brak logo

gallup polska

Ruda Śląska

Opinie o gallup polska

GP 2017-06-29 17:31
Co za afera była tydzień temu w środę w Sosnowcu? Chyba mnie coś ominęło...
1
jojo 2017-07-02 00:14
Po godzinie 19, kiedy został opublikowany mój komentarz, mogę akurat zajmować się czym tylko zechcę :)

No ominęło Cię GP... Mnie niestety poniekąd też, a dowiedzenie się czegoś graniczy z cudem.
3
PytanieMam 2017-07-04 17:47
Pani na szkoleniu powiedziała że ona ma umowę o pracę i nie ma tak trudno jej dostać. Czy to jest prawda? Projekt Tauron infolinia przychodząca. Dziękuję za odpowiedź.
Lodzia 2017-07-04 17:56
Świetna firma chociaż nie wszyscy pracownicy wiedza , że tak jest!!!
2
Obserwator 2017-07-07 14:31
Jedyna zaleta pracy w Gallupie jest rotacja fajnych dupeczek. Przychodza takie karyny bo gimbazie, wiedzy zero, umiejetnosci zero, wyksztalcenia zero ale jest za to postawa roszczeniowa. Skonczylam gimbaze na miernych wiec mi sie nalezy. Jest przynajmniej na co popatrzec bo wybor jest jak na wiejskiej dyskotece.
3
Obserwator 2017-07-07 14:31
Jedyna zaleta pracy w Gallupie jest rotacja fajnych dupeczek. Przychodza takie karyny bo gimbazie, wiedzy zero, umiejetnosci zero, wyksztalcenia zero ale jest za to postawa roszczeniowa. Skonczylam gimbaze na miernych wiec mi sie nalezy. Jest przynajmniej na co popatrzec bo wybor jest jak na wiejskiej dyskotece.
8
GP 2017-07-11 06:58
Nieprawda. Trzeba wyrobić dobrą produktywność i skuteczność z leadowania. Większość osób ma zlecenie. Są osoby które pracują ponad rok, dalej na śmieciówce.
2
Lupka 2017-07-13 22:04
Gallup Polska to dobra firma, może niektórzy lubią sobie mało smacznie żartować ale pewnie tego nie zmienimy. Najważniejsze, że firma jest nowoczesna i dobra.
4
Szkiełko 2017-07-23 20:37
Nie zgadzam się z takim oskarżaniem firmy. Jeśli praca tu jest nazywana niewolnictwem to może lepiej jak sobie swoje firmy ludzie założą i nie będą musieli dla nikogo pracować? Tu jest spoko praca ale płacą za pracę a nie udawanie pracy i o to tak naprawdę chodzi!
5
kurczak666 2017-07-27 16:55
Jeśli premie (sama premia bez podstawy) 2-3 tys zł za leadowanie to niewolnictwo to zadaje pytanie czym NIE jest niewolnictwo? Wypłatą 10 tys zł za siedzenie i nic nierobienie? Leadowanie to nie jest sprzedaż. Zapoznajcie się z terminologią i praktyką. Sprzedaż to jest przekonanie człowieka, który nie wiedział o istnieniu danej firmy ubezpieczeniowej do ubezpieczenia za 200 zł miesięcznie.
3
Kalinka 2017-07-31 09:05
Czy jesteście przekonani, że nie można firmy pochwalić za coś dobrego? Może zdarzyć się jakaś wpadka ale chyba byłoby przesadą mówić że jest tylko źle!!
4lataNAzleceniu 2017-07-31 22:08
a ta kontrola pipu cos wykazala? z tego co wiem teraz siedzi pani z pipu na dworcowej, tzn.nie w tej chwili, ale w ostatnim czasie. byly jakies rozmowy z pracownikami jak w sosnowcu? ktos cos? podpisuje sie wszystkimi konczynami pod slowami szuwarka, niestety ma racje.
5
Abi 2017-08-02 08:31
I wierzysz że ta jedna osoba zdobyła ten hajs uczciwie? Po nowym szkoleniu z leadowania? W życiu nie uwierzę. Zresztą inni też mając po około 1000-1500 premii nie leaduja ze skryptem....i to osoby które mają rozliczenia zarabiają o wiele więcej niż konsultanci z max skillem, bo ci mają podpięte Linie gdzie leadowac nie można. Zresztą już nawet nie ma co....wszędzie "xe".... Plusem jest to że dają za Woz, dodatek frekwencyjny i za produktywność. Chociaż i ten co raz trudniej wyrobić gdyż z miesiąca na miesiąc służbowy co raz niższy...
2
Patrycja 2017-08-02 13:08
Aktualnie firma poszukuje osób do pracy jako Konsultant infolinii przychodzącej. Możecie powiedzieć coś więcej o pracy na tym stanowisku? Czego mogą spodziewać się nowi pracownicy po rozpoczęciu pracy? Czy można liczyć na szkolenie wprowadzające do nowych obowiązków? Każda dodatkowa informacja może być pomocna.
niegallupowiec 2017-08-02 20:37
Poszukaj lepszej pracy. Odbierasz telefony od wściekłych klientów bo źle policzono im rachunek. A przynajmniej tak myślą. Musisz za to wciskać im elektryka.
1
Wolna 2017-08-02 23:09
Przeczytaj kilkaset komentarzy wcześniej to Ci się odechce tam iść.
Abi 2017-08-03 08:07
Szkolenie jest i trwa chyba z tydzień. Dużo do ogarnięcia na raz, co dla początkujących może być trudne. Potem siadasz z kimś na kilka godzin, a potem już sama i jedziesz. Przyjmujesz odczyty i obsługujesz windykacje. To pierwsze zderzenie z trudnym klientem. Jednocześnie musisz ogarnąć procedury, system, klienta i jeszcze czytać karteczki od ruchu co aktualnie się dzieje na Lini. Przerwa na 8 h to 50 minut. Czasem jak nie ma ruchu to puszczają do domu wcześniej. Pracujesz według ustalonego grafiku dla całej grupy. Umowa zlecenie a zarobki takie jak trzeba czyli 13 zł brutto, reszta to premia i system motywacyjny, który lubi się zmieniać. Teraz aktualnie priorytetem jest leadowanie czyli zapytanie ofertowe. Niestety klienci mają już tego dość...
1
Lenka 2017-08-11 11:32
Słyszałam sporo dobrego o Gallup Polska i właśnie aplikowałam do firmy, teraz czekam na jakiś kontakt. Czy mógłby ktos podpowiedzieć jak się tu pracuje? Czy są jakiś dodatki do pensji myślę o socjalnych? Czytałam opinie i uważam, że nie ma idealnych firmy.
1
Brygida 2017-08-11 23:19
na jednym z projektów to jest dopiero mobing. Mała czarna wesz latajaca wszędzie.
2
Szuwarek 2017-08-13 23:13
Jeśli chcecie pracować kilka lat na zleceniu i zapier...ć, bo praca na infolinii to naprawdę męcząca robota, to powodzenia... Wszystkie moje komentarze znikają, dziwne!
3
Laluna 2017-08-14 14:21
@Szuwarek Uważasz, że praca na infolinii w firmie Gallup polska jest bardzo męcząca to ja powiem, że za leżenie nikt nie będzie nikomu płacił. Może trzeba zmienić swoje myślenie i podejście do pracy, polecam!!!
2
szuwarek 2017-08-16 00:38
Nie oczekuję płacenia za leżenie. Ale to informacja dla tych, którzy uważają, że tam się siedzi, odbiera i że to wcale nie jest męczące... Teraz wykonuję inny rodzaj pracy i odczuwam kolosalną różnicę, po pracy na info byłem padnięty, wykończony, zniesmaczony, zdegustowany, wyczerpany i - przede wszystkim - zdemotywowany. Teraz jest lepiej, dużo lepiej. I tak - pracowałem tam 3 lub 4 lata na ZLECENIU. BEZ urlopu. Więc tak - wiem, co znaczy zapier....ć.
4
szuwarek 2017-08-16 00:39
Nie oczekuję płacenia za leżenie. Ale to informacja dla tych, którzy uważają, że tam się siedzi, odbiera i że to wcale nie jest męczące... Teraz wykonuję inny rodzaj pracy i odczuwam kolosalną różnicę, po pracy na info byłem padnięty, wykończony, zniesmaczony, zdegustowany, wyczerpany i - przede wszystkim - zdemotywowany. Teraz jest lepiej, dużo lepiej. I tak - pracowałem tam 3 lub 4 lata na ZLECENIU. BEZ urlopu. Więc tak - wiem, co znaczy zapier....ć.
3
ktoś 2017-08-16 22:37
Tak bez urlopu akurat ....a L4 to no non stop zlecenia mają ......ciekawe tylko czy słusznie . Szlak mnie trafia jak ciągle chodzą na L4
2
Tymon 2017-08-17 21:44
Jeślim ktoś idzie pracować w call center to wiadomo jaki rodzaj pracy będzie wykonywał. Zawsze mówię, że jak się robi coś z musu to nie da się długo tego wykonywać. Generalnie Gallup to spoko firma, można zarobić ale niestety nie dla wszystkich! Takie życie
2
Shrek 2017-08-23 11:48
Witam, ile sie zarabia jako Konsultant w Centrum Kontaktu z klientem niemieckojęzycznym?
1
Longin 2017-08-23 22:59
Mogę zrozumieć, że ktoś nie wytrzymuje pracy w call center bo to nie dla niego i odchodzi. Ludzie siedzą, pracują i ciągle narzekają. Po co tak robić?
Niemiec 2017-08-24 09:53
jestem na projekcie jakiś czas, zarobki całkiem spoko 3000 do 4500 plus jakaś premia
4
Abi 2017-08-25 20:06
W nawiązaniu do "przetasowania" grup. Ciekawe kto to wymyślił? Ruch? Gallup? A lub W? Nie wiemy, ale skieruje parę słów do tego grona. Pracujemy tu już kupę lat. Wielu z nas. Zatem znamy się i rozmawiamy nie tylko na tym "zacnym i drogocennym" czasie służbowym. Wielu z nas wykorzystuje ten czas służbowy po to by ODPOCZĄĆ PSYCHICZNIE I FIZYCZNIE od kolejnej rozmowy, po to by pogapic się w sufit czy w inne miejsce aby ODPOCZĄŁ mój głos, wzrok i słuch. Chociaż tą jedną drogocenną dla Was minute, której już i tak nie mamy prawa mieć. Po przeczytaniu strony A4 na kolejce umowy, po całej aktualizacji chcę mieć chociaż chwilę na zebranie myśli do dalszej "walki", ale nie, według kogoś jesteśmy jak roboty, cyferki na ekranie. Ktoś myśli, że jak usiądziemy na tej wielkiej sali koło kogoś obcego to nie będzie gadania? Jesteśmy jak dzieci w przedszkolu... Przerwy mamy niby 50 minut, w teorii bo w praktyce jej nie wykorzystamy.. A jak chcesz wykorzystać to nie masz produktywności... Służbowy też nie... Chociaż pusta linia jest. Być może nowe osoby nie wiedzą gdzie jest podgląd kolejki ale starzy wiedzą i widzą. Kiedy jest ruch to odbieramy a kiedy nie ma siedzimy na służbowym i czekamy z podglądem Lini. Co w tym jest nie tak??
3
Abi 2017-08-25 20:36
Osoby nowe nie potrafią sobie poradzić z tak ogromną bazą wiedzy i w tym także My im pomagamy, ponieważ do Tl kolejka.... A tam 50 osób w kolejce na odczytach podczas gdy na kolejkach umowy cisza... Przecież o każd [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie będzie nikt leciał do Tl wydłużając czas rozmowy. Więc może z każdej grupie wyznaczcie osoby z najdłuższym stażem, które będą chciały pomagać innym by odciążyć tl? To może wreszcie pod względem merytorycznym infolinia się poprawi? A jeszcze jak biedny konsultant ma wysłać kz z gderającyn klientem za uchem bo od trzech tygodni umowa nie jest przepisania (to jest nagminne!!!) to woli to zrobić w ciszy i spokoju. Po za tym jak w przypadku wymagajacego klienta, który oczekuję przepisanie umowy lub wizyty monter a to nie jest wykonane mamy jeszcze go zapytać czy ma gaz i chce od nas oferte? Sorry ale dziś klient mnie wyśmiał i miał rację!!
4
Wieloletni 2017-08-27 10:10
Do oddechu masz przerwę, na wypisywanie kz hold i nie musisz wtedy słuchać klienta, a udzielając odp nowym powodujesz, ze sie sami niczego nie naucza tylko będą pytać ciągle. A ze służbowego rozlicza T. Wiec nie dziw sie ze tl i ruch sie o to wkurzaja skoro parametry z umowy nie sa zachowane.
1
Abi 2017-08-27 21:27
Na przerwę czekam 2 h. Serio taki "oddech" i o 300 zł mniej...i w systemie motywacyjnym mamy że na temat 2 czas służbowy nie liczą. Niby nie liczą, ale ma być mniej niź 50...
Wieloletni 2017-08-27 22:05
Nie liczą handlowy na 2. A za 2 minuty przerwy bez zgody nikt cie nie opieprzy. Serio gdybsmy wszyscy chcieli pracować tak ze każdy sobie patrzy na kolejkę i wychodzi jak chce itd to nic by z tego nie bylo bo większość ma ta prace gdzieś. A skoro tak źle to kto zmusza zeby ty być?
4
Mariola 2017-08-30 21:52
Szukając pracy dowiedziałam się, że Gallup polska to dobry pracodawca. Dlatego też mam prośbę o kilka informacji o firmie , pracy w firmie . Czy poza podstawowym wynagrodzeniem są w firmie jeszcze jakieś inne elementy? Bardzo proszę o pomoc, takie info od pracowników jest super.
Patrycja 2017-09-01 08:41
Na stronie firmy można też znaleźć informację rekrutacji na stanowisko AMBASADOR PORTALU, gdzie do obowiązków będzie należało przyjmowanie zamówień od klientów portalu gastronomicznego. Ktoś z Was pracuje na tym projekcie? W treści oferty pracy nie ma wiele informacji na temat oferowanych warunków. Możecie powiedzieć o nich coś więcej?
1
wolny 2017-09-01 13:33
Podjedź do firmy. Wszystko Ci powiedzą. ;-)
Luna 2017-09-05 12:06
@Abi O jakich przetasowaniach w firmie piszesz? Może jednak warto zaakceptować jakieś zmiany a nie od poczatku negować? T, że inaczej nie znaczy źle!.
Nick 2017-09-09 17:38
Nie mogę powiedzieć ani jednego złego słowa o tej firmie, płacą na czas, bardzo fajny system motywacyjny co za tym idzie wysokie wypłaty, znakomita kadra, która zawsze Ci pomoże jak masz jakiś problem, podchodzą do Ciebie ze spokojem i dużą cierpliwością, również jeśli chodzi o elastyczność w grafiku to jestem bardzo zadowolony. Ale oczywiście to tylko antonimy :)
3
Magda 2017-09-10 12:45
Pracuję w call center i zarabiam 3000 netto, myślę o zmianie pracy. Proszę o odpowiedź ile się zarabia w Gallu Polska?
Inter 2017-09-10 17:52
Dobrze, że potwierdzacie dobrą opinię o firmie. Aplikowałem i czekam na rozmowę, może jakaś mała podpowiedź?
1
Jołjoł 2017-09-10 19:20
Czekać, pójść i przekonać się :) Pracowałam tam, teraz już w zawodzie, ale praca jest w porządku, o ile wiesz z czym to się je, bo słuchawki to słuchawki. Atmosfera jest fajna i dużo można świetnych ludzi poznać. Zarobki porównywalnie do innych firm, a nawet wyższe, zależy co będziesz robić, ważne żeby plany robić to jest wtedy fajna kasa.
3
Lolek 2017-09-10 20:20
Praca bardzo prosta. Szczerze polecam.
2
maniek77 2017-09-11 11:51
Typowa praca w Call Center. Ma swoje minusy, ale i całkiem sporo plusów. Dużo rozmów z klientami, wiele systemów do ogarnięcia, a w przypadku sprzedaży cele sprzedażowe. Pracujesz jednak w klimatyzowanym biurze, w fajnej atmosferze, zazwyczaj od poniedziałku do piątku do tego kuchnie, automaty, wypłata zawsze na czas - oczywiście można uznać, że te plusy to oczywiste oczywistości, ale pracowałem w wielu miejscach i pod tym kątem w Gallupie jest bardzo dobrze. Jeśli chodzi kasę to wiele zależy od projektu, zazwyczaj jest to 13-15 zł, w przypadku projektów sprzedażowych więcej (tak naprawdę premia zależy od efektu). Natomiast w przypadku projektów prowadzonych w językach obcych są naprawdę fajne zarobki jak Call Center - tak słyszałem od samych zatrudnionych osób.
2
Patrycja 2017-09-12 10:10
@maniek77 rozumiem, że jesteś zadowolony z pracy w firmie. Możesz powiedzieć coś jeszcze o systemie pracy? Nie jest to wspominane w ogłoszeniu, ale czy jest możliwość pracy w elastycznych godzinach? Jeśli tak, to jak duży można mieć wpływ na swój grafik?
1
maniek77 2017-09-12 16:43
@Patrycja Tak , jest ok. Trudno tu napisać o systemie pracy, jest bardzo dużo projektów. Od sprzedaży ubezpieczeń po obsługę klientów w języku niemieckim itd. Każdy projekt charakteryzuje się innym systemem motywacyjnym, godzinami pracy, elastycznością grafiku itp. Na pewno jednak można się dogadać co do godzin pracy szczególnie na projektach całodobowych (gdzie m.in. pracowałem).
1
MAJ 2017-09-15 11:30
Szkoda gadać, każdy musi wyjść z założenia że jego system motywacyjny może się zmienić w połowie miesiąca tak by wyszedł na ZERO!
1
Anna 2017-09-15 20:23
@Patrycja Moja koleżanka studiuje, dziennie i pracuje tam w sprzedaży, także da się na pewno jakoś dogadać. Inny kolega, ma całą rodzinę na utrzymaniu i zależy mu na godzinach, więc pracuje więcej, jest możliwość nadgodzin, a jak utrzymujesz dom to wiadomo, że masz inne priorytety. Są nawet projekty całodobowe. I przeróżne. Kwestia dobrania odpowiedniego projektu i tyle. Firma jest w porządku, ja nie narzekam, już pisali o tym, ale powtórzę, bo ludzie są świetni, pomocni zawsze. No i super obiadki można za grosze kupić :) Jeśli chodzi o kasę, to jest podstawa, a reszta zależy od Ciebie. Chyba wszędzie tak jest. Wypłata na czas i da się zarobić.
Dworcowa991 2017-09-16 15:04
Ogólnie to pracuję na dworcowej około 2 lata, jestem tylko na weekendy ale i tak widze warunki pracy współpracowników na etacie. Wszystko było okej do czasu kiedy starego kierownika zmieniło dwóch nowych i wprowadzili swoje zasady. Jesli już nie masz żadnych ambicji ( wyzej niż konsultant i tak nie masz opcji być) to o umowie o prace zapomnij, ludzie pracują po 3lata i nie dostają umów. Kiedyś jeszcze były premie, teraz nie ma, dlatego ludzie sie nie starają. Kierownicy prowadzą bardzo dziwną politykę zatrudniania hurtowo nowych osób w miejsce tych którzy przejrzeli na oczy i odeszli. Ci nowi mają szkolenie w ekspresowym tempie, później nic nie ogarniają, firma sama się tym wykańcza. Grafiku według siebie i tak nie dostaniesz. NIE POLECAM!
5
d 2017-09-21 16:25
Jeśli ktoś miałby jaja... przyszedłby powiedzieć to prosto w twarz ludziom.
Była 2017-09-21 20:05
Te osoby co się odezwały już tam nie pracują
4
Zostaw swoją opinię o gallup polska - Ruda Śląska
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie gallup polska