Opinie o aldi.pl - ALDI Sp. z o.o. w Chorzów

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Aldi Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Aldi Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Aldi Sp. z o.o. w Chorzów

NIE DLA POLITYKI PANÓW R. I O.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 27 dni.
Pracownik
 Pytanie

Witam, zgadzam się z moimi przedmówcami i popieram inicjatywę, zrobienia „czegoś” (strajku 2-go maja, zgłoszenie do prokuratury, zawiadomienie mediów itp.), wobec narastającego braku szacunku, (usunięte przez administratora) wyzysku w firmie Aldi, który nie wiedzieć czemu, zbiegł się ze zmianami personalnymi na stanowiskach dyrektora i zastępcy prezesa. Czyżby elokwentny i szanujący ludzi oraz szanowany, poprzedni Dyrektor, nie nadawał się do podejmowania bezwzględnych działań i decyzji, które przychodzą lekko nowej „władzy”? Mówi się o tym już coraz szerzej w kuluarach, nie ma akceptacji takiego traktowania ludzi, minęły czasy bezkarnego łamania praw pracowniczych. Ja osobiście nie mam już nic do stracenia, podjąłem decyzję, rozglądam się za nową pracą, ale odchodząc zawalczę o sprawiedliwość, solidarność, ludzkie prawa, by móc spojrzeć sobie w twarz w lustrze, że nie uciekłem z podkulonym ogonem zostawiając moją ekipę po tylu latach dobrej pracy, bez wsparcia. Jestem wieloletnim pracownikiem firmy, doceniającym dotychczasową atmosferę w pracy. Nigdy nie było łatwo, jak to w handlu, kokosów też nigdy się nie zarabiało, jednak ktoś nie wie, że pieniądze to nie wszystko, że nie wystarczy rzucić groszami, w zamian oczekując ponadludzkiej pracy, że dobry szef może stworzyć (mając menadżerską wiedzę) taką atmosferę, by chciało się pracować po prostu dla niego, czasami za darmo, po godzinach, otrzymując w zamian bezcenną walutę: szacunek. Do tej pory ludzkie podejście przełożonych, zgrana ekipa, jasne obowiązki, uczciwe traktowanie pracownika, kompensowały inne niedociągnięcia. Uważam, że olbrzymi nieprofesjonalizm ze strony nowo wybranych: pana Radosława i pana Oktawiana, będzie przysłowiowym gwoździem do trumny, firmy Aldi. Jeśli prezes się nie obudzi, nie zauważy logicznych praw natury ludzkiej, firma przepadnie mimo tak olbrzymiego sukcesu braci Albrecht - pogrzebią ją żywcem. Napięta struktura, wymagania ponad siły i możliwości ludzi, podlewane są piętrzącymi się wymaganiami Panów, próbującymi swoimi śmiesznymi innowacjami wydusić z ludzi jeszcze więcej, nawet jedną osobą na zmianie w olbrzymim sklepie, to nie mieści się w głowie i w imię czego? By zadowolić przełożonych? By coś komuś udowodnić? By wyeksponować kompleksy wyższości? By poczuć zadość uczynienie za prywatne niepowodzenia? Skąd ich wzięli (słuchy dochodzą że z Biedronki, może z lat dwutysięcznych, gdy kasjerka musiała zakładać słynnego (usunięte przez administratora))? My, zwykli pracownicy wiemy co jest powodem nierentowności wielu sklepów (nikt nas niestety nie pyta o zdanie), mimo że nie przechodziliśmy menadżerskich szkoleń, wiemy że dociskanie ludzi, to złudne ograniczanie kosztów i rozwiązanie problemu, czy dyrekcja jest tak zdesperowana? W codziennej pracy na sklepie widzimy wiele bolączek, które wpływają na dobre imię naszej firmy, które generują niepotrzebne koszta. Wystarczyłoby zwrócić uwagę na robienie złego pijaru firmie przez wiele niedociągnięć. Wszędzie wśród konkurencji funkcjonują już bezobsługowe kasy, u nas oczywiście archaiczne systemy, ile razy muszę się tłumaczyć z niedostępności promocyjnych towarów na sklepie, promocje na niechodliwe produkty a w zamian produkty pierwszej potrzeby w wysokich cenach w porównaniu do konkurencji, nie można zrobić kompleksowych zakupów w naszej sieci, bo oferta uniemożliwia zaopatrzenie się tylko w sklepie Aldi. Skomplikowane i pracochłonne procedury nie mogą doczekać się nowatorskich rozwiązań, na tabletach przybywa zadań, trudno nadać im priorytety, tym bardziej pracując w dwie lub trzy osoby na zmianie. Moim zdaniem odwrotne działanie, wspieranie pracowników, budowanie zaufania i atmosfery sprzyjającej utożsamianiu się pracowników z firmą, i tym samym ją promowaniem, jest jedyną nadzieją na odbudowanie, tak zniesławionej opinii o sieci. I pomyśleć, że można to wszystko osiągnąć niedużym kosztem: wymaganie ale w atmosferze szacunku i zaangażowania. NIE!!! DLA POLITYKI pana Radosława i Oktawiana!!!

!!!!
Pracownik

Patrząc po ostatnio wprowadzonych porządkach, jasnym stało się, ze nowi dyrektorzy nie maja pojęcia o pracy w handlu spożywczym. Pięć produktów na koszach, wszystko oddzielone przegródkami itd. A stara akcja zjazd na magazyn, żeby tam się terminowala. Nie wspominając o sklepach, które maja malutkie magazyny i po prostu nie maja gdzie tego trzymać. Wprowadza potem przecenę tip i szukaj człowieku wiatru w polu, bo wszystko jest porzucane na resztowe palety. Ludzie, popracujcie tydzień z nami na sklepie i dopiero potem ustalajcie sobie procedury i porządki, bo nie macie zielonego pojęcia o myśleniu klienta, który już ucieka, przerażony syfem, pustkami na półkach i kolejkami. No chyba, ze celowo dążycie do upadku firmy. W takim razie jesteście na dobrej drodze. Karma wraca, w końcu dojdzie do centrali u sąsiadów, ze rujnujecie nas i sklepy. Życzę wam, żebyście byli tak gnojeni i wykorzystywani jak my teraz.

!!!
Pracownik

No oczywiście. Ma być po 5 produktów na koszach(góra i dol) i już. A ze nie ma koszy ani miejsca na nie, musimy tym zjechać. Mimo, ze z koszy się sprzedaje,

@ziomus
Pracownik

Sklep Aldi w Starachowicach porażka dziewczyny pracowały w systemie 2/2 na sklepie 100m2, sieć wynagrodziła im to w cudowny prezent na święta w postaci wywalenia z pracy. Kierownik , razem z regionalnym z Lublina wyżej (usunięte przez administratora)Sklepami tej sieci powinna się zająć prokuratura i PIP. Więcej (usunięte przez administratora) biurowych niech zatrudnia to sklepy wtedy będą rentowne, byle by się wszystko w tabelkach zgadzalo

Anonim
Pracownik
@@ziomus

Pracowałam 11lat wywalili mnie bez powodu, nikomu nie polecam tu pracy, szkoda zdrowia i nerwów

Pracownik
Kandydat

Praca w Toruniu w sklepie Aldi doprowadza ludzi do utraty zdrowia zmiany 2/ 2 są chore wymagania z kosmosu . Widocznie pracodawca chce doprowadzić do tego że sam będzie pracować w swoich sklepach . Nowi się zwalniają a ludzi którzy tu zostają wyciska się jak cytrynę. Może ciąć koszty przez zwalnianie ludzi u góry którzy nie ma mają pojęcia o ciężkiej pracy jaką wykonujemy.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Wszystko dobrze

Pytania

Standardowe

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH/KRAJOWYCH
Płock
Mobilne Usługi Doradcze Jolanta Kęsicka
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Development Lead / Senior Software Engineer
Katowice
Diebold Nixdorf
(164 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
KR
Pracownik

Mysle, ze kierownicy regionalni oprocz corocznych podwyzek powinni w czerwcu dostac po 2000 brutto podwyzki aby byla nadal wzrostowa dynamika sprzedazy!!! Bo tak to jej nie bedzie.

Dosyćjuż
Były pracownik

Po kilku latach w tej firmie postanowiłam szukać innej pracy , jestem zmęczona atmosferą i nadludzką pracą która ostatnio przelewa się , zmiany 2/2 i nie ma mowy żeby pracowało nas więcej a lista zadań dłuższa od papieru toaletowego , a podejście do nas gorsze jak do (usunięte przez administratora). Jestem wykończona psychicznie i fizycznie , nie mam zamiaru popędzać kasjerów, czy kogokolwiek żeby pracowali wydajniej , mam dość.

MÓWIĘ NIE !!!
Pracownik
 Pytanie

Pracuje w Aldi już 6 lat. Zaczynając miałam wrażenie że mam szczęście pracować w tej firmie, w stosunku do innych dyskontów na rynku. Była sielanka - kto pracował ten wie. Rozumie że spółka się zmienia. Rozwija się. Chce zarabiać. Super. Jestem za. Ale mam wrażenie że na przestrzeni lat w firmie w biurowcu są zatrudniane same Trolle I Ogry, które uważają, że jak im się w komputerze zgadza i dobrze wygląda - tak samo będzie na sklepie. Nic bardziej mylnego Najpierw próbowali z nas robić biedronkę - zasypując stendami. Wiecznie przysyłane źle Musterungi które nie mają nic wspólnego z realnym asortymentem. Zapomnieli do tych Musterung dołączyć czarodziejską różdżkę by można było sobie pułki rozciągnąć... Co chwilę jakieś nowe tabelki, druki i inne pierdoły które nie przekładają się na pracę, wręcz zabieraj czas na to co ważne. Do tego ten ich Tablecik i 3 miliony zadań... Sprawdź to, zrób to... A czy etykietka dobra, a czy nie popsute. To jest jakaś maskara. Zbędny pochłaniacz czasu - którego i tak Ci ciągle brakuje. Pracowaliśmy 4/4 - za dużo - nie robicie czynnika... 3/1/3 - za dużo - nie robicie czynnika... 3/3 - za dużo - nie robicie czynnika... 2/1/2 - za dużo NIE ZROBICIE CZYNNIKA !!! 2/2 - Już lepiej... 1/1 - DOSKONALE ???? Nie kartonować... Nie sprzątać... Nie myć sklepu... To ja się pytam po co sklepy Aldi mają być otwarte? Przez te ich nowe procedury na sklepach wygląda jakby faktycznie nikt tam nie pracował a każdy z nas wie że zapierdzielamy za 3... Ale im mało... Oni chcą zarabiać. Jeszcze chwila i przyślą nam Homonto jako obowiązkowe ubiór pracownika. Przyszedł jakiś Szeryfa z Niemiec ( chociaż lepsza była by poprawną nazwa - ludzie którzy okupowali Polskę w 1939 r. ) I postanowił nam przykręcić śrubkę tak - że para nam będzie szła uszami od tego zapierdzielania. I już udowodnił że można, że się da... Pytanie tylko czy My jako - pracownicy pozwolimy im na to by dokręcili nas do końca - bo do tego to zmierza. Uwielbiam swoją pracę. Kocham mój zespół. Ale na to co chce i po mały robi spółka MÓWI STANOWCZO NIE!!! My nie jesteśmy CZYNNIKIEM - jesteśmy Ludźmi którzy chcą pracować w normalnych warunkach - ale to Spółka nam na to nie pozwala. Dali nam Super podwyżki w grudniu, które obowiązują od stycznia tylko, po to aby zamknąć nam usta. Ale nie ma takich pieniędzy za które człowiek będzie pracował na sklepie o powierzchni 1000m2 w pojedynkę. I co mam sobie kartkę na drzwiach wywiesić... A co ja Qurwa w Żabce pracuje. Czy te Trolle z biurowców nie biorą pod uwagę że tak praktyka tylko zraża do Nas klientów... Co przełoży się tylko na jeszcze większy spadek utargów. Czego na pewno My jako zespoły pracują na sklepie nie chcemy, ale tym bardziej nie chcemy pracować w takich warunkach jakie nam proponuje spółka. Więc albo WSZYSCY POWIEMY NIE!!! Albo szukajmy sobie nowej pracy... BO DOBRZE TO JUŻ BYŁO. #STRAJK#

Pracownica
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Idealnie napisane, nic dodać, nic ująć. Myślę, że nikt z nas nie jest taki głupi, żeby zgodzić się na pracę 1/1, przede wszystkim dla swojego bezpieczeństwa! Praca w 2 na zmianie, jest już totalnym cyrkiem, bo nie wiadomo za co się zabrać, żeby cokolwiek było chociaż dostatecznie zrobione.. Tak bardzo chwała się tym, że Aldi się buduje, otwiera, takie wielkie plany na przyszłość, a okazuje się że szybciej się pozamykaĵą niż którykolwiek 'mozg' u góry na to wpadnie...

MÓWIĘ NIE!!!
Pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Ja wiem że oni myślą że My Polaczki będziemy robić ponad normę, ponad stan żeby im się zgadzało... Ale dosyć tego... Jak po pytasz to na sklepach jak stokrotka pracuje po 5 osób na zmianie a utargii mają nie większe niż nasze nisko obrotowe. Czy to wina pracowników że góra stawi nowe sklepy pomiędzy Biedronkami / Lidlami i innym sklepami. Z którymi nie mamy szans konkurować kiedy na promocję przysyłaj Ci max 1 karton albo w ogóle nie przychodzi w dostawie produkty promocyjne - chodźby warzywa. Czym masz zrobić ten utarg ? A do tego ten obecny (usunięte przez administratora) na dzień dzisiejszy na sklepie. Uczono mnie kartonować na linijkę, wszytko do przodu. A teraz nie mogę ściągnąć kartony z palety z wodą bo będę minusowe punkty na audycie. (usunięte przez administratora)

Lasia
Pracownik
 Pytanie
@MÓWIĘ NIE !!!

Niestety porwali sie z motyka na słońce ... Za dużo stanowisk niepotrzebnych i to bylo do przewidzenia - sami sobie strzelili w kolano. Kiedy redukcja etatów bl? Dużo mozna zaoszczędzić

Heath
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Trudno się z tym nie zgodzić, pracuję 11 lat w naszej firmie i przechodziłem różne zmiany, ale to co dzieje się w obecnej chwili woła o pomstę do niego. Ewidentnie widać że firma dąży do samodestrukcji, zamiast gonić konkurencję i pozyskiwać klienta wprowadza zasady, które pociągną firmę ku upadkowi.

BwK
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Święta racja jestem jednym z tych pracowników którego nie chcą zwolnić bo odprawę musieli by wypłacić to lepiej przenieś mnie z Zabrza na Pyskowice to może sama się podda i zwolni tak by im pasowało zrobił się okropny (usunięte przez administratora) dla nich jesteśmy tylko numerkami.

Nimfa
Pracownik
@BwK

Typowa zagrywka przenieść to sama odejdzie A reklamy sa poprostu swietne jaki to pracodawca wręcz idealny

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@MÓWIĘ NIE !!!

Podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami! Bardzo długo już pracuję w Aldi, bardzo.... Ale takiego cyrku jak teraz nie pamiętam... Pracowaliśmy na początku 2/2 przy asortymencie mniejszym o połowę, przy braku pieczonego pieczywa i przy dostawach 3 razy w tygodniu. Osoba prowadząca zmianę miała na głowie cały sklep. Ale praca w taki sposób w tej chwili, przy tej ilości obowiązków, przy ciągłym dokładaniu nowych , przy coraz to nowszych i głupszych pomysłach to kpina i absurd.... Nawet Bareja by na to nie wpadł...To jest niewyobrażalne jak można tak traktować pracowników!!! Przecież to się w głowie nie mieści żeby pracować w 2 osoby na zmianie!!! Jak długo będziemy na to pozwalać??? Co się musi stać żeby zaczęli nas traktować jak ludzi a nie (usunięte przez administratora) Przecież my już na pyski padamy !!! Wszystko robione po łebkach i na odwal się albo wcale bo na nic nie ma czasu. No czas zajmują nam bzdety z tablecika i przestawianie sklepu w prawo i w lewo . I ciągłe straszenie : bo ten przyjedzie, bo tamten przyjedzie, bo audyt ,bo to bo tamto . Brakuje tylko drutu kolczastego i napisu nad wejściem (usunięte przez administratora). Jak im chodzi o to żeby ludzie się sami pozwalniali to świetnie im idzie. Niedługo nie będzie miał kto tyrać na te ich cyferki. Robią wszystko żeby ta firma padła.

Luna
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Upadek jest bliżej niż dalej tylko komu sprzedadza ? Bylo zle bylo ciezko ale bez przesady. Nie zdziwię sie jak powróci ryczałt i godzinna "przerwa" kto glupi bedzie orać. Chwała Aldi haha

Mała mi
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Zgadzam się z powyższą opinia.Dramat jako pracownicy nie liczymy się wogule.Polityka firmy doprowadzi do tego że ludzie będą odchodzić.....bo psychicznie się wykończą ????

Ktoś malutki
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Masz rację. Wszyscy wiemy jak jest. Ale jak się postawić rozsiani po całej Polsce nie znając się na wzajem. Związków zawodowych też nie mamy. Ja też uwielbiam te prace i zespół ale dlugo tak nie pojedziemy

Toms
Były pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Wylewanie żalów na forum nic wam nie da. Ja sie odzywałem głośno i juz nie pracuję za co mogę tylko podziękować bo jest dużo lepszy świat niż wyzyskiwacz aldi. Banda i tyle a BL tylko swojego tyłka patrzą bo kasa nie mala, pracownicy dla nich sie nie liczą ale to trzeba sie urodzić bez serca choć przyszłość i tak zweryfikuje każdego. Pozdrawiam i walczcie ale głośno nie w ukryciu Powodzenia

kKkKK
Pracownik
 Pytanie
@MÓWIĘ NIE!!!

A ten ich audyt to skupia się na rzeczach na które klient podczas zakupów wcale nie zwraca uwagi , nie wiem kto wymyśla te podpunkty do audytu ale na bank nikt mający pojęcie o rzeczywistości ma sklepie , dodając jeszcze myślę że jeśli klient przyjdzie raz do sklepu i postoi w kolejce i nie kupi tego co potrzebuje to drugi raz może jeszcze da szansę ale za trzecim razem obróci się napięcie i wyjdzie i pójdzie do konkurencji co juz się dosyc często zdarza no ale my przecież mamy zrobić produktywność a nie obrót to jest najważniejsze według wszystkich siedzących u góry prezesów ale zdradzę Wam tajemnice Wynik najprościej zrobić poprzez sprzedaż a Wy ja zwyczajnie drodzy prezesi ,dyrektorzy zabijacie a ja odnoszę wrażenie że pomyśliscie zawody bo wydaje mi się że pracujemy w handlu i powinniśmy handlować tylko czym ? Tipa brak , promocji brak podstawowych przypraw ostatnimi czasy nawet nie było wiec jak ? Ale najprościej oszczędzić na ludziach w sklepie którzy na Was moi drodzy prezesi ciężko pracują , ale myślę że przy takiej polityce jak tworzycie w firmie będziecie pracować sami czego Wam z całego serca życzę a Nam pracownikom życzę tego aby ktoś w końcu się za to wziął bo ten regulamin który wyszedł ostatnio to nadaje się do uwagi albo jakiejś innej interwencji żeby więcej ludzi zobaczyło jak wyzyskuje się drugiego człowieka

PRZEMĘCZENI
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Święta prawda ,liczy się tylko produktywność i brak strat . Nie liczy się pracownik. Jedna osoba sama wykłada warzywniak , kontenery z mięsem , chłodnie i jeszcze robi miksy za marne pieniądze ..wysyłają ludzi na przymusowe urlopy , nie biorąc pod uwagę tego że tak samo muszą zapłacić za urlop jak za dzień pobytu w pracy , na sklepach robi się (usunięte przez administratora) i nie miła atmosfera .. z chęcią bym zobaczyła takiego rejonowego jak pokazuje swoją produktywność na sklepie a nie tylko przy komputerze . Tydzień sam na takiej zmianie i wypowiedzenie przyniósł by w zębach . Jedyna pozytywne co jest w tej pracy to ekipa z jaką się pracuje.

Nareszcie Wolna
Inne
@MÓWIĘ NIE !!!

Pracuje w firmie 5 lat. Początku wspominam Bardzo dobrze, teraz czas się pożegnać, to co się teraz dzieje to jakaś porażka. Liczy się czynnik i tylko czynnik. Źle są wpriwadzene nowe procedury, nowe planogramy też mają błędy, promocje też coraz słabsze. W akcji non food powtarzają się cały czas te same rzeczy. Firma Aldi zawsze była dwa kroki za konkurencją, teraz obserwuje, że konkurencja przyspiesza temat i jeszcze bardziej się rozwija a firma Aldi się cofa. Mówię Nie takiemu systemowi i polityce pracy, kończę współpracę z tą firmą!!

Kama
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Tak!!!!! To jest również moje zdanie, taki sposób prowadzenia firmy tylko odstrasza klientów-zresztą to widać jak bardzo spadły obroty w ostatnich 4 miesiącach. Niestety ilością nowo otwartych sklepów, które na siebie nie zarabiają nie zakryjemy tak słabej opinii która zaczyna krążyć o Aldi. A mogliśmy podbić polski rynek …

M
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Całkowita prawda,jesteśmy numerem który musi zapracować na wypłaty dyrektorów. Nie przeszkadzajcie więc i weźcie się do roboty administracjo! Zaczniecie dbać o klientów i personel.

Już nie pracownik
Były pracownik
@Toms

Również jestem już byłym pracownikiem i podobnie jak Ty bardzo się z tego cieszę bo od kiedy się wymiksowałam zaczęło być coraz gorzej a Aldi to nie jest jedyne miejsce pracy :)

anonim
Inne
@MÓWIĘ NIE !!!

Napisałaś, że dali Wam super podwyżki. Jesteś w stanie napisać, ile mniej więcej można teraz zarobić? Fajnie, jakbyś podała widełki. Pisałaś, że żadna kwota nie jest warta tego, aby pracować w pojedynkę... A może jednak ja bym dała radę? Z góry dzięki za informacje.

Ka1999
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Zgadzam się z opinią w 100% Pracy nie maleje a nas coraz to mniej... Na dodatek głupie tabelki. Ludzie sami widzą,że jest nas za mało. Z kasy latam na drugi koniec sklepu żeby cokolwiek coś zrobić. Nie tak powinno to wyglądać. Do tego przychodzi taka rejonowa czy dyrektor i wszystko jest źle... ale my jesteśmy we 2 na zmianie,latamy z językiem na wierzchu. Nie mówię nawet o przerwach których po prostu nie mamy bo nie ma na to czasu...

Nosek
Inne
@MÓWIĘ NIE !!!

Bo to jest prawda. I będzie coraz gorzej. Non stop tylko słyszymy że za dużo nas jest na sklepie. To niech biurowka przyjdzie i zapierdziela. To co wymyślałaś przed komputerami to niech to ustawiają na półkach. Dramat kasy to chyba pamiętają pierwszą wojnę światową. Można pisać i pisać, ale góry to nie interesuje. Dla nich najważniejsze są slupki. Zamiast porozmawiać z pracownikami i wdrożyć jako to pracownicy widzą to wprowadzaj pomysły wyjęte z (usunięte przez administratora)

oixma1000
Pracownik
@MÓWIĘ NIE !!!

Również pracuję w firmie ok7 lat i zgadzam się z każdym słowem, jak zaczynałam pracę w tej firmie byłam zachwycona≤teraz jestem rozgoryczona ponieważ lubię swoją pracę ale w takich warunkach jak teraz nie da się pracować

ktoś
Użytkownicy czekają na odpowiedź 24 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy firma kiedykolwiek zainteresuje się bezpieczeństwem pracowników? Kolejny raz słyszę od swoich współpracowników, że przyszedł (usunięte przez administratora) i albo rzuca groźbami albo startuje z rękoma. My już nie mamy na to siły, boimy się wracać do domów czy ktoś czasem za nami nie pójdzie, ochrona raz jest,a raz jej nie ma, a napadówka to chyba sobie kawusię popija. Kiedyś ochrona była non stop, a napadówka przyjeżdżała max. do 10 minut....teraz musimy czekać nie raz 30-1 godziny aż ktoś się łaskawie zjawi. Oczywiście osoby tam wyżej stwierdziły,że mamy nie interweniować, za co później obrywamy przy inwenturze za duże minusy w asortymencie. Jeżeli dalej tak będzie to mogę wam obiecać,że zamkniecie kilka sklepób,bo albo będziemy leżeć na OIOMie albo w trumnie...

8letni Alikowicz
Użytkownicy czekają na odpowiedź 25 dni.
Pracownik
 Pytanie

Teraz się nie da pracować w takich warunkach. Sklep brudny/niewykartonowany. Zaniedbane niektóre rzeczy. Ale mają być wszystkie ceny, kasowanie IDEALNE, OW tak przebrane że mucha nie siada. Klódki na szafkach. Druki na wypiek uzupełnione. Teambord uzupełniony? Kiedy to wszystko? Podczas przerwy czy kiedy? Ha ha ha Czas chyba poszukać innej roboty. P.S. czekam na wynik złożenia pisma do prokuratury.

@Bambina
Inne
 Pytanie

Pracowałam na Magazynie ,za moich czasów było super ,teraz co tam się robi ,po prostu (usunięte przez administratora) ,Ukraińcy są lepiej traktowani,niż Polacy ,nasi pracownicy mają 15 minut przerwy a Ukraińcy co godzinę dwie wychładza na papierosa ,wszyscy mieli na umowie magazynier ,panią które utrzymują porządek na magazynie zmienili na pracownik magazynu i oczywiście zostały mniejszą podwyżkę,te dziewczyny się tyle na robią,za takie grosze masakra,a panie które pstrykają palety maja większy zarobek ,nie mówie te które jeszcze dodatkowo pakują tym się należy ale nie tym co tylko z aparatami chodzą i robią z djecis albo se siedzą z telefonami ,gdzie tu sprawiedliwość?????

Danka
Inne
@@Bambina

Mogę cię dopytać o kwestie wynagrodzenia. Piszesz ze grosze się zarabia na magazynie, a ja tu właśnie trafiłam z oferty dla magazynierów i piszą o kwocie 4 910–7 410. To jak to jest?

Stanowcze nie!
Użytkownicy czekają na odpowiedź 26 dni.
Pracownik
 Pytanie

Drogi @Pracodawca,drogi zarządzie, Drogi prezesie Wojciechu, Drogi Octavianie i cudownie nam panujący Radosławie, to co zrobiliście z naszą firmą zasługuje na order z ziemniaka im. wujka Adiego. Ograniczyliscie obsadę na sklepach do 2 osób na 1000m sale sprzedaży. To w mojej żabce są 3 osoby na zmianie! Wymagacie by 1 osoba zasuwała z uśmiechem z 20 paletami towaru, dobiegala na kasę, odpiek i dbała o klienta. Kręgosłupy nam padają! Rozumiecie? Nie, bo dla was jesteśmy cyferka w tabelce. Szybciej, więcej, machaj szybciej rękami, używaj przegrody, szybciej z tymi paletami i co w zamian? Pretensje ze nie ma kretynskich oznaczeń na magazynie przez jaśnie Pana Radosława, który robi nalot przed świętami i ogląda każdy owoc i warzywko przez 45min. Chłopie! Zakasaj rękawy i lecisz z paletami. Napędzają nas ludzie? Nieaktualne. Zerujemy na ludziach - to powinno być nowe hasło. Szukam nowej pracy po 10latach spędzonej w tej firmie. Hańba wam!

Aldiczka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
Pracownik
 Pytanie

Mam ogromną nadzieje, że cała sytuacja doprowadzi przynajmniej do tego, że będzie Nam się pracować tak jak było jeszcze pol roku temu.. Jestem starszym sprzedawca, wiec zdarza się, że siedzę na kasie, gdzie kolejki klientów zamiast mnie cieszyć , napawają mnie o bol brzucha, bo wiem, że jeżeli zawołam koleżankę na kase oderwę Ja od dziesięciu innych rzeczy, które są do zrobienia. Gdy prowadze zmianę, można dostać wrzodow bo masz na głowie, dostawę, akcje, dziesiątki zadadan na tablecie, z czego co chwile zdarzają się takie, które są błędami centrali, które my musimy korygować co nam zajmuje tak cenny czas. Nie wspominając już o wiecznym bałaganie na sklepie, który widzą klienci i my jako pracownicy zdajemy sobie z tego sprawę, brakujące cenowki, braki w wypieku, a o wyłożeniu dostawy czy resztek zalegających na magazynie nie wspomnę. Czym mamy przyciągnąć? Kolejkami na pół sklepu, brakami w półkach, czy kartonach walających się na sklepie?? Mamy fantastyczna ekipę, która robi wszystko co w naszej mocy by sklep jeszcze jakoś funkcjonował, ale jak dalej będą z góry szły decyzję takie jakie w ostatnim czasie zostały podjęte to widzę to tak, że aldi wycofa się z Polski. Szkoda, bo był to sklep przyjazny dla klientów, który przyciągał ich porządkiem, dostępnością i swiezoscia towaru, a przede wszystkim miłym i docenionym personelem...

anonim
Były pracownik

Wszystko rozumiem, że się musi interes spinać, że musimy zarabiać, że musimy być produktywni, że nikt nie chce już dokładać do Aldi polska, ale nawet ja zwykły starszy sprzedawca wiem, że nie robi się tego poniżając, (usunięte przez administratora), wyciskając jak cytryny ludzi. Szanowny Panie Radosławie, te czasy sie w polsce na szczęście skończyły. Może czas przekazać pana rumuńskiemu szefowi, że czas kopania po (usunięte przez administratora)i wywalania za wszystjko minął. Pan może nie wiedzieć, bo z tego widziałam i słyszałam, jak pan prowadził dos, to(usunięte przez administratora) wszyscy, został sie tylko jakiś (usunięte przez administratora)i wielcy audytorzy, ludzie z misją (usunięte przez administratora) Mój krs (chociaz to tesz troche podobny do pana) dobrze wypowiadał się o vice.... chyba nie wiedział co to za jeden, albo po prostu pan trzęsie portkami i nie umie się wstawić za swoimi ludźmi, tak niestety staliśmy się pana ludźmi. Nawet lidl zaczął już normalinie traktować swoich pracownikow, u nas było dobrze, dopólki się pan nie zjawił. Jest gorzej jak w biedronce. dramat Prawde pisza wszystcy moi poprzednicy, przyszliscie, rozwaliliscie i tyle. Nikt nie chce dla was pracować, moja KS już ma nagraną pracę, ja też spadam stąd, żal mi tylko tych co zostaną tu z wami. Oczywiście wszystkie doświadczenia związane z pana wizytą w moim sklepie i nie tylko moim, bo mamy 21 wiek, ludzi sie nie poniża i mamy telefony, przekaże do odpowiednich instytucji. Skończyły się czas(usunięte przez administratora) skonczyły się czasy kiedy czlowieka mozna rozdeptac jak robaka, za to, że nie uzywa przegrody na kasie. Skończyły sie czasy, kiedy jak kazał pan mieć kłodke w szafce, a ja nie mam, to mnie pan zwolni. Mam tylko nadzieje, bo prawie 10 lat tu pracuje, że zdacie sobie sprawe z tego jak złą drogą idziecie. Szkoda mi tych wszystkich ludzi, ktorzy ciezko pracują, żebyście sobie mogli wozić tylki skodami i bmkami i zarabiac duze sumy. Bez nas zwyklych ludzi nie jestescie w stanie uratowac tej firmy, a nie ma juz miejsca na ponizanie i traktowanie z buta. Dziekuje wszystkim pana poprzednikom, bo byli fantastycznymi osobami, szkoda ze nie dotrwam do 10 lecia. żegnam i nie życzę najlepszego.

Dramat
Pracownik
 Pytanie

Nie rozumiem co wyrabia centrala w Katowicach. Otwieramy sklep za sklepem, wszędzie obsady jak w żabce. Jak cos sie sypie to na całym rejonie od razu bo szef dzwoni w panice kto pomoże to tu to tam. Zarobieni wszyscy do granic sił, a jak jest jakaś nadwyżka na zmianie to na uw na siłę! Są statystyki wydajnośći! Wszystkie dotychczasowe pomysły na super wydajne pomoce to niewypały, Plan odpieku? Nie działa, a jak się nie wysypie to trochę działa ale i tak nikt nie ma czasu tego analizować. Aplikacja do awarii ? Super sprawa, nie ma wyposażenia które miało tam być... Zmiany 2 na 2 i praca awaryjna w jedną osobę? Śmieszne, gdzie jest jakis dział BHP w tej firmie. A no tak wiem gdzie - gwiazdorzy i bajdurzy na mediach społecznościowych, bo i tak cała odpowiedzialność zwalona jest na sklepy i może rejonowych. Program kadrowy żyje swoim życiem, wypełnione bhp poszło do kadr rok temu w programie dalej nie widać, że jest aktualne. Proces inwentaryzacji jak za króla ćwieczka. Ksiegowość w niczym sklepowi nie pomoże, bo oni sami nic nie wiedzą, sumują tylko liczby z papierów ktore dostaną. Ale może ochrona wyłapie złodziei i będzie pewność że towar bokiem nie wychodzi hurtowo na rzecz złodziei którzy w Aldi maja darmowy paśnik. A skąd , centrala wie lepiej że braki na inwentaryzacjach to wina pracownikow. Był taki młody fachowiec od tego u nas na sklepie, to jego zdaniem gigantyczne braki na drogich sprzetach i alkoholu to kwestia tego ze owoce zle warzymy na odpisach. Ok wiem że w innych firmach tego typu też nie jest wesoło, pracowałam w Biedrze. Ale tam za takie coś firma rzuca bony ogromne na swięta, trzynastkę też nie małą i na wielkanoc też dodatek. A u nas coś? Tak na wielkanoc wczesniejsze zasilenie na kartę,środków ktore i tak każdy by dostał. Ot taka nagroda bezkosztowa za wzmożoną pracę. Taniej byłoby już tylko podziękować na naszej aplikacji społecznościowej - tubie propagandy sukcesu i wspaniałych relacji. Kto myśli ten wie jak to wygląda. Jest rok 2024 a my nie mamy narzędzia ani do odpisów, ani kas samoobsługowych ani programu kasowego gdzie cokolwiek jest czytelne. Czy nikt z naszych prezesów nie zagląda do konkurencji jak oni mają te sprawy zorganizowane?

MisioP
Pracownik
@Dramat

Problem w tym że konkurencja już parę lat temu zajrzała do wewnątrz naszej firmy i takim sposobem nas zniszczyli. To było do przewidzenia ale nikt nie słuchał

Piękny Jaś
Pracownik

Pracuje w centralnej Polsce i zajrzałem tu z ciekawości czy tylko u nas zaczęło robić się tak ciężko i widzę, że wszędzie tak samo. Składy okrojone do minimum, ciśnienie na produktywność podczas gdy lidl i biedra obok mają więcej kas samoobsługowych niż moj sklep etatów. Chyba od tego powinno się zacząć ulepszanie sklepów. No i jest ciężko z definicji a tu HIT jedzie jakiś dyrektor na wizytację, dawaj mobilizacja, jakieś punkty, cudowanie jak ledwo wiążemy koniec z końcem na co dzień, żeby to wyglądało. Jedyne co muszę przyznać, że bezpośredni przełożeni w porządku, robią dobrą minę do złej gry. Na przestrzeni pół roku pogorszyło się strasznie. Długo już dość pracuje i z dobrych rzeczy zostało już tylko to że szczęście do rejonowych mamy. Normalni ludzie, też mają przerąbane.

Co tu się dzieje?
Pracownik
 Pytanie

Cześć To co w ostatnim czasie dzieje się w naszej firmie, nie do końca zgadza się z zasadami pracy, prawa pracy, zasadami normalnego traktowania ludzi (do tego przyzwyczailiśmy się przez ostatnie kilka lat) Było super, pracowało się super, mieliśmy coraz więcej klientów, wzrost, rozwój, świetlana przyszłośc. Dlaczego tak mocno ktoś nas zahamował? Dlaczego pracujemy w tak okrojonych obsadach? Nie mamy czasu żeby wyłozyć towar, a mam jeszcze wypełniać pierdyliward czeklist, robić zebrania przy tablicy (z kim? sama do siebie mam gadać? ). Nie jesteśmy w stanie zająć się towarem, aktuelem, porządkami, nie możemy stać się atrakcyjni dla klienta, bo zap.....my jak pomyleni. Staliśmy się jak biedra, a po to z nie uciekłam, żeby już nie pracować w (usunięte przez administratora) Jeszcze przyjeżdza do mnie Pan R.... nowy dyrektor i opowiada bajki. Nie mam towaru na półkach, bo nie mam kim rozłożyć, a mam stać 15 minut przy kasach i przekazywać swoim, pracującym ponad ludzki wysiłek, kasjerom, żeby używali przegródki, bo tak zrobie wydajność? Panie Radosławie - nowy dyrektorze, jest pan oderwany od rzeczywistości. Pracownicy takiemu traktowaniu mówią NIE i STOP !!!! Pracownicy lepiej od Pana wiedzą co mają robić... bo z tego co wiem, nie ma Pan pojęcia o pracy w sklepie, a jak pan był w dosie to nic dobrego stamtąd nie wychodziło. Już wiem po dwóch miesiącach, że nie masz pan absolutnie pomysłu jak pomóc swoim ludziom, masz pan pomysł jak zniszczyć to co zbudowalismy w ostatnich kilku latach i skutecznie pan to robi. Zostaniecie sami z tymi biedakami krsami, którzy pewnie będą latać i naprawiać pana błedy w podstawach zarzadzania tak duzą firmą. Mam nadzieje, że czyta to też Pan Prezes. Zapraszam na sklepy i niech Pan szczerze z nami pracownikami porozmawia. Dowie sie PAn co jest grane i co za PAna plecami robi pan nowy vice i nowy dyrektor. Jest źle, jest bardzo źle, a nie ma światełka w tunelu, że będzie lepiej. Szukam pracy i z tego co wiem robi to cały mój sklep razem z kierowniczka... szkoda mi tylko tego biedaka krsa, bo pewnie zrzuci pan na niego wine. Nie, to jest tylko i wyłacznie wina tych chorych z kapelusza celow produktywności, okrojenia ludzi w sklepach i wymyslaniu procedur otwierania sklepu w pojedynke. Na orlenie pracuje na zmianie 5 osob w moim mieście.... Aldi zeszło na psy i to stało się bardzo szybko. Bardzo dobry przykład jak złe decyzje personalne na wysokich stołkach, mogą zaprzepaścić sukces budowny przez lata. Słuchajcie głosu swoich ludzi - to jest klucz do sukcesu

J.
Pracownik
@Co tu się dzieje?

W punkt. Panie R. Karma wraca. Proszę zakasać rękaw i pokazać jak to sprawnie można machać tą przekładką na prawo i lewo. Aldi to najgorszy pracodawca od około pół roku. Atom to obłuda a gwiazdorzenie na FB jest co najmniej śmieszne. Tylko nieliczni KRS wspierają sklepy, reszta... Szkoda gadać.

Solidarnie
Pracownik
 Pytanie
@Co tu się dzieje?

Dokładnie,musimy zacząć strajkować razem w ustalonym dniu wywiesić karteczki jak wtedy kiedy mamy pracować sami na sklepie "awaria techniczna" niedługo majówka i zarząd już zajęta ręce na obroty a nas wyciśnie jak cytryny. Co wy na to żeby zrobić im kuku 2 maja? Mamy tyle odwagi aby zrobić to razem ? Jeżeli nie teraz to znowu jakiś socjopata będzie biegał i sprawdzał czy mamy kłódki w szafkach albo cyferki na tablicy kędy my nawet nie wiemy kiedy wyłożyć towar! Co wy na to ? 02.05.2024 solidarnie ?

Radosława
Pracownik
@Co tu się dzieje?

Zdecydowanie mamy co robić, zamiast zajmować się obrotem , towarować półki ważniejsze są kłódki i inne pierdoły. Jesteśmy wykończeni fizycznie i psychicznie. Narasta w nas frustracja, chcielibyśmy tak dużo zadań wykonać a fizycznie nie jesteśmy w stanie. Praca/Sklep w którym pracujemy to jak nasz drugi dom o który każdy chce zadbać a tu nie ma jak. Doprowadzicie do tego że wieloletni ,zaangażowani pracownicy jeden po drugim będą się zwalniać. Nie od razu ale z czasem tak będzie, im dłużej będzie trwał ten cyrk. Mamy już wszyscy poprostu dosyć!!!!!

.....
Pracownik

Tymon to rewelacja zbawienie tej zmiany ciągnie robotę Był najlepszy na tamtej zmianie teraz zrobił porządek tutaj Aż miło się z takimi ludźmi współpracuje Reszta operatorów do wymiany

1
Ojeju
Pracownik
@.....

Do wymiany, to takie osoby jak Ty. Mącicielki, a zarazem inteligentne inaczej niszczą relacje międzyludzkie i wprowadzają zamęt. Jeśli myślisz że jesteś tutaj anonimowo, to się kobieto mylisz. Dowód na to ...już wkrótce.

Pracownik
Pracownik

Dlaczego ten zezowaty mały jeździ lauferem , przecież on tak robotę utrudnia że szkoda słów . Tymek to jest idealny operator , obrotny , miły , potrafi rozwiązać trudne sytuacje . Takich operatorów potrzeba .

Ojeju
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Jesteś aż tak słaba, że nie potrafisz z ludźmi rozmawiać twarzą w twarz, tylko obrażasz ich anonimowo ? W zasadzie nie powinnam się dziwić, bo przecież i jednostki prymitywne się w naszej firmie trafiają. No ale zawsze miałam nadzieję że czas zredukuje ich ilość. Cóż, znów się przeliczyłam. PS. Tymkowi raczej reklamy tym wpisem nie zrobiłaś. Myślę że wręcz odwrotnie.

@Pracownik
Pracownik

Praca w CD w lisim ogonie pod Bydgoszczą ogólnie jako praca sama w sobie jest ok generalnie proste zadania pakujesz palety 8h czasami więcej i idziesz do domu. Zarobki też nie najgorsze i socjal na dość wysokim poziomie. Jedyne co przeszkadza mi w tej pracy to pobłażanie kierownictwa zwłaszcza w sprawie jednego operatora wózka który bardzo często pracuje pod wpływem alkoholu zwłaszcza na rannej zmianie. Nieprawdaż panie operatorze Bartoszu s

1
Zapytanie
Inne
 Pytanie
@@Pracownik

Socjal na wysokim poziomie? Człowieku masz na myślisz opiekę Medicover oraz bony 210 zł? To jest do Ciebie socjal na wysokim poziomie???

Taki sobie rudy lisek
Były pracownik

Witam wszystkich, nie będę się rozpisywał bo to nie ma sensu,ale tak w skrócie --- w Aldi od 5 lat ,było dobrze ale do czasu a dokładnie do stycznia 2024. Zmienił się kierownik Regionu i zaczęło się...... poprzedni kierownik ogarniał wszysto jak najbardziej pozytywnie , stawał za ludźmi i rozwiązywał problemy, czy to typowo sklepowe czy personalne. Ale kiedy zastąpiono go " KIEROWNICZKĄ" w kabaretkach, która nie ma pojęcia o prowadzeniu takiego sklepu a przede wszystkim nie liczy się z pracownikami sklepu, jest mi poprostu żal tych Pań które tam ciężko pracują. Okrojone obsady a pracy dołożone w (usunięte przez administratora) . Panie nie są doceniane ani szanowane. Podobno zmienił się również Pan Prezes i tutaj dalszy ciąg problemów. Wszyscy wiedzą jakie ????. Praca w Aldi przypomina (usunięte przez administratora), zamiast tego słynnego A na wejściu to powinno być (usunięte przez administratora) Pozdrawiam wszystkich pracowników trzy .ajcie się i uciekajcie póki możecie.

Mary
Pracownik
 Pytanie
@Taki sobie rudy lisek

Kierowniczka w kabaretkach? Która to? Z ciekawości pytam czy dobrze myślę.

Taki sobie rudy lisek
Były pracownik
@Mary

Taka sobie panna pończoszanka w miniówce i szpikeczkach. Czarne długie włosy... zawsze sądziłem że ktoś na wysokim sytanowisku powinien wyglądem reprezentować firmę, elegancka garsonka czy cos w tym stylu... a pańcia wygląda jakby prosto z dyskoteki wjeżdżała na sklep.

Zostaw merytoryczną opinię o Aldi Sp. z o.o. - Chorzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Aldi Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Aldi Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 530.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Aldi Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 432, z czego 23 to opinie pozytywne, 222 to opinie negatywne, a 187 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Aldi Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Aldi Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Aldi Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 889 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Aldi Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii