Nie polecam. Bluza sie skulkowala po jednym praniu na 30 stopniach i nie przyjeli mi reklamacji ktora zlozylam po 3 tygodniach od zakupu
również odradzam, jakość fatalna, mi technolog-jasnowidz odpisał, że używałam produktu klika razy i dlatego się skulkował, top po jednym założeniu nadaje się na śmietnik, jakość gorsza niż chińskie sieciówki
Jak teraz może wyglądać sprawa grafiku wśród doradców? Generalnie to jest tak, że miedzy sobą można się ugadać czy to jednak kierownik mówi ostatnie słowo? W jednej z ofert wyczytałam wzmiankę o gotowości do pracy zmianowej w tym również w weekendy i po prostu chce się upewnić
Nie polecam. Bluza sie skulkowala po jednym praniu na 30 stopniach i nie przyjeli mi reklamacji ktora zlozylam po 3 tygodniach od zakupu
Nie oddzwaniaj A wystarczyło jak zaobserwowałem na rozmowie rekrutacyjnej Mierzenie z góry na dół pracownika Śmianie się z tego co mówi kandydat podczas rozmowy Saną kiedyś była na niskim szczeblu to powinna wiedzieć ze od czegoś trzeba zacząć Ze jak ktoś wyglada to również ma mózg J
Tez zamawiałam bluzę ze spodniami i tragedia po prostu bluza i spodnie zmechacily sie za taka cenę po prostu żenada.
również odradzam, jakość fatalna, mi technolog-jasnowidz odpisał, że używałam produktu klika razy i dlatego się skulkował, top po jednym założeniu nadaje się na śmietnik, jakość gorsza niż chińskie sieciówki
Jak duża jest ta rotacja doradców w końcu? Dopiero co pokazała mi się dzisiejsza oferta a teraz po przejrzeniu niektórych komentarzy widzę, że sporo osób tym stanowiskiem się już interesowało. Jeśli tutaj w zakresie obowiązków teraz jest wpisane „budowanie pozytywnego wizerunku marki” to co to w zasadzie ma oznaczać?
Byłam na rozmowie rekrutacyjnej w środę. Miałam otrzymać odpowiedź do piątku. Oczywiście brak kontaktu. Próbowałam podpytać koleżankę, która ma kontakt z managerka la manii. Pani kierownik zadzwoniła w poniedziałek, tłumacząc że nadal prowadzi rekrutację i zapewniając że zadzwoni do piątku. Jak można się domyślać, nie zadzwoniła. Byłam z polecenia, z bardziej prestiżowego butiku i wyzwanego stanowiska. Zostałam zapytana też o to czy mam dzieci, co uważam za niestosowne. Tak więc, odpowiedni ludzie na odpowiednich stanowiskach.
Cześć, czy ktoś z was pracuje w marketingu? Pojawiła się oferta dla specjalisty od social mediów, bardzo chciałabym aplikować - mam doświadczenie w byciu acoountem dla jednej z polskich marek luksusowych, ale te opinie o warunkach panujących na stanowisku doradcy klienta spędzają mi skutecznie sen z powiek ;) Jesli jest szansa, że usłysze od was jakieś konkrety na temat zarobków, obowiązków(chodzi mi o to, że jest ich bardzo dużo, ciekawi mnie czy wszystko da się pogodzić bez konieczności nadgodzin) czy atmosfery to prosiłabym o odpowiedź:)
Cześć, ostatnia opinia o przebiegu rekrutacji trochę mnie wystraszyła, ktoś jeszcze był na rozmowie i napisze jak mu poszło? Faktycznie nie dają feedbacku i patrzą na człowieka z góry do dołu? Niby oferta brzmi ok, ale widełek nie podali. Ktoś mnie olśni w tym temacie? Podobno jest atrakcyjny system premiowy. Ciężko zdobyć premie? Zasady co do niej są jasne? Atmosfera jak wyglada w sklepie, ilu doradców pracuje na jedna zmianę? Jako fanka marki muszę zapytać - ile zniżki ma pracownik na ich ubrania?;)
Sama byłam na rozmowie rekrutacyjnej ale w Poznaniu. Prawda, że patrzą na Ciebie z góry, pani z którą siedziałam na rozmowie nie patrzyła nawet na mnie i z "pogarną" się do mnie odzywała. Mieli się skontaktować ze mna do końca tygodnia, mija właśnie 3 tydzień. Jedynie co się dowiedziałam to to, że dają Ci uniform. Wydaje mi się, że nie ma co pchać się do takiej pracy, to nadal praca w sieciówce, co z tego, że to butik. A i zatrudniają na najniższym wynagrodzeniu, więc z wynagrodzenia nie wystarczy na zakup tam ubrań, pomimo zniżek.
Wchodząc do butki w galerii Arkadia od samego wejścia czułam się niekomfortowo. Jestem stała klientka lecz online. Zostałam potraktowana z góry wyczuwając, niechęć pomocy. Myśle, gdybym była ubrana jak na codzień dodatkowo wymalowana potraktowana byłabym całkiem inaczej. Nie polecam.
Firma La Mania Home, że tak delikatnie powiem ;))) bardzo mocno inspiruje się projektami innych, mniejszych, polskich marek. Jakość porówywalna do konkurencyjnych produktów na rynku ale 3x tańszych. Wasze logo tak się wycenia drogo? :)) Do @Pracodawca wysilcie się na własne, oryginalne projekty, bo zajeżdża lekką żenadą. Od 2 lat obserwuje u Was stały regularny regres.
Jak sa ciuchy drogie i szefowa bogata to powinna placic minimum 5 tys zl netto zwyklej ekspedientce a ile placi przetakiwicz zyje w luksusie
No właśnie, ile płaci? Pytam nieironicznie, z twojej wypowiedzi wynika, że chodzi o minimalną krajową. Czy jednak na trochę więcej doradca klienta może liczyć? Wiesz może jakich osób szukają do pracy, wymagają dużego doświadczenia w pracy z klientem?
Lata temu narzekano tu na warunki pracy i ogólnie atmosferę, zauważyliście jakąś poprawę ostatnio? Chciałabym zacząć pracę jako asystentka kupca, widziałam na stronie, że nie wymagają doświadczenia. Powiedzcie jak wyglądają pierwsze tygodnie pracy? Są szkolenia, opiekun, wdrożenie? Ponoć jest możliwość szybkiego rozwoju, po jakim czasie można uzyskać awans? Zarobki są na dobrym poziomie?
A może ktoś pracował jednak u nich w biurze? Szukają technika odzieży, mam odpowiednie wykształcenie i szukam pierwszej pracy, nie wymagają doświadczenia. Tylko chciałabym żeby atmosfera była normalna i żeby były tam jakiekolwiek perspektywy, możliwość awansu, dobra kasa. Jak to wygląda obecnie? W necie piszą też o konieczności posiadania prawa jazdy, czy zapewniają auto?
Chcą uchodzić za luksusową markę, a butik mają w chińskiej galerii w której oprócz kiełbasy i chleba sprzedawane są rzeczy z najniższej półki, za dużą kasę rozpadające się po pierwszym praniu. Butików z prawdziwego zdarzenia w Polsce nie ma i chyba jeszcz długo nie będzie gdzie się ubrać.
Firma La Mania Sp. z o.o. poszukiwała osób na stanowisko Pracownik Produkcji. Ktoś brał udział w rozmowie rekrutacyjnej? Jaki rodzaj umowy zaproponowano?
Nie polecam Umowa może i dobra ale atmosfera To masakra Kierownik la mania z góry traktuje ludzi Kandydatów na stanowisko I już pracowników
Dramat...nikomu nie polecam podejmowania jakiejkolwiek pracy w tym przybytku!
Masakra rekrutacja Byłam na rozmowie Ta iwa pseudo kierowniczka wyżej(usunięte przez administratora) Uważa ze osoby bez doświadczenia sprzedaży w branży odzieżowej nie potrafiły by sprzedać nawet skarpetki! Żenująca Pani Zapomniała ze sama zaczynała od 0 ,czyli sprzedawała w Orsayu a jej kierunkowe wykształcenie to kosmetologia Jak można?! To popatrz najpierw na siebie a potem ceniaj (usunięte przez administratora)
Ano w sumie dobrze, że podajesz lokalizację. Ale w sumie czemu sądzisz, że tak właśnie uważa jak napisałaś. Mówiła Ci to wszystko wprost?
Masakra Rozmowa z (usunięte przez administratora)kierowniczką Na bardzo niskim poziomie (usunięte przez administratora)
Pomimo rozmowy rekrutacyjnej i obietnicy feedbacku zero kontaktu. Osoby rekrutujące średnio kompetentne do prowadzenia ich.
Niestety, firma dyskryminuje kandydatów ze względu na ich upodobania i nie przyjmuje mężczyzn hetero.
Jeśli szukasz pracy, w której będziesz szanowany i będzie pojęcie higieny pracy - NIE RÓB SOBIE TEGO, nie przyjmuj tej oferty. Stres, oczekiwania i zachowanie przełożonych, właścicieli są poniżej krytyki.
Niezbyt pozytywna opinia, szczerze mówiąc. Możesz przytoczyć jakieś konkrety, sytuacje, które mogłyby być przykładami dla tego, co opisałeś? Może dobrze byłoby, gdyby ktoś spojrzał na nie z innej perspektywy. Jest tu jeszcze ktoś, kto pracuje w warszawskiej La Manii? Jak oceniacie tego pracodawcę?
Tragedia. Kierownictwo poniżej jakiegokolwiek poziomu. Warunki pracy i wymagania od pracownika pozostawię bez komentarza.
Masz na myśli e-sklep czy butik na Moliera? Moim zdaniem tu i tu może się kompletnie inaczej pracować, inni ludzie, zadania i klimat pewnie też.
Przestrzegam przed zakupami w tej firmie. Ubrania słabej jakości. Zamawiałam 2 bluzy dresowe w różnych rozmiarach ( zamówienie internetowe) , na przesyłkę czekałam 2 tygodnie o czym nie zostałam poinformowana ,bo gdyby była taka informacja na stronie internetowej to na pewno nie nie dokonałabym zakupu. Zakupione bluzy (obie ) były uszkodzone jedna z plamą a druga z uszkodzonym logo firmy! firma, która kreuje się prestiżową chyba powinna sprawdzać co wysyła do klienta? Po odesłaniu zamówienia kurierem DHL po 7 dniach słysze ,że nie widzą zwrotu w systemie a DHL twierdzi że dostarczył paczkę 5 dni wcześniej!1 Niestety nie widzę jeszcze zwrotu w naszym systemie, zwroty przyjmujemy do 5 dni roboczych od momentu doręczenia paczki. Na zwrot należności będę czekała kolejne tygodnie. Panie z obsługi internetowej bardzo opryskliwe i niemiłe. ''Uprzejmie informuję, że zwroty realizowane są w terminie 14 dni od daty doręczenia do nas przesyłki, według kolejności wpływu. '' Na tym etapie firma przestała odpowiadać.... NIE POLECAM!!! Proszę się 2 razy zastanowić przed dokonaniem zakupu w La mania
Dla mnie marka jest nijaka, wszystkie modele są bez pomysłu, pozbierane z różnych, pewnie podglądniętych innych marek, jak na placu targowym. Widać, ze nie jest to żaden pomysł na marę jako tako. Właścicielka - celebrytka jest nazywana projektantką, to jeśli są to jej projekty to chyba talentu nie ma. A po innych opiniach tu zebranych widzę, że rzadko kto zadowolony. Przykład: sukienki, sukienki biznesowe są labo takie jak z Tuszyna wieś się cieszy, albo babcine, w życiu żadna szanująca się bizneswoman nie założy takich sukienek. Dresy? Naprawdę brązowy dres za tyle pieniędzy jest tak bardzo wartościowy? Żadnych ułatwień jakie mają w odziezy sportowej dla sportowców nie mają, a cena za zwykłą chińską bawełnę odstrasza. Kolekcja powinna mieć jakąś ciągłość, jakąś całość, a nie każdy ciuch z innej parafii. Widać, ze wsparcia odpowiednika biznesowego brak, czyli Pana Janka. Nie ma już projektów Karla :)))) Marka ubrań kiepska, dla "glonojadów", które mają wyłącznie źle przeprowadzone zabiegi kosmetyczne, bo kobieta z gustem nie ubierze.
Nie polecam! Najgorsza firma w jakiej byłam :))
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w La Mania Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy La Mania Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w La Mania Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!