brak logo

gallup polska

Ruda Śląska

Opinie o gallup polska

Mordka 2016-12-19 18:32
Pracowałem w Gallupie kilka miesięcy. Jak na pierwszą pracę miałem wrażenie, że dużo wymagają. Poszedłem do konkurencji. Wracam!
11
mordka 2016-12-21 20:12
Wróciłem. Jak to dobrze spowrotwm być w Gallupie.
8
bekacz 2016-12-21 21:26
właśnie bekam: beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek
2
Termi 2016-12-30 12:22
beeeka hahaha komentarze piszą osoby z biura gallup-a


komentarze typu " wlasnie bekam" tylko po to by zasłonić falę krytyki!

to świadczy tylko o tym jak niski poziom pracy jest w tym dziadowskim CC! mialem okazje pracować lipa straszna.
3
Smi 2016-12-30 13:57
Nie pitol, ktoś beka bo ma dość czytania takich żałosnych wypociny, jak Ci się nie podoba to spadaj z firmy, a nie rób problemów innym!
7
Xxxxxxx 2017-01-03 17:02
czy to nowy system motywacyjny Gallupa?
ja 2017-01-03 20:26
popieram przedmówcę :)
Lupka 2017-01-03 22:52
Słusznie ludzie tak się nauczyli zrzędzić i oczerniać. Sami często źle pracują a jak muszą odejść to wtedy całą złość wylewają na firmę. Ja wiem że firma jest w porządku, ale jak wszędzie trzeba dbać o dobrą atmosferę.
10
złości 2017-01-04 18:21
Tak, przerwa kosztem produktywnosci. A pip mówi ze to dozwolone na cc.
1
Szefcio 2017-01-09 19:35
Hehe jedyna firma która ma wyłączone opinie na temat firmy, Kpina! jestem rozczarowany ze opinie wystawiają osoby z biura i ze robią wszystko by negatywne komentarze znikły chociaż jest ich mnóstwo!!! Dlaczego osoby się zwalniają co pracują w firmie po dwóch trzech latach? Bo to cc upada główny projekt tauron daje sankcje za niespełnione parametry przez co odbija się to na kasie pracowników
2
złości 2017-01-10 08:00
"Szefcio " A skąd ty masz taką wiedzę, czym się kierujesz pisząc takie rzeczy? Z tego co widzę to każdy ma możliwość pisania tutaj jak i również wylewania swoich żalów, przykładem tego jestem ja, Firma ma wiele za uszami ale nie ogranicza wolności wypowiedzi! Czużbyś był/byłą z konkurencji??

A ty niby nie możesz napisać, aaaa faktycznie nie ma twojego posta!
2
Szefcio 2017-01-10 18:52
Na fp na fb nie można dodawać opinii gdybym był z konkurencji to bym tyle nie wiedział ;)))
1
lovelovegallupowepochuju 2017-01-16 12:28
hahaha Przemek mistrzowski księgowy który na wszystko ma czas
zwłaszcza jeżeli potrzebujemy bardzo wazny dokument
4
Wiolettka 2017-01-16 13:22
Jak czytam te komentarze to stwierdzam, że jesteście wszyscy zwykłymi frustratami. Jeżeli nie pasuje to won do S8.
Mart 2017-01-16 13:28
Wojtek, który nie ma jaj by sam kogoś zwolnić. Zawsze innymi się wysługuje.
R 2017-01-16 13:30
Może ktoś powiedzieć dlaczego wywalili kierownika z Pogotowia?
Zoffellada 2017-01-16 13:32
Ja tam polecam tę firmę. Wróciłam po 3 latach. Trafiłam na fajnych ludzi i dobry projekt.
Wronka 2017-01-16 18:57
Ja serdecznie polecam. :)
Gosia 2017-01-16 20:18
Nigdy nie spotkałam się z problemami. Polecam.
Marianek 2017-01-16 20:21
To moja kolejna praca. Byłem w różnych firmach. Tu jest najlepiej. Konkretni ludzie. Kasa na czas. Otwarci ludzie. Warto. Można się czegoś innego nauczyć.
Grażka 2017-01-17 19:20
Jest opcja wrócić na kosmetyki? Mają tam przyjęcia?
Ola 2017-01-18 07:25
Ja cały czas się zastanawiam co osoby, które tak narzekają nadal robią w tej firmie... Czemu nie znajdziecie innej pracy, co was tak tu trzyma? Przecież nikt was nie zatrzymuje! Skoro tu pracujecie to widocznie nic złego wam się nie dzieje, więc przestańcie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] do własnego gniazda.
4
Gustlik 2017-01-18 12:37
Pracuję tu trzy miesiące. Polecam.
Gawronek 2017-01-18 13:25
Jestem już wiekowa. Jednak to jedyna firma, która dała mi szansę. Serdecznie polecam! Atmosfera wspaniała. Pomocni ludzie. Warto zostać na dłużej.
Glodna 2017-01-18 14:57
Pracuję tu od kilku tygodni. Jest miła ekipa. W porównaniu z moim poprzednim pracodawcą jest dobrze.
Powroty 2017-01-18 15:27
W Gallupie po powrocie pracuje sie inaczej. Myślę jednak, że w obliczu "dobrej zmiany" jaką zafundował nam rząd pracuje sie dobrze. Wszyscy pracodawcy w Rudzie Śląskiej borykają sie z płatnościami na czas. Tutaj nie ma z tym problemu. Podstawa jest dużo większa niż kiedyś. Prawdą jest, że premie trudno dostać, jednak lepszy rudz niż nic.
123 2017-01-18 17:19
To chyba dotychczas pracowałeś w kebabie bo czasami na czas to nie zaletą a obowiązek. Ta konkretni w szegolnosci kierownicy z średnim i z brakiem kultury. Otwarci ludzie są wszędzie nawet w tranwaju. Wszędzie można się czegoś na uczy. Do pracy chodzi się po kasę a jak kasa jest lipa to w/w nie mają sensu.
Były z Warzywniaka 2017-01-18 19:16
Jak Ci nie pasuje. Idź gdziekolwiek. Skoro jest tak źle. To daj żyć innym dla których ta praca jest lepsza niż wystawianie w warzywniaku na czarno.
Luiza 2017-01-18 19:23
Uwielbiam takie teksty.... To tekst jak u marnego prywaciarza "nie podoba się, to wypad" - słabizna. Wszyscy najlepsi już dawno zwiali. A Ci co zostali to tacy co muszą bo nawet miesiąc przestoju mógłby im zawiesić pętle na szyję. Niestety jestem jedną z nich. Kiedyś z przyjemnością chodziłam do pracy, bo rzeczywiście mogłam rozwiązać klienta problem. Dziś problem klienta jest na ostatnim miejscu...jak mam lidowac z tym beznadziejnym skryptem to rzygac się chce. Ciesz się jak zbieramy CB.
Rudzian 2017-01-19 20:52
Moje pytanie = ile płacą netto za jednego pozyskanego klienta w Gallopie?

Pozdro
Były 2017-01-23 11:26
Gallup kojarzy mi się ze świetną firmą ponieważ kiedyś tam pracowałem. Szkoda, że już nie bo jak czytam te biadolenia to zapraszam wszystkich nieszczęśliwych do mnie i sobie porównają. Może zmienia zdanie?
Konrad 2017-01-23 13:24
Pracowałem. Żałuję, że odszedłem.
nick123456 2017-01-24 23:09
Płaca to 1600. O żadnej premii nawet nie myślcie. Praca koszmarna. Albo klient się na was wyżywa bo monter nie przyjechał, albo musicie babci wepchnąć produkt. Na przerwę nie wolno wychodzić dłużej niż 15 minut. Trzeba czekać na pozwolenie wyjścia na przerwę nawet ponad godzinę. Jeśli macie ważną sprawę i chcecie wolne to nic z tego. Góra bardzo źle na to patrzy. Najlepiej zaplanować chorobę miesiąc wcześniej. Ale oczywiście najlepiej gdybyście siedzieli w pracy po 11 godzin. Bez przerw. Wyzysk jednym słowem. Nie wiem dlaczego jeszcze są chętni przy tym bezrobociu.
H 2017-01-25 11:00
Na jakim projekcie?
aa 2017-01-25 17:37
Bzdura. Piszesz z perspektywy jednego projektu, a takich u nas jest "naście".
1
Ojciec 2017-01-25 20:10
Pleciesz głupoty. Jak latasz na przerwe co godzine na 10min to sie nie dziw ze premi za produktywnosc nie masz. Nie wciskasz ludziom ciemnoty ani nie namawiasz ich do przyjecia OFERTY tylko pytasz o zgode na jej wyslanie wiec "korona przyzwoitosci" Ci nie spadnie a skryp jest tak napisany ze o wszystkim mowisz z czym ona jest zwiazana. Takze zacisnij zemby i do przodu a humor od razu Ci wroci i usmiech na twarzy jak Terminowo dostaniesz wyplate ponad 2000tys na reke za tak banalna robote.
6
8latek 2017-02-01 22:13
Tylko leń dostanie 1500. Systemy motywacyjne się zmieniają ale zawsze da się wyrobić najwyższy próg tylko trzeba chcieć. A ci co tak narzekają za to ze odbiorą telefon już by chcieli mieć wypłatę jak dyrektor. Przy spełnieniu wszystkich progów uzgodnionych w systemie na 8h w całym miesiącu na umowę o prace można zarobić 1200zł premii. Umowa o pracę 2000zł lub 13zł na zlecenie plus dodatek frekwencyjny jeśli się jest 90% w pracy. Przy założeniu pełnego miesiąca obecnosci (168godzin) można dostać wypłaty 3368zł brutto to źle? Jak źle to zapraszam na targ sprzedawać marchewki albo do roboty. Zarządzanie taką ilością ludzi nie jest łatwe i niestety nie wszystkim da się dogodzić.
1
Pracownik 2017-02-01 22:45
Zgadzam się z Tobą. Za leżenie nikt nie chce płacić i słusznie, albo pracujemy i mamy kasę albo leżymy!!! Gallup to dobra firma, daje dobrze zarobić!!!
NickB 2017-02-02 07:57
1600 zł nazywasz kasą? Tylko nielegalni Ukraińcy zarabiają mniej.
1
Opiniotwórczy/a 2017-02-04 01:03
Zastanawiam się od czego zacząć ?? Od tych złych czy może trochę lepszych stron hmm ; z resztą ocenicie sami co lepsze a co gorsze. Mam nadzieję, że moje wypociny sprawią, że każdy sam wyciągnie odpowiednie wnioski.

Zaczniemy od początku, a więc moja współpraca z tą firmą zaczęła się "chwilę" temu, jeszcze za czasów kiedy na obszarze Górnego Śląska swoje usługi świadczyli Szwedzi z Vattenfall. Jak się nietrudno domyślić było to "parę" lat temu i moja obsługa klientów wiąże się z obsługą z zakresu energetyki (obecnie Tauron). Na starcie "słuchawkowej kariery" trzeba było wykazać się odpowiednimi "kompetencjami", posiadać MINIMUM wykształcenie średnie, przejść "skomplikowaną" rozmowę kwalifikacyjną (ja akurat należę do szczęśliwej części pracowników, którzy za tamtych czasów nie musieli na poczekaniu odpowiadać na pytanie typu: Wymień 10 funkcji parasola : ) Pozdrawiam A.M. - twa dwulicowość i zmyślne historie nie znają granic jak to pytanie z parasolem ). Przy wielkim farcie jak już się przeszło przez grube sito jednocześnie czując się jak gruby kawałek twardej gleby (ta wena mmm - alkohol i pora robią swoje :] za babole słowne z góry sorry ) zaczęło się pracę. Na starcie przedstawienie reguł, stawek, firmowych "guru" itp. Nawiasem mówiąc całkiem spoko wprowadzenie, ze wszystkimi masz być na "Ty" za wyjątkiem prezesa - wiadomo prezes jest tylko jeden, tak abyś czuł/a się swobodnie jak nowy/a w dobrej drużynie. Wszystko mówiło Ci witaj w doborowym towarzystwie, jesteś jednym z nas. Witaj! I żeby was nie zanudzać rzeczywiście póki były odpowiednie warunki współpracy pomiędzy firmą a zleceniodawcą było normalnie jak być powinno, czyli była kasa na koncie na odpowiednim poziomie, coś trzeba było zrobić ekstra ? Nie ma problemu pieniążki są dostajesz za to odpowiedni "hajs". Podnosisz kwalifikacje bo jest potrzeba ?? Też nie ma problemu, brali Cię na szkolenie, maglowali tak aby kompetencje były odpowiednie. Dbano o tak zwaną jakość. Coachingi z Jolą czy Justyną, wszystkie "ą", "ę" miało być jak szwajcarskim zegarku skręcanym skrupulatnie przez japońskie rączki, była ATMOSFERA PRACY a w ślad za nią było wynagrodzenie...

Aktualnie jak to piszę to w sumie stwierdzam, że opisywanie jak było nie ma większego sensu, ale chcę zwrócić uwagę osobom, które zarządzają tą firmą, że aktualne warunki pracy, które proponujecie swoim pracownikom mają się nijak do tego co było wcześniej. Oczywiście czasy się zmieniły, rynek outsourcingu się nasyca. Trudniej wygrać przetarg jednocześnie mając z tego zysk, ale na Boga. Szkolenia po 2-3 h, na które trzeba oddać nadgodziny albo iść na wolne żeby wyrobić "jakąś premię" ? Zabieranie kolejek (np. odczytowych) żeby nie dawać kilkudziesięciu złotych premii ?? Dawniej/normalniej za każde dodatkowe, w pełni płatne szkolenie przy obsłudze nowych kolejek otrzymywało się dodatkowe wynagrodzenie (normalne ?? logicze??), każda szanująca się firma wie, że ludzie jeśli pracownicy pracują więcej, mają więcej kompetencji, zarabiają więcej !! Aktualnie jak masz coś "nowego" (po BEZPŁATNYM bo tak to trzeba nazwać szkoleniu) praktycznie nic nie ma !! Wyjaśnienia firmy, że możesz wyrobić dzięki temu wyższe parametry, a tym samym lepszą premię jest jak nominowanie do pokojowej nagrody Nobla Kim Dzong Una, no ni [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] W praktyce osoby posiadające 3/4 maksymalnych kompetencji zarabiają podobnie lub tak samo jak konsultanci z maksymalnym skillem.

I teraz wisienka na torcie, człowiek z przysłowiowej "góry" - świętobliwie nam panujący W.R.
Człowiek, który na powyższe argumenty odpowiada: jak Ci się nie podoba to się zwolnij albo jak chcesz to się przenieś na inny projekt (kwintesencja kontrargumentacji i elokwencji) Człowiek "reprezentatywny", który w odpowiedzi na powyższe argumenty mówi, że jeśli masz umowę o pracę i masz wolne to firma nic z Ciebie nie ma i co lepsze mówi Ci to prosto w twarz. Człowiek, który obiektywnie rzecz ujmując nie powinien rozmawiać ze swoimi pracownikami w imieniu firmy a jest w firmie kim jest... Wiele się pozmieniało na minus, niestety.

Aktualnie gęsto zastanów się człowieku jeśli chcesz pracować w tej firmie, trudno aktualnie znaleźć plusy, może jedynie to, że słaba wypłata jest na czas i że trzy razy w tygodniu można zjeść dobrą zapiekankę z pieca. Jeśli trafisz do dobrej grupy to milej się pracuje, ale cóż z tego kiedy zderzasz się z taką ścianą i morale podupadają. Elastyczne godziny ?? Zapomnij jeśli nie znajdziesz kogoś z kimś można się zamienić zmianą. Może teraz łatwiej się dostać jak kiedyś, baaa nawet Ci kasę dają jak kogoś naiwnego przyprowadzisz i wytrzyma w tym bałaganie miesiąc, a zatrudniają obecnie ludzi nawet, którzy nie skończyli gimnazjum, nie obrażając nikogo. Sytuacja kadrowa jest słaba, non stop ludzie się
14
No tak 2017-02-05 12:13
Takich opinii wlasnie powinno być więcej. Nie chce się czytać o tym że ktoś jest leniwy. Praca jest pracą przychodzi się po pieniądze, ale za dane czynności ma być dane a nie jak osioł za marchewką na patyku. Widzi ją tuż przed sobą, pachnie i daje z siebie wszystko a i tak za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jej nie dosiegnie. Tak np. jest teraz z premia, z leadowania. Jest dobrocią dla zwierząt od firmy, widzisz ja w statach a na następny dzie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bo podwinela Ci się delikatnie noga na jednym wyrazie! Frustracja? Szkoda nerwów, sami niezadowoleni klienci już wystarczą.
Ogarnijcie się ludzie! Mówiąc ze 2300zł można wyciągnąć to bzdura! Jak 3lata pracuje nie było nawet 2000zł na pasku i nie z mojej niechęci do pracy. Teraz sukcesywnie premia jest zabierana.
To wkoncu tylko cc wiec można zarobić podstawe bo przecież się nie przepracowujemy. To nie fizyczna praca :) A pip ma wyrabane.
opiniotwórczy/a 2017-02-06 21:11
słaba, non stop ludzie się zwalniają, nowi przychodzą, przesiew jak dawnej Biedronce. Panuje atmosfera wyzysku. Potencjalny nowy pracowniku mam nadzieję, że po przeczytaniu przemyślisz sprawę wysłania CV do tej firmy.

To w ramach kontynuacji uciętego tekstu powyżej.

Aaaaa i do Admina "ni ch..." nazywacie przekleństwem ?? A "p... o Chopinie" nie?? Poniżej mała podpowiedź...

Ojciec 2017-01-25 20:02
2
Odpowiadasz na post: opiniotwórczy/a 2017-02-07 08:07
ehhh następny "niedoceniony" :(, oj wielu frustratów tam macie
1
trzeźwo myślący 2017-02-07 14:49
co do ludzi czyli tzw. gimbusów napisać można tylko:

Reforma edukacji w Polsce na przykładzie zadania z matematyki
1950 r.
Drwal sprzedał drewno za 100 zł. Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go 4/5 tej kwoty. Ile zarobił drwal?
1980 r.
Drwal sprzedał drewno za 100 zł. Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go 4/5 tej kwoty – czyli 80 zł. Ile zarobił drwal?
2000 r.
Drwal sprzedał drewno za 100 zł. Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go 4/5 tej kwoty, czyli 80 zł. Drwal zarobi 20 zł. Zakreśl liczbę 20.
2010 r.(tylko dla zainteresowanych)
Drwal sprzedał drewno za 100 zł. W tym celu musiał wyciąć kilka starych drzew. Podzielcie się na grupy i odegrajcie krótkie przedstawienie, w którym postarajcie się przedstawić jak w tej sytuacji czuły się biedne zwierzątka leśne i rośliny. Przekonajcie widza. jak bardzo niekorzystne dla środowiska jest wycinanie starych drzew.
2013 r.
Drwal sprzedał drewno za 100 zł. Pokoloruj drwala.
4
Skrzypiec Grzegorz 2017-02-09 01:45
Haha bardzo mi się podoba ten elaborat. Meritum jest takie pracy w Gallup się nie opłaca mi ale może innym tak. Nie bronie i nie krytykuje. Piszesz że Wojtek powiedział ci prosto z mostu nie pasuje Ci nara. Bo taka prawda, wolontariat jest bardzo popularny teraz więc ja nie widzę problemu.
E City Banku tak ci powiedza 2 dzien pracy albo po 2h jak nie będzie wyników. Ja.pracy 5 lat i tez pamiętam czasy Vattenfall'a. Byli pracownicy tak bardzo się boją gallupa że nie podpisują się imienie w postach. Pozdrowienia.
Lambda 2017-02-16 16:52
Czy Gallup nie ma żadnych innych ofert pracy poza obsługą klienta? Bardzo chciałbym u nich pracować ponieważ wiem, że to fajna firma i super ludzie tam pracują. Może ktoś ma wiedzę o jakimś nowym etacie proszę o info. Dziwię sie osobom, które krytykują firmę.
złości 2017-02-17 12:01
Nie licz na to :)
frela87 2017-02-17 14:15
Ja tam polecam Gallupka! ;-)
ktoś 2017-02-20 07:50
oj tam, ja również polecam.
Do Zoffellada 2017-02-23 22:57
na jaki projekt?
Zostaw swoją opinię o gallup polska - Ruda Śląska
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie gallup polska