzają masowe zwolnienia I szybkie "łatanie dziur" nowymi osobami. Pozdrawiam w tym miejscu osobę, dzięki której mam fajną pracę, bo motywowała mnie swoim podejściem do podwładnego przez kilka miesięcy do zwolnienia się. Zamiatanie pod dywan obiekcji, wniosków i opinii pracowników jest na poziomie dziennym. Wyjaśnienie? Było już na ten temat wcześniej, ale moje ulubione to "się nie da, ale dajcie znać jaką chcecie herbatę to zamówimy". I nie mówię tu o premii, bo dla mnie to inny temat. Plotki, jakie po tej firmie latają, nadają się do trudnych spraw i innych tego typu ambitnych produkcji. Szkoda, że pomimo zadowolenia pracowników lecącego na łeb nikt nie wyciąga właściwych wniosków, bo na początku mojej pracy tu atmosfera i podejście do pracownika wydawało się o wiele lepsze, a przynajmniej na dobrym poziomie. W sumie cieszę się z tego doświadczenia, dzięki pracy tu wiem czego nie chcę więcej na swojej ścieżce zawodowej, zwłaszcza z jakim typem człowieka pracować nie chcę. Ktoś tu napisał o kolesiostwie. I w zasadzie jest to prawda. CS jest o tyle specyficznym miejscem, że jak masz plecy to nieważne jak słabe wyniki masz i tak nikt cię nie ruszy, ale możesz się na nieodpowiednią osobę źle spojrzeć a już zaczyna zbierać na Ciebie "haki". Może to być koleżanka z następnego rzędu, a może być Twój własny Tl-nie znasz dnia ani godziny. Dobrze, że kiedy Cię zwalniają z powodu nieprawidłowości w obsłudze klienta przełożony jest w stanie to sprawdzić i stanąć w Twojej obronie, bo przecież każdy lider ma obowiązek znać procedury i każdy dba o swój team. A nie, chwila.. To nie w tej firmie :) W dużym skrócie - jeżeli trafisz na odpowiednie osoby i nie masz zbyt wielkich wymagań/ambicji praca będzie ok. Jak będziesz mieć pecha, cóż sam się domyśl:)

Uśmiałem się
@Wychowanka "bijonse"

Na palcach jednej ręki można policzyć ludzi znających się na procedurach. Team leadera wybierają chyba przez wyliczanki. HR to porażka, nie dowiesz się nic. Nie wiem skąd aż tyle plusów, polecam tylko automat z jedzeniem, kanapka drwala jest genialna.

Krzysiek
Inne

Jakie są plusy i minusy pracy w firmie?

Majtki
@Krzysiek

Plusy to ładne biuro, fajne kuchnie w których można się najeść i wybierać wśród herbaty, syropów, płatków, różnorodnych owoców. Ale minusów znacznie więcej niż tu w komentarzach (a większość komentarzy dość w punkt). Frustracja wśród pracowników narasta. Dużo niesprawiedliwości.

Konrad
Inne

Podpowiedzcie czy firma rekrutuje aktualnie? Jakie mają wymagania na początek?

1
Ola
@Konrad

Tak, rekrutują w tej chwili do zespołów Customer Service z angielskim (na rynek brytyjski i amerykański) lub z j. włoskim. Rozszerzają zespoły, więc nie poszukują jednej czy dwóch osób, tylko ok. 20, więc szanse są spore - wystarczy znać ten angielski albo włoski, bo praca polega na odpowiadaniu na pytania klientów przez czat i mejla (rzadziej telefony, nie wiem czy w tych zespołach w ogóle pracują na telefonach).

XD
@Ola

Pracowało się to się wie, nie ma pracy na telefonach jako csr, jest jak jesteś "specjalista". A robią masową rekrutacje bo na przestrzeni 2 miesięcy zwolniło się ok 15 specjalistów odpowiedzialnych za obsługę partnerów biznesowych i conajmniej dwa razy tyle zwykłych csr. Nie ma co się wiązać z tym pseudo korpo na stałe, można na placach jednej ręki policzyć osoby "menadżmentu" które wiedzą co robią, niezależnie rynku którym się zajmuje.

Były pracownik

Uciekać od tej "firmy" z daleka!! Jest coraz gorzej. Brak jakiejkolwiek sprawiedliwości w podejściu do pracowników. Tragiczny "management" - banda dzieci, która dostała się na stanowiska kierownicze tylko dlatego że zaczęła pracować w biurze, które dopiero się tworzyło. Na duży plus lokalizacja, samo biuro, płatki, puszki z cola za darmo, codziennie świeże owoce, benefity. Ale nie samym darmowym jedzeniem żyje człowiek. Ludzie są bardzo przyjaźni.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma GROUPON Katowice poszukiwała pracowników. Wziąłeś udział w procesie rekrutacyjnym? Ile etapów obejmował ten proces? Podziel się swoimi przemyśleniami dotyczącymi przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Katowice
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Katowice
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
expracownik

Firma której model biznesowy z góry zakłada że pracownik odejdzie po roku/dwóch. Ludzie przyjazni, owocki i platki w kuchni. Placa niska - w niektorych marketach tyle placa. Zdecydowana czesc manegementu to osoby ktore trakttuja wszystkich z gory, bo udalo im sie jakos wybic

1
CS REP

Pracuję w Gruponie prawie rok. Negatywy: Kompletnie nieogarnięty management. Nie potrafią interpretować liczb (które tak ochoczo cytują). Nie potrafią rozwiązać nawet błahych problemów, które są frustrujące dla pracowników i które spowalniają pracę. TL's i management w tej firmie nie mają żadnej mocy sprawczej, sa tylko od przekazywania informacji z góry na dół, co też im często nie wychodzi. Każdy problem/feedback kończy sie tak, że 'issue jest zgłoszone', ale na rozwiązanie nie ma co liczyć. Co chwilę pojawiają się coraz to bardziej utrudniające pracę zmiany. Można by rzec: 'Groupon bohatersko funkcjonuje na rynku pomimo problemów, które sam sobie przysparza'. Pozytywy: Ogólnie praca jest przyjemna, samodzielna. Często w ciągu dnia można się pośmiać. Pomimo narzuconego z góry systemu przerw (w którym trzeba się zgodnie z grafikiem odklikiwać) tak w praktyce od biurka można odejść (do kuchni czy zadzwonić) kiedy sie chce bo to twój interes żeby wyrobić plany. Biuro jest ładne. Ludzie przyjaźnie nastawieni.

merkel politik

amerykańskie koncerny - wiadomo jaka sitwa wprowadzą lada chwila w sejmie w polsce prawo wprowadzenia gładkiego technologii 5G - amerykańskie wojsko po to między innymi tu jest abyśmy nie podksakiwali - ale wasze polisy na życie nie obejmują umierania od 5G - ale oczywistym jest, że od tego się umiera doznaje wszelakich raków i innych chorób. Na tą chwilę ubezpieczyciele nie ubezpieczają od 5G - bo według zakłamanych badań to jest zdrowe. Polskie społeczeństwo ma być królikiem doświadczalnym tej technologii. Jest możliwe, że pod koniec roku bedziesz mieć pod domem nadajnik z którym nie będziesz mógł nic zrobić. Powstała furtka do nie wypłacania pieniędzy z polis, gdyż ubezpieczyciel zawsze może stwierdzić, że człowiek doznał czegoś tam śmierci lub choroby poprzez 5G, ale to jest formalnie zdrowe i brak kasy. Musicie żądać od ubezpieczyciela ubezpieczenia od 5G inaczej wasze polisy tracą sens. Już teraz trzeba działać - naciskać poprzez pracodawcę, albo wycofać się z polisy -wiadomo,że tylko tak ubezpieczyciel patrzy - a również macie jakiś pośredni wpływ na zatamowanie tej niszczycielskiej technologii. Wzrost chorób rakowych w ostatnim rok do roku rzędu 80-90 tysięcy a jeszcze nie ma 5G oficjalnie - bo jest to wynik niepolskiej polityki obniżenia polski do 21 milionów parobków.

20
parę miesięcy można popracować

Moja ogólna opinia jest raczej negatywna, jednak zacznę od PLUSÓW: + kilka lodówek i mikrofalówek, + bardzo szeroki wybór płatków śniadaniowych (szerszy niż w niejednym sklepie, serio), mleko, szeroki wybór herbat, kawa z ekspresu, soki zagęszczane, cukier, pieprz i sól + codzienna (zazwyczaj) dostawa owoców i puszek z napojami + praca w większości samodzielna - można słuchać muzyki na słuchawkach i nie czuć ciągłego nadzoru + na zleceniu grafik ustala się co tydzień i jest bardzo duża dowolność w wyborze godzin (to chyba najlepsza rzecz w Grouponie, ale dotyczy jedynie studentów) + atmosfera wśród pracowników najniższego szczebla: wszyscy są mili i pomocni + benefity jak wszędzie ...a teraz długo oczekiwane MINUSY: - cele: część (a czasem nawet większość) celów do wyrobienia jest kompletnie nieprzemyślana (lub dobrze przemyślana, żeby pracownik ich nie wyrobił i nie dostał premii, a później podwyżki). Przykładowo, wśród celów jest zadowolenie klienta, czyli jak klient ocenił agenta po rozwiązaniu sprawy. Problem z tym celem jest taki, że klient raczej nie ocenia agenta (który mógłby być bardzo pomocny i przemiły), tylko rozwiązanie sprawy - jeśli chciał zwrot i go dostał, to jest zadowolony, ale jeśli chciał zwrot pieniędzy i ich nie dostał, to jest niezadowolony i tu często nie ma znaczenia, jak bardzo agent przepraszał i starał się pomóc. Potem wychodzą takie sytuacje, że raz Team Leader gratuluje całemu teamowi świetnych wyników, a raz pyta o wyjaśnienie, czemu wyniki są tak słabe. Wyjaśnienie jest bardzo proste - raz team dostał więcej spraw, które mógł rozwiązać po myśli klienta, a innym razem dużo spraw było rozwiązanych nie po myśli klienta, - podział pracy: prawie cały dzień można siedzieć na 2 czatach jednocześnie, co jest bardo męczące, bo nie ma chwili odpoczynku (oczywiście poza przerwami) no i na pewno nie pozostaje obojętne na wzrok, - grafik, umowa o pracę: praca zmianowa, więc czasami trzeba przyjść na zmianę 12-20, czasami w weekend - przerwy: przerwy są odgórnie ustalone i trzeba je odklikać w paru programach, - milion programów do odklikania rozpoczęcia pracy i przerw, - zmiany: propozycje pracowników są kompletnie olewane. Szefostwo chyba nie zdaje sobie sprawy z tego, że to właśnie pracownicy wiedzą, jakie zmiany należy wprowadzić, by praca była efektywniejsza. Nie raz kończy się to tak, że wprowadzone zmiany tylko utrudniają pracę (oczywiście nie zawsze, czasem coś im się uda ;) choć i wtedy zazwyczaj są elementy do poprawy, jednak, jak wyżej wspomniano, zdanie pracownika jest raczej olewane) - język: angielski u niektórych pracowników czy przełożonych woła o pomstę do nieba, no ale to już decyzja pracodawcy - chce tanio, to nie może wymagać zbyt wiele, - zarobki: jak w każdym przeciętnym korpo na start - oczywiście lepiej tak zarabiać niż najniższą krajową, ale nie powiem, żeby to były dobre pieniądze (tym bardziej, że praca jest wymagająca) Generalnie polecam pójść jeśli szukasz pracy i jeszcze niczego fajnego nie znalazłeś. Przyjmą cię od ręki, coś tam zarobisz, i w tym czasie na pewno znajdziesz coś lepszego. Nie polecam zostawać na dłużej

1
Gwiazda

Niestety praca tutaj okazala sie strata czasu. W firmie panuje ogromna dezorganizacja. Tak naprawde nie ma osoby odpwiedzialnej za jakiekolwiek zmiany, ktorymi pracownicy sa kaskadowani. Zmiany te sa niestety nieprzemyslane. Wynagrodzenie pozostawia wiele do zyczenia. Premie sa niemozliwe do zdobycia. Kiedys byly. Dniem pamietnym okazal sie ten, w ktorym ogloszono zmiane systemu premiowego- bylo to 2 dni przed koncem miesiaca co do ktorego zmiana sie tyczyla. Okazalo sie ze z premii nici. Nie wiem czy jakakolwiek szanujaca sie firma pozwolilaby na cos takiego. Team leaderzy to banda dzieci, ktora na kazde postawione pytanie apropos uzasadnienia odpwiada „decyzja biznesowa”. Nie sa w stanie zadac sobie najmniejszego trudu zeby nalezycie spelniac swoje obowiazki. Moze gdyby tak czesto nie paradowali na papierosa, sytuacja wygladalaby zupelnie inaczej. Szeregowy pracownik nie moze miec na biurku ani kartki papieru, ani nic do pisania, nie mowiac o telefonie. Team leaderzy? Nawet nie staraja sie robic pozorow- w sposob teatralny przeprowadzaja prywatne rozmowy telefonicznie bedac „na floorze”. Zadziwiajaca jest rowniez sytuacja gdy na spotkaniu z pracownikiem team leader zrywa sie z krzesla i pedem biegnie do drzwi. Powod? Kurier czekajacy na odbior paczki. Co do managementu, coz... Trudno zauwazyc ze ktos taki w ogole w tej firmie jest. 20-kilku letni (!!!) managerowi w shortach przypominaja chlopcow biegajacych po piaskownicy. Wiele razy podkresla sie ze Groupon to miejsce dla kazdego i kazdy jest tu rowny. Nic bardziej mylnego. Tak jest jedynie z pozorow. W rzeczywistosci szybko okazuje sie „gdzie jest czyje miejsce”. Gdy zglasza sie jakis problem, zazwyczaj jest on zamiatany pod dywan. Ceni sie tu i hucznie obchodzi okazje pokroju halloween. Jest tu wtedy glosno i gwarno niczym na targowisku. Przebierancy paraduja siejac zamet. Wsrod nich sa takze team leaderzy. A ty szary pracowniku niezaprzyjazniony z team leaderami? Pracuj w skupieniu wyrabiajac target, ktory jest jakims nieporozumieniem. Jest tu mnostwo osob ktore tak naprawde nie robia nic za wyjatkiem wloczenia sie po korytarzach, np informatyk. Kazda prosba o pomoc z komputerem konczy sie zruganiem i tekstem „za malo mi placom, zebym byl na kazde zawolanie”. Zdecydowanie nie polecam. Moje sugestie dla GROUPON Katowice: - zacznijcie szanowac pracownikow, bo to oni tworza firme i to dzieki nim ona funkcjonuje - dress code wskazany, poniewaz pokazuje wzajemny szacunek - manager w szortach nie wzbudza respektu - przyjrzyjcie sie team leaderom oraz wskazowka na przyszlosc: stosujcie jakiekolwiek kryteria ich wyboru Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: - szkolic lub zatrudniac team leaderow z wiekszym doswiadczeniem w pracy z ludzmi

Arbuz did nothing wrong
@Gwiazda

jak chcesz dress code to idz pracowac w zakladzie pogrzebowym albo zostan ksiedzem. Dziwnym trafem wszystkie najwieksze i najlepiej rozwijajace sie korporacje w ktorych pracownicy sa najbardziej zadowoleni nie maja dress code. W Grouponie cale mnostwo rzeczy wola o pomste do nieba, ale akurat to ze najnizej stojacy w hierarchii robaczek ubiera sie tak samo jak CEO nie jest jedna z tych rzeczy. Szacunek powinno sie wzbudzac swoim postepowaniem, a nie przez nieustanne przypominanie pracownikowi, ze on jest slugusem swoich Panow w garniturach. Moze od razu pasiaki i kody kreskowe tatuowane na czole?

1
praca, praca

Zawyżone cele i statystyki, na które pracownik nie ma wpływu, albo ma bardzo niewielki. Pracując tak samo cały rok w jednym miesiącu ci się dostanie za słabe wyniki, a w drugim cię pochwalą za dobre... choć, jak już mówiłem, cały czas pracujesz tak samo. Gdy wchodzą zmiany wpływające negatywnie na wyniki pracowników, to pracodawca nawet nie myśli o dopasowaniu celów do zmian. Choć przerwa wydaje się naprawdę długa - łącznie 50min. przy, ale nie można jej już zabrać kiedy się chce, bo aktualnie przerwy ustalane są odgórnie - to poza przerwą człowiek cały czas pracuje i to ciężko. Zazwyczaj siedzi się jakieś 6h na 2 czatach jednocześnie, co jest strasznie męczące i co źle wpływa na wzrok. Kiedy rozmawiałem ze znajomymi, to byli zdziwieni, że ludzie są w stanie pracować w takich warunkach - praca nonstop (poza paroma wyznaczonymi przerwami), 2 czaty jednocześnie. Na zleceniu jeszcze można pracować, bo grafik jest bardzo elastyczny i ustala się go co tydzień. Za to należy się duży plus. Dziwią mnie jednak ludzie, którzy potrafią w Grouponie pracować dłużej niż kilka miesięcy na umowie o pracę. Wynagrodzenie zdecydowanie za niskie za 8h ciężkiej pracy i to częściowo w późnych godzinach popołudniowych czy w weekendy (praca zmianowa). Poziom językowy u niektórych Team Leaderów czy trenerów jest żenujący, ale najwidoczniej nie na tym szefostwu zależy.

Lola
@praca, praca

Ciężka praca... ???? Przepraszam, ale uśmiałam się. Pracuję już ponad pół roku i jest to najlżejsza praca jaką wykonywałam. Koleżanka w innej firmie robi 5 czatów i nie narzeka.

niezadowolona
@Lola

Nie narzeka, a powinna :) To, że ktoś ma gorzej, nie oznacza, że ty masz dobrze. Koleżanka w innej firmie nie ma czatów (tylko maile), zarabia więcej i nie ma idiotycznych, niemiarodajnych celów. Najlepsze jest aktualnie to czepianie się, jak pracownik nie jest zalogowany w programie, podczas gdy program go sam wylogowuje i nie dość, że trzeba zapieprzać na 2 czatach, to jeszcze trzeba co chwilę sprawdzać, czy przypadkiem cię nie wylogowało. A, i trzeba też sprawdzać. Obowiązków cały czas przybywa, a cele nie maleją.

Carlitos

Dno i 3 metry mułu. Jedyne co miłego Cię tam może spotkać to fajni ludzie (jak dobrze trafisz, bo baranów nie brakuje). Jest to Twoja pierwsza praca i chcesz poużywać sobie obcego języka? Idź w to, ale nie dłużej niż 3 - 6msc max bo Ci wypierze mózg, pozdro dla ekipy z kurnika! Uwaga! Wchodzę na czat!

noname

Do doopy. Wyścig, presja, obiecanki cacanki.

Grażyna
Inne
@noname

Proszę, abyś wypowiadał się na forum w merytoryczny sposób. Tylko rzetelne opinie są w stanie pomóc użytkownikom forum i potencjalnym kandydatom. Rozumiem, że praca w firmie Fabryka mebli "AJ" nie spełnia Twoich oczekiwań. Co by się wobec tego musiało stać, abyś zmienił swój pogląd na ten temat? Powinny wzrosnąć warunki finansowe? A może atmosfera mogłaby ulec zmianie?

1
Lysy

Praca na stanowisku specjalista do spraw obslugi klienta. Monotonna praca. Dobra dla studenta na kilka miesiecy. Obsluga czatow (2 na raz) i maili. Bardzo duzo systemow przerw, logowanie sie do pracy w kilku systemach, latwo sie pogubic. Team leaderzy i managerowie w wieku 22 lat, rowniez bez wyksztalcenia czsesto. Nie czuje sie respektu. Benefity jak wszedzie indziej - te akurat dzialaja dobrze. Ciagly nacisk na produktywnosc i wyniki. Jak ktos sie zna z managerami / team leaderami to przymykaja oko na niego. Na powierzchni wszystko ladnie pieknie. Im glebiej tym gorzej. Praca na kilka miesiecy, potem da sie zwariowac. Pensja raczej niska na tym podstawowym stanowisku (20% wyzsza niz najnizsza krajowa). Za ro duzy plus za elastyczny grafik na umowe zlecenie.

Rozczarowany
@Lysy

Powoli brakuje miejsca na podeście ;))) Team Leaderzy są tylko po to by donosić o tzw wykroczeniach ;) jednym słowem (usunięte przez administratora) ;)

Anon

Na ta chwile raczej nie polecam - zarobki przecietne, slabe wsparcie ze strony managementu, warunki calkowicie inne niz te ktore proponuje sie podczas rozmowy kwalifikacyjnej i ogolny problem z przeplywem informacji. Najwiekszym minusem sa wewnetrzne schematy pracy - komunikacja i czas potrzebny do zalatwienia czegokolwiek jest irracjonalny. Brak elastycznosci ofert sprawia ze wyrabianie premii jest bardzo trudne. Bardzo slabo wypada wsparcie i pomoc kierownictwa. Marne szanse na awans. Opcja z wyrzucaniem pracownikow i traktowaniem ich jak potencjalnych zlodzieji mega slaba. Na plus na pewno ludzie - atmosfera i elastycznosc sa super. Raczej nie ma za duzej presji. Fajne biuro i darmowe napoje i platki. Mozliwosc uczestnictwa w wielu eventach. Mysle ze spokojnie moge polecic prace jako start dla mlodych - dla bardziej doswiadczonych praca moze wywolywac wiele frustracji. Stanowiska kierownicze nie zawsze osadzane sa przez osoby kompetentne co stanowi zrodlo frustracji. No i szukanie oszczednosci wzgledem klientow i pracownikow tez wypada slabo.

Xyzal

Oddział ulokowany w bardzo dobrej lokalizacji, w samym centrum Katowic (Supersam). Jeśli chodzi o zaplecze - na plus: darmowe napoje, owoce, itp. jest klimatyzacja, wszystko nowe i sprawne, czysto, można pograć po pracy w ping-ponga czy na platformie. Rekrutacja do CSR kilkuetapowa, ale nie jakoś wyjątkowo uciążliwa. Pierwsze dwa tygodnie to ustawiczne szkolenie, wiedzy do ogarnięcia ogrom. Absurdalne i niedopracowane testy zaliczeniowe. Potem przejście na open space - zaczyna się od obsługi mailowej, następnie obsługuje jeden chat, potem dwa naraz. Legenda głosi, że docelowo trzy chaty na raz(!). Pracownicy często zdani są wyłącznie na siebie ze względu na braki kadrowe na wyższych szczeblach. Zarobki bardzo przeciętne, jak na wykonywany ogrom pracy - niedostateczne. System premiowy nieprzyjazny. Dużym plusem atmosfera w pracy - ludzie są wyjątkowo ze sobą zżyci, pomagający, często się integrują. Nikt nikomu nie każe do pracy latać w garniaku, widać często ludzi w klapkach czy nawet japonkach.

~.~
@Xyzal

2 chaty na raz to maximum :)

Qwerty
@~.~

Na wsparciu amerykańskim kilka osób już jest na 3 czatach. Chcą to wprowadzić dla wszystkich, na razie są testy.

Paweł

Nie polecam firmy. Płacą marnie... nie zarobisz nawet 2K, a wymagają od ciebie znajomości angielskiego na poziomie C1.

pracownick
@Paweł

Za tzw. pełen etat płacą dużo więcej niż 2k, może pracowałeś na część etatu? Praca polega na używaniu tylko języka angielskiego, więc to naturalne, że wymagają wysokiej znajomości tego języka

pracownik X

Generalnie sama praca nie jest uciążliwa ani niemożliwa do wykonania, ja jestem zadowolony, bo przez te 8h, na które się wybieram używam w całości języka obcego, mam z nim styczność, dzięki czemu nie zanika, a dodatkowo za to mi płacą. Ale jestem studentem, na zlecenie - pół etatu. Więc grafik jest bardzo elastyczny. Uważam, że dostęp do samej kuchni jest bardzo dużym plusem, bo możesz sobie spokojnie zrobić jedzenie. Dodatkowo codziennie są świeże owoce i warzywa, napoje (cola/pepsi/mirinda/sweepes i inne) kawa, herbata, płatki śniadaniowe, mleko - bez ograniczeń. Nie musisz sprzątać, bo panie sprzątaczki wrzucają wszystko do zmywarki. Można spokojnie iść pograć w piłkarzyki czy Xboxa w trakcie przerwy. A przerwy są różnej długości, max. 30 min. Myślę, że to całkiem spoko opcja. Nieprawdą jest więc, że to tylko dla PR. Każdy może z tego skorzystać kiedy chce, oczywiście w ramach swojej przerwy. Przerwy są wyznaczane głównie przepisami kodeksu pracy, więc nie wiem skąd ogólna dezaprobata w tym zakresie. (50 min/8h) Co do minusów: - faktycznie tzw. "nesting time" jest średni, liderzy praktycznie nie ingerują w to wcale i pracownicy są zdani w zasadzie sami na siebie. Dopiero kiedy inni pracownicy, delegowani do pomocy krążyli po "floorze" dało się ogarnąć temat. - część osób nie dostaje umowy (po okresie próbnym) z sobie tylko znanych powodów; i to jest poważny problem. Bo decyzja na 100% nie jest oparta na kryteriach zawodowych, odprowadzanie zaś do szklanych drzwi takiego nieszczęśnika bez słowa wyjaśnień, z poleceniem "opróżnij szafkę i wyjdź" jest w mojej opinii szczytem chamstwa i prymitywności. Nawet w celach śmierci mają więcej obycia.

Zwykły szary człowiek

Jedyne co mnie w tej firmie trzymało to ludzie. Niestety połowa mojego teamu już sie zwolniła ze względu na panujące warunki pracy, ktore są coraz gorsze. Najważniejsze w tej korporacji to wykorzystanie pracownika. Robią to w sprytny sposób - za ciężka pracę dostaniesz np. zwykły bidon, który ma zachęcać do dalszej harówy. Od początku obiecywano cuda na kiju, podwyżki, wyrównania, dodatki językowe, zmiany na lepsze. Skończylo się na tym, ze zmiany nastąpiły, ale tylko na gorsze. Człowiek nigdy nie wie co go tutaj czeka, panuje straszny chaos a klimat przypomina coraz bardziej (usunięte przez administratora) (zabrali nawet klamki do okien). Dobrych pracowników tutaj niestety się nie ceni, więc jeśli chcesz być korpo-szczurem i stać w miejscu to zachęcam do pracy w Grouponie. Z jednej strony człowiek jest po prostu zły, bo na początku zapowiadało sie całkiem fajnie a z drugiej strony po prostu żal, ponieważ był to stracony czas. Na awans nie ma sie co napalac, większość rekrutacji odbywa sie w Warszawie. Tutaj robi sie (za przeproszeniem) coraz większy (usunięte przez administratora) a kierownictwo to skandal. Brak organizacji i podejścia do pracowników. Najbardziej lubię kiedy jeden z teamleaderow pisze do mnie z zadaniem specjalnym, po czym pisze inny teamleader z zapytaniem dlaczego nie siedzę na kolejkach i kto mi to kazał robić - jak do psa. Mówiąc krótko, nie polecam tej firmy.

Steven145

Witam, w 100% nie polecam. Jak niżej kolega badz kolezanka napisala to wyzysk czlowieka. Kierownictwo oraz menadzerowie wymagaja coraz wiecej a w zamian nic nie dostajesz, wrecz odwrotnie. Skracanie przerw, narzucanie przerw pracownikom, wieczna kontrola. Chillroom z pilkarzykami, playstation oraz ping-pongiem - to pic na wode :) co chwile kierownicy przyhcodza i sprawdzaja czy nie ma tam pracownikow, czy się odklikali na przerwe, czy nie przekroczyli przerwy. Jesli ktoś z Was chce bys szczurem a zarazem robotem to w 100% polecam. Prawie rok tam przepracowalem i uważam, ze to stracony mój czas. Wielkim plusem są ludzie czyli zwykli pracownicy, super atmosfera. Niestety nie można nic powiedziec o kierownictwie dobrego. Więc jeśli znasz język angielski, niemiecki czy francuski to polecam inną firmę. Pozdrawiam.

Steven145

Witam, w 100% nie polecam. Jak niżej kolega badz kolezanka napisala to wyzysk czlowieka. Kierownictwo oraz menadzerowie wymagaja coraz wiecej a w zamian nic nie dostajesz, wrecz odwrotnie. Skracanie przerw, narzucanie przerw pracownikom, wieczna kontrola. Chillroom z pilkarzykami, playstation oraz ping-pongiem - to pic na wode :) co chwile kierownicy przyhcodza i sprawdzaja czy nie ma tam pracownikow, czy się odklikali na przerwe, czy nie przekroczyli przerwy. Jesli ktoś z Was chce bys szczurem a zarazem robotem to w 100% polecam. Prawie rok tam przepracowalem i uważam, ze to stracony mój czas. Wielkim plusem są ludzie czyli zwykli pracownicy, super atmosfera. Niestety nie można nic powiedziec o kierownictwie dobrego. Więc jeśli znasz język angielski, niemiecki czy francuski to polecam inną firmę. Pozdrawiam.

Zostaw merytoryczną opinię o GROUPON Katowice - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w GROUPON Katowice?

    Zobacz opinie na temat firmy GROUPON Katowice tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
GROUPON Katowice
Przejdź do nowych opinii