brak logo

ALDI

Chorzów

Opinie o ALDI

Ania 2016-11-25 10:42:23
Szef to ks bl czy vl?
mala 2016-11-25 11:47:13
Masz racje. Tym bardziej ze jakbym sie tu nie nazwala,boraz tak raz tak,to jednak moja wypowiedz tu chwalisz.Znam przypadek z dolnoslaskiego gdzie ks z IQ 0 eliminuje kazdy zagrazajacy jej przypadek,a zagrazaja jej wszyscy ze wzgledu na wspomniane juz IQ. Metody ma proste jak na prostaczke przystalo, zamkniete drzwi z bl-em, ploty,podpier....,klamstwa,zwalanie na pracownikow wszelkiego zlego ale za to przypisywanie zaslug sobie co az w oczy razi. Nie ma slow na kobiete:( grunt ze chciala pozbyc sie zastepcy i ugadana z bl-em,aczkolwiek niby to przypadkiem,prawie osiagnela co chciala. Niestety dla nich wyprzedzil ich,co ze wzgledu na poziom inteligencji ks i jej szefa trudne nie bylo:) I co?:) Aldi stratny prawie 10 tys:) ciekawe kto za to po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dostal:) A dla tego zastepcy : BRAWO TY:)
3
Koko 2016-11-25 13:13:21
1000 % racji
4
znalezione-wyczytane 2016-11-25 14:32:03
Jak wynika z najnowszego raportu płacowego 2016 „Trendy na rynku pracy w 2016 r.” przygotowanego przez Hays Poland w sektorze Retail (sieci detaliczne) obserwowany jest stabilny wzrost sprzedaży i rozwój zespołów sprzedażowych, marketingowych oraz e-commerce, opartych na stanowiskach o wąskiej specjalizacji.
Przykładowe zarobki na stanowiskach menedżerskich w branży retail:

Dyrektor Sprzedaży/Operacyjny od 20 do 35 tys. zł, średnio 25 tys.

Kierownik ds. Sprzedaży Detalicznej od 15 do 22 tys. zł, średni o18 tys.

Regionalny Kierownik Sprzedaży od 8 do 16 tys. zł, średnio 12 tys. zł

Dyrektor Marketu (hipermarkety) od 9 do 20 tys. zł, średnio 15 tys.

Kierownik Sklepu (branża odzieżowa) od 3,5 do 8 tys. zł; średnio 5 tys.

Zastępca Kierownika Sklepu od 2,8 do 4,5 tys. zł, średnio 3,5 tys.

Sprzedawca (branża odzieżowa) od 1,8 do 3 tys. zł, średnio 2,2 tys.

Kierownik Visual Merchandisingu od 8 do 14 tys. zł, średnio 12 tys.

Kierownik Marketingu i PR od 10 do 16 tys. zł; średnio 12 tys.

Kierownik Marketingu Internetowego od 10 do 20 tys. zł, średnio 14 tys.

Kierownik Marki/Produktu od 14 do 25 tys. zł, średnio 18 tys.

Dyrektor Kolekcji/Zakupów (branża odzieżowa) od 15 do 25 tys. zł, średnio 20 tys.

Kupiec (branża odzieżowa) od 5 do 10 tys. zł, średnio 7 tys.

Kierownik ds. Planowana Asortymentu od 13 do 20 tys. zł, średnio 17 tys.

Alokator/Specjalista ds. Planowania Asortymentu od 4 do 7 tys. zł, średnio 5,5 tys.
2
Kasia 2016-11-25 14:58:00

Zastępca Kierownika Sklepu od 2,8 do 4,5 tys. zł, średnio 3,5 tys


To chyba zarabiam mniej od średniej o 700 zł na tym stanowisku.



Bl od 8 do 16 ? Spoczi....
1
Kasi@ 2016-11-25 15:44:40
Pierdoly piszecie prawie każdy ma inaczej . Podstawą + ryczałt. Z tym że co roku jest podwyżka zależna od bl_a jeden może mieć 4 tys brutto a inny 4.700 tys brutto.
2
Ludumila 2016-11-25 17:38:35
Taka mała bardzo nie miła też stosująca mobbing.... masz ci los ostatnio widziałem ją na fotce z otwarcia . Wystarczy wpisać aldi w google i grafika. Nawet na zdjęciu widać że coś nie halo
opole 2016-11-25 18:01:10
Jesli otwarcie marketu w Olesnicy to tak,o ta chodzi. Juz nawet o stosowaniu mobingu wobec pracownikow nie wspomne,bo to kazdy pracownik ktory z ta pania mial kontakt wie. Dziwi mnie ze nikt z "gory"nie widzial i nie reagowal na jej bezczelny stosunek do klientow. Slowem zwykly,nie okrzesany i nie wychowany wiesniak. A jak ktos zna rejon dolnoslaski to na fotkach z otwarcia Olesnicy takich wiesniakow jest wiecej:)
Przodowy 2016-11-25 19:15:26
Nie znam może i lepiej chodź u nas wcale nie lepiej. Ostatnio pracownik się zwolnił a bl na wypowiedzenie rzekł wymownie " Na reszcie panie ..." też mi podejście....
3
opole 2016-11-25 19:40:14
Czyli tak jak juz ktos wczesniej napisal,im wiekszy prostak i im mniej inteligentny tym lepiej. Ostatnio kolezanka-klientka dyskutowala z regionalnym w Brzegu. Miala wydrukowane zdjecie paragonu i na tej podstawie chciala dokonac zwrotu a on dyskutowal z nia ze to jednak nie paragon i zwrotu jej nie zrobia ale za to moga na tej podstawie doknac reklamacji. Poprosila o to aby na pismie,podajac podstawe prawna odmowil jej zwrotu. Skapitulowal:) Fajnie,ze przypadek sprawil,ze poszla z tym kiedy akurat regionalny byl na kontroli:)Takze jak idiotow traktuja nie tylko pracownikow ale i klientow:(
3
Froschimhals 2016-11-28 11:20:15
Regionalny miał całkowitą rację. Zwrot jest możliwy wyłącznie na podstawie oryginału paragonu, który zostaje w sklepie i trafia do centrali. To firma dobrowolnie przyjmuje towar z powrotem, pod warunkiem, że nie wykazuje śladów użytkowania, ale za to firma też ustala tu reguły gry.
A do reklamacji wystarczy dowód zakupu, również odcinek z karty albo wydruk z konta, który umożliwi wydrukowanie kopii paragonu.
frania 2016-11-28 12:08:32
Nie firma ustala reguly gry kochany. Istnieje jeszcze cos takiego jak prawo konsumenta,a tu juz firma zdaje sie mysli ze jest poza prawem. Gdzie jest napisane prosze mi wyjasnic ze paragon musi byc w oryginale. Z tylu jestescie za innymi firmami,ktore wychodza klientowi naprzeciw. Mozna by ujac w skrocie ,ze odmowa zwrotu to forma naciagania klienta. Ktos tu wczesniej pisal ze pracownicy to idioci bo po niemiecku nie mowia,wiec co o firmie mozna pomyslec? Ze klientow jak Rumunow traktuje? Firma dziad to i pracownik dziad. A ty jak tam siedzisz za biureczkiem w centrali to podzwon po innych marketach i dowiedz sie na czym polega traktowanie klienta po krolewsku jesli chodzi o zwroty.
frania 2016-11-28 12:21:34
I ulatwie ci,dzwon do Kauflanda:) A w Aldim rzeczywiscie towar nie moze nosic sladow uzytkowania,bo wy to zwyczajnie sprzedajecie nastepnym klientom. Szanowni klienci,prosze zagladac co kupujecie,czy czasem nie jest to uzywany towar.
An ka 2016-11-28 21:56:01
To co twoim zdaniem mamy zrobić z zwrotami .
frania 2016-11-28 23:02:39
Powiem ci co robi Kaufland. Do smieci. Albo nie robic zwrotow wcale i nie oszukiwac klienta,po co go zwabiac zeby go potem rozczarowac? Ale w sumie co tu porownywac market do kiosku ruchu:)
An ka 2016-11-29 07:57:28
Nie zgadzam się z tobą raz zwracalam w kauflandzie i na drugi dzień był ten towar na półce a poznałam po tym bo brałam ostatnią sztuke.
1
Froschimhals 2016-11-29 09:41:18
Tu masz prawo konsumenta, idiotko. Żaden handlowiec w Polsce nie jest zobowiązany do przyjmowania z powrotem towaru, bo się klientowi nie podoba. To, co robi ALDI i inne niemieckie sieci, to wyłącznie dobra wola firmy. I to zawsze firma ustala reguły. W ALDI zwracasz w ciągu 30 dni, w Lidlu - 7 dni. Niech klient oceni, gdzie jest traktowany bardziej po królewsku.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/zwrot-towaru/

Zwrot towaruJeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać.

Sytuacja wygląda inaczej, jeżeli towar ma wadę – wtedy zwrot towaru może być dokonany pod pewnymi warunkami w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi. Ponadto sprzedawca może (ale nie musi) przewidzieć w regulaminie sklepu stacjonarnego ewentualność zwrotu towaru przez kupującego w określonym terminie (np. 30 dni) i pod określonymi warunkami (np. tylko z paragonem zakupu i oryginalnymi metkami, w stanie nienaruszonym). Taka praktyka wynika najczęściej z polityki konkretnego przedsiębiorcy, a nie z przepisów prawa.

Wyjątek stanowi sytuacja, w której towar został kupiony poza lokalem przedsiębiorstwa (np. podczas pokazu organizowanego w hotelu) lub na odległość (np. w sklepie internetowym). Konsument ma wtedy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
1
Do BL i innych ważniaków 2016-11-29 10:58:49
I znowu to samo . Każdy bl każdy sklep inaczej. 99% towaru wraca na półki po zwrocie a tak nie powinno być. Klienci robią nas jak chcą np. Kupują użyje pary razy i zwrot albo reklamacja. I tka np kupuje kamerę czy aparat bierze karte i oddaje jako uszkodzone a karta w domu zostaje. Ale to nic. Ostatnio działa firma park partner. Stawiasz auto na parkingu po godzinie jeśli nie jesteś klientem zakłada ci blokadę i zdejmie jak zapłacisz 150 zł na miejscu i policja nic ci nie da. Płacisz a później piszesz skargę do centrali a oni Ci dają bon o wartości 100 złotych! Tyle to 80% pracowników nawet nie dostaje. Święta święta, kierownicy na zebranie jadą nażreć się za wszystkie czasy a tobie centrala da 30 zl więcej w bonach . Śmiech na sali. Ciężko pracownikowi dać Hugo i czekoladę. A może magazyn nie ma czasu tego zrobić? To wyślijcie w dfu taki telegram : " proszę odpisać dla każdego pracownika art. Nr.... ilość zgłosić bl-owi" ciężko? Ile na tym aldi straci ? W jakiej cenie kupujecie Hugo? 0.50 € ?
Jak będziecie dzwonić w sprawie tych zwrotów do Lidla i kaufa to zapytaj się jaki jest socjal to szczęka ci opadnie
5
frania 2016-11-29 14:44:43
Ty niby taki madry jestes ale ja ciebie KRETYNIE jednak nie obrazalam. Przynajmniej widac po tobie jacy kulturalni ludzie pracuja w Aldim i szarym pracownikiem to ty nie jestes:) BRAWO WLADZE ALDI:)
1
frania 2016-11-29 14:52:42
I jeszcze jedno:) Kaufland na zwrot czeka 3 lata robaczku i to bez obowiazku okazania sie paragonem. Wiec nie oszukujcie sie,malency jestescie i daleko wam do tego standardu,poziomem kultury natomiast to sprzataczce tam nie dosiegasz do piet:)
2
spragniony nowosci 2016-11-29 20:36:54
"bony żywnościowe"? no moze i są jakies takie, szkoda, że tylko na art. spożywcze. Nawet papieru toaletowego nie możesz kupić , zeby się spokojnie po nich zes....ć i podetrzeć, taki komfort tylko gdy dopłacisz . Tylko art. żywnościowe, może niech dotyczy to jeszcze tylko i wyłącznie spożywki marki" aldi", bo pracownik nie może lubić np. ketchupu z firmy pudliszki? Ma lubić ketchup DELIKATO i żaden inny:) Pracownik bon dostał, badziewie sprzedane i po sprawie :))
3
krzysiek z vst0 2016-11-29 20:51:14
skoro można zwrócić towar do 30 dni z paragonem, bo firma jest taka wspaniałomyślna, to z jakiego powodu przyjmujący zwrot robi wywiad środowiskowy "po co, na co i dlaczego"? z wielką łaską..
1
Rahimowicz 2016-11-29 21:31:03
Każdy artykuł także ten spożywczy naszej marki tj np milsani można oddać bez okazywania paragonu. Można zjesc pół czekolady i przynieść na sklep twierdząc że nie dobra i wgl. Personel ma obowiązek zaproponować inny smak ewentualnie zwrot kasy. Patrz podręcznik prowadzenia sklepu i formularz zwrotu bez paragonu. Można potwierdzić do zwrotu czy reklamacji paragonem albo potwierdzeniem z banku . Można też według prawa mieć ŚWIADKA ŻE ROBILIŚMY ZAKUPY W TYM SKLEPIE I TO WYSTARCZY chodzi o produkty obce nie z Aldi.
BONY ZOSTSLY WPROWADZONE DLA PRACOWNIKÓW ŻEBY PROMOWAĆ NASZE PRODUKTY I KIEDULYS TYLKO NASZE ART MOŻNA BYŁO KUPIĆ PIZNIEJ TO ZMIENIONO.
Iza Bytom Szombierki 2016-11-29 21:34:49
A mi się tu podoba fajnie jest i kasa nie taka zła. Pozdrawiam
4
tomasz 2016-11-29 21:59:35
Kazda marke wlasna mozna w kazdej sieci oddac bez paragonu bo logicznym jest ze milsani kupiles w Aldim,K-classic w Kauflandzie a nie w osiedlowym warzywniaku. Raczej chodzi tu o zwrot nie firmowego towaru i o to w jaki nie mily sposob obsluga tego zwrotu dokonuje. A akurat w Aldim niestety jest tak jak krzysztof vst0 napisal. Jesli zwrot to juz wrogosc, nieuprzejmosc i wywiad co po co i dlaczego. Chyba nie wszystkich w takim razie szkoli sie z tych waszych podrecznikow albo podrecznik to jedno a rozkaz drugie. Moze by tak jakis tajemniczy klient?:)
zuzia 2016-11-29 22:23:04
to się fajnie składa bo 3 tygodnie temu kupiłam w aldi spodnie które kupić można tylko tam. Nie mam paragonu bo pies mi zjadł. Jeśli mi odmówią zwrotu to poproszę o ten podręcznik prowadzenia sklepu, przeszkolę personel.
An ka 2016-11-29 22:23:26
Pierwszy raz słyszę że trzeba klienta pytać dlaczego zwraca towar a pracują prawie dwa lata u nas nie ma z tym żadnego problemu i nie robimy nikomu łaski.
tomasz 2016-11-29 22:29:10
Tak moze byc kochana:) moze niestety u mnie w miescie taka padline przyjeli:) ale ktos tu pisal wczesniej ze rzekomo regionalni tak robia sami i szkola kierownikow. Moze maja premie jesli zwrotow jest malo?
mała 2016-11-30 15:29:04
nam także regionalny karze pisać na zwrocie powód zwrotu pracuje bardzo długo a z tą politykom spotkałam się 1 raz co rejonowy to inna polityka
1
frania 2016-11-30 15:37:11
To piszcie na kazdym zwrocie jako powod "swiete prawo klienta,ktore daje firma"
2
frania 2016-11-30 20:08:13
Nie ma takiej mozliwosci. Wszystkie zwroty w Kauflandzie trafiaja na magazyn a nastepnie na szrot. Ale fajnie ze w porzadnym narkecie robisz zakupy:)
An ka 2016-11-30 22:12:02
Mam szczęście że pracuje w tym porządnym aldi
1
frania 2016-11-30 22:26:49
Racja:) chociaz sie nie narobisz:)
An ka 2016-12-01 08:13:32
Narobimy się wszystkie Ale jesteśmy zgraną załogą sklep wysokoobrotowy .
1
aleksandra 2016-12-01 17:45:19
A czy ktorys kierownik chwalil sie juz co nowego w trawie piszczy po zebraniu czy narazie po obzarstwie glosu brak?:)
An ka 2016-12-01 19:05:02
Miałam wolne nic nie wiem.
lidia 2016-12-01 21:22:37
w trawie piszczy ze sie do roboty czas zabac swieta idą :D Love you
3
henia 2016-12-02 11:13:41
co by nie powiedzieć, aldi się trochę rozwinął, ale socjal mogli by trochę polepszyć, dla stałych pracowników jakaś premia finansowa na święta, albo ala trzynasta pensja jak w biedronce, raz w roku powiedzmy 1000 - 1500 zł w zależności od stanowiska, ewentualnie chociaż tych bonów na święta bożonarodzeniowe z 500 zł w bonach i na wielkanoc też 500 zł w bonach - było by to podkreślone takie, pracownicy na pewno by to pamiętali i czekali na to, bo aldi mocno kuleje na tle innych sieci jeśli chodzi o bony/premie na święta, na pewno wzrosłaby identyfikacja pracowników z firma aldi, a dużo ludzi pouciekało z aldi, sporo doświadczonych pracowników, a trzeba pamiętać, że będzie coraz trudniej o dobrego pracownika.
9
??? 2016-12-02 20:22:42
Nic mnie tak nie bawi w tej firmie jak Kierownicy Regionalni,którzy przyjeżdżają na sklep witają się z nami Szaraczkami na kasie z podaniem ręki włącznie (już wierzę że Oni Nas tak szanują :)).Prawda jest taka,że Myślą tylko o sobie.Raz w roku gratuluja Nam podwyżki o te śmieszne 100 zł,gdzie nowy pracownik ma stawkę jak My po 3 latach. Żałosne!
6
minimax 2016-12-02 23:08:30
Zgadzam się z Tobą całkowicie. Nasz socjal ...to jakiś śmiech na sali.... 30zł więcej na święta. Ledwie czekoladowego Mikołaja dla dzieci kupisz..żenada...
5
Kzlug 2016-12-03 10:02:30
Raz w roku od 6 lat 20 zl brutto podwyzka.w tym roku szalenstwo dali mi 100 podwyrzki i co z tego jak nowo zatrudniony zastepca dostal na umowie ta sama kwote co ja po tylu latach pracy.
2
Z-ca 2016-12-03 10:23:13
W poruwnaniu do innych sieci to mozna powiwdziec ze brak socjalu! Z 2 lata dopiero jak wogole aldi wprowadzili jakies ubezpieczenie grupowe bo do tamtej pory nie bylo zadnego ubezpieczenia itp. Dobrze ze mozna chociaz przykombinowac i wymienic tez smieszne bony na gotowke, bo zawsze lepiej mniec te pare zloty w kieszeni i kupic to co chcesz niz za pseudo bony to co oni chca.
1
Z-ca 2016-12-03 10:24:15
W poruwnaniu do innych sieci to mozna powiwdziec ze brak socjalu! Z 2 lata dopiero jak wogole aldi wprowadzili jakies ubezpieczenie grupowe bo do tamtej pory nie bylo zadnego ubezpieczenia itp. Dobrze ze mozna chociaz przykombinowac i wymienic tez smieszne bony na gotowke, bo zawsze lepiej mniec te pare zloty w kieszeni i kupic to co chcesz niz za pseudo bony to co oni chca.
1
GOŚĆ 2016-12-03 13:46:06
Najwyższy czas ,żeby Centrala zainteresowała się sytuacją pracowników w sklepie ALDI 99-WARSZAWA.
4
gosc1 2016-12-03 14:13:55
oraz aldi vst09 Oława
1
winci 2016-12-03 15:36:50
Ci pseudo. Regionalni są. Szkoleni z pewnych zachowań psychologicznych tak.tak bułkę. Przez bibułkę a H....ja gołą ręką
3
..gość 2016-12-03 17:56:32
W warszawie to komedia się wyprawia może faktycznie ktoś z centrali się za to weźmie ,,a raczej z pseudo kierowniczkę i jej "opiekuna"..jak mozna tyle w pracy siedziec nadgodziny sobie robić a pracownikom nic nie pomagac
3
GOŚĆ 2016-12-04 09:12:16
W Warszawie jest "nowy system"pracy kierowniczki,zamówienia zaczyna robić wtedy,kiedy TIR podstawia się pod rampę.Wszystko po to,żeby nie pomagać na sklepie.Inna sprawa to fałszowanie ewidencji czasu pracy.Wychdzić z pracy o 22:00 a wpisywać do 21:45?To nie jest pojedynczy przypadek.
6
GOŚĆ 2016-12-04 09:33:08
Wcześniej czy później sprawa i tak będzie zgłoszona do PIP,dołączą pewnie jeszcze byli pracownicy.
2
karol 2016-12-04 15:36:21
Kierowniczka wiedziala jak sie urzadzic. A z ta ewidencja i wychodzeniem to fakt. Dzieje sie tak nie tylko u was. Mogla bys wypisywac sie tak jak wychodzisz ale w tej poje....ej firmie to zaraz pojawi sie bl z wypowiedzeniem. Z drugiej strony zgrywac nagranie z monitoringu zeby dla pip-u miec dowod to beda sie tlumaczyc ze zle czas ustawiony. Proponuje rozmawiac o tym ze wspolpracownikami,kierowniczka,bl-em a w kieszeni miec dyktafon. Tak ich zlapiesz,troche naprostujesz a jak cie zwolnia ze niby z innego powodu,co czesto robia,to prace sobie znajdziesz a dziadow do sadu i po odszkodowanie.
3
Zostaw swoją opinię o ALDI - Chorzów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ALDI