Bardzo dlugi czas oczekiwania na przesyłkę.. Niby kurier podjął przesyłkę rano do dostarczenia A paczki jak nie było tak nie ma ...... Nie polecam !
Zarobki takie sobie, ale nie najgorsze (zależy od przewoźnika i rejonu). 1/4 umowy zlecenia lub o pracę i inne dziwne twory, aby ominąć podatki, reszta kasy pod stołem, jak to w kurierce. Jeśli ktoś proponuje mniej niż 3 tys. na rękę, to nawet nie bierzcie tego pod uwagę. Praca trudna i trzeba bardzo dużo samozaparcia i cwaniactwa, żeby sobie poradzić. Koordynatorzy wiercą dziurę w brzuchu o jak najlepszą skuteczność doręczeń przesyłek (odmowy przyjęcia liczą się do skuteczności!), a Ty starasz się, zostawiasz te paczki wszędzie gdzie się da, bo oczywiście 3/4 ludzi nie ma w domu, kombinujesz na ochronie, u sąsiadów, w osiedlowych sklepikach, ryzykujesz utratą swoich pieniędzy, gdyby paczka nagle zniknęła. Córka/syn/wujek/pies jednego z klientów nie przekaże, że paczka do niego przyszła, ten składa tzw. interwencję i kurier dostaje tzw. notę będąc lżejszy o 100 zł. Odbiorcy przesyłek kurierskich, to najgorszy sort klientów, którzy nie czytają regulaminów i myślą, że jak zamówili paczkę, to kurier ma ją przynieść w zębach na zawołanie, dlatego jako kurier trzeba panować nad sobą i nie dać wejść sobie na głowę. Są takie rejony, gdzie trzeba się dużo nabiegać (bloki, zamknięte osiedla), praca w stresie, ciągłe telefony od klientów i do klientów, to już zależy od Ciebie i Twoich ruchów czy skończysz pracę w 7-9 czy 9-12 godzin. Nikt się z Tobą nie liczy ile pracujesz, ważne ile rozwieziesz. Atmosfera w oddziale przyjemna, młody zespół, większość młodych kurierów. Mogłoby się wydawać, że ta praca nie ma żadnych plusów, ale właśnie dzięki temu jest to świetne wyzwanie i przydatne doświadczenie w dalszej karierze, czy to jako kierowca, czy jako osoba pracująca z ludźmi, a oddział w Pruszczu Gdańskim rewelacyjnie się do tego nadaje.
Kompletne fiasko. Kuroier podobno podejmowal trzykrotna próbę doreczenia przesylki. Podobno bo czekalem, czekalem, czekalem i... odebralem w Pruszczu. Nastepnym razem zaplace kazde pieniadze ale nigdy nie zgodze sie na przesylke inPostem
Dzień Dobry wszystkim indywidualnym klientom InPostu.Od jakiegoś czasu wysyłam paczki InPostem NIE POLECAM brak interwencji przez 5 dni robocze na niesprawny paczkomat na wszystkie sposoby nie uznają reklamacji paczki za pobraniem , przelew poza normą regulaminową 6 dni robocze. Wzywam ludzi odpowiedzialnych za wyżej wymienionych rzeczy do interwencji.
Jeśli narzekasz na InPost, to pewnie nie z tego powodu o którym piszesz. Spróbuj z DPD , tam będziesz miał na co narzekać
Bardzo sprawna, szybka, rzetelna firma. obsługa klienta bardzo miła. Kurierzy uprzejmi . Mocno polecam wszystkim, a szczególnie tym, którzy korzystają z usług firmy DPD.
@Firma a z czego wynika według ciebie ta niekompetencja w gdańskim oddziale? Bo planuję tam aplikować na stanowisko kierownicze i bym chciał wiedzieć co może poprawić?
obsługa w oddziale Gdańsk tragiczna , niekompetentna kadra kierownicza , brak nadzoru nad pracownikami można nazwać prywatny folwark , niedostarczone paczki nadrabiają dopisywaniem większych kosztów przesyłek do paczek , kłamią i celowo wprowadzają ludzi w błąd , kiedy zajmie się tym oddziałem i jego funkcjonowaniem centrala firmy ?
To nie jest forum firmy tylko pracownicze więc na zły adres klienci kierują swoje uwagi.
Niestety nie jestem zadowolona z usługi InPost Kurier , paczki nie otrzymałam mimo , iż powinnam ja dostać , kontaktu z kurierem brak , a dzwoniąc na infolinię bądź wysyłając wiadomość zostaje odesłana z kwitkiem, nie chciano udzielić mi informacji z nr telefonu do kuriera... jestem zniesmaczona podejściem i zachowaniem do całej sytuacji. Pierwszy raz spotykam się z problemem podania i dowiedzenia się co się dzieje z moją paczka ! ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY , TYLKO TUTAJ JEST PROBLEM Z JAKIM KOLWIEK KONTAKTEM DO KURIERA, INNE FIRMY NIE ROBIĄ PROBLEMU. To jest jakaś MASAKRA.... Moje sugestie dla InPost: niech zatrudnia kompetentnych ludzi, popracować nad kontaktem
Wiem że problem z kuriera i jest od zawsze. Mam te same problemy z gls i dpd. Także nic nowego
Witam państwa!! : D jedyna szansa odebrać paczkę ściśle tuż po SMS: D . JEDYNA, BO PRÓBUJE DORECZYC TYLKO RAZ I TO 10-11 GDZIE PRAWIE KAŻDY W PRACY 0. Uwaga to jedyna okazja jeżeli ,nie ma Cię w domu paczką wraca . NIE POLECAM . W innych firmach tego typu wszystko jest do uzgodnienia bez problemu
Na jakie zarobki może liczyć chętny? Jak z godzinami?
Szkoda, że na forum piszą jedynie klienci. Może ktoś napisze czy potrzebujecie ludzi do pracy?
lepiej tam nie idz. paliwo i eksploatacja auta we wlasnym zakresie - czy mowic cos wiecej? hahahah pracownik musi robic na firme i jej placic, a nie firma jemu... zalosne... a najlepsze posadki po znajomosci ofc
Czy na pewno jest aż tak źle, jak mówisz? W końcu firma w dalszym ciągu ma pracowników. Co chcesz przekazać poprzez sugestie "pracownik musi robić na firmę i jej płacić, a nie firma jemu"? Niektórzy użytkownicy mogą nie zrozumieć, co masz na myśli.
tak potrzebują dużych przewoźników z dobrymi kurierami. atmosfera ok robisz swoje i masz spokój. atmosfera ok szefostwo ok a najważniejsze faktury na czas. sam jeżdżę wiec mogę polecić
Parę razy odbierałam już paczki w Baninie od Pana Mateusza z firmy InPost i naprawdę uważam, że jest porządnym pracownikiem. Oby więcej takich kurierów! Lubię atmosferę w InPost za: Bardzo podoba mi się miłe nastawienie kuriera (Pana Mateusza, jeżdżącego po Baninie), bo od niego dostaję paczki. Spotykałam wielu kurierów z innych firm i nie byli tak życzliwi jak właśnie ten Pan.
Opinie klientów są bardzo istotne na forum. Szczególnie, jeżeli mogą być dobrą podpowiedzią dla pracowników firmy. Jak rozumiem, twierdzisz, że nastawienie do pracy jednoznacznie wpływa na jakość usług?
zaginęła przesyłka z paczkomatu na trasie z Pruszcza do Torunia. Informacja na infolinii, że sporadycznie odklejają się etykiety. Opisałem, podałem kilka szczegółów, które były na kartonie, opakowaniu, m.in. nr telefonu. Dla tej śmiesznej firmy to wciąż za mało. Muszą znać więcej szczegółów a najlepiej zawartość paczki. Jeżeli to się dzieje sporadycznie to dlaczego taki problem z odnalezieniem przesyłki. Szef firmy wypowiada się że są gotowi do przesyłek w okresie śwątecznym. śmiechu warte . NIE POLECAM I OSTRZEGAM.
firma żart, beznadziejna obsługa, kurier chamski, obsługa telefoniczna kpina, przesyłka wróciła do nadawcy bo nie będę jeździł 60 km, aby ją odebrać osobiście, ktoś zapłacił za doręczenie, a nie za pozorowanie doręczenia.
Jak rozumiem, wypowiadasz się z perspektywy klienta. Czy w opisanej sytuacji, próbowałeś skontaktować się z firmą inną drogą, niż telefoniczną? Napisałeś, że "obsługa telefoniczna to kpina", zatem zakładam, że obrałeś inny sposób nawiązałeś kontakt z InPostem? Podziel się z nami informacjami na temat tego, jak rozwiązała się opisana sytuacja.
Krętacze, (usunięte przez administratora) kłamcy. Jak z czymś nie mogą sobie dać rady to dzwonią do klienta, składają propozycje i nie wywiązują się z niej!!! Osobiście się fatygujesz i też Cię mają w (usunięte przez administratora) Kłamią a potem przepraszają. Rekompensaty żadnej, mają klienta głęboko w poważaniu jak stworzy się problem. Nigdy więcej!!!
Żenada!! Czekam od 4 dni na umowę, dostaje tylko codziennie smsa z firmy Inpost że nie udało się ze mną skontaktować i proszę o kontakt z nr tel. 723260256 . Niestety nr ten jest nieaktywny, a ja nie ruszam się z biura, wiec kurier się nie pofatygował !! Bank nie podaje nr przesyłki, a Inpost bez nr tejże przesyłki nic nie może zrobić!! Nie mieści mi się w głowie jak poważna firma może pozwolić sobie na takie podejście do klienta?!
Jestem tak wściekły , że jak dotrze wreście kurier to nie wiem co mu powiem.Dwa dni temu o godz. 9 otrzymałem telefon , że kurier będzie za godzinę z przesyłką.Ponieważ byłem poza granicami miasta, poprosiłem o przybycie od godz. 16.Usłyszałem, że jeśli chcę otrzymać paczkę to muszę go szukać po dzielnicy.Myślałem że to jakiś żart.Wróciłem o godz. 15.30 i telefonicznie powiadomiłem o swojej obecności w domu i usłyszałem że pan kurier kończy pracę i już u mnie nie będzie.Na portalu firmy kurierskiej , że kurier wczytał dwukrotną swoją obecność u adresata co jest kłamstwem i beszczelnością bo my byliśmy w domu.Pomimo wysłania reklamacji i dwukrotnej rozmowy na infolini firmy nikt do dnia dzisiejszego nie zadzwonił, nie wysłał sms czy maila.Co można sądzić o takiej firmie? Czas najwyższy ,aby w takich firmach wprowadzić procedury ISO !W dalszym ciągu oczekuję na odzew ze strony firmy kurierskiej i od strony nadwcy paczki , którego również poinformowałem o zaistniałej sytuacji. Jednym słowem to skandal!
.....nie wiesz co mu powiesz ???? A może Pan kurier pracujący od 6 rano naprawde kończy prace o normalnej godzinie .... Bo chce dożyć do emerytury ;)
Praca do przyjemnych nie należy. Klienci bardzo znerwicowani ciągle narzekają!
To jest forum dla pracowników firmy a wszelkie skargi kierować na adres firmy. Najłatwiej jest oskarżać
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w InPost?
Zobacz opinie na temat firmy InPost tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!