Witam, jak wygląda praca na stanowisku wsparcie back office?
Chciałabym wiedzieć wszystko! Atmosfera, zarobki. I generalnie dlaczego cały czas dajecie ogłoszenie o pracę? Przypuszczam, że rotacja jest cały czas!
Akurat na back office rotacja jest mała. Tu jest raczej spokojnie. Nie masz celów sprzedażowych i klienci nie dzwonią do ciebie tylko ty do nich, sporadycznie raczej . Rekrutacja jest na zlecenia więc to nawet łatwiejsze niż reklamacje które teraz większość robi. Jak czegoś nie wiesz to jest czas zapytać, nie tak jak na ruchu przychodzącym
To spoko brzmi. A czemu te zlecenia łatwiejsze niż reklamacje? Więcej procedur przy reklamacjach jest?
NIe prawda. Cele sprzedazowe są i jest się z nich rozliczanym co miesiąc a póżniej w dodatkowej premii w rozliczeniu MBO. Praca ciężko z racji tysiąca wskazników.
Te cele to tak rezolutnie osiągalne dają? Czyli jednak ciężko tę premię sobie ugrać z tego co piszesz?
Sprzedaż to początek aby była wypłacona musisz mieć wskażniki obsługowe zrobione. Bez tego przepada kasa. Obecnie cięzko jest cele wyrobić bo jest ich dużo. Na samym początku nie masz za dużo ale jak wchodzisz w tryb standardowy to dość spore.
Ej to słabo w takim razie. A są jakieś porady odnośnie tego, żeby móc sobie jak najefektywniej tutaj radzić?
Rada: Zmienić pracę. Lepszej nie ma. Bo jaki jest sens tyrać tylko po to żeby słuchać że to i tak za mało? Jeszcze za te śmieszne pieniądze, bez żadnych perspektyw.
Nie no w sumie to racja, ale w takim razie co z osobami, które jednak nie mogą sobie pozwolić na odejście? Często jest tak, że kurczowo trzymają się w firmy mimo niesprzyjających dla nich warunków. :/
Muszą się odważyć i zmienić pracę. Ja tak zrobiłem i serdecznie polecam. W tym miejscu nie szanuje się pracowników, traktuje jako cyferki w tabeli, a ich wartość mierzy wynikami jaką osiągają za sprzedaż (pamiętam jak kierowniczka wydziału nie odpowiadała mi na "dzień dobry" dopóki nie zacząłem więcej sprzedawać).
Czy firma Orange Customer Service Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.
Witam, jeśli ktoś myśli o pracy i kieruje się opiniami ODRADZAM. 1. Dużo wskazników obsługowych które ciężko jest zrealizować, nie mówimy o 1 czy 2 lecz o kilkunastu. 2. Brak kompetentnych kierowników, brak wsparcia od nich. 3. Praca przez agencę PRACY TYMCZASOWEJ a robisz ponad 6 lat dla nich i końca nie widać. 4. Wieczne żale KW/KS odnośnie wyników, i błędnych raportów. 5. Brak elastycznych godzin pracy, (usunięte przez administratora) w ofertach pracy. Godziny ustala Command Centre i nie masz na nie wpływu. 6. Brak możliwości awansu bo nawet jeśli to gdzie? 7. Codzienne tłumaczenie się z rzeczy na które nie masz wpływu. Dla przykładu ankiety które wypełnianią klienci. Możesz nie dostać premii bo klient w ankiecie zaznaczy "ŻE NIE POLECA FIRMY ORANGE" tak z tego jesteś rozliczany. 8. Odnosząc się jeszcze do punktu 6, oczywiście nowych obowiązków to Ci z czasem przybędzie ale wypłata ten sam poziom NAJNIŻSZA KRAJOWA na początku 3/4 etatu potem dopełnienie do calego. JAK CHCESZ PRACOWAĆ IDZ DO PLAYA/PLUSA ORANGE OMIJAJ Z DALEKA.
Jak długo trwa proces awansu w Orange Customer Service Sp. z o.o.?