Opinie o Orange Customer Service Sp. z o.o. w Toruń

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Orange Customer Service Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Orange Customer Service Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orange Customer Service Sp. z o.o. w Toruń

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
malutki

Romek, ja na swoje wychodziłem, bo jako "stary pracownik TPSA" miałem inną stawkę i byłem zatrudniony na umowę o pracę na etat, bez podziału zarobków na "podstawę" i "premię od sprzedaży". Te 2300-2400 to była moja "podstawa" netto jako konsultanta - obecnie chyba żaden konsultant na infolinii nie może marzyć o takiej podstawie... Premie kwartalne wychodziły w okolicach 500-800zł do ręki - ale jak wspomniałem, ja byłem rozliczany jeszcze "po staremu", jak typowy pracownik biurowy. Ostatnie 2-3 lata sprzedaży nie robiłem prawie wcale (robiłem na wsparciu technicznym)... Jak robiłem na magazynie to kasowałem 2500-2800 do ręki, w lepszych miesiącach i ponad 3000. Zwolniłem się, bo miałem już dosyć tej roboty i dojazdy trochę mnie już dobijały. Jeśli chodzi o monitoring, to mieliśmy gotowe scenariusze rozmów i monitoring miał karty ocen ułożone wg tych scenariuszy - jak czegoś zabrakło, nie powiedziałeś jakiejś formułki czy nie miałeś "uśmiechu w głosie", to obcinali punkty. Nie obchodziło nikogo, czy rzeczywiście rozwiązałeś problem klienta, tylko czy leciałeś "zgodnie z procedurą". Jak było to "zgodne z procedurą", to mogłeś klienta nawet "spuścić na drzewo" i nikt się do tego nie przyczepiał, a jeśli już, to mniej, niżbyś zapomniał "sprawdzić mikrofiltry". Dlatego dla świętego spokoju niektórzy koledzy i koleżanki po prostu czytali te scenariusze klientom i potem był tekst w stylu "czy ja rozmawiam z automatem?". Przyznam, że niejeden miał ochotę odpowiedzieć "TAK". Ja się buntowałem przeciw takiemu "leceniu z automatu" i często popadałem z tego tytułu w konflikt z monitoringiem, ale że miałem procedury dobrze ogarnięte, to ciężko było im mnie zagiąć - choć życia mi to zbytnio nie ułatwiała taka przepychanka. Kiedyś nawet dziewczyna z monitoringu na mój widok na szkoleniu powiedziała że mnie tam nie powinno być, a później zrobiła awanturę kierowniczce, że wysłała mnie tam celowo, żebym ją zdenerwował. Wiem, że monitoring jest potrzebny, ale nie mam go za co go lubić czy nawet tolerować. Najgorzej, jak ocenia ci rozmowę dziewuszka, która nie ma zielonego pojęcia o temacie, a tylko porównuje to co usłyszy z tym, co ma w karcie/scenariuszu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
malutki

To ja się wypowiem jako były pracownik OCS-u. Na infoliniach w TP pracowałem ok. 7 lat, później ponad 2 lata w OCS w W-wie. Przeszedłem chyba przez wszystkie zmiany, jakie miały tam miejsce - najpierw jako Wsparcie Techniczne jeszcze 19393 (i to w samych początkach Błękitnej Linii, kiedy z dnia na dzień pozamykano Biura Obsługi i klienci byli odsyłani przez ochronę na infolinię), potem ITN. Nigdy nie było łatwo, klienci byli różni - i tacy, co bluzgali przez całą rozmowę i musieli się wyżyć - i tacy, co rzeczywiście chcieli pomocy, a niektórzy potrafili przesłać później podziękowanie czy pochwałę. Od samego początku były wskaźniki czasowe do wyrobienia, jak najmniejszy czas po rozmowie (albo jego zupełny brak), stanie kierownika nad głową i pukanie się w zegarek, kiedy miałeś za długą rozmowę z klientem (bo nie umiał podłączyć modemu do komputera), "coachingi" z kierownikiem, kiedy nie wyrabiałeś sprzedaży (pracując jako obsługa zgłoszeń uszkodzeń - haha...). To wszystko przerabiałem przez prawie 10 lat, zdążyłem się uodpornić, ale na samą końcówkę, już po rebrandingu z TP na Orange, przebili wszystko. Traktowali nas jak zapchajdziury i ratunek dla innym swoich firm - jak NC+ wyłożyła się ze swoją ofertą na początku 2013 to najpierw pytali się, kto chciałby popracować 2 miesiące na innym projekcie i w innej lokalizacji, a potem "z marszu" wysłali nas na drugi koniec W-wy, nawet nie pytając o zdanie (godzina dojazdu więcej). Na szkoleniu okazało się, że mamy robić zupełnie co innego, niż nam obiecano - dobrze, że przynajmniej szef tego projektu miał trochę odwagi cywilnej i przyznał, że nas oszukano - no, ale może dlatego, że byliśmy pracownikami innej firmy i płacili nam niezależnie od tego, czy zrobiliśmy normę czy nie - ze swoimi już się tak nie cackali... Z resztą, nas i tak już to nie wzruszało, bo byliśmy na wylocie... Reorganizując struktury zaproponowali mi pracę w Krakowie a żonie w Rzeszowie, wiedząc, że jesteśmy małżeństwem - dopiero po kilku pismach zgodzili się zaproponować nam obojgu Kraków... Pani dyrektor na spotkaniach opowiadała bajki, jacy to są cacy, że nam dają dalej szansę itp... a jak przychodziło do konkretnych pytań, to ani ona, ani żaden z jej wafli nie potrafili nic powiedzieć. Wziąłem więc kasę i odszedłem - trochę z żalem, bo łącznie zostawiłem tam prawie 15 lat z życiorysu, ale i chyba z ulgą. Dwie osoby od nas pojechały do Krakowa i mają coraz gorzej - w sumie to pracują nie dzięki Orange, a raczej pomimo Orange i kłód rzucanych pod nogi przez swoich bezpośrednich przełożonych (znam te akcje ze smarkatymi liderami, którzy wiedzą mniej o usługach niż ich podwładni...) W sumie, to obecnie chyba jest gorzej niż na produkcji - a wiem, co mówię, bo po tym wszystkim przepracowałem półtora roku na magazynie w InterCars. Tam to robota na 3 zmiany, wolne w sumie tylko w niedziele (a i to nie zawsze, bo są nadgodziny i jak nie chodziłeś wcale, to góra po jakimś czasie zaczynała się krzywo patrzeć i sugerować, że może jednak powinieneś choć raz przyjść). Ludzie chamscy do oporu, ale trafiali się i tacy, z którymi normalnie też można pogadać. Zarabiałem nawet więcej, niż na infoliniach (a miałem stare, "tepsowskie" stawki, więc w porównaniu z większością tutaj piszących miałem NAPRAWDĘ nieźle - 2300-2400 na rękę, nie licząc premii). I choć fizycznie zap... oporowy, to psychicznie chyba lżej. Magazyn miał jedną przewagę - przez cały dzień nie musiałeś się do nikogo odzywać, a jak chciałeś lecieć do kibla, to nikt ci tego nie liczył. Wychodzi więc na to, że obecnie więcej zarobisz niż zwykły robol i mniej się przy tym umęczysz, niż pracując jako "część składowa komputera"... Teraz robię w biurze i mam spokój... Pozdrawiam pracowników OCSu - nie dajcie się monitoringowi...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
alex
@malutki

"malutki" cała prawda ! Ja teraz jestem na wylocie po 20 latach pracy , syf, mobbing i oczywiście statystyki , godziny pracy 11-20 , 12-20, 9-18 po to tylko aby odbierać ruch - szkoda gadać. Cieszę się ,ze w końcu będę wolny!!! .Nie polecam nikomu pracy w tej firmie - nawet wrogowi. - pozdrwaiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Clown mike

Słyszałem że przepadają te premie na karcie sodexo które zostały wypracowane ze sprzedaży zanim ta karta została wyrobiona, czy to prawda? Jeśli tak to byłby skandal...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
endi

ogólnie mówiąc: praca jest jak na produkcji,lub na kasie liczy się ilość obsłużonych klientów i wskaźniki, stawka podobna a psychicznie praca gorsza. Siedzi się w wielkiej sali w której zaduch w zimie jest okropny, sprzątaczki sprzątają odkurzają tylko podłogi, komputera jak nie przetrzesz to stoi zakurzony jak dziad i się wszystko lepi na biurku- trzeba samemu czyścic sobie stanowisko. Kibelki w toaletach sprzed 30 lat, firma taka biedna nawet sedesów nie potrafi wymienić. Kiedyś to była telekomunikacja w Toruniu, były inne pieniądze,Nawet słuchawek czasami nie ma do pracy śmiechu WARTE!!!!! nie ma narzędzi pracy i na zdezelowanym sprzęcie każą pracować.ECHHHHHHHH..........

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Toruń
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Toruń
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Wtryskarek
Toruń
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
endi

UWAGA żeby pomóc pozbyć się złudzeń potencjalnym pracownikom poniżej przedstawiam jak wyglądają realne warunki pracy w odniesieniu do ogłoszenia a więc: Kandydatom oferujemy: • stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę)UMOWA JEST Z AGENCJĄ PRACY NA UMOWĘ Z ORANGE NIE MA CO LICZYĆ, JEST W TORUNIU NA INFOLINII KILKA OSÓB KTÓRE MAJĄ TAKĄ UMOWĘ WPROST Z ORANGE, MAJĄ ZUPEŁNIE INNE STAWKI / PRACA WE WSZYSTKIE ŚWIĘTA, SOBOTY, NIEDZIELE, GRAFIK NARZUCONY Z GÓRY, DAJĄ CO PRAWDA DNI PREFEROWANE ALE OSTATNIO RÓWNIEŻ Z DOTRZYMANIEM TEGO SĄ KOSZMARNE TRUDNOŚCI • system czasu pracy równoważny • stawkę godzinową 10,42 zł brutto + prowizję za dosprzedaż i premie uznaniowe za wyniki STAWKA SIĘ ZGADZA, PREMIE UZNANIOWĄ DOSTAJE CO 3 MIESIĄCE JEDYNIE 20 % NAJLEPSZYCH KONSULTANTÓW, TZN TAKICH KTÓRZY REALIZUJĄ WSZYSTKIE WSKAŹNIKI, ZA SPRZEDAŻ RÓWNIEŻ OTRZYMUJE SIĘ PREMIĘ CO 3 MIESIĄCE, W TEJ ROBOCIE JEDYNIE MOŻNA ZAROBIĆ EWENTUALNIE NA SPRZEDAŻY ALE JEŻELI KTOŚ JEST DOBRY W SPRZEDAŻY NIECH LEPIEJ PÓJDZIE DO FIRMY GDZIE SIĘ TYLKO SPRZEDAJE A NIE MA 1000 INNYCH SPRAW NA GŁOWIE • 3/4 etatu z możliwością dopełnienia-UWAGA!!! JEŚLI IDZIECIE NA L4 MIMO TEGO ŻE W GRAFIKU MACIE WPISANE PO 8 GODZIN , SYSTEM ZAPISUJE WAM TYLKO PO 6 GODZIN I TYLKO ZA TE GODZINY WAM ZAPŁACĄ, BO TO 3/4 ETATU, PREMIA NIE LICZY SIĘ DO WYNAGRODZENIA OGÓLNEGO TAK WIĘC OSOBA KTÓRA PRZEPRACOWAŁA ROK A NIE UZYSKAŁA PODSTAWY ZA 12 MIESIĘCY 1300 NETTO NIE DOSTANIE ZASIŁKU DLA BEZROBOTNYCH. PODSTAWA ZA CAŁY ETAT/MIESIĄC W MIESIĄC WYNOSI TYLE CO NAJNIŻSZA KRAJOWA, ALE TRZEBA PAMIĘTAĆ ŻE SĄ MIESIĄCE GDZIE SIĘ MA TYLKO 3/4 ETATU W GODZINACH • pakiet szkoleń produktowych oraz w zakresie technik rozmowy z klientem/ SZKOLENIA ŚMIECHU WARTE/ MASZ JE ROBIĆ W CZASIE SWOICH PRZERW • pracę w systemie zmianowym pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • zdobycie dużego doświadczenia w zakresie obsługi klienta możliwość awansu i rozwoju • przyjazną atmosferę / NAJGORSZE KŁAMSTWO/ TRZEBA BYĆ BARDZO ODPORNYM PSYCHICZNIE, ZDARZAJĄ SIĘ KLIENCI KTÓRZY BLUZGAJĄ NA KONSULTANTÓW NAJGORSZYMI PRZEKLEŃSTWAMI, PO ROZMOWIE Z TAKIM NIE MA ZE PRZERWA- OD RAZU MASZ ODBIERAĆ KOLEJNE TELEFONY I BYĆ SUPER MIŁY/ TEAMLEADERZY ZAKŁAMANI RAZEM Z NACZELNA NA CZELE LICZĄ SIĘ TYLKO WSKAŹNIKI A NIE CZŁOWIEK OGÓLNIE MÓWIĄC

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Majster_klajster
@endi

Nie myl szkoleń w Sabie ze szkoleniami na nowe skille i akcje. Chociaż, jeśli narzekasz na brak sprzedaży to sądzę, że jesteś po prostu slaby ;) Jak się nie podoba to z imigrantami po socjal idź ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
check it

Gdzie tą kartę sodexo można zrealizować?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lucky luzer

Polskie firmy niczym się w tym przypadku nie różni.zmiana władzy nic tu nie zmieni.ktos kiedys to stworzył taki system to pracodawcy go wykorzystują.kiedys szanowany byl pracownik teraz każdy chwyta co ma.jak nie na twe miejsce 100 innych.wladza nic nie zmieni bo to ona na tym zyskuje najmocniej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lucky luzer

Spodziewaj się raczej kolo swiat

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
auri

Dopóki się Polacy nie nauczą co to znaczy solidarność w Polsce to będą takie firmy obce jak Orange zdzierać do gołej skóry pracowników. Brak patriotyzmu sprawia właśnie że nie szanuje się Polski i siebie i pozwala się na demoralizację ludzi.W tym Orange to się celowo demoralizuje teamlederów i wtedy oni swoich pracowników traktują jak śmieci mające przynieść im wyniki i realny zysk- jak nie to - na śmietnik . Niestety wielu pracodawców w Polsce też jest zdemoralizowanych i traktują okropnie ludzi. Mam nadzieję że ze zmianą władzy w Polsce powoli zacznie się zmieniać, żebyśmy nauczyli się w końcu zgodnie żyć w i umieli się szanować...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
villa

OK ale kto wyrabia tę kartę bo niby mam parę złotych premii ale nikt nic nie mówi o tych kartach, muszę kierownika zapytać... Mówisz, że premia za październik jest w grudniu ale którego? Pierwszego czy pozniej? Dziękuję za odpowiedz :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lucky luzer

Firma OK

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lucky luzer

Premia na karte sodexo za sprzedaz w chwili obecnej wplywa co miesiac np to co zarobisz w listopadzie dostajesz na karte do konca stycznia,za pazdzernik w grudniu.Kartą Sodexo możesz płacic wszędzie tam gdzie dostępna jest płatnosc kartą.Mozesz tez wyplacic kase w bankomacie czego jednak nie polecam.Pobiera prowizje przy niskich kwotach 6 zł ale np przy wyplacie 1000 zabierze ci juz 30 zl. Kartę otrzymasz mniej więcej koło drugiego miesiąca pracy a jezeli nie pierwsza premie dadza ci w bonach

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ahoj

Witam, mam pytanie odnośnie premii na kartę sodexo, gdzie to można zrealizować i skąd wziąć taką kartę? Agencja to zakłada? Np. premia z pazdziernika kiedy będzie do odbioru?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ble !!

Miałam okazję byc na rozmowie w tej firmie :)jakoś wielce nie nastawiałam się, żeby tam pracowac za wszelką cenę, ale skoro już zadzwonili... Śmiac mi się chciało jak widziałam tych 20 paru latków niby rekruterów, którzy się produkowali na temat cudów tej firmy, tacy poważni och ech aż strach haha :) chyba tylko osoba mało doświadczona byłaby wstanie uwierzyc w te ich bajki, jak to się tam sporo zarabia (7zl na h)bo nawet nie potrafią powiedziec ile wynosi miesięczna podstawa na te ich 3/4 etatu :) wszyscy się uwielbiają i kochają buhaha :):):) Rozmowa kwalifikacyjna w stylu hmm... jakbym się starała o stanowisko w dobrej firmie co najmniej na sekretarkę, zabrakło tylko testu z angielskiego :) a te śmieszne ich obrazki na ścianach w korytarzach, masakra poczułam się jak w przedszkolu hahaha :):):):)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bikini

Jak to otrzyma się zero? Napisz coś więcej o tej pracy, trudno jest się tam dostać?zastanawiam się jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Co muszę wiedzieć?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MathiasLauridsen

Praca super, można brać nowe aktywacje na siebie i nie płacić, albo zdejmować z siebie płatności. Ogólnie kozak!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nikola

Na infolinii technicznej pracował ktoś? Jaka praca i stawka?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jkl

to jakies kpiny zryte glowy jakimis glupimi planami, lepiej juz buty sprzedawac na manhatanie niz sie spinac.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
elisa

Nie polecam tam pracy nikomu. Rozumiem że jest ciężko i wszędzie normalnej pracy jak na lekarstwo ale odradzam tam pracę ludziom o słabszych nerwach. Praca jest pod ciągłą kontrolą komputera jest masa wskaźników które trzeba realizować takich jak np. 4 minuty max rozmowy z klientem w tym czasie masz załatwić wszystko łącznie z wystawieniem i obliczeniem faktury korygującej;wyłączaniem i włączaniem usług oraz wysłuchaniem klienta który potrafi mówić ponad 10 minut i przeklinać Orange razem z konsultantem który go obsługuje.Ogólnie pracownik jest traktowany jako część komputera a nie człowiek;na szkoleniach wstępnych miła atmosfera ale potem wychodzi szydło z wora- praca na infolinii Orange to po prostu praca jak na produkcji; jeśli się nie wyrabiasz mobbingują; straszą;potem wylot.Kierownictwo zakłamane- wszyscy udają jacy to oni fajni i optymistyczni; razem z Małgorzatą na czele- jej światopogląd katolicki urąga wszystkim normom- przystosowała swoją wiarę do reguł korporacji której naczelną zasadą jest tuning kosztów do betonu i odczłowieczenie pracownika do pozycji robota realizującego wszystkie - uwierzcie! - wykluczające się nawzajem wskaźniki.Jej pogadanki to przypowieści o talentach i opowiastki o Bogu; ale to żeby zobaczyła jaka to chora ta korporacja -to już nie zobaczy- nic nie potrafi zrobić dla ludzi i liczą się tylko cele!!! Swoją drogą to rozumiem czemu niektórzy mają nienawiść do takich zakłamanych pseudokatolików . Poza tym jest jedna bardzo niefajna i złodziejska sprawa - każdy ma cel na sprzedaż i jeżeli ma cel na sprzedaż 13 przedłużeń umów i go zrealizuje otrzyma plus/minus np. 500 zł ale jeśli go wypełni na 10 ile otrzyma??? 0!!! i bravo dla korporacji która tym sposobem kradnie co miesiąc gruuuubeee pieniądze swoim biednym pseudopracownikom bo i tak nie zatrudnia Orange ale agencja pracy.Jeśli nie masz innej pracy i musisz tam iść - Twoja wola ale jeśli wchodzisz między wrony musisz krakać jak one i z czasem staniesz się wroną... :( no chyba że jesteś Białym Krukiem który dokona przełomu :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dnooodna

Pracowałem tam przez ponad pół rok jakiś czas temu. Serdecznie odradzam. Mam namyśli projekt e-faktury gdzie nie masz możliwości awansu i jak mantrę powtarzasz w kółko to samo przez cały okres pracy. Stawka godzinowa również śmieszna 7 zł - umowa o prace (dla wybranych) - 8,50 - zleceniówka. Żeby było śmieszniej nie możesz zarobić więcej niż jakaś tam kwota więc im więcej godzin masz tym ta godzinówka spada. Brak miejsca pracy, co dziennie siadasz na innym stanowisku a i tak po 2h później przychodzi pracownik infolinii i mówi ze to jego miejsce, i szukasz przez 20 minut miejsca gdzie możesz pracować do tego przelogowanie się (kolejne 20minut) itp - tak to codzienność w pracy w Orange na projekcie e-faktury, ale cel musisz wykonać. Prowizje owszem są rzędu 1,30zl za 1 efakturę - warunkiem jest to iż musisz zrobić ich kilkaset (4 efaktury na godzinę pracy więc załóżmy 150hx4 minus odrzuty i reklamacje klientów)po prostu musisz wyrabiać cel a jak wiadomo wszystko jest zależne od bazy. Jak wyrobisz cel to prowizje wypłacane są kwartalnie z opóźnieniem na kratę sodexo lub gdy Twój Teamlidear informuje Cie, ze są problemy i nie otrzymasz karty wtedy otrzymasz prowizje w bonach...(zapłacisz za mieszkanie bonami właściciel się ucieszy :))). Jeżeli chodzi o przełożonych tzw Teamliderów - kobieta w wieku około 26 lat drąca się i klnąca na swoich byłych kolegów / koleżanki z którymi kiedyś jechała na jednym wózku utrudnia praca, strzela fochy ogólnie opryskliwa i średnio przyjemna. Jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości co do pracy tam to proszę się zatrudnić i popracować trochę :) przejść parę "zebrań". Słyszałem od starych pracowników, co teraz pracują na infolinii a dawniej było w akcji e-faktura. Iż kiedyś było super wszystko się popsuło gdy wkroczyli młodzi ludzie (w moim wieku) jako teamliderzy i trochę się pozapominali. W Orange motywują Cię grożąc Ci, nigdy się nie spyta Ciebie przełożony co się dzieje, czemu masz gorszy dzień. Tylko np da Ci czas na poprawę a jak nie to się żegnamy. Jeszcze warto wspomniec o wewnętrznych super konkursach i nagrodach, którymi są długopisy, ogólnie cały syf, który został przy jakiś akcjach. A w święta na wigilie Szefowa sępi od pracowników kaskę dla dzieciaków, bawi się w licytacje później te pieniądze są przekazywane dzieciakom jako dar od firmy. Od firmy co wyciąga kase z kieszeni pracowanika, zeby dać. Pozdrawiam i ODRADZAM WSZYSTKIM !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Orange Customer Service Sp. z o.o. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orange Customer Service Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Orange Customer Service Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Customer Service Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Customer Service Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Orange Customer Service Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Orange Customer Service Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 60 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Jerozolimskie 160
    02-326 Toruń
  • NIP: 5262847786 KRS: 0000230883
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii