Opinie o Energetyczne Centrum S.A. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Energetyczne Centrum S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Energetyczne Centrum S.A. o rekrutacji.


Branże: Handel, dystrybucja i przesył energii elektrycznej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Energetyczne Centrum S.A. w Warszawa

KP

Witam. W dniu 3 grudnia 2018 r. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy X Wydział Gospodarczy ogłosił upadłość Energetycznego Centrum, która została opublikowana w dniu dzisiejszym w Monitorze Sądowym i Gospodarczym Nr 243 poz. 56342. Od dzisiaj mamy trzydzieści dni na zgłoszenie swoich wierzytelność do w/w Sądu. Sędzia - komisarz SSR Kamila Wasilewska, syndyk p. Tycjan Saltarski

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rumcajs4011
@KP

Do której kategorii zaspokajania należą osoby fizyczne które mają nadpłatę w CE?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KP
@Rumcajs4011

Art 3p42 prawo upadłościowe

KP
@Rumcajs4011

Art 342

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
I.
@KP

kategoria druga czy czwarta z tego artykułu? Żadna nie jest oczywista, ale te dwie mi najbardziej pasują

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KP
@I.

Wierzytelność za energię elektryczna mieści się w kategorii drugiej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Thomas
@KP

A znasz może nr sygnatury sądowej dla tej sprawy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ewm
@KP

Dokonałam wpłaty 750 zł na ich rachunek pomimo zmiany konta o którym nie wiedziałam . Wpłaty dokonałam w dniu 3.12 ub.roku tj w dniu upadłości tej Firmy o której dowiedziałam się w dniu dzisiejszym . Proszę o pomoc gdzie mogę pisać o zwrot mojej w/w kwoty poza wymienioną firmą do której też napiszę . Osoby posiadająe konkretną wiedzę w przedmiocie sprawy proszę o kontakt na e-mail : e-w-m@wp.pl _ Dziękuję

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tytus

Energetyczne Centrum w grudniu 2018 przesłało nam rozliczenie z nadpłatą na pokaźną kwotę (ponad 900zł). Do rozliczenia załączone było pismo o "braku możliwości prowadzenia koncesjonowanej działalności w stabilny sposób". W piśmie jest też informacja, że EC zakończyło umowę z dniem 11.09.2018r.????? W związku z tym od września do grudnia firma ta wyłudziła od swoich Klientów pokaźną kwotę, której nie chce rozliczyć/zwrócić. Cała sprawa niewątpliwie kwalifikuje się do Prokuratora!!!!

Thomas

Czekam na zwrot nadpłaty za gaz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan

Do dziś nie została mi zwrócona nadpłata wpłacona za energię, kto może mi pomóc w odzyskaniu środków?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Elektromonter ds. pomiarów elektroenergetycznych
Gdynia
Przedsiębiorstwo Portowe Sieć Sp. z o.o.
(52 opinii)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Programista maszyny CNC (K/M)
Dębica
Igloocar Sp. z o.o.
(69 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier budowy
Międzywodzie
Gryfbud Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dorka

W EC już jest jakiś zarządca restrukturyzacyjny wyznaczony przez sąd, zabezpieczył majątek i więcej nic nie wiem. Być może coś skapnie dla nas jak popłacą podatki, ZUS i inne państwowe daniny, prawdopodobnie to zwykłe postępowanie upadłościowe. Siedzibę też już zmienili.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
poszkodowana przez CE
@Dorka

witam " dziwne" pieniądze do zapłaty do kwoty za ubezbieczenie w firmie Luxmed. Podpisując umowę z CE staliśmy się jednocześnie klientami Luxmedu. opłata za miesiąc ubezpieczenia to 39 zł. Dzwonilismy z mężem do Luxmedu ( 22 33 22 888) tam Pani przekierowała nas do kancelarii Luxmedu. Zostaliśmy poinformowani, że Luxmed zerwała umowę z CE, ale ubezpieczenie " starych" klientów pozostało. Nas obowiązuje do lipca 2019r., po tym terminie wygasa. Gdybyśmy chcieli wcześniej zrezygnować, musi to zrobic CE ( które milczy jak zaklęte), bo to oni jakgdyby grupowo nas ubezpieczyli. Z mężem piszemy wypowiedzenie zarówno do Luxmedu, jak i do CE. Nie wiem jaki będzie wynik. Wysyłamy pisma za potwierdzeniem odbioru. Jeśli coś się uda, poinformuję tu wszystkich zainteresowanych. ania

Wiesław
@Dorka

jak w temacie również mam nadpłatę 531zł gdzie na jaki adres pisać o zwrot

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mirela

14.12.2018 skowronek Tak się wpuszcza ludzi w tak zwany kanał,bo już we wrześniu Energetyczne Centrum mogło powiadomić swoich odbiorców aby nie wnosili przedpłat. A teraz płacz i płać człowieku dodatkowo.Nikt się z dostawców tym nie przejmuje

Janusz

Byłem klientem EC, podpisałem umowę o dostawę gazu. Firma upadła , a ja zostałem z nadpłatą za gaz. Wysłałem kilkanaście e-maili , przekazałem przedstawicielowi EC w Radomiu nr swojego konta bankowego do zwrotu nadpłaty. Żadnej odpowiedzi. Ja jestem ponad 20 lat emerytem, mam poważne problemy finansowe, ogrzewanie centralne gazowe i mimo że używam jeszcze gaz opłacony w EC, już muszę płacić za gaz zużyty od 12.09.2018 do PGNiG-e. Kierownictwo EC czuje się bezkarne, może należy poprosić o pomoc Pana Ministra Ziobrę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czarny Olo

Fakt - (usunięte przez administratora) - współczynnik konwersji w PGNiG wahał się w granicach 10,9720 do 11,5680 ( przeliczenie m3 na kWh ), natomiast Energetyczne Centrum przelicza współczynnikiem 12,8191 do 15,0630, w ten sposób zwiększają "zużycie" wymuszając większe opłaty. Mogę poprzeć to faktycznymi odczytami licznika gazu ( w m3 ) i fakturami wystawionymi przez EC gdzie widnieje "zużycie" przeliczone na kWh. Moje sugestie dla Energetyczne Centrum S.A.: Proszę przeliczyć po współczynniku konwersji obowiązującym w PGNiG i trzeba było choć raz odczytać licznik gazu w moim mieszkaniu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim
@Czarny Olo

Proponuje najpierw zapoznać się z danymi ze strony Polskiej Spółki Gazownictwa https://www.psgaz.pl/obszary-rozliczenia-ciepla-spalania Na stronie również jest wskazane kto odpowiada za odczyty układów pomiarowych https://www.psgaz.pl/iriesd

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
123

Ja mam to samo. Wczoraj wpłaciłam prawie 550zł. na EC., a potem znalazłam rachunek na PGNIG. Poszłam do PGNIG, a oni mi kazali iść do Rzecznika Praw Konsumenta. Tam kazali mi iść do banku, a w banku powiedzieli, że pieniądze poszły. Czyli firma zbankrutowała, a przelewy idą???? To jest jakiś skandal. Ludzie, ratujcie. Będę tu wchodzić codziennie, może ktoś coś wymyśli. Musimy to nagłośnić. Od września poszło mi 1300 zł, a PGNIG chce jeszcze 700. Musiałam zapłacić, bo mi odetną gaz!!! Co robić?

Dorka

Jak starać się o zwrot nadpłaty za prąd? W zbiorze praw konsumenta energii elektrycznej, znajdującego się na stronie Urzędu Regulacji Energetyki (dokument ten powstał we współpracy z Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na podstawie wytycznych Komisji Europejskiej Stan na 2 stycznia 2014 r.) zapisano: W przypadku powstania nadpłaty za pobraną energię elektryczną, podlega ona zaliczeniu na poczet płatności ustalonych na najbliższy okres rozliczeniowy, o ile konsument nie zażąda jej zwrotu. Zwrot nadpłaty nastąpi na pisemny wniosek konsumenta. W sytuacji niedopłaty – różnicę tę dolicza się do pierwszej faktury wystawianej za najbliższy okres rozliczeniowy. Zatem, jak wynika z powyższego zbioru praw konsumenta, każdy klient firmy energetycznej ma trzy możliwości zwrotu nadpłaty, w postaci: zwrotu gotówki na konto bankowe, zwrotu przekazem na wskazany adres, czy też zaliczenie nadpłaty na poczet należności dla wskazanego przez odbiorcę punktu odbioru. Jednak wciąż bardzo mało osób korzysta z prawa do zwrotu nadpłaty. Część z nich nie wie nawet, że istnieje taka możliwość. Natomiast odbiorców, którzy chcą z niej skorzystać, w niektórych przypadkach może napotkać duży opór ze strony firmy energetycznej. Znane są bowiem przypadki, kiedy to dopiero po interwencji mediów, do których została skierowana taka prośba, możliwe było odzyskanie należnych środków. Jeśli będziecie mieli podobny problem, pamiętajcie, że zgodnie z prawem sprzedawca energii ma na wypłatę pieniędzy 14 dni. Jeśli nie wywiąże się on z tego terminu „odbiorcy należy się bonifikata za niedotrzymanie przez przedsiębiorstwo energetyczne standardów obsługi odbiorców”. Za każdy dzień zwłoki firma energetyczna powinna zapłacić swojemu klientowi 1/250 przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej za rok poprzedni (w 2017 roku wyniosło ono 4271,51 zł), czyli około 17 zł. Należy pamiętać, o tym, że bonifikata przysługuje tylko na wniosek odbiorcy, a sprzedawca ma na jej rozpatrzenie 30 dni. Sprzedawca nie zareagował na wniosek i nie oddał nadpłaty – co dalej? Jeśli sprzedawca nie zareaguje na wniosek o zwrot nadpłaty, to w takim przypadku najlepiej udać się po poradę prawną. Niestety, w najgorszym scenariuszu o zwrot nadpłaty za prąd trzeba będzie ubiegać się na drodze sądowej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr

Problem, jak u wszystkich. Mam nadpłatę za gaz / dużą /. Nie można się dodzwonić. Firma nie istnieje, a otrzymałem monit na zapłacenie " dziwnych " pieniędzy. Byłem dziś w Biurze Obsługi PGNiG. Rozkładają ręce, radząc napisanie pisma do EC o zwrot nadpłaty.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr poznań

Mam ten sam problem odnośnie nadpłaty z tytułu zużyci gazu. Odpowiedz na na nasze problemy przeczytałem w tym artykule dotyczące właśnie CE!!!! O TO TREŚĆ. Kolejne pytanie jakie można sobie postawić to kiedy (i czy w ogóle) klienci otrzymają zwrot nadpłat wynikających z prognozowanego zużycia prądu? Tutaj odpowiedź nie jest prosta. Najprawdopodobniej zostanie w stosunku do spółki wszczęte postępowanie Upadłościowe. W jego trakcie zostanie sporządzona lista wierzytelności. Wierzycielem spółki zostanie każdy klient, któremu spółka musi zwrócić kwotę nadpłaty. W zależności od masy upadłości po przeprowadzeniu postępowania restrukturyzacyjnego środki będą wracane. Może to jednak potrwać bardzo długo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
epiq

Mam problem z (usunięte przez administratora) i myślę że nie ja jeden. Gdyby ktoś organizował jakąś większą akcję np. zgłoszenie do prokuratury albo do Rzecznika Praw Konsumenta to z chęcią się dołączę. Trzeba się zorganizować bo zostaniemy na lodzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga

Witam. Jestem w bardzo podobnej sytuacji, wczoraj dostałam pismo i dowiedziałam się że zostałam przejęta przez awaryjnego dostawcę gazu. Do tej pory konto na które wpłacałam pieniądze za gaz jest aktywne, w październiku i listopadzie (niestety nie widziałam żadne informacji o upadłości firmy) poszedł przelew na konto tej firmy, niestety konta nie zostały zablokowane, dalej pieniądze przechodzą. Nikt nie jest w stanie udzielić żadnej sensownej odpowiedzi kiedy i czy w ogóle nadpłata zostanie zwrócona. Jutro zamierzam złożyć sprawę na prokuraturę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dorka
@Aga

Rozmawiałam dziś z PGNiG , jestem w podobnej sytuacji, mam nadpłatę za gaz. Przejęli nas jako awaryjny dostawca z zerowym kontem, żadnych rozliczeń między firmami nie będzie. Pani poradziła mi napisać pismo z prośbą o zwrot nadpłaty, tylko nie wiadomo gdzie to pismo wysłać, skoro się wynieśli z Wołoskiej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Łukasz

w okolicy Maja 2018 miałem rozliczenie i dopłatę ok 500 zł. W Grudniu przyszło mi rozliczenie dopłata 800zł w jakiejś korekcie faktury, dodam że w miesiącach letnich nadpłacam ponieważ płacę równą kwotę co drugi miesiąc czy to zima czy lato więc spodziewałem się nadpłaty ponieważ gaz mam do ogrzewania domu a od maja do grudnia w zasadzie nie używam . skąd ta dopłata i czy wogóle płacić ? bo odwołać się nie ma do kogo ? co teraz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Darek

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Najlepiej żeby się zlikwidowali.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mirka

Dzisiaj otrzymałam pismo o rozliczeniu finansowym. Mam nadpłate i to sporą. Mam również u nich Axa Assistance i oni też już nie świadczą usług. Żadnego pisma o rozwiązaniu umowy nie otrzymałam, co robić teraz. Może rzecznik praw konsumenta pomoże.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania

Ja mam nadpłaty ponad 2 tys. Zero kntaktu, zero informacji mimo, że co jakiś czas pisze do nich meila. Myślę, że powinniśmy się skrzyknąć i sprawę nagłośnić w telewizji i sprawę oddać do prokuratora. Jest to jawne oszustwo ludzi. Następne AMBER GOLD.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edyta
Inne

Widzę, że większość osób, jaka dodaje opinie na temat firmy Energetyczne Centrum to ich klienci. Forum GoWork raczej nie jest w stanie rozwiązać Waszych problemów - w tym przypadku najlepiej jest zgłosić się na infolinię firmy, bądź osobiście udać się do placówki. Ja z kolei interesuję się tym, jak wygląda praca w tej firmie ze strony pracowników. Czy ktoś z osób tam zatrudnionych może napisać coś na temat warunków tej pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czarny Olo
@Edyta

Firma już nie istnieje, nie można w żaden sposób się z nią skontaktować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa1949

zamknęli infolinie i nawet nie ma kogo zapytać co z nadpłatą za miesiące letnie? Mam do zapłacenia za 1 dzień 12 września kwotę 3,27 zł a do rozliczenia nadpłatę w kwocie 819,63 zł. Widzę że zwinęli żagle i nie kwapią się do oddania forsy. PGNiG radzi kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Energetyczne Centrum S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Energetyczne Centrum S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Energetyczne Centrum S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Energetyczne Centrum S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Energetyczne Centrum S.A.?

    Kandydaci do pracy w Energetyczne Centrum S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Energetyczne Centrum S.A.
Przejdź do nowych opinii