brak logo

gallup polska

Ruda Śląska

Opinie o gallup polska

isaaak 2017-03-31 15:16
1. jest ok
2. atmosfera fajna
3. kasa może nie jest gigantyczna ale da się żyć.
666 2017-04-02 22:06
A ja pozdrawiam UPC :D
Gryndyr 2017-04-03 18:59
Praca jak praca. Pracować a nie się opie@_#$&@_. Moja 3 praca. Jak na razie najlepsza.
Basia 2017-04-03 19:04
Kpinaaaaa. Nowy system motywacyjny wprowadzony cichaczem.....
12
Kate 2017-04-03 19:55
Aż dziw, że jeszcze nie ma gównoburzy...

1. Zwalniają NAJLEPSZYCH PRACOWNIKÓW cichaczem - pozdrawiam Piotrek i dzięki za wszystko, co dla nas zrobiłeś i za atmosferę, którą tworzyłeś

2. Pracownik to nikt, nie informują PRACOWNIKÓW, czyli osób dzięki którym firma działa, o zmianie sposobu wypracowania premii i pomniejszeniu jej o połowę! Gdyby ktoś przypadkiem tego nie dojrzał, NIKT by nie wiedział. Mniej czasu na rozmowę z klientem, większe wymagania co do obsługi, mniejsza premia za najlepszą pracę

3. Mnóstwo osób pracuje na umowie ZLECENIE przez 2 lata i więcej! Gdzie kodeks pracy???

I ktoś USUWA mnóstwo opinii, które nie zawierają błędów i nikogo nie obrażają, podejrzane? Skądże!
19
Pracownik 2017-04-03 19:58
Ludzie chyba nadal w to nie wierzą...
Pełna profeska, gratulacje dla zarządu firmy.
Brak słów.
4
monika 2017-04-03 20:48
Nawet nie ma co pisać, żalić się, po prostu uderzyć pięścią w stół i zwolnić się (ja dziś tak zrobiłam), bo i tak Tauron ma to głęboko w ... a gallup tylko im liże cztery litery, osoby które o coś walczą są zwalniane po ośmiu latach, a to nie 1 kwietnia
6
jbb 2017-04-04 19:53
Najlepszy jest fakt, że kiedyś stawiano na jakość rozmowy z klientem, omawiało sie testy, których pisanie było comiesięcznym sprawdzeniem swojej wiedzy merytorycznej. A teraz? Obojetnie czy zdasz na 100% czy nie zdasz, nic to kompletnie nie zmienia. Co z tego ze napiszesz test na stówe, skoro osoba, która napisze na 50% (bo watpie, żeby dało sie niżej) dostanie tą sama nagrode co Ty- nic :).
7
mohoho 2017-04-04 22:48
Pracodawca "zapomniał" poinformować swoich pracowników o zmianie warunków wynagrodzenia, miło. Zabrał połowę albo i więcej premii - miło. Nie ma dodatku frekwencyjnego w tym miesiącu - też nic nie wiemy i ruch udaje, że nie wie. Za test nie będzie ani grosza. NIE MOŻESZ za nic dostać nagrody (oprócz leadowania czyli raptem ile? 3 osoby na 300?), ale KARAĆ będą za WSZYSTKO. Minuta spóźnienia (dla tych, co tam szczęśliwie nie pracują - tak, dosłownie za MINUTĘ spóźnienia dostajesz chyba -10% premii czy ileś), złe słowo, niewciskanie klientowi kupy - jadą po premii. Już pomijając fakt, że ruszyła realizacja maili i oczywiście dostała się przypadkiem ŻONKA jednego z kierowników, a nam wmawiają, że było losowanie. Wróciła po 2 latach macierzyńskiego, nic nie wie i będzie realizować zajebistą robotę. Nikt nie widzi w tym problemu, a już na pewno nie państwo H. Co z tego, że inni są lepsi, mają wiedzę i pracują bez przerwy, przecież nie mają męża kierownika ;)
20
holahola 2017-04-04 22:55
Serio???? Aż sobie sprawdzę na przyporządkowaniu pracowników jutro, ja pier.... I skopiuję wpisy, które pewnie niedługo poznikają, niech ludzie się dowiedzą co znika! Poracha
6
Basia 2017-04-05 07:25
Piękne, tyle że to nie pierwszy przypadek że po macierzyńskim ktoś wraca i ma lepszą robotę niż miał.... Trudno bywa, niech ma... Na maile powinny iść osoby z najdłuższym stażem. Takie osoby zostały najgorzej potraktowane, nie mają szans na lidowanie bo mają takie linie gdzie lidowac się nie da!!!! Czy szanowne szefostwo weźmie to pod uwagę?? W nowym systemie jest pięknie opisane że można dostać więcej za lidowanie niż było. Tak? Ciekawe jak to wyliczyli i dla kogo. Przy jakich założeniach się oparli? Bo na pewno nie wzięto pod uwagę naszych statystyk. Szkoda wielka szkoda że tak traktuje się pracowników w wieloletnim stażem. Powinniśmy się spotkać z szefostwem i to omówić bo to my jesteśmy na pierwszym ogniu z klientem.
7
Zartynabok 2017-04-05 11:19
Z tymi @ to jest chyba jakiś żart!
1
Noono 2017-04-05 12:48
Nie, to nie żart... Potwierdzam, wystarczy sprawdzić po nazwisku osoby, która zajmuje się BO/mailami...
A spotkać się z kierownictwem byłoby dobrze, tylko bedzie jak poprzednio - NIEZAPOWIEDZIANIE przydzie szef W.R., kiedy nie bedzie zainteresowanych w pracy i zrobi 'spotkanie'. A nikt wyżej nie bedzie 'marnowal' na nas czasu... Taka prawda.
4
Rozczarowany 2017-04-05 18:43
Witam, Kochani pracownicy Gallup, Work4us czy innej pseudospółki macierzystej firmy. Naprawdę jestem pełny podziwu dla Was. Pracując tam ponad dwa lata z miesiąca na miesiąc dajecie się manipulować, przejrzyjcie na oczy z każdym miesiącem macie szerszy zakres obowiązków a co dostajecie w zamian? Podstawa na poziomie 2000 zł brutto? Łał, biorac pod uwagę, że premia niebawem będzie do osiągnięcia tylko przez automaty! Gdzie Wasz szacunek do samych siebie? Jak można w ten sposób traktować ludzi którzy pracują przez 11 lat i ukryć fakt zmiany premii, zero informacji, brak odzewu na chęć spotkania. Pięknie opisujecie możliwość "realnego rozwoju w strukturach " tylko zapominacie dodać jaką drogą go uzyskać! Najlepiej uciszyć fakt powstania grupy Mailowców czy BO, bo ciężko byłoby Wam wyjaśnić dlaczego nie ogłoszono konkursu, nie wybrano osób w sposób sprawiedliwy. Ludzie zwalniać się jak najszybciej, albo zróbcie bunt solidarnie niech każdy odejdzie od stanowiska pokażcie im! PS. Będą Wam zmieniać parametry za każdym razem jak wyrobić uda się wcześniejsze! Pomyślcie o tym.
13
Admina 2017-04-05 21:32
Ja pracuje na projekcie T prawie 2 lata i nadal jestem na zleceniu. Na początku współpraca byla bardzo fajna, na zarobki nie mogłam narzekać bo 2 tysiące się czasami wyciągało, chyba że byl kiepski miesiąc i zwalniali cały czas do domu ale szło nadrobić to premia, a teraz... A teraz premie mogą wyrobic te osoby, które mają podpięte przynajmniej 2 kolejki. Ja mam podpięte same rozliczenia a odczyty miałam ostatnio 2 miesiące temu i to na jeden dzień, więc nie mam nawet możliwości wyrobić sobie produktywności, nie ważne jakbym się bardzo starała to już nie jest zależne ode mnie. Nie wspomnę o leadowaniu.. odkąd jest nowy skrypt przez 2 miesiące wyprowalam sobie język i nerwy, wysluchiwalam wyzwisk od klientów itd. Jednym słowem leadowalam wszystko co sie rusza i tak nie miałam możliwości wyrobić premii a dlaczego? Bo do skuteczności się liczą: urwane rozmowy, kiedy klient ma juz produkt a nie ma gazu, kiedy osoba będąca stroną umowy nie żyje. I gdzie tu sprawiedliwość? Nie wiem kto to wszystko ustalal ale nie jest normalną i chyba wykształcona osobą, nie potrafi myśleć logicznie.
Jedyne plusy jakie mogę powiedzieć to, to ze w Sosnowcu panuje między pracownikami fajna atmosfera, samo biuro jest czyste i zadbane, jeśli się trafi na fajnego TL to bez problemu można sobie załatwić wolne czy zmianę grafiku - chociaż są takie sytuacje ze trzeba kilku krotnie się prosić o to na piśmie.
Admina 2017-04-05 21:47
Tak wiem, że większość z Was powie jak Ci coś nie odpowiada to zmień prace, ale w naszym kraju to nie jest takie proste, bo można trafić w głębszy dołek niz się było. To co mnie trzyma w tej pracy to tylko to że mam bardzo blisko i nie muszę tracić pieniędzy na dojazd i to, że praca jest od pon do piątku. Owszem nie jest to praca gdzie trzeba pracować ciężko fizycznie ale za to trzeba mieć mocną psychikę i nie dac sobą manipulować. Praca na cc z klientami to jest ciężka praca, a nie można być obojętnym i jak robot bo w końcu sami jesteśmy klientami.
Jeszcze jedno... takie jakie nam dają warunki pracy, wynagrodzenia, tak jak nas traktują to my tak samo później traktujemy nasza prace mamy na nią wyjeb***
1
załamana 2017-04-05 22:07
Ja też mam to już w du***. Służbowy po 5 minut, niegotowy przekroczony i -100% "premii" całych 4zł jakie udało mi się zarobić w 2 dni. Daje nam to 40zł w miesiącu. Więc niech sobie gdzieś wsadzą moją "premię". Ja jestem na zleceniu ponad 2 lata, byłam na kilku rozmowach i nie jestem w stanie znaleźć nowej pracy... Niestety. A umiejętności i wiedzę mamy ogromną po wielu miesiącach pracy tam, znajomość kilkunastu różnych programów i systemów, tylko...no właśnie. Co z tego...
2
jbb 2017-04-05 23:06
Znajomości są używane w sprawach zawodowych wszędzie, nic więc dziwnego ze osoba z najniższymi kompetencjami otrzymała stanowisko mailowe. Z resztą, nie jest to pierwszy raz kiedy ta osoba jest na stanowisku wyższym niż powinna tylko z powodu znajomości ( osoby pracujace kilka lat być może będą pamiętać). Przykry jest fakt, żę każdy TL ma swoje wewnętrzne wymagane statystyki. W jednej grupe osoby z slużbowym 60s+ (nawet 62s) dostają minusy, w innej grupie są osoby z 120s.+ i nigdy minusa na oczy nie widziały. Co TL to obyczaj- kolejny dowód, że osoby z pierwszych grup otrzymują minusa tylko z powodu widzimisia TL, bo rzecz jasna nie jest w systemie demotywacyjnym informacji o dziennym średnim czasie slużbowym żadnej wzmianki. TL wszystko może podciągnac pod "niestosowanie sie do procedur" bądź " niewłaściwe podejście do pracy". W tym miesiącu nie ma dodatku frekwencyjnego, w przyszłym "łaskawie" nam go dadzą. Dobra strategia, biorąc pod uwagę, że w przyszłym miesiącu wiele osób będzie miało wolne 02/05, dzień, który będzie "dniem specjalnym" więc i tak nie otrzymają dodatku, no ale firma daje dodatek w maju, więc liżcie im pięty. Strategicznie pomyślane. Przykry jest fakt, że po kilku latach pracy w piątek otrzymujesz maila, że w poniedziałek możesz wrócić na linie bądź wrócić po swoje rzeczy. Tak naprawdę nie wiem czy z innego powodu niż znajomości powstała obecna kadra, na palcach jednej ręki można policzyć kierowników, trenerów, którzy faktycznie zasługują na to miano ( Anna R, Ewelina W.G., Ewelina H., Jolanta Sz). Cyrki będą jeszcze większe jak będziemy wciskać NC+, ekogroszek i inne dziadostwa. A co do spotkania z W.R. To tez bezsensu. Będzie tak samo jak na ostatnim: " musieliśmy wygrać przetarg, stąd takie niskie wypłaty. Albo dajemy tylko albo oddajemy przetarg innej firmie i wszyscy stracicie robote" także szkoda czasu na ponowne wysłuchiwanie tych bzdet. Umowa zlecenie prawie 4 lata, pozdrawiam.
4
pracuj 2017-04-06 07:30
takie podsumowanie tej pracy :)


Wraca chłop po ośmiu godzinach pracy w bankowym Call Center do domu.
Po 140-stu rozmowach. Przyjęciu 30-stu reklamacji, 20-stu przekształceniach rachunków i kupie innych dupereli.
Jedyne o czym marzy to usiąść, pomilczeć i bezmyślnie popatrzyć w telewizor.
A żona mówi.
Ty mnie już chyba nie kochasz!
Bo się w ogóle do mnie nie odzywasz!
3
Basia 2017-04-06 07:42
Ja jeszcze produktywnosc wyrobię ale za chwile i to utną...zresztą jak twoj tl wali ci za 62 s reklamacje to nie ma szans wyrobic produktywnosc to jest oczywiste. Obecnie chyba wiekszosc ma po kilka lini gdzie albo nie wyrobi lidów albo produktywnosci. Niestety jaka płaca taka praca. Czyli ludzie będą robic wszystko "na odwal się". Zdecydowanie bardziej motywujące do "wyprówania sobie żył" jest perespektywa wyższego zarobku realnego do osiągnięcia niż obniżenie stawki i walenie kar.
halo halo 2017-04-06 20:37
Jeżeli dostaliście po przekroczeniu służbowego 60 s reklamację bez żadnego ostrzeżenia to odwołuj się do kierownika który jest wyżej, jest to niezgodne z obecnym systemem motywacyjnym
1
pr 2017-04-06 20:43
Firma Gallup kiedyś lider w zakresie telefonicznej obsługi klienta. Niegdyś pracodawca, który liczył się na rynku pod względem zarobków jak również traktowania swoich pracowników. Kadra zarządzająca na wysokim poziomie, zadowoleni pracownicy. Niestety te czasy dawno minęły - pytanie dlaczego? Jak firma, która " żyje" z profesjonalnej obsługi - czytaj: zmotywowanych pracowników, może dopuszczać do stanu obecnego? Czy Pan Dyrektor - wyglądający raczej jak woźny niż osoba zarządzająca - nie widzi co się dzieje? Tzw. dobre zmiany w jego wykonaniu doprowadziły a raczej doprowadzą do upadku tej firmy. Sytuacja na teraz - demotywacja wszystkich łącznie z TL, ciągłe zmiany systemu motywacyjnego a raczej systemu demotywacyjnego, " kolesiostwo" przy promowaniu pracowników. Zamiast promować i wynagradzać, deceniać doświadczonych pracowników - ciągłe szukanie oszczędności ( a gdzie? na pracownikach najniższego szczebla). Szkoda, że taka firma - istniejąca i zarabiająca na pracy ludzi tak ich traktuje.
8
bebe 2017-04-06 21:01
A ja mam pytanie? Jak można obsłużyć klienta w 6min i 15sek na kolejkach Wszyscy i WP? Czekam na pomysły..... Dam nagrodę hehe
3
Kaśka 2017-04-06 21:14
To jest doskonały sposob na doprowadzenie infolini do ruiny.
1
Kaśka 2017-04-06 21:17
Też się nad tym zastanawiam...
mn 2017-04-06 21:23
A ja słyszałem, że TL i reszcie też zabrali kasę... czy ktoś w tej firmie będzie miał jeszcze motywację do pracy?
2
Lupka 2017-04-06 22:56
Gallup polska ma w swojej ofercie prace dla ambasadora portalu. Zakres pracy to przyjmowanie zamówień od głodnych klientów, fajna praca
1
Grodek 2017-04-07 07:14
Nie pasuje to się proszę zwolnić.
2
Tauryna 2017-04-07 07:14
A czy ktoś wie, ze wczorajsze 'szkolenie' o 10, na które zapraszala Patrycja, było tak naprawde spotkaniem z ludźmi z Tauronu? I kogo zaprosili? Większość osób, które g...wiedza o tym, co się dzieje, zrobili to w tajemnicy przed resztą, żeby czasem nie było tam za wiele osób, które dużo wiedza, długo pracują i mają coś do powiedzenia...
3
niezadowlony 2017-04-07 09:12
co wy gadacie, nie było żadnego spotkania!! byłem tam i tylko się spontanicznie wyżaliliśmy!!
1
Konspira 2017-04-07 10:55
Brawo, skoro byłeś jednym z 2 facetów, którzy byli na spotkaniu, to pomyślmy, którym mogłeś być...
3
niezadowlony 2017-04-07 11:17
pewnie od razu trzeba wieszać!, może podejdź i pogadaj.
2
Shgijbd 2017-04-07 13:20
@Mizano, a co mnie obchodzi sytuacja firmy? Co mnie obchodzi, że dają najniższa stawke za przetarg kosztem pracowników? I czy cokolwiek usprawiedliwia nieinformowanie pracowników o zmniejszeniu ich wynagrodzenia? Ciekawe kim jesteś, skoro jesteś taki przemadrzaly.
@niezadowlony - kto kogo hejtuje? Wystarczyło się imieniem podpisać.
6
obenat 2017-04-07 17:09
I to ma być oferta gallupa? Chyba zapomnieliście że rynek pracodawcy się skończył a bezrobocie wynosi 5%. A przed firmą to stoją pracodawcy szukający pracowników a nie bezrobotni. A co do firmy - psuć się zaczęło gdy wprowadzono leadowanie. A właściwie wtedy gdy kazano leadować za darmo. Na sprzedażówce za leada płacono złotówkę. Teraz 0 złotych. Całą kasę kto zgarnia? Mało tego - nie przeszkolono nas. Na początku mieliśmy tylko zgodę marketnigową. Okazało się że nikt nie leaduje, gallup dostał karę i teraz tnie pensje...
2
Mimi 2017-04-08 07:40
Noooo pewnie....zżera mnie żółć, gdyż zarabiając trochę ponad najniższej krajowej czułam się jak burżuj wśród sklepowych półek wybierając, co lepsze rarytasy dla swojego dziecka, a nie mortadele czy pasztet w biedronce za 2 zł. Teraz po oplaceniu rachunków zostanie mi do życia "na jedzenie" może 300 zł!!! Rzeczywiście cieszę się, że siedzę w klimatyzowanej sali i mi na łeb nie kapie...to jest jedyna moja radość...ah co mi tam, że nie ma co do gara włożyć bo mi znowu premie obcieli o jakieś 500 zł...
2
obenat 2017-04-08 10:13
A gdy chcesz wolne bo dziecko musi iść do lekarza to musisz prosić miesiąc wcześniej.
Frela 2017-04-08 11:19
To doprowadźmy do tego, że firma padnie...
1
Miauczyński 2017-04-08 23:23
Gdybyś miała IQ większe od szympansa, byłabyś na projektach sprzedażowych, gdzie etatów jest w bród, więc urlop lub L4 zawsze masz do wykorzystania. Gallup to nie tylko Tauron.
2
faincuna 2017-04-09 02:07
@Miauczyński gdybyś sam miał IQ WYŻSZE, nie WIĘKSZE od szympansa, to wiedziałbyś, że nie trzeba mieć wysokiego IQ żeby sobie radzić na sprzedaży. I że nie każdy jest dobry we wciskaniu ludziom usług/produktów. Żenada... Mnóstwo osób przyjęło się na INFOLINIĘ, bo NIE BYŁO konieczności wciskania ludziom czegokolwiek ani presji na to. Pracownicy infolinii Taurona POMAGALI klientom i to się liczyło. A teraz nie liczy się NIC poza leadowaniem, a klient niech sobie radzi sam.
4
Mimi 2017-04-09 07:56
I zarabiała grosze....dlaczego etatów jest w bród? Bo nikt tam pracować nie chce...
3
obenat 2017-04-09 14:48
I dlatego ze sprzedażówki przenoszą się na przychodzące?
2
Pałka 2017-04-11 23:43
Znam takich tam co wrócili po macierzyńskim od razu a nie po dwóch latach jak pewna pani i siedzą na linii mimo 8 lat pracy tam bo? Bo w umowie jest zapis "konsultant infolinii" i trzeba siedzieć jak przykazał Bóg tej firmy i oczywiście ch.. z tym że ma łeb jak sklep bo ma tylko ważne że pewna Pani siedzi i śmierdzi od lenistwa pisząc maile i do tego jest w grupie męża czyli H ch.. Może zrobić - jedynie co to chyba tylko obciągnąc
3
Ewa 2017-04-12 09:19
Jak ktoś jest takim prostakiem to nic dziwnego, że nadal siedzi na linii.
6
Zalesny 2017-04-12 18:27
No bardzo dużo wnoszący post do tematu. Znam takich co siedzą więcej niż 8 i za prostakow bym ich nie uważał. Widać jak bardzo szanujemy swoich kolegów i koleżanki z pracy.
8
razdwatrzy 2017-04-13 00:02
Na sprzedaży są lepsze zarobki, koleżanka poszła na infolinię bo sobie zwyczajnie nie dawała rady. Myślę, że to dobrze że od razu nie zwalniają po tygodniu bez wyniku jak w innych firmach tylko dają szansę, bo wspomniana kumpela jest mądra tylko brak jej obycia i potrzebowałaby więcej czasu. Fajno że dostała szansę, w zabrzu i katowicach chą żebyś w odr azu miał wynik, a sa ludzie co potrzebuja czasu na dostosowanie
1
jajecznica 2017-04-15 12:30
Na Rudzie II była rekrutacja na maile, oczywiście prawie nikt nic nie wiedział... znowu. Wesołych i mokrych jajek
2
anna:( 2017-04-22 09:11
Jeżeli chodzi o dyrektorstw w firmie Gallup ono ma chyba najwięcej złych opinii nie szanują swoich pracowników to widać są niestety wybrani nie rozumiem dlaczego do tej pory nie został zwolniony T.H. skoro była skarga na niego która składali konsultanci dlaczego wedle niego nie zostały wyciągnięte konsekwencje tak jak w przypadku innych TL którzy zostali zwolnieni na podstawie skargi 1 konsultanta gdzie jest sprawiedliwość. Czy powodem są psy które posiada T.H. jak i wielki brat W.R .Dlaczego zona T.H przeszła na maile myślę ze było jej źle bo i tak nikt nie przepada za nią a tam mężuś obroni. Jeżeli chodzi o premie i zabranie jej to trzeba było się z tym liczyć przecież było to tylko po to by ludzie dali z siebie wszystko by Gallup wygrał przetarg . Taka jest prawda co do ledowania to porażka żaden klient który umie dobrze liczyć nie chce przyjąć oferty bo sam wie ze opłata handlowa podwyższy jego fakturę a zapewnienie ze cena nie ulegnie zmianie za energię tylko przez 3 lata, jakoś go nie często przekonuje. Co do kary za niewyrobienie przez CC parametrów ledowania to może by tak dokładnie sprawdzić sprzedaż kiedy to klienci mówią ze już od paru miesięcy czekają na kontakt w sprawie oferty a konsultant mu wciska następną ofertę . Paranoja może by tak TAURON zaczął dbać inaczej o klientów bo ,żaden klient zadowolony nie odejdzie do innego sprzedawcy .Ale cóż jest to Polska rzeczywistość brać brać nic w zamian nie dawać .
6
W 2017-04-22 09:16
Czytaj informacje o ochronie danych. Zgłaszam sprawę do administratora.
Sosnowiczanka 2017-04-22 22:00
Czegoś tu nie rozumie ..... krytykujecie , komentujecie , że niby tak źle i tragicznie . Bzdura . wcale tak żle nie jest po prostu pracować trzeba i trzeba się wywiązywać ze swoich obowiązków . Przecież to normalna sprawa ......A Ci co tak krytykują to jak m sie nie podoba niech niech się zwolnią ....Ciekawe czy w nowej pracy będą zadowoleni ........znam takich co krytykowali a po paru tygodniach wrócili . Czyli co wszędzie dobrze , gdzie nas nie ma ........
5
jbb 2017-04-23 21:55
Zgodnie z generalnym inspektorem ochrony danych osobowych (na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) inicjały nie są daną osobowa. Nawet z nadmiernym wysiłkiem dla osoby spoza zakladu pracy byłoby bardzo trudne zidentyfikowanie tej osoby. (Abstrahując, na przykladzie" T.H." moze oznaczac wiele nazewnictw, w tym też mniej lub bardziej obrażliwych -> np. "ten h**" także proponuje nie siać zamętu.

W temacie strony-> myślę, że powinni zaktualizować opis wynagrodzenia podawanego w ofercie pracy- obecnie jest wpisane 2200-> 3500brutto, np na OLX.pl natomiast w rzeczywistości ciężko jest uzyskąć chociażby dolny pułap.
Udanego poniedziałku życze; )
6
Zostaw swoją opinię o gallup polska - Ruda Śląska
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie gallup polska