Jak się pracuje w Orange Customer Service Sp. z o.o. Toruń? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w Orange Customer Service Sp. z o.o. Toruń, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Orange Customer Service Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Orange Customer Service Sp. z o.o. w Toruń

Nikt
Kandydat
 Pytanie

Witam, jak wygląda praca na stanowisku wsparcie back office?

Krystyna
Inne
@Nikt

A co konkretnie chcesz wiedzieć? W sensie jaka atmosfera czy zarobki?

nikt
Pracownik
 Pytanie
@Krystyna

Chciałabym wiedzieć wszystko! Atmosfera, zarobki. I generalnie dlaczego cały czas dajecie ogłoszenie o pracę? Przypuszczam, że rotacja jest cały czas!

Jkl
Kandydat
@nikt

Ròwnież przyłączam się do pytania!

Lolek
Pracownik
@nikt

Akurat na back office rotacja jest mała. Tu jest raczej spokojnie. Nie masz celów sprzedażowych i klienci nie dzwonią do ciebie tylko ty do nich, sporadycznie raczej . Rekrutacja jest na zlecenia więc to nawet łatwiejsze niż reklamacje które teraz większość robi. Jak czegoś nie wiesz to jest czas zapytać, nie tak jak na ruchu przychodzącym

Justyna
Inne
@Lolek

To spoko brzmi. A czemu te zlecenia łatwiejsze niż reklamacje? Więcej procedur przy reklamacjach jest?

Pracownik
Pracownik
@Justyna

NIe prawda. Cele sprzedazowe są i jest się z nich rozliczanym co miesiąc a póżniej w dodatkowej premii w rozliczeniu MBO. Praca ciężko z racji tysiąca wskazników.

Natalia
Inne
@Pracownik

Te cele to tak rezolutnie osiągalne dają? Czyli jednak ciężko tę premię sobie ugrać z tego co piszesz?

Pracownik
Pracownik
@Natalia

Sprzedaż to początek aby była wypłacona musisz mieć wskażniki obsługowe zrobione. Bez tego przepada kasa. Obecnie cięzko jest cele wyrobić bo jest ich dużo. Na samym początku nie masz za dużo ale jak wchodzisz w tryb standardowy to dość spore.

Natalia
Inne
@Pracownik

Ej to słabo w takim razie. A są jakieś porady odnośnie tego, żeby móc sobie jak najefektywniej tutaj radzić?

cóż Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Natalia

Rada: Zmienić pracę. Lepszej nie ma. Bo jaki jest sens tyrać tylko po to żeby słuchać że to i tak za mało? Jeszcze za te śmieszne pieniądze, bez żadnych perspektyw.

Natalia Nowy wpis
Inne
@cóż

Nie no w sumie to racja, ale w takim razie co z osobami, które jednak nie mogą sobie pozwolić na odejście? Często jest tak, że kurczowo trzymają się w firmy mimo niesprzyjających dla nich warunków. :/

cóż Nowy wpis
Były pracownik
@Natalia

Muszą się odważyć i zmienić pracę. Ja tak zrobiłem i serdecznie polecam. W tym miejscu nie szanuje się pracowników, traktuje jako cyferki w tabeli, a ich wartość mierzy wynikami jaką osiągają za sprzedaż (pamiętam jak kierowniczka wydziału nie odpowiadała mi na "dzień dobry" dopóki nie zacząłem więcej sprzedawać).

Fakt. Nowy wpis
Były pracownik
@cóż

Od tej pracy w Toruniu zdala. Nie jesteś pracownikiem tylko LOGINEM

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Orange Customer Service Sp. z o.o. kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.

Zdzisiek
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

A co to ma za znaczenie? każdy ma taką sama umowę

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Witam, jeśli ktoś myśli o pracy i kieruje się opiniami ODRADZAM. 1. Dużo wskazników obsługowych które ciężko jest zrealizować, nie mówimy o 1 czy 2 lecz o kilkunastu. 2. Brak kompetentnych kierowników, brak wsparcia od nich. 3. Praca przez agencę PRACY TYMCZASOWEJ a robisz ponad 6 lat dla nich i końca nie widać. 4. Wieczne żale KW/KS odnośnie wyników, i błędnych raportów. 5. Brak elastycznych godzin pracy, (usunięte przez administratora) w ofertach pracy. Godziny ustala Command Centre i nie masz na nie wpływu. 6. Brak możliwości awansu bo nawet jeśli to gdzie? 7. Codzienne tłumaczenie się z rzeczy na które nie masz wpływu. Dla przykładu ankiety które wypełnianią klienci. Możesz nie dostać premii bo klient w ankiecie zaznaczy "ŻE NIE POLECA FIRMY ORANGE" tak z tego jesteś rozliczany. 8. Odnosząc się jeszcze do punktu 6, oczywiście nowych obowiązków to Ci z czasem przybędzie ale wypłata ten sam poziom NAJNIŻSZA KRAJOWA na początku 3/4 etatu potem dopełnienie do calego. JAK CHCESZ PRACOWAĆ IDZ DO PLAYA/PLUSA ORANGE OMIJAJ Z DALEKA.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Orange Customer Service Sp. z o.o.?

Odpowiedź
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Jakiego awansu? Tu nie ma czegoś takiego

logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Toruń
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Toruń
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Wtryskarek
Toruń
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Handlowiec
Toruń
Doeko Group Sp. z o.o.
(16 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert

Zostaw merytoryczną opinię o Orange Customer Service Sp. z o.o. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Orange Customer Service Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 60 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Jerozolimskie 160
    02-326 Toruń
  • NIP: 5262847786 KRS: 0000230883
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii