Opinie o Duży Ben Sp. z o.o. w Poznań

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Duży Ben Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Duży Ben Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Duży Ben Sp. z o.o. w Poznań

Central
Użytkownicy czekają na odpowiedź 51 dni.
Inne
 Pytanie

Nie jest różowo. Duza firma a działa jak kurnik. Wszystko na gębę. Wszędzie problem bo spychologia albo prezes nie potrafi podjąć decyzji. To straszne, jak w ciągu 2 lat można rozwalić firmę i zdemotywować pracowników i agentów. Wszyscy mają dosyć, nikomu się nie chce. Gdzie jest zarzad eurocash? Biznes ucieka.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jako że już luty się kończy to czy ktoś z was nie dostał PIT-u? I jak sobie z tym poradził? Niestety agent mnie wszędzie zablokował a dorwanie w sklepie łączy się z cudem xd

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Pytanie do osób, które podjęły decyzję o wpakowania nam POPu i paczkomatów do sklepu. Jak wam nie wstyd? Zwiększyliście nam limity paczek na sklepach, nie mamy czasu dla naszych klientów. Od tygodnia codziennie mamy awantury ze strony klientów inpostu, bo zajmujemy się NASZYMI klientami. Kiedy wydajemy paczki słyszymy od klientów, że obsługa szoruje po dnie, bo nie mamy czasu na doradztwo. Osoby przychodzące po paczkę zazwyczaj nie wiedzą od jakiego przewoźnika mają przesyłkę, marnujemy dużo czasu, żeby się z nimi użerać. Nie mamy czasu dokładać towaru, o 18 sklep wygląda jak pobojowisko!!! Wstyd! Staliśmy się punktem odbioru paczek, brakuje nam tylko przepisów siostry Anastazji przy kasie!!!

Lolek
Inne
@Pracownik

Czy każdy sklep ma obowiązek zajmować się odbiorem czy wysyłką paczek? W sensie, czy jest to jakoś narzucane przez centralę? Bo jeśli to decyzja indywidualna, to zakładam, że przekłada się też na wyższe zarobki (za dodatkową pracę)?

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Duży Ben Sp. z o.o.?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko DORADCA KLIENTA Duży Ben Starogard Gdański oferowane przez firmę Duży Ben Sp. z o.o.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK DOŁOWY NIEWYKWALIFIKOWANY
Ornontowice
Universal Energy Sp. z o.o.
(208 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Witam, szukam informacji na temat współpracy jako Koordynator Sieci Duży Ben. Szukałem ofert ale ta ostatnia ma 5 lat, czy dalej funkcjonuje to stanowisko? Widziałem sporo benefitów, w tym nawet kartę przedpłaconą, samochód, laptop służbowy. Jak na benefity w tamtych czasach to sporo. A wynagrodzenia? Obecnie napewno inaczej to wygląda. Ile wychodzi za miesiąc pracy na tym stanowisku? Wyślę CV mimo wszystko ale chciałbym wiedzieć na jakie zarobki się porywam.

anonim
Inne

Jak wyglądają tu te szkolenia produktowe? To jest taki wykład z prezentacją, czy szkolenia praktyczne np. z omawianiem produktów? Czy prowadzi to centrala firmy, czy manager z konkretnego sklepu? Opowiecie w detalach o tym? Pytam, bo jest teraz oferta pracy dla sprzedawcy w sklepie i jest info o tych szkoleniach. Dzięki z góry.

X
Pracownik
@anonim

Szkolenia centralne, łączysz się zdalnie, coś gadają, dostajesz małe próbki do wypicia. To w sumie fajna część pracy

agent
Pracownik

Jakby ktoś zastanawiał czy brać Bena jako Agent (usunięte przez administratora) . To od stycznia 2024 polecam - po 3 miesiącach pójdziesz z torbami jak się gwarant skończy. Obecnie trochę będzie do wzięcia bo ludzie rezygnują. Powodzenia

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

AGENT
Pracownik

BRAWO! DOKŁADNIE TAK TO WYGLĄDA. TEŻ PODZIĘKUJE OD LUTEGO. WYNAGRODZENIA TO ŻART. ZERO PODWYŻEK OD LAT DLA AGENTÓW JEDYNIE INFLACYJNE BY ZATRUDNIĆ KOGOŚ ZA NAJNIŻSZĄ. WYMAGANIA KOSMOS I ROSNĄ.

Życzliwy
Inne
 Pytanie

Duży Ben dąży do samozaorania. Sieć działająca od lat na rynku być może jest w tym momencie największą siecią sklepów alkoholowych w Polsce, ale po takim czasie posiadać niecałe 400 placówek to wstyd. Niewątpliwie na taką postać rzeczy ma wpływ zatrudniania w szeregach menadżerskich takich "fachowców" jak spadochroniarz z Carefour'a Michał F. czy "przefachowiec" ds. Ekspansji Mariusz G. (spadochroniarz z DC) Wybór nowych lokalizacji często przeczy zdrowemu rozsądkowi i logice. Po pierwsze większe znaczenie przy wyborze miejsca ma operacja a nie ekspansja? Proces postawiony na głowie! Co ciekawe niektóre lokalizacje opiniowane są przez agentów??? Sic! Wydawało się że sytuacja ulegnie zmianie po zwolnieniu Michała K. jednak G. zamiast uzdrowić system dalej koncentruje się na robieniu "prywaty" m.in. na Pomorzu. Tłumaczy to fakt awansu Macieja S. Chłop przed laty nie poradził sobie jako ekspander, ale został kierownikiem w tym dziale. Widać G. hołduje zasadzie mierny bierny ale wierny. Dopóki Zarzad EC będzie pozwalał na takie działania dopóty w tym unicie nie będzie dobrze się działo.

xxx
Pracownik
 Pytanie
@Życzliwy

pytanko mam jakie kary narzuca duzy ben za godzine nie otwarcia sklepu badz caly dzien ??????Czy ajent ma prawo obciążyć takimi kosztami pracownika????

Monia
Pracownik
@xxx

Oczywiście że może dlatego że sam dostaje za to ogromne kary za każdą rozpoczętą godzinę. Oczywiście może to zrobić jeśli pracownik ma to zawarte w umowie. Jeśli ma i podpisuje umowę to znaczy że zgadza się na warunki współpracy.

Pracodawca
Pracownik
@Monia

Nie masz prawa dawac Kare pracownikowi na umowie zlecenia . A na umowe o pracy żadnemu ajentowi nie stac żeby zatrudnić.

Monia
Pracownik
@Pracodawca

Jeżeli ma to zawarte w umowie to tak, jeśli podpisuje umowę to zgadza się na warunki. Wszystko zależy jak skonstruowana jest umowa. Wiele umow na zlecenie zawiera kary również te w dużych firmach. Sama kiedyś pracowałam na takiej umowie gdzie były kary ,nie jest to żadna nowość. Co innego jak ktoś potrąca nie wiadomo za co i nie ma tego w umowie to wtedy tak, nie ma takiego prawa.

anonim
Inne
@Monia

A czy przed podpisaniem umowy zostaje ona jeszcze omówiona? Bo czasem nie czyta się umów i potem wielkie zdziwienie, że zabierają kasę. Co konkretnie jest zapisane w tych zleceniówkach?

Edyta
Były pracownik
@anonim

Duży Ben zatrudnia tylko na umowę zlecenie bo ich nie stać na etat zatrudniać. Nie polecam tej pracy . Ja pracowałam 6 dni w tygodniu na umowę zlecenie po 7 / 8 godzin i dostawałam na rękę 2000 zł to kpiny , na dodatek umowa zlecenie miała być tylko 3 miesiące a potem etat ci się okazało że przy zatrudniani agent mnie okłamał i o żadnej umowie na etat nie było gadki . Nie polecam pracy w dużym Benie . Robisz wszystko + paczki za marne pieniądze . Jak się zapytasz to ci agent powie to co chce a prawda i tak wyjdzie w praniu .

XXX
Pracownik
 Pytanie
@Monia

Czyli kara za nie otwarcie sklepu za dzien wynosi 3300 a za godzine 250 zł?Czy to prawda ????

Monia
Pracownik
@anonim

To zależy bo każdy sklep to jest inny pracodawca i każdy ma swoje umowy. Oczywiście, że każdy pracownik zapoznaje się z tą umową czyta jeżeli ma pytania to konsultuje z pracodawcą a pracodawca udziela wszystkich informacji dotyczących umowy. Jeżeli pracownikowi coś w umowie nie pasuje nie musi jej podpisywać to oczywiste. Nikt w ciemno nie podpisuje raczej żadnych dokumentów .Zawsze należy się zapoznać ze wszystkim co się podpisuje.

Analityk
Pracownik
 Pytanie

Jeśli chcecie prowadzić sklep z którego nie będziecie w stanie wyjść o normalnej porze, jeśli chcecie żyć w ciągłym stresie i napięciu że czegoś nie zrobiliście albo o czymś zapomnieliście to dobrze trafiliście. Duży Ben kiedyś to był prawdziwy partner biznesowy, dziś jest jego wspomnieniem. Żabka się rozwija, Ben zwija. To co nas czeka (lub bardziej tych którzy mimo wszystko nie zrezygnują) to spadające obroty, cotygodniowe zmiany promocji i gazetek które oprócz dodatkowej roboty niczego nie zmienią i dziesiątki innych debilnych pomysłów pana MF prowincjonalnego menadżera któremu brakuje prawdziwych pomysłów na taką sieć jak Duży Ben. Dlaczego wspominam o Żabce? Ano dlatego, że kiedyś utwierdzano nas w przekonaniu, że nigdy nie będziemy działać jak Żabka, choćby w odniesieniu do planowania nowych lokalizacji. Co z tego pustego gadania zostało? Ponoć 400 sklepów choć mało kto wierzy że choćby połowa rentownych. Cały czas trwa nerwowe poszukiwanie naiwnych którzy przejmą sklepy po tych co zmądrzeli lub tych którzy w nadziei na lepsze jutro zechcą otworzyć swój biznes. Owszem otworzycie go, ale szybko zorientujecie się w jakie (usunięte przez administratora) wpadliście, kiedy karta oceny sklepu lub tajemniczy klient albo jakieś inne dziadostwo będzie wam regularnie odbierać pieniążki z wynagrodzenia, bo przecież centrala musi z czegoś żyć. Na razie czekamy na wynik negocjacji między panem dyrektorem a nową radą agentów lub czymś na ten kształt. Oczywista zasłona dymna mająca oddalić w czasie nieuchronne. Powodzenia.

anonim
Inne
@Analityk

Ja mam pytanie, jak się prowadzi taki sklep, to ma się dowolność zatrudniania ludzi? Czy to firma centrala decyduje o zatrudnieniu, a osoba, która prowadzi sklep, nie ma w tym samodzielności? I czy taki pracownik może dostać UoP, czy zlecenie i o tym tez kto decyduje? Centrala czy najemca?

analiza
Były pracownik
@anonim

Witam, ku przestrodze.., analityk ma rację, jednak pragnę przestrzec wszystkich którzy mają jakąkolwiek nadzieję na polubowne lub korzystne rozwianie sporu zawartego w opiniach poniżej. Nie ma jakiekolwiek opcji na porozumienie. Sieć uparcie kopiuje pomysły i rozwiązania panujące w popularnej sieci "Żabka", także wcześniej czy później i tak je wdrożą.., z Wami lub bez Was, jeżeli nie chcecie uczestniczyć w tej piramidzie finansowej, to przemyślcie jak najwcześniejsze odejście "bez długów" z tego konceptu. To co się teraz odbywa to gra na czas.., i łowienie kolejnych frajerów...Ten model biznesowy zawsze będzie miał zwolenników (ze względu na proporcjonalnie niski wkład) ale czas i finalne rozliczenie będzie miał swoje żniwo...(szczególnie w Skarbówce..)

Kaja
Pracownik
@anonim

O wszystkim decyduje agent. Ile i na jakie umowy zatrudnia. Centrala w to nie ingeruję. Bo pracownicy są zatrudnieni przez agenta a nie firmę Duży Ben.

Mariolka
Pracownik
 Pytanie

A ja nie zrozumiem nigdy tego fenomenu! Jak można od tyłu lat nie potrafić normalnie wprowadzić promocji! Pytam jak? Przychodzicie zabieracie pieniądze za brak dwoch złych cenowek podczas gdy drukujemy ceny skanujemy kolektorem ceny i 150 kest złych. Nie potrafię tego pojąć takiej rzeczy nie potraficie zrobić. Po co milion zakładek niech będzie jedna drukuj i leci a nie miliony półek, gazetek, i szukać tego wszędzie zamiast wszystko w jednym łącznie z multipakqmi. Wymiana promocji kosztuje nas dodatkowych pracowników w tym dniu a wy chcecie wprowadzić 2 razy miesiącu? 2 razy w miesiącu (usunięte przez administratora)i skanowanie całego sklepu kolektorem? Niedosc że Noe daliście kasy na pracowników to jeszcze dokładacie roboty? To jest absurd! Jak można przez tyle lat nie zrobić dobrze jednej rzeczy! Ile jeszcze będziecie się tego uczyć. Cały dzień jest poprawek ,zmian, drukowania a najbardziej rozwalają nas maile w ciągu dnia - to było jednak źle wydrukujcie, tamto było źle jeszcze raz wydrukujcie, nie ma nic gorszego niż te poprawki przez kolejny tydzień! Nauczcie się wkoncu bo wymagacie od nas zabieracie kasę a sami się ogarnijcie albo zmieńcie osobę która się tym zajmuje!

Benka
Pracownik

Czytam wszystkie komentarze i muszę przyznać z żalem że to prawda...sklepy zmienione w paczkomaty za które pracownicy dostają naprawdę śmieszne pieniądze a roboty przy tym od cholery. Kiedyś naprawdę miła mała firma a teraz zrobiło się typowe korpogowno. Liczą się tylko % słupki i wykresy...człowiek jest na samym końcu!!!! Ciągle zamieszanie z promocjami ciągle przekładanie towarów z półki na półkę brak komunikacji z centralą. Dział audytu którzy już od dawna nie są ludźmi tylko psami które muszą węszyć tak długo aż w końcu coś znajdą żeby wpisać w tabelkę. Ciągły monitoring pracowników szukanie na nich haków... żałosne!!! KO płaczą jak im ciężko w pracy niech staną na 13 czy 15 godz na kasach w międzyczasie dostawy klienci kurierzy...a oni ci robią siedzą w biurach piją kawki i robią na szybko KoSa bo musi być zrobiony. Zero rozmów z pracownikami czy ajentami żeby pomóc. Nie ma pieniędzy na podwyżki dla ludzi a wymagania ciągle rosną i rosną!!!!! Żałosne co zrobili z firmą. Oczy centrala otworzy jak ludzie odejdą ale będzie za późno. Pracownicy od samego rana do 23 w pracy bez przerwy, chorzy stoją bo nie ma pieniędzy na zastępstwa ale Pana Flork...to nie interesuje jego interesuje jak uwalić ajentów i pracowników żeby on miał kasę. Odejście Pana Kuli i Kowalskiego zrobiło bardzo dużo złego... Może to już najwyższa pora oddać temat dla programu Uwaga za to jak są gnojeni ludzie

GłowaNaTacy
Były pracownik

Niestety i ja muszę się wypowiedzieć negatywnie o sieci Duży Ben. Mój agent był świetny, naprawdę, elastyczny grafik, zmiany pomiędzy pracownikami, pensje na czas. Byłem najlepszym sprzedawcą, zawsze moje zmiany kończyły się +1000 do obrotu więcej niż moi współpracownicy, bo kochałem tą markę, kochałem ludzi dla których pracowałem, miałem poczucie misji doradzania dobrego alkoholu. Zwolniono mnie, bo tajemniczy klient wyszedł poniżej 90%, uznano, że nie zbadałem potrzeb klienta, gdzie zrobiłem to, straciłem 500 złotych w ramach kary, gdzie pracowałem z bólem przez który nie mogłem siedzieć, bo tak kochałem tą pracę. Teraz to rozumiem dlaczego, agentów potraktowano gorzej jak (usunięte przez administratora), więc siłą rzeczy to musiało się odbić na nas, doradcach. Od zwolnienia nie zajrzałem tam, promocje (usunięte przez administratora) warte, a od paczek, którymi na nas się za przeproszeniem (usunięte przez administratora) i szcza mam paczkomat.

Klaudia
Pracownik
 Pytanie
@GłowaNaTacy

Dziwne to co piszesz raczej to nieprawda. Za 90% wyniku nie traci się 500 ana pewno nikt nikogo za to nie zwalnia! Chyba że takiego miałeś szefa który zwalnia za wynik TK to ma wogole pracowników? Coś chyba mijasz się z prawdą

Szymon
Pracownik
 Pytanie

Gdzie są te piękne czasy, które gościły 1-2 lata temu ?Człowiek był emocjonalnie związany z Logiem Duży Ben. Ta marka popychała do przodu.Dawała wiarę. Nakręcała jak kapsel do pracy. Ludzie czuli smak mięty, atmosfery, swobody i przyjaźni. W tej chwili zrobiło się ponuro i ciemno. Patrząc na sklep z zewnątrz, podziwiamy widoki szafy inpostowej, która przysłania Regał Promo i całe bogactwo Alkoholi. O co tu chodzi ?To jakiś marazm w tej chwili. Dawid Kula - Mega Dobry Człowieku, czy sumienie Cie nie rusza jak się temu przyglądasz co się tutaj dzieje ?Liczymy na Ciebie ...

1
JeszczeAgent
Pracownik
@Szymon

Dokładnie, potwierdzam. Robią z nas Agentów dziadów, teraz nie chce się przyjeżdżać do Bena bo żygać się chce na samą myśl jak nas dymają i z nas głupków robią.

Pracownik
Pracownik

A miało być tak pięknie. Jak czytamy na jednym z portali internetowych "Dotychczas zapewniano agentom wynagrodzenie „gwarantowane”, które było niezależne od obrotu sklepu, premię jakościową – zależną od kontroli wewnętrznych sieci, a także tzw. „procent od obrotu”" od nowego roku niestety nie będzie żadnego wynagrodzenia gwarantowanego. Sklepy które nie podpiszą nowych aneksów zostaną zamknięte, a pracownicy zostaną zwolnieni bo agentów nie będzie stać na opłaty i wypłaty dla pracowników

Daniel
Pracownik
@Pracownik

Od nowego roku sporo sklepów duży Ben będzie zamknietych, gdyż nowe warunki nie są do zaakceptowania przez Agentów. Taka jest rzeczywistość niestety.

anonim
Inne
@Daniel

A czy te zmiany też będą wpływać na zatrudnionych pracowników? Szczególnie na ich pensje? Dużo osób pisze o słabej atmosferze, ale kto tak na prawdę ją wprowadza? Praca w sklepie jest bardzo stresująca?

ola
Pracownik
@anonim

w sklepie w którym pracuję atmosfera jest super, nasz agent gra w otwarte karty i od razu nam powiedział, że jeżeli wejdzie ta forma płacy to nie będzie go stać na utrzymanie pracowników, bo sklep zazwyczaj ma obroty na poziomie 60k miesięcznie, więc on dostanie marne grosze a nie pensję z której będzie mógł kogoś opłacić. jeśli warunki się nie zmienią to cienko to widzę, cała odpowiedzialność za niskie obroty zrzucana jest na agentów i 'nieumiejętność prowadzenia sklepów', a klienci sami przyznają, że Beny to coraz częściej punkty pocztowe z produktami o zawyżonej cenie, więc po alkohol idą do Biedronki :)

Dramat
Pracownik

Dziwi mnie fakt, że Pan F. nie dostrzega faktu, że ludzie od niego uciekają. Z samym pajacem z kategorii tej firmy nie poprowadzisz. Nie tylko agenci mają dość jak widać. Napluł nam w twarz, współpracowników też nie szanuje. Prawdziwy menago

mariolkanoeicka@gmail.com pl
Pracownik

Jak to jest możliwe ze przychodząc do sklepu z gotówka 200 zł o godzinie 16 zostaje masakrycznie potraktowana chcąc kupić produkt alkoholowy sprzedawca odmawia mi zakupu bo nie ma wydać reszty . Sklep Poznan ul. Dąbrowskiego . Czy o tej godzinie sklep nie jest przygotowany do obsługi . Nigdy już nie wejdę do tego sklepu i nikomu nie będę polecała tego sklepu

4
Ag
Pracownik
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

Droga Pani, pomijając może nieodpowiednie zachowanie sprzedawcy, to jest tylko i wyłącznie Pani obowiązek, by mieć wyliczone pieniądze na zakup produktu, a nie kasjera, by mieć Pani wydać. Proszę to sobie zapamiętać do końca swoich dni :) Pomijam, że często takie osoby są same na zmianie i nie urodzą nagle Pani tych drobnych, zwłaszcza, jak poprzedni klienci być może w większości płacili kartą.

1
Gość
Pracownik
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

Żal mi Ciebie kobieto, jak byś znała trochę prawo to byś wiedziała że sprzedawca nie ma obowiązku mieć drobne w kasie, takich klientow jak Ty oby jak najmniej życzę wsxystkim...

Antek
Inne
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

Musisz wiedzieć że to my jako kupujący mamy obowiązek mieć przygotowaną gotówkę. Nie sprzedawca

gość
Kandydat
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

Sklep nie ma obowiązku mieć drobnych. Według prawa to kupujący jest zobowiązany mieć drobne.

Mario
Pracownik
@Ag

To nie prawda a wręcz kłamstwo sklep powinien mieć wystarczająca ilość gotówki do obsługi klienta

Fagatka
Inne
@Mario

Nie... Sklep nie jest bankomatem, to klient ma mieć odliczoną gotówkę przeczytaj sobie odpowiedni artykuł w kodeksie cywilnym, chociaż patrząc na twój temperament to nie będzie miało najmniejszego sensu... Tracę wiarę w ludzkość czytając komentarze takich ludzi jak ty...

Kolumb
Pracownik
 Pytanie
@Fagatka

I nie musi oddawać tych odcinków dokumentu niefiskalnego, na których widnieje kod kreskowy? ;)

Slaw
Inne
@Gość

Żałosne podejście, Nie masz wydać to idę gdzie indziej. Proste. Łaski mi robisz tylko mnie wkurzysz i każdemu odradzę pójścia tam. Sama sobie robisz reklamę. Widziałem już takich cwaniaczków i teraz na kasie w biedrze siedzą.

Haha
Pracownik
 Pytanie
@Slaw

Będziesz stał pod sklepem i odradzał każdemu? :D To idź gdzie indziej, matko święta.. Ręce opadają, że takie proste rzeczy trzeba tłumaczyć ludziom.

1
Angelika
Inne
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

Proszę się trochę doedukować. To klient w takiej sytuacji ma obowiązek zapłaty odliczoną kwotą. Nie sprzedawca ma latac rozmieniać bo paniusi się nie chce. To proszę nie wchodzić jednej durnej baby mniej ????

Karola
Inne
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

Ja Jako osoba kupująca dany produkt w danej cenie powinnam mieć odliczona dana kwotę a nie jeszcze być i żądać. Kasjer nic na to nie poradzi niestety nie ma rozmieniarki a dużo sklepów nie tylko tego typu nie dostaje drobnych z banku to co sobie uzbiera to ich ale gdy każdy przychodzi z 200 zł banknotem to ciężko jest możliwość zapłaty kartą niech w końcu ludzie się oduczyć wypłacać ta brudna gotówkę tylko zaczną płacić karta bez prowizji

Tom
Inne
 Pytanie
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

Może warto zastanowić się nad tym że sklep to nie bank. Ma ograniczoną ilość gotówki? Jak długo każdemu roszczeniowemu klientowi ma wydawać z banknotu 200 zł? Zgodnie z ustawą to KLIENT ma zapłacić określoną kwotę. Więc jak chce się kupić browara za 2 zł to się przychodzi z gotówką 2 zł lub płaci kartą. Proste.

Tom
Pracownik
@Mario

Gorąco polecam zapoznać się z ustawą.

Potencjalny klient
Inne
@Gość

Zgadzam się całkowicie. Nie wszedłbym drugi raz do sklepu gdyby kasjer/ka nie miała wydać z jakiegokolwiek banknotu. A reakcja (sprzedawców/ajentów) mówi sama za siebie - takie podejście mają do klienta. Dzięki za opinię - nigdy zakupów w DB !

1
Janek
Pracownik
 Pytanie
@Potencjalny klient

Ależ Ty naprawdę łaski nie robisz że nie wejdziesz do sklepu. Nikt nie chce roszczeniowych klientów nie znających praw. Im mniej takich tym lepiej. Na logikę pomyślcie trochę , jakby każdy klient wszedł i płacił 100 zł to myślicie że mamy 10000 w kasie żeby z tej stówy kazdemu wydać?? Zapytaj każdego innego kto pracuje w jakimkolwiek sklepie to powie ci to samo. Poza tym też nie lepiej klienci postępują bo bezczelnie przychodzą rozmienić kupując piwo za 2 zł płacą stówa i jeszcze jawnie mówi że chciał sobie rozmienić.

Aga
Pracownik
@Mario

Poczytaj przepisy

_asia_
Inne
 Pytanie
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

A nie pomyślała Pani, że była zamiana pracowników i zmieniali się kasetami, żeby rozliczyć swoją zmianę ? Też odmawiam sprzedaży, jeżeli jestem dopiero co po zamianie bo po prostu NIE MA na tyle pieniędzy, żeby wydać z 200 zł ...

domkaa03
Inne
 Pytanie
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

A czy Pani wie, że to klient powinien posiadać odliczoną sumę pieniędzy na produkt? Sprzedawca nie ma obowiązku wydać Pani reszty jeśli faktycznie nie ma z czego.

Ewcia
Pracownik
@domkaa03

Też tak myślałam,ale niestety to leży w obowiązku sprzedawcy aby mieć wydać resztę

Olga
Pracownik
@Ewcia

No to dobrze wcześniej myslalals, nie leży to w żadnym obowiązku Sprzedawcy.

Gzyms 46
Inne
 Pytanie
@domkaa03

Głupie zarządxenie ,to do czego jest sprzedawca?

:D
Inne
 Pytanie
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

przecież to klient ma mieć przygotowaną wyliczoną gotówkę więc żeby od razu się skarżyć na kogoś samemu nie wywiązując się??:D

Kamila
Inne
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

Sklep nie ma obowiązku wydawać reszty, to klient powinien mieć odliczoną kwotę. Także jeśli „paniusia” poczuła się urażona to niestety ale to nie sklep tu zawinił tylko pani nie przygotowanie do zakupów ????????‍♀️

SprowadzamNaZiemie
Inne
@mariolkanoeicka@gmail.com pl

Czytając Twoją opinię strzelam tak wielkiego facepalma że aż boli mnie czoło, z tego co wiem w tych sklepach mają w kasie plus minus 300 zł i z własnych "wywiadów środowiskowych" znam tą sytuację, niekiedy bywa że przyjdzie parę klientów jeden da 200 później przyjdzie czterech co rzucą 100 i nagle temu biednemu kasjerowi rotująca gotówka zaczyna mieć coraz to mniejsze możliwości rozmiany bądź wydania reszty z większego nominału, ci ludzie nie mają bankomatów na zapleczu dla klientów takich jak ty i na pewno nie są zadowoleni ze straconego klienta bo przecież to dzięki nam te sklepy "żyją" więc uważam że twoja opinia jest z całym szacunkiem bezmyślna .. sam pracowałem w sklepie i niestety praca z ludźmi jest tak nie wdzięczna i pozbawiona empatii zza drugiej strony lady ze współczuje każdemu takich klientów jak ty :D

Arthur
Inne
@SprowadzamNaZiemie

Sklep musi mieć drobne na wydawanie jak niema. Niech jedzie do banku rozmienić handluje to ma wydac nie można tolerować ze płacenie banknotem jest dyskryminowane na złosc takim sklepom i bankom płaćmy gotówką kiedyś nie było z tym problemu tylko teraz się tym sklepowym nie podoba najchętniej. Duży Ben chciałby aby ktoś kupił za całe 200 złoty

Coś tam
Pracownik

Nie do konca prawda. Owszem intetes sklepów by sprzedać, ale jak wyżej było napisane, sklep na dzien dobry ma okolo 300zl w gotówce. I jak przyjdzie jeden, drugi klient z 100 czy z 200zl a placi za jednq puszke piwa, to w którymś momencie ta kasa znika. Jeden pracownik na sklepie, bedzie latać po innych punktach rozmieniac. Tylko ze z regoly te punkty rowniez nie maja od raz by komus rozmienic. Poza tym, jest taki cudowny zapis artykul 535 który jasno mówi że klient powinien miec odliczona lub tez w miare odliczona gotowke, a sprzedawca nie ma obowiazku wydac reszty, jesli po prostu jej nie ma. Jak wszyscy wiemy, każda ze stron idzie zawsze jakoś na rękę i sie dogada... O ile się nie trafi na (usunięte przez administratora) który myśli że klient nasz pan. A ci co przychodzą kupić paczke gum czy uwaga lufke za 49gr i kładą 200zl to jest poprostu czyste świństwo.

Poznań
Pracownik

Sytuacja w samej Centrali też nie jest do pozazdroszczenia. Nam co prawda nikt nie ucina pensji, ale atmosfera i warunki płacy są tragiczne. Od kiedy pojawił się nowy Dyrektor Generali to wszystko zaczęło się walić. Pan Kula świetnie prowadził Bena, był to człowiek z dużą empatią i zrozumieniem. Wiedział, że biznes to ludzie, bez ludzi biznesu nie ma. Tutaj jest odwrotność myślenia. A właściwie to tutaj myślenia racjonalnego jest brak. Szkoda tylko, że niektórzy latają jak pieski koło człowieka, który niszczy ten biznes. Szkoda tylko, że Zarząd EC przygląda się temu. @Pracodawca jest tragiczny. Panuje chaos, dezorganizacja i totalny brak racjonalnego myślenia. Agentów traktuje się jak piesków. Bez Agentów ten biznes nie przetrwa, mówi się, że sklepy będą prowadzone przez DB, to totalna bzdura i sprawa mało realna. Nie na taką skalę sklepów, nie z tym zapleczem. Obecnie poszukuje się ponad 52 Agentów w Polsce, rekrutacje stoją w miejscu. Po wprowadzeniu nowego modelu finansowania tych rekrutacji będzie 200. Jakość obsługi sklepów będzie tragiczna. Żal na to wszystko patrzeć. Żal patrzeć jak grupa niekompetentnych ludzi rozbraja tą Spółkę.

Ja
Pracownik
@Poznań

No i spotkania, spotkania, spotkania na spotkaniach, z których absolutnie nic nie wynika. 30 osób siedzi przed dwie godziny, połowa milczy lub je bułkę za ekranem, rytualne op…lanie, bo zawsze znajdzie się ofiara, a decyzji brak. I po to te spotkania, bo łatwiej gadać niż decydować. Na przykład o siłowni, że wystarczy się napiąć i sztanga podniesiona. Ale nie drogi panie, jest nas za mało, za mało nam płacą i za dużo robisz zamieszania. A afekty myślenia mięśniami widać po zamieszczonych opiniach.

uzależnienie
Były pracownik

Dzień dobry, DB doskonałe miejsce dla studentów socjologii lub psychologii do ukończenia pracy mgr., a nawet doktoratu..., nikt tu nie podnosi tego tematu, uzależnień, ciągłego "użerania się" z osobami będącymi na marginesie życia..., jest to praca nad wyraz obciążająca i niebezpieczna. To co zostaje w głowie po kilku latach pracy jest raczej nieodwracalne, zostaje tylko kozetka u psychoterapeuty.., na którą nas raczej nie stać.. . Te wszystkie szkolenia z alkoholami, niby "obowiązkowe" z próbkami ;powodują ten sam efekt (niby to niewiele, niby dla celów sprzedażowych..., ale tymi flaszeczkami upajano pańszczyźnianego chłopa...), refleksję zostawiam Państwu. To nie jest lekka branża, a jednakowoż bardzo odpowiedzialna...

Nikt
Pracownik

Życzymy Dyrekcji naprawdę wesołych, spokojnych świąt. Oby nigdy Państwo i Państwa rodziny nie musiały przeżywać w Wigilię tego co my i nasze rodziny teraz. Nie, nie jesteśmy tylko rubryką w budżecie "koszt", jesteśmy ludżmi, mamy emocje, uczucia. rodziny, dzieci. honor i godność. Wierzyliśmy , ze jesteśmy częścią czegoś wyjątkowego, czemu poświęcalismy czas, energię... Pracowaliśmy całymi rodzinami ufając, że wspoltworzymy coś czego jeszcze nie bylo na polskim rynku...Zostaliśmy sprowadzeni na ziemię. życzymy smacznych pieniędzy, oby opłatek nie spływal łzami a karp nie stanął ością w gardle. Ma się jedną twarz i jedno nazwisko, tylko jedno i łatwo je sprzedać ale cena nigdy nie jest adekwatna...to się zawsze rozumie zbyt późno. Psy szczekają, karawana jedzie dalej zostawiając krwawe ślady na śniegu..."Duży Ben na te święta stos prezentów ma..."

Zostaw merytoryczną opinię o Duży Ben Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duży Ben Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duży Ben Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duży Ben Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 95, z czego 3 to opinie pozytywne, 83 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Duży Ben Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii