Złożyłem wniosek o wakacje kredytowe w z wiasku z istniejaca sytuacja panujaca pandemia korona wirus ,wniosek zostal rozpatrzony pozytywnie ale bank wymaga podpisania aneksu do umowy kredytowej w obecnosci kuriera,co jesli jestem na kawrantanie bądź wruc8lem z zagranicy i mam obawy przed zarazeniem innych?
Witam, to forum dotyczy opinii na temat Alior Banku jako pracodawcy. W sprawach klientowskich najlepiej zwrócić się bezpośrednio do banku.
Pracowałem w Alior Banku przez krótki czas i nie wspominam jej dobrze. Bardzo wysokie plany sprzedaży kredytów i produktów inwestycyjnych, nie realne do wykonania dla nowego pracownika, baza klientów wyszarpana ciężka do sprzedaży, wynagrodzenie bez premii nie za duże. Praca praktycznie csly czas na kasie bankowej same wpłaty i wypłaty atmosfera bardzo słaba w placówce. Na koniec podziękowanie za prace bez słowa dziękuje tylko wręczone wypowiedzenie. (usunięte przez administratora)
Pracowałem jako bakier ds. sprzedaży telefonicznej w centrali w Warszawie. Realnie jest to praca konsultanta call center + analityka kredytowego - bardzo dużo obowiązków za mikro podstawę i śmieszną premię ( o ile w ogóle uda się ją dostać). Bank inwestuje w bazy klientów, które powinny trafiać do chwilówek - 90% klientów zainteresowanych ma komornika/ nie ma dochodu lub potrzebuje kwoty 1500 zł (target to nieco ponad pół miliona, wiec proszę sobie wyobrazić ile trzeba tego sprzedać - nierealne). Klienci obecni z bazy zimnej niechętni do rozmowy, „bankierzy” w zasadzie przepalają tę bazę, bo „może akurat trafi się konretny wniosek”. Nawet jeśli już dopnie się plan, to zawsze istnieje ryzyko, ze klient w pół roku spłaci kredyt przez co zabierana jest premia, czyli można zacząć miesiąc na dużym minusie. Oprócz tergetu kwotowego, można dostać odcięcie premii za odsłuch rozmów, tutaj też szukają tylko czegoś aby jakościowo uciąć jak najwiecej. Managerowie twierdzą, że bazy są rozdzielane po równo, jednak gołym okiem widać ze pupile dostają lepszych klientów. Zgodnie z umowa pracuje się od poniedziałku do piatku po 8 godzin dziennie. Sobota jest nieobowiazkowa ale manager sugeruje aby przychodzić w soboty i aby zostawać na nadgodziny oczywiście bezpłatne i bez odbioru. Bank nie stawia na długofalowe relacje z klientem, a jedynie na nękanie i nachalny kontakt pod przykazem managera - przez co w zasadzie czesto pali sprzedaż. Managerowie interesują się pracownikiem wyłącznie w momencie kiedy ma „temat” na minimum 50 tysięcy. Praca w stresie, wylacznie pod kierunkiem targetu. W tej firmie liczą się tylko cyfry. Spokojniej, bez najmniejszej odpowiedzialności, dodatkowo za lepsze pieniądze polecam pracować jako tzw. konserwator powierzchni płaskich Plusy? Multisport, opieka medyczna, wczasy pod gruszą, socjal na Boże Narodzenie. Całkiem w porządku współpracownicy w zespole (choć to też nie wszędzie).
Bezpłatne nadgodziny w banku to kpina. Jest to całkowicie niezgodne z Kodeksem Pracy art 151. Za pracę w sobotę muszą ci zapłacić stawkę podstawową + 50 % lub 100% dodatkowo lub oddać 1,5 godz za 1 godz przepracowaną. Bezpłatne przychodzenie w sobotę do pracy to wyzysk feudalny. Nie róbcie z siebie (usunięte przez administratora) Szkoda życia na pracę za free dla banku. Kierownicy nie dostają pieniędzy za nadgodziny więc wymuszają na pracownikach, których nie szanują. Lizusi oczywiście otrzymywali najlepszych klientów pod nos, nawet jeżeli były skargi klientów na ich aroganckie zachowanie. Za to donosili do szefowej wszystko kto co powiedział. Kordo była (usunięte przez administratora) ,ale co z tego? Ktoś ją posadził na stołek i swoim rozumkiem działała jak umiała czyli obstawiała się lizuso-donosicielami. Bała się osób, które miały własne zdanie i potrafiły je argumentować. Praca tam praktycznie nic mi nie dała. Utwierdziła tylko tylko, że nie ważne jak pracujesz , ważne jakie masz układy z szefem.
(usunięte przez administratora)
Dokładnie trzeba wymienić załogę na trochę młodszą. Bardziej dynamiczną, oni niech idą na bezrobocie. Są już wolniejsi i słabsi. Trzeba dużo nowej krwi na centrali.
Wreszcie ktoś miał odwagę napisać prawdę, widzę po tylu latach nic się nie zmieniło, pozdrawiam
Przebieg rekrutacji to porażka wizualna dla Alior Bank. Wysłane CV. Po niedługim czasie dzwoni Pani z HR. Umawia się na rozmowę telefoniczną. Następnie drugi etap to rozmowa z HR i przełożonym. I tu jak zawsze zaczyna się śmiech. Pytania z rozmowy telefonicznej są powielane. Na plus jest atmosfera i czas trwania rozmowy. Następnie Pani z HR zapewnia, że do 2 tyg nastąpi info zwrotne.... i tak już czekam 1,5 miesiąca. Zero odpowiedzi, zero informacji, że np. proces się przedłuża. MASAKRA. Jeśli już na starcie jest takie podejście do pracownika (potencjalnego) to wyobrażam sobie co jest kiedy jesteś związany umową o prace. Zdecydowanie odradzam chyba, że ktoś lubi czuć się olewany
standardowe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak widać cały czas ktoś z tylnego siedzenia zmienia kadry menadżerskie. Jest jakaś spora walka na górze przez co u dołu wszystko się sypie. Cały czas trwa polowanie na czarownice, zwalnia się dyrektorów którzy budowali ten Bank, a wartościowi ludzie odchodzą sami, co podważa również zaufanie do pracodawcy. Przez Tsue oraz problemy z portwelem kredytowym Bank nie wypłacił premii w centrali, pomimo dobrych wyników sprzedaży i sporych zysków - mam odczucia jakby okradziono nas, pracowników. W zarządzie mam wrażenie że nie dostrzega się faktycznych problemów czy ważnych tematów. Jest miljon projektów i inicjatyw, tylko nie ma komu ich zrobić. Jak masz problem to sam sobie go rozwiązuj. Zasoby It kurczą się przez co procesy biznesowe nie nadążają za rzeczywistością rynkową i bankową. Na stanowiska dyrektorów powołuje się ludzi bez kompetencji, wizji itd. Naprawdę obecny prezes jest do zmiany. Szczerze osoba, która nie widzi potrzeby szybkiego naprwienia problemów w It poprzez zwiększenia zatrudnia i zwiększenia płac nie zdoła podnieść tego Banku. Idziemy na (usunięte przez administratora) sukcesywnie. I Jeszce luxmed nam zabrali. Zarobki od wielu lat mam takie same. Zero podwyżek. Ten Bank przyciąga ostatnio same miernoty, bo nikt normalny nie chce w nim pracować.
Widzę, że nie odpowiada Ci sposób zarządzania w Alior Bank. Możesz napisać coś więcej? Traktują ludzi z szacunkiem czy niezbyt?
Pozwól, że odpowiem na zadane przez Ciebie pytanie. Nie traktują ludzi z szacunkiem, nie możesz mieć własnego zdania ani obiekcji co do sposobu zarządzania i kadr managerskich.
W firmie panuje duży chaos organizacyjny, brak project managerów, brak planów na projekty, wszystko ustalane na już, bez analiz i doprecyzowania założeń. Niskie płace, brak perspektyw, awanse dostają kumple managerów i dyrektorów - jednym słowem lepiej znaleźć inne miejsce pracy. A po informacji o braku wypłaty premii rocznej za 2019 ogromny spadek motywacji i zaangażowania pracowników, co nie dziwi, bo skoro cały rok pracowali po to, żeby teraz nie dostać premii przez nieudolne decyzje kadr managerskich i dyrektorskich. A managerowie zachowują się z przekonaniem, że są najważniejsi na świecie i nie liczą się ze zdaniem pracowników. Nie polecam, chyba, że chcesz zostać sfrustrowanym człowiekiem.
Podobno rzucił papiery wiceprezes banku ? Znacie przyczynę ?
Jakies stawki na stanowisku Bankier Biznesowy?
Alior Kantor internetowy- i ich infolinia to POMYŁKA !!! Godzinami możecie czekać na połączenie, brak szans!!!! Każdy inny,ale nie Alior!
Wg mnie w ogóle nie powinno być infolinii. To kantor INTERNETOWY. Niskie spready zawdzięczamy obsłudze online, kantor nie musi ponosić ogromnych kosztów osobowych. Btw. To forum pracownicze, nie wplatajmy wątków ofertowych. Czy ktoś może napisać jakie benefuty ma Alior. Czy w zespole zarządzania projektami jest dobra atmosfera, czy pracuje się 8h, czy nadgodziny to standard?
Pracowałem w jednym z Oddziałów i dziękuję bardzo.
Ludzie Kochani, Jeżeli już zamierzacie opiniować to piszcie prosze konstruktywnie czyli jaka polityka firmy wobec pracownika , atmosfera pracy dobra/zła?, rozwój?, wsparcie zespołu? ect. Ponieważ pisanie opini tak jak powyższa naprawdę nic nie wnosi i przede wszystkim nie pomaga.
Ale o co.ci chodzi moderatorze? Bank poinformował o likwidacji 25 procent placówek bez zwolnień grupowych. To jaka może być atmosfera? Człowiek człowiekowi wilkiem i hieną
Jeśli wezmę debet w alior banku to czy przyjdzie mi jakiś list lub telefon z banku albo dostanę wszystkie informacje w SMS??
Cześć, czy pracował ktoś z was na retencji i może się podzielić doświadczeniami? Dokładnie stanowisko nazywa się specjalista ds utrzymania klienta.
Czy w centrali (nie w dziale contact center) istnieje możliwość pracy zdalnej, home Office?
Młodszy Specjalista ds. Przeciwdziałania Przestępstwom w centrali Warszawa. Jak z zarobkami? Dziękuję z góry za informację.
Telefoniczne centrum obsługi to jakaś kpina. Czekałem ponad 30min az sam zrezygnowałem. Nie mam pojęcia za co płacą tam pracującym ale jako pracodawca to pracownicy powinni dopłacać za siedzenie i robienie w ciula ludzi... Żenada. Powinny wykasaować ten numer telefonu 12 307 71 10
W Orange to dopiero się czeka na połączenie... Mają mało ludzi do pracy i dlatego tak jest . Jak dla mnie to jest parodia ale cala polska dziś tak działa:/
pracowałam na infolinii w Orange i niestety nie jest tak, że pracownicy siedzą sobie, popijają kawkę i blokują połączenia bo raz, że nie mamy takiej możliwości a druga sprawa to jeśli ludzie dzwonią z najmniejszą za przeproszeniem pierdołą, gdzie osoba w miarę rozgarnięta sama poradzi sobie z problemem w 5 minut i kolejki niekiedy sięgają po 100 osób to nie dziwne, że trzeba tyle czekać na połączenie. Pracownicy są gnębieni przez tych wyżej dlaczego kolejki są taki duże i blokują wszystkie statusy tak, że nie można nawet do toalety wyjść także nóż mi się otwiera w kieszeni jak widzę takie komentarze. Zapraszam do pracy na infolinii to sprawdzimy czy wtedy inni klienci będą czekać kilka sekund na połączenie a jeśli nie to czy Pan będzie płacił za to z własnej kieszeni, ciekawe czy coś panu zostanie z tej najniższej krajowej ;)
(usunięte przez administratora) Rotacja na poziomie 40% rocznie, atmosfera fatalna. Wiele osób nowozatrudnionych nie przedłuża umów na czas określony, są tacy którzy wypowiadają taką umowę w okresie próbnym. Kto nie trzyma z dowództwem, ten jest nikim.
Od 6 lat miałem kredyt odnawialny obrotowy na firmę w alior banku(oprocentowanie okolu 9-10%).2 grudnia miało być kolejne odnowienie. 1. Dostałem informacje od banku o braku możliwości odnowienia kredytu tylko rozterminować (rozłożyć na raty finansowania) na podstawie wysłanych pierwotnie(bez poprawek) przez nas dokumentach mimo tego ze informelem bank ze wszystkie dokumentu przy poprzednich odnowieniach wypełniał bank i w wypełnionych przez nas dokumentach mogę występować błędy. 2. Dostałem ofertę od banku na kredyt z prowizja przygotowawcza 11% czyli razem okolu 20%(wprawie licha) czyli na dużo gorszych warunkach niż poprzednio mimo tego ze przychody(zysk) Społki teraz jest kilkakrotnie większy jak przy poprzednich odnowieniach. 3. Analityk alior banku nie zna się na prawie podatkowym ponieważ przez dwa tygodnia chciał otrzymać od nas korekt bilansów kwartalnych mimo tego zgodnie z polskim prawem bilans jest sporządzany i składany 1 raz do roku. Bilanse śródroczne były sporządzane przez księgowość na nasze prośbę są informacją wstępną, nieostateczną, ponieważ jak już kilkukrotnie był informowany przeksięgowania dot. sprzedaży są dokonywane do bilansu ostatecznego po uzgodnieniu sald. Alior bank to instytucja która nie nawet za grosz nie ma szacunki dla swojego klienta. Oczywiście zrezygnowałem od ich oferty z lichwiarskim 20% kredytem.W styczniu zamykam konto w tym parabanku.
Ludzie, to jest forum o pracy! Zaśmiecacie forum swoimi żalami dotyczącymi obsługi klienta, które powinny trafić do działu reklamacji. Człowiek chce poczytać o warunkach pracy tutaj, a nie o Waszych kredytach.
@Xxxx to nie jest miejsce na reklamacje, to forum pracownicze.
Chciałabym dać negatywną opinię pani z infolinii 0 wyrozumiałości dla starszych osób, tak się nie postępuje nigdy nie spotkałam się z takim postępowaniem
Rozmowa o pracę w centrali, Kraków. Podobał mi się profil firmy czyli bank, dlatego wysłałam im swoją kandydaturę. Kultura spotkania jak najbardziej na poziomie ale: w recepcji gość pozostawiony sam sobie; widziałam młodych ludzi w powyciąganych t-shirtach i adidasach (taki dress code pracowników banku :-) ); rozmowę prowadziły 3 osoby, wszystkie młodsze ode mnie, miałam wrażenie, że pracuje tam sama młodzież, która "bawi się" w bank, no cóż-chyba taka duża rotacja; pytania nie do końca trafione np. "co wniesiesz do zespołu", niby ok. ale brałam udział w bardziej profesjonalnych rozmowach.
Człowiek na rozmowie nie ma poczucia, że trafił na profesjonalistów, na ludzi z wiedzą i doświadczeniem, którzy już w tej branży, firmie zdążyli się czegoś nauczyć.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Alior Bank S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Alior Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 169.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Alior Bank S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 77, z czego 3 to opinie pozytywne, 56 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Alior Bank S.A.?
Kandydaci do pracy w Alior Bank S.A. napisali 26 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.