Oto jeden z najnowszych artykułów na jednym z portali bankier.Pl to jest do przewidzenia ze zaraz ruszą kolejne zwolnienia z oddziałów.Wszytko przenosi się do centrali a jak wiadomo teraz centrala to głównie specjaliści IT , kolejna kwestia zapowiedzi zmniejszenia stop procentowych wiec to napewno nadwyręży zyski, następny cios dla obniżenia zysków gdyż środki w Funduszu Wsparcia Kredytobiorców (FWK), który zasilają banki, mają wzrosnąć do ponad 2 mld zł, czyli o 600 mln zł, a klienci jest coraz mniej widać to po tranzakcyjności w oddziałach. https://www.bankier.pl/amp/wiadomosc/Zwolnienia-w-bankach-wyhamowaly-Ale-placowek-wciaz-ubywa-8473949 Poniżej fragment: Banki likwidują placówki Sprawdziliśmy, które banki o profilu uniwersalnym zamknęły najwięcej placówek (własnych, nie licząc franczyzy). Z danych na koniec III kwartału 2022 r. wynika, że najwięcej oddziałów zamknął Santander Bank Polska (-55), na drugim miejscu znalazł się Bank Pekao (-43), na kolejnym Getin Bank czyli obecnie VeloBank (-35). Bank Millennium zamknął 34 oddziały, BNP Paribas – 29, ING Bank Śląski – 25, a PKO BP – 19. Jedynie BOŚ pochwalił się, że ma o 8 placówek więcej niż przed rokiem. Z kolei na koniec września 2022 r. największą siecią oddziałów własnych dysponował PKO Bank Polski. Miał ich 970. Na drugim miejscu pod tym względem znalazł się Bank Pekao z liczbą 532 oddziałów, a na kolejnym Bank Millennium, który miał 409 placówek. Jeśli spojrzymy na dane Banku Światowego, to wyraźnie widoczny jest trend zmniejszania liczby oddziałów. Jak wynika ze statystyk, na koniec 2021 r. (to najnowsze dostępne dane), banki w Polsce dysponowały 23 placówkami w przeliczeniu na 100 tys. dorosłych mieszkańców. Tymczasem dekadę temu wskaźnik ten wynosił 34 placówki. W Niemczech wskaźnik ten spadł do poziomu 9,4 placówki, w Czechach do 17,3, a we Francji do 33,3 (z 39 przed dekadą). Rośnie bankowość cyfrowa Placówek bankowych ubywa z kilku powodów. Przede wszystkim dochodzi do zmiany pokoleniowej klientów. Na rynek wchodzą młodzi, którzy chętniej korzystają z kanałów cyfrowych niż z placówek. Potwierdzają to zbierane przez nas dane. Z bankowości mobilnej (czyli w smartfonach) korzysta już ponad 20 mln klientów banków, a czego połowa deklaruje że jest „mobile only”. Terminem tym bankowcy określają klientów, którzy obsługują swoje finanse wyłącznie w telefonach i nie logują się już do komputerów (i bankowości internetowej). Ale w tej grupie są nie tylko młodzi. Paradoksalnie w cyfryzacji usług pomogła pandemia COVID-19. Mówi się, że zachęciła ona nieprzekonanych do korzystania z usług cyfrowych – pamiętajmy, że placówki bankowe ograniczyły wówczas swoją dostępność. Z raportu Deloitte wynika, że w tym okresie polskie banki powiększyły swoją przewagę zarówno w bankowości internetowej jak i mobilnej o 6 pp., podczas gdy średnia w przypadku banków na świecie wyniosła 5 pp. Nie bez wpływu na sieć placówek są dodatkowe obciążenia nakładane na sektor i zmniejszająca się rentowność banków. Sytuacji nie sprzyjało też środowisko niskich stóp procentowych w przeszłości. I w końcu – konsolidacja sektora i zmniejszająca się liczba banków. Warto przypomnieć, że w 2010 r. na rynku działało 49 banków komercyjnych, a obecnie (stan na 2021 r.) jest ich 30. Banków spółdzielczych było 576, a teraz jest 511. Każdej fuzji towarzyszyły zwolnienia i optymalizacja sieci oddziałów.
Czy to prawda, że Bank PKO ma niepisane umowy z innymi firmami zatrudniającymi programistów o nie podbieraniu sobie pracowników czyli ich nie zatrudnianiu co jest niezgodne z polskim prawem pracy ? Bo coś mi się obiło o uszy że jesteście dogadani i nie zatrudnicie programisty tylko dlatego że pracuje w firmie podwykonawczej. Zgodnie z prawem pracy takie sytuacje nie powinny mieć miejsca czy też są dozwolone ?
Ziarno prawdy w tym jest. Kontraktornie, które współpracują z PKO nie chcą rekrutować kandydatów z tej firmy. Na polskim rynku jest to znacząca większość.
Do tej pory PKO bazowało na strategicznym wyzysku pracowników, nie bacząc na ich sytuację ani na opinie. Robiło tak, bo mogło, skoro rzesza chętnych garnęła się do niewolniczej pracy. Teraz, ten czas minął. Widać po ofertach, że ludzie nie godzą się na rolę galerników, ale firma nie ma na to pomysłu, ciśnie tych, którzy zostali.
Panie Kociński zdaje się 7 raz pytam a Pan unika odpowiedzi na proste pytania. Dlaczego podaje się Pan za pracownika banku choć nim nie jest? Czy Pana wpisy, ich treść, forma i terminy wpisów są uzgadniane z faktycznymi pracownikami Pko bp sa? Czy Pana wpisy reprezentują stanowisko banku PKO BP SA? Czy podpisuje się Pan tutaj między innymi jako Paweł Ko, Kaweł K i Paweł? Pozdrawiam
Czy ktoś coś wie czy mają być nagrody za ubiegły rok? Bo cisza jak nigdy
Chciałam podziękować bardzo Panu Przemysławowi K za proces przeprowadzenie mnie przez etapy rekrutacji.Super kontakt, wszystko wytłumaczone, cierpiwy,uprzejmy.Dostawałam na bierząco informację co czeka mnie w kolejnych etapach rekrutacji..Rekrutacja była przeprowadzona w bardzo profesjonalny sposób.Rozmowa przeprowadzona na bardzo wysokim poziomie .Bardzo profesjonalna rozmowa ! Cały proces rekrutacyjny oceniam wzorowo. Nie spotkałam się z żadnymi pytaniami wykraczającymi poza zakres merytoryczny. Czytelnie przedstawiono mi warunki pracy na jakich będę zatrudniona oraz zadania. Cały proces rekrutacji oceniam bardzo dobrze .POLECAM pracę w PKO BANKU POLSKIM
Pytań było bardzo dużo np: Mój najtrudniejszy klient?Jak radzę sobie z trudnym klientem ? Moje cele i wiele innych . Nie spotkałam się z żadnymi pytaniami wykraczającymi poza zakres merytoryczny.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Dzień dobry, jestem potencjalnym kandydatem na stanowisko doradca klienta zamożnego, ale jak czytam te wszystkie opinie to już sama nie wiem. Żadnej pozytywnej? Naprawdę aż tak źle jest w tym banku?
Na pewno nie jest tak źle jak inni piszą. Polecam pracę w PKO BP. Na pewno będziesz zadowolona. Pozdrawiam :)
Jak wspomniałam w innym poście, nie wiem który oddział, ale w moim przypadku doradcy klienta zamożnego zarabiają olbrzymie pieniądze. Rzadko kogo stać na taki poziom życia i w ich przypadku nie jeden prezes/dyrektor mógłby pozazdrościć. Tutaj mieszkanie, dom i kilka nowych samochodów w ciągu paru lat, ciągłe podróże nie są niczym nadzwyczajnym. Natomiast prawda jest taka, że my kasjerzy obchodzimy się tylko smakiem.
Rzeczowa i konkretna odpowiedź, coś jeszcze masz do dodania?
Ja w odróżnieniu odnoszę się do konkretów, wskazuje nawet oddział gdzie tak to wyglada. Rozumiem, że jesteś z BO i nie na rękę Ci takie wpisy.
Doradcy klienta zamożnego zarabiają bardzo dużo. Jedna osoba wypowiadała się już na ten temat. W kilka lat można dorobić się nowego domu i samochodu.
Ja jestem z BO i nie jest tam ani miło ani przyjemnie. Portfel do kitu,nie ma na kim pracować. Zarobki również nie są na nie wiadomo jakim poziomie. Tak wyzsze od kasjerow ale wcale nie tak duzo. I jeszcze premia aktorej nie idzie zrobic przez dochodowosc. Zmien biznes sama zobaczysz.Nie wiem skąd te brednie.
Odnoszę się do faktów, jak ma ktoś kontakt z oddziałem w którym pracuję to bez problemu to potwierdzi. Tutaj część BO to naprawdę bardzo wysoki poziom zarobków, nie chcę przytaczać konkretnych zachowań tych osób, ale z całą odpowiedzialnością za moje słowa stwierdzam, że nie znam innych osób pracujących na etacie w innych firmach włączając nawet poziom dyrektorów, którzy mogą sobie pozwolić na takie szastanie pieniędzmi.
Każdy kto pracuje to narzeka, też miałam obawy jak się zatrudniałam. Ale stwierdziłam, że dopóki sama nie sprawdzę jak się pracuje w tej firmie nie będę oceniać. Wytrzymałam 3 lata, gdzie na końcu byłam strzępkiem nerwów. Firma mówi dużo o etyce wobec pracowników i klientów. Wg mnie tego się nie praktykuje, a jak się odezwiesz, że Ci nie pasuje to Cię wyśmieją. Zgłosić niby możesz anonimowo, ale kadra kierownicza wszystko wie kto zgłosił. Podejmują decyzję, że np zmieniają Ci stanowisko w górę lub w dół bez Twojej wiedzy i tylko Cię informują. Jeśli się nie zgodzisz to przenoszą Cię 50 km od domu i stwierdzasz, że Ci się to nie opłaca i mówią, że to Ty się zwolniłaś. Przykładów jest mnóstwo. Dodam, że nawet problem miałam, żeby się z nimi rozstać. Niby stabilny pracodawca, pensja na czas, ale w tym banku pensje są marne.
Chyba Cię fantazja poniosła z tymi zarobkami a skoro jest tak luksusowo to przenieś się na BO i nie narzekaj
Nie, nie jest. Ja wspominam ta pracę bardzo dobrze i nigdy bym jej nie zmieniła gdyby nie Dyrekcja oddziału, z którą miałam "PRZYJEMNOŚĆ" współpracować. Wszystko zależy od oddziału, do którego trafisz
Macie ustalony dress code? Niedługo zaczynam pracę i nie wiem czy firma zapewnia koszule czy sama mam się w nie zaopatrzyć: jeśli tak to jakie kolory są dozwolone?
W pierwszych dniach szkolenia dowiesz się wszystkiego online. Powiem tylko że możesz kupić pastele i białe. Pozdrawiam
a ja myślę, że jest fajnie
Mam pytanie odnoście nagród rocznych, czy ktoś wie jakie są kryteria przyznawania ?
mam pytanie:jeśli jest zaproszenie na galę dla najlepszych pracowników to za tym stoją nagrody pieniężne?
Bank docenia każdego pracownika, oczywistym więc jest, że każdy (!) zostanie zaproszony, a każdy (!) zaproszony dostanie stosowne e-zaproszenie. Zaproszenie samo w sobie jest nagrodą o wystarczającej wartości użytkowej.
Panie Kociński czy Pana wpisy jako pracownika banku PKO BP SA stanowią oficjalne stanowisko banku i czy Pana zwierzchnicy mają wiedzę o formie, czasach i charakterze Pana wpisów? Pozdrawiam
Taką informację ma na Facebooku że jest pracownikiem banku..ale czy faktycznie jest to dzisiaj w pracy nabrałem wątpliwości... niech się wytłumaczy
Nie, nie czyni Pani Kociński i w.żaden sposób nie upoważnia do dokonywania wpisów jakich Pan dokonuje. Ponawiam pytanie czy jako pracownik banku PKO BP reprezentuje Pan oficjalne stanowisko banku? Ponadto czy Pana przełozeni mają wiedzę o Pana wpisach, godzinach wpisów i formie tych wpisów? Dodatkowo jako pracownik banku czy dokonuje Pan wpisów pod jednym nickiem czy też jest ich kilka? pozdrawiam
Kolejny raz pytam Pani Kociński.. Czy Pana wpisy jako pracownika banku stanowią oficjalne stanowisko banku? Czy Pana przełożeni mają świadomość dokonywanych przez Pana wpisów tj. ich formy, czasu i treści? Ponadto jako pracownik banku dokonuje tych wpisów pod jednym nickiem czy też kilkoma? Pozdrawiam
Bank docenia każdego pracownika, oczywistym więc jest, że każdy (!) zostanie zaproszony, a każdy (!) zaproszony dostanie stosowne e-zaproszenie. Zaproszenie samo w sobie jest nagrodą o wystarczającej wartości użytkowej.
Po pierwsze nie Pani tylko Pan. Po drugie, nikt nie jest moim przełożonym. Wystarczy taka informacja?
Ponownie pytam Panie Kociński zdaje się 4.raz.. .. Czy Pana wpisy są oficjalnym stanowiskiem banku PKO BP SA? . Czy są one ustalane w banku za zgodą Pana przełożonych w zakresie formy, czasu wpisów i ich treści? Czy wpisów dokonuje Pan pod jednym nickiem czy też jest ich kilka? Pozdrawiam
Pytam 5 raz czy wpisy dokonywane przez Pana są oficjalnym stanowiskiem banku PKO BP SA?Czy wpisy są publikowane za wiedzą i akceptem przełożonych w zakresie formy, czasu i treści? Czy podpisujesz się szanowny Panie jednym nickiem czy też kilkoma w tym m. in. Paweł Ko, Paweł K i Paweł? Pozdrawiam
Panie Kociński dlaczego podaje się Pan za pracownika banku choć nim nie jest? Dodatkowo ponawiam pytania na które unika Pan odpowiedzi.. Czy Pana wpisy stanowią oficjalne stanowisko banku PKO BP SA? Czy Pana wpisy ich daty, forma i daty są uzgadniane z pracownikami banku PKO BP? Czy podpisuje się Pan na tym forum m. in. nickami Paweł Ko, Paweł K. i Paweł? Pozdrawiam
od 2019r na obligacjach na które namówił mnie pracownik banku zapewniając że jest to lokata bezpieczna straciłem około 10 procent tj 10000 zł
Panie, jakbyś Pan odróżniał obligacje od akcji i chociaż trochę znał podstawy papierów dłużnych i udziałowych to żaden pracownik nie byłby wstanie Pana namówić na to co żeś Pan kupił.
https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/praca/cos-dziwnego-dzieje-sie-na-rynku-pracy-czy-to-juz-koniec-ery-pracownika/mg60ce2.amp Tutaj nowy artykuł czyli koniec ery pracownika, zaś PKO będzie dyktować warunki niestety idą czasy pracodawcy wiec będziemy usłużni albo zaś będzie pogadanka ze na twoje miejsce jest 10( oczywiście sytuacja nie dotyczy pracowników IT )
Czy myślicie, że będą jakieś zwolnienia w najbliższym czasie na BH? Macie jakieś informacje? Pytam, bo jak wszyscy widzą klientów brak, brak jakichkolwiek wniosków a plan nie do zrobienia... W ogóle plany w tym kryzysie nierealne...
Hej, czy 10000 zł brutto podstawy jest realne na stanowisku doradcy firm we Wrocławiu? :)
(usunięte przez administratora)
A jest szansa na podanie takiego realnego? Chodzi o to, żeby się nie przeliczyć po prostu... 8,5 tys będzie?
Dla seniora w firmie, po wielu latach, w dużym mieście. Nawet z doświadczeniem kilkunastoletnim w koszyku firm jako świeży w PKO w Wrocławiu tyle nie dostaniesz.
Ile się zarabia najmniej na stanowisku IT typu helpdesk?
Na to pytanie nikt Ci wprost nie odpowie. Oferty do banku w IT wyróżniają się frazą "undisclosed salary". Po prostu nie mają czym się pochwalić. Nie warto.
Na Intrze jest info że za znalezienie pracownika IT dostać można 7000 złotych więc pewnie tyle samo.kozna zarobić.
??? Nie wierzysz ze taka informacja jest na intrze czy uważasz że stawka jest za mała??
Jestem głęboko przekonany, że takiej informacji nie ma na intrze. Niestety nie jestem w stanie tego zweryfikować. Co do 7k brutto to dla juniora, który jeszcze nie ukończył studiów, bez żadnego doświadczenia jako pierwsza praca jest w sam raz.
Intra co wewnętrzna strona Banku I ja mogę powiedzieć że taka informacja była ale nie wczytywałem się w nią...ale nie o to mi chodziło tylko o to że Bank skoro umieszcza takie ogłoszenia to ma problemy ze znalezieniem pracowników..a jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
Dajcie znać, że jestem Wam potrzebny.
Pamiętajmy, że podszywanie się pod kogoś, na przykład w social mediach, łamie nie tylko zasady życia społecznego, ale również prawo. W skrajnych przypadkach sprawca, który publikuje statusy i odpowiada na wiadomości, udając kogoś innego, może skończyć w więzieniu.
Trochę kultury mój kochany
Przestań się podszywać! Jeszcze raz to zrobisz, a zadzwonię do Zbigniewa Z. Nie żartuję!
PKO Bank Polski zmienia się na lepsze. Po rozmowach z pracownikami słyszę w ich głosie spokój i zadowolenie. Gdy jestem w oddziale widzę uśmiech na twarzach i rozluźnienie. Stres powoli zanika. Bank staje się przyjazny dla ludzi. Najgorsze mamy już za sobą. Wiadomo, że nie wszędzie jest tak kolorowo. Nie da się w krótkim czasie naprawić wszystkich błędów z przeszłości. Oferta Banku staje się atrakcyjniejsza. Notowania na Giełdzie rosną. Życzę w Nowym Roku samych sukcesów. Oby atmosfera w każdym oddziale była przyjazna i rodzinna :)
Robisz tylko szkodę bankowi swoimi wpisami bo zwyczajnie kłamiesz. Jeśli dostajesz za to kasę to są to źle wydane pieniądze..
Wiem tyle co widzę a ty po prostu fantazjujesz, kłamiesz i jeszcze jesteś bezczelny. Pasujesz do banku
Paweł Ko..ciński...nie jest anonimowy..pracuje w PKO BP od 10 sierpnia 2022 ..ciekawe na jakim stanowisku?? I skąd taką wiedzę o Banku czerpie...bo napewno nie że swojego doświadczenia..
Straciłam pracę w PKO, która zostań mi bez mojej winy wypowiedziana. Byłam osoba nielubiana przez kierowniczkę. Od kilku miesięcy szukam bezowocnie pracy. Potencjalni pracodawcy sugerują mi, że posiadają negatywne informacje od byłego pracodawcy na mój temat. Czy rzeczywiście bezpodstawne oczernianie mnie, wynikłej ze zwykłej antypatii (byłam pracownikiem wysoko notowanym w rankingach) przez przełożonego może być powodem niemożności znalezienia przeze mnie pracy? Wysłałam juz ponad 1000 cv na stanowiska pracy bez wymagań i dalej nic. Z kim ewentualnie rozmawia przyszły pracodawcą? (bezpośrednio z przełożonym, czy z HR?). Co może zostać przekazane na mój temat?
Większość pracodawców nie zasięga opini o pracowniku w poprzednim miejscu pracy. W małej miejscowości może być inaczej.
oficjalnie nie można zadzwonić i zapytać jak Pan / Pani x pracowała. Jak już, to nowy pracodawca może prosić o referencje, jak ma sam się kontaktować to musi mieć Twoją zgodę aby uzyskać informację na Twój temat. Istnieją także wiadomości nieformalne, czyli albo sam znam kogoś gdzieś albo ktoś z pracowników i dyskretnie się wtedy wypytuje. Osobiście wyznaję zasadę że nawet jak jest echo negatywne o kimś to jeszcze nic nie znaczy bo w miejscu pracy A ktoś mógł być źle odbierany a już w miejscu B będzie super. Ale to moja opinia. Glowa do góry, w PKO i tak nic dobrego Cię nie czekało i uwierz mi na słowo , będziesz z uśmiechem wspominać dzień zakończenia pracy w tym banku. Ja cieszyłem się tylko 2x w tym czymś jak pko .. jak dostałem pracę i jak się sam zwolniłem.
Patrzę na plany dochodowości na BO I MSP (głównie na MSP) i zastanawiam się kiedy opiekunowie odpuszcza sobie ten kwartał?
Pracowałam w PKO BP 3 lata temu, ale mam bieżącą wiedzę od moich koleżanek z byłej pracy. Niewiele się zmieniło od tego czasu. Jest to wspaniała praca dla młodych ludzi którzy mają zadatki na korpo szczurki. Co mam na myśli: Teoretyczne szkolenia mówiące o etyce i dobrze klienta trzeba pogodzić z prawdą życia - punkty punkty i punkty. Więc jak to zrobić ??? To proste zapominamy o skrupułach i za wszelką cenę dążymy do wykonania planu i premii. A jak to zrobić ??? Szybko załatwiać gotówki, przelewy, obligacje i inne nie punktowane sprawy. Rolą Doradcy "Klienta" jest sprzedaż Inwestycji, Pożyczek Gotówkowych koniecznie z Ubezpieczeniem korzystnych dla banku więc Max na oprocentowaniu i prowizji - w końcu to twoje punkty oraz wspaniałych konsolidacji gdzie klient miał pożyczkę w innym banku z przed paru lat na "przyzwoitych warunkach" i zaoferować mu przeniesienie do PKO najlepiej z dodatkową gotówką na obecnie wysokim oprocentowaniu i prowizji. Ale jak to zrobić ? W sumie rata ma być niższa od sumy poprzednich rat i jeszcze ta dodatkowa gotówka, więc co robimy ??? Klient np. miał ratę 200 zł w jednym banku i 65 zł w drugim a umowa kończyła się za dwa lata. Konsolidujmy !!! Wyciągamy okres kredytowania na 5 lat, dajemy dodatkową gotówkę i oczywiście ubezpieczenie pożyczki, rata wynosi np. 165 zł - klient się cieszy i nie patrzy na to że zamiast spłacać dwa lata to ma kredyt na 5 lat i zapłaci xxx kosztów. Ale rata jest niższa !!! Trzeba jeszcze coś zarobić !!! Może karta kredytowa na kilka naście tysięcy z przelewem na konto kilku set złotych żeby była zaliczona do punktacji na dany kwartał, a karta ląduje w szufladzie klienta i nabiera patyny bo on sam nie wie po co ją ma. A jak by z niej skorzystał to mocno się zdziwi ile to kosztuje - kto czyta te wszystkie dokumenty i jeszcze ta utrata zdolności kredytowej - bo jest jeszcze ta karta na .... Bynajmniej nie mam nic przeciwko PKO BP, po prostu tak działają chyba wszystkie banki i zatrudniając się w banku trzeba mieć tego świadomość. 0 empatii 0 skrupułów 100 % dążenia do celu I co najważniejsze twój oddział musi być w odpowiedniej odległości od miejsca zamieszkania żeby zapłakana sąsiadka nie płakała przy twoich drzwi z pytaniem DLACZEGO ??? Przecież miało być inaczej - doradca mówił że to dobre rozwiązanie i zarobię krocie, a strata na inwestycja to 20 % - porada doradcy trzeba trzymać aż się odbije i zacznie pan/pani zarabiać - chyba że nie i strata dalej urośnie. Dobre dla klienta czy banku ??? I co dalej - interesujesz się "klientem" aż zakręci się tak w pożyczki, limity odnawialne i dopuszczalne salda debetowe aż straci jakąkolwiek zdolność kredytową. A jeszcze można w między czasie ubezpieczyć mu lub jej mieszkanie lub samochód Bo u nas jest lepiej i taniej. Wszystko jest dla ludzi, ale jak klient ma świadomość minimalną o rynku finansowym to nic mu nie sprzedasz !!! Chyba że obligacje lub lokatę bez inwestycji za 0 punktów. Sorry za ten wylew przemyśleń ale właśnie wyszła moja znajoma która straciła kilka tysięcy na funduszu inwestycyjnym. Więc zdecyduj czy chcesz być przyzwoitym człowiekiem, czy wolisz być doradcą "klienta" w banku i zasłonisz lustro w łazience żeby nie patrzeć w swoją twarz jak myjesz zęby przed wyjściem do pracy lub po powrocie.
Muszę Cię rozczarować ale tak jest w 99% miejsc pracy gdzie coś sprzedajesz i masz kontakt z klientem .. Porozmawiaj z PH, agentami ubezpieczeniowymi czy od nieruchomo#ci.. Sorry ale taki mamy klimat i wątpię czy to kiedykolwiek się zmieni. Natomiast prawda jest taka że w.tym konkretnym banku jest coraz mniej chętnych do takiej pracy co widać po ilo#ci ofert pracy.
To nie jest praca gdzie kadra mówi co i jak należy rozumieć.Musisz zwalczać przyzwyczajenia zawodowe bo są niezdrowe w relacjach międzyludzkich. Pozwól że to ja będę decydował o czym piszę i co i jak interpretuję
(usunięte przez administratora)
Kogo to obchodzi? Komuś się bardzo nudzi.
PKO Bank Przyszłości - nowa strategia 2019.11.18 PKO Bank Polski zaktualizował swoją strategię przyjmując nowe, ambitne cele finansowe oraz wydłużając jej horyzont czasowy. PKO kontynuuje drogę cyfrowej transformacji zwinnie przekształcając się w Bank Przyszłości. Bank koncentruje się na pogłębianiu relacji z klientami, wykorzystując nowoczesne technologie i personalizując ofertę. PKO Bank Polski zaktualizował strategię „Wspieramy rozwój Polski i Polaków”. Lider polskiego sektora bankowego, a zarazem najcenniejsza spółka notowana na GPW, kontynuuje drogę cyfrowej transformacji. W kolejnych latach, w jeszcze większym niż dotąd stopniu, będzie wykorzystywał innowacje i nowoczesne technologie zwinnie przekształcając się w PKO Bank Przyszłości. Będzie także pogłębiał relacje z klientami przez dalszy intensywny rozwój kanałów zdalnych, wykorzystanie zaawansowanej analityki danych oraz precyzyjną personalizację oferty. Sieć banku będzie ewoluowała stopniowo w centrum doradztwa i edukacji finansowej. Po aktualizacji, strategia PKO Banku Polskiego wydłużyła horyzont do 2022 roku i zyskała nowe, ambitne cele finansowe. - Decyzje, które podjęliśmy kilka lat temu stawiając na cyfryzację, innowacje i rozwój nowoczesnych technologii, procentują w naszych dobrych i powtarzalnych wynikach, udziałach rynkowych oraz satysfakcji klientów, która jest dla nas kluczowa. Osiągnięte dotychczas efekty potwierdzają, że wybraliśmy optymalny kierunek rozwoju. Aktualizacja strategii to dalszy rozdział tej samej, dobrej historii, którą tworzymy od dekady. Śmiało wkraczamy z nią w drugie stulecie PKO Banku Polskiego. Jesteśmy dobrze przygotowani na wyzwania, które stawia przed nami otoczenie oraz uzasadnione, wysokie oczekiwania, jakie mają wobec banku zarówno nasi klienci, akcjonariusze, jak i pracownicy. Razem tworzymy PKO Bank Przyszłości . – powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego Nowe cele finansowe W perspektywie 2022 roku PKO Bank Polski zamierza osiągnąć rentowność kapitału własnego na poziomie 12 proc. obniżyć wskaźnik kosztów do dochodów do 41 proc., utrzymać koszty ryzyka w przedziale 0,60-0,75 proc. oraz osiągnąć roczny zysk netto powyżej 5 mld zł. Celem jest także efektywne zarzadzanie adekwatnością kapitałową, tak aby współczynniki kapitałowe TCR i CET1 umożliwiały wypłatę dywidendy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PKO Bank Polski?
Zobacz opinie na temat firmy PKO Bank Polski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 907.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PKO Bank Polski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 740, z czego 78 to opinie pozytywne, 263 to opinie negatywne, a 399 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PKO Bank Polski?
Kandydaci do pracy w PKO Bank Polski napisali 23 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.