Opinie o Gallup Polska w Ruda Śląska

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Gallup Polska. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Gallup Polska o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Gallup Polska w Ruda Śląska

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Tomek
Pracownik

Powiedz to w twarz, a nie jak pitka siedzisz z głową w monitorze i nic nie potrafisz powiedzieć na głos, co myślisz. Dorośli ludzie rozwiązują sprawy w życiu realnym, a nie wypisują bzdury w internecie.

Bla bla bla
Pracownik

No tak bo dla Ciebie dobry audytor to taki który nigdy reklamacji nie wpisze i da 100% za zwaloną rozmowę xD a tymi śmiesznymi groźbami na goworku to raczej nikt się nie przejmie hihihi śmieszna jesteś. Co może staniesz z transparentem i będziesz strajkować że eh ma wrócić bo inaczej nie będziesz pracować xD albo napiszesz jakieś oszczerstwo na goworku ... Nie przejmuj się zaraz znajdzie się kilku lepszych na twoje miejsce. Nikomu pracą tu łaski nie robisz

Yyyy
Pracownik
 Pytanie
@Bla bla bla

Dokładnie, tam jesteś tylko robocikiem nie nadajesz się już ? To od razu wymienią cie na nowszy model i to nie lepszy a gorszy przeważnie… Duża rotacja i bran szacunku do pracownika norma

Gość
Pracownik

Ten komentarz to jakiś żart. Ktoś tu nieudolnie próbuje się podszyć pod tzw. obrońcę Pani E.H. Mam wrażenie że czytam czat Gadu-Gadu licealistów a nie portal z opiniami o pracodawcach... :D

Gość
Pracownik
 Pytanie
@Tomek

"Dorośli ludzie rozwiązują sprawy w życiu realnym, a nie wypisują bzdury w internecie " Powinno działać w obie strony prawda? :)

Xd
Pracownik

Dziewczyna która popracowała jedynie nie cały rok na infolinii została weryfikatorem bo znała pytania jakie będą na konkursie i ocenia innych konsultantów, ich ton wypowiedzi i znajomość procedur Xd a teraz sobie siedzi jako kierownik od tak poprostu, gratulacje Xd

Dg
Pracownik
@Xd

Nie masz pojęcia jak wyglądał nabór i konkurs na weryfikatorów. Jeśli się czegoś nie wie, to nie należy się wypowiadać.

Śmiechu warte
Pracownik
 Pytanie
@Xd

Weryfikatorka zostala bo się kumplowala z EH. ????‍♀️????‍♀️ Norma. Większość osób które awansowały są z jej grupy. Dlaczego? Dlatego ze ma wtyki u AP. Ale ręka rękę myje tak wiec nawet znamiona (usunięte przez administratora) nie dadzą nikomu do myślenia. Tutaj tylko sprawę trzeba wyciągnąć wyzej a nie na poziom tej firmy.

Ona
Pracownik
 Pytanie

Zazdrość tu kogoś zżera;D a jak się nie zgadasz z kartka na fotelu, to ja zerwij i daj młodej dziewczynie święty spokój. Zastać go worka? Kogo Ty chcesz tym nastraszyć? Bier się do roboty może wtedy też zasiądziesz na takim krześle!

Dg
Pracownik
 Pytanie
@Śmiechu warte

Żałosne te twoje żale. Zazdrość uszami wychodzi haha. Skoro tak Ci źle to nie pracuj w tej firmie. Na pewno znajdziesz coś innego. Na pewno tam cię bardziej docenią. Będzie ci lepiej gdzie indziej. Po co masz się tak męczyć?

XD
Pracownik
 Pytanie

Człowieku, jakim prawem w taki sposób wypowiadasz się na temat dziewczyny, która jest najwyraźniej na tyle dobra w tym co robi, że ktoś to zauważył. Czy to jej wina, że znalazła się w takiej, a nie innej sytuacji ? Oceniasz jej poprzednie stanowisko w taki sposób bo pewnie twoje audyty nie wyglądały najlepiej, a nie masz pewnie pojęcia na czym ta praca wygląda. Dziewczyny nie znam osobiście, ale jeśli to ona została wybrana to był ku temu pewnie powód, a jedynie osoby które oceniają jej pracę mogą to zauważyć i docenić.

Hm
Pracownik
@Śmiechu warte

No tak masz rację. Właśnie zauważyłam ze trójka weryfikatorów to starzy przyjacielewiec widzę ze awanse są po znajomosci, jeden drugiemu załatwia. Szkoda mi tylko osób które uczciwie startowali w tych konkursach, pracowali po 6-8 lat , mieli ogromne doświadczenie na infolinii i nie zostali docenieni, bo ktoś kto pracuje rok czasu zna pytania. No ale takie jest życie wszędzie się liczą(usunięte przez administratora)

Olaf
Pracownik

Ja tylko jestem ciekawy jaki będzie werdykt rozmówek o E z konsultantami ale obstawiam że 3/4 sie nie odważy powiedzieć prawdy martwiąc sie o starte pracy bądź mszczenie sie przez ową panią

anonim
Były pracownik

Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami o E.H. Gdy czułam się źle z powodu mojej słabej psychiki w tej pracy (wredni klienci) poszłam z nią szczerze porozmawiać na ten temat. Znalazła dla mnie czas uspokoiła mnie dodała otuchy i dzięki niej poczułam, że tak naprawdę to jest w mojej głowie tylko. NIGDY nie miałam z nią problemów, moim zdaniem jest to najlepsza szefowa którą miałam.

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

No i co zadowoleni? Zmiany na stanowisku TL Wam się podobają? Swoimi działaniami spowodowaliście że Pani E.H. już nie jest kierownikiem grupy w Rudzie. O to Wam chodziło? Nie lepiej było to załatwić normalnie twarzą w twarz czy z A.P.? Trzeba było od razu burzy w internecie i wylewania wiadra pomyj?

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Nie mieliście udawać że pada deszcz ale teraz E.H. nawet nie ma okazji pokazać że się zmieni no bo jak skoro już nie jest na stanowisku TL? Skoro przeszkadzało Wam jej zachowanie można było pójść do AP i zgłosić sprawę. EH wtedy mogłaby się zmienić i kontynuować z Wami współpracę lub pokazać że nie potrafi się zmienić i dopiero wtedy wylecieć...

Mała
Pracownik
@Ktoś

Zgadzam się jak był problem trzeba było go rozwiązać od raz z EH lub AP a kiedy teraz pisać jak wam źle było. Każdy ma prawo popełniać błędy i ma prawo je naprawiać tylko musi mieć szansę.

bez komentarza
Inne
 Pytanie

Chyba Ty jesteś zadowolona i mówisz sama za siebie ...?? Trzeba było powiedzieć prosto w twarz jakie masz żale a nie hejt roznosić w internecie o ile jest prawdziwy ....

jonad
Pracownik
@Ktoś

Byl pisany kiedys mail do tej pani w sprawie innego tl i nie zostalo zrobione nic, tak ze teraz jest chyba pierwsza sytuacja, kiedy ktos wyciaga jakies konsekwencje, a pracuje tu 5 lat

Q
Pracownik
@Ktoś

Nie jest kierownikiem grupy. Tylko teraz zajmuje się audytami rozmów, a pojawiają się tu płacze jakby została przynajmniej zwolniona, albo zdegradowana

Ktoś
Pracownik
@Q

No właśnie została zdegradowana ...

Q
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Degradacja? Gdy na infolinii ktoś się nie sprawdza to jest wyrzucany z pracy. Konsultanci z pocalowaniem ręki wzięliby takie stanowisko. Nie męczysz się ani z klientami, ani z innymi konsultantami

:D
Pracownik
@Q

Proszę, podsyłam słownikową definicję degradacji bo po twojej wypowiedzi wnioskuje, że nie masz pojęcia co te słowo znaczy: degradacja 1. «przeniesienie kogoś na niższe stanowisko» 2. «spadek pozycji, rangi lub wartości czegoś» Mam nadzieję, że Ci pomoże w zrozumieniu. Jakbyś miał jakiekolwiek problemy jestem do twojej dyspozycji!

Q
Pracownik
@:D

Czyli degradacją byłoby zejście na stanowisko konsultanta, przecież audytorzy dalej są ponad szeregowymi pracownikami. Nie zarządzasz tam ludźmi, tylko ich oceniasz. To nie znaczy że jest to niskie stanowisko, tylko inne od TL pod względem obowiązków

XD
Były pracownik
@Q

No nie, degradacja nie musi być od razu na najniższą pozycję w firmie, możesz być zdegradowany niżej do miejsca w którym ci mniej płacą. Audytorzy zarabiają mniej od TL, więc jest to degradacja. Już widać jak bardzo niepełnosprawni umysłowo ludzie piszą te negatywne opinie..

-
Pracownik
 Pytanie
@XD

A skąd takie wiadomości że zarabiają mniej? Nikt też nie ma porównania umów aktualnych audytorów z najnowszą przyjętą osobą

XD
Były pracownik
@-

Wiem, bo mam swoje sprawdzone źródła:) Poza tym, szczerze powątpiewam że osoba, która wcześniej te głupoty pisała cokolwiek wie o zarobkach innych osób w tej firmie. Ale czego można oczekiwać od osób, ktore oskarzają ale sie nie przyznają.

Bil
Pracownik
@XD

Jasne..... Sprawdzone źródła z książek z bajkami chyba.... Pewnie ludzie ci się chwalą ile zarobią. Założę się że już tu nie pracujesz i teraz się chcesz odegrac na innych za swoje niepowodzenie.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

2 pytania i pani przez 20 min opisywała stanowisko prace itp

Pytania

doświadczenie z klientami, dlaczego ta firma

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
P
Pracownik
 Pytanie

To nie prawda, że E.H jest miła tylko dla starych konsultantów. Ja tam nie pracowałam długo, bo przez problemy zdrowotne musiałam iść na zwolnienie, ale jakoś w żadnej rozmowie nie dała mi odczuć jakiś negatywnych uczuć czy coś. Nawet jak przychodziłam z jakąś "bzdurą" to normalnie mi odpowiedziała i wytłumaczyła, żebym wiedziała na przyszłość. E.H jest po prostu otwarta i bezpośrednia. Jak komuś nie pasuje jakieś jej zachowanie to czemu nikt z nia o tym nie porozmawiał tylko teraz ja oczerniacie w internecie? Wiem, że na początku zawsze z każdym nowym pracownikiem rozmawia i prosi, żeby jej powiedzieć jak popełnia wobec kogoś błąd. Od początku zawsze prosi, żeby powiedzieć jej jak komuś nie spodoba się jej zachowanie. Ciekawa jestem czy chociaz jedna osoba z tych co tu teraz piszą te komentarze była u niej żeby wyjaśnić dlaczego czują się gorzej traktowani. Ludzie trzeba pomyśleć zanim zacznie się robić takie rzeczy, bo przez jakieś głupie nieporozumienie można wyrządzić komuś krzywdę... Mimo, że nie znam jej jakoś mega długo to jestem w stanie powiedzieć, że te wszystkie negatywne słowa skierowane w jej kierunku są bardzo niesprawiedliwe.

1
Masz racje
Pracownik
 Pytanie
@P

Masz racje jakbym była taka odważna to bym podeszła i powiedziała co mi nie pasuje. Ale do niej bez kija nie podchodź. Poza tym powiedz mi dlaczego większa połowa firmy w ankietach skarży się na nią? Komentarze mogą być krzywdzące, bo jest przewaga nagatywnych. Zrozum ze może ty jesteś ta lepiej traktowana, a ja mogę być ta gorzej. Nie będę do nikogo chodzić i prosić by traktował mnie na równi z Tobą. Bo to jej obowiązek by równo traktować ludzi.

Pytanie
Pracownik
 Pytanie
@Masz racje

A niby skąd wiadomo że większa połowa firmy skarży się na nią? Przecież ankiety były anonimowe! Już nie wspomnę i ich formie, czyli konieczności dania negatywnej opinii. I jakie (usunięte przez administratora)prosić się o równe traktowanie. To nie jest przedszkole. Masz obowiązki, masz też prawa. Ktoś się źle zachowuje to to zgłaszasz. No chyba że nie było czego zgłaszać oficjalnie i tak tylko sobie z nudów hejtujesz

Vvv
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Nie ma czegoś takiego, jak "wieksza polowa" . Moze wez sie za robote, co? Wtedy nie będziesz miala pretensji, ze kros sie czepia...

XD
Były pracownik
@Masz racje

Brawo, nie podejdziesz i nie pogadasz bo "bez kija nie podchodź". Właśnie z powodu takich płaczków, co nie podejdą a tylko będą anonimowe głupoty wypisywać w internecie jest problem.

Michał94
Były pracownik

Serdecznie odradzam prace, ciągły wyzysk psychiczny i nacisk na normy nowych pracowników nawet jeśli starsi się nie wyrabiają w czasach. Osoby na wyższym stanowisku które są odpowiedzialne za pomoc jeszcze bardziej dobijają niż pomagają, oczekują od nowych pracowników dobrych wyników bez odpowiedniego przygotowania a gdy potrzeba pomocy ci śmieją się w najlepsze popijając kawkę a na audycie wielce oburzeni ze coś jest nie tak. Opinie które zaprzeczają temu to jedna wielka ściema i (usunięte przez administratora) liczące na premie ;)

P.G.
Pracownik
 Pytanie

Najśmieszniejsze dla mnie w tym wszystkim jest to, że najprościej jest wam napisać w internecie czy anonimowo wysłać maila ws. (usunięte przez administratora) (gdzie w świetle prawa dla osoby posiadającej umowę cywilno-prawną takie pojęcie nie istnieje) niż skonfrontować się twarzą w twarz z tą Panią lub za pośrednictwem innego TL jeżeli się boicie, że was opluje. To co tu się podziało to jak w przedszkolu. Proszę Pani bo ona krzywo na mnie patrzy ale proszę nie mówić, że to ja nakablowałam/em. Tylko różnica jest taka, że dziecko się mimo wszystko ujawni, a wy się nawet nie podpiszecie. Potrafisz napisać? To najlepiej jej to powiedz! Współpracuję już z tą osobą przez dłuższy czas i nigdy nie było sytuacji abym został oddelegowany czy zgnojony bo mówię co myślę jeżeli coś mi się nie podoba lub z czymś się nie zgadzam. Czy nawet wtedy kiedy potrzebuje po prostu pomocy. Podejrzewam, że dla was to jest najtrudniejsze w tym wszystkim. Powiedzieć komuś co się o nim myśli lub co się w tej osobie nie podoba. Ale po co chcieć się porozumieć z kimś skoro można go zniszczyć. To jest dla was najprostsze. I nie, nie uwierzę w to, że były podejmowane próby porozumienia się jeżeli ktoś mi zaraz z tym wyskoczy. Znam tę osobę na tyle dobrze, że można jej wyrzygać wszystko, a ona jeszcze za to podziękuje i z chęcią będzie chciała dojść do porozumienia. Pozdrawiam

Spokojnie
Pracownik
 Pytanie

W piątek będzie komisja która przesłucha jak na policji wybrane osoby które będą musialy wypowiedzieć się osobiście na temat pani TL i oczywiście z pewnością każdy będzie tak odważny by powiedzieć komuś prosto w oczy prawdę ryzykując utrata pracy bądź przy przywróceniu Pani TL ciągłej jej nagonki. Jest tyle powodów by sprawę zamknąć raz a dobrze. Ale w tej firmie milion szans daje się wlasnie tylko TL. Z konsultantem nie mieliby problemu. Na bruk i do widzenia. Z ta różnica ze od pracy konsultanta zależy obsługa klienta. A od prach TL zależy praca konsultanta, a kolejno obsługa klienta. Teraz znajdzie się tyle obrońców Pani TL. Zarzucane jest ze negatywne komentarze nie są podpisane z imienia i nazwiska. Ale te pozytywne również nie są. Dlaczego ? Bo wasi koledzy czy koleżanki z którymi rozmawiacie mogliby Was zidentyfikować, a na przerwach mówicie im jaka to Pani Tl jest zła i niedobra. Nikt z was nie ma cywilnej odwagi powiedzieć prawdy czy to dobrej czy to złej. Pisanie petycji do pani AP, emaile i inne cuda wianki. Po co? Była ankieta! Już kto miał się wypowiedzieć to się wypowiedział. Ale firma podtrzymuje kolejnych podkładek by panią TL pozostawić. I doskonale wie ze do wyrażenie opinii osobiście będą zgłaszać się osoby które bardzo lubią ta panią. Oczywiście!!! Takie osoby tez są! I tylko takie osoby się wypowiedzą. Byli inni TLowie była TL N, która bez dwóch zdań wyrzucono z firmy jej nikt (usunięte przez administratora) nie zarzucał. A mimo to okazała się niewygodna. Będziecie dochodzić do tego kto pisze komentarze ? I co wam to da? Żeby zniszczyć taka osobę bardziej? Psychicznie ? To jest gowork tu każdy może powiedzieć co uważa czy to dobrze czy to złe i trzeba się z tym pogodzić a skoro ktoś był tak odważny ze nagrał ta sytuacje to najwyraźniej miał powód jak i ma prawo zgłosić sprawe o (usunięte przez administratora) i nie do AP. Ale do sadu. Bo jak widać A nie potrafi podjąć konkretnej decyzji. Wiec jaki sens ma zgłaszanie jej czegokolwiek trzeba sięgać wyzej po pomoc. Liczę na to ze sprawa będzie rozwiązana sprawiedliwie i ze konsultanci nie zostaną poszkodowani.

Pracownik
Pracownik
@Spokojnie

Pani N to wyleciała za konkretne sprawy .Wiec gratuluje wiedzy :p haha żenada

faktyczny pracownik EH
Były pracownik

Pracowałem w grupie EH ok. półtora roku, była to na prawdę super współpraca, krew zalewa człowieka jak widzi jakie bzdury tutaj są wypiswyane. Jeżeli coś nie gra, to się idzie i o tym rozmawia z EH, która weźmie to pod uwagę. Niestety prawda jest taka, że większość osób tu komentujących, to nieodpowiedzialne bachory, które nic nie powiedzą jeśli im się coś nie podoba, a będą pisać głupoty w internecie. EH bardzo polecam, jest najlepszą szefową jaką mogłem spotkać na swojej drodze, i mam nadzieję, że nazwiska tych wszystkich płatków śniegu zostaną ujawnione:)

Kon_sultan.t
Pracownik
 Pytanie

Co to ma być, że kadra zarządzająca na placówkę przychodzi chora? W obecnej sytuacji nie jest to akceptowalne, dziennie konsultanci podchodzą po pomoc po kilka razy, jeden zaraża się od drugiego ! Może trochę odpowiedzialności..

Kon_sultan.t
Pracownik

@Nick Z bólem gardła za wiele nie zdziałasz na słuchawkach, niektórzy przychodzą do pracy po to żeby zarobić na życie :)

Zatroskany
Pracownik

Praca jest bardzo "ludzka", natomiast ogromnym minusem jest bycie skazanym na każde widzimisię firmy, dla której zlecenie wykonujesz. Dlatego najbardziej żal mi team leaderów, którzy świetnie zdają sobie z ich bezsensowności, ale nie mogą się im sprzeciwić. To właśnie te osoby ratuję tę pracę, M.Cz, E.H, bez nich połowa osób by się zwolniła.

1
Mała
Pracownik
@Zatroskany

Oczywiście zgadzam się

Śmiechu warte
Pracownik
 Pytanie

Śmiechu warte są co poniektóre uwagi. Jedna negatywna opina na E.H i nagle jazda, zrozumiałe jest to, ze każdy chce się wypowiedzieć, ale są granice . Odnoszę wrażenie ,że co poniektóre opinie są tu tylko po to by podziałać na jej niekorzyść, a nie po to żeby wnieść jakieś zmiany , by pracowało się lepiej. Owszem zdarza się , ze jest opryskliwa , czasem bardziej niż reszta tl, tylko czy to się bierze z niczego? Wątpię , nie chce tu nikogo usprawiedliwiać bo wiadomo ma swoje za uszami , najwidoczniej nazbierało się tego. Ale fajnie by było gdyby każdy kto to czyta, postawił się na jej miejscu , Wydaje mi się, ze już cos do niej dotarło i wystarczy ;)

Beka
Pracownik
 Pytanie
@Śmiechu warte

Tak? Ojej a jak ona się znęcała psychicznie nad konsultantami to było super co? Nikt nie zwracał na to uwagi bo przecież jeden mały robocik jest nie ważny…. Ja np też nie miałam ochoty przychodzić do pracy gdy wiecznie o wszystko był problem i nieraz wmawianie czegoś czego się nie zrobiło, wtedy nikt o tym nie myślał że płakać mi się chciało na samą myśl jazdy do pracy…. A teraz karma wróciła to welce biedna E.H SORY ALE NIE RÓB DRUGIEMU CO TOBIE NIE MIŁE! Bo los się potrafi odwrócić. Nie życzę jej źle bo nawet największemu wrogowi sie źle nie życzy… ale życzę jej aby zrozumiała, że to co robiła nie było normalnym zachowaniem w stosunku do pracownika, nie obchodziło jej nic no to teraz sory ale tak jak pisałam wyżej KARMA WRACA, może dzięki temu się czegoś nauczy.

5 groszy
Pracownik
@Śmiechu warte

Już wolę taki typ ludzi czyli zachowujących się naturalnie. Niż słodko pierdzących, miodem ociekających, którzy w oczy są mili i fałszywie uśmiechnięci. Zaś za plecami tak potrafią (usunięte przez administratora) obrobić, że utrata samopoczucia to najmniejsze zmartwienie.

Falsz
Pracownik
@5 groszy

Oj fałszywie uśmiechnięta to ta Pani potrafi oj potrafi być :/. I za plecami tez potrafi duuupe obrobić. Zwłaszcza na wyjazdach integracyjnych z reszta kadry, wtedy tej Pani buzia sie nie zamyka w sprawie konsultantów.

Mała
Pracownik
@Falsz

Ciekawe skąd wiesz co oni mówią i o kim na wyjazdach integracyjnych, no chyba że jesteś ich uczestnikiem

Winston
Pracownik
 Pytanie
@Falsz

Ciekaw jestem dlaczego, skoro Wam tak źle nadal tam pracujecie?! Czy ktokolwiek kto czuł się w jakiś sposób pokrzywdzony miał odwagę cywilną wyjść przed szereg. Wygląda na to że nie. W internetach łatwiej pleść bzdury co? Bo nie trzeba nikomu w oczy patrzeć. Ludzie, to jest praca. Każdy tu ma swoje obowiązki, z których się należy wywiązywać. Pewny jestem że tak popularna w tych komentarzach Pani EH robi wszystko co w jej mocy żeby wszystkim pracowali się w miarę. Tylko wygląda na to, że komuś egzekwowanie wykonywania obowiązków się nie spodobało. Tylko pytanie co te komentarze mają na celu? Tym bardziej że zdecydowana większość z nich to totalne kłamstwa. Odsyłanie do procedur? Bo po to one są, żeby z nich korzystać. A jak się tego nauczyć nie otwierając ich nawet. Obgaduwanie? Naprawdę myślicie, że konsultanci są ciekawym tematem do pogaduszek. Jestem kilkuletnim pracownikiem. Może nie z jakimś mega długim stażem. Nigdy nie czułem się poniżany przez nikogo w pracy. Z panią EH nie raz miałem styczność i merytorycznie i na "fajce" podczas przerwy i nie wiem o co wam wszystkich chodzi. Każdy ma prawo mieć gorszy dzień. I każdy kto czuje się skrzywdzony powinien to zgłaszać osobiście a nie rzygać w internecie. Ogarnijcie się, zanim kogoś skrzywdzicie

Falsz
Pracownik
@Mała

Całkiem możliwe. Tego nie wiesz. Ważne ze ja wiem co słyszę.

Mała
Pracownik
@Winston

Zgadzam się z Tobą jak jestproblem to się mówi osobie zainteresowanej a nie za plecami na forum obgaduje.

xd
Pracownik

Szkoda, że nikt nigdy nie miał takiej odwagi, żeby wytknąć błędy bezpośrednio osobie, o której mowa. Osobiście uważam, że współpraca z E.H jest świetnym równoważnikiem między pracą a relacją między szefową, wymagania są jak to w pracy, natomiast otwartość oraz empatia tej osoby nie ma sobie równych. Osoby, które pisały, że jest to osoba niemerytoryczna i nieskora do pomocy, albo chodzili do innej osoby, albo piszą absolutne brednie. Czasami warto po prostu zwrócić uwagę, że się czeka o pomoc, bo przy natłoku pracy, spotkań, odsłuchów, trudno czasami zauważyć taką osobę. Sama praca natomiast jest świetna jako dorywcza, bez większego kłopotu z zorganizowaniem sobie wolnego, czy też dowolnej modyfikacji grafiku.

Konsultant
Pracownik
 Pytanie

Czy znajduje się tutaj taka osoba, która również zauważyła jak bezsensowne i niesprawiedliwe są priorytety w połączeniach i może się wypowiedzieć również na ten temat? konsultanci o tych samych kompetencjach a różnica w odbieraniu połączeń, to istna przepaść… jeden siedzi zadowolony na gotowym i odbiera połączenie co 15 minut, a druga osoba odbiera połączenie za połączeniem i nie jest w stanie nawet złapać oddechu… nie dziwie się, że naginane są czasy służbowe, jak jedna osoba pracuje za trzech konsultantów… uwagę również można zwrócić na to, że kolejka jak sto pięćdziesiąt, a konsultant o pełnych kompetencjach posiada jedynie podpięte dwie kolejki.. co to za robota? Pracujemy za jedną stawkę, a w tym w ogóle nie ma sensu.. po co w tym wszystkim tyle szkoleń?

TM
Pracownik
@Konsultant

Co do pierwszej części: zgadzam się. Nie wiem na czym to polega ale faktycznie ludzie mający dokładnie te same kolejki, mają dużą różnicę w "natężeniu" połączeń. Druga część wynika z tego, że lepiej aby ludzie z wyższymi kolejkami odbierali tylko wyższe kolejki (bo takich konsultantów jest mniej a ktoś musi zbić tam ruch), a w międzyczasie osoby z niskimi kompetencjami zajmują się niskimi kolejkami. Ma to sens gdy jest wszędzie bardzo duży ruch, aby nigdzie nie było klientow czekających po pół godziny na odebranie. Także co do tego nie mam zastrzeżeń.

Konsultant3
Były pracownik
@TM

Zgadzam się w 100% z pierwszym komentarzem ze względu na to ze rzeczywiście tak fo wyglada w praktyce im dłużej się pracuje tym jest gorzej jeśli chodzi o warunki pracy

Mała
Pracownik
@Konsultant3

Zgadzam się może i nie pracuje tam zbyt długo ale zdążyłam zauważyć że im dłużej się pracuje a tym samym ma się więcej kompetencji to się gorzej zarabia. W większości firm pracodawcą za staż i kompetencje daje premie a w tej firmie można tylko pomarzyć żeby coś więcej dali

Kasia
Pracownik
@Mała

Taka ciekawostka w tej firmie, im dluzej pracujesz i wiecej potrafisz, zarabiasz mniej, no cóż, tak jest

Cyrk
Pracownik

Jedne wielkie jaja, wszystko na pokaz porobili ankiety niby anonimowa ale i tak na bank nie są czystym anonimem. Pali sie pod nogami to wielce teraz wszyscy mili a gwiazda pani E.H wszystkim się teraz podlizuje i po co to wszystko jak to takie nie szczere, że aż żal patrzeć na ten cyrk, ludzie sie boja i nie chcą stracić roboty więc prawdy nie napiszą a stado podlizków i tak napisze, że wszystko super….

Racja
Pracownik
 Pytanie
@Cyrk

Zgadzam się. Pani E.H. Powinna z ta firma pożegnać się już dawno dawno temu. Pani A.P. nic z tym nie zrobi. Bo co ma zrobić? Zwolnić koleżankę? E.H. Wykaże chęć poprawy teraz jest (usunięte przez administratora) mila i co z tego? Do tego czasu ludzie się zwolnią. Ona szanuje tylko starych konsultantów. Jeździ na wyjazdy spotyka się po godzinach. Myśle ze jakby jej nie było to i atmosfera byłaby lepsza. Miała x lat na to by się nawrócić. A jest coraz gorsza. A sama koordynatorka nie zwraca na nic uwagi na to jak się szanuje ludzi i jak się kurwuje na innych konsultantów. Ludzie nie będą dzwonić i pisać prawdy na śmiesznych ankietach czy skrzynkach bo się boja. Praca jaka jest taka jest w dzisiejszym czasie wszędzie wymagają to jest do przeżycia i normalne jakieś lidowanie czasy. Ja to rozumiem. Bo obsługa na linii musi być na wysokim poziomie. Ale nie zniosę kierowniczki która odsyła mnie do procedur czy mówi ze nie ma czasu albo sama siedzi na telefonie i patrzy na mnie spod byka albo patrzy na telefon i nie zwraca na mnie uwagi. Tylko picie tej pani w głowie i chwali się tym wszystkim ile to kiedy wypiła. Porażka. Może kryzys wieku średniego. Nie wiem. Mam nadzieje ze młoda kadra która tak samo ma zadowalające wyniki typu P.b i M.C zostanie taka jaka jest jak najdłużej. Maja super podejście, na luzie, bez obaw można iść zapytac o pomoc chłopacy nie zmieniajcie się. Myśle ze wszyscy widza i sami wiedza jak wyglada praca z E. I ankiety nic nie zmienia, ani jakieś skrzyneczki. praca ogólnie okej. Do zarobienia pieniedzy na wakacje jest okej. Jak robisz co masz robic dasz rade!

szok
Pracownik
@Racja

Nic dodac nic ujac tak jak myslalem nic z tym nie zrobia a jedyne co to zostaly podjete dzialania ktore nie zmierzaja do niczego. zadnego zebrania nie ma ani zadnych wytlumaczen. nie ma nic. a tylko karton. poki my konsultanci nic z tym nie zrobimy to nic sie nie zmieni w tej firmie. myslalem na tym dosc dlugo czytalem komenatrze widze ile osob ma podobne zdanie. zasiegnalem opinii u prawnika. mozna zglosic sprawe w sadzie o (usunięte przez administratora) nagrania potwierdzajace obrazanie konsultanta, wyzywanie, badz nie równe traktowanie poparte dowodami i opiniami prowadza do "podjecia odpowiednich dzialan", zdjecia wiadomosci prywanych czy z grup. Ta sprawa jest w naszych rekach. Nie liczcie na jakiekolwiek zmiany. Jedyna zmiana jaka sie pojawila to ta ze pani E usunela grupke na fb. w internecie nic nie ginie, ani wiadomosci, ani grupy ani profile. jesli ktos jest chetny dolaczyc do procesu zbiorowego zachecam do kontaktu.

Mała
Pracownik
@Racja

A ja się nie zgadzam z opinia E. H sympatyczna osoba i zawsze pomocna tak jak pozostali TL. A to co robi po pracy i czy jeździ na wyjazdy i spotyka się ze starymi konsultantami nie powinno nikogo interesować to jest czas po pracy jej i ma prawi robic co chce. Wiadomo w pracy obowiązują jakieś zasady ale są też procedury do których każdy ma dostęp i nie trzeba z byle czym chodzić i pytać. Rozumiem ciężkie sprawy wymagające weryfikacji ale wieksza połowa ludzi chodzi po pomoc bo nie chce się wejść w procedury a potem pretensje że odpowiedź im nie pasuje. Pozostali TL też pomocni a tak wogole jeśli komentarze daje osoba pracująca w firmie to powinna wiedzieć że TL-owie nie siedzą tylko po to aby udzielać pomocy maja jeszcze wiele innych rzeczy do zrobienia w ciągu 8h pracy którymi zarzuca ich AP na zlecenie Tauronu.

Odpowiedź
Były pracownik
@Mała

Ale TL'owie po to siedzą na swoich stanowiskach aby pomagać konsultantom. Nie każdy potrafi poradzić sobie z każdym problemem, a nawet wyszukaniem jakiejś procedury, czasami szukasz czegoś i nie potrafisz znaleźć i idziesz po pomoc aby ktoś bardziej kompetentny mógł ci pomóc. Są też nowe osoby które własnie "z byle czym przychodzą" i takim osobom również trzeba pomóc. Nikt tam nikogo nie trzyma na siłę. Jeżeli jakiegoś TL'a przerasta ilość obowiązków albo nie potrafi rozmawiać z kimś jak człowiek z człowiek to powinien pożegnać się z pracą.

żenada
Pracownik
@Mała

Ja równiez się podpinam. Każdy ma swoje obowiązki, my konsultanci musimy odbierac, obsługiwać, nie rzadko dopytywać konsultantów z wyższymi komepencjami, bądź trenerów którzy nigdy nie odmawiają pomocy ( a również mają dużo obowiązków wyznaczonych przez A.P), leadowac, wypełniać formularz po każdej rozmowie i kilka innych dodatkowych obowiązków. To nasza praca!!! Tak samo E.H ma swoje obowiązki a wśród nich jest pomoc konsultantom. Widocznie dla Ciebie jest miła i sympatyczna bo nie pracujesz tutaj miesiąc, pół roku czy rok. A o wiele dłużej więc należysz do starej ekipy która nie chodzi i nie pyta z racji doświadczenia. Doświadczenie nabiera się z każdym klientem, a mając na względzie fakt że możesz reklamacje dostać za cokolwiek idziesz i pytasz. Ale dla tej kobiety to jest problem by z szacunkiem Odpowiedzieć. Lepiej ochrzanić konsultanta że nie korzysta z procedur które i tak co chwilę się zmieniają i juz sam sie gubisz czasami co robic w danej sytuacji. Kiedys ktos na szkoleniu mi powiedział że jak nie jestem pewna mam podejść do TLa i zapytać a on z chęcią mi odpowie. Jak widzę te chęci... to mi słabo. Raz zostałam (usunięte przez administratora), raz poinformowana że "tam są procedury", a za trzecim razem postanowiłam nagrać całą sytuację na dyktafonie, gdzie Pani E.H. powiedziała że nie ma teraz czasu mimo że była zapisana jako pomoc merytoryczna i na koniec powiedziała że "(usunięte przez administratora) wejdź w proceduty i sama poszukaj". Do trzech razy sztuka jak się mówi. Za trzecim razem się już sama zirytowałam i powiedziałam że nigdy więcej nie podejdę do tej kobiety po pomoc. Zero poszanowania, zero jakiejkowliek kultury osobistej. Jedno wiem napewno jak tylko skonczy mi się umowa z ta firma juz jej napewno nie przedłużę. A nagrania przekaże do(usunięte przez administratora). Niech oni coś z tym zrobią, skoro Pani A.P ma tak bardzo gdzies konsultantow jak jej kolezanka. Zreszta wyniki jakosci sa jakie są i to nie bez powodu. Myslę ze w ankietach również znajdzie się troche prawdy o tej Pani, o ile ktoś miał jaja by napisac prawde.

Panna Migotka
Pracownik
 Pytanie
@Mała

Skad wiesz z czym chodzą konsultanci? Czy z powaznymi tematami, czy z bzdurami. Może sama jesteś TL piszac tak broniący komentarz. Jak i rowniez skad wiesz jakie dodatkowe prace zleca AP? Co nie zmienia faktu że przychodząc do kierownika oczekujesz pomocy a nie olania sytuacji.

Konsultant2
Pracownik

Chyba nie będę jedyną osobą, prócz Ciebie, która zauważyła w tym problem… ja odbieram 70 połączeń, konsultant boks obok o 40 mniej, jedni siedzą na służbowym po kilka min , inni po kilku sekundach są przeklikiwani ???? , przykre jest to ,że im dłużej pracujesz tym masz gorzej

Dramat
Były pracownik

Tragedia nigdy nie zapomne tej pracy, niemili ludzie w tym tl, którzy powinni być pomocni a no tak średnio im to wychodzi, oczywiscie nie do wszystkich mam zastrzeżenia ale np do p E.H. mam uraz, bardzo niesympatyczna kobieta nie wiem może ma zły humor i musi się wyżywać na konsultantach sory ale ja sie nie dam tak traktować dlatego na szczęście już tam nie pracuje i humor odrazu lepszy

Taaaauron
Były pracownik
@Dramat

Racja, szkoda gadać na temat tej pani

Zdruzgotany
Były pracownik
 Pytanie
@Dramat

Podpinam się do tego komenta. Również pracowałem w tej firmie klika lat, przeszedłem chyba wszystkich TL oprócz tych nowych typu M.C i P.B. aczkolwiek do Panów nie mam zastrzezeń, chociaz również czasem jak trafisz na zły humor to lepiej zapytać kumpli z boksów obok. Uważam że stara kadra wypaliła się jakieś 7 lat temu. Niestety w procesie zarzadzania kadra pomimo doświadczenia powinna być wymieniana. A w Gallup wymieniani są konsultanci, a TLowie starzy wyjadacze będą tam gnić chyba do samej emerytury. Chyba że Tauron otworzy oczy i w końcu się za to albo weźmie, albo nie przedłuży kontraktu. Ryba psuje się od głowy jeśli głową każdej grupy jest fochający się i obrażający za to ze podchodzisz TL to ja się dziwie że to sie wszystko jakos jeszcze kula. Ale jak to mówi się wszystko jest do czasu. Pani E.H czy A.B powinni myślę iść do POKu mieć kontakt z klientami a nie konsultantami których mają za (usunięte przez administratora) i jedyne co potrafia powiedzieć to "odeślij go do pisma". gdybym oczekiwał takiej odpowiedzi to z pewnoscia moj rozum pozwala na wykrzesanie jej ze swojego mózgu. szkoda byłoby mi angazowac nogi by przejść się na audiencje do TL. A w POKu klient gwarantuje ze nie jest usatysfakcjonowany taka odpowiedzia. Poza tym myślę że klientowi słowo (usunięte przez administratora)" by się raczej nie spodobało. Jak ma byc dobrze??? Ale jak ktos tu juz napisał E.H. to koleżanka kordynatorki projektu, a A.B. to rodzina od niej. Coachingu nie było w tej firmie od chyba 2 lat, z przerywnikiem na szybkie przekazanie informacji, niegdys bylo to raz w miesiacu gdzie mogles obgadac wszystkie sprawy sam na sam z TL. Teraz TL wysyla na cala grupe karteczke z wynikami. A gdzie jest RODO ja sie pytam? Obowiązuje tylko klientów? Tu każdy o wszystkim wie, a plotki są szezrzone od karteczek TL, po grupki na messenger w której tkwią TLowie. Wczoraj A.P. puscila informacje o ankiecie na temat satysfakcji pracy z kordynatorami. I co z tego? Jak każdy wiee logujac się na swój login widać kto ankiete puszczał i ona wcale nie będzie anonimowa. Logiczne że każdy się bedzie bał napisać prawde. Ale jak to się mówi w korpo "podjąłem odpowiednie działania". I na tym bedzie koniec. Kazdy sie boi, prawdy w oczy nie powie, bo straci robote. Ja nie wiem czy przypadkiem niektóre zachowania TLi nie podchodzą pod (usunięte przez administratora) Można by się nad tym grubo zastanowić... Sama praca okej... gdyby nie wiecznie czepianie sie wszystkich o wszystko. Tryliard kartek ze mamy nie przesiadywac na sluzbowym, logowac sie na gotowy, i że jest ruch... nie wiem po co to. Jak każdy widzi ile ma w kolejce. a to że ktos mi napisze ze mam sie logowac co to da? Jak podsumuje kontakt to logiczne ze sie zaloguje. Standardowo umowa zlecenie na wieki wieków amen.

Ja
Pracownik

Jak dla mnie ok

Dramat
Były pracownik

Najgrosza firma nie polecam brak szacunku do człowieka, nie mili ludzie szczególnie E.H i A.B ciągłe grymasy na twarzy najlepiej nie podchodź

Jerzy
Inne
@Dramat

Widzę z twojego opisu to atmosfera nie za ciekawa. A jak z wypłatami? Można dobrze zarobić, czy równie słabo jak nastroje w robocie?

S.
Pracownik
 Pytanie
@Dramat

Myślisz że ktoś coś z tym zrobi? EH jest przyjaciółką dowodzącej AP, a konsultanci są obywatelami drugiej kategorii. Możesz zgłosić że cię tu biją, ale nic to nie da, bo elita nie zadaje się z robactwem. Szczególnie że nie jest to pierwsza ani ostatnia skarga na tę osobę (i nie tylko ją). Nikt nawet nie pyta wśród pracowników jak wygląda faktyczną sytuacja, żeby wybadać czy dochodzi do nadużyć itp. W żadnym innym miejscu nie spotkałam się z tak widocznym podziałem między szeregowym pracownikiem a resztą firmy

Eli
Pracownik
@S.

Gallup to nie tylko jeden projekt.

Dramat
Były pracownik
@Jerzy

Zarobić możesz dobrze jak masz psyche mocną i wytrzymasz cały miesiąc w tym (usunięte przez administratora) no i masz ponizej 26 lat to i z 3500 możesz wyciagnąć ale jak Ci utną godziny to możesz sie pożegnać z fajna kasa bo potem wszystkie premie ktr sie na tym opierają lecą typu dodatek frekw. I z rozmów. Ja już nie wytrzymywałam tam 8h była to dla mnie męczarnia

Ruda Śląska
Były pracownik

Umowa śmieciowa bez możliwości przejścia na UoP, bardzo niskie wynagrodzenia, obcinanie godzin, zła atmosfera i niekompetencja kadry zarządzającej, a to tylko niektóre z "atutów" tej firmy.

As
Pracownik
@Ruda Śląska

Co ty piszesz godzin jest bardzo dużo każda zmianę zatwierdzają ale kłamstwa.

Jerzy
Inne
@As

Jak dają więcej godzin to znaczy że zarobek jest wtedy też wyższy? Wszyscy pracują na zleceniu jak wcześniej ktoś wspomniał czy po okresie próbnym można przejść na umowę na czas określony? Napiszesz?

Qwerty
Pracownik
@Jerzy

Wszystkie godziny są liczone po stawce minimalnej krajowej. Umowa zlecenie jest na zawsze, chyba że masz orzeczenie o niepełnosprawności, wtedy nawet przychodząc "z ulicy" dostajesz UoP na czas nieokreślony. Osoby na UoP nie mają możliwości robić nadgodzin, bo musieliby im więcej płacić, m.in. dlatego wszyscy tu są na zleceniu

Eli
Pracownik
@Qwerty

Bzdura. Są projekty, gdzie blisko połowa składu to etaty. Na pewno sprzedażowe.

Zostaw merytoryczną opinię o Gallup Polska - Ruda Śląska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Gallup Polska?

    Zobacz opinie na temat firmy Gallup Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 214.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Gallup Polska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 182, z czego 20 to opinie pozytywne, 118 to opinie negatywne, a 44 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Gallup Polska?

    Kandydaci do pracy w Gallup Polska napisali 17 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Gallup Polska
Przejdź do nowych opinii