Opinie o CCIG Group Sp. z o.o. w Polska

4.3/5
Na podstawie 1002 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy CCIG Group Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w CCIG Group Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CCIG Group Sp. z o.o. w Polska

Robert
Inne

Może to nie była odpowiednia praca ?

Zainteresowany
Inne

Słyszałem, że to świetny pracodawca. Podpowiedzcie czy prowadzą może rekrutacje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Malwina

Ccig w Czewie podaje w ogłoszeniach stawkę gwarantowana 13 zl natomiast nijak ma się to z rzeczywistością. Nie polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aa
@Malwina

Owszem podaje 13,70 dokładnie obecnie tylko jak byś umiał /umiała czytać to jest kwota brutto obecnie netto jest 11,70 ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne

@Zawiedziona, @Zawiedziona 2, dlaczego tak uważacie? Jeśli poprzecie swoje opinie stosownymi argumentami będą one bardziej przydatne dla innych użytkowników forum. @masakra, jak wygląda sprawa z grafikiem? Większość Call Center pozwala swoim pracownikom na układanie godzin pracy samym sobie. @Zygi, dlaczego polecasz firmę? Jakie masz z nią doświadczenia? Jak według Ciebie wygląda atmosfera, relacje z przełożonymi, przygotowanie do pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Igor
Inne

Call Center Inter Galactica to świetny pracodawca i osoby nie zadowolone niech szukają wrażeń w innych firmach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wyjadacz

Co uważacie odnośnie podstawy godzinowej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Działacz
@Wyjadacz

https://mobile.facebook.com/CCIG-Wsp%C3%B3lnie-odniesiemy-sukces-1675143195876293/ Ogólnie teoretycznie jest to hmm dobra kwota za pracę jaką wykonujemy, najniższa krajowa. Wiadomo że to nie praca fizyczna itd, ale delikatna podwyżka mogłaby być, bo to od nas konsultantów się wszystko zaczyna. Zapraszam na stronę powyżej osoby chcące zmienić podstawe godzinową.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne

@anonim - a czy możesz opisać swoje doświadczenia związane z pracą w Call Center Inter Galactica? Dlaczego podjęłaś decyzję o rezygnacji z zatrudnienia w tej firme? Jak oceniasz warunki zatrudnienia na swoim stanowisku? Wszelkie konkretne i merytoryczne uwagi będą cenną wskazówką dla innych użytkowników, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani podjęciem pracy w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Jak sie zwolnić z CCig? NIedawno zaczęłam tam pracę. Pracuję tam dwa tygodnie, ale już wytrzymać nie mogę. Mam miesięczny okres wypowiedzenia, istnieje jakiś sposób żeby szybciej się zwolnić? Czy jakaś kara finansowa mnie czeka?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
@anonim

Minęło trochę czasu, ale przyda się to dla wszystkich. Miałem podobny pomysł, aby zwolnić się po nie całych 2 miesiącach. Nie mogłem wytrzymać. Pewnego dnia pokłóciłem się z moją menadżerką i uznałem, że nie będę tam się więcej pokazywać. Nie przyszedłem następnego dnia. Było oczywiście kilka telefonów od menadżerki, później SMS że jak nie przyjdę to będę mieć poważne konsekwencje. I wiecie co ? Żadnych konsekwencji nie miałem. Wypłata przyszła mi na konto co do grosza, nikt więcej się ze mną nie kontaktował. Nie chcecie chodzić, nie idziecie. Nie dają wam umowy o pracę, tylko śmieciówkę - zlecenie. W związku z tym możecie zrezygnować w każdej chwili. Polecam. A jeszcze bardziej polecam poszukać innej roboty, szerokim łukiem omijać CCIG. Robiłem tam 2 miesiące, poznałem dużo osób i wszyscy, przynajmniej na słuchawce, byliśmy w jednym zgodni. W tej pracy nie da się wytrzymać psychicznie. Naprawdę lepiej idźcie do maka albo sprzątać kible. Nie polecam i jeszcze raz nie polecam robić na słuchawce. Totalna strata czasu. Nie sugerujcie się pozytywnymi opiniami na internecie, że praca jest ok i złe rzeczy piszą tylko ci co pracowali tam miesiąc. Piszą je najczęściej jedne i te same osoby na wyższych stanowiskach. Poznałem nawet dziewczynę, która pracowała tam ponad 2 lata. Ona też miała serdecznie dosyć tej roboty, niestety sytuacja życiowa jej nie pozwoliła na rotację. TOTALNIE ODRADZAM!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne

@GreG - jakie są dokładne warunki systemu prowizyjnego w Call Center Inter Galactica? Czy ciężko uzyskać dodatkowe wynagrodzenie za pracę sprzedawcy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim
@Julita

Teraz są niskie premie. Bardzo niskie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GreG

Jak ja słysze to całe gadanie o 'miłej rodzinnej atmosferze i wgl spoko luz' to się czuje jak wśród nastolatek, które nie wiedzą co mają na siebie założyć. To jest praca!!! Tam się idzie pracować a nie opier*iczać cały dzień i myśleć 'aa to poudaje że coś robie pogadam pośmieje się i a nóż widelec coś wpadnie i będę fajny'. Poza tym atmosfera nie zależy ogólnikiem od całej firmy na lokalizacji np w Częstochowie jest z 8-9 menadżerów i KAŻDY jest inny a to on wprowadza atmosfere w zespole i w każdym jest inaczej, więc jak można piepr*yć że w danej lokalizacji ogólniekiem jest 'spoko' lub nie jak każda z tych osób była w całkiem innej ekipie. Menadżerowie są tacy jak wszędzie czyli jedni oceniają po cyferkach na tablicy inni nie tak jest WSZĘDZIE w każdej pracy. Jeśli chodzi o wynagrodzenie w każdym call center dają minimalną krajową i jest to umowa o prace na zlecenie, jeśli chodzi o wynagrodzenia w CCIG to aktualnie wygląda to tak że od każdej umowy dostaje się prowizję dużo to nie jest ale jak się robi porządnie każdego klienta a nie byleby było na tablicy to później premia ładnie wygląda. Nikt nie urodził się sprzedawcą każdy może się tego nauczyć a callcenter daje taką możliwość. Jeśli chodzi o wady: brak możliwości 'awansu' z tzw. Młodszego konsultanta na starszego bo dlaczego młodzik który przychodzi na wakacje ma zarabiać tyle samo co pracownik z doświadczeniem przy którym nie raz siedzą nowi na odsłuchu czyli uczy ich 'praktyki'. W każdym teamie są takie osoby do których idzie sie z pytaniem jeśli menadżer jest chwilowo zajęty i takie osoby nie raz wyręczają menadżera w tego typu błachostkach więc miło by było gdyby pracodawca dawał jakiś pakiet stażowy. Kolejną wadą jest to, że za szkolenie początkowe dostaje się pieniądze dopiero po 350h czyli po 3 miesiącach gdy w innych callcenter dostaje się po miesiącu. Do tego sporo zależy od tego na jakim projekcie wylądujecie. Są projekty gdzie zrobi się 2 umowy dziennie to jest super a są takie gdzie zrobi się 3 to jest tak sobie. Są projekty gdzie zrobisz 20umów w tygodniu a będziesz miał prowizjie jak Ci z 10 na innym projekcie ale wszystko jest tak policzone że na każdym projekcie kończy się z podobną prowizją. Reasumując tak jak wszędzie trzeba zapiep*zać jeżeli chce się coś w życiu osiągnąć to CC jest dobrym startem w karierze zawodowej, które warto sobie wpisać w CV. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
has

Praca pod presją, wrzaski, wyzywanie... nic przyjemnego. Moja dziewczyna pracowała w call center na Jasnogórskiej i sam żałuję że tam nie poszłem. Ciśnienie jest wszędzie ale tam mówiła że traktują po ludzku, mniej konsultantów i lepsza atmo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mmm

hej hej hej :) proszę o opis pracy i "klimatu" jaki panuje w CCIG w Częstochowie :) :) :) wiem ze rekrutują tam i zastanawiam się :P potrzebuję czegoś na już

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
homi

No przecież zobacz że jest w porządku @r, bo ostatnio nie było nawet żadnej rotacji wśród pracowników. To jeszcze lepiej o nich świadczy, widocznie każdemu odpowiada bieżąca atmosfera jaka teraz u nich panuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
111

Oczywiście, że pracując 8-15, masz ściśle wyznaczony czas na przerwę. Więc pisanie o przerwach według własnych upodobań, jest nieprawdą :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ccig czestochowa

Praca idealna. Grafik elastyczny, chodzisz jak chcesz. Wolne dostajesz zawsze, nawet jak napiszesz godzinę przed przyjściem do pracy. Menager bardzo wyrozumiały. Częste przerwy, według własnych upodobań. Jeśli chodzi o wypłatę, zawsze na czas, zależy tylko od pracującego(ja wyciągam 2000). Bardzo częste konkursy i wiele nagród, mili ludzie, zawsze wszyscy nastawieni przyjaźnie i pomagają gdy ktoś coś nie wie. Praca grupowa, wszyscy się wspierają, każdy chce osiągnąć najlepszy wynik by całą team zyskał na tym. Premie od umowy pojedynczej ok.20 zł jak i równie zrealizowany cel miesięczny oraz cel team. Wysoki standardy, jedzenie i picie zawsze na miejscu (owoce są 2 razy w tygodniu bezplatne) . Dużo zniżek np. W pizzeria. Bezpłatna opieka medyczna. Pracuje 2 lata i jestem bardzo zadowolana mimo że umowa zlecenie można dobrze zarobić a to zależy TYLKO OD OSOBY KTÓRA PRACUJE, CZY JEJ SIR CHCE. Polecamy 10/10

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szczerze
@Ccig czestochowa

Opinia absurdalna. Przerwy kiedy się chce i wg własnych upodobań? No chyba, że osoba pisząca opinię jest na wyższym stanowisku niż konsultant telefoniczny, to wszystko by się zgadzało. A zgadza się, ponieważ mamy wrzesień, licealiści się pozwalniali, studenci wyjeżdżają do innych miast, więc promocja firmy rusza pełną parą! Gotowi do promocji pracy są również managerowie, dla których liczy się dodatkowa premia za grafik, więc obietnice elastycznego grafiku prysną jak bańka mydlana, nim nowy pracownik się zorientuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
fuckCCIG

Nie musisz pracowac caly miesiąc. Na umowie zleceniu mozesz po prostu odejsc. Będą Ci normalnie płacić jeśli zostaniesz. Jezeli chodzi o zwolnienia,to moga Cie nawet zwolnic jak masz dobry wynik:)znam z autopsji:) olej ccig,jest inne,lepsze call center w czewie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
asia

Zapodam cytat od naszego menago ze szkolenia motywacyjnego jak mamy rozmawiać z klientami: ,,Trzeba powiedzieć to takimi słowami, żeby było jasno, ale żeby klient nie wyłapał wszystkiego. Rozumiecie?'' Cyrk na kółkach. Żeby tam pracować trzeba nagiąć mocno swoją moralność, trzeba być pewnym siebie i pewnym tego co się mówi, żeby ludzie w to wierzyli, że dzwonimy ze świetną ofertą, kreatywnym, umieć podejść klienta różnymi sposobami, być takim sprytnym liskiem. Wielkim utrudnieniem pracy są awarie sprzętu, crazy calla codziennie. Czasem nie słychać klientów czasem pada crazy call, czasem intranet. Codziennie jakieś awarie utrudniają pracę. Menadżer jest spoko, na niego nie mogę narzekać. Są też niepotrzebne spotkania na których gadają żeby nie śmiecić w boksach jak ja nie śmiece. Niech mówią to tym co śmiecą. Komputery są zapchane opakowaniami po seven daysach i innym syfem. Dodatkowo, każą wypełniać ten elektroniczny skrypt rozmowy. To jest żal.pl po co to wypełniać i marnować czas po rozmowie z klientem. Co innego robić leady do neostrady. To ma sens bo ktoś ma z tego robotę, a nie ten esr.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klaudyna

Chcę odejść z tej firmy, ale okres wypowiedzenia to teraz miesiąc. Przez ten miesiąc będę miała płacone za wszystko normalnie? Muszę przychodzić na 24 h w tyg czy można mniej? A czy jak zwolni menedżer to trzeba odpracować kolejny tydzień na którym jest się zagrafikowanym? Czy oni w ogóle zwalniają kogoś za słabe wyniki? Pracuje w Czewie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nieważne

Pracowałem w Częstochowskim CCIG przez 2 miesiące, okazało się, że to co piszą w ogłoszeniach to same kłamstwa, jawnie kłamią pracownika, i klientów, ponieważ wmawiają również pracownikowi, że to co oni prezentują jest korzystniejsze dla klienta, a rozmawiając z tymi klientami tak naprawdę wiedziałem, że to nie jest korzystne dla nich Tylko jawne oszustwo, ja się zawsze wolę wszystkiemu przyjrzeć, jeżeli chodzi o tego typu kłamstwa, to po prostu robią to bo im nie idzie już sprzedaż tego szajstwa, marne telefony, wysokie doładowania np w zetafonie..., a czasem brakowało nawet dotykowych, gdzie tu sens?, kompletny jeden wielki fałsz i oszustwo , nie polecam tej firmy bo po prostu to jest naprawdę żenujące, managerka? chamska... , nie liczą się wogóle z człowiekiem Tylko z czasem pracy i umowami...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
me

wpadłem na chwile ,zostałem na dłużej :) haha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o CCIG Group Sp. z o.o. - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CCIG Group Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy CCIG Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 103.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CCIG Group Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 87, z czego 6 to opinie pozytywne, 67 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CCIG Group Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w CCIG Group Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Przejdź do nowych opinii