ale porażka normalnie kosmos
xx - 2010-11-24 14:22:47 Powiem tylko tyle: Pracowalam tam swego czasu i bardzo sobie chwalilam pracę w logitelu. Niestety musiałam zrezygnowac z powodu przeprowadzki ale to juz mniej ważne. Prawda jest taka może i jest rotacja ludzi ale tak naprawdę o to chodzi-zostają sami najlepsi a już przynajmniej Ci którzy poważnie podchodzą do swoich obowiązków. Każdy ma szanse na poprawę w momencie kiedy sobie nie radzi i napewno może liczyć na pomoc. W każdym CC tak wygląda praca. Jesli pracownik olewa swoje obowiązki pomoc przełozonych nic nie daje, nawet nie zarabia na siebie nie mówiąc już u przynoszeniu dochodu firmie poprostu nie ma racji bytu. Nikt nie zostaje zwolniony za darmo. Kadra na początku działania firmy starała się stworzyć przyjazną atmosferę bez cisnienia na zasadzie relacji, nie skłamie mówiac, nawet koleżeńskich. Jednak większość Ale LIPA - od razu widać, że posta nie napisał konsultant :)) Po co "Kadra" podszywa się pod konsultantów i pisze takie posty? Przecież to śmieszne :)) takie zwroty: "Kadra i "dzieciaki" zdradzają dokładnie kto to napisał :))
A niby czemu nie można pracować w innym CC przez 3 lata ?
TEAM LIDERZY STRASZĄ ZE PRZEZ 3 LATA NIE MOŻNA PRACOWAĆ W INNEJ FIRMIE CALL CENTER ZE NIBY TAKIE UMOWY PODPISYWALIŚMY! ZAL PO PROSTU!!!! FIRMA UPADA I BOJA SIĘ ZE WSZYSCY NAGLE ODEJDĄ!!!
Powiem tylko tyle: Pracowalam tam swego czasu i bardzo sobie chwalilam pracę w logitelu. Niestety musiałam zrezygnowac z powodu przeprowadzki ale to juz mniej ważne. Prawda jest taka może i jest rotacja ludzi ale tak naprawdę o to chodzi-zostają sami najlepsi a już przynajmniej Ci którzy poważnie podchodzą do swoich obowiązków. Każdy ma szanse na poprawę w momencie kiedy sobie nie radzi i napewno może liczyć na pomoc. W każdym CC tak wygląda praca. Jesli pracownik olewa swoje obowiązki pomoc przełozonych nic nie daje, nawet nie zarabia na siebie nie mówiąc już u przynoszeniu dochodu firmie poprostu nie ma racji bytu. Nikt nie zostaje zwolniony za darmo. Kadra na początku działania firmy starała się stworzyć przyjazną atmosferę bez cisnienia na zasadzie relacji, nie skłamie mówiac, nawet koleżeńskich. Jednak większość "dzieciaków"-bo nie można nazwać ich inaczej -zaczęla to wykorzystywać na każdy możliwy sposób. Nie przychodząc do pracy, przekraczając notorycznie przerwy(ktorych i tak jest wiecej niż gdziekolwiek indziej),nagrywajac sie na poczty po godzinie lub wiecej bądź siedząc na dialingu-sądząc, że mogą sobie na to pozwolić bo byli na piwie firmowym z Kadra. To jest smieszne;) W LOGITELU biorą pod uwagę nie tylko wyniki ale także podejscie do pracy. To nie jest przedszkole. Jeżeli komuś zależy i chce pracować zostaje to docenione pod każdym względem: może bardzo dobrze zarobic a nawet wybić się wyżej. Jesli komuś to nie odpowiada . np stawka ( a najlepsi za moich czasów wyciagali nawet ok 4000 zl) lub jest za malo ambitny można szukać pracy gdzie indziej z tym że tak naprawde wszedzie bierzę się pod uwagę tylko rzetelnych pracowników. Z mojej strony tylko jedna rada na przyszlośc do "grupy zwolnionych" ktorzy dobrali się do tego forum zamiast wylewać swoje żale niech sie weźmie do roboty bo jeszcze nie raz dostaną po tylkach za swoje lenistwo i kombinatorstwo w kazdej innej firmie:) pozdrawiam
XX - 2010-11-04 19:47:27 Pewnie masz na myśli [usunięte przez moderatora],yyych nie cierpię go. jak nie jesteś z call center, to nie masz z nim nic wspólnego, a tamta osoba może miała na mysli właściciela..? A komentarze, że zwalniają za nic są bezpodstawne. TZW czterooki jest kompetentny. Jesli ktoś chce zarobić, na pewno zarobi.
Pewnie masz na myśli [usunięte przez moderatora],yyych nie cierpię go.
Dzieki za pozdrowienia. Wzajemnie wszystkiego dobrego.
Zwróć uwagę, że na umowie mamy napisane, że rachunki nie są do 10 tylko będą realizowane 10 dni od momentu podpisania umowy. Trzeba czytać co się podpisuje.
Marnotrastwo czasu, w sumie klimat okej, ale podejscie do czlowieka zadne. Perspektywy zadne, chyba ze lizesz i sie z tym dobrze czujesz. Jednego tygodnia mozesz byc na ustach wszystkich, bo masz najlepsze wyniki, drugiego zostajesz ZWOLNIONY, bo miales troche niefarta i klienci malo wzieli. Paradoks? Nie to realia logitela. Grubo sie zastanow, zanim sie tak wybierzesz. Od liderki kacem wali, za to od Ciebie juz nie moze. Porazka, przykra przygoda
14 pazdziernik mamy sobie dzisiaj pensje maja byc do 10 a co a na moim koncie pusto :/ ale przelewy twierdz ze byly wyslane 3 dni temu a w h ludzi nie ma kasy POLECAM JEZELI KTOŚ JEST WOLONTARIUSZEM I LUBI ROBIC ZA DARMO !!!!!!!
14 pazdziernik mamy sobie dzisiaj pensje maja byc do 10 a co a na moim koncie pusto :/ ale przelewy twierdz ze byly wyslane 3 dni temu a w h ludzi nie ma kasy POLECAM JEZELI KTOŚ JEST WOLONTARIUSZEM I LUBI ROBIC ZA DARMO !!!!!!!
moze panstwowa inspekcja pracy to oceni? albo ten gosc w okularach ktory sie tam czesto kreci wlasciwie nie wiem kim on jest ale dziwny jest
mam pytanie... oni ustalaja godziny pracy czy grafik jest elastyczny..
firma przędzie cienko....a te teksty powyżej na zachętę to chyba handlowcy piszą!
Zgadzam się, pracuję tam ponad pół roku i bardzo sobie chwalę. Systemy motywacyjne są i to nie byle jakie (można wygrać aparat cyfrowy, dzięń wolny płatny, kasę na imprezę firmową, drukarkę, dvd etc). stawka też niezła - w tej chwili mam 12zł brutto + prowizje za sprzedaż + premia za min przepracowane 160godz 160zl, atmosfera również bardzo fajna bez spięć, świetni ludzie (często są organizowane wyjścia na piwo i do klubów) i co najważniejsze - jest możliwość awansu i rozwoju, przeprowadzane były konkursu na różne stanowiska. Tak że z czystym sumieniem polecam pracę w cc w Logitelu ;)
Osobiście uważam że firma jest na bardzo wysokim poziomie a w kilku już jej podobnych pracowałem, każdy kto tylko chce może się tu nauczyć bardzo dużo w temacie sprzedaży no i jest zawsze motywacja.Tylko Ci którym się nie chce lub nie nadają się do tego typu pracy narzekają a każdy kto che się uczyć i zarabiać natrafi tu na super warunki.Kto nie przegina i jest na poziomie nie spotka sie tu na pewno z krzywdą.Lament słychać zawsze ze strony miernot które nic nie potrafią i nie wkładają choćby odrobiny chęci i zaangażowania. A to baza słaba , a to lider nie taki , a to kadra źle sie patrzy , na dworzu pada i ściany są zbyt białe - beznadziejne wymówki. Polecam każdemu kto ma w sobie chęci...dla obiboków rzeczywiście nie ma tu miejsca bo są zwalniani.... PS. a bazy są naprawdę super .....
Tak - ciekawe jak robic wyniki na takiej "świetnej" bazie....
Dla mnie to się mijają te negatywne komentarze z tym co jest na prawdę w tej firmie. Chyba Ci ludzie, którzy tak piszą to są sfrustrowanymi zwolnionymi pracownikami. W żadnym call center nie jest lekko więc nie rozumiem czego się oczekuje ?! Pochwał i poklepywaniu po plecach, że nie może firma zarobić?! Transakcja jest wiązana wiadomo,że jeśli nie zarabiasz na firmę to Cię zwolnią;]
najgorsza firma w jakiej mozna pracowac.. pełna kłamstw, obłudy i niekompetentnych kierownikow