Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Union Montage Sp. z o.o.

Pracowałeś w firmie Union Montage Sp. z o.o. i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-07-04 21:39:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak najbardziej odradzam te biuro,jedyne co dobrze robią,to walą scieme i robią ludzi w konia.Opowiem to na podstawie historii mojego wyjazdu.Pewnego dnia bedac w biurze pan prezes zaproponowal mni prace przy \\\"BOLIDACH\\\" na początku myslalem,ze sobie jaja robi albo cos,to spytalem go sie ponownie.Co do pracy,to nie mogl okreslic warunkow pracy,bo jedyne co wiedzial,to wlasnie owe BOLIDY.Po przeczytaniu umowy i poszperaniu w internecie odnalazlem firme MUBEA-CARBO-TECH.Oczywiscie pan prezes mowil,ze to jest pewna praca i ze wysyla tam 150-200osob(roznie mi koledzy mowili),w zwiazku z czym nasza 9iatka pojechala tam \\\"przecierac szlaki\\\".Dojechalismy bezproblemowo na miejsce noclegu,ktorym okazal sie zwykly pokoj hotelowy,bez lodowki ani kuchenki.Pokoje byly 2 badz 3 osobowe.W pokoju 3osobowy jedna osoba spala na dostawce,a dwie pozostale na łozku małzenskim.Zgodnie z opisem na umowie,nasza zmiana zaczynala się punkt 7.00,wiec jako dobrzy pracownicy pojawilismy się przed biurem firmy MCT przed 7 rano.Tutaj spotkalo nas 1 powazne zaskoczenie,mianowicie calowalismy klamke owej firmy przez godzine,po czym zostalismy przyjeci do recepcji,na ktorej czekalismy kolejne 1,5 badz 2 godziny.Po przyjeciu przez szefa kadr zakladu okazalo się,ze umowa podpisana przez nas,a union montage,a firme podpisującą umowe z MUBEA jest wiele roznic. przykladowo okres pracy dla UM to ok. 3 miesiace,natomiast w umowie z firma MUBEA widnial minimalny okres pracy - 9 miesiecy,a jak dobrze wiadomo w okresie wakacyjnym wyjezdzaja przewaznie studenci,uczniowie itp. szef MUBEA wyjasnil nam,ze moze nas zatrudnic na stale,a okres 3 miesiecy to przyuczenie do pracy ( z wiadomych przyczyn.Wyjasnil nam to w prosty sposb- 1kg stali kosztuje ok. 3e,natomiast 1kg carbonu ok. 100e) po zatelefonowaniu do biura w raciborzu,dostalismy (usunięte przez administratora)ponieważ według prezesa mielismy powiedziec,iz uczymy sie zaocznie.Mało tego,po powrocie do hotelu,spotala nas koleja niemila sytuacja.Biuro nie dogadalo się z szefowa hotelu,przez co chciała abysmy zaplacili za hotel z własnej kieszeni.w ten sposob zostalismy zmuszeni do opuszczenia pokoi oraz Austrii.Niepolecam tego biura na przyszlosc.PODOBNO MA DO TEJ FIRMY WYJECHAC PARE BUSÓW,WIEC OSTRZEGAM OSOBY ZAPISANE,JAKO POMOCNIK,ZE ZWIEDZĄ SOBIE AUSTRIE I TYLE...
zdjecie uzytkownika
m - 2011-07-05 14:34:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to prawda zgadzam się z tym wszystkim co tu napisano.Mnie też tak potraktowano i co jeszcze to nie mają żadnych prac dla pary,ogłaszają się w radiu a jak człowiek przychodzi to zgrywają bohaterów że trzeba umieć język perfekt ale pracy i tak nie mają.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-07-09 13:51:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam. Ja chciałbym jeszcze dodać że jak te kutasy majom coś zrobić tzn. przesłać chorobowe, załatwić urlop albo jakiś świstek z Austrii to trzeba się na dzwonić żeby to załatwili ale i tak nieraz oleją sprawę a jak są problemy to potem siedzą cicho, nie polecam chociaż pracowałem przez tą firmę trochę i nieraz samemu musiało się załatwić jakieś sprawy bo oni tego by nie zrobili. >>>NIE POLECAM NIKOMU
zdjecie uzytkownika
www - 2011-08-21 12:41:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
omijać te biuro szerokim łukiem, kantują na kasie, praca tam wygląda tydzień w austrii 3-4 tygodnie w domu. Pierwszeństwo mają koledzy od pracowników dla których praca jest cały rok... totalny brak kompetencji pracowników. skandaliczne mieszkania za granicą (za które trzeba płacić nawet 100 zł dziennie ) !!! stawki i umowy o prace nie zgodne z niemieckim kodeksem( umowa niemiecka praca w austrii przez 3 pośredników żeby było truniej coś udowodnić)
zdjecie uzytkownika
ewelina - 2012-02-02 19:59:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie zgodzę się z moimi poprzednikami pracowałam przez ta Firmę przez dłuższy oktes czasu, byłam bardzo zadowolona i polecam wszystkim. Można dobrze zarobic, a warunki mieszkaniowe też były ok.
zdjecie uzytkownika
gg - 2012-02-07 20:17:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
co ewelina szef ci kazal napisac cos dobrego o tej firmie
zdjecie uzytkownika
Pracownik - 2012-02-29 14:50:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ci, którzy negatywnie się wypowiadają są albo osobami, które poleciały po pierwszym dniu za to, że nic nie umieją albo po prostu nie umiały potwierdzić swoich umiejętności i wywalili ich z buasteli na początku. Ja pracuje w tej firmie juz drugi rok. W biurze niemam najmniejszych problemów z dogadaniem się. Może pracownicy traktują niektóre osoby tak jak zostają potraktowani oni sami, nie pisze tu o c [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stwie z ich strony, ale c [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stwie niektorych osob co przychodza do biura. Na budowie nazywamy ich bohaterami po pierwszej wyplacie. Dostanie do reki pare euro i juz kozaczy kim nie jest!
zdjecie uzytkownika
Austriak - 2012-03-16 14:37:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Popieram.
Ludzie co w biurze robią c [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stwo przyjezdzajac z bausteli, to pajace, nieraz bylem swiadkiem jak sie sami odnosza do pracownikow a potem sie dziwia jak komus nerwy puszczaja... NO ILEŻ MOŻNA WYTRZYMAĆ????
zdjecie uzytkownika
byly pracownik - 2012-03-19 13:12:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Teraz sie powoli znowu rozgladam za praca, bo sezon sie zaczyna i znowu bede tam pracowal bo od 2 lat jezdze z Union i nigdy nie mialem sie zle, a jak komus cos nie pasuje niche lepiej idzie i drzewa na zime se za wczasu narabie a nie pisze glupoty, to prywatna zemasta albo po prostu zniechecenie innych do wyjazdu zebyscie mieli sami miejsce?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2012-04-19 11:32:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jaka ta była praca? Czy ktoś pracował już jako pokojówka i może się wypowiedzieć?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2012-04-30 18:49:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a jak warunki mieszkaniowe?
zdjecie uzytkownika
Oszukana - 2012-05-22 10:53:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja też pojechałam z tej firmy i bardzo żałuję. Oszukali mnie, a pani (usunięte przez administratora)to jest najlepsza w ściemnianiu. A oto moja historia... Pojechałam pracować do Hotelu, Wszystko było super aż do pierwszej wypłaty, okazało się że zamiast 12godzin pracy dziennie płacili mi za 9, bo tak się umówili z szefem wiec co dziennie 3 czasem 4 godz robilam za free..... no i jak sie chcialam zwolnić to zaproponowali mi 400e premi, a że to była kwestia 3 dni to stwierdziłam oki, trochę odbije sobie te nadgodziny... No i jak można było się spodziewać..... oczywiście pani (usunięte przez administratora)wyparła się.... Co za C [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stwo
Ludzie jak się zdecydujecie jechać z tej firmy bierzcie wszystko pisemnie bo zrobią z was kretynów, no i mając dowód możecie starać się o to żeby wam oddali to co się wam należy....
zdjecie uzytkownika
kolejna oszukana osoba - 2012-07-18 22:58:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miejscowka na wojska polskiego to tylko centrum do pierdzenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nic nie wiedza, wysylaja ludzi byle gdzie, bo pewnie od kazdej wyslanej osoby maja niezlyt profit!!!!! Czlowiek na miejscu dowiaduje się co jak, gdzie i kiedy jak juz wyda kase na pozdóz, jedzenie itp... Po przyjezdzie okazje sie ze praca jest poprostu nieoplacalna!!! Omijajcie szerokim lukiem!!!!
zdjecie uzytkownika
kolejna z wielu oszukanych osób - 2012-12-07 12:54:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia! zamiast zarobic straciłem na telefony dojazdy itd bo tak potrafią w biurze pomóc w razie jakichkolwiek problemów.. Nie polecam nikomu nawet wrogowi..
zdjecie uzytkownika
ja yhm - 2013-02-11 15:49:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak ktoś wylatuje jednego dnia z dwóch budów i w tym z jednej za to, że zaspał do pracy bo ''kolega mu kazał spać" to chyba jest ewidentna wina pracownika a nie ludzi z biura.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-05-22 18:06:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kolejna z wielu oszukanych osób piszesz "Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia! zamiast zarobic straciłem na telefony dojazdy itd". A możesz napisać coś więcej na temat tego jak się pracuje w Union Montage? Bardzo proszę o pomoc ponieważ za parę dni mam tam rozmowę w sprawie pracy. Ile tam naprawdę siętam zarabia mesięcznie?
zdjecie uzytkownika
andrzejB - 2014-01-15 13:14:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Mógłbym wiele o tej firmie napisać ale nie napisze bo niewiele o niej wiem a w zasadzie to nic
zdjecie uzytkownika
marcin - 2014-01-18 17:06:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To może jednak ktoś napisze cos o union montage, bo komentarz wyżej wnosi tyle co nic, nie wiem w ogóle po co się pojawił...
zdjecie uzytkownika
Adamo - 2014-03-11 12:27:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ta firma to pomyłka nie polecam !!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
instalator - 2014-05-06 13:43:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
za czasów Rajmunda było w miarę ok potem posadzili tam jakiś baranów!i tak firma zeszła na psy.Już tam nie pracuje i nie muszę się z nimi użerać!!!!!nie Polecam
zdjecie uzytkownika
szukam pracy - 2014-05-28 14:59:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
konkretnie, da sie wyzyc za pensje w union montage? pytanie też do czytających ten wątek. pilne - szukam pracy
zdjecie uzytkownika
bandit - 2014-05-28 15:00:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Widziałem jakieś dostępne posadki, ktoś, coś? Potrzebuję jak najwięcej opnii. Podajcie i plusy i minusy najleppiej
zdjecie uzytkownika
Gandalf - 2014-05-29 19:26:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@bandit, to może napisz co za dostepne posadki widziałes w Union Montage, co Cie najbardziej zainteresowało?
zdjecie uzytkownika
karol - 2014-05-30 17:59:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jakieś bardzo zróżnicowane te opinie.. czy da sie dobrze zarobić w UM jak ktos sie przykłada? i czy sa jakies mozliwości awansu? napiszcie bo widzialem ze firma sie rozwija i szuka nowych osob, dzieki ;)
zdjecie uzytkownika
grot - 2014-09-09 17:15:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
oni oferują rozumiem wyjazdy zna roboty, ale plis zapodajcie jakieś info na jakie dokładnie zlecenia się jedzie i jakie na nich jest ewentualne ryzko szwanku zdrowia albo takie rzeczy podobne. mozna sobie coś konkretnego wybrac czy jakoś losowo to u nich działa? żeby się w jakiś obozowy koszm ar nie wpakowac się boję:/
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Union Montage Sp. z o.o.
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x