Opinie o duka.com - DUKA INTERNATIONAL S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Duka International S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Duka International S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Duka International S.A. w Warszawa

Marian
Pracownik

Nie zapominajmy o pracownikach z biura, oni tez maja obniżona pensje... Halo! Biuro! Obudźcie się! Zbuntujcie się razem z nami przeciwko zarządowi!

zalamka
Pracownik

kolejny miesiąc mija... a jak pensje obciete były....tak są. Ledwo mi starcza od 10 do 10... żadnych informacji dotyczących płac, etatów. Ile jeszcze... mi to juz płakać się chce...

G
Pracownik
@zalamka

Dokładnie, ledwo można miesiąc przezyc. Taka duża sieć a w taki sposób traktuje pracowników.

tfu
Były pracownik
 Pytanie

ma sie zwolnić jak pewnie ciężko obecnie na rynku znaleźć cos innego... normalna jesteś? Moze Ty sie zwolnij, czy u u Ciebie tak luksusowo?

Tak to jest jak jest polski wł
Pracownik
@zalamka

Mi tez jest ciezko..nawet nie mam jak odlozyc na badania lekarskie:(

ouee
Pracownik
 Pytanie
@zalamka

połowa miesiąca, a wciąż nic nie wiadomo na temat pensji ;(((.... czyżby czekanie aż komuś puszczą nerwy???

.
Pracownik
@ouee

Osoby zarządzające mogłyby dać w koncu znać kiedy będą normalnie płatne wynagrodzenia. Minęły już prawie 4 miesiące od otwarcia. Pracy bardzo dużo a etaty cały czas pomniejszone.

diwizja
Pracownik
 Pytanie
@.

Może ktoś z Was ma na tyle odwagi aby napisać e-mail w tej sprawie?

Ktoś
Pracownik
 Pytanie
@diwizja

Tylko do kogo napisać takiego maila? Chyba nie ma osoby która znałaby odpowiedź na takie pytanie.

Gall
Były pracownik
@Ktoś

Do wszystkich. Może znajdzie się ktoś odważny w biurze i odpisze

mądry
Kandydat
@zalamka

jedna rada jaką mam Ja - miej wyjeb_ne a będzie Ci dane - i to tyle w tym temacie albo mniej dosadnie - jaka płaca taka praca :)

Chvj
Pracownik
 Pytanie

Proponuje wziąć w jeden dzień urlop na zadanie. 4.09?

pysio
Kandydat
@Chvj

trzeba się skrzyknąć gdzieś na komunikatorze - tak bezpiecznie, i wybrać dzień który najbardziej zaboli, trzeba sprawdzić w jakim dniu (chyba w grudniu) firma zarabia co roku najwięcej i wtedy urlop lub L4. najbardziej boli brak kasy. a jesli jeden dzień nic nie zmieni to kolejny dzień i tak kilka razy w roku. może frmę ruszy to kiedy jakiś dyrektor nie będzie miał auta służbowego bo zabraknie kasy albo jakies centrum handlowe nałoży karę za nie otwarty sklep. kasa boli najbardziej :)

Kierownik
Pracownik

Co Wy za brednie piszecie. Nie dogodzi Wam nikt, zawsze kazdy jest zły i nieodpowiedni, a tylko zleceniowcy tacy idealni. Śmieszne! Uważam że kierowników mamy naprawdę dobrych. Regionalni mają bardzo ciężko, 3 osoby zamiast 6 w 2 działach ( RKS i VM ) bez szkoleń, wrzucone na głęboką wodę i tez na obniżonej pensji tak jak my, dziewczyny mają tyle waszych dennych problemow na głowach, walczą o to, żeby było jak najlepiej, etaty, urlopy, pensje, ale Wy widzicie tylko koniec waszego nosa. To jest dopiero żal. Bądźcie trochę ludzcy i nie odbieranie ostatnich chęci bycia dobrym/pozytywnym. Ja jestem zadowolona ze współpracy z moją regionalną. Moja ekipa jest zadowolona ze współpracy ze mną, zgrany team to podstawa. A jak komuś jest tak źle to się zwolnijcie i nie zawracajcie głowy bzdurnymi komentarzami. Pozdrawiam. Kierownik sklepu.

Hmmm
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

Którego sklepu? Mokotowa?

hehehheeh
Pracownik
 Pytanie
@Hmmm

Pewnie Warszawskiego, tam gdzie mają najbliżej centrali. Regionalny jest blisko i często. U mnie wiadomości o niektorych rzeczach firmie dochodzą z opóźnieniem rocznym. Kierowniku sklepu zgodzę się z Toba w wielku kwestiach. Niestety wina zarządzania lezy po stronie wlascicieli. Uwierz mi chcesz czy nie, nie słyszałam aby ktoś dalej mial obciete pensje i etaty. Rozumiem jak najbardziej, ze firma nie ma pieniędzy na to i na tamto, ale ona nigdy ich nie miala, a dla klientów i wyrzucania towarów juz wiemy z jakiej kwestii - ma pieniążki. Jak sie czuc w sytuacji, kiedy 6 miesiąc zarabiasz 20% mniej? Pozostawiam juz to Tobie do przemyślenia. Kazdy z nas tez jest człowiekiem i przede wszystkim to my budujemy to miejsce i powinnismy zarabiać o wiele wiecej. Ja mam do utrzymania rodzine, kredyt i co? kogos to obchodzi? Zaznaczę, ze zarabiam ponad 1000 zl mniej. Gdyby nie pomoc rodzinny, nie utrzymalabym swojej rodziny. Takze nie cudujmy, prawda jest tu potrzebna aby ktos potrzasnal ta firma i wreszcie zaczela traktować swoich pracowników godnie.

BYLY KIEROWNIK
Były pracownik
@Kierownik

Z takim podejsciem przez najblizsze 2 lata Kochana będziesz pracowała za 3 z obcieta pensja ????????‍♀️ O ile z Teamu i wspołpracy z Regionalnymi mozna byc zadowolonym tak z podejscia firmy do pracowników niekoniecznie. A odnoszac sie do Twojego komentarza odnosnie regionalnych “ 3 os zamiast 6, bez szkolen wrzucone na głeboka wode”- nic nie dzieje sie bez przyczyny... Pozdrawiam i zycze wszystkim powodzenia

Zły
Pracownik
@hehehheeh

Zgadzam się z Tobą w 100%. Większość firm wróciła już do normalnych pensji dla pracowników tylko u nas jest cały czas dramat . Może na święta chcą nam zrobić prezent i dopiero wtedy z wielką łaską dac nam całe wynagrodzenie. W końcu jakaś motywacja będzie potrzebna w najgorętszym okresie w roku xD

misio
Pracownik
@Kierownik

kierownicy są super (te osoby których znam) ale to ze masz fajny zespół i fajnego kierownika nie napełni Ci lodówki. ludzie muszą jeść żeby żyć i to jeść produkty żywnościowe które się kupuje za piąniądze - samą ideą i dobrą atmosferą nie przezyjesz więc nie pisz takich BZDUR !!!!

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja w kawiarni w galerii, nie rozmawiałam z osobą, która byłaby ewentualnie moim zwierzchnikiem (dziwne!), pani regionalna wyręczyła się koleżanką po fachu. Mam mieszane uczucia: umowa o pracę owszem, ale bez podania warunków finansowych trudno jest się jakoś ustosunkować do oferty, potraktowałam to raczej jako rozmowę towarzyską aniżeli rozmowę kwalifikacyjną z prawdziwego zdarzenia. Niczym mnie nie zachęciła ta rozmowa, wróciłam do domu z wrażeniem, że straciłam tylko czas. A jeszcze pani, która ze mną rozmawiała poprosiła, że gdybym się rozmyśliła żebym dała znać, potem otrzymałam informację, że wybrali kogoś innego. Mało profesjonalne podejście.

Pytania

Jaki powinien być idealny kierownik? Beznadziejnie głupie pytanie, Jak motywuję pracowników poza finansowo? Następne durne pytanie - w sieciach kierownik sklepu tak naprawdę niewiele może zrobić bo w gruncie rzeczy o wszystkim decyduje regionalny. Standardowe pytanie o współczynniki podejście do klienta, czy zgodzę się na wyjazd do innego miasta na szkolenie, w sumie nie wiem czy miałabym sama za to zapłacić czy jak? Generalnie słabo to wyglądało

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Odwiedziny
Pracownik
 Pytanie

Może zbierzmy się wszyscy i odwiedźmy grupowo biuro na Powązkowskiej 44c? :)

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

tyko
Pracownik
 Pytanie

Oni właśnie na to liczą, żebysmy sie pozwalniali. Większość kierowników zajmie miejsce dwóch sklepów. To oszczędność. Później znajdą "takich nie znających sie" i zatrudnia za najniższą krajową bez premii , niczego. Może o to właśnie chodzi? O zrobienie czystek, zeny znalezc głupców dających robić sie w balona za e pieniądze. Pamietajcie nic nie dzieje sie bez przyczyny. Jakis cel temu służył.

Zawiedziona
Pracownik

Informacja o premiach, a nie powrocie do 100% pensji mnie rozwaliła. To koniec , tak nie można dalej. Czuję się zdeptana,jakby dobra praca i zaangarzowanie nie miało wartości. Bardziej mnie boli to że nie szanuje się człowieka. Mam dość...

Żal
Pracownik
 Pytanie

Oddajcie nam nasze pełne pensje! Jakie premie, co za głupota! (usunięte przez administratora)

pracownik
Pracownik
 Pytanie

Nie będę się rozpisywać, bo wszyscy pracujący w DUKA wiedzą jak jest! Wiedzą też wszyscy "u góry", ale dla nich liczy się tylko ich własny tyłek, byle kasa była, urlop i do przodu. Słabe zarobki, brak poszanowania pracownika, ciągłe żale i pretensje to jedno, ale to, co ważniejsze to atmosfera i przeszkolenie pracownika, który ma kontakt z klientem. Pisząc przeszkolenie i atmosfera mam na myśli brak szkoleń, zero opowiedzenia o produktach przez kierownika, wskakuj na sklep i świeć oczami przed klientami, ale tak, żeby wepchnąć im produkt! PO RA ŻKA! (usunięte przez administratora) totalne, a niby taka "och i ach firma", a nie stać jej na przeszkolenie ludzi, w których rękach a raczej głowie leży sprzedaż produktu, a co za tym idzie rozwój firmy! Szkolenie z systemu to również rzut na głęboką wodę, kierownik umywa ręce, ile samemu się wyciągnie z innych pracowników, tyle wiesz. Kadra, bo to najważniejsze! Kierownik regionalny? osobiście uważam, że osoba na tym stanowisku powinna mieć pojęcie o produktach, o systemie, o pracownikach "pod nią" i dawać przykład. W rzeczywistości nie ma pojęcia o żadnej z wyżej wymienionych rzeczy, popełnia błędy ortograficzne wysyłając maile, a przykładem mają być prywatne zakupy w czasie pracy, brawo! Kierownik sklepu powinien dbać o atmosferę w swoim sklepie, ale niektórym bardziej na rękę jest plotkowanie i próba skłócenia pracowników, rozdzielenia ich tak, żeby przypadkiem dobrze zgrany team nie był razem. To bardzo nieprofesjonalne, swoje prywatne odczucia i zazdrość powinno chować się do kieszeni przed wejściem do pracy. VM to jakaś kpina. Zrobi się jedno, zaraz przyjdzie osoba decyzyjna i bach, dwa dni harówy na marne, znowu przestawiamy cały sklep. Osoba odpowiedzialna za VM powinna być na sklepach, a nie bywać sporadycznie i przesiadywać na jednym. Późniejsze zrzucanie winy na kierownika sklepu i pracowników jest mega słabe, w końcu nie mają za to płacone i nie ma na to czasu najzwyczajniej w świecie. Obsada kierowników to też śliski temat, zwłaszcza jeśli zastępcy nie mają pojęcia o systemach, nie potrafią działać w zespole, ale to już zostawiam kierownikowi, jeśli chce się mieć podwójną robotę i telefony 24h/7 to na własne życzenie. Ogromny niesmak pozostaje, radziłabym przyjrzeć się sprawie, popracować nad tymi błędami i w końcu docenić pracowników- doradców klienta, bo to dzięki nam wszyscy wyżej i sam szef ma kasę! I zainwestować w bezpieczeństwo pracowników podczas pandemii, bo skandalem jest brak rękawiczek, maseczek w okresie panującego wirusa! (usunięte przez administratora) PRACY W TEJ FIRMIE! Ale zawsze warto przekonać się na swoim doświadczeniu, jeśli ktoś nie wierzy.

hmm
Pracownik
@pracownik

generalizujesz....to że w twoim sklepie tak jest nie znaczy że we wszystkich tak jest. Sytuacja w firmie jest trudna to chyba wiedzą wszyscy pracownicy, ale jedyną jasną stroną tej pracy przynajmniej u mnie/u nas w sklepie są właśnie osoby które tu pracują, tworzymy zgrany zespół i jest dobrze mimo że w firmie jest źle. Także taką ocenę uważam za nie zgodną z prawdą bo jest napisana tylko z twojej perspektywy i twojego sklepu. Nie zauważyłam również ostatnio aby były jakieś wielkie przemeblowana zlecone od VM, może to problem organizacji pracy w twoim sklepie. Sorry ale prywatne zakupy w czasie pracy RKS to też nie jest nic haniebnego, szczególnie że my możemy zrobić zakupy przed albo po pracy a RKS nie bardzo, także nie wiem o co chodzi. Brak rękawiczek i maseczek też jest jakimś dziwnym tematem, bo ja mam u siebie rękawiczki kupione na fakturę, no a maseczki bez przesady każdy chyba teraz ma swoje. I nie myśl że ja jakoś kocham firmę i stoję mega za nią, bo to jak w tym momencie wygląda praca to wstyd, ale nie można też na przykładzie swojego sklepu pisać że obsada kierowników i zastępców jest jakaś nie bardzo bo to jest przykład twój i twojego sklepu. Kończąc tą przy długą wypowiedź, pozdrawiam i trzymajcie się bo jesteśmy w tym razem, i ja wierzę że będzie dobrze, a jak nie to zawsze można zmienić pracę. Pzdr 600

Pracownik
Pracownik
@pracownik

Nie wkładaj wszystkich do jednego worka, mój ki równik stara się każdy nowy produkt, zmiany, wszystko w systemie tłumaczyć każdemu aż do skutku. Produkty omawiane byly i są bardzo szczegółowo aż zazdroszczę wiedzy. Jest ze swoim zastępca na bieżąco. Z każdą pierdoła możemy do niego się zwrócić. Nie skomentuje "góry" bo zgodzę się z opinią. Kierownik regionalny - chyba nie istnieje w tej firmie. Brak kultury, chęci pomocy i faktycznie zero wiedzy Ale akurat kierownicy i pracownicy budują ta firma i starają trzymać ją się w ryzach. Skoro masz "leniwego" kierownkika, które swoje stanowisko kierownicze traktuje jakby był prezesem i siedzi tylko za biurkiem to o innych chociaz się tak nie wypowiadaj, bo nie znasz ....

Klient
Inne
 Pytanie

Pytanie chyba do Marketingu Co to za beznadziejna promocja ? Jako klient czytając wasz plakat nie mam pojęcia na co jest promocja A pracownik skakał ze mną z miejsca na miejsce aby pokazać na jaki wybrany asortyment jest promocja. Koniec końców człowiek głupieje Promocja internetowa bardziej czytelna więc stwierdziłem że wolę kupić na internecie Szkoda mi biednej Pani która starała się...

Podsumowanie

Witam serdecznie. O to podsumowanie powrotu do pracy. 1. Zabrane pensje tym co zarabiają powyżej najniższej [ szkoda, że nie wszystkim tak było by sprawiedliwie]. Umowa Zlecenie zarabia więcej niż doradca klienta,kierownik. Np. mojego kierownika pensja jest równa umowie zlecenie :):):):) 2. Nie obcięty etat stosunkowo do pensji. Tłumacz : robisz ten sam etat, ale za mniejsze PIENIĄDZE 3. Miało być mniej pracy, a jest więcej. Sam fakt pracując w sklepach po 2,5, 3 albo 3,5 etatu, nie da się aby ktoś odpoczął. Decyzja : albo robisz po 12 h, żeby mieć więcej wolnego albo po 6,8,10 h i jesteś prawie codziennie w pracy. 4. Zatrudnienia : zwolni się ktoś na umowie o pracę, zatrudniamy umowy zlecenie. 5. Zakaz chodzenia na urlopy 2- tygodniowe oraz dluższe. UWAGA : PLANOWANIE URLOPÓW BYŁO W STYCZNIU. 6. Przekładanie SALE = zmiany grafik 7. Brak informacji pracowników w związku ze zmianami personalnymi, KRS, Biura. Nie wiem czy uwzględniłam wszystko, ale można by wymieniać bez skończoności :) Pytania do firmy: 1. Jak chcecie utrzymać pracowników, płacąc im grosze? 2. Jak naprawicie organizację firmy[ pracownik ma szanować pracę, ale nie w taki sposób, aby tylko nią żył] 3. Co jeszcze musi się stać, abyście szanowali pracowników? Jak narazie to przyjmujecie tryb " jak nie Ty, to na twoje miejsce jest wiele chętnych"?

Wkurzona
@Podsumowanie

Dodałabym jeszcze, ze robimy budżety, nawet te r/r, klientów jest cała masa, a na zmianie dwie lub jedna osoba. Przecież to jest chore. A co z faktem, ze zaczyna się sezon urlopowy? Jak jedna osoba pójdzie na urlop to pozostałe maja pracować tak jak w maju codziennie z wolna tylko niedziele. Wyzysk i niewolnictwo. Inaczej tej pracy nazwać się nie da.

Ikk
@Podsumowanie

(usunięte przez administratora)nadal brak info co z RKS, zastępują je niby RVM, a wsparcia w nich 0. Brawo DUKA! Daje Ci jeszcze miesiąc, jak stracisz większość pracowników!

;/
@Ikk

Ona pewnie jest niczemu winna. Wpisali ją w porozumienie bo nie mogła odmówić. Nam też kazali to podpisać

Śmieszek
@Wkurzona

Dokładnie, budzety są robione ponad 100%, r/r tak samo... wynik firmy miał być podany do ogółu i oczywiście jest cisza. Z urlopami nadal nic nie wiadomo,a już sezon się zaczął. Jeszcze trochę przy takiej marnej ilości etatów będziemy musieli zamieszkać w Duce i to jeszcze za mniejszą wypłatę. Nadal nic nie wiadomo kiedy będziemy mieć płatne 100% wynagrodzenia? Wstydź się Duko za traktowanie swoich pracowników!!!

Parodia
@Śmieszek

Jezu ale wam jest ciężko.... Weźcie się w garść a nie tylko tu cwani jesteście Taka prawda - buzia otwiera się tylko na go worku a przychodzi co do czego to nikogo nie ma ! Jak wam źle czemu nie napiszecie w imieniu pracownik pismo bezpośrednio do zarządu ? Myślicie że ktoś to czyta i się przejmuje - NIE ! (usunięte przez administratora)

aaa
@Parodia

Ja chętnie bym wysłała maila do wszystkich kierowników z pytaniem czy może my jako zarządzający sklepami nie powinniśmy czegoś zrobić, bo widzę że trzeba radzić sobie samemu ale czuję że jakby doszło co do czego to nie znalazłabym poparcia. Poprawcie mnie jeśli się mylę Pzdr Region Wschód

G
@Parodia

Niestety, ale nie ma nikogo komu można by to zgłosić.

jj
@G

Zgadzam sie. Gdyby ktoś wysłał takiego e-mail pozwalniali by nas bez skropułów.

Parodia
@jj

Lepiej siedzieć z założonymi rękoma i nic nie robić i marudzić na cały świat na go worku. Brawo ! Zwolnić nie zwolnią bo kto im przyjdzie do pracy jak w DUKA nikt nie chce pracować i CV nie wpływają po tym jak ludzie czytają co tu się dzieje.

Ups
Pracownik
@Podsumowanie

Ehh xDD ale są osoby w sklepach które wywalczyły sobie 2 tygodniowe urlopy :P

jjejhhh
Pracownik
 Pytanie
@Ups

jak to możliwe?? no chyba, ze wziely urlop koniec lipca/ początek sierpnia. Jest to wtedy możliwe.

Ups
Pracownik
@jjejhhh

Niee, mówię o normalnym urlopie.

Pracownik
Pracownik
@Ups

Dwa tygodnie ciągłego nieprzerwanego urlopu należy się każdemu, który jest zatrudniony na umowę o prace i nikt wam nie może tego zabronić bo tak wynika z przepisów prawa... także jak jakimś cudem wam tego zabraniają to polecam zgłosić to do sądu pracy i wtedy wasza osoba jest na wygranej pozycji... Powodzenia :)

Ups
Pracownik
@Pracownik

Ależ doskonale wiem że się należy :) pracownicy biura na luzie chodzą na 2-3 tygodniowe urlopy - jak widać tak bardzo są potrzebni w pracy XDD ale znam pracowników sklepów którzy uparli się że idą na 2 tygodnie i poszli ;) ale z tego co czytałam to w tym (usunięte przez administratora) są równi i równiejsi :P

hmm
Pracownik
@Pracownik

"Na wniosek pracownika urlop może być podzielony na części. W takim jednak przypadku co najmniej jedna część wypoczynku POWINNA trwać nie mniej niż 14 kolejnych dni kalendarzowych." Proponuje czytać ze zrozumieniem kodeks pracy - "powinien" trwać 14 dni, czyli w tym wypadku kodeks pracy jednoznacznie nie określa że nam przysługuje 14 dni nie przerwanego urlopu Także na wygranej pozycji nie jesteśmy...sorry...

.
Pracownik
@hmm

Jesteście. W języku prawniczym "powinno" oznacza musi. Tak samo jak pracodawca powinien wszystkich traktować równo oznacza że musi :)

litości
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś już dowiedział się może cuś na temat urlopów 2 tygodnie oraz o powrocie pensji? 90% sklepów wrócono pensje oraz nawet premie... nie liczę na to drugie.. ale ile można jeszcze się tak zniewalać?????!!

Ss
Pracownik
@litości

Ponoć można brać ale tylko na 1 tydzien

Usunięty kom
Pracownik
 Pytanie

Widzę że mój komentarz dot. obciętej wypłaty został usunięty Prawda w oczy kole co? Ale niestety taka prawda. Wziąż mamy obcięta pensje..

info
Były pracownik
@Usunięty kom

mam informację, że do października będą..

Gość
 Pytanie

Czy ktoś z Was ma doświadczenia we współpracy z marketingiem Duka/ z biurem? Czy ktoś z Was tam pracował? Praktycznie wszystkie komentarze pochodzą ze sklepów, ciekawy jestem jak jest w centrali?

Aaa
@Gość

Masz trochę nieaktualne informacje, bo dział marketingu w Duce już nie istnieje

Gość
 Pytanie
@Aaa

@Aaa Ok, a wiadomo czemu? Ludzie sami odeszli czy zostali zwolnieni?

Aaa
@Gość

Prawdopodobnie zwolnieni

Goscd
@Aaa

Ale widac jakaś nowa rekrutacje do biura wiec może nie jest tak zle

aaa
@Goscd

Rekrutacja na UMOWĘ ZASTĘPSTWO.

niedoszła kandydatka
@aaa

Wielkie dzięki dla wszystkich Was, świadomych i otwartych ludzi, za to, że piszecie, jak jest. Przesłałam aplikację do marketingu, ale po przeczytaniu tych informacji serdecznie podziękuję i powiem, że nieaktualne. Drugi raz nie pozwolę sobie wejść w tego typu korporacyjno-nieodpowiedzialne bagienko. DZIĘKUJĘ

raanyboskie

Czy ktoś posiada informację na temat urlopów, zwiększenia etatów? Strach pytać kogokolwiek (ktos podpierdzieli)i tak naprawdę nie ma też kogo. Ktoś orientuję się też prawnie czy musimy isc na urlopy 2 tygodniowe? Jak nie jest taki nakaz to chociaż moze zaczelibysmy po tygodniu chodzić? Niedługo sierpień, wakacje sie skończą, a okaże się ze nie ma komu pracować.

KP
@raanyboskie

Każdemu pracownikowi należy się 14 dni nieprzerwanego odpoczynku raz w roku.(usunięte przez administratora)

Powoli mam dosc
 Pytanie

Kiedy bedziemy dostawac 100%wynagrodzenie??...

Malina
@Powoli mam dosc

Dobre pytanie.... ktore chyba jest tajemnicą. Miało być płatne 100% jeśli firma będzie mieć przez 3 miesiące 100% w stosunku do roku ubiegłego. O wyniku za maj i czerwiec oczywiście nikt w sklepach nie wie. Ani kierownicy, ani sprzedawcy.

HR
@Powoli mam dosc

Mieliście obniżane etaty ?

HR
@HR

Chodzi czy mieliście obniżane etaty i wynagrodzenia czy same wynagrodzenia ?

Tekla
@HR

Tylko wynagrodzenia :(

Rambo
@Powoli mam dosc

Obniżone wynagrodzenie, ale pracujemy na dokładnie takim samym etacie jak przed pandemią.

anonim

(usunięte przez administratora)

prawda

To prawda, pracujcie w swoich salonach i nic nikogo nie pytajcie.

kate 25

Firma Duka, jak widać posiada bardzo wiele negatywnych opinii. Nie bez przyczyny! Zapracowała sobie na to zarówno podejściem do klienta, jak i do pracowników. Jako była pracownica wszystkim serdecznie odradzam współpracę z tą firmą. Powodów jest wiele. Przede wszystkim panuje tam bardzo nie przyjemna atmosfera, wyścig szczurów to mało powiedziane. Osoby na wyższych stanowiskach nie szanują nikogo. Więcej prezesów i dyrektorów niż samych pracowników. Sama polityka firmy okropna. Nastawienie na zysk. Poza tym zauważyłam, że usuwają wiele negatywnych opinii na swój temat. Opinia o osobie z administracji została usunięta również nie bez przyczyny. Jej stopień aroganctwa sięgał zenitu. Podstarzała frustratka, która myśli, że zrobiła karierę jako menager administracji :-). W rzeczywistości bardzo żałosna osoba.

gosc
@kate 25

Czy mowisz o atmosferze pracy w sklepach czy atmoferze w biurze? Czy w biurze też się tak źle dzieije, czy tam też są marne zarobki?

Kate25
@gosc

Miałam na myśli atmosferę w biurze. Bardzo źle się tam dzieje. Jaka firma takie zarobki. Wyzysk za marny grosz.

Xxx
@Kate25

To samo dzieje się w sklepach

Kuba
@Xxx

Co się dzieje w sklepach? Znowu marudzicie. Cieszcie się, że macie pracę. Ja nie mam takiego komfortu!

Jest jak jest..
@kate 25

Jest jak jest w tej firmie ale zgadzam sie,cieszmy się ze mamy placone chociaz te 80%. A moze niedługo dostaniemy dofinansowanie z tarczy antykryzysowej? Oby..

Eh
@Jest jak jest..

Duka nie zgłosiła się do tarczy antykryzysowej wiec nie wiem na co ty liczysz

Hahaha
@Jest jak jest..

Umowa o pracę nie ma dofinansowania w tej całej tarczy to jest dofinansowanie dla firmy a nie dla umów. Firmy nie dzielą się tymi pieniędzmi... W co wy wierzycie Dziwię się że wpisów tyle negatywnych a góra nie reaguje Gdzie informacje jak firma teraz funkcjonuje - nie ma ! Dyrektorzy, kierownicy regionalni w innych formach przywitali się,dodali wsparcia A u nas ?!?! Ukrywają sie ?! Nikt nic nie pisze pewnie góra nie pozwala, nie h sklepy same sobie radzą a my zgarniamy kasę $$ ... Wstyd !!! Nie ma kto tam pracować RKS były i się zmyły :) nie ma ich, sklepy działają jak im się podoba, bez żadnych informacji, na własną rękę. Kto ma pomóc - NIKT bo nikogo nie ma. Do kogo się zwrócić - do nikogo - radź sobie sam. Jedyne pocieszenie "musimy przez to przejść "

Jsa
@Eh

Jak to nie weszła??

Jane
@Eh

Duka zgłosila się do tarczy i zainkasowała już pieniądze. Tyle, że raczej nie po to,aby podzielić się pieniędzmi z pracownikami. Nie ma się co łudzić...

Zoszos

A my to w koncu jestesmy w tej tarczy czy nie jestesmy?

Hahaha
@Zoszos

Tarcza chroni właścicieli, naszym kosztem

hmm
 Pytanie

Czy ktoś coś wie na temat urlopów? I jak pójdziemy na urlopy, jeśli inne osoby poszukują pracy oraz się zwalniają?

hallo
 Pytanie

wypłaca ekwiwalent?

Zostaw merytoryczną opinię o Duka International S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duka International S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duka International S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 111.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duka International S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 105, z czego 5 to opinie pozytywne, 65 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Duka International S.A.?

    Kandydaci do pracy w Duka International S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Duka International S.A.
Przejdź do nowych opinii