brak logo

Duka Polska

Warszawa

Opinie o Duka Polska

baba 2017-03-19 14:33
Ja bylam wczoraj w zlotych tarasach. Zero zainteresowania.... Ze 3 klientow i chyba ze 4 chlopcow do obslugi zajetych soba. A dzien dobry nikt mi nie powiedzial. A w wola parku obslugi nie ma mieszkam w poblizu i nie raz tam zagladam. Nikt nigdy tam do mnie nie podszedl.
1
bbbb 2017-03-20 17:45
Złote tarasy to naprawde cos niepowaznego... Kazdy zajety soba. Natomiast ilekroc bylem w wola parku zawsze bylem zauwazany przez obsluge. Nie wiem od czego to zalezy ze akurat macie zle doswiadczenia. Moze trafiamy na zupelnie inna obsluge :D albo ja mam takie szczescie. Wiecie moze jak wyglada obsulga w innych sklepach w warszawie ? Przyznam ze zaciekawil mnie ten temat ☺
kimi 2017-03-22 21:34
Dagmarka napisalas zeby szpiegowac? Sama sie rusz i chowaj za filarami!! I przy okazji wejdz do innych sklepow moze sobie wreszcie uswiadomisz ze wciskanie czegos na siele to tylko w DUKA haha.
5
kimka 2017-03-23 01:36
Jeśli chodzi o prace w Duka to wiadomo mogłoby być lepiej. Premie ostatnio się poprawiły chociaż pensja nadal nie jest oszałamiająca natomiast ważna jest atmosfera i ludzie którzy tam pracują to dzięki tym zwykłym (niezwykłym!) sprzedawcom ta firma dalej istnieje. Ludzie z biura czasami zapominają o tym kto na nich zarabia (niestety) i to jest bardzo przykre. Bo my wkładamy niesamowicie dużo pracy w to żeby właśnie te sklepy jakoś funkcjonowały. Nie mamy szkoleń, nic ale jest wymagane od nas to abyśmy byli świetnymi sprzedawcami, dekoratorami i wiele wiele innych rzeczy. Mimo to lubię moją pracę chociaż wiem że nie jesteśmy tam doceniani ale to wszystko dzięki wspaniałym ludziom z którymi mam przyjemność pracować :)

Śmiać mi się chce gdy widzę komentarze klientów typu "beznadziejna obsługa", "zero zainteresowania", "nikt mi nie powiedział dzień dobry" to jest po prostu śmieszne. Codziennie klienci mają nas gdzieś i mimo tego że stoimy metr od nich potrafią nas olać i nawet nie odpowiedzieć dzień dobry. Codziennie zdarza mi się mówić coś do klienta, a on nawet nie raczy odwrócić się w moją stronę tylko za przeproszeniem stoi odwrócony do mnie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i nie raczy nawet na mnie spojrzeć. Ludzie trochę kultury! To że robicie u nas zakupy za 100 zł czy 1000 zł nie czyni z was Panami tego świata, a my sprzedawcy wcale nie jesteśmy gorszymi ludźmi. Macie pretensje że nikt was nie obsłużył? To wyobraźcie sobie że my też jesteśmy ludźmi i też czasami mamy dość, mamy dość tego pomiatania, olewania i lekceważenia! Potrzebujecie pomocy w wyborze jakiejś rzeczy, czegoś szukacie lub chcecie dowiedzieć się jakie są dziś promocje? Cóż to za problem podejść i zapytać? Wierzcie mi że gdy ktoś podchodzi do mnie i prosi o pomoc to naprawdę z miłą chęcią mu pomagam i myślę że cała reszta osób pracujących w tej firmie myśli podobnie.

To jest tylko malutka część rzeczy które przedstawiłam na temat klientów. Czasami trzeba odrobinę pomyśleć i postawić się po tej drugiej stronie. Karma wraca i to bardzo szybko. Jeśli ktoś jest chamem to niech nie oczekuje że ktoś będzie dla niego miły i będzie się płaszczył. Trochę godności. Jak widać niektórzy mają ogromny ból [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i potrafią tylko wiecznie się czepiać o wszystko i nic więcej. Całe szczęście że istnieją też mili klienci którzy potrafią docenić naszą pracę niestety coraz częściej to rzadkość.

Pozdrawiam i radzę na przyszłość odrobinę pomyśleć nie tylko o sobie ale też i o innych.
12
? 2017-03-25 17:37
a może pani sklepy pomyliła????
1
kimiris 2017-03-26 22:13
a sklep na Górczewskiej jest jakis sponsorowany....ktos go broni ponad wszystko,,,czyzby rodzina jak na targowku?Anetka i Górczewska...ładnie!!!grzes czy inny przydupas?
2
Saman 2017-03-27 21:49
Jak tu widać zdesperowanych,obłudnych i nie umiejący znieść porażki ludzi.....a tak na marginesie to zorientujcie się lepiej a później opisujcie.......
5
Weronika 2017-03-28 14:22
Rozważacie podjęcie pracy w Duka Polska? Koniecznie zapoznajcie się z informacjami na temat tego, co oferuje Wam pracodawca! https://dukapolska.com/work-duka
Stały klient 2017-03-28 20:18
Radzę?!! Chyba się zapędziłaś dziewczynko, a raczej jeszcze brakuje Tobie dojrzałości emocjonalnej. Może tego rodzaju żale wylewaj do swoich kolegów, a nie na forum. Powyższy sposób wyrażania się zdecydowanie nie pomaga jakiejkolwiek komunikacji, jeśli taki też prezentujesz na sali sprzedaży, to już się nie dziwię. I pomyśleć, że kiedyś DUKA przodowała w standardach, wyróżniała się spośród innych sklepów. Dzisiaj już tylko pretenduje do półki premium, kiedyś jeszcze nia była.
1
Była sobie Duka 2017-03-28 20:24
Dagmara i "uświadomić"? Dwa zaprzeczenia.
1
pr 2017-04-09 22:29
Odradzam duka nic nie oferuje!!!!!
1
? 2017-04-15 22:05
Kimka ty miałaś kiedyś styczność z Duką?
1
kimka 2017-04-25 22:08
Tak, wyraziłam moją krótką opinię na ten temat i uważam że jest wyrażona w sposób kulturalny. Nie obraziłam żadnych konkretnych osób tylko podałam przykładowe sytuacje z dnia codziennego w pracy.
3
kimka 2017-04-25 22:10
Gdybym nie miała to raczej bym się nie wypowiadała na temat o którym nie mam pojęcia.
Weronika 2017-04-28 13:41
@pr, dlaczego odradzasz Duka Polska? Piszesz, że firma nic nie oferuje. Co masz na myśli? Co jest powodem Twojego negatywnego nastawienia do Duka Polska? Uargumentuj swoją wypowiedź.
ki 2017-04-29 21:15
A co ofefuje... Oprocz wyzysku?
4
ha sa 2017-04-29 21:43
No wlasnie. Co? Moze biuro nasze:)i jakim kosztem?
Jow_ma 2017-05-24 16:14
7 rad jak zniechęcić do siebie pracownika na naszej kochanej firmie?
- nie dawaj mu podwyżek
- pracownikom z długim stażem płać tyle samo co nowym
- olej szkolenia, i tak tego nie lubią
- ciągle powtarzaj: ""za mały obrót, za mały obrót""
- nie motywuj ich, jeśli im się coś nie podoba to niech idą do super marketu pracować
- o socjalu zapomnij. Jak pracownik o to zapyta, tylko się uśmiechaj, zmień temat.
- na każda prośbę, odpowiadaj ""nie"".

Witajcie w świecie DUKA...
8
Ela 2017-05-25 09:57
Lepiej bym tego nie ujęła. Bardzo dobrze, znam te odpowiedź uśmiechem... właśnie koncze rok pracy w Duka i nie był to dobry czas w moim życiu.
3
M. 2017-05-25 10:00
@Weronika - 2017-03-28 14:22
chyba sobie żartujesz - to są zwykłe PRowe ściemy. jakie są realia poczytaj na forum
2
B 2017-05-25 10:11
moim zdaniem 3 gwiazdki to o dwie za dużo!
4
Michal 2017-05-25 12:57
I dlatego ludzie nie chcą tu pracować.
2
Julianna 2017-05-25 13:59
Cała prawda, zbyt dużo ludzi ma takie samo zdanie o tej pożal się Boże firmie.... Ja też uważam, że to shit... moja przyjaciółka pracowała 3 miechy... nie dało się z kierowniczką wytrzymać...
4
Wojtek 2017-05-25 14:05
Nie ma co się dziwić, trzeba być głupim, żeby pracować tam dłużej niż miesiąc. W mniejszych miastak trudniej o prace, ale nie rozumiem dlaczego ludzie się tak męczą w dużych miastach, przecież jest tyle pracy.... wręcz to praca szuka człowieka...
2
Karol 2017-05-25 15:37
Duka schodzi na psy... ja po miesiącu podziękowałam.. teraz pracuje w innej sieciówce i jestem zadowolona, wiecie, czasami jest beznadziejne a czasami nawet [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ale to tak jak w każdej pracy, ale DUKA to najgorsze co wspominam... naprawdę...
4
Karola 2017-05-25 15:41
z tego wszystkiego to "A" zjadłam, ale naprawdę denerwują mnie takie "super" corpo, które nie szanują pracowników!!! Grrrrrrrrr
2
Zniechecony 2017-05-26 10:55
Niestety pracownicy musza zaczac dbac o siebie ....
-egzekwowac zeby nadgodziny byly placone tak jak w innych firmach,
- praca w dniu wolnym byla oplacalna a nie charytatywna
- pensja byla na " jakims" poziomie a nie na najnizszym bo zle prawo polskie nakazuje AZ 2000 zl brutto....
- premia byla motywatorem (realne zalozenia)
- zwykly usmiech i dziekuje w dzisiejszych czasach nie wystarczy....
Kiedy to firma zrozumie?To dzieki nam to wszystko funkcjonuje. ...Dzieki pracownikom sa utargi, istnieje biuro , kadra menagerska ,marketingowa etc...
3
Jagoda 2017-05-26 13:35
Oni się chyba nigdy nie nauczą, nic na to nie poradzimy. A jak widać powyższy pracodawca, robi ludzi w pospolitego [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ale co zrobisz jak nic nie zrobisz. Tylko szukać innej pracy.
4
pracownik duka 2017-05-26 19:03
Też pracuję w duce, ponad dwa lata. I w tym czasie dużo się zmieniło na lepsze: pensja i podwyżki (ok. 300 brutto od pełnego etatu), wyższe premię (do porównania premia grudzień 2016 ok 70 zł, premia kwiecień 2017 ok. 300 zł). Miła atmosfera, świetny regionalny na śląsku To zdecydowane plusy.
Minusy: PANI IZA! Pani, która nie nadaję się do niczego. Zmieniająca promocję tak szybko jak swój humor. Wymyślająca chore statystyki, tabelki itp. I jej ulubione promocja do odwołania i tłumacz tu klientowi co to znaczy i kto takie terminy wymyśla! Kolejne minusy: brak szkoleń dla pracowników, zbyt mało pracowników na zmianie przy dużym ruchu, praca po kilka godzin samemu na sklepie, zamawianie towaru który się nie sprzedaje zamiast tego co jest HITEM, podnoszenie cen...
Co do kierowników - to tylko ludzie i wystarczy trafić na złego kierownika wtedy każda praca będzie najgorszą!
7
kala0809 2017-05-31 11:30
Zazdroszczę! Ja już nie pracuje w Duce, ale mam sporo znajomych, którzy jeszcze się męczą to dalej narzekają... Z tymi podwyżkami to jest tak, że niby są a nikt ich nie widzi... Dlaczego nic z socjalem nie zrobią. Zatrudniają samych studentów... a te kobiety, które maja trochę więcej lat muszą się męczyć. Nie którzy mają już rodziny i muszą sobie jakoś radzić. A 70zl podwyżki przy takiej dużej firmie to jakiś śmiech na sali.... 300zł? o tym nie słyszałam, może tylko na śląsku mają tak dobrze?
2
Marta_Sk 2017-05-31 13:26
Serio zatrudniają samych studentów? No to słabiutko. Najtaniej jest zatrudnić kogoś nie wykształconego w danym kierunku, wtedy i grosze mogą płacić. Interesowałam się ostatnio pracą w tym sklepie, bo pracuje w sieciówce z ubraniami, ale z tego co czytam na forum, nie mam co narzekać. Biorąc pod uwagę to jakie mają ceny w tym sklepie to w sumie nie dziwie się dlaczego tak stresują pracowników. Jak sprzedać osłonkę na doniczkę za 60 zł, gdzie normalnie podobna a nawet taka sama kosztuje połowę taniej w innych sklepach.
4
Ewelina.08 2017-05-31 15:16
Co do cen, to faktycznie przeginka. Będąc na rozmowie kwalifikacyjnej, kobieta, która mnie rekrutowałą była strasznie nie miła, jakby robiła mi łaskę, że w ogóle tutaj przyszła. Szczerze, po tej rozmowie, nie wyobrażałam sobie nawet współpracy z nimi, więc od razu podziękowałam. Kolezanka tam pracuje i mówi, że masakra jest z nimi, kierownik jest bezczelny, a wspólpracownicy tylko rywalizują o to kto wiecej sprzeda, a raczej jeśli w ogole coś sprzeda.
4
Miro 2017-06-01 10:00
cokolwiek dobrego usłyszycie o tej firmie, nie bedzie to prawdą. sklepy wyglądają pięknie, ale prawa pracowników i etyka w tej firmie to jest skandal!
5
Maliina 2017-06-02 11:48
Niestety to prawda, że w sklepach z pracownikami źle się dzieje, nikt ich tam nie szanuje.
3
Katarzyna 2017-06-02 13:36
Ktoś z Was pracował w Warszawie w DUCE? Jakie macie opinie?
Klaudia09 2017-06-02 13:39
Ja pracowałam w Warszawie, i jest podobnie jak wszędzie. Mała kasa, nieprzyjemna atmosfera i duże wymagania mim, że nikt Cię nie szkoli.. No nie polecam...
5
Krystyna_ 2017-06-02 20:48
Nie polecam.
3
Misia 2017-06-07 18:42
Wiec ja bylam w duce na stazu. Niby godziny pracy jak wszedzie ale traktowanie jest nie do pomyslenia. Zero szacunku ze strony kierownika. Jak cos zrobie zle to krzyk i pretensje a przeciez od tego jest staz zeby sie nauczyc.
1
R 2017-06-08 16:33
Czy jest tu ktoś kto kiedykolwiek otrzymał obiecaną premię w D?
ricardo 2017-06-08 17:27
LOL #obiecanapremia cos takiego nie istnieje w tej firmie xd
Marel 2017-06-08 17:43
Jak to obiecana premie?motywacyjna?czy za budzet?
jest tak 2017-06-10 21:38
ludzie to jest sklep!!!!!!!!!!!!gary i nic wiecej kariery tam nie zrobicie, chyba ze po znajomości...tak jak ania s wynagradza anete z ch targowek:) Zreszta ona tez pracuje tylko w tej firmie kilkanaście lat ..co juz jest chore same w sobie..ni to lizusostwo ni to doświadczenie:)chore wymagania i chora atmosfera!!!!!!!!!!!!Dziwne ze tacy ludzie tyle pracują i tylko szkodzą firmie. Co na to właściciel?osoby na nie odpowiednich stanowiskach ,dobrze ze dagmare zwolnili, bo działała na szkodę pracowników!!!!
4
Alicja 2017-06-11 18:30
Za wyrobiony budzet jest co miesiac z pensją wg terminu,a jaką Ty mialeś obiecaną premie i za co to nie wiem????
? 2017-06-12 17:54
a [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] prawda!
4
Jagódka 2017-06-13 11:29
Firma do du... Marna płaca, cisną jak się da, mimo, że nikt tego i tak nie kupuje. Mimo, że sklep jest niby z lepszej jakości produktami a niszczą się tak samo szybko jak z Auchan.. Dajcie spokój, wymagają od na Bóg wie jeden czego...
2
PRACOWAŁAM_WIĘC_WIEM 2017-06-13 11:30
Idąc do tej firmy licz się z tym, że kariery nie zrobisz. Taka prawda.
3
Klementyna 2017-06-13 11:35
Do przodu ciągle szłam, liczyłam na awans i co? zwolnili mnie. Zajebiście.
2
Pracownik Duka 2017-06-13 16:20
Pracuje w duce w Warszawie i polecam. Nie jest to praca do końca życia, ale dla młodej osoby która chce dorobić - idealna. Byłam na zmianach w innych sklepach i zawsze spotkałam się z miłymi kierownikami jak i resztą załogi. Premie są wypłacane zawsze, jeszcze nigdy nie miałam sytuacji że premia miała być, a w końcu jej nie było. To nie do pomyślenia. Nigdy też nie słyszałam, aby ktoś z pracowników miał taką sytuacje. Pani Iza owszem jest surowa i ma rożne pomysły, ale robi wszystko aby ta firma działała dobrze. Zawsze gdy mamy jakieś prośmy i sugestie, to jesteśmy wysłuchiwali i często za naszymi prośbami idą konkretne ruchy. Jakiś produkt dobrze się sprzedaje? Mówimy o tym biurze, jeśli dużo osób z innych sklepów też tak powie, to gdy tylko będzie taka możliwość to produkt wróci na pułki. Jako pracownicy wszyscy tworzymy ten sklep, ale prościej narzekać, prawda? Płaca wyższa niż w sklepie typu Empik czy Saturn, więc tez nie widzę powodu do narzekania. Pora przetrzeć oczy i przestać narzekać, a wziąć się do roboty :)
1
Pechowy Klient 2017-06-13 18:51
Do sklepów stacjonarnych nic nie mam. Tam gdzie kontakt między ludźmi jest z góry wymuszony jest OK.

Sklep internetowy to pomyłka, brak kontaktu lub kontakt znikomy, paczka została wysłana z opóźnieniem. Nikt ze sklepu on-line nie informował o opóźnieniach. Zgłosiłam reklamację, bo otrzymałam produkt wadliwy, natomiast serwis klienta ją zwyczajnie zignorował, nie udziela żadnych odpowiedzi. Infolinia czynna jest od pon do pt do godziny 16h00, też ciężko się dodzwonić. Jedyne co zadziałało dobrze to system wysyłania spamu z reklamami, ten moduł Duka Polska dopracowała do perfekcji.

O ile w stacjonarnych sklepach nigdy nie spotkało mnie nic niemiłego, to Sklep Internetowy radzę omijąć szerokim łukiem.
Ira 2017-06-23 23:44
Buuuuhahaha..... tyle z mojego komentarza o tym co piszesz..
Zostaw swoją opinię o Duka Polska - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Duka Polska