Opinie o Duży Ben Sp. z o.o. w Poznań

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Duży Ben Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Duży Ben Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Duży Ben Sp. z o.o. w Poznań

mariolkanoeicka@gmail.com pl
Pracownik

Jak to jest możliwe ze przychodząc do sklepu z gotówka 200 zł o godzinie 16 zostaje masakrycznie potraktowana chcąc kupić produkt alkoholowy sprzedawca odmawia mi zakupu bo nie ma wydać reszty . Sklep Poznan ul. Dąbrowskiego . Czy o tej godzinie sklep nie jest przygotowany do obsługi . Nigdy już nie wejdę do tego sklepu i nikomu nie będę polecała tego sklepu

Coś tam
Pracownik

Nie do konca prawda. Owszem intetes sklepów by sprzedać, ale jak wyżej było napisane, sklep na dzien dobry ma okolo 300zl w gotówce. I jak przyjdzie jeden, drugi klient z 100 czy z 200zl a placi za jednq puszke piwa, to w którymś momencie ta kasa znika. Jeden pracownik na sklepie, bedzie latać po innych punktach rozmieniac. Tylko ze z regoly te punkty rowniez nie maja od raz by komus rozmienic. Poza tym, jest taki cudowny zapis artykul 535 który jasno mówi że klient powinien miec odliczona lub tez w miare odliczona gotowke, a sprzedawca nie ma obowiazku wydac reszty, jesli po prostu jej nie ma. Jak wszyscy wiemy, każda ze stron idzie zawsze jakoś na rękę i sie dogada... O ile się nie trafi na (usunięte przez administratora) który myśli że klient nasz pan. A ci co przychodzą kupić paczke gum czy uwaga lufke za 49gr i kładą 200zl to jest poprostu czyste świństwo.

Alda
Były pracownik

Kierownik/Agent ma mniej do powiedzenia niż pracownik Biedronki czy innego marketu. Wszystko co dobre zasługa centrali a co złe to już Agenta. Agent nie ma wpływu na nic, na towar, ceny, układ towaru... Jest słupem którego obciąża się za spóźnienia pracowników których sam zatrudnia oraz straty i inne kary z zewnątrz. Nie polecam współpracy. W Żabce jest lepiej. I jak już ktoś tu pisał - nadzór , nadzór ... kamery, zdjęcia sklepu, tajemniczy klient, śmieszne testy z gazetek, audyt i kontrola kontroli i kary.

Monika
Pracownik
@Nina

Niestety to prawda, tu jest największy problem ze firma od lat nie dokłada nic a stawki pracownikow rosną o to są te walki Agenci tak naprawdę spadają coraz niżej z zarobkami bo stawki praciwnikow rosną dla nas to większy koszt więc my zarabiamy coraz mniej, pracownicy za chwilę będą zarabiać więcej od agentów .

pytaniepraca
Kandydat
 Pytanie

Cześć, Jestem zainteresowana pracą w dużym benie na stanowisku sprzedawcy. Pytanie do osób pracujących. Jak to wygląda? Tzn jak z pensją i grafikiem. Duży ben robi jakieś kontrolę pracownicze?

Monia
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Naprawdę nie masz się co bać. Tajemniczy jest jął zwykły klient nawet nie wiesz ze to on. Przychodzi ogląda, kupuje. Trzeba go obsłużyć tak jak każdego, zapytać o apke , doradzić, polecić itd . Zazwyczaj pracownicy mają premie za wynik 100% a nie kary. To zależy od szefa a co sklep to zupełnie inny szef. Na rozmowie zapytaj od razu jeśli się obawiasz ale sądzę że nikt bie stosuje kar za tajemniczego bo kto by chciał wtedy pracować? Praca w benie na prawdę nie jest zła, jak w każdym sklepie ,obsługa, dostawy, prace porządkowe .

muminek świebodzice
Inne
 Pytanie

Uwaga/porada dla pracowników sieci (a w szczególności do "speców" od obsługi klienta, którzy szkolą szeregowych pracowników). Gdy klient wchodzi do sklepu to nie rzucajcie się na niego od razu po 3 sekundach z usłużnym "w czym mogę pomóc?" Dajcie się klientowi rozejrzeć w spokoju, być może on wie po co przyszedł, albo jeśli nawet nie wie to po spokojnym i samodzielnym rozejrzeniu się, sam się na coś zdecyduje. Dopiero gdy po kilku minutach spostrzeżecie, że klient ewidentnie czegoś szuka ale nie może znaleźć, wtedy można go zaczepić. Dzięki temu klient nie czuje się osaczony, a wy nie czujecie się sfrustrowani, gdy po raz kolejni zostaniecie zbywani przez klienta słowami "nie, dziękuję", "nie, poradzę sobie" - ile razy dziennie to słyszycie? Wkurza prawda? Druga sprawa - używajcie raczej słów "czy coś doradzić?" a nie "czy w czymś pomóc?". W drugim przypadku traktujecie klienta jak kogoś komu potrzebna jest pomoc, a zatem kogoś niekompetentnego, zakładacie, że on sobie z czymś nie radzi. Instynktowna odpowiedź większości ludzi w takiej sytuacji to właśnie "nie, nie trzeba". Natomiast w pierwszym przypadku stawiacie siebie w roli eksperta, a klientowi oferujecie swoją wiedzę - doradzacie mu, a nie pomagacie. Prawda, że inaczej brzmi? Wtedy niezdecydowany klient stwierdzi "kurde pewnie ten gość za ladą się zna na tych winach, może faktycznie lepiej go zapytać o opinię".

Anna
Pracownik
@muminek świebodzice

Takie są idiotyczne wytyczne sieci. Jak ajent tego nie spełni to dostaje kary pieniężne. Ajent nigdy nie wie kiedy będzie tajemniczy klient.

ZdegustowanyKlient
Inne
 Pytanie

czy ktoś mi może wytłumaczyć jak to możliwe, że zamówienie opłacone internetowo idzie do mnie jakby szło z Tajwanu? a może Duzy Ben ma tam swoje magazyny? Co za porażka- złożyłem zamówienie w sklepie internetowym licząc na szybką realizację, jak z innych sklepów i patrzę i nie wierzę...statusy zamówienia mają się jak nie powiem co do nie powiem czego... czas oczekiwania poniżej wszelkiej krytyki i jeszcze chcą opinii. Kontakt żaden... poziom realizacji zamówienia to chyba żłobek - nie polecam jeśli zależy wam na szybkich dostawach i jeszcze dobrze naliczonych punktach, bo te oczywiście też się nie naliczają, bo po co?!!!

Warszawski klient
Inne
 Pytanie
@ZdegustowanyKlient

Dobrze Ci radzę omijaj szerokim łukiem jeśli zależy Ci na jakości, ta dawno już minęła. Dobra obsługa,. doradztwo, polecanie minęło wraz z 350 sklepem..a zamówienia internetowe, jak lubisz długo czekać i marnować czas na setki mail to zamawiaj. Punktów za nic nie doliczą bo po co. A na zwrot pieniędzy czeka się tak długo, że zdążysz zapomnieć, że miał przyjść. Czy nikt tego nie widzi? Sklep internetowy to porażka Dużego Bena... A zapowiadał się super..co ewidentnie poszło nie tak i nie q tym kierunku..

Warszawiak Nowy wpis
Pracownik
@Warszawski klient

Niestety, biznes z perspektywami idzie na dno...a kapitan udaje że wszystko jest ok. Kiedyś zatopił Carrefour teraz zatopi Dużego Bena. Było super i miło ale się skończyło. Jakość już nie wróci bo nie wrócą Agenci którzy ją pokazywali i byli w stanie być twarzą tej marki ..teraz wola się nie wychylać bo w łeb dostaną

Warszawa Nowy wpis
Pracownik
@Warszawiak

Patrzę na tą sytuacją z innej strony. Moja żona pracowała w tej chorej firmie. Pracownicy już nie mają czasu na miłe rozmowy i poświęcanie czasu klientowi. Potężne zamówienia, wydawanie i odbieranie paczek, zamówienia z Glovo które wyje na cały sklep. A pracownik sam jeden na zmianie,nie jest w stanie się wyrobić ze wszystkim...żona pracę w tej firmie aż od chorowała...nie winiecie pracowników tylko centrale która ciągle tylko dokłada i dokłada a ludzie nawet nie dostają powyżek czy jakiekolwiek premi jedno z gorszych miejsc do pracy

Załamana Nowy wpis
Pracownik

Wszystkim odradzam pracy w tej firmie. Jeden wielki cyrk. Marne pieniądze robota głupiego na sklepach, ciągle zmiany promocji na których zmienia się tylko data zmiany planogramow i sklepy zapchane towarem który się nie sprzedaje. Sieć zamawia jakieś z (usunięte przez administratora) wina i inne alkohole tylko żeby centrala miała z tego profity. Ale największy numer wydarzył się w tamtym tygodniu gdzie nagle bez żadnych rozmów i konsultacji wprowadzili wydłużony czas otwarcia sklepów. Nie interesuje ich że są urlopy że są braki kadrowe i nawet nie zaproponowali dodatkowych pieniędzy żeby dopłacać pracownika albo zatrudnić kogoś jeszcze. Ja zrezygnowałam z prowadzenia sklepów bo nie będę zmuszać własnych pracowników po 15 godzin dziennie pracy dodatkowo opłacając ich z prywatnych pieniędzy !!!!! Wstyd hańba żenada....ajentów i pracowników traktują jak (usunięte przez administratora) masz otworzyć i koniec bo Cię zwolnimy. Firma dno, zarząd porażka koordynatorzy zasztute psy które muszą wykonywać chore polecenia centrali

Ajentos Nowy wpis
Pracownik
@Załamana

Załamana... niestety masz rację. Ja składam wypowiedzenie 1 sierpnia. Moi pracownicy nie zgodzili się na wydłużony czas pracy, fizycznie nie są w stanie pracować. U mnie jest system pracy dzień na dzień kto jest w stanie wytrzymać 15 godz dziennie na nogach. Nikt nie wziął pod uwagę nas jako ajentów i naszych pracowników. Ludzie w tej firmie są już na poziomie podłogi tylko ich zdeptać. Ja żeby wynagrodzić pracowników jakaś chociz premią na potęgę jeżdżę na halę zakupowa sam przywożę towar żeby te pieniądze które płaci firma za własne dostawy dzielić przez 3 pracowników i coś im dokładać do pensji. W sumie to się ludzia należy bo to pracownicy wykładają ten towar a nie my. Szkoda tylko że to ja niszczę swój prywatny samochód. Omijajcie szerokim łukiem tą firmę to jest gorsze dni niż Żabki. Nie polecam ...brak odpowiednich ludzi, jak był Michał Kowalski była to dużo lepsza firma. A teraz pan F i pan Hubert rozwalają wszystko jak leci

@Yyyyy
Były pracownik

Pani,, koordynator" I Cieślewicz to zwykła prostaczka, która za pare marnych tysięcy pozbawiła się resztek honoru i człowieczeństwa. Ta pani zamiast pełnić funkcję koordynatora( osoby, która pomaga rozwiązać problemy i powinna być wsparciem) jest zwykłym kanarem, który jest zaszczuty przez swoich przełożonych. Nie wnosi nic do tej firmy, w życiu nie pomogła mi w żadnym problemie. Była tylko suką, która przychodziła wystawić mandaty. Osoba bez kultury i żadnych skrupułów. Karma wraca Izo.

Nowicjusz
Pracownik

Niestety to prawda, co nie zmienia faktu, trochę słabe jest pisanie w takim stylu, o tym, że ta Pani i jej bratnia dusza są jak (usunięte przez administratora) wie cała Warszawa i nie tylko....ale górze to chyba pasuje.

ZmęczonyAgent
Pracownik

To co dzieje się teraz..to chyba nawet gorzej niż Żabka kiedyś....szanowany Dyrektor postanowił chyba doprowadzić te firma na samo dno, a nas ma za roboty, które będą na sklepach 24/7. Paczkomaty, paczki, barak internetu, brak pomocy, zamówienia internetowe, tylko chyba krowy brakuje na środku sklepu żeby swieże mleko sprzedawać. (usunięte przez administratora)totalny, nikt nie odpowiada za to, że po 200 rasy drukuje te samo cenowe bo ktoś się pomylił...zmiana promocji co dwa tygodnie często polega na zmianie dat na cenowkach... wymieniasz pól sklepu bo ...data nowa a cena ta sama..paranoja... A odpowiedzialności za błędy brak..czy ktoś wreszcie się tym zainteresuje czy nadal będziemy traktowani jak roboty do zarabiania na Centralę. Nowa twarz Dużego Bena pokazuje jak szybko można zamienić fajny biznes z potencjałem w warzywniak pana Zdzicha, mając przy tym za nic ludzi..firma idzie na dno..szkoda bo koncept był naprawdę fajny i miło się w nim pracowało, a teraz jedyne co zostaje to uciekać gdzie pieprz rośnie...no chyba l, że lubicie być traktowani gorzej nic nie powiem co...to zapraszam nowych Agentów do pracy...ja już podziękuję czas chyba otworzyć Żabkę

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko DORADCA KLIENTA Duży Ben Starogard Gdański oferowane przez firmę Duży Ben Sp. z o.o.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(187 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Przedstawiciel handlowo-techniczny
Rzeszów
Clima Gold
(122 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka do pani Anny z Schifferstadt, 67177
Gorzów Wielkopolski
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Kierownika Projektu
Katowice
Egis Poland Sp z o. o.
(106 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Wku$@*&^a
Pracownik

Centrala wpadła na kolejny ciekawy pomysł łupienia ajentów z ich uczciwie zarobionych pieniędzy. Mowa o audytach papierosowych. W maju co drugi sklep dostał karę 300 zł za niewywiązanie się z kontraktu związanego z utrzymaną dostępnością papierosów. To nic, że wiele sklepów ma dostawy raz w tygodniu, to nic, że zdarzają się klienci którzy jednorazowo kupują po kilkanaście sztuk. Mogłaś/Mogłeś mieć zamówiony towar i czekać na dostawę a w tym czasie pojawił się audyt BAT i wykazał brak. Wystarczył brak jednego produktu, jednego na kilkaset. PARANOJA! Dodam tylko, że sklepy z tytułu sprzedaży papierosów zarabiają miesięcznie mniej niż wyniosły te kary.

Kaja
Pracownik
@Wku$@*&^a

Tak, za obsługę papierosów, czyli zamówienia, sprawdzanie dostaw , inwentaryzowanie a dokładasz do tego interesu. Dopłacasz jeszcze za swoją pracę. Nie jest to niczyja wina, nie przewidzisz co klient kupi zwłaszcza jak masz dostawy raz w tygodniu. Jest to (usunięte przez administratora)e niesprawiedliwe bo to nie jest tak że nie masz połowy towaru w szafie . Trzeba zamawiać miliony wszystkiego ale jak na koniec roku zostanie tona fajek że stara akcyza to sie (usunięte przez administratora).

@agent
Były pracownik

Szczerze odradzam, bardzo duże zamieszanie, ciagłe zmiany cen i planogramów. Na nowych zasadach niskie zarobki i dużo stresu :(

Babka od paczkomatu...
Inne

Bardzo miła obsługa fajni ludzie nie są tam jak za karę no i pomocni nawet przy przekierowaniu paczki do ich paczkomatu a przecież to już nie w ich gestii można można jak widać są jeszcze ludzie na tym świecie tak zwyczajnie ludzcy pozdrawiam bena cedrowa 2 Poznan zwłaszcza Pana Artura przemiły człowiek ????

nikt
Inne

Centrala traktuje ludzi jak pachołków, a nie da się zrezygnować bo przecież trzeba z czegoś żyć, poryte zasady i zmiany które nie trzymają się żadnej logiki, nikt nie chce pracować z powodu zasad jakie panują, nie ma pracowników i nie będzie bo kto by chciał pracować w takim padole, a my jako ajenci nie możemy nic zmienić bo zaraz kary i groźby.

Agent1
Były pracownik

3 lata temu było mnie stać na zatrudnienie 3 osób na umowę o pracę, dziś nie stać mnie na umowę zlecenie. Ta firma to (usunięte przez administratora) które tonie bez podwyżek dla Agentów. Koszta utrzymania działalności rosną z roku na rok a Agenci w tym samym miejscu od lat. Odradzam. Jestem na wypowiedzeniu bo nie będę znosił tych kar, widzi misie koordynatorów, kontroli sanepidu, US, inspekcji itd. Powodzenia i odradzam chyba że chcesz mieć długi i bezsenne noce.

anonim
Inne

Dużo tu dyskutujecie na temat prowadzenia punktu jako ajent, a ja znalazłem co prawda stare ogłoszenie, ale dla partnera marketu na zasadzie umowy agencyjnej. Wychodzę z założenia, że wszystkiego warto spróbować na własnej skórze. W razie co to na jaki czas podpisuje się tę umowę? Co mi się rzuciło w oczy, to wsparcie operacyjne oraz marketingowe i chcę wiedzieć czy to na każdym etapie prowadzenia działalności.

Tom
Inne
@anonim

Tak, na każdym etapie masz wsparcie operacyjne pod postacią kierownika regionu. Osoby która przyjeżdża raz w miesiącu do sklepu, sprawdzi czystość, dostępność, porobi zdjęcia i naliczy kary do 1000 zł. Natomiast nic nie może faktycznie pomóc w rozwiązywaniu problemów bieżących. Tak, masz wsparcie marketingowe, za które zapłacisz obligatoryjnie na wstępie 6000 zł, w ramach tego wsparcia możesz zamówić sobie dodatkowe ulotki do własnego kolportażu w ramach wsparcia sprzedaży. Umowa na czas nieokreślony, w 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Próbuj, powodzenia ????

Dev
Pracownik
@Tom

Koordynatorzy operacyjni są niekompetentni. Nie są nauczeni kultury osobistej, a co dopiero zasad współpracy z agentem. Odradzam współpracę, jestem na wypowiedzeniu. Agent to zło największe, moi pracownicy i ja czujemy się jak (usunięte przez administratora) jak przyjeżdza pewna pani pseudo koordynator, która nastawiona jest tylko wyłacznie na karanie. Prezentuje całkowity brak szacunku do moich pracowników, a o sobie już nie chcę wspominać. Z daleka od tych ludzi. Szczerze odradzam.

AgentkaŁódzkie
Były pracownik

Nie polecam. Po zmianie zarządu jakiś czas temu sieć idzie na (usunięte przez administratora)dorzuty które się terminują i agent za nie musi płacić, (usunięte przez administratora) które są po stronie agenta jeśli nie widać ich wyraźnie na kamerach (5 kamer na sklep więc (usunięte przez administratora) stanie tyłem i już tego ubezpieczenie nie obejmuje). Coraz więcej wymagań za coraz mniej pieniędzy. Myślę że jest dużo mniej stresującej pracy w naszym kraju u innych w dodatku rzetelnych pracodawców. Także szukajcie dalej jeśli chcecie być zdrowi i szczęśliwi.

Agent na wypowiedzeniu
Pracownik

Serdecznie odradzam jakiejkolwiek współpracy z siecią Duży Ben. Od dłuższego czasu w firmie panuje chaos, zwolniono lub odeszli kompetentni ludzie. Obecnie siecią zarządza dyrektor, który inną sieć położył na kolana. Nie ma żadnych kompetencji, które pozwalałyby na umiejętne zarządzanie sklepami. Na spotkaniu agentów w lutym - na pytanie - "Czy Pan wycenia pracę agenta na najniższą krajową" - śmiało odpowiedział - "TAK, tak wyceniam". Nie ma żadnych zahamowań, nie potrafi merytorycznie rozmawiać. Koordynatorzy sieci jeżdżą tylko i szukają czegokolwiek, aby zabrać pieniądze i wlepić karę. Obecnie firma przechodzi na nowy system wynagradzania agentów, gorszy od poprzedniego. Mimo wzrostu płacy minimalnej od stycznia - nie zostało to w żaden sposób wyrównane, a wręcz zostały nam zabrane pieniądze - czytaj - zarabiamy mniej. Dział kategorii - zarządzany przez człowieka, który nie potrafi przyznać się do błędu, uważa, że wszystko wie najlepiej i jego działania są najlepsze - to totalna porażka. Wrzucają na sklepy towar, który kompletnie nie rotuje (tzw. "na pałę" - wezmą kasę od producenta, ale towar leży i blokuje magazyn i mrozi pieniądze eurocashu). Jeśli się o coś prosi, aby wprowadził - bo ma potencjał sprzedażowy, a w życiu, zapomnij. Nie da rady. On wie lepiej. Podobnie dział marketingu, który zarządzany jest na poziomie studenta pierwszego roku marketingu. Ale oni uważają, że jest super. Kategorycznie odradzam współpracę z siecią Duży Ben. Nie daj się człowieku wkopać na minę, po opłaceniu pracowników, ZUSu i podatków, a także przeterminów - zostanie Ci na waciki.

Dan
Inne
@Agent na wypowiedzeniu

Serio tak małe a zarobki jak się zostanie agentem? Rozważam taką współprace i na stronie firmy widziałem że otrzymuje się w pełni zatowarowany sklep, wsparcie marketingowe, szkolenia produktowe i dużo więcej. Do tego wkład własny jest niski. Za co są kary od koordynatorów o których wspomniałeś? Podasz jakieś przykłady?

Zawiedziona ona
Pracownik
@Dan

Nawet się w to nie pchaj!!!! Ja również jestem na końcówce wypowiedzenia.(usunięte przez administratora) Pieniądze aż śmiesznie małe. Nie ma pieniędzy na podwyżki dla pracowników wszyscy pracują za najniższą krajową. A kary są już za wszystko. Za późno otwarty sklep ,źle obsłużony Tajemniczy, Karta oceny sklepu nie na 100%.(usunięte przez administratora) Ajencie traktowani jak (usunięte przez administratora) a pracownicy jeszcze gorzej. Chore testy z gazetki za które nie dostajesz nic ale jak nie zrobisz to kara finansowa. Uciekaj póki możesz

@Ciekawy
Kandydat
 Pytanie
@Zawiedziona ona

pytanie o jakich pieniądzach mówimy (Ajent + 2 pracowników)? Jaka kwotą ajent dysponuje na koniec miesiąca zakładając, że pracownicy mają najniższą? I pytanie czy pracownik ma szansę na np 4000,00 lub 5000,00 netto?

Były Ajent.
Były pracownik
@@Ciekawy

Wszystko jest uzależnione od wielu czynników. A najważniejszy to ile sklep robi obrotu. A żeby sklep robił obrót, musi być w dobrej lokalizacji. A takich w sieci jest zaledwie 30%. Sklepy są otwierane aby wykazać liczbę otwarć. Większość to nie trafione lokalizacje.

Judyta
Inne

Wszystkie stanowiska wg Was są nieciekawe, a może macie lepsze zdanie o pracy jako koordynator sieci? Widziałam , co prawda, że rekrutacja trwała dawno temu, ale mi to nie przeszkadza i będę próbować. Zastanawiam się jakie teraz są widełki pensji na stanowiskach kierowniczych. Oczywiście chodzi o samą podstawę.

Gruby Benek
Pracownik
 Pytanie

Dziadostwo, spece z siedziby firmy to prawdziwi spece ze szkoły specjalnej. Niemerytoryczni, udający, że znają zasady rynku. Nie mają zielonego pojęcia o prowadzeniu biznesu. Dlaczego? Bo nigdy takiego nie prowadzili na własny rachunek tylko cudzy. Tak i owszem można pożyć. Stanowczo odradzam współpracy z firmą DUŻY BEN I EUROCASH jeśli nie chcemy osiwieć do reszty. Bardzo nieprzyjemna atmosfera. Brak kasy na cokolwiek, na remonty czeka się miesiącami, a najchętniej chcieliby Ci spece z siedziby żeby robić im naprawy na własny koszt i jeszcze FV wysłać. Banda pajacyków, którym nie wróżę kariery, ani w tej firmie, ani w żadnej innej. Współczuję waszym rodzinom :) ŻAL MI WAS

Przeor
Pracownik

Szczyt szczytów osiągnęła firma na ostatniej radzie ajentów!!!! Pieniądze poniżej krytyki, wymagań coraz więcej, brak pieniędzy na podwyżki dla pracowników. Kierownicy regionalni zachowują się za sztute (usunięte przez administratora), kiedy dostali e-maile z wytycznymi że mają zabierać punkty na KOSIe na siłę to już naprawdę zaczęło walić ich w dekiel. Boją się sprzeciwić tej chorej władzy No chociaż jak można się sprzeciwić skoro na prywatne wyjazdy zabiera się firmowe samochody i rozdaje po znajomych wszelkiego typu płyny samochodowe bo sami mają to za darmo. Dziwne że tak mądra centrala jeszcze nie doszła do tego jak wygląda praca kierowników regionalnych,ale ich się rusza bo robią co centrala każe. Temat z dużą ilością informacji został zgłoszony do programu UWAGA

Rozczarowana
Pracownik

Zgadzam się w ????% z poprzednimi rozmówcami. Kara karą podpiera. Kontrola dokładnie taka sama jak w areszcie śledczym! Ajent traktowany jak największy wróg a pracownicy ajenta to już wogole(usunięte przez administratora). Każdy kto się zastanawia nas współpraca to odradzam. Pieniądze poniżej jakiejkolwiek krytyki, ciągle błędy w centrali na które tylko słuchamy przepraszamy za zamieszanie...brak kompetentnych osób w cały zarządzie...sklepy muszą być otwarte do 23 bo pan i władca tak każe a kto się pochylił nad pracownikami którzy nie mają jak wracać do domu po pracy i wtedy Ci najlepsi odchodzą bo kogo stać przy wypłacie najniższej krajowej jeździć taksówkami. Odradzam każdemu dla mnie najważniejsze że zostało mi tylko 2 ostatnie tygodnie pracy w tym(usunięte przez administratora)

Przemek
Pracownik

Serdecznie wszystkim odradzam prowadzenie sklepu Duży Ben. Jeszcze 2 lata temu firma ta była synonimem jakości i przyjemności robienia zakupów dla klienta. Dla Agenta była to faktyczna opcja prowadzenia fajnego biznesu, który pozwał zarobić i się rozwijać dzięki kolejnym sklepom. Prowadząc Dużego Bena można było czuć dumę. Obecnie częściej agentowi towarzyszy wstyd. Biznes nie jest w ogóle dochodowy, a według pana Florkiewicza zarabiamy miliony i cały dzień nic nie robimy. Zapraszam Pana na dzień za kasę to może otworzą się oczy i przestanie pan gadać dyrdymały na temat naszej pracy, która tak nisko pan wycenia. Zapewne po pierwszym awanturującym się kliencie uciekłby Pan z podkulonym ogonem. Poprzedni dyrektor Dawid z szacunkiem traktował Agentów. Potrafił przekonać i zdobyć zaufanie Agentów. Obecny Michał Florkiewicz jest kłamcą i tekatuje nas jak bande (usunięte przez administratora). Odeszli doświadczeni menadżerowie majacy swoje zdanie i dobre pomysły. W zamian za to zatrudnieni zostały pachołki tylko przytykajacy Panu Florkiewczowi. Zmienili się szefowie chyba wszystkich działów poza handlowym. Tam został pan wszystkowiedzący Kamil. Szkoda tylko, że Duży Ben coraz mocniej odstaje cenowo od Biedronki czy Lidla i przez to tracimy większość wartościowych klientów, czego dyrektor handlowy nie widzi. Nie polecam nikomu prowadzenia sklepu Duży Ben. Nie dajcie się nabrać na obietnice zarobków. Z każdym rokiem jest coraz gorzej i nie da się już godnie zarobić. Wszystkim obecnym Agentów życzę jak najszybszego znalezienia alternatywy i wypisania się z tego biznesu.

anonim
Inne
@Przemek

Z zainteresowaniem przeczytałem co napisałeś bo właśnie nosze się z myślą żeby zostać agentem tego sklepu. Na swojej stronie mają taka ofertę i zapewniają zatowarowany sklep, wsparcie marketingowe, szkolenia produktowe i podobno wkład własny niski. Nie da rady dobrze zarobić przez wysokie ceny towaru? Bo skoro dwa lata temu jeszcze interes się kręcił z zyskiem jak piszesz to chyba ceny aż tak nie poszybowały w górę ostatnio, co?

Marcin
Pracownik
@anonim

Ale tutaj chodzi że nie ma sensu tego prowadzić dlatego że oni nie dają ci pieniędzy na ręce do pracy wymagają bardzo dużo i bardzo fachowej obsługi klienta ale nie dają ci na to funduszy więc albo sam będziesz robił po 13 godzin albo nie zarobisz w ogóle. Tyle ile sklep powinien być godzin otwarty na tyle powinni dać pieniędzy na pracowników Ja już naprawdę nie mówię o tym że niektóre sklepy wymagają więcej niż jeden pracownik na zmianie to już naprawdę pomijam ten fakt ale oni nie dają nawet żeby załatać te 13,5 godziny dziennie o to cała afera

GRU
Inne
@anonim

Ceny nie poszybowały wysoko ale koszta już tak a ty jedziesz na prowizji a cały utarg wpłacasz no konto Bena z tej prowizji płacisz koszta

Marcin
Pracownik
 Pytanie

Ty chyba nie wiesz o czym mówisz a już na pewno nie jesteś agentem. Nie dej więcej tylko od lat spadamy w dół. Ile podwyżek plac praciwnikow było przez te wszystkie lata? I z każdą podwyżka zarabialiśmy coraz mniej. I braliśmy Ti na garba ale ileż można? Niedosc że nie dodali nam nic to wręcz zabrali. Jeśli według Ciebie prowadzenie tego interesu to jest nierobienie nic tylko grzebanie palcem w nosie no to jeśli jesteś agentem to już wyobrażam sobie twój sklep jeśli niczego nie pilnujesz. To jest praca od otwarcia do zamknięcia 7 dni w tygodniu a że ty śpisz no to gratuluję. Zresztą albo nie umiesz liczyć albo nie jesteś agentem.

Nowicjusz
Pracownik
@Marcin

Niestety to prawda... Pracując jako jedyny pracownik DB może zarobisz 30 000 ale nie będziesz miał ani życia prywatnego ani żadnego... A chyba nie o to na swoim chodzi...

Marcin
Pracownik
 Pytanie
@Nowicjusz

Policz. Choćbyś siedział sam nigdy nie będzie kwoty 30tys. Ile jest gwarant a ile procent od obrotu jest to kilkanascie tysiecy z ktorych pracownicy, zus , podatek, księgowa. Nigdy nie było więc skąd ta kwota się wzięła? Bo jeśli się coś zmieniło to ja chętnie zwolnię się i zatrudnie jeszcze raz skoro tyle oferują.

RegionX
Pracownik
 Pytanie
@Nowicjusz

Na swoim? Inwestujesz typie 5 tys., masz wszystko podane na tacy, urządzane, dosłane. Niektórym trzeba nawet(usunięte przez administratora) bo nie potrafią. A tobie wydaje się, że to swoje? To se sam załóż sklep, wynajmij, remont zrób, wyposaż , kup towar, wydaj na to ..set tysięcy i licz te miliony zysku i będziesz na swoim. Albo idź do ????,jedz przeterminy i módl się żeby nie zamknąć, bo popłyniesz z kasą do końca życia, To żadne na swoim, jesteście kierasami sklepów , którzy jak mają pomysł, to częściej psują niż coś poprawiają. Niektórych nie da się spotkać na sklepie przez kilka wizyt. A teraz płacz, że jednak trzeba coś zrobić i ktoś nie chce płacić za nic.

Golonka
Pracownik
@RegionX

Nie inwestujesz pięć tylko 7000 plus 6000 czyli razem 13tysiecy to Twoj wklad w ten interes

jaga
Pracownik
 Pytanie

Nowe warunki wynagrodzenia które wchodzą od kwietnia 2024 to są te same warunki ubrane w nowy papierek które były krytykowane przez Agentów w grudniu. Czyli - Ben szuka pracownika (agenta) który założy działalność, zatrudni ludzi, będzie stał minimum cały etat i odpowiadał za wszystko, (towar, paczki, lotek, kary zewnętrzne, wewnętrzne, zatrudnienia, sklep dzień noc, włamania- alarmy, itd). To wg wyliczeń centrali może liczyć nawet do 4 tyś wynagrodzenia :) Powodzenia.

AGent
Pracownik
@jaga

To te 4000 to chyba takie dobrze policzone ale bez stawki godzinowej agenta bo ta przy 320 h bo wyjada pewnie dwa etaty to będzie...hmm fantastyczna...chyba czas zmienić barwy

Łukasz
Pracownik

Moim zdaniem -aktualnie firma oferuje prowadzenie sklepu w oparciu o fikcyjne samozatrudnienie za jakieś 3 tysiące na rękę. Oraz musisz zatrudnić pracownika bo nie jesteś w stanie pracować cały miesiąc po 13 godzin. Pracownik 4,5-5 k na rękę bo musisz zatrudnić studenta, który nie płaci zusu i podatku, Ty za siebie musisz. Jeśli ta groteskowa sytuacja komuś odpowiada -to na pracuj.pl jest aktualnie 56 wakatów co też mówi samo za siebie. Kandydaci jak widać walą drzwiami i oknami. Powodzenia.

Nikoś
Pracownik

Sklepy słabsze mogą dostać maksymalnie 13 tyś zł netto. Z tego trzeba opłacić ZUS (2000 zł) i pracowników (10 000zł). Zostaje 1000 zł minus podatek dochodowy. Kraina mlekiem i miodem płynąca...

Ktoś
Pracownik
 Pytanie
@Nikoś

To polecam zatrudnić 1.25 pracownika i 4000 zł będzie więcej ;) a jak obroty nie pozwalają na lepszy zarobek to może trzeba zamknąć sklep?

Nikoś
Pracownik
@Ktoś

Świetna perspektywa.. zarabiasz 5000 minus podatek i jesteś (usunięte przez administratora) w sklepie bez urlopu i dnia wolnego. Jak pracownik którego zatrudniasz na zleceniu Ci wypadnie to stoisz 6 dni w tygodniu po 13 godzin. Nie ma co, intratny biznes.

Agent
Pracownik
@Nikoś

Zus , pracownicy i podatek dochodowy czyli jeszcze musisz dołożyć

kwiat
Pracownik
 Pytanie
@Nikoś

Skąd wziąłeś te 13000? Aktualnie na olx są ogłoszenia na agenta od 18500 do 30000 brutto.

Ktosss
Pracownik
@kwiat

I to są właśnie bzdury na które ktoś niedoświadczony się nabierze. Z tego musisz zapłacić pracowników, zus , podatki i zostanie Ci... nic. Do tego to nie jest kwota gwarantowana to wszystko zależy od obrotów i od tego czy nie dostaniesz miliona kar za to i za tamto. Oni ta kwotę podają jak ktoś chyba sklep który robi obroty 200 tysięcy a taki jest może 1 na 400 więc to są bzdury i kłamstwa. Już kłamią na dzień dobry

anonim
Pracownik
 Pytanie
@kwiat

To jest kłamstwo nikt nigdy nie zarobił 30tysiecy. Dlaczego tak kłamiecie? Powtórzę to jeszcze raz kwota która zarobisz która jest bardzo bardzo uzależniona od obrotów na które nie masz wpływu bo to zależy czy masz szczęście i trafiłeś na dobrą lokalizację. Kilka procent tylko ma sklepy wysokoobrotowe i i tak nie wychodzą dobrze bo muszą zatrudniać więcej ludzi. Czyli nie zarabiają więcej niż te niskoobrotowe. Kwota 30 jest wyssana z palca tak naprawdę jest to kilkanaście tysięcy z których musisz opłacić pracowników podatki i zusy i zostaje ci mniej niż najnizsza krajowa. Nie dajcie się nabrać tylko najpierw zapoznajcie się co to jest dochód a przychod.

Nikoś
Pracownik
@kwiat

Kilka dni temu prezes zaproponował nowy system wynagrodzeń, jest w nim wpisana kwota 13000 dla sklepów z niskim i średnim obrotem. Sklep po otwarciu ma tzw pełny parasol ochronny przez 3 miesiące. W miesiącach 9 - 12 też masz ochronę, ale możesz ją bardzo łatwo stracić. Po 3 miesiącu, jeżeli zawalisz jeden z czynników premiowych to tracisz parasol. W praktyce oznacza to, że jesteś kilka tysięcy w plecy. O utratę parasola jest bardzo łatwo, trafisz na zakompleksionego regionalnego i po złości ci uwali kontrolę. Stracić możesz też na wizycie tzw tajemniczego klienta. Arkusz oceny tajemniczego klienta jest absurdalnie skomplikowany. W większości sklepów sprzedajesz najtańsze piwo i wódę a wymagania stawiają jakbyś pracował w salonie Rolexa lub Ferrari. Kwoty o których cały czas mówię są kwotami maksymalnymi do osiągnięcia, więc średnio trzeba kilka stówek odliczyć. Generalnie system jest nastawiony na wyzysk ajentów. Firma jedzie na wysokich marżach kosztem ajentów którzy są rozliczani z obrotu a nie marży. Dostaniesz sklep w pobliżu Biedronki i jesteś ugotowany. Nie polecam tego nikomu!

Zostaw merytoryczną opinię o Duży Ben Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duży Ben Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duży Ben Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 116.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duży Ben Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 101, z czego 3 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Duży Ben Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii