Opinie o peek-cloppenburg.pl - Fashion ID GmbH & Co. KG

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Peek & Cloppenburg. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Peek & Cloppenburg o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Peek & Cloppenburg w Warszawa

zainteresowany

Co robi sie na stanowisku kasjera, oprócz kasowania?

Agnieszka
Inne

@NiezadowolonyByłyPracownik, piszesz o tym, że zmieniłaś pracę i teraz masz dostęp do benefitów, a czy pracodawca Peek&Cloppenburg nie oferuje ich w ogóle? Może zależy to od stażu pracy? Czy w tym miejscu odnajdą się także osoby bez doświadczenia? Może firma oferuje szereg szkoleń podnoszących kwalifikacje?

Julita
Inne

Tak dobrze wam jest w firmie i przestaliście pisać na forum?

Róża 89
@Julita

Ludzie. Ogarnijcie się. Każdy ma swój rozum i opinie. Chyba, że jesteście bezmyślnie i dajecie sobą manipulować. Praca w handlu jest mega ciężka. Niech nikt nie myśli, że będzie stał i pachniał. Sami jesteście klientami, robicie rozpierduche w hm i innych sieciowkach i myślicie, że to krasnoludki sprzątają w nocy? Peek dobrze płaci i z wszystkich sklepów jest najlepszy. Pracowałam w różnych sklepach więc mam rozeznanie. Lenie i obiboki niech lepiej idą Na bezrobocie

Marta
@Róża 89

Najwięcej płaci, serio? haha też pracowałam w wielu sklepach, ale z tym stwierdzeniem się ni zgodzę. Niedawno odeszłam z peeka i znalazłam lepiej płatną pracę w handlu.

1
Agnieszka
Inne

@Wiolka, czy masz doświadczenie w pracy w Peek&Cloppenburg? Wnioskuję, że nie podoba Ci się zachowanie klientów, a jak jest z samymi warunkami pracy? Możesz powiedzieć, czy pracodawca oferuje ciekawe benefity? Może są jakieś wyjścia integracyjne dla pracowników?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Kiedy dostałam telefon z zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną odniosłam miłe wrażenie. Pan był bardzo uprzejmy, pytał kiedy mi pasuje i w jakich godzinach moglabym przyjsc na rozmowę, trzeba to podkreślić ponieważ wielu pracodawców z góry zakłada kiedy masz przyjść a jesli Ci nie odpowiada odrazu informują, że zadzwoniaą jesli będą mieć jezszszcze wolne wakaty. W Krakowie w Bonarce rozmowa przebiegła dosyć szybko ale się nie dziwię. Rozmawiałam z samym szefem-świnią. Już na samym początku obejrzał mnie z góry do dołu jakbym miała właściwie tylko wyglądać lub stać w witrynie. Po chwili usiedlismy i rozpoczęliśmy standardowa rozmowę kwalifikacyjną uzupełniona o dodatkowe pytania w ogóle nie związane z pracą a z prywatnym życiem. Facet gapił mi się typowo dekolt jakby zapomniał gdzie są oczy. Zachwycony był moją sukienką i moją filigramową sylwetką.. w czasie rozmowy stwierdził, że konieczne musi mnie przydzielic do działu męskiego. Dało się niestety mocno wyczuć podtekst.. Wiele pytań nie było. Odrazu stwierdził, że mnie zatrudni.

Pytania

1. Co wiem na temat sklepu Peek&Cloppenburg? 2. Czy wychodze za mąż? (na widok pierścionka w ogóle nie na tym palcu który by na to wskazywał).

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Agnieszka
Inne

@APARYCJA, faktycznie to co opisujesz to nie najlepszy powód żeby kończyć współpracę z dobrym pracownikiem. Może faktycznie było tak jak pisze @Mister Peeka i firma po prostu nie potrzebowała już tylu pracowników? Interesuje mnie też jak ogólnie oceniasz pracę w Peek & Cloppenburg - rozumiem że nie widzisz wielu złych stron? Pomijając kwestię niefortunnego zakończenia współpracy poleciłabyś komuś pracę tam? @Mister Peeka, a Ty długo już pracujesz w tej firmie? Uważasz że warto aplikować? Firma oferuje swoim pracownikom zniżki na swoje produkty i/lub jakieś benefity?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
APARYCJA

PEEK & CLOPPENBURG KRAKÓW- BONARKA CITY CENTER Pod koniec trzymiesięcznego okresu próbnego kierowniczka działu do ktorego byłam przydzielona zaczęła mnie unikać, a każde moje pytanie "Czy dostanę umowę, czy mam szukać nowej pracy?" (usunięte przez administratora) Tydzień przed końcem umowy, po podejściu do kierowniczki usłyszałam "wiedziałam, że dzisiaj do mnie podejdziesz, miałam z tobą porozmawiać, ale nie wiedziałam jak zacząć...bo ja nie mam dla ciebie umowy" Nieco zdziwiona takim stanem rzeczy postanowiłam dowiedzieć się, dlaczego podjęto taką, a nie inną decyzję- przez cały okres mojej pracy nie usłyszałam od żadnego z kierowników słów krytyki, każdy chwalił moją pracę, słyszałam wiele pochwał. (usunięte przez administratora) "TY NIE MASZ APARYCJI DO KLIENTÓW" Trochę wad i niedoskonałości rzeczywiście mam, ale czy w tym miejscu pracują same kobiety, ktore zdobywały korony miss???????????? Czy gdybym szukała pracy, w której liczy się aparycja nie uderzyłabym do drzwi agencji towarzyskiej?!!!?!?!?!? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej nie brano pod uwagę MOJEJ APARYCJI!!?!?!??!?! (usunięte przez administratora)

Mister Peeka
@APARYCJA

Cześć Aparycja. Nie rozumiem czemu kierowniczka tak kręciła...nie przedłużyli Ci umowy z jednej prostej przyczyny znanej we wszystkich sklepach sieci - koniec okresu świątecznego i wyprzedażowego, mniejszy ruch klientów, a co za tym idzie mniejsze zapotrzebowanie na pracowników. Powinna Ci powiedzieć, że nie przedłuża Ci umowy, bo potrzebowali Cię tylko na świąteczno-noworoczno-wyprzedażowy rozpiernicz. Przerabiałem to, tzn. mnie nie zwolnili, ale w marcu pewnego roku nagle z 16 osób na dziale, zrobiło się 8. :)

Zainteresowana
Inne

Podpowiedzcie czy firma posiada jakieś nowe oferty pracy?

Agnieszka
Inne

@Były pracownik, co rozumiesz przez "przedmiotowe podejście do człowieka"? W kwestii szkoleń poprzedni użytkownicy wypowiadali się że są, więc może kwestia braku ich w tym konkretnym Peek & Cloppenburg w Gdańsku jest kwestią przejściową lub indywidualną? A inni jak oceniają pracę w tej firmie? Dawno nie wypowiadaliście się na tym forum. Czy pracownicy którzy wcześniej byli zatrudnieni w firmie dalej pracują? Czy jest ktoś nowy, kto jeszcze się nie wypowiadał? I czy od ostatnich komentarzy coś się zmieniło?

Były pracownik

Pracowałam w P& C w Gdańsku przez przez kilka miesięcy jako pomoc kasjerska. Zdecydowanie nie polecam tej firmy, słabe zarobki, przedmiotowe podejście do człowieka, brak jakichkolwiek benefitów, z wyjątkiem śmiesznej premii na święta, zero możliwości na rozwój . Mimo planowanych szkoleń w grafiku dla nowych pracowników, szkolenia się nie odbywała ze względu na " brak godzin do wydania".

Agnieszka
Inne

@były pracownik, jeszcze raz dziękuję za odpowiedź. Dopytywałam bo z doświadczenia wiem, że w niewielu miejscach coś takiego się zdarza. Teraz chociaż osoby zainteresowanie pracą w Peeku, będą wiedziały na co tak naprawdę pod względem warunków pracy mogą liczyć.

Agnieszka
Inne

Dziękuję @pracownica arkadii, na pewno dobrze wiedzieć, że w ogóle Peek & Cloppenburg coś takiego może zapewnić swoim pracownikom. Wspominałaś o kierownikach, trudno dostać się na takie stanowisko? Czy jak jest się sprzedawcą to w ogóle istnieje możliwość awansu?

były pracownik
@Agnieszka

Oczywiście jest taka możliwość. Za mojej "kadencji" kilka osób zostało włączonych do programu szkoleniowego na SU (czyli zastępcę kierownika).

Agnieszka
Inne

@byly pracownik a są to szkolenia organizowane wewnętrznie i prowadzone przez pracowników Peek & Cloppenburg, czy może przez firmy zewnętrzne? Czasami te drugie szkolenia można wpisać sobie do cv.

pracownica arkadii
@Agnieszka

Szkolenia sa rozne, takie przez firmy zewnetrzne to raczej chyba tylko dla kierownikow, Tobie wystarczy pracowac na wyprzedazach czy w Swieta Bozego Narodzenia, to dopiero szkola zycia :) mysle, ze takie bardziej zaawansowane szkolenia to juz kwestia dogadania sie ze swoim kierownikiem.

Agnieszka
Inne

@pracownica arkadii a czy Peek & Cloppenburg oferuje jakieś szkolenia sprzedażowe? To bardzo ważne, aby rozwijać swoje umiejętności na tym stanowisku - szczególnie wtedy, kiedy od wyników zależy wysokość premii. Jak to wygląda w tej firmie?

byly pracownik
@Agnieszka

Jest sporo szkoleń w Peeku, pod tym względem naprawdę dają radę!

pracownica arkadii

Ja akurat szukam teraz pracy i ciekawa jestem jak wypadnie w porownaniu z peekiem. W kazdej z opinii powyzszych jest troche prawdy, ja w sumie milo wspominam swoj czas w arkadii, troche tam przepracowalam tam i to na niecaly etat. Obsluga klienta to super sprawa, bo klientow akurat w arkadii nie brakuje wiec latwo sobie mozna zrobic dobry utarg, choc klientki niektore bym poslala w kosmos. Niestety nogi az puchna z bolu bo zmiany po 9 i 10 godzin i zdarzalo sie ze nawet 4 lub 5 razy w tygodniu (przy niepelnym etacie) potrafia dac sie we znaki a przeciez nie po to pracuje sie na pol etatu. Kierowniczka sklepu byla dla mnie mila ale ja tez mialam dobre wyniki wiec ta kwestia byla OK. Jednak nacisk byl, ale to chyba wszedzie jest tak samo, jak nie naciskaja to nie ma efektow. W sumie to chcialabym pozdrowic grzegorza kierownika z butiku meskiego jesli to czyta, w pelni profesjonalna osoba i bardzo pomocna i taka ludzka, lubilam przychodzic do niego na dzial na zastepstwa. Kiedys sie zalozylismy ze nie sprzeda trzech par spodni jednemu klientowi i przygralam zaklad bo on to robi jak z automatu i jestem mu do tej pory winna czekolade z orzechami :) Co do dodatkow to faktycznie tylko premia na swieta w grudniu, nic wiecej firma nie daje. Minusy dla mnie takie ze nie ma uniformow, nowi sprzedawcy zarabiaja czesto wiecej niz starsi a niektorzy kierownicy dzialow sa tak niemili dla nie swojego (i swojego!) zespolu ze az sie czasami przykro robi. Ja sie np kilka razy poplakalam ale na szczescie mi szybko przechodzilo. Pozdrawiam damskie artykuly :)

jjj

Hehehe chora praca .... co to za jakies oklejanie ? dajcie ludziom normalnie pracować a nie kazać wciskac na sile szmaty ... ale mobbing

Agnieszka
Inne

@Inteligentny, dziękuję za Twoją opinię. A możesz przybliżyć przyszłym kandydatom przykładowy dzień pracy? Oczywiście na stanowisku - sprzedawca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Inteligentny
@Agnieszka

Oczywiście, że tak. Każdy dzień wyglądał praktycznie tak samo, czyli masa klejenia, każdy miał swoje naklejki z numerkiem i musiał jak najwięcej klientów okleić, tzn wziąć ich ciuchy (niekoniecznie było trzeba im doradzać) nakleić swój numerek i wręczyć klientowi karteczkę, potem w moim przypadku jako, że pracowałem na 1 piętrze zanieść wszystkie rzeczy do windy i spuścić je do kasy. Oczywiście wynoszenie ciuchów z przymierzalni, sprzątanie, układanie tych ciuchów oraz udawani, etc. Tak wygląda dzień jeżeli są klienci i jest mało pracowników na dziale, inaczej wygląda sytuacja gdy jest 100% obłożenie pracowników danego działu w danym dniu, gdyż wtedy kompletnie nie ma co robić, coś się tam może oklei, może nie. Nawet jak się było samemu na dziale, a nie raz i tak bywało, moja praca polegała na chodzeniu po dziale i pilnowaniu ubrań aby same nie wyszły ze sklepu, wielokrotnie brałem daną "kupkę" ze spodniami i układałem ją raz jeszcze dla zabicia czasu i gdyby nagle pojawiła się, któraś z dyrektorek aby widziały, że się cokolwiek robi. Ja niestety dla pracodawcy jestem osobą szczerą i znającą prawo pracy ;) Nie polecam pracy w tym ogromnym ciucholandzie.

Inteligentny
Były pracownik

Kochani zakończyłem ostatnio swoją 3 miesięczną katorgę z Peek-iem w Arkadii, katorgę gdyż jest to praca niezwykle nudna, nawet jak nie miałem czasu by móc złapać oddech to i tak jest to mega nudna praca. Na początku myślałem, że trafiłem na super dział co się później okazała, na dział z niezbyt szczerymi pracownikami i niezbyt miłymi, oczywiście jak wszędzie są wyjątki. Nie liczyłem na przedłużenie umowy, gdyż sam tego nie chciałem, poza tym zawsze byłem z innymi szczery i nie owijałem w bawełnę, bywały nawet ostre i głośne kłótnie na dziale, a nie raz z nudów przymierzałem sobie płaszcze, bo po co puścić kogoś wcześniej do domu, niech chodzi po dziale 5 pracowników i pilnuje ubrań. Bardzo zawiodłem się na kierownictwie mojego działu (usunięte przez administratora), zastępca kierownika wydawała się strasznie opryskliwą kobietą i chyba sfrustrowaną życiowo. Co do współpracowników to bywało różnie, nie raz ktoś wydawał się mega miły, ale tak na prawdę donosił na każdego innego współpracownika, inni z natury byli "lepsiejsi" od innych. Bardzo dobrze mi się współpracowała z pracownikami z działu Premium męskie, DOB oraz butik damski. (usunięte przez administratora) W swoim ostatnim dniu pracy, gdyż wiedziałem, iż to ten konkretny dzień nawet bez rozmowy z któraś z imperatorek, sam chciałem odejść. Zrobiłem sobie mały tour po piętrze aby się pożegnać z pracownikami, najbardziej zaskoczyła mnie pani (usunięte przez administratora), która jest kierownikiem działu Premium męskie, z takim wzruszeniem z jakim mnie pożegnała oraz ciepłym słowem, zrobiło mi się naprawdę miło i przykro, że to ona nie była moją kierowniczką, drugą osobą był (usunięte przez administratora)z DOB, naprawdę bardzo sympatyczny młody chłopak, który również mnie miło pożegnał. Na zakończenie powtarzam, nie idźcie do pracy w Peek-u, gdyż nawet jak ktoś jest obłożnie chory, jest na antybiotyku, czy nagle ma zapalenie dziąsła, dyrekcji to nie interesuje i się z wami pożegna. Nie traćcie czasu, jest tyle fajnych miejsc pracy w Warszawie, że na pewno znajdziecie coś dla siebie.

Agnieszka
Inne

@Pracownica wcześniej już pracowałaś w sprzedaży?

Pracownica
Były pracownik

Nigdy wcześniej nie byłam tak zawiedziona współpracą z żadną inną firmą jak z Peek&Cloppenburg. Szczerze żałuję. Dzięki temu pracodawcy mam po prostu obrzydzenie do pracy w sprzedaży. Chciałam zaznaczyc iż pracowałam w Krakowie w Bonarce. Piszę opinię tutaj chociaż widzę, że wątek dotyczy pracy w Warszawie ale nie moglam znaleźć bezpośredniego tematu o pracy w Peek&Cloppenburg Kraków. Jednak jest to sieć sklepów dlatego postanowilam zamieścić swoją opinię. Zacznajac od samego początku czyli od zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, poprzez sam przebieg rozmowy, trzeba przyznać, że pierwsze wrażenie jest dobre pomijając stawke (usunięte przez administratora) Wydaje się, że prawo pracy jest restrykcyjnie przestrzegane. Wszystko jest tak idealne, że z perspektywy czasu i doświadczenia aż to podejrzane. Po podpisaniu umowy,(usunięte przez administratora)z którą naturalnie ma się kontakt przy załatwianiu wstępnych formalności, jest miła natomiast później to niemal przy każdym kontakcie złośliwa, wredna i najchętniej by opluła człowieka gdyby tylko mogła. Nie szanuje pracowników. Jesli chodzi o samą pracę to głównymi obowiązkami jest sprzątanie w sklepie i obsługa klienta. Jesli chodzi o bonarke to również stanie na kasie ( tutaj pracownicy zmieniaja się co jakis czas lub podchodzą do kasy z najbliżej położonych działów. Osobiście nie raz stałam po 2 godziny a czasem i więcej bo wszyscy byli zajęci robieniem swojego utargu... nikomu nie chciało się zamienić bo przecież potencjalni klienci mogliby w między czasie uciec). Każdy z pracowników ma przypisany swój numer i dostaje naklejki ze swoim kodem kreskowym i numerem. Naklejki każdy nosi przy sobie i wrazie obsluzenia klienta musimy mu "przechwycic" ubrania i oblepic metke wybranych rzeczy. Wtedy przy kasowaniu skanujemy dodatkowo ten kod i nalicza sie pod Twój numer utarg. Nie łatwo się domyślić, że nie bez problemu kogos podlepic co często sie zdarzalo. Osobiście raz nakrylam sama kierowniczke jak podlepiała rzeczy sprzedane przeze mnie, oczywiście odrazu zareagowałam co spotkało sie z dużą dezaprobatą i skonczylo sie ogromną awantura pomiędzy nami, juz mi wtedy nie zalezalo ani trochę na tej pracy. To był taki moment kulminacyjny który przesądził rozważania nad złożeniem wypowiedzenia. Wracając do naliczania utargu poprzez skanowanie kodu z naklejki trzeba tez wspomniec, ze istnieje możliwość ręcznego wprowadzania kodu. Również byłam świadkiem jak starsze pracownice kasując ubrania wprowadzały swój kod na nieoblepionych ciuchach sztucznie nabijając sobie utarg (często to sie zdarza ponieważ nie każdy lubi byc obslugiwany w sklepie z ubraniami, chociaż kierownictwo tego sklepu jest przekonane w stu procentach o tym, ze każdy to lubi, dlatego pracownikowi nie wolno opuścić żadnego klienta, trzeba żywcem pomagać i nie zadawac pytań zamkniętych, tylko takie zeby klient nie mogl odpowiedziec jednym słowem). A potem kierownicy wiszą nad Tobą i porównują Twoj utarg do takiego oszukanego goniąc Cie do roboty i wywierając presje. Ciągłe wrażenie obserwowania... Kiedy jakas osoba coś od kogos potrzebuje, przy kasie znajduje sie mikrofon, przez który masz wołać i jestes wołany po numerze jak w jakims (usunięte przez administratora) Trzeba koniecznie wspomnieć tez o(usunięte przez administratora) (kierowniczka działu damskiego i butiq). Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim leniem rozkazujacym na prawo i lewo w sposób tak nie godny żadnego człowieka. Od sprzedawców wymagane jest aby byli uprzejmi dla klienta a najlepiej żeby po nogach go całowali. Ale jak to jest możliwe, żeby KIEROWNIK odzywał sie byle jak do klienta? Ile razy tak było ze strony tej Pani. Za pierwszym razem myślałam, że to żart. Nie rozumiem jakimi kategoriami kieruje się Peek&Cloppenburg przy wyborze kierowników ale napewno nie kwalifikacjami. Ta Pani jest przykładem typowej "wazeliny" i przejaskrawionego donosicielstwa na pracowników. Dzisiaj widać to się ceni. Jako kierownik jest to bardzo "pomocna" osobą, która woli skłamać, że czegoś nie umie lub nie wie niż wypełnić należycie swoje obowiązki (tylko kierownicy potrafią sprawdzic cene produktów, które nie mają metki, dzień wcześniej potrafiła to zrobić ale na następny już nie chociaż sytuacja była pilna). Trzeba poruszyć kwestie zmian, ktore zwykle są 10 godzinne, a przez cały dzień właściwie stoisz i schylasz się. Żeby wyjść do łazienki musisz to obwieszczać pracownikom, bo inaczej może czekać Cie bardzo nie miła rozmowa z przełożonym. Kwestia przerw jest ciekawsza. Od 8 do 10 godzin pracy masz prawo do 45 min przerwy, natomiast z tej przerwy tylko 15 minut jest płatne czyli pozostale 30 min to tak jakby Cię w pracy nie było i nie da się z tego zrezygnować, jest to obowiązkowe. Np. Na 10 godz. przysługuje 45 min. ale 15 min jest płatne czyli w efekcie nie jesteś w pracy pełne 10 godzin

Agnieszka
Inne

Pojawiły się nowe oferty pracy! Znajdziecie je na największych portalach ogłoszeniowych w Polsce :) Aplikować będziecie?

Zostaw merytoryczną opinię o Peek & Cloppenburg - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Peek & Cloppenburg?

    Zobacz opinie na temat firmy Peek & Cloppenburg tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 37.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Peek & Cloppenburg?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 29, z czego 6 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Peek & Cloppenburg?

    Kandydaci do pracy w Peek & Cloppenburg napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Peek & Cloppenburg
2.1/5 Na podstawie 121 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Marynarska 19A
    02-674 Warszawa
  • NIP: 5252199104 KRS: 0000008019
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Peek & Cloppenburg
Przejdź do nowych opinii