Pracujesz obecnie w Hotel Diament? Chętnie dowiemy się na jakie warunki mogą teraz liczyć pracownicy. Jakie benefity oferuje firma?
Diamenty to dno totalne... Dyrektor tyran wysłgujący się każdym kim tylko sie da, bo sam jest niekompetentny... Nic tylko zastraszanie i wszystko co się pracownikowi należy dawane jest z łaską... Procedury które są świętością w HD są sprawdzane na audytach tylko szkoda ze gości nudzi te beznadziejne recytowanie dziesięciu tysięcy regulek, a niektórych nawet denerwuje, ale cóż... Osobiście radze omijać Diamenty chyba, że naprawde dopadł kogoś kryzys.
Może wiecie jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na inspektora nadzoru w branży elektrycznej? Wydaje się to być całkiem dobra oferta, bo opiniowanie i sprawdzanie dokumentacji technicznej branży elektrycznej nie jest trudne, a tak to przynajmniej można liczyć na stabilne zatrudnienie.
Ciągle szukają informatyka, wymagają, rozmawiają a jak usłyszą jakie się ma oczekiwania płacowe to uśmieszek pod noskiem pani od HR,. Chyba oczekują wiedzy ale płacić chcą jak gimnazjalistą na wakacjach. No i ten tekst odezwiemy się do dwóch tygodni czy jesteśmy zainteresowani czy nie, co za bzdura. Firma jako pracodawca katastrofa i tyle.
Teoretycznie rozmowa trochę sztywna, brak przygotowania pani z HR, pan kierownik informatyki burkną jedno pytanie z pod nosa i tyle. Słabo i mało konkretów.
Co pana zainteresowało w ofercie pracy? Przygotowanie procedur? Czy się pan zajmuje tym i tym? I takie tam bzdury.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
zabrzański diament radzę omijać szerokim łukiem. atmosfera w pracy fatalna. strach się odezwać. wszyscy ciągle wkurzeni, marudzą, narzekają. menedżerka sypie przekleństwami pod adresem pracowników. wstyd, żeby w taki sposób odzywać się do pracownika. totalny brak szacunku. cokolwiek się nie zrobi to wszystko źle. robisz jedno to się czepiają czemu nie drugie i tak w kółko. w ogłoszeniu oferują "atrakcyjne wynagrodzenie", które w rzeczywistości jest minimum krajowym oraz umowę o pracę, a tak naprawdę chodzi o umowę zlecenie, na której jest informacja, że "obydwie strony nie są zainteresowane umową o pracę"... połowa pracowników nic nie robi, bo ma jakieś chody. generalnie bajzel na kółkach. nie polecam
(usunięte przez administratora)
Byłam i szczerze odradzam system w każdym diamencie jednakowy tzn zlecenie- nie ma stawki godzinowej tylko 4,50 netto ZA POKÓJ!!!! odradzam idzie się wykończyć fizycznie i psychicznie za psie pieniądze, na takich warunkach wątpię że ktokolwiek by chciał pracować. Jak już komuś dadzą wielce umowę o pracę to ma limit minimum 16 pokoi na dzień posprzątać i to norma , nie wyrobisz się w 8 h? Zostań nawet do godziny 20tej za darmo. Istna masakra
a wie ktos ile zarabia tam brutto lub netto Kierownik ds Sprzedaży?
kurcze też byłam na rekrutacji, całkiem fajne warunki proponują, mam czekać do 2 tyg mają dać znać, mam nadzieję że się uda, choć martwi mnie trochę mój angielski, serio musi być taki mega wysoki?
Zagadka: Kto to? Jeden taki jako finansista (tabelka)zdradza dość charakterystyczny dla tej grupy menadżerów rodzaj autyzmu. Świetnie czuje się wśród liczb i wskaźników finansowych, ale jest kompletnie nieporadny, gdy chodzi o sprawy związane z komunikacją społeczną, wizerunkiem marki czy emocjami klientów i pracowników.
A jak to teraz wygląda? Ja byłam na dwóch rozmowach, kazali czekać 3 tygodnie! ale rozmowa- zwłaszcza w hotelu w Katowicach- miła. Każdemu każą czekać tyle, czy to taka ściema?
3500brutto dla Key Account Managera to nie jest dramat moim zdaniem, przecież dochodzi do tego jeszcze prowizja od pozyskanych tematów chyba? chyba w każdej firmie tak jest, a poza tym chyba wiadomo ze z czasem jak sie pokazesz z dobrej strony to zarobki moga wzronac
Minusy 1. Niskie płace, dużo pracowników na umowę zlecenie na godziny(w umowie podpunkt o braku chęci podpisania umowy o pracę) 2. Brak jakichkolwiek świadczeń poza wypłatą, nawet nie ma odzieży firmowej. 3. Nieszczera atmosfera, brak zaangażowania załogi do poprawy sytuacji,a z drugiej strony ciągły strach przed błędami, prezesami itp. 4. Nikt nie docenia starań, brak poważnego traktowania pracowników. 5. Wyolbrzymiona biurokracja, prezesi żyją w liczbach nie znając faktycznych problemów.
Wczoraj byłem na rozmowie rekrutacyjnej na Key Account Manager w Zabrzu. Oczekiwania pracodawcy B wysokie pełna dyspozycyjność częste wyjazdy na 3 dni kontakt z kluczowymi klientami pełny profesjonalizm wskazany. Wiecie za jakie pieniądze? 3500 BRUTTO! !! Oniemialem kpiny robią z ludzi nikt dobry za takie pieniądze nie weźmie takiej jałmużny to normalnie uwłacza
A możesz coś napisać więcej o tej rozmowie? Proponują umowę o pracę? Jakieś dodatki do wypłaty? Coś więcej o oczekiwaniach?
Dramat- powiedz jak wygladala rozmowa rekrutacyjna na KAM'a, w poniedzialek mam rozmowe i jestem ciekawy
Pracuje w Zabrzu i tutaj kierownik sprzedaży i dyrektor to takie buraki ze szkodą gadać słoma z butów wstyd przed klientami ostatnio znajomy z dużej firmy miał z nimi spotkanie to sam określił ich jako buce w garniturach wstyd mi za takich przełożonych
Absolutnie zero rozwoju dla kucharzy, gwarantuję / pracownica gastronomii
Odnośnie, jednego takiego - wszyscy wiedzą o kogo chodzi: Pośród różnych badań, atmosfera w pracy uznawana jest jako jeden z najistotniejszych czynników wpływających na wydajność i lojalność pracowników. Ludzie często rezygnują z dotychczasowego zajęcia przez złą atmosferę, za którą często odpowiedzialni są szefowie na wszystkich szczeblach zarządzania. Niektórym z nich wydaje się wręcz, że podpisując wniosek urlopowy czy płacąc wynagrodzenie za pracę mogą sprawować rządy tyrana. Wielu osobom, które dostają chociaż odrobinę władzy, bardzo szybko rośnie ego i poczucie własnej wartości. Można to już zauważyć studiując, gdzie największe wymagania co do formy współpracy mają ci wykładowcy, których wiedza i doświadczenie jest relatywnie małe. Podobnie jest później w pracy. Dobry szef potrafi nakrzyczeć, zastraszyć, po prostu opier…ć. Przecież prawie wszyscy potrafią w tym stylu zarządzać. To takie proste. Prawda jest taka, że zarządzać ludźmi właściwie nie potrafią. Co gorsze nie chcą nauczyć się podstaw zarządzania, a jedyną „wiedzą” niektórych z nich jest jest to, że pracowników należy trzymać „krótko” i z dystansem. Najlepiej niech mówią w rozmowie w cztery oczy „pani/e prezes/ie”, .... Przydałoby się także zawsze dodawać tytuł magistra lub doktora. Wszędzie wymagana pieczątka z podpisem, obowiązkowo z dużym zamaszystym bazgrołem... Pod tym względem brakuje nam bardzo dużo do państw o wysokiej świadomości p w zakresie wiedzy HR. Niektórzy menadżerowie nadal pragną płytkiego dowartościowania, codziennego utwierdzania w przekonaniu, że są wybrańcami, jedynymi w swoim rodzaju. Tymczasem gdzie i jaka jest tu wartość dla organizacji? Realnej wartości brak, pojawia się za to frustracja i zniechęcenie, które przekładają się na nadmierną fluktuację pracowników. Pracę pozbawioną „serca”, która siłą rzeczy daje mierne rezultaty. Wielu menadżerów doskonale już rozumie, że pracownicy to najcenniejsze aktywa firmy. Jednak nadal często słyszę o przypadkach, kiedy ludzie mówią z uzasadnionym żalem o swoich relacjach z obecnym czy byłym szefem. Nie należy mylić autorytetu ze strachem, szacunku z tytułowaniem, a efektowności zarządzania z efektywnością. Dlatego warto zadać sobie co jakiś czas proste pytanie sprawdzające. Czy chcemy mieć takiego szefa ...?
Pani w kadrach powiedziała dzisiaj że jest duża rotacja pracowników i że praca jest ciężka mam na myśli pokojową czy ma ktoś doświadczenie w pracy w tym własnie Diamencie w Zabrzu, co tam sie dzieje że pracownicy cały czas są nowi ?
(usunięte przez administratora)
Prezes zwalnia starszych od siebie (sam ma ~30 lat) oraz tych z większym stażem gdy tylko wspomną o podwyżce przeważnie przez degradację. Dyrektorzy są przeważnie ok z tym że mają związane ręce.
(usunięte przez administratora)
Grzesiek! Czuć wazeliną. Opinie o Was wyrobilscie sobie sami, a jaką? Negatywną. Twoja wypowiedź jest tak nieskladna, że chyba sam nie wierzyłeś w to co piszesz?
Zakończyłem właśnie pracę w sieci Hoteli Diament będąc faktycznie "serwisantem sieciowym?" Miałem szczęście mieć super szefa Pana Waldemara M..... a podczas realizacji swoich zadań spotkałem samych zacnych ludzi. Szczególnie mocno chcę podziękować za współpracę pracownikom technicznym z wszystkich sieciowych hoteli. Pozdrawiam, Adam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hotel Diament?
Zobacz opinie na temat firmy Hotel Diament tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hotel Diament?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 0 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Hotel Diament?
Kandydaci do pracy w Hotel Diament napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.