brak logo

Haering Polska

Piotrków Trybunalski

Opinie o Haering Polska

już nie gm 2016-09-24 11:34:43
Najnizsza krajowa +premie nie liczył bym tak szybko na premie + nadgodziny w większości obowiązkowe
1
aaa..... 2016-09-25 13:09:05
W każdym tygodniu, nieraz już od poniedziałku wiszą na działach listy weekendowe. Jak maszyna jest rozpisana na weekend to przełożeni łażą za tobą i "motywują" do wpisu. Jak jesteś oporny-czyli masz swoje plany na de facto dni wolne od pracy to odbywają się różne dziwne rozmowy z przełożonymi. Nie musisz przecież tu pracować, wiesz jak jest w tej firmie itp. przemowy. Jak dziwne rozmowy nie skutkują to bywa że wpiszą się za ciebie fałszując tym samym twój podpis. I co zrobisz? PIP musiałby tu robić naloty co weekend to by się przekonali. Ale państwowych urzędników nie interesuje łamanie praw pracowniczych. Oni w weekend mają wolne.. TEN pracodawca jest w PT nietykalny. I tyle. Takie życie....
Nadgodziny są płatne 100% ale im więcej ich zrobisz tym mniejszą masz premię. Tak to działa. Po co płacić murzynom premie jak i tak "dobrowolnie" przychodzą pracować w wolne dni?
11
ech 2016-09-26 12:54:26
W tym zakładzie nie ma premii, są nagrody kierownika. Premia jest umocowana w kodeksie pracy i nie można jej tak łatwo pozbawić. Nagrodę można zabrać za niewinność - nie podoba mi się twoja gęba i nie dostaniesz nagrody. Tak tłumaczą to kadrowcy przy przyjęciu do pracy.
Co do zarobków - na okres próbny dają teraz całe 12,50 PLN brutto, po okresie próbnym dodają złotówkę lub półtora złotego. Pomnóżcie to przez liczbę godzin roboczych w miesiącu, następnie przez 0,7 (relacja pomiędzy pensją brutto i netto) - ile wychodzi???
8
trochę dumny, trochę zmieszany 2016-09-26 22:05:10
A moja żona pracuje na produkcji od kilku miesięcy i już więcej niż ja zarabia. Zdziwienie moje jest wielkie a i ego się odzywa.
1
onnu 2016-09-29 17:52:26
12,50 to w magazynach już dają 15 zł za przewożenia palet z miejsca na miejsce :)
SoloHans 2016-09-29 19:45:59
Nie wiem jak Wy, lecz oczekuję do stycznia na wysokość podwyżki. Będzie za mało? Spierdzielam (jak wiele osób zresztą), konkurencja nie śpi, są fajne zakłady blisko. A pracownik, który poszerza swe kompetencje winien być ceniony. Zakład musi się nauczyć, że taka, zła polityka w stosunku do pracownika jest krótkowzroczna (wiele można wyliczać, np. ucinanie premii za urlopy, jestem w stanie zrozumieć uwalanie jej za L4, które we większości przypadków są fikcyjne), jeżeli chcą to niech sprowadzają ukraińców, którzy będą straszyć drugim Wołyniem. Szkoda mi ludzi, którzy wierzą mitomanom ile się tutaj zarabia i łapią się na tej propagandzie. Tutaj się tak naprawdę zarabia 1500-1700 netto, więcej wiadomo: nadgodziny i premia co łaska. Nie mówię o tym by kasować 3k, ale 2 na rękę bez premii-bicza i bez weekendów jest zdrowe.
8
Ehh 2016-10-01 09:52:31
Ehh... stare maszyny, tanie chinskie narzedzia, brak czesci zamiennych, realia haering polska. Mgła olejowa na hali, chemia z ecm w powietrzu. Jak szanujesz własne zdrowie to uciekaj stamtąd.
8
zenek 2016-10-01 15:38:25
wyzysk jakich mało.coraz wiecej ludzi sie zwalnia. i to glownie osoby z doswiadczeniem. z 4 sobotami jak sie człowiek pilnuje zeby byla premia to na GM ok 3 tys powinno sie wziac.Ktos mi powie ze zarabia 1500 zl i zebym nie narzekal.za ta robote i ten kierat co tam jest tyle powinno sie miec na dzien dobry. 3 maszyny, latem 45 stopni na hali, bieganie wokolo nich i teksty majstrow typu wlaczaj maszyne i nie widziwiaj nawet jak leci zlom. Sam na siebie musisz liczyc, majster jeden z drugim oparty o biurko i ma cie w du... a na koniec jak przyjdzie z wykresami jak maszyna szla to z ryjem czemu tu i tu stała.NIE POLECAM NIKOMU. Lepiej pizze rozwozic za mniejsze pieniadze chyba ze ktos lubi jak go ponizaja i jada z nim codziennie. Juz poskładalem dokumenty do innych firm, czekam na odpowiedz.mam nadzieje ze niedlugo uciekne z tego kołchozu
10
q. 2016-10-02 14:27:12
Na czas określony-3lata. Ostatnio na zebraniach cmentarna atmosfera i debilne teksty : co znacie tylko swoje prawa? Pogadaj tak na ulicy cwaniaczku to zobaczysz ... Znowu audyt, a sami przełożeni zagubili się w mnogości tworzonych przez siebie procedur. Jak zwykle panika, maluje się przysłowiową trawę na zielono bo nimiec idzi i będzie kuntrola. Mogo premie uwalić. A to nie ochłap który dostaje szeregowy pracownik. A tych doświadczonych coraz to mniej.
Jeśli zaś chodzi o Ukraińców to jak zaczną ich zatrudniać to firma natychmiast powinna oddać państwu Polskiemu wszystkie uzyskane korzyści z tytułu lokalizacji w ŁSSE. Trzeba trzymać rękę na pulsie.
5
sdasghdhdhoyrt 2016-10-02 19:38:51
Liczba normalnych godzin (bez tych weekendowych) w miesiącu * stawka godzinowa
Liczba godzin weekendowych płatnych 100%
Premia, a właściwie jak ktoś pisał nagroda jest uznaniowa więc uznaj że jej nie ma. Zakładając że jesteś nowy to 12,50 na godzinę. Policz to i od otrzymanego wyniku odejmij ok 30% bo tyle z pensji odchodzi na rozmaitych złodziei. Prosta matematyka. A najlepiej szukaj pracy w innym miejscu bo szybko pożałujesz decyzji.
ech 2016-10-02 20:59:52
Wszystkie.
4
ech 2016-10-03 15:43:33
Troll z kierownictwa...
pozdro dla kierownika Adama 2016-10-03 20:21:20
Ustawy ustawami a życie zyciem :) w weekendy sie nie odbijasz i jak by cie nie bylo :)
4
Xyz 2016-10-03 23:17:02
Stare maszyny, tanie narzedzia, wielokrotnie przerabiane z innych, brak czesci zamiennych, same zepsute czesci isklecanie z kilku jednej, przyrzady pomiarowe dajace rozne wyniki pomiaru, roznice dochodza do 0,1mm, zapylenie, mgla olejowa, nieznosny halas ponad 100 decybeli, presja na ilosc czesci, i zmuszanie do pracy w weekendy. Do tego brak licencji na produkcje niektorych detali w Polsce. Brak masek i googli na piaskarkach, rekawiczki pod wydzial. Tak w pigulce mozna opisac prace w haering polska.
10
Xyz 2016-10-03 23:17:37
Stare maszyny, tanie narzedzia, wielokrotnie przerabiane z innych, brak czesci zamiennych, same zepsute czesci isklecanie z kilku jednej, przyrzady pomiarowe dajace rozne wyniki pomiaru, roznice dochodza do 0,1mm, zapylenie, mgla olejowa, nieznosny halas ponad 100 decybeli, presja na ilosc czesci, i zmuszanie do pracy w weekendy. Do tego brak licencji na produkcje niektorych detali w Polsce. Brak masek i googli na piaskarkach, rekawiczki pod wydzial. Tak w pigulce mozna opisac prace w haering polska.
2
kierownik 2016-10-05 11:59:18
Ludzi na automatach coraz mniej,nie ma kto pracowac,nie ida wszystkie maszyny.Na dzialach obrobki dalszej brakuje czesci.Ale w tej chwili maja sraczke przed audytem nowego klienta,nie mysla o niczym innym.A ludzie uciekaja np.do Koluszek.
7
BoooM 2016-10-10 18:29:47
Czesc, a macie wiecej informacji o tych Koluszkach. Jakas nazwa firmy czy cos ???
BoooM 2016-10-10 18:30:15
Czesc, a macie wiecej informacji o tych Koluszkach. Jakas nazwa firmy czy cos ???
1
p. 2016-10-11 10:42:51
Jeśli chodzi o pracowników najniższych funkcją w hierarchii zakładu to pensja jest śmieszna i na pewno nie odzwierciedla wysiłku związanego z wykonywaną pracą. Stosunki są jak się ktoś kiedyś wyraził folwarczno pańszczyźniane. Najniższą karą dla pracownika szeregowego jest od razu nagana która jest stosowana powszechnie, choć kodeks pracy stopniuje kary. Dwie nagany i wylatujesz. Nagana może być dosłownie za wszystko co przełożony sobie we łbie uroi. Oczywiście wiąże się z tym że zostajesz bez nagrody uznaniowej przez długi czas. Gdyby była to premia to pracodawca nie może jej zabrać bo nie wolno karać podwójnie. Zostajesz z pobrudzonymi papierami, bez dodatkowej kasy i z nieco wyższą od najniższej krajowej podstawą. Zawsze jednak możesz przyjść w weekend...
6
qpa. 2016-10-12 12:23:06
Trollu zadzwoń, lub napisz do nich sobie to się dowiesz. Zamieszczasz pod każdym komentarzem o negatywnej treści swoje głupie pytania, więc masz dostęp do internetu. Zresztą chyba nie musisz bo kazali ci maskować negatywne opinie skoro tam pracujesz.
1
Mikron majster 2016-10-13 13:00:18
Koluszki zatrudnily 50 osob. Produkuja tam elementy pneumatyki do ciezarowek. Podpbno operator cnc dostaje do 30zl za godzine.
A co do naszej firmy to jest do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Glownie przez atmosfere i fakt ze nikt niczego nie wie do konca nawet tego co jest w jego gestii. pomijam poruszana tutaj wielokrotnie kwestie starych maszyn i braku narzedzi (bo to juz o pomste do nieba wola). Glownie chodzi o fakt ze: skoro jest w tej firmie taka rotacja to o czyms swiadczy., pracownicy rzadko maja wyksztalcenie kierunkowe, sa z tzw. Lapanki. Coniektorzy artysci nie potrafia poprawnie napisac nazwy dzialu na ktorym pracuja. Wiec jak taka osoba ma produkowac dobre czesci? Oczywiscie problem zlych czesci jest zlozony. Maszyna narzedzia material i operator. Tyle skladowych. Pracuje sie dobrze ale halas i zapylenie to minus. Minusem jest gowniana pensja i atmosfera do bani. Oraz masa opierdalaczy z pretensjami do ciebie. Jak macie wybor to zmiencie prace, lub sie tu nie zatrudniajcie.
13
Zrezygnowany 2016-10-13 17:04:19
Słaby zakład dla pracowników.... Gówniana kasa, kupa roboty, szkodliwe warunki, coraz większa rotacja i beznadziejna atmosfera....
10
miszczu; 2016-10-14 11:36:59
Do składowych procesu dołożyłbym przede wszystkim spanikowanych przełożonych którzy śmiertelnie boją się narazić swoim zwierzchnikom. Detal idzie "po bandzie"? Co tam, szukasz problemu na siłę. Produkcja MUSI iść, nie wydziwiaj. Za kilka dni "czerwona" z QS i pytanie od TEGO SAMEGO majstra: dlaczego produkujesz złe części? I co ma na to powiedzieć trzeżwo myślący pomocnik operatora? Przecież to ON jest odpowiedzialny za produkcję. Całkowity brak autonomii w podejmowaniu decyzji powoduje że ten najniższy w hierarchii pracownik a zarazem bardzo ważny jest ubezwłasnowolniony. Tak tu jest, z założenia jesteś rozliczany za panikarstwo przełożonego. To właśnie jeden z powodów dla których warto przemyśleć zatrudnianie się w tym zakładzie.
9
cnc operator 2016-10-14 18:42:55
Jeszcze jeden taki zakład powstanie w okolicy jak ten w Koluszkach i w obozie pracy z ul.Niskiej będą pracować tylko Ukraińcy i wtedy jakość będzie ,że hoho
10
Agnieszka 2016-10-15 17:24:22
A o ile przeważnie podwyzszaja stawke na corocznych podwyżkach w styczniu?
1
ph 2016-10-15 17:43:02
od 20 groszy w górę :)
4
agnieszka 2016-10-15 19:32:51
poważnie mówisz o tych 20 gr? myslalem ze minimum jest jakies 50 gr....
Polak 2016-10-16 08:19:08
Podwyzki w zeszlym roku byly od 25gr do 2zl. 2zeta dostali glownie ci co wczesniej nie mieli podwyzki lub mieli mala.
aga 2016-10-16 10:15:29
a jak jest z bonami na swieta? jaka kwote się dostaje? i to jest w gotowce czy dostaje się bony na zakupy? i czy o podwyżce decyduje majster czy dana osoba się sprawdzila po kilku miesiącach od zatrudnienia?
aga 2016-10-16 12:49:09
A jak jest z tymi bonami na święta?
Polak 2016-10-16 14:06:11
200 zl na dziecko nakarcie przeplaconej i kasa dla doroslegozaleznie od dochodow rodziny. Ile zarabia malzonek.
aga 2016-10-16 14:42:35
Jestem sama, nie mam męża ani dziecka.
ptb 2016-10-16 22:07:19
hej , chciałam zapytać czy są teraz przyjęcia? ma szansę dziewczyna która nie pracowała nigdy w żadnym zakładzie produkcyjnym tylko w usługach i handlu? powie mi ktoś jak wygląda rekrutacja?
Husari 2016-10-16 23:14:36
A chcesz mieć :-)
Polak 2016-10-17 07:01:29
Widac ze aga to troll. Ehh... ciekawe czy dzisiaj znowu dostane szczote i bede zamistal?! Pozdrawiam wszystkich trzezwo myslacych.
3
dssdfs 2016-10-20 18:21:26
Ktoś kazał ci to napisać, czy to przejaw wrodzonej inteligencji? Kolejny troll... Firma w porządku, dobrze rozplanowana...BUAHAHAHA.. dobre, nie ma co;)
2
Qwerty 2016-10-20 20:30:19
Racja, rozplanowana... bardziej sie nie uśmiałem. A tak serio to do firmy wraca towar od klienta na reklamację. Po raz kolejny. Kiedy kierownictwo zrozumie, że trzeba nowych narzedzi i maszyn. Chyba jak nikt nie kupi zadnych części.
3
Niewolnik wyzwolony 2016-10-20 21:02:34
Ta firma z jakością widze nie ma już nic wspólnego melo goni melo :) Ale przez polityke firmy dobrzy operatorzy pouciekali a zostali wiadomo kto..
7
Diablo 2016-10-20 23:06:49
Nie polecam pracy w tym zakladzie nikomu kto rozsadnie mysli. Jedyne plusy to stolowka i dobre obiady, pensja zawsze na czas ( wiadomo bez weekendow to slaba pensja, bo o premii można pomarzyć). Wszytko z plusów. Ja juz o tej firmie zapomnialem.
8
olek k 2016-10-23 10:03:38
Witam
Pracuje już w firmie 5 lat. Praca tutaj pozwoliła mi skończyć studia (da się tu pracować i uczyć zaocznie). Praca na produkcji wymaga skupienia i ogólnego ogarnięcia. Nie każda praca jest dla każdego, tak jest i tutaj. Nie jest lekko, atmosfera jak atmosfera. Po prostu nie można brać do siebie wszystkiego tak na poważnie i tyle. Zarobki jak na dość precyzyjną i mocno sprecyzowane stanowiska marne, to trzeba przyznać.
6
Pracownik z piotrkowa 2016-10-23 14:14:04
Ak napisał poprzednik. Praca nie dla każdego, jeden takiej nie lubi a drugi jest za głupi do tego. Fakt zarobki marne. Praca bez weekendów i premi daje marną podstawę (1700-2000 netto). Do tego premia marna którą łatwo stracić (100-1000 netto). Pracy w weekendy coraz mniej, za to coraz więcej reklamacji i zwrotów (chociażby ostatnia akcja ze zwrotem ablaufa 503 - pracownicy wiedzą o co chodzi). Na chwilę obecną taki fajny zakład (jak na realia piotrkowa) stacza się po równi pochyłej na dno. Pytanie: kiedy osiągnie dno? I czy się odbije? Od dna.
15
Maciek 2016-11-02 18:26:28
Dokładnie. Kolega wyjechał do Niemiec,całkiem inna atmosfera ,tutaj można dostać nerwicy
8
Pracownik z piotrkowa 2016-11-28 21:22:07
Ktoś, coś nowego wie? Kiedy karty na święta dla dzieci? Jakieś podwyżki?
1
Klamka 2016-11-29 08:22:26
Karty podarunkowe od dzisiaj do odbioru a podwyżki w styczniu ☺
3
kierownik 2016-11-29 09:06:24
karty wydają od dzisiaj a podwyzek nie bedzie :)
2
gregory 2016-11-30 05:19:26
Podwyżki ci w głowie na wypowiedzenie się lepiej szykuj
3
Polak 2016-12-01 12:13:20
Po kolejnej reklamacji od klienta, zwolnienia jak nic będą:) Pracownicy wiedzą o co chodzi. Ale podwyżkę miło było by dostać. W końcu ktoś musi zamiatać halę i wycierać olej z maszyn.
2
Dy 2016-12-01 17:18:52
Nie polecam pracy w tym zakładzie
5
Potrzebująca 2016-12-02 10:22:52
Potrzebuję pilnie kontaktu do dyrektora . Czy ktoś może mi pomóc ?
Sekretarki nie chcą podać numeru a sama tez nie mam jak załatwić.
rysio 2016-12-05 05:07:52
A kto poleca chyba jakiś wariat tylko
1
Zostaw swoją opinię o Haering Polska - Piotrków Trybunalski
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Haering Polska