(usunięte przez administratora)
To wszystko to prawda. Obcięte etaty a wymagania te same bądź większe. Zero wsparcia od regionalnych.. Jestem wykończona. Teraz zeby isc na przerwę bede musiala zamknac sklep ale trudno... Jeśli firma myśli że będę stać 8h bez przerwy to jest w błędzie. Kierownicy wymyślmy coś zanim duka nas wykończy. Zero szacunku dla pracownika!!!!
Trzeba mieć butelkę z lejkiem i pod stołem zamiast do ubikacji.. Ironia oczywiście, ale dramat. Kwestia czasu, że pracownicy zaczną odchodzić,. Szkoda tych z dłuższym stażem i doświadczeniem, ale oni znajdą pracę jak nie tu to tam a teraz ogólnie młodzi do pracy to lelum polelum. Jaką motywację mają mieć studenci?? Pomijając że nie zawsze są dostępni i co taki kierownik ma zrobić skoro jeszcze mu etaty obcieliscie?? Ma robci 24 na dobę?? Ja rozumiem cięcia etatów, ale CZŁOWIEK SIĘ NIE ROZDWOI?? A jak z przerwami kiedy ktoś jest po 8 godzin i sam?? Zastanówcie się zanim wszyscy pomału zaczną od was się zwalniać.
Szkoda tylko ze firma myśli że " w duce kazdy chce pracować" Nie, nie chce. A pracownicy biura zamiast nudzić się i wymyślać jakieś chore regulki informujące nas jak powinniśmy rozmawiać z klientmai mogliby przyjść i pomoc..
Drogi Marketingu, Dziale Sprzedaży, Klienci śmieją się z natłoku promocji jak pytają czy mamy jakieś oferty, a my nie wiemy o czym mówić tyle tego wszystkiego. Po policzeniu wychodzi mi: 1 główna, 24 oszczędzasz, 6 najlepsza oferta, 5 kontynuacje innych promocji, w zestawie taniej 12. Razem 48 promocji...
Nie dosyć, że zasypali nas żenującymi promocjami to jeszcze wymyślili genialne teksty na "wzmożenie" sprzedaży. W głowie się nie mieści.. Poinformowanie jednego klienta o promocjach plus zachęcenie do kupienia kolejnych produktów (oczywiście wg regułek) to przynajmniej 15 minut na jednego klienta. A gdzie reszta obowiązków?
Co tu tak cicho? Czyżby pensje poszły w góre? Jesteście szczęśliwi ?
Dobre, pensję nie poszły w górę ze. Są wyrównane do podstawy jeśli wyrobi się plan. Wie ktoś może czy będą montowane pleksi przy kasach? Firma powinna zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników.
100%swojej pensji dostajesz w sytuacji jak firma robi sprzedaż z zeszłego roku. Jeśli nie zrobimy to pensja będzie w wysokości 80% Pensja za wrzesień,wypłacona w październiku była 100%, za październik marnie to widzę....
Praca to nie zabawa i jeśli ktoś nie radzi sobie to powinien zmienić firmę a nie narzekać bo to dobre miejsce do pracy!
(usunięte przez administratora)Tylko slaby czlowiek boi sie krytyki na swoj temat, a na takiego od poczatku wygladasz, pisanina glupot nie nadrobisz, gdzie trzeba ciezko pracowac. Widac zreszta co robisz w pracy, ciekawe czy gora wie jak fajnie pracujesz
Praca to nie zabawa, praca to też nie (usunięte przez administratora) Praca a robota to dwa różne pojęcia. Więc praca w Duka to robota. To nie praca, to niezła szkoła przetrwania.
Rekrutacja w kawiarni w galerii, nie rozmawiałam z osobą, która byłaby ewentualnie moim zwierzchnikiem (dziwne!), pani regionalna wyręczyła się koleżanką po fachu. Mam mieszane uczucia: umowa o pracę owszem, ale bez podania warunków finansowych trudno jest się jakoś ustosunkować do oferty, potraktowałam to raczej jako rozmowę towarzyską aniżeli rozmowę kwalifikacyjną z prawdziwego zdarzenia. Niczym mnie nie zachęciła ta rozmowa, wróciłam do domu z wrażeniem, że straciłam tylko czas. A jeszcze pani, która ze mną rozmawiała poprosiła, że gdybym się rozmyśliła żebym dała znać, potem otrzymałam informację, że wybrali kogoś innego. Mało profesjonalne podejście.
Jaki powinien być idealny kierownik? Beznadziejnie głupie pytanie, Jak motywuję pracowników poza finansowo? Następne durne pytanie - w sieciach kierownik sklepu tak naprawdę niewiele może zrobić bo w gruncie rzeczy o wszystkim decyduje regionalny. Standardowe pytanie o współczynniki podejście do klienta, czy zgodzę się na wyjazd do innego miasta na szkolenie, w sumie nie wiem czy miałabym sama za to zapłacić czy jak? Generalnie słabo to wyglądało
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Macie fajnych kierowników?? Od niedawna pracuje w duka i mój kierownik strasznie dużo wymaga, wszystko musi byc na blaszke..
Bo zależy mu abys był dobrze wyszkolony i przynosił zyski dla klientów, aby klient dobrze obsłużony wrócił ponownie. Jest to podstawa naszej pracy. Na dobre ci wyjdzie jak kierownik wymagający. W końcu to jest praca a nie koncert życzeń niezadowolonych pracowników którzy by chcieli zarabiać od razu tyle co dyrektor i nic nie robić i nic od siebie nie dać. Abyś dobrze był wyszkolony potrzeba kogoś kto o to zadba. W końcu ten wymagający kierownik musi dbać i wizerunek firmy Co się teraz dzieje z pracownikami na litość boską. Zwrócisz uwagę źle, wymagasz bo chcesz by komuś było łatwiej obsługiwać źle Wszystko źle
W tej firmie nie będzie lepiej, to co się dzieje w ostatnich tygodniach tylko to pokazuje. Zmiany kampanii co tydzień, promocje aż ciężko połapać się co i jak.... ciekawe kiedy dodadzą etaty na święta.
Ciekawe jak dużo jeszcze będzie "nowych" kampanii, może codziennie skoro są już praktycznie co tydzień?
Kampania - kampania... Ale ilość promocji, niby wszystko ok ale jak zaczniesz z klientem rozmawiać to nie wiesz na czym się skupić. Może marketing skupił by się nie na ilości a na jakości promocji.
To fakt. Klient pyta o promocje, zaczynasz mówić, wymieniać, pokazywać, a on już nie pamięta 3/4 z tego co zostało powiedziane. Może jedna porządna zamiast 30 byle jakich? Klient by wiedział na czym się skupić, a i nam by było łatwiej wyjaśnić niż tłumaczyć każdą z osobna na czym polega..
HR w tej rzekomej firmie to WIELKI ŻART!
pensje wrocily to i roboty dodaja, wielkie gratulacje
UWAGA! Wszyscy składają wypowiedzenia! Do czego to doszło, aby pracownik odzyskał premie, sklep musi miec wyrobiony budżet 95%. Wy chyba sobie jaja robicie! Nie ośmieszajcie siebie samych. Ludzie idzcie po rozum do glowy i uciekajcie stąd! Sama przymierzam sie do zwolnienia stąd jeszcze w tym miesiącu!!
Uwierz w siebie, na pewno cos znajdziesz!!
Ja odeszłam, już jakiś czas temu i uważam ze to najlepsza decyzja w moim życiu. Ludzie nie pozwolenie sobą pomiatać... polecam zwolnić się przed świętami, zostawić kierowników, którzy pozwalają na takie traktowanie zespołów pracowniczych. Nie warto zapieprzac na dostawach, kiedy przychodzi po 10 palet, za marne grosze kiedy biuro wygrzewa cztery litery za biurkami popijając kawę i robiąc kolejne błędy na plakatach.. czy przez takie błędy firma nie traci pieniędzy?
ale dlaczego zostawic kierownikow? Co oni są winni? Zapierdzielają aby utrzymac sklepy....
(usunięte przez administratora)
A cóż takiego zrobiła?
ktoś złożył wypowiedzenie z Was oprócz kierownika z Lublina? Zastanawiam sie czeku reszta kierownikow nie pomogla w porozumieniu
A która to taka mądra pisze takie wpisy? Czy to może biuro chce skłócić kierowników???
wcale jej sie nie dziwie. wrocily pensje, ale ja tez mysle o odejsciu z stanowiska kierowniczego. tutaj juz nie bedzie lepiej............ nikt nawet nie stara sie zatrzymywac kierownikow.....
Ja mam dokladnie to samo. Doceniam(usunięte przez administratora) i regionalne nasze za to, ze próbowali i walczyli... naprawde. Ale niesmak pozostaje a tym samym motywacja i zaangażowanie juz nie to.
Może podjęła taką decyzję przez e-mail od Pana R.? Mogła to zrobić pod wpływem emocji. Ja też jej się nie dziwię, że podjęła tak radykalne kroki. Firma powinna ubłagać ją żeby została XDD. Wyszkolenie kierownika w takim sklepie to nie lada wyzwanie XDD. Właściciele powinni pójść po rozum do głowy.
Wy poważni jesteście?! anonimowo na tym forum pełnym szamba obrzucacie się błotem... żałosne. Może zamiast skupiać się na wzajemnych obelgach skupicie się na tym żeby podziękować Dyrektorowi Sprzedaży, kierowniczkom operacyjnym bo to oni stali za Wami murem w tej sprawie.
Fajnie ze udalo sie odzyskac pensje. Tyle. Dziękowac za cos co nam sie należy?? Nie
Zaczęło się od złotych tarasów w Warszawie..
Hahaha, ale wypracowanie ktoś walną. Czyżby kierownik poszedł po rozum do głowy i zrobił czystki w ekipie ???? wywalił lenia z pracy a teraz taka rozpacz i żale na goworku. (usunięte przez administratora)
trzeba znać swoją wartość i się szanować, bez dennych domniemań o zwolnieniu przez kierownika proszę, bo takiej sytuacji nie było. Ludzie uciekają sami, śmieszą mnie opinie wystawiane przez pracowników, którzy ciągle się żalą, ale nadal są w tej firmie...
Kierownik powinien iść po rozum do głowy... bo firma jeździ po nim jak po asfalcie a on dalej wchodzi tam gdzie wchodzić nie powinien, i nie zwolnił lenia bo gdyby nie niektóre osoby, które utrzymywały sklep i sprzedaż w ryzach to góra miałaby wielkie nic... i czystki powinni zrobić właśnie w biurze i zwolnić osoby, które robią błędy w najprostszych słowach, za co zbieramy po głowie my pracownicy.. nie pozdrawiam
Ludzie, wy myślicie ze oddali Wam pieniądze na zawsze?! xDDD to tylko wrzesien- grudzien???????????? Przeczytajcie dokładnie porozumienie, nie ma czym się podniecać. Wrocila kasa, bo kto im będzie pracował w święta jak nie Wy? Styczeń przyjdzie nagle dowiecie sie "transparetnoscia" ze firma nie ma rok do roku kokosikow i pensja znow w dol... wierzcie mi co pisze przeszlam swoje w tej cudownej firmie. Najlepsza decyzja bylo odejscie z tej firmy w odpowiedniej chwili!????????
Jak wyglada sytuacja w DUKA? Ktos szepnal killa slowek na temat powrotu pensji? Sieciowki wróciły do etatow, premii, pensji. Czy ktos mógłby nas poinformować co sie dzieję z firmą? Mamy okrojne zespoły, a klienci sa bardzo rozczeniowi;// dziś nasluchalam sie od klienta wymownych słów za to,ze potrzebuję pójść na przerwe i do WC. Spotykam sie tez z tym, ze klient robi awanture, gdy za dlugo pakuje prezent albo musi zaczekać na obsługę. Tłumacząc, ze jestem sama 12 godzin jego to nie interesuje:/// nakazuje mi wziąć do roboty:/// sporo osób juz wspominalo o skardze, bo oni po to przychodzą aby ich obsłużyć i nie maja czasu na czekanie az skoncze klienta na salonie. Spotykacie sie z czyms takim?!??!!?! Jak reagujecie??!! Jestem przerażona. Przez tą pracę nie mam czasu zadbac o siebie ani bliskich..:((((
Ja mam (usunięte przez administratora) na takich klientów - adekwatnie do tego jak firma ma (usunięte przez administratora) na pracowników ;)
Dokładnie tak, jaka pensja taka obsługa. Jak wróci 100% pensji to wróci obsługa na poziomie. Dlaczego my mamy skakać wokół klientów skoro firma ma gdzieś swoich pracowników?! Większość sklepów ma płaci przy kasie, a my? Nikt nie myśli o naszym bezpieczeństwie.
Wydrukuj kartki z mailem i numerem telefonu do biura obsługi i z uroczym uśmiechem wręcz mówiąc, że wszelkie skargi można złożyć pod wskazanym mailem i telefonem. ????
ale czym sie przejmujesz, robisz wszystko jak powinno być a to że klient czeka nie twoja sprawa, nie sklonujesz się, pójdzie do Home&you czy innego miejsca i nie wróci do duka, dla Ciebie lepiej będzie, nie stresuj się, oddychaj i wyluzuj sie, nie bierz wszystkiego do siebie a jeśli klient wrzeszczy to mów do niego po cichu i przestanie wrzeszczeć i zastosuj metode "zdartej płyty" powtarzaj kilka razy tę samą sentencję klientowi aż zrozumie albo machnie ręką i wyjdzie :) przetestowałam to i jest super :) ps. szkoda że nie mamy szkoleń z obsługi trudnego klienta, ale jaka firma takie szkolenia hahahahah, chciałabym żeby dyrektorzy popracowali z nami kilka dni i sami zobaczyli co i jak jest ale oczywiście nie mają "jaj" i nie przyjda bo sie boją klientów, nic tylko kasę brać i mądrościami (usunięte przez administratora) heheheh
Zobaczycie jakie będą konsekwencje oddania pensji. Nic za darmo nie ma w tej robocie. Etaty będą scięte i zadnej pomocy na święta. Firma nie ma kasy i grozi jej bankructwo!
No właśnie, powiedzcie jak to jest, że chcieli nam wcisnąć "premie uznaniowa" czyli naszą wypłatę, a wystarczyło kilka maili do centrali i nagle taka zmiana ?! Jak widać można. W takim razie na co miały iść te pieniądze? Pewnie do kieszeni zarządu...
niech zwolnią niepotrzebnych dyrektorów albo odbiorą im benefity to firma przeżyje, muszą tylko myśleć normalnie o pracownikach a nie dyrektorach
(usunięte przez administratora)
Nie pisz bzdur. Naprawdę spoko jest.
(usunięte przez administratora)
mamy dziekowac za to, ze łaskawie oddali Ci pieniadze na ktore zasługujesz i masz w umowie? HAHAHAHAH OGARNIJ SIE
Może od razu napisze zbiorów - uwaga na kierowników z Duki, po co się męczyć z pojedynczymi wpisami :)
(usunięte przez administratora)
Śmieszne jest to co teraz wypisujecie . Najgorsi są kierownicy wszystkich sklepów xD. Po co się rozdrabniać
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Duka International S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Duka International S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 130.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Duka International S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 124, z czego 5 to opinie pozytywne, 79 to opinie negatywne, a 40 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Duka International S.A.?
Kandydaci do pracy w Duka International S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.