Wie ktoś może kiedy skończy się ten cały cyrk na kółkach? Epidemia epidemią, ale się już prawie skończyła a my dalej stoimy w miejscu. Zero godzin zero wypłat a ludzie by chcieli normalnie zarabiać jak wcześniej. Tylko u nas w firmie dzieją się takie bez sensowne rzeczy. Nawet sklepu nie można zamknąć żeby normalnie iść na przerwę ciagle wydziwiają. Mam nadzieje ze w końcu pomyślą o innych ludziach a nie tylko o sobie.
A jaki masz problem chodzić na 6h i kolejna na 6h?wtedy przerwa Ci nie przysługuje i z głowy problem masz
A jak mam na nią iść skoro ludzie ciagle chodzą po sklepie ? Chyba ktoś musi ich pilnować. No chyba ze mam ich zamknąć czy wygonić ale chyba nie wypada.:)
Tłumaczyć jak dzieciom...wymieniacie się zmianami więc jedna przychodzi na za piętnaście logicznie liczy kasetkę itd , a ranna schodzi za piętnaście do domu czyli ma niepełne 6h, wieczorem druga schodzi pół h wcześniej i też ma niepełne. Jak już taki wielki problem macie żeby to rozwiązać, swoją drogą więcej przerw macie w trakcie tych godzin niż myślicie, już każda wielce nieprzerwanie pracuje przez 6h jasne. Problem też wielki zamknąć na 15 minut, tego to zupełnie nie rozumiem co stoi na przeszkodzie
Ja nie wierze w to co czytam, jestem ciekawa kto się wypowiada na temat tego jak się pracuje na takich zmianach bo na pewno nie ktoś kto pracuje na sklepie. Jeszcze na początku można było to zrozumieć bo faktycznie ludzi nie było jakoś dużo także wszystko można było pogodzić, ale teraz jak już prawie wszystko wróciło do normy. Instrukcje do wykonania na już, obsługa na sklepie, dostawa obsługa na kasie i to ma zrobić jedna osoba, której przecież nie należy się przerwa bo ma jej dużo w ciągu dnia. No śmiech na sali. Jeszcze dojdzie do tego, że będą nas sprawdzać czy faktycznie chodzimy na te przerwy czy pracuje bo przecież formy nie stać żebyśmy byli na przerwie i nie płacą nam za to... Cyrk na kółkach.
Czy tłumaczyć jak dzieciom?! Tak !!! Czy tutaj jest wszystko logiczne ?! Nie!!! Dlaczego jak wróciliśmy do pracy czyli 4 maja tzw. Przedstawiciele firmy kierownik i RKS nawet nie raczyli wysłać jakiegokolwiek emaila, ze spuszczajcie kratę i róbcie przerwę?! Przecież to oczywiste, w końcu jesteś tylko ty sama w sklepie , No pewnie! Czego nie rozumiesz !?? Trochę w tym wszystkim zabrakło wyrozumiałości i wsparcia dla pracowników, bo nie cyferki tworzą biznes a Ludzie ..
Ojej takie biedne nieporadne ojojoj, tak ciężko wpaść na pomysł by zamknąć sobie na 15minut sklep, no wybitne myślenie rzeczywiście tutaj potrzebne . Dzwonicie do rksa z pier do la mi non stop średnio co pół godziny , a tutaj skoro nie potraficie podjąć prostej oczywistej decyzji zamykam wieszam kartkę przerwa do godz 13:15 i idę jeść, to problem zadzwonić nagle czy można tak zrobić? Wieszam kartkę, zamykam i czesc... po sprawie, a nie szukanie problemu na siłę
Łatwo się mówi jak się siedzi na tym l4 w domu nie? :D Jakoś kazdy kto pracuje od tego 4 maja dobrze rozumie ze to wszystko wcale nie jest taka łatwa sprawa owszem jakoś sobie radzimy a dlaczego bo jakoś musimy skoro nikt się nie zainteresuje jaka jest sytuacja czy jest nam potrzebna pomoc na sklepie Czy nie jesteśmy zdani sami na siebie. Jeśli firma by była chociaż trochę ogarnięta i pomyślał o swoich pracownikach zrobiłaby chociaż tyle co tydzień w wybrany dzień VM i inne zadanka i minimum dwie osoby a nie ze wymyśla w kazdy inny dzień i jedna osoba musi latać po całym sklepie raz robić ich wymyślane zadania a raz ludzi pilnować i obsługiwać. Nigdy tak nie robili wiec nie wiedza jak to jest jakby sobie tak postali sami na sklepie te przynajmniej pare h to by wiedzieli jak to jest łatwo się kieruje wszystkim z biureczka.
@Aloha jak zamknąć sklep na 15 minut będąc sklepem w galerii handlowej kiedy przez cały czas, średnio około 5-10 osób jest na salonie? Mam podejść i poprosić, "sory ale teraz przerwa?" O ile w sklepie ulicznym może by takie zamknięcie na przerwę uszło to w galerii już nie.. raz że klienci a po drugie w galeriach nikt nie zamyka sklepu na 15 minut, bo to wiąże się z zasadami obowiązującymi w CH. Także jeśli ktoś mówi, że nie ma takiej możliwości to jej nie ma i uwierz w to
Pierdoły gadasz. Galerie wydają tabliczki sklepom (możesz o nią poprosić) z napisem, że wracasz za 15 min! Przerwa każdemu przysługuje.
Zgadza się, to strona ,gdzie zostawia się swoją opinie o pracodawcy. Trzeba było sobie stworzyć grupę na Messenger jak maja kierownicy i tam wypisywać te wszystkie info o ZUS, zasiłkach itd. Oczywiście to przykre, ze teraz wszyscy muszą czekać za swoimi pieniędzmi, ale przykre było tez to kiedy kierownicy i RKS namawiali na branie tych wszystkich zasiłków i L4!!! Co do samej pracy, ktoś w jakimś komentarzu nie raz pisał „ Jak się Tobie nie podoba, to zmień pracę!” Pewnie, nie zawsze jest tak jakbyśmy tego chcieli, wiec tkwimy w tym co jest „ bo z braku laku dobry kit” znacie to ?! Bo kurde, pieniądze jeszcze nie rosną na drzewie. Sama praca byłaby Ok, gdyby kierownik myślał bardziej o pracy i swoim zespole a nie wychodził o 13 albo 14 do domu. To nie biuro! W sklepie zawsze jest coś do pracy. Jak ktoś myśli inaczej, to pomylił stanowiska! Tak było przed pandemią. Teraz praca w Szachownicy ?! Brak słów
(usunięte przez administratora)
Tylko, że wszystko byłoby okej, gdyby nie kłamały, że wszystko jest wysłane, a co chwila czegoś brakuje w ZUS, i czeka się od kwietnia na odpowiedź z od ZUS. Lub się nie odbiera telefonów...
Ja dziś rozmawiając w ZUS, usłyszałam de dopiero firma dostarczyła dokumenty 22 maja.. A problemy z wypłatami są od marca. Więc księgowa ma poczucie czasu..
Ludzie ogarnijcie się! Nas jest około 400 osob, gdzie co chwile ktoś chodzi na urlopy, zasiłki, chorobowe itp. W kadrach tej firmy pracują 2 osoby które nie mają ośmiu rąk. Nie zdajecie sobie nawet sprawy ze ZUS Was spławia mówiąc ze nie ma dokumentów, ZUS ma taki sam (usunięte przez administratora) co każda instytucja w okresie epidemii. Po drugie, kadry udzielają rzetelnych informacji jeśli tylko mają wiedzę w tym temacie a po trzecie nagraną rozmowę możesz sobie wsadzić wiesz gdzie. Gorąco pozdrawiam środkowym palcem. PS Jeśli ta praca i organizacja, towarzystwo Ci nie odpowiada, to zmień prace. To jest portal do oceny pracy a nie do bezpośrednich zarzutów i oszczerstw w stosunku do niewinnych osób.
Dziwnym trapem trzeba do ZUS donosić dokumenty, bo brakuje, więc tego sobie nie wzięli z nieba, że czegoś nie mają. Zawiadamiają listownie o tym. A że ksiegowe nie potrafią nawet wysłać dobrze aktu urodzenia dziecka, to raczej coś nie halo. Dokumenty poszły z mega opóźnieniem. Jesli Ci się nie podoba, temat na który się pisze o min, nie komentuj :)
To masz chyba szczęście :) ja po paru telefonach do firmy, to albo nikt nie odbierał, albo nie potrafiły nic sensowenego powiedzieć. A zawsze jak rozmawiałam z kadrowa, to i tak mówiła że tym wszystkim zajmuje się księgowa :) akurat wirus, wirusem.. Dokumenty do ZUS poszły z mega opóźnieniem. Od marca wiedzieli. Jaka. Jest sytuacja. A dokument wysłany w maju....
Ciekawe czy byś była taka wyrozumiała gdybyś od kwietnia nie dostała ani złotówki i nie miała za co żyć, nie miała z czego zapłacić kredyt,rachunki i za co się wyżywić! Oczywiście że to nie księgowość tylko kadry ponosi za to odpowiedzialność.W zusie wyraźnie powiedzieli,że pracodawca nie może czekać 3 miesiące z wysłaniem druku z-3. Byłabym w stanie zrozumieć opóźnienie kilku tygodniowe ale nie 3 miesięczne. W firmie Joart zawsze było opóźnienie ze wszystkim i jeden wielki bałagan w dokumentach. To co się wyprawia teraz w głowie się nie mieści.
A moja to wina że się nie wyrabiają bo są dwie a firma zatrudnia 400 osób? To niech już teraz zlikwidują połowę swoich sklepów za które i tak nie płacą czynszów. Co mnie to obchodzi ,że dział kadr liczy 2 osoby które mają ręce pełne roboty.My na sklepach też mamy co robić,a jak cos nie podpisuje że Pani z Kadr już zaraz wydzwania z pretensjami co mówi na to procedura! Śmiech na sali,jakby tylko nas obowiązywały terminy a centrala to co!
W tym tygodniu powinny dotrzeć do Waszych sklepów list od "Solidarności". Zapraszamy do kontaktu . Członkowie związku mają zapewnioną pomoc prawną nasi prawnicy analizują dostarczone dokumenty. Skontaktuj się i Ty : michal.kukula@inter.ikea.com. Dobra wiadomość dla pracowników: teraz my jesteśmy prawnym przedstawicielstwem pracowników i wiemy zamierzamy podejmować decyzje w Waszym imieniu zgodnie z Waszą opinią. Pozdrawiam Michał - Solidarność
Byłam na rozmowie około 2 tyg temu do szachownicy w carrefour w legnicy.Pierwsze wrażnie bardzo dobre,niestety tylko pierwsze wrażenie.Rozmowa na zapleczu gdzie walały sie kartony.Po drugie straszny (usunięte przez administratora) na magazynie.A najbardziej zbulwersowało mnie pierwsze pytanie pani kierownik: Czy ma pani dzieci??? A co to wogóle za pytanie nie powinno mieć to najmniejszego znaczenia przy staraniu się o pracę.Gdy odpowiedziałam, że tak to mina pani zżedła i już nie była zainteresowana moją kandydaturą.Serdecznie odradzam.
Czy mam dzieci?????
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Hej, czy któraś z Was już dostała wypłatę za zaległy zasiłek macierzyński?
Od marca nic kompletnie i za co żyć? Dokumenty są złożone wszystkie do ZUS-u, moje wnioski do 25 maja, następny jeszcze nie dotarł, choć nawet gdyby był to jeszcze nic by nie wypłacili za ten okres bo nadal nie ma ustawy podpisanej . I z tego co wczoraj dowiedziałam się w ZUS-ie to mają duże opóźnienia . Ale wiem że niektórzy dostali już część pieniedzy więc nie wiem od czego to zależy. Napewno gdyby wszystko było wysłane odpowiednio wcześnie to może każdy dostałby choć część pieniędzy a niestety jest jak jest, każdy wie.
Ja musiałam przesyłać akt urodzenia, bo księgowa, nawet tego nie potrafiła dobrze zrobić.. I znów mam czekać 30 dni na decyzję.. Tak samo czekam i zero żadnej odpowiedzi. Zawsze czegoś brakuje. Firma zamiast wcześniej składać wnioski, bo dobrze od początku roku wiedziała w jakiej są sytuacji, to mieli to gdzieś.
Po konsultacji z prawnikami dowiedzieliśmy się, że możemy zająć się tematem zaległego wynagrodzenia za czas postoju czy innej nieobecności. Jednak każdą sprawę trzeba rozstrzygnąć indywidualnie więc potrzebujemy od pracowników których to dotyczy i mamy się tym zająć szczegółowych informacji. Kontakt: Mój adres mailowy: michal.kukula@inter.ikea.com mój nr telefonu: 666 600 891.
Uprzejmie informujemy, że w ubiegłym tygodniu nasza organizacja międzyzakładowa NSZZ"Solidarność" IKEA Industry i Retail i inne objęła działalnością kolejnego pracodawce firmę JOART S.A. sieć sklepów #szachownica.pl . Ponad 50 sklepów odzieżowych na terenie Polski. Proszę o udostępnianie informacji, a pracowników zachęcamy do wstąpienia w nasze szeregi. Zorganizowani mają lepiej! Kontakt do przewodniczącego Michał Kukuła tel. 666 600 891
Nie sądzę żeby informowali to sprawa związku dotrzeć do pracowników, żeby zapisali się do związku. Wolność zrzeszania się w związki zawodowe gwarantuje nam konstytucja i prawo Polskie, ale nikogo nie możemy zmusić każdy pracownik musi indywidualnie wypełnić deklaracje. W razie czego można to zrobić za pośrednictwem e-mail : michal.kukula@inter.ikea.com więcej informacji chętnie udzielę tel. 666 600 891
W takim razie może to Wy pomożecie nam w sytuacji kiedy pracodawca utrudnia nam otrzymanie środków z zusu które nam się należą?Najpierw mydlono nam oczy ,że mamy wysyłać dokumenty w swoim imieniu bo tylko wtedy dostaniemy środki finansowe a kiedy to zrobiliśmy firma robi sobie żarty! Mimo obowiązku od kwietnia nie zostały złożone dokumenty na które czeka ZUS! Mamy połowę czerwca!
Do związku może zapisać się każdy. Lidera konkretnego sklepu wybierają pracownicy tego sklepu. Więc jesli ktoś jest zainteresowany byciem liderem czy członkiem zapraszam do kontaktu. Michał Kukuła tel.666 600 891
Pilnujcie sobie, cały czas jakie dokumenty księgowa wysyła DO ZUS w sprawie zasiłków, l4 itp.. Ciągle brakuje dokumentów wysyłkowych, są nie kompletne, a w ZUS bez wszystkich nie zrobią nic.. I tak sprawa ciągnie się od połowy kwietnia.. Wiecznie czegoś brakuje, jako księgowa nie potrafi zrobić najprostszych rzeczy.. Więc dzwońcie sobie DO ZUS i upewniajcie się, bo będziecie tak czekać i czekać...
Nie polecam nikomu pracy w tej firmie. Każdy pracownik począwszy od kierownika do sprzedawcy na umowie zlecenie jest traktowany jak śmieć, nie poruszam nawet tematu wynagrodzenia na umowie o pracę, bo to jeden wielki żart. Osoby na wyższych stanowiskach mają pracowników jak i niestety klientów za idiotów - te same ubrania od 2 lat podpisywane jako nowa kolekcja i 4pak skarpetek 0% bawełny za 10 zł przez cały rok :) Ciągłe "motywowanie" do sprzedaży straszeniem utarty premii, nikt nie chce kupować tej samej chińszczyzny za zawyżoną cenę. Ubiegam się o wniosek o skorzystanie z tarczy antykryzysowej od marca - dalej bezskutecznie, maile o zachowaniu poufności i nowe umowy do podpisania w kwietniu otrzymane przez maila.... Jeżeli masz zamiar tam pracować - stanowczo odradzam! Jeżeli tam pracujesz to UCIEKAJ jak najszybciej! To, że masz świetną ekipę w pracy nie zmusza Cię do bycia wykorzystywanym/traktowanym jak śmiecia. Możecie spotkać się po pracy :)
Czy ktoś już dostał wypłatę świadczeń z ZUS, macierzyński, lub l4? Czy dalej czeka i cisza....
Czy wie ktoś czy umowy zlecenie dostaną drugi raz postojowe z ZUSU? Znam dużo osób, które też pracują w sklepach odzieżowych i dostały już drugi raz.
(usunięte przez administratora)
... Królewna od siedmiu krasnoludków się znalazła. Dobre bajki opowiadasz, takie jak i czytasz
A o co chodzi w ogóle? Akurat Pani Marta zawsze odbierze telefon i pomoże, więc wara od niej :)
Czy ktoś z umowy zlecenie dostał już postojowe?
Tak, polecam sprawdzić sobie status wniosku na ZUS pue. Poza tym pani Marta z kadr na wszystkie pytania w tej kwestii szybko odpowiada ;) przynajmniej tak bylo w moim przypadku :D
Nie wspomnę o Pani E. która kłamie szybciej niż myśli, udaje miłą, mydli oczy,a tak naprawdę jest fałszywa patrzy na siebie a nie na ludzi zakłamana pod każdym względem zawsze dbała o swój tyłek niż o ludzi którzy naprawdę byli dobrzy w wykonywaniu swojej pracy..........
Wszystko się układa w jedną całość...dziewczyny pracują zasuwiaja przyjdzie dzień że nagle trzeba będzie wszystko pakować bo sklep będzie zamknięty tak to wygląda, (usunięte przez administratora) ludzi jak tylko mogą nikt nie będzie patrzył że zostaje bez środków do życia ,zresztą od marca ludzie nie mają ani złotówki. Księgowa wzięła się do roboty wkoncu i zaczęła wysyłać dokumenty do Zusu które brakowały do wypłaty świadczeń co to za podejście wszyscy siebie warci ....
Czy ktos już otrzymał decyzję z ZUS o przejcie świadczeń? Albo już wypłatę środków?
Sklepy odwiedza co raz wiecej ludzi i jest co raz wiecej roboty, a dalej musi sie męczyć jedna osoba przez oszczędności firmy. Troche bardzo juz przesadzają z tym wszystkim.
Sprawdźcie sobie lepiej czy macie płacone składki. Ja od kiedy pracowalam nie mam ani 1pelnej składki zapłaconej ino jakaś jałmużnę.! Pani w zusie powiedziała żeby sobie to sprawdzać bo nie zapłacą i dostaniemy rachunek za leczenie....zresztą już kilka osób w tej firmie dostalo rachunki za leczenie od NFZ. Nie słuchajcie kłamstw jakie mówią że już wszystko zapłacone bo nie zostało nic zapłacone. Na spotkaniu kierowników R4 w styczniu dyrektor powiedział że wszystko już uregulowane a to jawne KLAMSTWO. * Udajcie się do Zusu i zalozcie sobie profil zaufany i tam wtedy będziecie mieli możliwość sprawdzania. To nasze pieniądze i nasza przyszłość. Nie dajcie się.
Jaka Ty jesteś gie eł u pe i a to hit! A co mnie obchodzi że nie odprowadzają? Masz umowę? Masz papier? Jesteś zatrudniona? To o jakim rachunku Ty piszesz do zapłaty za leczenie. Nawet w takiej sytuacji, gdybyś rzekomo dostała owy rachunek to przedkładasz go do firmy do zapłaty i Ciebie nie można pociągnąć do odpowiedzialności w żaden sposób. Dramat, takich mamy kierowników i/lub zastępców w r4, wstyd! Już nie przynoście wstydu na całą sieć pisząc takie (usunięte przez administratora) będąc na poważnych stanowiskach...
Gdyby nawet taka sytuacja zaistniała to uważasz iż firma zapłaciłaby ten rachunek jak nie maja na czynsze, zusy, prąd? Śmiem wątpić...Joart już od dłuższego czasu tonie...
Serio? Wy tak poważnie? Odpowiedzialność za opłacanie składek za zgłoszonych do ZUS pracowników ponosi jedynie pracodawca, a nie i pracodawca, i jego pracownik. Więc co was to obchodzi czy firma opłaca czy nie, skoro nie ponosicie żadnych konsekwencji? Naprawdę wstyd mi za własny region, za takich kierowników/zk którzy wypisują takie rzeczy...co Wy robocie na tych stanowiskach nie mając podstawowej wiedzy... Litera prawa stanowi jasno... Czarno na białym,iz pracownik nie ponosi żadnych konsekwencji w powyższej sprawie.
Skoro już nawet rks mają 3/4 etatu to już na prawdę firma musi upadać
Daje tej firmie jeszcze miesiąc i upadnie całkowicie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Joart S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Joart S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 75.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Joart S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 66, z czego 4 to opinie pozytywne, 48 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Joart S.A.?
Kandydaci do pracy w Joart S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.