Aplikowałem kilka msc temu i mam mieszane uczucia. Jeśli chodzi o sam przebieg rekrutacji to raczej na plus. Etapów jest kilka. Pierwszy to test wysłany mailowo ..... później rozmowa telefoniczna i umówienie się na rozmowę. Na rozmowie pojawiają się kilka pytan rekrutacyjnych i sporo łatwych pytan sprawdzających wiedzę księgową i umiejetnosci.. ale jeśli w tym pracujecie nie będzie problemu. Później spotkanie w siedzibie, które jest formalnością. Trzeba pamiętać też o opiniach od byłych pracodawców. Firma kontaktuje się z nimi żeby zweryfikować czy to co mówiliście na rozmowie było prawdą, więc uważajcie co mówicie o sobie na rozmowie :P Umowy nie podpisałem z uwagi na warunki finansowe i rozne niejasnosci. ;)))
Kontaktowanie się z byłym pracodawca jest obecnie nielegalne, chroni nas RODO. Teraz i ja mam mieszane uczucia.
Między innymi dlatego odmówiłem współpracy. Nie jest to legalne, więc dziwne że firma zajmująca się księgowością prowadzi takie praktyki. Stąd też powstały w mojej głowie mieszane uczucia co to firmy
dokładnie, a z tego co widzę w opiniach, niektóre księgowe przekonały się jak manipulują przepisami podczas reklamacji klientów. Ślisko i tyle
Proszę uważać - zwłaszcza osoby, które miały problemy z poprzednim przełożonym. Podczas trzeciego etapu rekrutacji, kilkukrotnie byłam pytana o swoje relacje z poprzednim przełożonym, padło również „hipotetyczne” pytanie, jak oceniłby mnie mój poprzedni przełożony, gdyby się z nim skontaktowali. Starałam się nie wypowiadać negatywnie o swoim byłym szefie, co było bardzo trudne, ponieważ moja sytuacja ocierała się o mobbing, a odejście było dosyć burzliwe ze względu na to, że razem ze mną odeszła reszta mojego teamu. Proszę sobie wyobrazić, że inFakt skontaktował się z moim byłym pracodawcą. Totalnie nie respektują przepisów RODO Dodatkowo, o ile sama rozmowa rekrutacyjna przebiegała w dobrej atmosferze, o tyle odpowiedź na temat jej wyników, pozostawia wiele do życzenia. Decyzja miała zapaść we wtorek, i faktycznie otrzymałam ją od Pani Natalii, ale w wyjątkowo nieprzyjemny sposób, w dodatku o godzinie 19, kiedy było to już zbędne. Może gdyby firma posiadała specjalistów od HR, potrafiliby uzyskać wszelkie niezbędne informacje podczas rekrutacji, zamiast uciekać się do tak archaicznych, i mało skutecznych metod. Z drugiej strony, cieszę się że polityka firmy i jej prawdziwe wartości wyszły na jaw od razu, a nie po podpisaniu umowy.
Dobrze, że piszesz o takich kwestiach... Mało kto rozstaje się z byłym pracodawcą w dobrych stosunkach
Też ostatnio brałem udział w rekrutacji i owszem dostałem negatywną odpowiedź, natomiast była to standardowa wiadomość która informowała o decyzji. W kwestii godziny to nie ma to większego znaczenie, zdecydowanie liczy się, że otrzymałem odpowiedź w dzień w którym miałem ją otrzymać za co duży szacunek, na nie jedną odpowiedź jeszcze czekam, a kilka miesięcy temu mówili, że wyślą do piątku ;) Badanie referencji uważam za coś standardowego, jak również weryfikację jaki był powód odejścia z poprzedniej firmy, zapytali o możliwość kontaktu z kolegą z zespołu, nie musiał być to przełożony - nie miałam nic do ukrycia.
Mateusz, rozumiem że nie miałAŚ nic do ukrycia. Ja również, ale na końcu byłam w pracy gnębiona i utrudniali mi odejście, a mój były szef to ostatnia osoba, która chciałabym, żeby miała informacje o tym, gdzie zamierzam pracować i na jakim stanowisku. Po to są przepisy, żeby osoby takie jak ja, nie musiały przejmować się mściwym i małostkowym, poprzednim pracodawcą. WERYFIKACJA REFERENCJI I POWÓD ODEJŚCIA Z POPRZEDNIEJ PRACY U BYŁEGO PRACODAWCY JEST NIELEGALNA, a nie standardowa. Skoro pracowałam w danej firmie prawie 3 lata, to chyba oczywiste, że wykonywałam tę pracę dobrze. Nikt mnie tam z litości nie trzymał, to nie była fundacja charytatywna. Tym bardziej, że płacili bardzo dobrze. W nawiązaniu do odpowiedzi: jeśli umawiasz się na odpowiedź w dany dzień, to nie oczekujesz jej wieczorem. Nie będę bić braw za to, że w ogóle to zrobiliście, bo o tej godzinie to już po prostu zbędne, tak jak pisałam wcześniej. Kto czeka kilka miesięcy na odpowiedź po rozmowie z nadzieją, że go zatrudnią? Zdziebko Panią poniosła fantazja. Forma standardowego maila - w waszym mniemaniu, to już kwestia kultury osobistej nadawcy. Życzę, żeby nigdy nie musiała Pani przechodzić takiego odejścia jak ja.
rozstawałam się też w dobrej atmosferze, niektórzy pracodawcy są normalni i rozumieją, że chcesz odejść. W każdym razie, potencjalny pracodawca nie powinien tego weryfikować. Swoją drogą, co za ograniczenie pola widzenia, jeśli do takich metod się ucieka.
Witam, Współpracuję z firmą Infakt Sp. z o.o. od kwietnia 2022. Szczerze polecam współpracę. Rekrutacja szybka, ale dogłębna, wnikliwie weryfikują wiedzę potencjalnego kandydata do współpracy, proces rekrutacji oceniam bardzo dobrze - bardzo miłe i kompetentne Panie. Po pozytywnej rekrutacji następuje okres wdrożenia. Infakt Sp. z o.o. przesyła niezbędne materiały i procedury w celu zapoznania się z nimi, w razie pytań opiekun jest do dyspozycji można dzwonić lub pisać zawsze szybko odpowie i wytłumaczy jeśli jest coś nie jasne. Wdrożenie szybkie, Pani opiekun bardzo miła i kompetentna, chętna do współpracy, nigdy nie okazała zniechęcenia podczas licznych pytań o program lub procedury z mojej strony. Po wdrożeniu otrzymuje się klientów, sami decydujemy ile klientów chcemy a co za tym idzie ile chcemy zarabiać. Stawki za usługi ustalamy samodzielnie. Wynagrodzenie płatne zawsze w teminie lub przed terminem. Nie ma problemu z zapłatą za usługi dodatkowe. W razie pytań podczas pracy, dotyczących programu lub przepisów podatkowych można pisać do odpowiedniego działu obsługi, który odpowiada praktycznie od razu. Firma zapewnia szkolenia, wszystko bezpłatne w ramach współpracy po szkoleniach są testy sprawdzające wiedzę. Aplikacja jest bardzo intuicyjna, program praktycznie sam wszystko robi. Współpracę oceniam bardzo dobrze, polecam Infakt Sp. z o.o.
Współpracuję z inFaktem od ponad roku i może na początku miałam pewne watpliwości czy sobie poradzę, ale bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Zawsze można liczyć na pomoc merytoryczną na infolinii lub od innych księgowych. Są szkolenia bezpłatne, są testy ale to dobrze, że inFakt dba o Naszą wiedzę w trym trudnym czasie. Bazę klientów zbudowałam sobie sama, teraz już nie przyjmuje nowych bo moje zarobki są wystarczające, no chyba, że z polecenia klienta.
Jestem księgową inFakt od kilku mscy. Na plus podejście do klienta, zdecydowanie niekorporacyjne. Duża baza klientów, sama ustalam ceny za moje usługi, sama wybieram klientów, których chcę obsługiwać. W bardzo krótkim czasie zbudowałam dość dużą bazę klientów. Aplikacja prosta w obsłudze, dzięki czemu klientów księguje się bardzo szybko. Wsparcie techniczne bardzo sprawne. Wynagrodzenie satysfakcjonujące, wypłacane terminowo.
Rozsądna ścieżka wdrożeniowa, wsparcie opiekuna w pierwszych miesiącach. Samemu decyduje się o ilości klientów, o profilach działalności, które chce się obsługiwać i o wynagrodzeniu. Na plus elastyczne godziny pracy i oczywiście szkolenia!
niestety nie mogę wypowiedzieć się dobrze, proces rekrutacji - pytania niedoprecyzowane, w rozmowie to samo. brak wyjaśnienia co bylo źle, brak szans na poprawę.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z tą firmą. Ilość klientów dobieram indywidualnie, gdy jest ich za mało lub - co się czesto zdarza - dużo, proszę o przekazanie i nie ma żadnego problemu. Jeżeli jest problem z aplikacją jest on na bieżąco rozwiązywany. Są szkolenia, testy sprawdzające wiedzę, itp. Sama ustalam godziny pracy co jest także dużym plusem. Podsumowując: PLUSY: - praca, którą sami wyceniamy i sami określamy jej ilość; - liczne szkolenia; - świetny kontakt z działem technicznym. MINUSY: - przydałyby się jakieś dodatkowe rozwiązania, np dofinansowanie abonamentu telefonicznego, jakiś bon na zakup sprzętu, tu trzeba zainwestować samemu. Ogólnie jestem bardzo zadowolona i polecam współpracę.
Super, że są liczne szkolenia, to znaczy, że firma jest rozwojowa :) A to jest jakiś budżet przeznaczony na jednego pracownika na te szkolenia, czy jak?
Jakiś czas temu podjęłam współpracę z Infaktem. Proces rekrutacji w mojej opinii był dobry, ponieważ zawierał między innymi weryfikację wiedzy. Po etapie rekrutacji, następuję okres wdrożeniowy, który nie trwa długi i również jest jak najbardziej na plus, ponieważ zawiera on wszystkie niezbędne elementy do rozpoczęcia samodzielnej pracy w systemie, ponadto w razie jakichkolwiek wątpliwości można uzyskać szybką i merytoryczną odpowiedź od osoby odpowiedzialnej za wdrożenie. Klienci są przydzielani od razu po okresie wdrożeniowym, a swoje usługi wycenia się samemu, oraz samemu dobiera się zakres firm, które chce się obsługiwać. Jestem zadowolona, że zdecydowałam się na współpracę z Infaktem.
Współpracuję z InFakt od niecałego roku. Jestem zdalną księgową i zdecydowanie polecam osobom ,które chcą się rozwijać . Proces rekrutacji na plus , rzetelnie przekazana wiedza i pomoc podczas wdrożenia. Po okresie wdrożenia zawsze można liczyć na wsparcie innych księgowych na grupie oraz bezpośrednio od pracowników InFakt. Ilość klientów dobieramy sobie indywidualnie wg naszych możliwości , wycena naszej pracy też jest po naszej stronie. Wiadomo na początku zanim zbudujemy sobie bazę klientów to trzeba trochę czasu , i pracy w to włożyć , ale uważam że warto . Podczas wszelkich zmian podatkowych są robione szkolenia oraz egzaminy sprawdzające wiedzę księgowych co uważam za duży plus. Osobiście jestem zadowolona ze współpracy z InFakt.
Super pracodawca, wdrożenie przeszło bardzo płynnie, idealnie wytłumaczone posługiwanie się aplikacją. Od samego początku dostałem bazę klientów - wszystko sprawnie i bez żadnych problemów. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to jestem bardzo zadowolony - no i przede wszystkim zawsze jest na czas :) Polecam!!
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą InFakt. Doceniam miłą i przyjazną atmosferę a przede wszystkim możliwość pracy w wybranym przez siebie czasie. Obie Panie menadżer są bardzo sympatyczne i otwarte na współpracę. Podpisywałam umowę z Panią Dominiką Zuber, która wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, cierpliwie i merytorycznie odpowiadała na zadawane przeze mnie pytania. Teraz moim bezpośrednim menadżerem jest Pani Natalia Król-Woźniak. Pani Natalia zawsze służy swoją radą i jest dla mnie niezwykle komfortowa świadomość, że zawsze mogę na nią liczyć i zwrócić się z każdym pytaniem, np. jak zachować się w danej sytuacji z problematycznym klientem. Każdy kto pracuje z klientami wie, że takie sytuacje się zdarzają i wtedy móc zwrócić się o poradę, jest niezwykle pomocne. Tacy menadżerowie to rzadkość i ogromna wartość dodana dla firmy. W sytuacji gdy np. przepisy nie są jasne, zawsze można się skonsultować z doradcą podatkowym, kilkakrotnie prosiłam o poradę naszego głównego doradcę podatkowego - Pana Piotra Juszczyka, który zawsze służył swoją opinią. Cały dział pomocy InFakt czy dział wsparcia technicznego – jest naprawdę bardzo pomocny. Szkolenia, nowoczesna aplikacja do pracy, przyjaźnie nastawieni ludzie, to wszystko sprawia, że warunki pracy księgowego w tej firmie są naprawdę komfortowe.
Praca w wybranym przez siebie czasie? W sensie asynchronicznie do biura? Powiedz więcej bo to dość niecodzienne. Rozliczają nie z czasu ale z zadań przy takim formacie jak piszesz?
Dzień dobry. Jaka jest szansa by przez pierwsze miesiace współpracy mieć chociaż na pokrycie zdrowotnej skladki, tj. 270 zł- by nie dopłacać do interesu a wyjsc chociaż na 0.00?
Na początku musisz zbudować sobie swoją bazę klientów, dopiero później zarabiasz. Ale żeby zwróciła się składka zdrowotna to około 2/3 miesiące od rozpoczęcia działalności, może szybciej, w zależności ile czasu na to poświęcisz.
Godzina sam wybierasz w jakich jesteś dostępny dla klient, możesz określić od 8 do 16, lub 16-20 itp do wyboru między 7 a 22
Jestem po pierwszym etapie rekrutacji. Jak na razie mam same pozytywne odczucia co do tej firmy. Młoda, życzliwa kadra to pierwsze co rzuciło mi się w oczy.
Miało być pięknie, ale teraz już wiem, że duża cześć pozytywnych komentarzy to marketing. Ledwo udało mi się na początku opłacić ZUS od działalności, a kiedy już myślałam, że zacznę wychodzić ponad "kreskę" przez roszczeniowego klienta oberwałam dużą karą, a ubezpieczyciel do dziś nie chce wypłacić pieniędzy z polisy. Okres wypowiedzenia też źle wspominam. Mimo wszystko pozdrawiam wszystkich.
Przez roszczeniowego klienta otrzymała Pani karę, rozumiem, że to infakt nałożył na Panią karę finansową ?
właśnie, że z senesem. Jak się pracuje to wiedz, że za wynagrodzenie, a nie na chwałę infaktu. W infakcie często dokładasz do interesu tak jak to koleżanka opisuje. Jeżeli trafi się roszczeniowy klient to infakt roszczeniami obciąża księgowego. Infakt zbytnio nie wnika czy klient ma rację. Byle by tylko nie wstawił negatywa w necie infaktowi, a sam infakt nie poniósł szkody. Do tego interesu dochodzą wydatki księgowego na prawnika i (usunięte przez administratora) stresu.
Praca jako Młodszy Specjalista ds. reklamacji w Infakt, ktoś coś ?
Jeśli ktoś lubi pracę w młodym zespole to Infakt jest miejscem dla niego. Nie ma tu sztywnej atmosfery, jest świeżość i nowoczesność, połączone z możliwością samorozwoju.
Powiem tyle. Korzystałem wcześniej w swojej jdg z usług podobnej firmy. Na wiele pytań od księgowego z tamtej firmy nie mogłem się doczekać odpowiedzi. Zmieniłem księgowość na Infakt i jestem bardzo zadowolony. Nie wiem czy miałem szczęście i trafiłem po prostu na dobrego księgowego, czy to po prostu standard w Infakt.
Jestem programistą, który posiada jednoosobową działalność gospodarczą. Od początku korzystam z usług tego samego księgowego Infaktu - nie będę pisał o kogo chodzi, żeby nie posądzony o reklamę. Naprawdę śpię spokojnie wiedząc, że nad moimi papierami, fakturami, zusami, vatami i ryczałtami etc. czuwa ten człowiek. Nie tylko niezwykle merytoryczny, ale też bardzo serdeczny i zawsze dostępny. Koledzy programiści, którzy są na b2b też korzystają z Infaktu i też są bardzo zadowoleni.
No to fajnie, widać że znają się na rzeczy. Nie wiesz czy obsługują też większe firmy? Czy tylko jednoosobowe działalnosci?
Współpracuję z Infaktem od ponad trzech lat i naprawdę uważam, że była to jedna z moich najlepszych decyzji w życiu. Jestem zdalnym księgowym, który obsługuje klientów z całej Polski. Bez bazy klientów, którą posiada Infakt nie mógłbym w swoim rodzinnym mieście tak rozwinąć działalności. Zasady w Infakcie są proste i czytelne: jesteś uczciwy, chcesz się rozwijać - Infakt będzie miejscem dla Ciebie. Będąc księgowym Infaktu możesz liczyć na systematyczne szkolenia, ale także na merytoryczną pomoc, gdy kłopot z jakimś księgowaniem. Zawsze wtedy możesz się zwrócić do zespołu, który pomaga zdalnym księgowym w przypadku działalności.
Bardzo nowoczesny, elastyczny pracodawca, który potrafi dostosować formę współpracy do oczekiwań pracownika. W Infakcie można pracować stacjonarnie, zdalnie i w trybie hybrydowym. Współpracowałam z nimi przez 3 lata, z racji przeprowadzki zagranicę musiałam zrezygnować, czego do dzisiaj żałuję:(
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Infakt Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Infakt Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 167.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Infakt Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 131, z czego 110 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!