Pisaliście tu o słabej atmosferze i że niektórzy mieli złe doswiadczenia z szefową. Szczerze to bardziej zależy mi w tych czasach na pewnej pracy, więc może pod kątem kasy i umów lepiej to wypada w firmie?
Odradzam wszystkim pracę w tym miejscu szczególnie jeśli ktoś ma słabą psychikę. Szefowa początkowo jest miła ale już w pierwszym miesiącu pracy wychodzi na jaw jej charakter. Krzyczy, trzaska drzwiami, klnie...dlugo by wymieniac... pracownik jest tam traktowany gorzej jak pies... obowiązków mnóstwo, człowiek odwala czarna robote za szefową. Nie pracowałam tam długo ale nabawilam się poważnych problemów z psychika... można dostać depresji i samoocena spada do zera, myślałam, że do niczego sie nie nadaje dopiero w nowej pracy mnie doceniono.
Wow niezłe tam macie akcje z tym szefostwem.. czy już przeszło i ktoś zrobił porzadek z tym? Przecież do takiej pracy to nikt nie przyjdzie jak poczyta.
Jako klientka biura rachunkowego Natalia, szczerze odradzam współpracę z p. Katarzyną Godlewska. Jest osobą niedouczona, która popełnia podstawowe błędy. Nie potrafi prawidłowo wystawić faktury VAT, myli nr konta, kłóci się z urzędnikami z urzędu skarbowego. Nie potrafi nawet złożyć zwykłego wniosku do urzędu. Nie potrafi przyznać się do błędu, a winą obarcza banki i urzędników a nawet swoich klientów. Nie polecam.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.