brak logo

Polski Koks S.A.

Katowice

Opinie o Polski Koks S.A.

1 2014-03-09 13:36:59
Zapraszaja na rozmowe, nie dajac zadnej infprmacji, nawet na jakie stanowisko. A na miejscu mowia, ze poprostu chca porozmawiac. I nie obchodzi ich, ze ktos wytracil na ich 20-minutowa rozmowe 200 zl, zeby przyjechac. Pani B. Newicka jest bardzo nie mila osoba. Nie umie rozmawiac z ludzmi w ogole. Mam pytanie, czy Szanowne Panstwo uwaza, ze nie moze udzielic 2 minuty swojego czasu na rozmowe przez telefon? Czy Pani Newicka uwaza, ze jej 2 minuty kosztuja drozej, niz 5 godzin straconego przeze mnie czasu? Na miejscu okazalo sie, ze tak naprawde ta Pani chyba nic nie jest warta. Firma ma was wszystkich, drodze ludzi, gdies, wiec nie radze w ogole tam pracowac.
3
1 2014-03-09 13:42:08
(usunięte przez administratora), a na rozmowie okazalo sie, ze zadnego stanowiska teraz nie maja, a poprostu czasami zapraszaja ludzi, zeby " kogos miec w bazie". No ijuz nie mowie, ze najpierw kazdemu proponuja staz (do 6 mies.), a potem ludzi zwalniaja i caly czas biora nastepnych stazystow (z opowiedzi znajomych). Takze, moim zdaniem, NIE WARTO!
1
on 2014-06-19 00:57:43
1400zł dostawaja pracownicy w kiepskich warunkach produkujacy nowy pelet weglowy na kopalni suszec hmm nie warto taka duza firma i az takie duze pieniazki!!
róża 2016-02-26 10:58:20
sa nieuczciwi, traktuje personel obcesowo, nie polecam
1
galanonim 2016-07-21 10:56:37
To oznacza, że będzie zaraz w likwidacji
Zostaw swoją opinię o Polski Koks S.A. - Katowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polski Koks S.A.