GOOD JOB Aleksander Nowak

Wodzisław Śląski

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 207 ocen.

GOOD JOB Aleksander Nowak
4207

Opinie o GOOD JOB Aleksander Nowak

Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie GOOD JOB Aleksander Nowak

Hollender

Hej, wyjechalem do pracy za posrednictwem agencji pracy Goodjob do pracy na marketach w okolicach Amsterdamu, pani Ania i Asia w Toruniu zalatwily mi prace, pomogly zorganizowac transport i wszystko dokladnie wyjasnily, sama praca ok, akurat mialem doswiadczenie pracujac wczesniej w Polsce w Tesco - zarobki dobre, wysoka stawka, mieszkanie blisko Amsterdamu :)na plus. Ogolnie caly czas mialem kontakt z paniami z Gooodjob z Torunia i jesli cos chcialem dopytac to nigdy nie bylo problemu, bardzo polecam agencje i w tym roku znowu wybieram sie do pracy do NL :)za ich posrednictwem, Polecam!

Ona123

Witam, wyjechałam z Goodjob z Wodzisławia do pracy w NL. Panie z biura przedstawiły mi kilka ofert pracy, wszystkie opisały bardzo dokładnie. Wybrałam ofertę pracy na magazynie. Godziny były w porządku, wypłaty terminowe, jeśli był jakiś problem zawsze mogłam liczyć na pomoc Pań z biura w Wodzislawiu. Wrocilam do Polski na jakiś czas, ale na pewno wrócę do dziewczyn z goodjob. Szczerze polecam!

Aleksander Nowak - właściciel

Witam wszystkie firmy które zajmują się szykanowaniem i oczernianiem agencji ( tzw " szeptany marketing " ) Proszę was o zachowanie przyzwoitości zawodowej i zajęcie się uczciwą pracą! Dziękuje :) Kandydaci którzy mają jakiekolwiek pytania lub wątpliwości zapraszam do kontaktu milowego na : biuro@goodjob.com.pl lub kontakt telefoniczny na nr +48 535 474 535 . Posiadamy dużo ofert pracy o różnym profilu, także zapraszam do zapoznania się z nimi. Z wyrazami szacunku Aleksander Nowak

Elson

Siema pracował ktoś w dpd ? Jak warunki i godziny i mieszkanie i dojazdy ?

Ktos
@Elson 02.05.2018 19:44

Wlasnie wrocilem z DPD, pracowalem tam pol dnia. Powiem na swoim przykladzie: z 3 tasm ruchomych zjezdzaja przedmioty: paczki roznego ciezaru no i Kochane opony, ktore waza 50-60 kg. Do 2 50m kontenerow trzeba wszystko ladowac w bardzo szybkim tempie (byc praktycznie w 2 miejscach na raz). Jestes zdany sam na siebie (czasem ktos pomoze od niechcenia). Przerwa miala byc po 3 godzinach pracy byla po 4 (podobno bywa, ze po 5-6 tez robia przerwy, zalezy jaka maja zachcianke). Jest bardzo ciezko, Polacy z hotelu nazywaja prace - Aushwitz. Jak nie masz tezyzny fizycznej, dobrej kondycji i noza na gardle to odpadniesz tak jak ja po 1 dniu. Ludzie mowia, ze polowa zatrudnionych odpada w ciagu kilku dni. Biuro w ofercie pisalo o rzeczach do 30 kg a Pani od rekrutacji tak mi to wszystko szybko i pieknie przedstawila, ze zgodzilem sie na prace z dnia na dzien. Temu biuru nie zalezy na tym, zebys tam zostal tylko na tym, zeby Cie tam wyslac i zarobic na Tobie pieniadze. Dalem sie zrobic w balona. Na Walowej odchodza wałki nikomu nie polecam.

Zniesmaczona

Witam was wszystkich ! Nie polecam tej agencji sami (usunięte przez administratora) , przekręt na przekrecie! Ponieważ wyjazd miałam z 4 osobami dokładnie 21.04.2018 r dojechalismy na miejsce w niedziele i w poniedzialek uciekalismy do pol ! Obiecali dobre zarobki , warunki mieszkaniowe a wyszlo wszystko na jaw. Warunki to maja nie do opisania tragedia porazka same menele olane materace , podpaski w szawkach brudne po prostu slamsy ! 1 pralka na 30 osób wszedzie grzyb bród i ubustwo jeden klucz do pokoi sluzy do kazdego z innych pokoi zamieszkujacych ubikacje nie ma drzwi zaslona , jezeli chodzi o prysznice woda to jak ksiadz kropidlem po lał nie ma drzwi zaslona jezeli chodzi o prace to robisz tylko na mieszkanie zero zarobku zero niczego ! Jezeli chodzi o opiekunka porazka mial nas odebrac na miejscu nie bylo go kazal nam sobie znalezsc lokum i pokoje rece opadaja mial byc o 17 godz w koncu nerwa mnie wziela zadzw przyjechal na 22 godz olal nas po prostu mial nas gdzie smial nam sie prosto w oczy ! Zapytalam go czy polozylby sie na takim olanym materacu odp ze nie to gdzie ja mialam do .... spac ? Wyszedl ani me ani be ani pocaluj mnie w ..... ! Wszystko zakazone tam na tych slamach wyszla mi jakas wysypka ciul wie co to. Plakac sie chcialo jezeli chodzi o sprzataczki one nawet nie wiedzialy ze ktos tu mieszka , myslaly ze to opuszczony budynek a tu nie prawda. Ludzie omijajcie ta agencje szerokim lukiem leje na nich ! Niszcza ludzie zycie i kaza spac w takich warunkach co swinia ma lepiej i czysciej w chlewie. A co do pracy okradna was z kazdego grosza jezeli nikt nie wierzy mam zdiecia ktore po robilam w tym (usunięte przez administratora) na koniec. Ps. Jezeli chcecie tak dalej robic ludzi w ciula radze wam przestac bo za nie dlugo nie bedzie mial kto dla was pracowac jezeli jestescie tacy cwani idzcie sami robcie za smieszne pieniadze i mieszkajcie w (usunięte przez administratora) !

Zniesmaczona
@Poppik 26.04.2018 23:05

Agencja holenderska to jak sie nie myle to była AB BOST. Tragedia.

agata1818

Witam, chciałam zapytać czy ktoś był na sortowaniu warzyw i owoców. Jest sens wyjechać czy lepiej odpuścić?

Lidka8343
@agata1818 09.04.2018 16:45

Na sortownie warto, plan z góry tydzień wcześniej to i można sobie wolne zaplanować, dodatki do zmian. Na szklarnie tez jeździliśmy z ta firma i tez mieliśmy godziny i wypłaca jest co tydzien nie co miesiac

kamil

nikomu nie polecam tej agencji a zwlaszcza wyjazdow na szklarnie ....powinni zamknac ya agencje juz dawno mlpdych ludzi oszukuja szkoda kasy i nerwow. ...

Seba

Polecam buraczki, fajna atmosfera i można miec duzo godzin

Seba
@Weronika. 29.03.2018 19:21

Tam można mieć dużo godzin, kwestia tego żeby chodzić do pracy, jak sie nie odstawia numerow to normalnie są godziny i duzo na szklarniach mialem po 55

Zainteresowana

My z partnerem jedziemy na szklarnie przez ta agencję z soboty na niedzielę chciałam się dowiedzieć jak jak z płaca kwaterunkiem i na czym polega praca dokładniej.

Mala
@Zainteresowana 08.03.2018 19:31

Odpusc se dziewczyno. Szkoda kasy i nerwow.

Szymon

Ja pracuje na piekarni od kilku tygodni i jestem zadowolony, ania z good job to fajna dziewczyna i teraz tez załatwila prace moim znajomym i tez im odpowiada ale pracują w innym miejscu niż ja. Zakwaterowanie jest w porzaadku dla mnie i mamy domek w 6 osob. Ja polecam

ciekawy
@Szymon 06.03.2018 04:00

jak to z tym językiem jak mówią, że wymagają totalnie podstawy?

Natali950

Hej czy ktoś jedzie 27 na kwiaty? okolice dronten może był ktoś ? jakieś opinie ???

ciekawy

Witam, jak wygladaja warunki mieszkalne z tej agencji?

Ktoś

Pozdrawiam piękną Panią Asie z biura GoodJob:) :)

Pablo

Pracuje ktoś na szklarni lub przy sortowaniu warzyw

Rafi

Witam. Czy ktos pracowal przez god job w fabryce materacy lub w szkolce drzew

Natalia

Wypowie sie ktos o pracy w szklarni wybieram sie za tydzien i, nie wiemma czego sie spodziewac ... prosze ocie pomoc.

Natali950
@Natalia 20.02.2018 18:59

Hej jaka okolica ja z partnerem też się wybieram okolice dronten

janek

Witam chciałem się spytać czy ktoś pracuje na szklarniach lub w ogrodnictwie z tej agenci i może coś powiedzieć

Natalia
@Seba 08.02.2018 13:33

I co jak na ogrodnictwie ja kasa zakwaterowanie itd

Radik

Hejka jedzie ktoś w sobotę na produkcję

Sl
@Aneta 16.02.2018 20:08

Hej jak tam mąż na tej kostce bo sie tez wybieram

Kukicz

Nie polecam tej agencji nikomu!!! Proszą o podpisanie umowy i wysłanie przez pocztę. Później facetka przesyła adres zamieszkania, gdzie trzeba być na miejscu w NIEDZIELĘ. a wiecie czemu? Bo kiedy dotrzecie na miejsce pod podany adres, to bd w szoku i zaistnienie duuuuuzo pytań do agencji za takie warunki co oni państwu proponują za 85 euro, no , a biura w niedzielę nie pracują! Mogę dużo opowiedzieć jak my z moim partnerem zostali oszukani przez to biuro. Mój email lulandija@gmail.com Obecnie teraz jesteśmy w Holandii przez inne biuro, dzie jesteśmy bardzo zadowoleni :)

Gocha
@Kukicz 03.04.2017 16:14

Mogę wiedzieć przez jakie biuro teraz wyjechaliście? :)

Izz96

Ja wyjechałam na opakowanie kurczaków na początku stycznia przez biuro w Toruniu. Praca jest w chłodni i to są filety i skrzydełka, normalnie pracuje i nie brakuje godzin, od siebie mogę polecić ta prace jak komuś nie przeszkadza w zimnie Zakwaterowanie nie jest zle. Ludzie narzekają a sami odmawiają i nie chodzą do pracy a potem się dziwią, że mają mniej godzin. Jak dla mnie to jest dobra praca i nie ma na co narzekac

izz96
@Ania 09.02.2018 14:53

niekoniecznie trzeba znAC jezyk

dragonek

Jedzie ktoś do wezep na szklarnie? Albo ma jakieś informacje praca jest?

poluss_92

Witam wybieram sie do pracy na produkcje kostki brukowej przez agencje goodjob prosze o jakies opinie na temat pracy zakwaterowania i czy firma jest wyplacalna ? z góry dziekuje za pomocne informacje

nieznany
@poluss_92 02.02.2018 11:58

godziny i kasa bedzie. co do zakwaterowania zostan tam gdzie podpisywac bedziesz umowe ;)

Seba

Część.Pracuje ktos,lub pracował na szklarniach kwiaty,warzywa itp?Jakies opinie?Pozdrawiam

janek
@Seba 12.02.2018 12:40

Też chciałem się dowiedziec

Tomek

Siemka jest jakis ziomeczek na kostce brukowej jak tak to napisz mi jakie warunki czy idzie zarobic sa jakieś nadgodziny oraz ile za mieszkanie sie tam placi i czy sa jakies ukryte koszty ;) Dzieki z góry :)

Jan

Witam chciałem się spytać czy ktoś pracuje na szklarniach lub w ogrodnictwie z tej agenci i może coś powiedzieć

Jan

Witam chciałem się spytać czy ktoś pracuje na szklarniach lub w ogrodnictwie z tej agenci i może coś powiedzieć

Jan

Witam chciałem się spytać czy ktoś pracuje na szklarniach lub w ogrodnictwie z tej agenci i może coś powiedzieć

Szebasztian

Jestem bardzo zadowolony dzięki good job udało mi się osiągnąć to co chciałem. Miła obsługa zwłaszcza Pani Joanna Sz., która w każdej sytuacji służy pomocą i dobra radą. Dzięki Wam jestem tu gdzie jestem i każdy dzień jest naprawdę super. Good job forever ☺☺☺☺

Mlody

Ja wyjechałem przez tę agencję do Holandii. Jestem bardzo zadowolony. Pani w biurze w Toruniu szybko i sprawnie wszystko załatwiła. Swoją drogą bardzo sympatyczna Pani! ???? Wszystkie informacje rzetelnie przekazane. Tak jak mówiła tak też było w rzeczywistosci. Pracuje cały czas, mam sporo godzin. Praca ciężka ale daje rade. Zakwaterowanie też jest spoko. Może nie hotel 5* Ale nie narzekam, pojechałem. Tam Pracować a nie spać w luksusach????

Arek
@Mlody 06.12.2017 22:16

I tak trzymac jestem tej samej mysli

kurczakowa

Witam! Wybiera się ktoś przed good job na kurczaki? Jakieś opinie może? :D

kurczakowa
@Aś 26.01.2018 08:59

Znam :) odezwij sie do mnie na maila andzel90a@gmail.com :)

Zostaw opinię o GOOD JOB Aleksander Nowak - Wodzisław Śląski

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie GOOD JOB Aleksander Nowak