Siema ! A ja pracowałem tam ''chwilę'' temu i było spoko, wiadomix kierasy i kadra wymagają, no, ale jak to w handlu za same rozmowy nie płacą trzeba sprzedawać, ale też można liczyć na szkolenia/info zwrotne/odsłuchy ect. - byłem w 2 call i chyba w żadnym nie było takiej pomocy jakościowej i merytorycznej, na Focha co chwile masz info co zrobić żeby było lepiej. Do dzisiaj mam kontakt z ekipą a atmosfera jedna z lepszych, jak czytam te komentarze niżej to lekka beka z nich - w każdej sprzedaży nie ma łatwego live więc chyba czas się przebranżowić na coś mniej stresującego zamiast pisać takie historie :D Pozdro
Cześć, bardzo dobra praca. Jeśli ktoś zna się na sprzedaży telefonicznej to jedna z najlepszych firm Jak w handlu, podstawa niska, ale można wyciągnąć wysokie prowizje jak się jest dobrym handlowcem Poleeecammmmmmmm!
Dzień dobry, serdecznie dziękuję za Twoją opinię. Kalendarz projektów ustalamy wspólnie z kierownikami sprzedaży. Każdy z nich otrzymuje dostęp do wszystkich projektów i decyduje, które z nich są najbardziej atrakcyjne w sprzedaży - to jest jedno z zadań zarządzających sprzedażą - kierowników. Decydują o tym różnie wskaźniki sprzedaży, ale ze względu na nasze "know how" nie będę ich zdradzał na tym forum - konkurencja. Nasz zespół ma realny wpływ na propozycje dla naszych partnerów, ponieważ działamy dwutorowo: klient badanie potrzeb - propozycja lub propozycja dostosowana do klienta. Jeszcze raz dziękuję za Twoją opinię. Jak każdą bierzemy na warsztat. Podziel się proszę czymś pozytywnym nt. zespołu, w którym pracowałeś/aś. Dobro wraca! Dobrego dnia Krzysztof Smoliński
Przy ofercie zatrudnienia dla Specjalisty ds. Sprzedaży czytam o realizowaniu indywidualnych planów sprzedażowych, czy prowadzeniu aktywnej sprzedaży produktów reklamowych obecnym oraz nowym klientom. Szukałem informacji, jakie narzędzia do realizacji tych celów firma zapewnia i podano, że telefon oraz komputer. Tu natomiast czytałem, że klientów trzeba sobie wyszukiwać samemu, poprzez przeglądarkę. Jest więc jeszcze jakaś pomoc, by realizować plany sprzedażowe? Jakieś gotowe bazy klientów / potencjalnych klientów?
Zniesienie możliwosci komentowania na Telemagazynie jako decyzja grupy Polski Press poniża ją na całej linii. Nie będę już korzystał z jej usług jeżeli się to nie zmieni.
(usunięte przez administratora)
Krótko i na temat? A osobie z zewnątrz możesz napisać, na co zwracać uwagę i co na jakiej podstawie wyrobiłeś sobie taką opinię? Tym bardziej, że nie brakuje ogłoszeń. Nie chcę się pakować w tarapaty i coś, czego będę później żałował.
Podpisać się abyście siedzieli w biurze i obrażali osoby które piszą prawdę? Mało osób odeszło od Was przez to co tam przechodziło ? Zero szacunku do pracownika, zero szacunku do zdrowia pracowników !
jestem odpowiedzialny za zespół z Focha 18, jestem jego menedżerem. Nikt z pracowników nie przyszedł do mnie i nie zgłaszał (usunięte przez administratora) czy szantażu. Jeśli czułaby się z tym u mnie niekomfortowo to zawsze może zrobić to w HR Bydgoszcz lub u moich przełożonych. To duży zarzut i osoba, która to napisała powinna wraz z dowodami zgłosić się do mnie lub do HR. Jeśli to nieprawda zapewne ta osoba nie zgłosi się i nie przeprosi na tym forum, że pisze nieprawdę. Ja podpisuję się pod moim zespołem i czuję się odpowiedzialny za niego. Krzysztof
Nie widzę problemu z dzwonieniem po klientach, przeważnie jest to część pracy na stanowiskach handlowców wpisana w obowiązki :) Zastanawiam się nad ofertą Specjalisty ds. sprzedaży reklamy. Wymagane jest prawko, to znaczy, że praca jest podzielona na pracę w terenie a biuro? Dostaje się samochód służbowy żeby jeździć po klientach?
Ogłoszenie Specjalista ds. sprzedaży mnie interesuje, pracował ktoś tutaj? Sporo osób tu komentuje ale ciekawe czy na tym stanowisku ktoś był. Na czym ta sprzedaż polega dokładnie i jak ogółem ta praca wygląda, przybliży mi ktoś? Byłabym wdzięczna bardzo, bo w ogłoszeniu trochę ogólniki jednak
Cześć Mary! :) Jeśli chodzi o rekrutację u nas to ona głównie dotyczy stanowiska Specjalisty ds. Sprzedaży. Jest to praca, która łączy w sobie i elementy handlowe i elementy obsługi posprzedażowej. Czyli nasi handlowcy są też doradcami naszych Klientów. Polska Press jest największym wydawcom prasy lokalnej w Polsce i wiodącym graczem w Internecie w kategorii lokalne informacje i publicystyka. Nasze tytuły to m.in. bydgoszcz.naszemiasto.pl, Express Bydgoski / expressbydgoski.pl czy Gazeta Pomorska / gazetapomorska.pl. Natomiast #Focha18 jest oddziałem firmy Polska Press, czyli jej integralną częścią. Jako jedyny oddział handlowy, który obsługuje praktycznie wszystkie wydawane gazety oraz serwisy internetowe działamy w kontakcie telefonicznym. Na co dzień pracujemy w mniejszych zespołach, aby skupić się na jak najwyższej jakości. Widzimy się codziennie w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Zadaniem naszych Specjalistów jest odpowiedni dobór klientów biznesowych pod tematy branżowe poruszane w wydaniach Polska Press, zbadanie potrzeb klientów i finalnie sprzedaż kampanii marketingowych. Wspieramy klientów w doborze materiałów promocyjnych i powracamy z kolejnymi propozycjami marketingowymi. Jeśli chcesz wiedzieć więcej wejdź na fb.me/polskapressfocha18 albo zadzwoń do mnie 502 499 917 Ewa Specjalista ds. rekrutacji i wdrożeń
Jest to zwykle call center gdzie musisz dzwonić i wciskać reklamę:) masz normy dzienne i miesięczne. Korzystasz z Googla aby sobie znaleźć klienta , niestety jest to miejsce już obdzwonione a dzwoniąc do "stałych" klientów możesz się liczyć z obrażaniem i niezadowoleniem:
Czy firma Polska Press Grupa udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Pierwszy raz spotkałem się z takim zaściankowym miejscem. Widać, ze polityczne miejsce gdzie są wartosci aktualnie rządzącej partii. (usunięte przez administratora) to codzienność, wtykanie nosa w prywatne życie pracowników, potrafią nawet zwrocić Ci uwage, ze przynosisz do pracy danie mięsne w piątek zamiast ryby i zrobic z tego sensacje na "kuchni", zakładają, że wszyscy w pracy są katolikami i nie przyjmują do wiadomości, ze są też inne wiary i wartości i należy je szanować tak jak sami oczekują od innych, mamy XXI wiek ale to miejsce to średniowiecze w takim razie... seksistowskie komentarze w strone koleżanek to norma i przyzwolenie na to przez tych z góry... kompletny absurd, za granicą byłoby to rozumiane jako prześladowanie, omijać szerokim łukiem, to miejsce to ciemnogród!
Orientuje się ktoś w pracy jako Telefoniczny Doradca Klienta ds. Reklamy? Jeśli jest podana w ofercie umowa o pracę to czy możliwa jest praca w dowolnych godzinach? Bo tego nie mogę się dowiedzieć z internetu.
Nie pracujesz w godzinach 8-16, ewentualnie jak zrobisz swój plan i grupa ma cel to jest szansa iść szybciej do domu
Mniej więcej w jakim czasie idzie wyrobić plan? Często się to w ogóle zdarza? Szybciej to znaczy ile przed końcem pracy ?
No a w drugą stronę, czy są nadgodziny, jak się nie wyrobi ktoś? Czasem jak szukam pracy to mam wrażenie, że już nikt nie pamięta, że podstawowy czas pracy to osiem h nie 12... tutaj zawsze po osiem lub mniej pracujecie czy też są wyjątki?
Siema ! A ja pracowałem tam ''chwilę'' temu i było spoko, wiadomix kierasy i kadra wymagają, no, ale jak to w handlu za same rozmowy nie płacą trzeba sprzedawać, ale też można liczyć na szkolenia/info zwrotne/odsłuchy ect. - byłem w 2 call i chyba w żadnym nie było takiej pomocy jakościowej i merytorycznej, na Focha co chwile masz info co zrobić żeby było lepiej. Do dzisiaj mam kontakt z ekipą a atmosfera jedna z lepszych, jak czytam te komentarze niżej to lekka beka z nich - w każdej sprzedaży nie ma łatwego live więc chyba czas się przebranżowić na coś mniej stresującego zamiast pisać takie historie :D Pozdro
Cześć, bardzo dobra praca. Jeśli ktoś zna się na sprzedaży telefonicznej to jedna z najlepszych firm Jak w handlu, podstawa niska, ale można wyciągnąć wysokie prowizje jak się jest dobrym handlowcem Poleeecammmmmmmm!
Czy są jakieś normy, które trzeba wyrobić czy podchodzą do tego elastycznie? Jak bardzo niska jest podstawa? I czy można pracować zdalnie? Pytam, bo teraz dużo call center ma taką opcję.
Taaa i jak się ma uklady na dobre oferty, bo jak dostaniesz ofertę która dzwonia przez tydzień na jednym mieście to jak to się mówi z gó*na bata nie ukrecisz Zresztą nie bez powodu jak się przedstawiasz to rzuty słuchawka są standardem
Ktosiu jak pracowałaś na Focha18 to dobrze powinnaś wiedzieć, że oferty są przydzielane co kilka dni przez koordynatorów. Głównie są dostosowane do zainteresowań handlowca. Ofert mają mnóstwo, więc jest w czym wybierać. Tym bardziej, że kierownik jest rozliczany ze sprzedaży, więc nie miałby celu dawać słabych ofert :-) Oferty są dostępne dla wszystkich takie same. Jak ktoś jest kiepski w sprzedaży to oczywiście masz racje - z(usunięte przez administratora) bata nie ukręcisz :-)))) Pozdrawiam
pod stołem hahahahahahahahahah jak tam stołów nie ma, są biurka :-))) obecnie tam pracuje i nie widziałam, żeby ktoś dostał jakąś ofertę, której ja nie mogłam dostać :-) Ty dobra/dobry jesteś ananas :-))) Oferty wysyłają handlowcom na Teamsie :-) i robią spotkania - jakie chcecie oferty na następny miesiąc. Można znaleźć pracownika na ich fb i zapytać :-) Ciekawe jak idzie Ci w nowej pracy ;-) Pozdro Współczuję Tobie, pa!
Dzień dobry, serdecznie dziękuję za Twoją opinię. Kalendarz projektów ustalamy wspólnie z kierownikami sprzedaży. Każdy z nich otrzymuje dostęp do wszystkich projektów i decyduje, które z nich są najbardziej atrakcyjne w sprzedaży - to jest jedno z zadań zarządzających sprzedażą - kierowników. Decydują o tym różnie wskaźniki sprzedaży, ale ze względu na nasze "know how" nie będę ich zdradzał na tym forum - konkurencja. Nasz zespół ma realny wpływ na propozycje dla naszych partnerów, ponieważ działamy dwutorowo: klient badanie potrzeb - propozycja lub propozycja dostosowana do klienta. Jeszcze raz dziękuję za Twoją opinię. Jak każdą bierzemy na warsztat. Podziel się proszę czymś pozytywnym nt. zespołu, w którym pracowałeś/aś. Dobro wraca! Dobrego dnia Krzysztof Smoliński
A ja byłam na focha w okresie wakacyjnym w sumie prawie 5 miesięcy i muszę powiedzieć że dobrze wspominam ten czas a najbardziej przerwy - ludzie w mojej grupie byli mega zabawi xD i szybko kończyliśmy pracę. Sam job no cóż wiedziałam na co się pisałam CC ale lepszych warunkach. Sprzedawałam reklamy do gazet i neta. Spoko to było bo jak kiedyś byłam na ubezpieczeniach to w ogóle nie było manewru z produktem a tu można było dopasować coś pod klienta. Co na minus różnie było z osobami decyzyjnymi jak się dzwoniło ale taka robota że tak powiem. Ja tak polecam!
I tylko przez atmosferę dobrze wspominasz pracę tutaj? A jak z zarobkami, były jakieś prowizje za sprzedaż albo premie za wyrobienie targetów? W ogóle to czy firma dba o przeszkolenie pracowników pod kątem sprzedaży?
Dzięki za opinie. Jest ich wiele na tej grupie, cześć negatywnych, cześć pozytywnych. Czy ktoś jeszcze może napisać coś więcej o warunkach? Jutro nam rozmowę u nich
praca w sprzedaży. Niska podstawa, ale można wykręcić niezłe prowizje, oczywiście zakładając że potrafisz sprzedać :-) Fajni ludzie, dobra atmosfera. Masz do dyspozycji szkoleniowca oraz koordynatora. Da się z nimi dogadać jeśli oczywiście współpracujesz :-) Byli też tacy, którzy pracowali po kilka tygodni, ale to jakieś nieporozumienie. To nie jest praca dla każdego, jeśli czujesz się dobrze w rozmowie z klientem, potrafisz sprzedawać to polecam. Jeśli szukasz pracy biurowej, to od razu sobie odpuść aaaa i mają jeszcze prace zadaniową, zrobicie cel w grupie i ty masz zamówienie za jakąś tam kasę to możesz wcześniej wyjść do domu, bardzo często wychodzą wcześniej pozdrowionka
A podstawa dla każdego taka sama czy można sobie podczas rozmowy o pracę coś więcej ugrać? Ja to się jeszcze zastanawiam czy koordynatorem można zostać ( awansować ) czy raczej to stanowiska obsadzane z zewnątrz?
Siema Ja pracowałam na focha tylko chwilę ale na pewno mogę wam powiedzieć że są fajne konkursy (czasem można coś ciekawego wygrać a prawie codziennie można było szybciej wyjść-jak zrobiło się cel ) kasa też spoko jak się zrobiło plan to można było fajna kwotę zgarnąć. Jedyny duży minus jaki zauważyłam to faworyzowanie 1 grupy (lepsze oferty, kontakty itd ) pozostałe grupy lekko poszkodowane i często było o tym mówione na przerwach ( na fajce ) Gdy ktoś zwracał o to uwagę to słyszał od Pani Koordynator K ze to nie prawda i ucinany temat itd ale każdy wiedział swoje.Dodatkowo głupie teksty ze strony tej Pani koordynator K też mega słabe, nie wiem jakim cudem została ona koordynatorem bo nie potrafiła poprawnie złożyć zdania..A błędy w pisowni to już w ogóle...masakra..Myślę że szefostwo powinno zwrócić na to uwagę bo jednak taka osoba reprezentuje firmę.
(usunięte przez administratora)
Ciekawe określenie. Co znaczy że praca nie jest pocieszna? Nie cieszy? Możesz dać znać? Jak u Was z atmosferą? Widziałam ofertę na doradcę klienta i bardzo mi się podobają te dodatkowe benefity pozapłacowe - zastanawiam się czy aplikować.
Niestety jedno z gorszych call center. Na rozmowach rekrutacyjnych wymagają symulacyjnej rozmowy tak naprawdę bez skryptu żadnego naprowadzenia jak w ogóle i od czego zacząć, o jakie dane spytać klienta itd, mimo dużego doświadczenia w call center zostałam (usunięte przez administratora). Kolejną paranoją jest fakt, że od momentu szkolenia podpisujesz umowę, a jeśli za pierwszym razem nie pójdzie Tobie rozmowa w ramach egzaminu to Tobie dziękują za współpracę. Ogólne moje wrażenia dotyczące tej firmy bardzo średnie :/.
Dzień dobry "Kandydacie", szanuję Twoją opinie na temat miejsca pracy, w którym bardzo dobrze czuje się 42 wspaniałych ludzi :-) W naszym zespole bardzo zależy nam na szacunku do siebie oraz transparentności. Zasady współpracy omawiamy na rozmowach rekrutacyjnych oraz na szkoleniach. Każdy kto decyduje się na pracę z nami jest świadomy jej warunków. Jeśli z jakiś powodów Drogi Kandydacie nie zakwalifikowałeś się na szkolenie, to bardzo mi przykro z tego powodu. Nie jesteśmy "typowym call center", nie wszyscy kandydaci mimo doświadczenia dołączają do naszego zespołu. Ze względu na szacunek do ludzi, którzy tworzą świetny zespół na #Focha18 bardzo Cię proszę #StopHEJT Te forum służy do wymiany konstruktywnych opinii o pracodawcy, niech taką zostanie. Nie boimy się krytyki, odpowiadamy na komentarze. #Focha18 #STOPHEJTEROM Nie bądź anonimowy, ja nie jestem. Krzysztof Smoliński 519 503 705 - zapraszam
To nie hejt p. Krzysztofie :) tylko moja własna subiektywna opinia, która nie zawsze musi być POZYTWNA, z Tym również trzeba się liczyć, pozdrawiam :).
Witam Ja osobiście odradzam pracę w CC na Ul.Focha, presją, naciski, (usunięte przez administratora), rzec można że i po części (usunięte przez administratora).. Zaczynając od początku po 1 kasa nie jest jakaś cudowna jak na taką ciezka pracę z klientem. Bazę klientów trzeba sobie tworzyć samemu ( jeśli się trochę dluzej choruje to Twoich stałych klientów oddają innym osobom), jedna z Pań koordynatorek (usunięte przez administratora)że skoro ona chora chodzi do pracy to i reszta powinna, jak zdarza się okres chorowania to potrafi się unosić cytuje " żadnych chorobowych nie przyjmuje, tabletki i zapraszAm do pracy". Jak wyrazisz swoje zdanie to masz przechlapane odsłuchy, zadania, dogryzki.. .. Za moich czasów nie jestem w stanie zliczyć ile osób przyszło i odeszło po "chwili". Jak nie działa Ci sprzęt to TWOJA WINA, i musisz sobie radzić w naprawach sam, czasami każą napisać do działu pomocy który zdalnie mało co jest w stanie pomóc. Najlepsze że wymagają abyś w pracy był zdecydowanie wcześniej abyś przygotował się do pracy .. na stwierdzenie że prace zaczyna się od 8 już masz przechlapane i słuchasz całego wykładu że Pani koordynator przychodzi szybciej i TY TEZ MUSISZ BO o 8 już trzeba wybierać numer. Numerów do firm szukasz sam w Googlach, zdarza się sytuacje gdzie na jedno miasto dzwoni x osob i się powielacie co też jest Twoja wina bo internet jest "duży". Wybieranie sobie "lepszych" i " gorszych" pracowników to standard. Kradzieże w firmie to też standard i nikt z tym nic nie robi. Jeśli marzy Ci się (usunięte przez administratora) przetrwania to praca na Focha da Ci to napewno, jeden plus że idąc gdziekolwiek później nic nie jestem Cię w stanie zaskoczyć i złamać.
Siemanko, pracują tam i jest spoko. Osoba pisząca ten komentarz to pewnie ktoś kto słabo sobie radził(usunięte przez administratora) Praca trudna bo trzeba robić, jak robisz to zarabiasz. Jak ktoś chce przesiedzieć to rzeczywiście nie na co tu przychodzić. Ciaooooo
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Polska Press Grupa?
Dzień dobry @pytanie :-) w odpowiedzi na Twoje pytanie. Pracownik Polska Press Grupa Bydgoszcz zespołu sprzedaży z #Focha18 może liczyć na podstawowe narzędzia fizyczne jakimi są komputer, dostęp do systemu informatycznego, telefon, Internet, wygodne stanowisko biurowe :-) Narzędzia mentalne to cykl szkoleń wdrożeniowych (onboarding) oraz rozwojowych - Trener sprzedaży oraz Koordyantor sprzedaży. Wsparcie opiekuna (handlowca). Krzysztof
Komputer ? Chyba stare złomy ledwo działające zebrane z PPG. Gdzieś wymieniali na nowe a oddział na Focha dostał " resztki" wygodne stanowisko ? Haha stare rozpadające się fotele..
Pracujesz tutaj? Może mógłbyś napisać coś więcej o tych szkoleniach? Czy po onboardingu można liczyć na jakieś dodatkowe szkolenia?
Witam czy Polska Press daje na święta paczki dla dzieci albo bony ? Jak wyglądaja wczasy pod grusza ?
Wczasy pod grusza są , paczka na święta była raz , na święta są świadczenia pieniężne z Zfśs plus kiedyś jeszcze było koło 500 zł brutto z Ppg
Na jakie benefity można liczyć w Polska Press Grupa?
Nie polecam absolutnie nikomu. W żadnym wypadku. Brak baz klientów (Google i sam wymyślaj do kogo i co dla neigo wymyślić), podstawa kilka stów brutto ponad najniższą krajową. Prowizja jest taka, jakiej nigdy nie widziałem. Kalkulator w excelu ją liczy. Plany wysokie, a musisz zrobić zdecydowaną większość, żeby coś dostać. Duże ciśnienie na spotkania z klientami, najlepiej codziennie. Oprócz tego ogarniacie inne sprawy - sami często robicie oferty, a podczas spotkania sami musicie wymyślać kampanie dla klienta w oparciu o własną kreatywność. Auto służbowe jedno na X osób, czyli tak naprawdę jeździ się swoim. Brak amortyzacji. Benefitów pozapłacowych prawie nie ma, a nawet nie ma wcale, bo wczasy pod gruszą są w każdej firmie. Osoby pracujące tam po dłuższym czasie w tej firmie poradziłyby sobie chyba wszędzie, bo nieustanna presja, parcie na wyniki i absolutnie nic w zamian. I nie czytajcie tutaj opinii Call Center. Oddziały dzielą się na zespoły, które robią robotę (praca z klientem face2face), a call center odpowiedzialne jest za sprzedawanie jakichś śmiesznych ofert, żeby dopinać budżet.
Czyli jaka jest ta prowizja tutaj? Bo określenie , że taka jakiej nigdy nie widziałaś to za dużo mi nie mówi...
Śmieszna prowizja :) Licząc w skali roku i wyciągając średnią. Są miesiące, gdzie robi się dobrą, są takie, gdzie średnią, są takie, gdize żadną. Jak sobie podliczyć bilans zysków i strat, to prowizja nie jest nawet w połowie tak wysoka jak podstawa, która i tak jest żałośnie niska. Poza tym firma nie ma nic do zaoferowania poza "przyjdź i pracuj". Słabe warunki.
Aha czyli w ten sposób to wygląda. A które miesiące należą to do tych "fortunnych", a które niekoniecznie?
To może ja pomogę :) Jeśli chodzi o wynagrodzenie w oddziale handlowym składa się ono z podstawy, która jest zagwarantowana + premii. Premia zależna jest od sprzedaży - jak to w dziale handlowym bywa:) Więc jest to bardzo czysta sytuacja. Tutaj miesiąc nie ma nic do rzeczy :) O progach premiowych szczegółowo opowiadamy podczas rozmowy rekrutacyjnej i na szkoleniu. Pozdrawiam Ewa
To każdy nowy pracownik może liczyć na szkolenie na początku? A czy w późniejszym czasie są jakieś szkolenia pozwalające na rozwój kwalifikacji?
Oczywiście! Szkolenia to u nas podstawa. Najpierw zaczynamy od kilku dni szkolenia wdrożeniowego, następnie rozszerzamy ten czas o onboarding który liczony jest już w tygodniach. Każdy z naszych pracowników może również liczyć na treningi doszkalające, poszerzające indywidualne kompetencje. Pozdrawiam Ewa
Ile teraz płacicie specjaliście ds. wsparcia sprzedaży? Ktoś pisał, że podstawa to kilka stów brutto ponad najniższą krajową, a premia nawet nie połowa tej kwoty, uśredniając w skali roku. Ile w tym prawdy? I co z bazami klientów, dysponujecie nimi?
Jeśli chodzi o kwestie wynagrodzenia wszystko zależy od stanowiska. Obecnie mamy kilka rekrutacji. Szczegóły dotyczące warunków przedstawiamy zawsze na rozmowach kwalifikacyjnych. Oczywiście serdecznie zachęcamy do aplikowania i porozmawiania w realu :) Link do naszego aktualnego ogłoszenia: www.olx.pl/oferta/praca/doradca-ds-klienta-biznesowego-pelen-etat-podstawa-premia-1-zmiana-CID4-IDSXUvX.html?bs=olx_pro_listing
Po tym wzroscie najnizszej krajowej, na wiekszosci stanowisk zarabia sie najniższą krajowa.
To nie było żadnych podwyżek w związku z podwyższeniem najniższej krajowej? A są jakieś plany, że może jeszcze będą? Jak było ubiegłych latach, był jakiś wzrost wynagrodzenia czy tak sobie stoi w miejscu?
Cześć @jaaa, serdecznie zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko doradcy ds produktu. Nasi handlowcy zarabiają zdecydowanie więcej Aplikuj, przyjdź i porozmawiaj: (usunięte przez administratora)
A planowane podwyżki jakieś są? Może macie jakieś nieoficjalne informacje? Wiesz też może ile proponują teraz na pierwszej umowie dla nowych osób?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Polska Press Grupa?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polska Press Grupa?
Zobacz opinie na temat firmy Polska Press Grupa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polska Press Grupa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 6 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!