Opinie o Tobacco Press w Szczecin

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Tobacco Press. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Tobacco Press na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Przemysł spożywczy - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tobacco Press w Szczecin

mkhm

śmieszkowy ten sekretariat Tobacco...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
haha

pouczające te Tobacco, lepiej zajmijcie się swoim zarządem a nie pouczacie pisownie innych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
;)
@haha

pisowni a nie pisownie i nie te Tobacco tylko to Tobacco, kup sobie słownik...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
;))
@;)

a Ty wracaj pracować do saloniku za 6 zł haha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Niby wszystko w porządku ale brak kontaktu z ajentem.. Np. Nie wiem dlaczego kwota insingnium rożni sna koniec dnia i nie wiem co robię zle a nikt mi nie chce powiedzieć co sie dzieje a potem boje sie ze bede placic..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zarząd Tobacco Press
@pracownik

Drogi "pracowniku" Jeśli występują jakiekolwiek rozbieżności w systemie, prosimy o informację w jakim Salonie. Prosimy o kontakt na podany wcześniej adres mailowy lub najlepiej do Kierownika Regionu. Trudno nam zareagować nie wiedząc gdzie pracujesz :) Rozbieżności mogą wynikać z błędów popełnianych przez zespół w punkcie ale możemy to szybko wyjaśnić i skorygować. Nie bój się pytać, chętnie pomożemy. Pomijamy fakt braku kontaktu z Ajentem, prosimy o informację mailową w którym z naszych punktów występuje taki problem, nie powinno to mieć miejsca. Pozdrawiamy Zarząd Tobacco Press

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eunika
@Zarząd Tobacco Press

Sorry, ja także pracuje na punkcie i uważam że mam pełne prawo nazywać klientów debilami. Dlaczego? 1)Bo sami nie wiedza czego chcą. 2)Nie maja za grosz kultury żadnego ,,dzień dobry", żadnego ,,poproszę", żadnego ,,dziękuję", żadnego ,,do widzenia", podchodzą, kładą swoje świstki na ladę i stoją jak słupy. Albo podchodzą rzucają świstkami i zamiast powiedzieć ,,-Czy mogłaby mi Pani to sprawdzić, Proszę mi to sprawdzić" To wiecznie tekst ,,-do sprawdzenia" ( Do jakiego kura mać sprawdzenia patole jedne???!! Co ja jestem ich służącą czy co kura?!) 3)Przychodzą mówią np. ,,-Dwa duże z plusem" Pytam czy coś jeszcze to gapia się jak niedorozwoje więc podchodzę do lady, mówię ile mają do zapłacenia a oni na to że jeszcze małego lotka, no dobra no to małego lotka a znowu to samo podchodzę do lady i jeszcze multi multi i znowu wycieczka a na koniec jeszcze świstki do sprawdzenia, bo nie można wszystkiego na raz dać i załatwić a z tyłu stoją następni i stękają na mnie jak ślepe konie nie widząc że to nie ja przedłużam. 4)Pretensje że czegoś nie ma na sklepie a ja nie mam na to wpływu, gazeta codzienna np wyszła, albo książka jakaś nie przyszła w danym dniu 5) Robienie syfu zdrapkami gdzie tylko się da 6) oszustwa, chowanie totolotków i kłamanie że ich nie wydałam Proszę Cię, jeżeli to nie są debile to nie wiem kim są ci ludzie. I tak, ja jestem też klientem tylko że ja tak się nie zachowuje!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja i tylko ja
@Eunika

Droga "Euniko", pokazałaś właśnie swój poziom intelektualny tak niski, że szkoda go komentować... To, że ludzie się tak zachowują świadczy o ich brak kultury osobistej i nie upoważnia Cię to, do nazywania ludzi, dzięki, którym masz wypłatę "debilem". Piszesz, że Ty się tak nie zachowujesz jednocześnie dając nam do zrozumienia jak jesteś dobrze wychowana a to się kłóci z Twoją wypowiedzią. Fakt, że odpisując do kogoś z Zarządu obojętnie czy po drugiej stronie siedzi prezes czy sekretarka a Ty piszesz na "TY" cyt: "proszę Cię.." obrazuje Twoją kulturę osobistą. Nie raz byłam w roli klienta i nie raz z racji natłoku myśli nie powiedziałam dzień dobry ale gdyby z tego powodu nazwał mnie ktoś debilem nigdy bym już tam nie zrobiła zakupów. Proponuje jak najszybsze odejście z pracy i nie podejmować żadnej innej byś nigdy nie musiała mieć do czynienia z klientami w Twoim mniemaniu debilami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Eunika
@ja i tylko ja

Może i faktycznie odrobinę mnie poniosło, przepraszam. Ale niektórzy klienci, uwierzcie że naprawdę potrafią solidnie podnieść ciśnienie. Nie mówię że wszyscy bo w mojej pracy zdarza się też spotkać mnóstwo wzorowych i solidnych klientów, dzięki którym lubię swoją pracę. Ale jest też mnóstwo jak już opisałam osób na których brak słów, kasa się zatnie i spokojnie ich się prosi by zaczekali chwileczkę to oni pieklą się, wyzywają, grożą skargą u szefostwa, chcą zmusić do wydania sporej ilości towaru bez paragonu bo oni teraz już natychmiast muszą szybko biec do domu skręcać papierosy, śmiecą gdzie popadnie, także celowo po czym ignorują zwróconą im w tym temacie uwagę, po wydaniu listu z inpostu wracają po 10 minutach kłamiąc że go nie wydałam, to samo tyczy się kuponów. Jestem osobą bardzo spokojną i opanowaną którą bardzo ciężko wyprowadzić z równowagi ale uwierzcie Państwo że nawet taką osobę niektórzy klienci potrafią doprowadzić do furii zwłaszcza gdy jest spora kumulacja, człowiek opada z sił, jest głodny, ma pełen pęcherz a klient rości sobie swoje wyimaginowane pretensje bo nie wygrał w keno.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tezpracowalamwtobacco

Witam. Jako była pracownica Tobacco moge się wypowiedzieć odnośnie tych opinii jak i zarzutów do tych"wyżej" Przed chwilą pisałam swoje wypociny jednakże coś mi to usuneło więc jedizemy raz jeszcze. Zacznijmy od samej pracy-Pracowalam 14godzin albo 10 po 7 zł na godzine przymea stresie związanym z tymi debilnymi ludźmi(przeprsaszam ale wadą handlu są właśnie KLIENCI) np. Szukam listu z inposty, a z tylu Pan mnie wyzywa bo ON MUSI MULTI SZYBKO SPRAWDZIC! i wiele innych. 7 zł na godzinne to stanowczo za ało za taką psychiczną meczarnie, brak możliwości zjedzenia w spokoju lub wyjścia do toalety, a dla mnie jako chora na nerki to na prawde był ból. Wychodziłam tylko 2 razy w ciagu zmiany!!! Kolejny temat to PRZEKOCHANA przecudna PANI regionalna. Na 1 rzut oka miła piekna i sympatyczna..jednakze od momentu wkoczenia jej stopy na salon każdy ma w pupie kolek 3 metrowy, bo ona najwazniejsza i najmadrzejsza. Druga sprawa to jej maile oraz kary pieniezne za niewyslanie porannego maila itp. To wszystko to jest kpina, grozby w mailach bo nie sprzedalam 20 zapalniczek a taki salon X sprzedal??? Grozby i niemile komentarze w mailach to norma. Kary pieniezne, niby male bo 10zl, 20zl, jednak są calkowicie bezprawnie wykorzystywane. Ja dostajac umowe do reki i do podpisania, nie mam tam zawartego NIC odnosnie tych kar, wiec i wy nie mozecie mi ich dawac. Jezeli byalbym msciwa osoba w stosunku do ego punktu, poszlabym do PIPu i ubiegala sie w sadzie pracy o ustawienie mojej umowy, na umowe o prace, a za te kary to bekniecie i to nizle. Jednakze moje nerwy sa juz wystarczajaco zszargane po pracy tam. Kolena sprawa INWENTARYZACJIA. Ok jezeli jest co miesiac to aurat dla mnie dobrze, wiem jakie sa brak i mogekontrolwoc stan towaru...ALE ALE. Jezeli inwetaryzacje robie JA MANAGERi zalozmy ajent/pracownik. Ja sobie licze zabaweczk pfu"baseny" kolezanka sobie liczy gilzy, to manager co robi? a no siedzi na fejsbuniu, pisze wiadomosci badz wychodzi porozmawiac z kumplami badz ukohanym, jedyne co robi to drukuje dokuemnty do podpisania :) Raz mialam inwentaryzacjetylko ja i Pani manager, oan liczyla fajki, i oczywiscie sporo mi brakowalo załozmy brakuje mi 5 paczek mocnych 25tek, za miesiac licze JA te fajki i TADAM mam o 5 paczek za duzo, ozywiscie za tamten miesiac pieniazki potracone :) i tak ze wszystkim. ZWLASZCZA zdrapkami, bo Pani manager chyba umie je tylko zdrapywac, a nie liczyc. To nie jest chyba normalne, ze ja okradam sama siebie. Skopro w jednym miesiacu potrailo brakowac baardzo duzo aa bylam praktycznie sama (druga osoba miala bardzo malo godzin) owszem przylapalam gowniarzy na kradziezy, ale na pewno nie bylaby to taka kwota. Te braki swiadcza o tym, ze albo inwentaryzacja jets OKROPNIE zle przeprowadzana(na nie korzyść pracownikow) albo...no :) Super sprawa ze Tobacco sie tutaj odzywa, ale nie uważacie, że troszkę za późno? Owszem moglabym sie z wami skontaktowac, opowiedziec cala moja historie, o tym jak Pani Manager w sposob okropny i manipulacyjny niszczyla mnie przez kolejne miesiace, o tym jak dawalam z siebie wszystko dzien w dzien, chora lub nie, bez zadnego wolnego od paru tygodni. Koniec koncow zostalam "wykochana" w szlachetne miejsce gdzize plecy traca swoja nazwe przez wlasnie nikogo innego jak Pani manager. Tylko co z tego ze ja wam to wszystko powiem? Wy udostepnicie moje dane, i moge miec mega problem za"pomowienia" a anonimowo pewnie nawet nie sprawdzicie, a o obietnicach, ze nic nie powiedzie to akurat nie wierze. Pozdrawiam was cieplo, nie idzcie tam pracowac, w Macu lepiej placa, i lepszze warunki, a stres ten sam:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.....
@Tezpracowalamwtobacco

dobre sobie... masz tyle do powiedzenia niby prawdy a boisz się, że zostaniesz posądzona o pomówienia?!!! nie no pogratulować! Fakt jest jeden jeśli nazywasz klientów "debilnymi" to fakt... handel to zdecydowanie nie jest dla Ciebie przy czym mniemam, że sama jesteś nie raz klientem więc... przymiotnik "debilny" chyba najbardziej pasuje do Ciebie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zarząd Tobacco Press
@Tezpracowalamwtobacco

Droga Pani, Dziękujemy za obszerną opinię o Spółce oraz naszych klientach. Biorąc pod uwagę fakt w jaki sposób nazywa Pani klientów, dobrze, że nasza współpraca już się zakończyła. Szacunek jakim darzy się innych ludzi jest bardzo ważny nie tylko w handlu ale i codziennym życiu. Pisze Pani dość obszernie o relacjach z "Panią Regionalną", o karach i braku poszanowania. W Spółce jest zakaz udzielania kar bezpodstawnie, jeśli jednak Pani kary otrzymywała, szkoda, że pisze Pani o tym dopiero teraz, mogliśmy zweryfikować ten fakt i zareagować niezwłocznie. W zakresie inwentaryzacji papierosów. Nie ma ludzi nieomylnych, jeśli Manager się pomyli, sugerujemy sprawdzić ponownie czy brak faktycznie występuje, jeśli dany produkt znajdzie się po czasie, wprowadza się go na stan, wówczas powstaje nadwyżka w kasie i poniesiona strata wraca do pracowników. Proszę nie obawiać, o jakiekolwiek konsekwencje pisania do Zarządu. Odrębny adres został stworzony w celu zachowania pełnej dyskrecji oraz informacji bezpośrednio do Zarządu. Wpis anonimowy również można sprawdzić ale jeśli ktoś pisze anonimowo, zakładamy, że nie zależy mu na wyjaśnieniu sytuacji więc nie sprawdzamy tego typu informacji. Nie jest już Pani naszym pracownikiem dlatego pozwolimy sobie na radę na przyszłość. Proszę używać funkcji autokorekty w komputerze lub sprawdzać błędy w pisowni gdyż bardzo ciężko czyta się informację z taką ilością błędów i literówek. To może w przyszłości bardzo pomóc :) Pozdrawiamy Zarząd Tobacco Press

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mrs13
@Zarząd Tobacco Press

Państwo powinni popracować nad interpunkcją. Przed "gdyż" zwykło się stawiać przecinek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Tobacco Press? Czy pracodawca zawsze powiadamia o wyniku rekrutacji?
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(46 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
aaaha

czy tylko ja to widzę, ale pozytywne opinia piszę tylko jedna osoba? takie podobne sformułowania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
monika

a ja jestem pracownikiem ajenta i jakoś pracuję już pół roku nikt mnie nie oszukał, regionalna zawsze jest pomocna, braków na salonie nie ma a te "śmieszne" inwentaryzację "drogi pracowniku" są właśnie po to by chronić Twój tyłek ale skoro masz takie podejście to faktycznie nic dodać nic ująć. Idźcie popracować do marketu albo na mięsny tam zobaczycie co znaczy praca. Pracowałam na mięsnym i teoretycznie miałyśmy 15min na pozbieranie mięsa, umycie lad, podłogi-kamera nad głową i zapomni nawet o 30 sekundach wcześniej. W praktyce wygląda tak, że wychodziłam po 40min. Takie jest podejście młodych nic nie robić i zarobić. Polecam pracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iza

Witam, jestem byłym Ajentem Tobacco Press.Współpracowałam z firmą przez ponad 5 lat i z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć że zawarte informacje w opiniach wyżej są jakimś nieporozumieniem.Nigdy nie czułam się oszukana przez firmę w jakikolwiek sposób. Jako osoba, która tyle czasu pracowała mogę faktycznie wygłosić obiektywną opinię: Nigdy nikt mnie nie oszukał, system na którym pracują punkty jest bardzo dokładnym i precyzyjnym, absolutnie nie ma możliwości by ktoś zmieniał stany, modyfikował dane. Na salonach pracują pracownicy zatrudnieni u Ajenta niestety nie wszyscy uczciwi, sama doświadczyłam braków spowodowanych kradzieżami pracowników ale temat załatwiłam zgłaszając sprawę na policję - efekt, prawomocny wyrok skazujący pracownicę, druga sytuacja kradzież zdrapek i pieniędzy - efekt, pracownica na policji się przyznała - wyrok skazujący pracownicę. Jednak sprawa na policji i w sądzie trwała a ja jako osoba podpisująca odpowiedzialność musiałam zapłacić za braki - Firma zawsze szła na rękę, rozkładała brak na dogodne raty i przede wszystkim rozliczała ajentów w cenach zakupu więc nawet grosza z tego nie miała. Towar uszkodzony, przeterminowany zawsze był ściągany dokumentem RW nie obciążającym Ajenta. Piszecie o braku prasy, doładowaniach - w firmie od roku czasu jest system monitorujący i co tydzień są zestawienia obrazujące jakich gazet się nie zdało oraz jakie doładowania nie zostały nabite na kasę zawsze można to sprawdzić nigdy nie zdarzyło się by zestawienia mijały się z prawdą, zawsze te gazety znajdowały się na półce (ktoś nie oddał). Dzięki takim zestawieniom miałam bieżący podgląd kto za jaką gazetę jest odpowiedzialny przez co nie szokowały mnie kwoty podczas inwentaryzacji. Inwentaryzację można robić codziennie, można kontrolować - wystarczy chcieć. Co do stawek- każdy pracuje za tyle za ile chce,na ile ceni, od samego początku warunki są jasne i klarowne, dla jednych to mało dla drugich ok a dla trzecich dużo, nigdy się wszystkim nie dogodzi. Firma organizuje wewnętrzne konkursy, daje premię, realizuje pomysły ajentów. Jeśli ktoś jest kreatywny i zaangażowany to na pewno mu to zaprocentuje. Kwota kaucji tak naprawdę jest symboliczna biorąc pod uwagę ilość towaru pomimo tego, ta symboliczna kwota rozkładana jest na raty. Panuje miła, rodzinna atmosfera - tak naprawdę wszystkie sprawy załatwia się z jedną osobą. Na naszym terenie pracował cały czas ten sam zespół ajentów, 1 ajent się zmienił przez 5 lat, to dużo? Podkreślę raz jeszcze, nigdy nie zostałam oszukana, nikt mnie nie okradł, nikt nie kombinował, nikt nie był złośliwy Rozstałam się z Firmą w związku ze swoją sytuacją prywatną, ostatnią wypłatę dostałam w terminie a kaucję po 2 miesiącach (taki zapis w umowie wynikający z rozliczenia punktu) mało tego to Firma zwróciła mi uwagę, że chciałam się oszukać i oddała więcej niż wynikało to z moich wyliczeń. Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to duże wyzwanie zwłaszcza dla osób nie mających wcześniej styczności z tematami księgowymi, nie mniej jednak jak ktoś chce to będzie potrafił. Nie doceniacie tego, że dostajecie cały wyposażony punkt, towar, sprzęt, licencję na lotto, samodzielność w działaniu, opiekę księgowej jeśli chodzi o rozliczenie punktu, brak opłat za media i dzierżawę - załóżcie swój biznes, weźcie kredyt 50 000 i zobaczcie sami jak wygląda prowadzenie własnego punktu. Takie opinie frustratów świadczą tylko o kulturze osobistej danej osoby i niedojrzałości emocjonalnej. Dorosły, odpowiedzialny i kulturalny człowiek jeśli ma dowody potwierdzające jego tezę wysyła oficjalne pismo do firmy, idzie do sądu a takie oszczerstwa obnażają tylko poziom intelektualny "anonima". Nie szykanujcie i nie ubliżajcie bezpodstawnie, bo pamiętajcie że są w tej firmie ludzie zadowoleni i ubliżacie również im. Pozdrawiam Iza

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik

Błagam co za bzdury ! Jak nie w systemie namieszane ,to klient ukradnie i nikogo to nie obchodzi ,że przy dużym ruchu istnieje taka możliwość! gdy informuje sie ajenta ze faktycznie takiej gazety nie bylo na punkcie to firma powinna to wrzucić w koszty bo to nie wina pracownika ,ale niestety pracownik musi za to placic z własnej kieszeni. A za stawkę 7/h gdy zarobi 1000 zl zostaje mu 900 zl za to ,ze obsluguje ,codziennie sprząta na salonie ,przyjmuje dostawy,robi śmieszne inwentaryzacje ciągle ,do tego konwoje i jeszcze pelno papierkowej roboty! Punktu nie mozna zamknac 5 minut wczesniej bo nie daj boze ktos przyjdzie zapalki kupic. Ludzie sa traktowani jak śmiecie i jeszcze te upokarzające maile od regionalej . Traktują ludzi jak zwykle popychadla . Cieszę sie ze juz nie musze tam pracować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zarząd Tobacco Press
@byly pracownik

Drogi były pracowniku, Dziękujemy za opinię, niemniej jednak z braku konkretów nie wiemy co oznacza stwierdzenie "w systemie namieszane". Każdy Ajent oraz Kierownik punktu, stwierdzając jakikolwiek nieprawidłowości w systemie powinien niezwłocznie zgłosić je do działu IT lub Kierownika Regionalnego. Jeśli w tym przypadku taka sytuacja została zgłoszona, prosimy o informację pod adres kontakt@tobaccopress.pl, zweryfikujemy ten fakt i wyciągniemy konsekwencje. Firma nie może "wrzucać w koszty" każdego braku. Żadna firma handlowa nie "wrzuca w koszty" braków powstających podczas inwentaryzacji, bez względu na to czy jest to gazeta czy inny droższy produkt. Jak zaznaczyliśmy w ostatnim poście, zdecydowana większość punktów nie jest obciążana za braki ponieważ ich nie ma, wynika to z faktu, że pracownicy zwracają uwagę na majątek Spółki jakim jest towar na półkach. W każdej sieci handlowej obsługa klienta, utrzymanie porządku czy przyjmowanie dostaw jest normalną codzienną pracą i żadna sieć Salonów Prasowych nie zatrudnia dodatkowych pracowników do przyjmowania dostaw czy utrzymywania punktu w należytej czystości. "Śmieszne inwentaryzacje" mają służyć przede wszystkim dużej częstotliwości "samokontroli" i szybkiemu wyłapywaniu ewentualnych braków w naszej ocenie chroni to naszych pracowników przed ewentualnymi brakami w punkcie. Proces przyniósł oczekiwany efekt ponieważ w wielu punktach od czasu wprowadzenia procesu braki zostały wyeliminowane do zera. Zamykanie punktu 5 minut wcześniej nie jest możliwe ponieważ żadna sieć nie zamyka marketu czy salonu wcześniej. Lidl, Biedronka czy Neto zamykają sklepy wcześniej? Jest to kwestia szacunku do klienta który wiedząc, że punkt otwarty jest do 21:00, wie, że może zakupy zrobić do 21:00 a nie do 20:55. pozdrawiamy Zarząd Tobacco Press

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ad

faktycznie ta regionalna to katastrofa,,,daje kary pieniężne za nienapisanie do niej e-maila

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
po prostu ja

chyba pracujemy w różnych Tobacco, bo ja mam inne doświadczenia ... to co zostało napisane to stek bzdur, nie wiem gdzie się co chwile kto zwalnia bo u nas w regionie prawie stała ekipa a normalne, że jakiś ajent odchodzi/zwalniają go ale 3/4 ludzi pracuje od początku. To, że są braki to wina firmy? - ciekawa interpretacja ...Nikt nie robi mi inwentaryzacji po złości ale ja sama ją robię i dzięki temu jak jest robiona przez Regionalną to jestem spokojna a Ty widać nie. Prasa się nie zgadza? System kontroluję prasę od roku jeszcze nigdy nie zapłaciłam za prasę bo po prostu jej pilnuje.Mam wrażenie, że jedynym błędem firmy jest zła rekrutacja i fakt, że osoby pracujące robią takie braki a firma nadal ich trzyma.. Ja polecam pracę, jeśli ktoś się chce rozwijać, ma trochę poukładane w głowie to na pewno da sobie radę i będzie zadowolony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zarząd Tobacco Press

Dzień Dobry, Bardzo dziękujemy z opinię o współpracy z naszą Spółką. Obecnie jednym z najważniejszych celów Zarządu jest poprawa jakości współpracy z Tobacco Press, dlatego każda opinia jest dla nas bardzo ważna. Wiele zarzutów skierowanych jest do system informatycznego. Informujemy, że system skonfigurowany jest w taki sposób, że nikt pracujący w Spółce nie ma dostępu a tym samym możliwości dokonywania jakichkolwiek zmian i modyfikacji stanów magazynowych. Taka możliwość istnieje tylko i wyłącznie z poziomu salonu. Niestety nie mamy możliwości zajęcia stanowiska w sprawie zastrzeżeń ponieważ wpis jest anonimowy. Proszę o podanie szczegółów zaistniałej sytuacji wraz z miejscem pracy, okresem oraz danymi kontaktowymi w celu rozpoczęcia procesu weryfikacji. W celu pełnego wyjaśniania podobnych sytuacji, stworzylismy specjalny adres mailowy do którego dotęp ma tylko Zarząd Spółki: kontakt@tobaccopress.pl Przesłanie infprmacji pod podany adres pozwoli na pełne wyjaśnienie sytuacji. Wynik weryfikacji będzie dla nas cenną informacją w zakresie podstaw do wpisu na forum oraz wyciągnięcia konsekwencji prawnych wewnątrz Spółki lub wystąpienia w stosunku do autora wpisu o zniesławienie. Pragniemy równiez zaznaczyć, że w Spółce pracuje bardzo duża grupa pracowników i Ajentów, współpracujących z nami od wielu lat, to jasno pokazuje, że można być zadowolonym z wieloletniej współpracy. Jednocześnie zwracamy uwagę na fakt, że sieć liczy 50 punktów sprzedaży i w 90% z nich nie występują braki towarowe lub wystepują na minimalnym poziomie. Duży wpływ ma na to uczciwość i zaangażowanie zespołu w punkcie oraz skrupulatność w wykonywanych na codzień czynnościach. Pozdrawiamy Zarząd Tobacco Press

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

poczekamy. a nie długo . ja pracowałam uczciwie starałam się koniec i tak zostałam złodziejem. ale jak chcecie to pracujcie powodzenia ja zycze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
@anonim

Proszę o kontakt wszystkie osoby pokrzywdzone przez firmę Tobacco Press pod adresem niemacudowsadziwy@gmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hjhy
@anonim

praca byłaby fajna, nie jest prawdą co niektórzy tu piszą, że wypłat nie ma. Są i zawsze przed czasem. ja odeszłam ze wzgledu na brak mozliwosci dogadania się z szanownym menadżerem. Ten Pan krzyczy i jest raczej nie miły, nie odbiera telefonu a jak wchodzi na kiosk to jest 3 minuty i ucieka, podpisuje tylko kartki by centrala widziała że był. a tak na marginesie to sekretariat w tej firmie nie działa nikt nie odbiera tel tylko te bzdetne maile piszą urodzinami - tj dramat jakiś.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Witam, ja współpracuje z firmą już ponad 3 lata i uważam , ze jeśli my się przykładamy jako pracownicy do tego co robimy to praca jest na prawdę przyjemna. Nie zostajemy z niczym sami, ciągła opieka i nadzor Rks 'a dzięki czemu nie ma dużo możliwości do popełnienia błędu. Jak czytam negatywne oceny mam wrażenie że piszą to osoby które myślą, że praca w salonie polega na czytaniu gazet i darmowych fajkach a jak już się okazuje że nie to wielkie żale. Osobiście polecam pracę w tej firmie ze względu na atmosferę i podejście do pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pytanie

a ja mam umowe zlecenie. Od kiedy daja umowe o prace?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Olka

Mam nadzieje że będzie wszystko ok i będzie coraz lepiej, bo pracuje na punkcie i kocham tę pracę...mimo wszystko

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byly pracownik

Nie polecam nikomu !!!! Nie szanuja ludzi, a jak ma przyjsc do wyplaty to szybka inwentaryzacja aby tylko jak najmniej wyplacic ludziom... Pracowalam jako sprzedawca przez kilka lat i za kazdym razem jakies braki.. Zrobia z czlowieka zlodzieja. Kazdy kto chce tam pracowac to radze zastanowic sie kilka razy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
@Byly pracownik

coś się nie klei twoja wypowiedź pracowałaś kilka lat i za każdym razem były braki i tyle pracowałaś? ja pracuje 3 miesiące pod ajenta a to jest różnica pieniądze jak do tej pory mam na czas zawsze, inwentaryzacja była robiona i braków nie było teraz liczymy dwa razy w tygodniu i jakoś wszystko gra, ekipa na punkcie jest stała i fajnie się nam pracuje. regionalna jest rzeczowa i konkretna ale chyba taka rola kierownika. Pracowałam również w MCDonalds i chyba nie wiesz co mówisz....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
yolo

Mozliwe. Ale spojrz tez na to z tej strony, ze nowe osoby-nowe problemy. Nic sie nie zmienilo. Jest dalej tak samo, a nawet i gorzej. Pieniadze bardzo "ciezko" przychodza na nasze konto, nie spieszy im sie z wyslaniem na czas. Regionalna to w ogole jakas pomylka, ajenci...no coz. Sa ajenci godni polecenia, a sa tez tacy co z Ciebe wyssaja jak najwiecej sie da :) To tyle, stanowczo odradzam pracy tam. Jezeli na prawde potrzebujecie roboty, idzcid do Mcdonalda, kfc albo innych sieciowek. Praca tak samo wyczerpujaca, jednak masz pewnosc ze nikt z Ciebie debila, zlodzieja nie zrobi. A pieniazki przyjda na czas

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
alibaba

Bardzo duzo sie tam dzieje. Tylk glupiec by sie tam pchal. Bardzo duze braki na towarze( czasami myslalem sobie, ze system specialnie jest tak ustawiony by drukowalo wieksza ilosc,bo niemozliwoscia jest to, ze w tak malym kiosku braki siegaly kilkaset zlotych) Bardzo rzadko dostawalem pieniadze na czas, kilka dni opoznien to norma. A wiadomo, kazdy ma swoje zobowiazania wiec te kilka dni to bardzo duzo. Czeste braki na kasie to rowniez jest norma. Regionalne uwazaja sie za cud miod i orzeszki, panosza sie ustawiajac ludzi po katach( nie wszyscy, mowie o tej swojej:)) Generalnie jest to czysty wyzysk. Pracujesz jak posluszny pudelek, starasz sie a i tak z 1200zl na koniec miesiaca zoaczysz moze polowe z tego. Odradzam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xzxz

@upo pracowałeś albo pracujesz tam ?? jak nie to nawet się nie wypowiadaj bo nie masz pojęcia co tam się dzieje !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tabacco press

Moja opinia jest jak najbardziej negatywna, pracownicy sa nie szanowani. od wypłaty jest odbierana powazna kwota dotyczaca "brakow". ta cala firma to jedna wielka kpina. nie polecam. radze sie powaznie zastanowic nad podjeciem decyzji o wspolpracy z ta firma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Tobacco Press - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tobacco Press
Przejdź do nowych opinii