Opinie o PKO Bank Polski w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy PKO Bank Polski. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie PKO Bank Polski na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PKO Bank Polski w Warszawa

IT
Kandydat
 Pytanie

Ile się zarabia najmniej na stanowisku IT typu helpdesk?

IT
Były pracownik
@IT

Na to pytanie nikt Ci wprost nie odpowie. Oferty do banku w IT wyróżniają się frazą "undisclosed salary". Po prostu nie mają czym się pochwalić. Nie warto.

Rafał
Pracownik
@IT

Na Intrze jest info że za znalezienie pracownika IT dostać można 7000 złotych więc pewnie tyle samo.kozna zarobić.

Jest to oczywiste kłamstwo
Były pracownik
@Rafał

Stawka za polecenie w 2 lata musiała by wzrosnąć 7 krotnie. Jest to nie realne.

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Jest to oczywiste kłamstwo

??? Nie wierzysz ze taka informacja jest na intrze czy uważasz że stawka jest za mała??

Nie wierzę
Były pracownik
@Rafał

Jestem głęboko przekonany, że takiej informacji nie ma na intrze. Niestety nie jestem w stanie tego zweryfikować. Co do 7k brutto to dla juniora, który jeszcze nie ukończył studiów, bez żadnego doświadczenia jako pierwsza praca jest w sam raz.

Rafał
Pracownik
@Nie wierzę

Intra co wewnętrzna strona Banku I ja mogę powiedzieć że taka informacja była ale nie wczytywałem się w nią...ale nie o to mi chodziło tylko o to że Bank skoro umieszcza takie ogłoszenia to ma problemy ze znalezieniem pracowników..a jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.

Paweł Ko
Pracownik

Dajcie znać, że jestem Wam potrzebny.

1
Róda
Pracownik
@Paweł Ko

Daje znać. Nie jesteś.

Paweł Ko
Pracownik
@Paweł Ko

Nie podszywaj się pod moją osobę ! Wymyśl sobie inny nick.

Paweł Ko
Pracownik
@Paweł Ko

Pamiętajmy, że podszywanie się pod kogoś, na przykład w social mediach, łamie nie tylko zasady życia społecznego, ale również prawo. W skrajnych przypadkach sprawca, który publikuje statusy i odpowiada na wiadomości, udając kogoś innego, może skończyć w więzieniu.

Paweł Ko
Pracownik
@Paweł Ko

Zimą myślę o marketingu bankowym.

1
Paweł Ko
Pracownik

Trochę kultury mój kochany

1
Paweł Ko
Pracownik

Przestań się podszywać! Jeszcze raz to zrobisz, a zadzwonię do Zbigniewa Z. Nie żartuję!

1
Paweł Ko
Pracownik

PKO Bank Polski zmienia się na lepsze. Po rozmowach z pracownikami słyszę w ich głosie spokój i zadowolenie. Gdy jestem w oddziale widzę uśmiech na twarzach i rozluźnienie. Stres powoli zanika. Bank staje się przyjazny dla ludzi. Najgorsze mamy już za sobą. Wiadomo, że nie wszędzie jest tak kolorowo. Nie da się w krótkim czasie naprawić wszystkich błędów z przeszłości. Oferta Banku staje się atrakcyjniejsza. Notowania na Giełdzie rosną. Życzę w Nowym Roku samych sukcesów. Oby atmosfera w każdym oddziale była przyjazna i rodzinna :)

1
Askier
Pracownik
@Paweł Ko

Robisz tylko szkodę bankowi swoimi wpisami bo zwyczajnie kłamiesz. Jeśli dostajesz za to kasę to są to źle wydane pieniądze..

Askier
Pracownik

Wiem tyle co widzę a ty po prostu fantazjujesz, kłamiesz i jeszcze jesteś bezczelny. Pasujesz do banku

Rafał
Pracownik
 Pytanie
@Askier

Paweł Ko..ciński...nie jest anonimowy..pracuje w PKO BP od 10 sierpnia 2022 ..ciekawe na jakim stanowisku?? I skąd taką wiedzę o Banku czerpie...bo napewno nie że swojego doświadczenia..

Paweł Ko
Pracownik
@Rafał

Grosz do grosza, a będzie KoKosza.

1
Bezrobotna
Były pracownik
 Pytanie

Straciłam pracę w PKO, która zostań mi bez mojej winy wypowiedziana. Byłam osoba nielubiana przez kierowniczkę. Od kilku miesięcy szukam bezowocnie pracy. Potencjalni pracodawcy sugerują mi, że posiadają negatywne informacje od byłego pracodawcy na mój temat. Czy rzeczywiście bezpodstawne oczernianie mnie, wynikłej ze zwykłej antypatii (byłam pracownikiem wysoko notowanym w rankingach) przez przełożonego może być powodem niemożności znalezienia przeze mnie pracy? Wysłałam juz ponad 1000 cv na stanowiska pracy bez wymagań i dalej nic. Z kim ewentualnie rozmawia przyszły pracodawcą? (bezpośrednio z przełożonym, czy z HR?). Co może zostać przekazane na mój temat?

Włodek
Pracownik
@Bezrobotna

Człowieku wszystko da się kupić jak masz odpowiednie środki mała @

Opiekun
Pracownik
@Bezrobotna

Większość pracodawców nie zasięga opini o pracowniku w poprzednim miejscu pracy. W małej miejscowości może być inaczej.

adam
Były pracownik
@Bezrobotna

oficjalnie nie można zadzwonić i zapytać jak Pan / Pani x pracowała. Jak już, to nowy pracodawca może prosić o referencje, jak ma sam się kontaktować to musi mieć Twoją zgodę aby uzyskać informację na Twój temat. Istnieją także wiadomości nieformalne, czyli albo sam znam kogoś gdzieś albo ktoś z pracowników i dyskretnie się wtedy wypytuje. Osobiście wyznaję zasadę że nawet jak jest echo negatywne o kimś to jeszcze nic nie znaczy bo w miejscu pracy A ktoś mógł być źle odbierany a już w miejscu B będzie super. Ale to moja opinia. Glowa do góry, w PKO i tak nic dobrego Cię nie czekało i uwierz mi na słowo , będziesz z uśmiechem wspominać dzień zakończenia pracy w tym banku. Ja cieszyłem się tylko 2x w tym czymś jak pko .. jak dostałem pracę i jak się sam zwolniłem.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Chciałam podziękować bardzo Panu Przemysławowi K za proces przeprowadzenie mnie przez etapy rekrutacji.Super kontakt, wszystko wytłumaczone, cierpiwy,uprzejmy.Dostawałam na bierząco informację co czeka mnie w kolejnych etapach rekrutacji..Rekrutacja była przeprowadzona w bardzo profesjonalny sposób.Rozmowa przeprowadzona na bardzo wysokim poziomie .Bardzo profesjonalna rozmowa ! Cały proces rekrutacyjny oceniam wzorowo. Nie spotkałam się z żadnymi pytaniami wykraczającymi poza zakres merytoryczny. Czytelnie przedstawiono mi warunki pracy na jakich będę zatrudniona oraz zadania. Cały proces rekrutacji oceniam bardzo dobrze .POLECAM pracę w PKO BANKU POLSKIM

Pytania

Pytań było bardzo dużo np: Mój najtrudniejszy klient?Jak radzę sobie z trudnym klientem ? Moje cele i wiele innych . Nie spotkałam się z żadnymi pytaniami wykraczającymi poza zakres merytoryczny.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Słupsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dyrektor
Pracownik
 Pytanie

Patrzę na plany dochodowości na BO I MSP (głównie na MSP) i zastanawiam się kiedy opiekunowie odpuszcza sobie ten kwartał?

Doradca BO
Pracownik
@Dyrektor

Już. Dochód 100% w górę, czyste szaleństwo

Aa
Pracownik
@Dyrektor

Tak u mnie też jakiś kosmos dochodowość.

MSP
Pracownik
@Dyrektor

Ale, ale, jedni doradcy ostro w górę, a innym ostro w dół. I żadnego logicznego wytłumaczenia. Po prostu ,,szczęśliwa gwiazda" zadziałała.

Opiekun
Pracownik
@MSP

Są równi i równiejsi.

Pracowałam tam
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w PKO BP 3 lata temu, ale mam bieżącą wiedzę od moich koleżanek z byłej pracy. Niewiele się zmieniło od tego czasu. Jest to wspaniała praca dla młodych ludzi którzy mają zadatki na korpo szczurki. Co mam na myśli: Teoretyczne szkolenia mówiące o etyce i dobrze klienta trzeba pogodzić z prawdą życia - punkty punkty i punkty. Więc jak to zrobić ??? To proste zapominamy o skrupułach i za wszelką cenę dążymy do wykonania planu i premii. A jak to zrobić ??? Szybko załatwiać gotówki, przelewy, obligacje i inne nie punktowane sprawy. Rolą Doradcy "Klienta" jest sprzedaż Inwestycji, Pożyczek Gotówkowych koniecznie z Ubezpieczeniem korzystnych dla banku więc Max na oprocentowaniu i prowizji - w końcu to twoje punkty oraz wspaniałych konsolidacji gdzie klient miał pożyczkę w innym banku z przed paru lat na "przyzwoitych warunkach" i zaoferować mu przeniesienie do PKO najlepiej z dodatkową gotówką na obecnie wysokim oprocentowaniu i prowizji. Ale jak to zrobić ? W sumie rata ma być niższa od sumy poprzednich rat i jeszcze ta dodatkowa gotówka, więc co robimy ??? Klient np. miał ratę 200 zł w jednym banku i 65 zł w drugim a umowa kończyła się za dwa lata. Konsolidujmy !!! Wyciągamy okres kredytowania na 5 lat, dajemy dodatkową gotówkę i oczywiście ubezpieczenie pożyczki, rata wynosi np. 165 zł - klient się cieszy i nie patrzy na to że zamiast spłacać dwa lata to ma kredyt na 5 lat i zapłaci xxx kosztów. Ale rata jest niższa !!! Trzeba jeszcze coś zarobić !!! Może karta kredytowa na kilka naście tysięcy z przelewem na konto kilku set złotych żeby była zaliczona do punktacji na dany kwartał, a karta ląduje w szufladzie klienta i nabiera patyny bo on sam nie wie po co ją ma. A jak by z niej skorzystał to mocno się zdziwi ile to kosztuje - kto czyta te wszystkie dokumenty i jeszcze ta utrata zdolności kredytowej - bo jest jeszcze ta karta na .... Bynajmniej nie mam nic przeciwko PKO BP, po prostu tak działają chyba wszystkie banki i zatrudniając się w banku trzeba mieć tego świadomość. 0 empatii 0 skrupułów 100 % dążenia do celu I co najważniejsze twój oddział musi być w odpowiedniej odległości od miejsca zamieszkania żeby zapłakana sąsiadka nie płakała przy twoich drzwi z pytaniem DLACZEGO ??? Przecież miało być inaczej - doradca mówił że to dobre rozwiązanie i zarobię krocie, a strata na inwestycja to 20 % - porada doradcy trzeba trzymać aż się odbije i zacznie pan/pani zarabiać - chyba że nie i strata dalej urośnie. Dobre dla klienta czy banku ??? I co dalej - interesujesz się "klientem" aż zakręci się tak w pożyczki, limity odnawialne i dopuszczalne salda debetowe aż straci jakąkolwiek zdolność kredytową. A jeszcze można w między czasie ubezpieczyć mu lub jej mieszkanie lub samochód Bo u nas jest lepiej i taniej. Wszystko jest dla ludzi, ale jak klient ma świadomość minimalną o rynku finansowym to nic mu nie sprzedasz !!! Chyba że obligacje lub lokatę bez inwestycji za 0 punktów. Sorry za ten wylew przemyśleń ale właśnie wyszła moja znajoma która straciła kilka tysięcy na funduszu inwestycyjnym. Więc zdecyduj czy chcesz być przyzwoitym człowiekiem, czy wolisz być doradcą "klienta" w banku i zasłonisz lustro w łazience żeby nie patrzeć w swoją twarz jak myjesz zęby przed wyjściem do pracy lub po powrocie.

Askier
Pracownik
@Pracowałam tam

Muszę Cię rozczarować ale tak jest w 99% miejsc pracy gdzie coś sprzedajesz i masz kontakt z klientem .. Porozmawiaj z PH, agentami ubezpieczeniowymi czy od nieruchomo#ci.. Sorry ale taki mamy klimat i wątpię czy to kiedykolwiek się zmieni. Natomiast prawda jest taka że w.tym konkretnym banku jest coraz mniej chętnych do takiej pracy co widać po ilo#ci ofert pracy.

Klio
Pracownik
@Pracowałam tam

Dokładnie tak niestety jest w PKO

.
Były pracownik
@Pracowałam tam

.

Dyrektor
Pracownik
@Askier

Nie zrozumiałeś wypowiedzi koleżanki.

Askier
Pracownik
@Dyrektor

To nie jest praca gdzie kadra mówi co i jak należy rozumieć.Musisz zwalczać przyzwyczajenia zawodowe bo są niezdrowe w relacjach międzyludzkich. Pozwól że to ja będę decydował o czym piszę i co i jak interpretuję

Dyrektor
Pracownik
@Askier

Nic nie zrozumiałeś...

Ida
Były pracownik
@Pracowałam tam

100 %prawdy

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Paweł Ko
Pracownik
 Pytanie

Kogo to obchodzi? Komuś się bardzo nudzi.

Pko
Kandydat

PKO Bank Przyszłości - nowa strategia 2019.11.18 PKO Bank Polski zaktualizował swoją strategię przyjmując nowe, ambitne cele finansowe oraz wydłużając jej horyzont czasowy. PKO kontynuuje drogę cyfrowej transformacji zwinnie przekształcając się w Bank Przyszłości. Bank koncentruje się na pogłębianiu relacji z klientami, wykorzystując nowoczesne technologie i personalizując ofertę. PKO Bank Polski zaktualizował strategię „Wspieramy rozwój Polski i Polaków”. Lider polskiego sektora bankowego, a zarazem najcenniejsza spółka notowana na GPW, kontynuuje drogę cyfrowej transformacji. W kolejnych latach, w jeszcze większym niż dotąd stopniu, będzie wykorzystywał innowacje i nowoczesne technologie zwinnie przekształcając się w PKO Bank Przyszłości. Będzie także pogłębiał relacje z klientami przez dalszy intensywny rozwój kanałów zdalnych, wykorzystanie zaawansowanej analityki danych oraz precyzyjną personalizację oferty. Sieć banku będzie ewoluowała stopniowo w centrum doradztwa i edukacji finansowej. Po aktualizacji, strategia PKO Banku Polskiego wydłużyła horyzont do 2022 roku i zyskała nowe, ambitne cele finansowe. - Decyzje, które podjęliśmy kilka lat temu stawiając na cyfryzację, innowacje i rozwój nowoczesnych technologii, procentują w naszych dobrych i powtarzalnych wynikach, udziałach rynkowych oraz satysfakcji klientów, która jest dla nas kluczowa. Osiągnięte dotychczas efekty potwierdzają, że wybraliśmy optymalny kierunek rozwoju. Aktualizacja strategii to dalszy rozdział tej samej, dobrej historii, którą tworzymy od dekady. Śmiało wkraczamy z nią w drugie stulecie PKO Banku Polskiego. Jesteśmy dobrze przygotowani na wyzwania, które stawia przed nami otoczenie oraz uzasadnione, wysokie oczekiwania, jakie mają wobec banku zarówno nasi klienci, akcjonariusze, jak i pracownicy. Razem tworzymy PKO Bank Przyszłości . – powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego Nowe cele finansowe W perspektywie 2022 roku PKO Bank Polski zamierza osiągnąć rentowność kapitału własnego na poziomie 12 proc. obniżyć wskaźnik kosztów do dochodów do 41 proc., utrzymać koszty ryzyka w przedziale 0,60-0,75 proc. oraz osiągnąć roczny zysk netto powyżej 5 mld zł. Celem jest także efektywne zarzadzanie adekwatnością kapitałową, tak aby współczynniki kapitałowe TCR i CET1 umożliwiały wypłatę dywidendy.

1
Benek
Pracownik
@Pko

Jak widać opinie są już tak złe, że marketing banku postanowił zalać GoWork spamem.

Paweł Ko
Pracownik
@Pko

Jagiełło już dawno nie jest Prezesem PKO Banku Polskiego.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Nieważne
Były pracownik

Również pracowałem z Panią Małgorzata. I potwierdzam wszystko co tu jest napisane.

1
Bank of the Year
Kandydat

PKO Bank Polski po raz siódmy został laureatem nagrody „Bank of the Year in Poland”. To prestiżowe wyróżnienie potwierdza, że innowacyjny i zwinny PKO Bank Polski w warunkach rosnącej zmienności otoczenia jest gotowy na podejmowanie nowych wyzwań związanych z rosnącymi oczekiwaniami klientów. - PKO Bank Polski, jako lider krajowego sektora bankowego, kontynuuje drogę transformacji cyfrowej i dzięki kolejnym innowacjom oraz rozwiązaniom technologicznym zmienia oblicze polskiej bankowości. Zaawansowane rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, blockchain, analityki danych czy digitalizacji procesów bankowych kształtują naszą zwinną kulturę cyfrową, której centralnym punktem jest klient i jego potrzeby. Mimo wymagającego otoczenia rynkowego, zmian makroekonomicznych, regulacyjnych i społecznych realizujemy ambitne cele biznesowe i dynamicznie się rozwijamy pozostając filarem stabilności finansowej milionów polskich rodzin i przedsiębiorstw. Dziękuję wszystkim pracownikom PKO Banku Polskiego, bez których osiąganie tych ambitnych celów byłoby niemożliwe. Cieszę się, że nasza praca zyskała uznanie na międzynarodowej scenie finansowej - podkreśla Paweł Gruza, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, kierujący pracami Zarządu banku. Najlepszy bank roku 2022 w Polsce PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, systematycznie zwiększa skalę działania i notuje poprawę wyniku na działalności biznesowej. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały m.in. w rynku depozytów i kredytów. Liczba klientów banku sięga 11,6 mln, a wartość jego aktywów wynosi 439 mld zł. Bank pełni ważną rolę w systemie gospodarczym kraju i konsekwentnie rozwija nowoczesne usługi oraz produkty, w tym te, oferowane w kanałach zdalnych. Aplikacja mobilna IKO oferuje coraz szerszy i stale się rozwijający wachlarz funkcji. Rekordem na polskim rynku jest liczba aktywnych aplikacji mobilnych IKO, która wynosi już ponad 7 mln. Kolejnym jest liczba transakcji przeprowadzonych w aplikacji IKO: 172 mln, co oznacza wzrost o ponad 40 proc. r/r. Bank systematycznie zwiększa udział kanałów zdalnych oraz botów w obsłudze klienta i sprzedaży. Udział sprzedaży cyfrowej dla kredytów konsumpcyjnych to już 82 proc. Rośnie też znaczenie digitalizacji procesu rozmów z klientami. Liczba rozmów realizowanych przez boty konwersacyjne banku to niemal 16,5 mln. W październiku 2022 roku, otwarty na nowe rozwiązania PKO Bank Polski dokonał pionierskiego przeniesienia jednego ze swoich oddziałów – warszawskiej PKO Rotundy do metaświata. Obecność w Metaverse bank wykorzysta do zdobywania doświadczenia i testowania rozwiązań technologicznych, które posłużą mu do rozwoju nowego kanału komunikacji z klientami oraz jego wykorzystania biznesowego w przyszłości. Konkurs „Bank of the Year” organizowany jest przez miesięcznik „The Banker” wydawany przez Financial Times Group od 1926 r. Kapituła konkursowa wybierając najlepszy bank analizuje wyniki biznesowe, strategiczne inicjatywy i kluczowe technologie, związane także ze specyfiką funkcjonowania w danym kraju. Zwycięzca w kategorii „Najlepszy Bank Roku” z danego kraju otrzymuje statuetkę nazwaną na cześć Brendana Brackena, założyciela miesięcznika „The Banker”. *** PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, a wartość jego aktywów wynosi 439 mld zł. Po 9 miesiącach 2022 r. bank wypracował 1,6 mld zł zysku netto. Spółka obsługuje 11,6 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Dzięki rozwojowi narzędzi cyfrowych, w tym aplikacji IKO, z której aktywnie korzysta 7 mln klientów, PKO Bank Polski jest najbardziej mobilnym bankiem w Polsce. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.

1
Bank
Kandydat

- W tym wyjątkowym czasie świąt Bożego Narodzenia PKO Bank Polski sam wspiera i jednocześnie zachęca Polaków do pomocy samotnym matkom i dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji. Dzięki akcji „Bank Dobrych Serc” każdy z nas może przed świętami i przez cały styczeń, w miarę swoich możliwości, realnie pomóc i tym samym dodać wiary i otuchy tym, którzy znaleźli się w życiowej niedoli. Radość i nadzieja, jaką dzięki temu podarujemy potrzebującym jest bezcenna. Zachęcam wszystkich do wsparcia, szczególnie w tym świątecznym okresie okażmy serce, liczy się każda podarowana złotówka - mówi Paweł Gruza, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego kierujący pracami Zarządu. Przekazane przez bank oraz zebrane od darczyńców pieniądze trafią do 48 Domów Samotnej Matki w całej Polsce. Zbiórka potrawa do 31 stycznia 2023 roku. Klienci PKO Banku Polskiego mogą szybko i wygodnie wpłacić dobroczynne datki w aplikacji mobilnej IKO i w serwisie internetowym iPKO. W IKO trzeba wybrać z głównego menu „Więcej” i „Pomagaj z nami”, a następnie „Pomagaj z Fundacją PKO Banku Polskiego” i „Domy samotnej matki”. W serwisie iPKO można łatwo skorzystać z wypełnionej formatki przelewu „Wpłacam darowiznę w iPKO”, dzięki temu pieniądze natychmiast trafią wprost na konto Fundacji PKO Banku Polskiego. Wystarczy wpisać kwotę i potwierdzić przelew. Osoby, które nie mają konta w PKO Banku Polskim mogą zlecić przelew z innego dowolnego banku na rachunek Fundacji PKO Banku Polskiego z tytułem „Domy samotnej matki”. Numer konta to: 66 1020 1068 0000 1902 0400 5708 W spocie telewizyjnym, który będzie emitowany w przedświątecznym tygodniu (19-24 grudnia) występuje dziecięcy zespół Małe TGD, śpiewając swój przebój „Góry do góry” w świątecznej aranżacji. „W święta naprawdę potrafimy przenosić góry, dlatego zachęcamy Was do przyłączenia się do naszej zbiórki. Ty też możesz pomóc, bo liczy się każdy ciepły gest” – apelujemy w filmie. W tym samym czasie co w telewizji, kampania „Bank Dobrych Serc” będzie też prowadzona w radiu i internecie, a w internecie kontynuowana także w styczniu.

1
Zmiany technologiczne
Kandydat

Klient banku przyszłości – świat finansów w 2030 r. Wykorzystanie technologii zajęło nam prawie pół wieku. Wprowadzenie bankowości mobilnej na smartfony – zaledwie dwa lata. Już wkrótce komunikację z bankiem zdominują wirtualni asystenci, a płatności będziemy autoryzować skanem naszych twarzy. 2019-06-10 Bliskie spotkania Szybkość wdrażania i przyswajania nowych technologii przez użytkowników zależy od stopnia zaawansowania usług bankowych. Co ciekawe w USA – kraju o wysokim stopniu zaawansowania technologicznego – dużą popularnością wciąż cieszą się czeki. Natomiast Polska jest jednym z liderów, jeśli chodzi o płatności zbliżeniowe. Według danych Mastercard, Polacy płacą zbliżeniowo o wiele częściej niż np. Niemcy. Karty zbliżeniowe w Polsce mają już 12 lat, a płatności zbliżeniowe to ok. 90 proc. wszystkich transakcji kartą w naszym kraju. Ich następcą są płatności dokonywane smartfonami, za pomocą coraz popularniejszych aplikacji mobilnych. Przyszłość komunikacji „w rękach” (ro)botów i sztucznej inteligencji Algorytmy zaczynają wykorzystywać wszelkie znane w finansach systemy emocjonalnej bliskości z naturą człowieka: od pamiętania historii i wzorców zachowań po styl komunikacji i konwersacji. Wygląda na to, że musimy pogodzić się z oddaniem częściowej kontroli cyfrowym robotom (botom), wykonującym, dzięki zastosowaniu „artificial intelligence”, pewne czynności w zastępstwie człowieka. PKO Bank Polski był zawsze w czołówce firm, które promują transformację cyfrową. Jednym z jego pomysłów jest m.in. bot rekrutacyjny tworzony przez Emplocity na Messengerze. Zamiast przekopywać się przez oferty pracy albo rejestrować w kolejnych aplikacjach, pisze się do bota na Facebooku. Emplobot zadaje kilka pytań, m.in. o rodzaj poszukiwanej pracy, posiadane umiejętności czy zarobki, a następnie sprawdza, czy są dla kandydata oferty pracy. Jeśli tak, skontaktuje rekrutowanego z pracodawcą, żeby mogli umówić się na spotkanie. Reszta należy od człowieka, bot nie pójdzie za nas na spotkanie. Przynajmniej na razie. Kolejnym podobnym udogodnieniem będzie asystent bankowy, który pomoże w załatwianiu codziennych spraw: wybierze stację benzynową, gdzie paliwo jest najtańsze, albo wyszuka bilet lotniczy odpowiadający naszym dochodom. Będzie za nas inwestował, kupował i rozliczał rachunki. Dzięki użyciu sztucznej inteligencji chatboty mogą obsługiwać typowe, powtarzalne zgłoszenia i zapytania, obniżając koszty obsługi, skracając czasy oczekiwania. Są w efekcie źródłem dobrego doświadczenia klienta. Płatność na wyciagnięcie ręki – karty i czytniki RFID Płacenie telefonami przestaje być czymś zaskakującym. Od pewnego czasu testowany jest chip RFID (radio-frequency identification – metoda przesyłania danych za pomocą fal radiowych, umożliwiających odczyt oraz zapis) wielkości kilku ziarenek ryżu, instalowany między kciukiem i palcem wskazującym. W chipie można zapisać dowolne informacje, takie jak na przykład: dane personalne, numery identyfikacyjne czy dostęp do bankowości. Rozwiązanie działa bezdotykowo, reagując podobnie jak karta paypass. Czytniki wykrywają sygnał z bliskiej odległości i dzięki temu można dokonać płatności, skorzystać z komunikacji miejskiej i otwierać drzwi biura czy domu. Jak twierdzą jego wynalazcy, chip jest nieszkodliwy dla zdrowia i zapewnia bezpieczeństwo danych, ponieważ jest tylko nośnikiem, który nie daje dostępu do przechowywanych informacji innym urządzeniom. Koszt chipa oscyluje wokół 180 dolarów, czyli ok. 650 zł. W Szwecji z chipów korzysta już ponad 4 tys. osób, a w Wielkiej Brytanii zainstalowano ok. 150 urządzeń. Naukowcy i futuryści uważają także, że usługi finansowe tak mocno splatają się z życiem codziennym klientów, że powoli stają się niedostrzegalne. Zaawansowana analiza danych, rozmowy głosowe oraz sztuczna inteligencja zainicjowały tzw. niewidzialną bankowość. Testuje się już systemy rozpoznawania twarzy konsumentów i płacenia bez potrzeby wyciągania karty kredytowej. Nowa wizja bankowości Specjaliści przewidują, że tradycyjne oddziały bankowe wkrótce znikną – już teraz korzysta z nich coraz mniej osób. Wygoda, z jaką można wszystko załatwić dzięki nowym technologiom i obsłudze serwisu przez każdego użytkownika sprawia, że proces ten będzie się tylko rozwijał. Prawdopodobnie w przyszłości pozostaną jedynie główne siedziby banków – cała reszta działalności przeniesie się do sieci. Już teraz PKO Bank Polski wychodzi naprzeciw użytkownikom ceniącym internetową i mobilną bankowość, oferując im serwis iPKO i aplikację IKO uznawaną za bankową aplikację mobilną na świecie. Szybki przelew, użyteczny interface, nowoczesny design nie będą już decydowały o tym, kto rządzi w świecie bankowego digitalu. Konkurencja przeniesie się na kolejny poziom, usług pozabankowych, otwartej bankowości, czyli szeroko rozumianego Marketplace Bankingu lub podejścia platformowego. Aleksandra Pietruczuk

1
O Banku
Kandydat

O BANKU PKO Bank Polski od blisko stu lat konsekwentnie buduje swoją wiarygodność, dbając o bezpieczeństwo powierzonych mu środków i finansując potrzeby kolejnych pokoleń polskich rodzin i przedsiębiorstw. Jesteśmy świadomi wartości marki naszego Banku, pamiętamy o jego korzeniach i pielęgnujemy blisko stuletnie tradycje. Jednocześnie stale poszukujemy nowych rozwiązań i doskonalimy wszystkie procesy zachodzące w Banku. Tworząc produkty i usługi, które wyznaczają nowe trendy na rynku, jesteśmy prekursorem innowacyjności nadającym ton dyskusji o przyszłości rodzimej branży finansowej. Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego należy do największych instytucji finansowych w Polsce, a także jest jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego zarówno pod względem skali działania, kapitałów własnych, aktywów, liczby klientów, jak i rozległości sieci dystrybucji. Jesteśmy dziś silnym i nowoczesnym bankiem uniwersalnym, łączącym tradycyjnie dominującą rolę w sektorze detalicznym z sukcesywnym wzmacnianiem pozycji rynkowej segmentu korporacyjnego i inwestycyjnego. Od 2014 roku budujemy naszą pozycję w branży ubezpieczeniowej, rozwijając nowoczesny model bancassurance z wykorzystaniem aktywów przejętych w procesie akwizycji spółek z grupy Nordea. Od lat nieprzerwanie zwiększamy swoją wartość dla akcjonariuszy, wypracowując solidne i stabilne zyski oraz utrwalając udziały rynkowe w kluczowych kategoriach biznesowych. Na koniec 2017 roku nasz udział w rynku depozytów wynosił 17,9 proc., a w rynku kredytów 17,7 proc. Jesteśmy liderem polskiej bankowości pod względem liczby prowadzonych rachunków bieżących, wydanych kart płatniczych oraz wartości udzielonych kredytów hipotecznych. Na koniec 2017 roku nasi klienci mogli korzystać z 1192 placówek, 745 agencji i 3190 bankomatów. Równolegle z doskonaleniem obsługi w placówkach urzeczywistniamy bliską nam ideę omnikanałowości. Systematycznie rozwijamy zakres i jakość usług bankowości elektronicznej (oferowanych pod marką iPKO i w ramach konta Inteligo) oraz – udostępnionej w 2013 roku – bankowości mobilnej IKO. Nasi klienci doceniają oferowane im nowoczesne rozwiązania, co znajduje potwierdzenie w dynamicznym wzroście liczby użytkowników kanałów zdalnych. Jesteśmy dumni z zaufania, którym na co dzień obdarzają nas klienci. Umacniają je niezmiennie wysokie oceny wiarygodności kredytowej nadane przez agencje ratingowe. Spółki wchodzące w skład Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego stanowią swoiste fabryki produktowe. Ich struktura jest systematycznie i konsekwentnie rozwijana, dzięki czemu nasi klienci mogą korzystać z pełnej gamy nowoczesnych, komplementarnych rozwiązań finansowych: od produktów bankowych i maklerskich, poprzez specjalistyczne usługi finansowe w zakresie leasingu, faktoringu, funduszy inwestycyjnych, funduszy emerytalnych i ubezpieczeń na życie, po wsparcie firm w prowadzeniu ich działalności. Od marca 2015 roku w ramach naszej Grupy działa także Bank Hipoteczny. Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego prowadzi także działalność na terenie Ukrainy (poprzez podmioty zależne: KREDOBANK SA, „Inter-Risk Ukraina” Spółka z dodatkową odpowiedzialnością, Finansowa Kompania „Prywatne Inwestycje” Sp. z o.o., Finansowa Kompania „Idea Kapitał” Sp. z o.o.) oraz Szwecji (PKO Finance AB i PKO Leasing Sverige AB). Zatrudnienie w Grupie Kapitałowej PKO Banku Polskiego przekracza 29 tys. etatów. Będąc jednym z największych polskich pracodawców, mamy świadomość, że jakość zarządzania kapitałem ludzkim jest jednym z głównych czynników wpływających na osiągane wyniki finansowe. Dlatego przykładamy wielką wagę do wspierania wzrostu kapitału intelektualnego i społecznego, kreując odpowiednie warunki do tego, by kultura organizacyjna sprzyjała twórczej współpracy i integracji pracowników wokół wspólnych, klarownie zdefiniowanych celów biznesowych. Od lat jesteśmy wierni idei społecznej odpowiedzialności biznesu. Utworzona w 2010 roku Fundacja PKO Banku Polskiego realizuje liczne inicjatywy na rzecz dobra publicznego, m.in. w zakresie oświaty, wychowania, pomocy społecznej, ochrony i promocji zdrowia, kultury i sztuki oraz ochrony środowiska.

1
Miłośnik
Pracownik

Najlepszy bank roku 2022 w Polsce. PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, systematycznie zwiększa skalę działania i notuje poprawę wyniku na działalności biznesowej. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały m.in. w rynku depozytów i kredytów. Liczba klientów banku sięga 11,6 mln, a wartość jego aktywów wynosi 439 mld zł. Bank pełni ważną rolę w systemie gospodarczym kraju i konsekwentnie rozwija nowoczesne usługi oraz produkty, w tym te, oferowane w kanałach zdalnych. Aplikacja mobilna IKO oferuje coraz szerszy i stale się rozwijający wachlarz funkcji. Rekordem na polskim rynku jest liczba aktywnych aplikacji mobilnych IKO, która wynosi już ponad 7 mln. Kolejnym jest liczba transakcji przeprowadzonych w aplikacji IKO: 172 mln, co oznacza wzrost o ponad 40 proc. r/r.

1
Gospodarka
Kandydat

Polska jest największym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej i 6. w Europie. Gospodarka Polski rozwija się w stabilnym tempie od ponad 25 lat i jest szóstą największą gospodarką w Unii Europejskiej, a PKB na mieszkańca kształtuje się na poziomie powyżej 70% średniej UE (wg parytetu siły nabywczej). O wyjątkowo zdrowych fundamentach rozwojowych świadczy fakt, że Polska jako jedyny kraj w Europie nie została dotknięta recesją w latach 2008-2010. Obecnie głównymi filarami wzrostu gospodarczego są eksport i konsumpcja krajowa. Stabilność makroekonomiczna Zdrowy stan finansów publicznych i możliwość długoterminowego planowania inwestycji świadczą o stabilności i przewidywalności gospodarczej. Polska jest jedynym krajem w Europie który uniknął kryzysu, a finanse publiczne pozostają w dużo lepszym stanie niż wynosi średnia unijna długu publicznego jako % PKB.

Pracownicy
Pracownik

– Siłą PKO Banku Polskiego są pracownicy. Chciałbym, aby oprócz satysfakcji zawodowej czuli się doceniani również pod względem finansowym. Dlatego wspólnie z Zarządem PKO Banku Polskiego podjąłem decyzję o wzroście wynagrodzeń oraz jednorazowej nagrodzie pieniężnej dla każdego pracownika banku. Wierzę, że przyznane podwyżki, powiązane ze stażem pracy w PKO Banku Polskim będą dodatkową zachętą do budowania i rozwoju kariery zawodowej w naszym banku – mówi Paweł Gruza, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, kierujący pracami Zarządu. Podwyżki mają na celu docenienie pracowników, którzy związali swoje życie zawodowe z bankiem i z każdym rokiem przyczyniają się do wzmacniania jego pozycji na rynku. Są również zachętą do budowania długofalowej kariery w Banku.

Paweł Ko
Pracownik

W XII edycji konkursu „Pracodawca Godny Zaufania” PKO Bank Polski zdobył najwięcej głosów członków kapituły i zwyciężył w kategorii „motywacja”. Uznanie zyskały nowoczesny system motywacyjny, bogata oferta świadczeń pozapłacowych oraz praktyki związane ze wspieraniem rozwoju zawodowego i osobistego pracowników. Lider polskiego sektora bankowego od lat jest w gronie atrakcyjnych pracodawców, a jego wizytówką są zaangażowani i zmotywowani pracownicy.

księżycowa
Inne

Pracuję w całkiem innej branży, ale jako rekruterka szukam osób do wewnętrznego działu finansów i księgowości. Jakoś od 1,5 roku zgłasza się mnóstwo kandydatów z PKO, wielu z nich podaje jako powód grupowe zwolnienia, zastraszanie, beznadziejną atmosferę i ogólny strach przed utratą pracy. Coś musi być na rzeczy skoro liczba osób jest tak duża.

Paweł Kociński PKO Bank Polski
Pracownik
@księżycowa

Bank nie zamierza zwalniać pracowników, wręcz przeciwnie. Mamy bardzo dużo ofert pracy. Nie ma żadnego zastraszania. Atmosfera w pracy jest przyjazna. Ci ludzie co się da Pani zwracają to zwykli kłamcy i (usunięte przez administratora) Proszę im nie wierzyć. Pozdrawiam Paweł

PAP
Pracownik
@Paweł Kociński PKO Bank Polski

Wakaty w PKO to ok 20%. Kierownik zespołu ma wakat, a CV żadne nie spływają. Jak już zatrudnią, to 20latkę bez doświadczenia, za to z ogromnymi wymaganiami, która w socjal mediach świeci tyłkiem i/lub cyckami.

Paweł Kociński
Pracownik
@PAP

Żyjesz chyba w jakimś innym świecie. Bank w życiu nie zatrudni 20 latki na tak poważne stanowisko. Chyba, że taka osoba okazałaby się być geniuszem. Proszę się najpierw zastanowić i nie pisać takich głupot.

PAP
Pracownik
@Paweł Kociński

No ciekawe, bo w oddziałach widzę same nowe młode twarze. W okolicach właśnie 20kilku lat. Więc może proszę nos wyściubic poza swój oddział

Były
Były pracownik
@Paweł Kociński PKO Bank Polski

O, znowu wypłynął

Onaliza65
Były pracownik
@Paweł Kociński

Już bank nie ma wyjścia, zatrudnia już osoby zaraz po średniej szkole. Młode 20-tki. U nas w oddziale też była dziewczyna 21 lat. Starsze osoby bardziej doświadczone wiedzą żeby do tego (usunięte przez administratora)

Ja
Pracownik
@księżycowa

W PKO jest klika, szczególnie w regionach. Pn wschód przoduje. Kolesiostwo jakich mało. Jest wiele nadużyć, wywalają w białych rękawiczkach lojalnych pracowników, bo taki mają grymas, a zostawiają takich co pracują nieuczciwie, bo to koleżanka lub kolega z którą wcześniej dobrze bawili się. Nie można na to patrzeć i uczciwi pracownicy nie wytrzymują.

Paweł Ko
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Dzień dobry. W jakim konkretnie oddziale tak źle się dzieje? Z góry dziękuję za informację. Pozdrawiam.

Paweł Ko
Pracownik
@księżycowa

Podaj swój numer telefonu ;)

Expracownik
Były pracownik
 Pytanie

Hej, w Pko pracowałam 3,5roku. Jeżeli wchodza tutaj potencjalni pracownicy to powiem Wam szukajcie gdzie indziej naprawde :) jest tyle firm ze ten bank nie jest Wam do zycia potrzebny. Odnoszac sie do wczesniejszych komentarzy, ze biora kazdego-oczywiscie ze tak. Na moje miejsce byl casting-cała 1 osoba sie zglosiła, to chyba o czymś swiadczy nie? Jedyna dobra rzecz tej pracy to super pracownicy- ale byc moze to poprostu moje szczescie :) + punkty na beneficie spoko zawsze wiadomo na co liczyc w ciagu roku. Sama praca to dajcie ludziom żyć…proponuje eksperyment na jeden dzien Niech sie ‘wszyscy swiecie’ z gory zamienia i pojda na kase…gwarantuje ze na drugi dzien Juz by psychoterapeuta był potrzebny :) Plany nie do ogarniecia, skarbiec, ksiezeczki, obligacje, reklamacje, 2 zmiany, oczywiscie NIE platen nadgodziny( jak w ogole za rejestracji:)) awantury o kolejki I wiele wiele innych atrakcji zapewnia pko. Liczy sie tylko sprzedaz, walic kolejke I wyzwiska, nie wazne sa procedury, nie wazne ze nie powiesz wszystkiego klientowi, najwazniejsze w biznesie sa oczywiscie punkciki. Bez punkciukow jestes nikim, nic nie robisz I nic Ci sie nie nalezy. Masz plan to ‘dlaczego nie wiecej? Dobij do 150’. Swietne jest to ze jesli ktos zrobil juz te 150% czy tez w konkretnym koszyku wiecej sie nie liczy to dyrektor Ci powie ‘ zrob,pracujemy na wspolne dobro,wynik biznesu/oddzialu/regionu/banku sie liczy’. Jezeli w kolejnych kwartalach plan nie zrobiony to poprostu jestes beznadziejny. Zaczelam tam pracowac zaraz po studiach, nie chce mowic ze zaluje tego bo kazda praca czegos uczy i tego nie wymaze ale 2 raz bym tego bledu nie popelnila. Uciekajcie jesli tylko mozecie I znajdujecie w sobie chcoiaz troche checi do tego. Kiedy powiedzialam ze odchodze to bezczelny dyrektor mi zlosliwie powiedzial’myslisz ze tam bedzie lepiej? Bedziesz klepac w komputer jak ten klepacz i Cie to zje, a Ty w ogole angielski umiesz? O wow’ Tak, Bo kiedy byl naplyw obcokrajowcow/ pozniej Ukraincow to oczywiscie on myslal tylko o punkcikach, nie zauwazyl ze jedyna osoba w oddziale ktora mogla sie z nimi dogadac I kazdemu w tym pomagala to ja :) Takze Niech nikt nie liczy tam na wdziecznosc, Bo takie pojecie nie istnieje:) co do wynagrodzenia, oczywiscie jest totalnie niesprawiedliwe ale niestety zeby placa byla wyzsza i zeby ‘starzy pracownicy nie mieli mniej niz mowi’ na to jest jedna rada-trzeba zmieniac prace co jakis czas. W tych czasach nie oplaca sie byc lojalnym wobec pracodawcy..nie ma nawet takiej opcji. Trzeba myslec tylko o sobie, oni za Was tego nie zrobia. Zostana tylko Ci ktorym staz pracy na to nie pozwala/ miejscowosc taka ze nie ma duzo ofert albo poprostu im sie nie chce. Zaczynajac prace w 2018 roku na ‘zadupiu’ dostalam 3000brutto Bo ‘inna placa w duzym miejscie a inna tutaj’ po drodze bylo wyrownanie wynagrodzenia, zmiana oddzialu na wieksze miasto, ochodzac w tym roku z 4000brutto chcialam Im tym poprostu splunac. Informacja ze od 1 stycznia 2022 maj idzie wynagrodzenie bedzie wynosilo 4K brutto, to ja sie pytam gdzie w takim razie to wielkie ‘w tym miescie tyle Bo to jednak nie wojewodzkie’. W tym roku nie bylo zadnych roznic tak? Po maturze mozna zaczac I pyk na start tyle, gdzie pracownik po kilka/nascie/dziesiat ma tyle samo…ludzie obbudzie sie. Iwonka idz dalej w tym kierunku napewno bedzie super. Moody/500+,13stki,14nastki i dodatki na prad juz sie obsluguje, moze teraz noclegownie otworz w oddzialach? Skoro juz obiskane I urzygane krzesla sa?wybor czy sie znajda :) plus zmiana nazwy by sie przydala na (usunięte przez administratora) BP. Pozdrawiam

Ruda
Były pracownik
@Expracownik

W punkt. Chciałabym jeszcze dodać, że dziwie się ludziom, którzy pracują tam x lat, mając związki zawodowe nie wywalczyli sobie wysługi lat pracując w takich warunkach.

Askier
Pracownik
@Ruda

Była wysługa lat ale została zlikwidowana przez zdaje się Zbigniewa Jagiełło. Oczywi#cie zz to klepnęły.

Doradca z KP
Pracownik
@Ruda

ZZ są śmiechu warte. Zamiast stanąć murem za pracownikami to mam wrażenie, że robią wszystko , żeby się przypodobać górze. Wstyd. Co roku na święta zapomoga !!! z własnych składek ;) Wypisałam się już dawno bo i tak wiem , że gdybym potrzebowała pomocy to nie mam co na nich liczyć. A wysługa lat jest jeszcze w wielu zakładach pracy.

Paweł Ko
Pracownik
@Expracownik

Ale masz bujną wyobraźnię. Śmiać mi się chce z takich ludzi. Bajki możesz pisać.

aaa
Pracownik
 Pytanie
@Paweł Ko

Trollu proszki nie odstawione?

Beata
Pracownik
 Pytanie
@Doradca z KP

Dokładnie zrobiłam to samo. Od stycznia minimalna płaca będzie o 16% wyższa i wyniesie 3490 a kolejne 3% w lipcu. Będzie to już 3600. Ciekawe ile wywalczą te pseudo związki. 2%?

Ona
Pracownik
@Beata

Najgorsze jest to że podwyżki przydzielają dyrektorzy. Swoim (usunięte przez administratora) więcej. Niesprawiedliwie.

Doradca_Klienta
Pracownik

Wchodzę tu od czasu do czasu i obserwuję Pana aktywność... Pisze Pan że ludziom płacą za negatywne komentarze... Dochodzę do wniosku że Panu płacą za te pozytywne. Prawda jest taka że Dyrektorzy mają swoich pupili. W każdej firmie tak jest, tu także. Fakt jest taki że w Naszym Banku zarabia się najmniej jeśli chodzi o bankowość w Polsce. Nie ma co pisać farmazony i wprowadzać ludzi w błąd. Atmosfera w oddziale zależy od przełożonych. U mnie jest super ale koleżanki w innych oddziałach nie mają tak wesoło. Mnie w pracy nie trzymają zarobki tylko stabilność zatrudnienia i ludzie - ekipę w pracy mam wspaniałą. Radzę wyciągnąć (usunięte przez administratora) i trochę zbastować bo niektóre Pana komentarze są nie na miejscu

Ruda
Pracownik
@Ona

Gadasz po prostu głupoty. Podwyżki w tym roku są od stażu pracy w tym Banku.

Paweł Ko
Pracownik
@Doradca_Klienta

Jakie Ty bzdury wypisujesz. "W naszym Banku zarabia się najmniej jeśli chodzi o bankowość w Polsce". Doradca klienta zamożnego zarabia bardzo dużo. Ktoś się już wypowiadał na ten temat, ale Ty oczywiście tego nie zauważyłaś. Poproś o podwyżkę. Pozdrawiam.

1
Doradca_Klienta
Pracownik
 Pytanie
@Paweł Ko

A co powiesz o "szaraczkach" doradcach KP? Oni muszą wiedzieć wszystko- także z tematyki innych rynków. To my jesteśmy "na wejściu". Zanim klient trafi do swojego doradcy przechodzi wielokrotnie przez naszą obsługę. Nasza praca to nie tylko wpłata i wypłata. Jesteśmy rozliczani za sprzedaż a do tego: obsługa archaicznych książeczek, sprawy skarbcowe, obligacje, spadki i td.. Doradcy BO zarabiają ładnie ale często nie mają nawet połowy wiedzy produktowej jak my co kończy się tym że ostatecznie klient i tak wraca do nas...

Paweł Ko
Pracownik
@Doradca_Klienta

https://media.pkobp.pl/219059-pko-bank-polski-po-raz-kolejny-podnosi-wynagrodzenia-pracownikow

Go go go go
Były pracownik
@Expracownik

Znaczna część dyrektorów, szczególnie z z Podkarpacia i Lubelszczyzny to "dyrektorzy z zawodu" od czasów transformacji gospodarczej, zero kompetencji i wiedzy menedżerskiej Nawet stosując (usunięte przez administratora)nie wiedzą. Ze to robią. Zresztą wykrzykniki widoczne dla Całej Polski w crm nie są niczym nadzwyczajnym. Kadra dyrektorska to pożyteczne idioci do brudnej, szlamowej roboty. Przeważnie prostacy w ogólnym zachowaniu. Oczywiście nie tyczy się to wszystkich

Ania
Kandydat
@Go go go go

Potwierdzam , kompetencje dyrektorów na Podkarpaciu oraz menedżerów z Lubelszczyzny żenada .

Zofia
Inne
@Doradca z KP

A miałaś faktycznie taką sytuację, że poszłaś po pomoc i Ci odmówili? Z Twojego opisu to zastanawiam się, czym się taki związek różni od słabego działu HR w jakiejś firmie, jeśli naprawdę za ludźmi nie stoją?

Irek
Pracownik
 Pytanie
@Paweł Ko

Bardzo dużo to znaczy ile?

Askier
Pracownik
@Irek

Przecież ten wynajęty (usunięte przez administratora) wie.. Wkleja swoje wypociny żeby przykryć wpisy pracowników jak to faktycznie wygląda.

Paweł Ko
Pracownik
@Askier

Klienci Banku PKO BP są bardzo zadowoleni. Wystarczy poczytać ich opinie dodane w Google. Większość przyznaje najwyższą ocenę, czyli 5 gwiazdek. Pracownikom krzywda też się nie dzieje, a z każdym miesiącem będzie już tylko coraz lepiej. Ty Askier daruj sobie komentarze bo jesteś żałosny i nudny.

Paweł Ko
Pracownik

Większość opinii w Google jest prawdziwa. PKO Bank Polski jest bardzo dobrze oceniany. Za tworzenie, pozyskiwanie i zamieszczanie fałszywych opinii w sieci grozi kara finansowa.

Askier
Pracownik
 Pytanie
@Paweł Ko

Cos taki nerwowy trollu? Wklejanki bzdetów nie pomagają i idą opierd. le z góry? Pamiętaj wynajęty kłamco: nachalna propaganda i wpisywanie bzdetów, kłamstw i półprawd to nie ta droga

Faja
Pracownik
@Paweł Ko

Prawdziwe są te negatywne . Pozytywy są delikatnie mówiąc sugerowane przez obsługę , bo jest nacisk na nie. Czyli następne priorytety od priorytetów i następne tabelki z wynikami ;) ;) ;)

długoletni klijent.
Inne

Jestem szokowany zachowaniem pracownic Olsztyńskiego. banku P.K.O bp SA . Informuje ich ze Wspólnota Mieszkaniowa chce pobrac kredyt i podstawia dokumenty nierzetelne , na co naraża bank na straty. A Pracownica na to a co to Pana interesuje . Mówię ze interesuje ze większa ilośc ludzi nie będzie płacić i nie wyraza zgody. Na to Pani to nie Pana sprawa my nie zrezygnujemy przydziału kredytu. Pytam czy wy sprawdzacie czy klijent jest rzeteny . Odpowiedz czy wam to odpowiada czy nie i tak udzielimy kredytu. Jak tak szastają to trzeba zrezygnować z tego banku .a jestem ja i moja rodzina przeszło 35 lat.

Paweł Ko
Pracownik
 Pytanie
@długoletni klijent.

Dzień dobry. W Olsztynie jest kilka placówek Banku PKO BP. Może Pan powiedzieć o jaki Oddział chodzi, przy jakiej ulicy? Z góry dziękuję za informację. Pozdrawiam :)

Teresa
Pracownik
@długoletni klijent.

(usunięte przez administratora).

Zostaw merytoryczną opinię o PKO Bank Polski - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PKO Bank Polski?

    Zobacz opinie na temat firmy PKO Bank Polski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 913.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w PKO Bank Polski?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 744, z czego 78 to opinie pozytywne, 266 to opinie negatywne, a 400 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PKO Bank Polski?

    Kandydaci do pracy w PKO Bank Polski napisali 23 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

PKO Bank Polski
1.8/5 Na podstawie 626 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PKO Bank Polski
Przejdź do nowych opinii