logo Alior Bank

Alior Bank

Kraków

Opinie o Alior Bank

kAzIk 2016-07-26 15:16:33
Niestety tak, przynajmniej dawnej był. Cierpiałam 12 miesięcy, żeby minęła umowa lojalnościowa (szkolenia, które merytorycznie do niczego mnie nie przygotowały), a po 12 mc powiedziałem ŻEGNAJCIE.
regina 2016-07-30 14:58:47
Pracuje od października
w placówce w wlkp. I powiem wam wszystkim jedno oszustwo i kłamstwo. Najpierw umowa na 1/4 pracy na 1/2 i więcej- przelew jeśliby to kogoś interesowało niecałe 400. Może to pojedynczy przypadek i bank to co innego niż placówka, nie chce wyrażać opinii o wszystkich właścicielach placówek mój jest gnojem i oszustem- jak ktoś taki moze zatrudniać ludzi. Umowy mam jeszcze trochę, a potem wybieram sie po sprawiedliwość do sądu.
1
Nica 2016-08-03 08:42:38
Czy może napisać coś o pracy biurowej w Aliorze?
Aaaaaa 2016-08-05 10:13:39
Pracownik banku musi być sprawdzony pod tym kontem. Rutynowa procedura. W każdym banku sprawdzają.
Jaśnie Wielmożny Pan 2016-08-07 22:01:19
T-Mobile Usługi Bankowe - Centrala Dramat - ul Pilotów - Kraków. Liderzy tej infolinii kradną prowizje, niejasny system premiowy, niskie oceny rozmów, nadmiar obowiązków. Brudne krzesła i zakurzone komputery - brudna centrala.
Bardzo dużo zależy od układów.
Centrala Oszustów !!! Przestrzegam :)
13
Kawał Sku.....na. 2016-08-08 09:52:23
Centrala T-Mobile Usługi Bankowe - gorzej niż tragikomedia. Utkwiła mi w głowie jako w pełni nieprofesjonalne miejsce, gdzie bardzo dużo niestety mają do powiedzenia układy. Nie polecam pracy w centrali na ul. Pilotów - T-Mobile Usługi Bankowe. Co do uczciwości liderów i ich dobrym zamysłów miałbym duże wątpliwości, bardziej myślą o swoich prowizjach niż o prowizjach dla konsultantów, wiele razy spotkałem się z sytuacją kiedy ginęły prowizje dla pracowników - konsultantów, a wcześniej obiecywano znacznie więcej. Myśle że jakby PIP zainteresował się tym miejscem pracy i obyczajami jakie tam panują to mogła by poważna kara zostać nałożona na to call-center. Aktualnie z tego co słyszałem to wszystko się rozpada kiedyś pracowało tam znacznie więcej ludzi, były zapowiedzi że Pani dyrektor będzie dbała o zespół itd, a aktualnie to tam około 60 ludzi pracuje, kiedyś było ponad 100. Aż mi się morda śmieje jak słyszę że to prowizoryczne call center i ci pseudo fachowi bankowcy bedą musieli odejść.
13
Tablica Wyników 2016-08-08 12:52:51
Ja również dołączę się do hejta na TMUB - Centrala na ul.Pilotów. A pro po zarządzania tym call center rzecz którą zapamiętałem, nie wiem czy jeszcze tablica składanych wniosków jest uruchomiona i czy to funkcjonuje, jak ja pracowałem pamiętałem że złożyłem tyle wniosków że powinienem na tej tablicy się pojawić a się nie pojawiałem - to było ciekawe - jakby promowani byli odpowiedni ludzie na tej tablicy. Także jeżeli pracujecie w TMUB w zespole infolinii to popatrzcie na tą tablicę i pomyślcie sobie czy w rzeczywistości tak jest jak się wyświetla na tej tablicy. Co do kampanii jak was nie będą lubić to i tak nie dostaniecie dobrych kampanii nawet jak wyniki sprzedażowe będą imponujące, ba przestaną wam przekazywać wszystkie informacje jak was nie będą lubić i pomogą odejść. Co do prowizji też słyszałem różne opowieści że znikają albo się nie pojawiają - także coś w tym jest. Typowe polskie call center i typowi polacy na call center - smutne. Fajnie że się powoli to towarzystwo wzajemnej adoracji rozpada.
8
Call Center TMUB 2016-08-08 16:30:53
Ja też napisze że praca w centrali TMUB na ul.Pilotów w Krakowie to napewno do rozwojowych, ciekawych to nie należy. Przełożeni - Liderzy to jakiś kwiat intelektu to nie jest - nie oszukujmy się, ich uczciwość wiele razy była podważana jak i również to że niektórzy konsultanci są lepiej traktowani - ci z dłuższym stażem.
Zresztą podchodząc tam i patrząc na nich i słysząc żulerski śmiech np Weroniki K odnosi się wrażenie że to banda [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Nie ma czego szukać na tym call center obraz nędzy i rozpaczy, dla jakiś studentów żeby przeleżeć i wpisać sobie w CV nic po za tym. Awansować tam jest ciężko i dostać jakieś normalne pieniądze.
11
Prowizje TMUB 2016-08-08 19:23:41
Jeśli chodzi o prowizje na TMUB to największe zastrzeżenia były że Wojciech D. pod.... prowizje konsultantów. Złodziejaszek - nie jeden konsultant o tym mówił.
12
Będzie masakra 2016-08-09 11:20:26
Ja również nie wypowiem się pozytywnie o tej centrali TMUB na ul.Pilotów w Krakowie.
Głównie to się tam pracowało na liderów i jak coś trzeba było załatwić co nie było związane z interesami liderów to było ciężko. Potwierdzam jak wyżej że to praca rozwojowa i ciekawa to napewno nie jest.
Można potraktować tą pracę jako taki przerywnik w życiu. Z prowizjami zawsze były problemy i są widze nadal, albo kasa nie była czas, albo nie było tyle ile deklarowali. Liderzy sami do końca nie wiedzą ile dostaną konsultanci tylko mydlą oczy. Jak są jakieś dobre kampanie na których można zarobić i nie ma się odpowiedniego stażu pracy to kampanii się nie dostanie. Też potwierdzam jak wyżej że bardzo dużo oparte jest na układach, na pewne rzeczy nie dostanie się pozwolenia bo trzeba dobrze żyć z liderami. A zgadzam się z prowizjami to mówiło się że Liderzy przygarniają dla siebie. Przyłączmy się do hejta i zniszczmy tą centralę i tych oszustów !!!! :D :D :D :D
15
gt 2016-08-11 08:17:23
nie wiem czy wiecie, ale zatrudniają Wam teraz elity do Alior Leasing, będą zarabiali dwa razy tyle co inni dyrektorzy i doradcy z GWARANCJA czasu zatrudnienia i GWARANCJA premii, beda sprzedawac produkty ponizej cen rynkowych, wiec wszyscy bedziecie musieli na to zarobic
1
Sebastiannn 2016-08-25 13:15:19
Miałem iść do nich na rozmowę rekrutacyjną na ul.Pilotów w Krakowie.Jednak po przeczytaniu o nich wielu opinii na Internecie (właśnie na temat tej lokalizacji) zrezygnowałem.Masa opinii negatywnych a żadnej opinii pozytywnej.Coś w tym musi być.
9
Sebastiannn 2016-08-25 14:13:01
Chodziło o pracę na stanowisku Specjalista ds.Obsługi Klienta na infolinii (połączenia przychodzące).Wybrałem inną firmę (branża ta sama,stanowisko też tylko lepsze warunki jeśli chodzi o pieniądze.Co najważniejsze umowa o pracę + ubezpieczenie zdrowotne).Opinii na Internecie też nie mają za rewelacyjnych ale tych negatywnych jest jakos o wiele mniej w porównaniu z Aliorem.Ogłoszenie na które aplikowałem w Aliorze jest dodawane praktycznie codziennie od kilku dni a piszą że praca od zaraz.Więc zastanawiające jest to że terminów jeśli chodzi o spotkania rekrutacyjne jest ciągle sporo.Dlaczego ? Bo albo chętnych jest naprawdę mało albo ludzie od nich uciekają nie bez powodu...
6
Dramat :( 2016-08-28 18:26:40
Mase negatywnych opinie na temat Aliora. Mialem aplikowac ale sie rozmyslilem ...
1
jenny 2016-08-29 10:50:43
No i być może popełniłeś błąd sugerując się wypisanymi tu opiniami. Pracuje w centali Alior Banku od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona. Zdecydowanie jest to najlepszy mój pracodawca jak dotąd i zamierzam się w kolejnych latach rozwijać w tej organizacji. Serio, bez marketingowej ściemy.

Podejrzewam, że większość osób, które tu komentują to frustraci, którym nie wyszło. Owszem, wszędzie zdarzają się przykre sytuacje, ale to co ja widzę to niewielka rotacja i zadowoleni ludzie (pracuje w cenrtali wwa).
PawełKRK 2016-08-29 23:26:50
Negatywne opinie dotyczą głównie z tego co widzę placówki na ul.Pilotów w Krakowie.Opinii negatywnych całą masa.Sam nie wiem czy rzeczywiście tak jest ze liderzy kradną prowizję itd.To odstrasza do rozpoczęcia pracy tam!!!
5
PawełKRK 2016-08-29 23:27:31
Negatywne opinie dotyczą głównie z tego co widzę placówki na ul.Pilotów w Krakowie.Opinii negatywnych całą masa.Sam nie wiem czy rzeczywiście tak jest ze liderzy kradną prowizję itd.To odstrasza do rozpoczęcia pracy tam!!!
4
Ciekawe 2016-08-30 19:34:31
Dziwi mnie to że nikt z przełożonych sie tym nie zainteresował - że coś tam w TMUB na infolinii na ul. Pilotów było nie tak jak należy - skoro tyle opinii negatywnych. Że coś z prowizjami było nie tak, że tylko nieliczni konsultanci sa promowani, ze tablica wyników jest czasami manipulowana - dla mnie dramat.
4
Polskie Call Center 2016-08-30 21:50:29
A propo tej centrali tez nie polecam tego miejsca pracy - ul Pilotów T-Mobile Usługi Bankowe. Tam sie lubi po prostu jak ktoś jest dla kogoś miły żeby coś załatwić. Piekielnie zukładowane call-center, liderzy - mąż i żona wcześniej pracowali - kilka takich historii, znajomi liderów bądż lubiani wskakują na liderów, nie polecam tam pracy przedziwne miejsce pracy - typowa polska na tym obrazku call center :)
7
Ipla 2016-08-31 12:01:01
Ja pracuje w Alior Banku i koncze z nimi wspolprace. Cala praca i doswiadczenie ktore wynioslam napewno sie przyda w moim zyciu. Nie mozna zarzucic im szkolen na wyzsze poziomy obslugi klientow na infolini. Jest rowniez ubezpieczenie zdrowotne i karta multisport. Natomiast wszystko to nie wystarczy po tym jak traktuja ludzi. Systemy premiowe nie sa do wyrobienia, brak emaptii oraz tablica z wyrobieniem targetu po pewnym czasie cie dobija. Nie przychodzisz do pracy zeby pomoc ludzia tylko po to zeby sprzadawac jak najwiecej nawet ludzia ktorzy i tak tego kredytu nie dostana. Mimo wiekszego zakresu obowiazkow przy obsludze klienta stawka i wynagrodzenie jest to samo. Za tym idzie niemozliwosc wyrobienia premii wiecej klopotow. Trzepiania sie do rozmow ktore ci odsluchaja oraz dlaczego juz nie jestes taki dobry jakim byles. Jezeli chcesz uzyskac doswiadczenie byc bardziej pewnym siebie i wykorzystac to pozniej ta praca jest dla ciebie ale jezeli jestes slaby psychicznie lepiej nie marnowac na ta firme czasu. To jest moje zdanie i wielu innych pracownikow.
13
Ipla 2016-08-31 16:40:18
Konsultant Biura Maklerskiego to nie to samo co obsluga klienta w contact centre na pilotów wiec wypowiedziec sie za wiele nie moge. Jedynie slyszalam ze stawka jest wporzadku. Co do szkolen chodzilo jedynie o to ze nie zostawiaja cie "z tylu". Dbaja o to zeby kazdy z pracownikow po jakims czasie mogl obslugiwac wieksza game klientow np nie sama pozyczke i bankowosc ale rowniez reklamacje itd. Tematow i rozwojow szkolen jest bardzo duzo ale tak jak wspominalam wczesniej niestety nie ida za tym pieniadze. Maklerka w Alior Banku jest calkiem spoko wiec zycze powodzenia :-)
Imika 2016-09-01 10:43:22
Jak widać bank nie ma kasy na premie. Najgorzej jak się zwolnisz to ci premii nie wypłacą. To powinno być w kodeksie pracy że nawet jak zwalniasz to prowizja niezależnie od pracodawcy i branży jest wypłacana w całości. Wiem coś o tym bo pracowałam. Warunki premiowe z kosmosu żeby nie płacić i placówka w miejscu gdzie nic się nie dzieje. A nacisk na sprzedaż ogromny brak wyników wylatujesz. Po prostu żal.pl. I pewna pani która ma siano w głowie i robi swoje zryte porządki-d...ilka.
5
Paulina 2016-09-02 06:41:39
Proszę o radę mam tam w poniedziałek podpisać umowę myślisz że lepiej tego nie robić?
JustynaW 2016-09-02 20:26:53
Placówka na ul.Pilotów to KOMEDIA przez duże K.Plany sprzedażowe nie są do wyrobienia.Rozmowy odsłuchiwane na każdym kroku i szukanie powodu aby zgnoić pracownika.Pracuje się tam jak robot za marne grosze.Liderzy kradną prowizję a jak się nie ma z nimi układów po znajomości to nie idzie załatwić dosłownie nic dla siebie z korzyścią.Śmiech na sali.Pracowałam tam kilka miesięcy i się zwolniłam.Mobbing i zła atmosfera a po drugie strasznie marne pieniądze.MIEJCIE SWOJĄ GODNOŚĆ LUDZIE I NIE DAJCIE SIĘ WYKORZYSTYWAĆ !!!!!
11
Monika 2016-09-03 11:29:59
Boże jak to czytam to przerażające że na centrali bankowej na ul. Pilotów Kraków- gdzie to powinna być instytucja zaufania publicznego i powinno o stronę finansową pracownika dbać .
Wydaje mi się że powinno się prześwietlić prowizje konsultantów z dwóch ostatnich lat i zobaczyć czy faktycznie prowizje sie zgadzają, ktoś za to powinien ponieść odpowiedzialność tak mi się przynajmniej wydaje.
To jest nie pierwszy i nie drugi komentarz na temat centrali na ul. pilotów - czyli rzeczywiście coś tam musi być nie tak, a jak prowizje ludzią giną - masakra.
5
Zaskoczony 2016-09-04 11:13:35
Szczerze powiedziawszy dziwią mnie opinie negatywne na temat pracy w centrali na ul.Pilotów. Pracowałem tam przez ponad rok, zawsze gdy wyrobiłem premię to ją otrzymywałem. Nie wiem też w jaki sposób liderzy mieliby kraść prowizje... Ja swoją liderkę wspominam bardzo dobrze - nie raz mi skórę uratowała, z tego co wiem pracuje tam nadal. Pytałem znajomych którzy pracują jeszcze na Info w TMUB skąd ta fala hejtu, ale nikt nie jest w stanie na to odpowiedzieć... Jak dla mnie CC w porządku, dobra pozycja na start w CV.
6
Krakowianka 2016-09-10 23:51:29
Również pracuje w centrali w krk i czytając powyższe opinie jestem w lekkim szoku. To jest pierwsza praca w której widzę aż takie zainteresowanie i pomoc ze strony liderów. Każda premia którą wyrobiłam została mi wypłacona. Ktoś wyżej napisał że rozmowy są odsłuchiwane i szuka się pretekstu żeby zgnoic pracowników. Po pierwsze wyobrazcie sobie co by się działo gdyby nikt tych rozmów nie sprawdzał, jak wtedy pracowaliby pracownicy. A po drugie to zależy od podejścia - polecam trochę więcej pokory i myślę że warto skorzystać z tego, że ktoś nas sprawdza i mamy informacje co robimy źle (a jeśli nie to później nie narzekać na brak premii).

Przed pójściem na rozmowę o pracę nie czytałam żadnych opinii i bardzo się cieszę. Bo gdybym trafiła na te negatywne to myślę że dziś nie miałabym pracy którą tak po prostu lubię. Dlatego nie zrazajcie sie. Te wszystkie opinie które tu zamieszczamy są subiektywne a Wy musicie sobie wyrobić własną :)
5
mycha 2016-09-14 12:16:30
no dobra, a jak rzeczywiście wyglądają warunku finansowe... Czy umowa o pracę to umowa na 1850 brutto??
Jak wygląda rzeczywiście "elastyczny czas pracy"? czy da się ustalić prace w stałych porach w stałe dni czy może zależne jest to od wyników sprzedaży bądź od czyjejś dobrej woli???
infoTMUB 2016-09-20 23:16:24
@mycha - jako konsultant na Infolinii w centrali na Pilotów na umowie o pracę masz 2500 brutto (młodszy specjalista) - później możesz awansować na specjalistę co wiąże się z podwyżką.
Porażka 2016-09-21 17:51:47
Jeżeli chodzi o pracę w tej centrali tez nie polecam tego miejsca - ul Pilotów w Krakowie. Na infolinii ciągła kolejka bo brakuje osób do pracy., oczywiście jak przedłuży się rozmowa pracujesz za free. Zdecydowanie odradzam!! Bardzo duża rotacja pracowników, przychodzą i odchodzą, Niskie pensje a premie nie do wyrobienia, liderów interesuje tylko sprzedaż. Wymagają cuda za marne pieniądze!!! Dłużej niz parę miesięcy nikt tam nie wytrzymuje.....
7
Aleksandra 2016-09-21 17:59:47
R0wnież zgadzam się z więszkością osób na tym forum!! Mobbing i wykorzystywanie pracowników!!! Do tego wśród pracowników szukają znajomych frajerów poprzez programy rekomendacyjne bo nikt nie chce pracować i nie ma chętnych do pracy!!!! Odeszłam z tego miejsca po paru miesiącach i nikomu nie polecam!!!! Radze się dobrze zastanowić przed aplikacją, chyba ze szukasz pracy na 2 miesiące
9
Nick 2016-09-22 15:34:25
Piszę raz jeszcze, gdyż nazwiska zostały pousuwane przez administratora, co zmieniło sens wypowiedzi. Tym razem nie posłużę się pełnym nazwiskiem osoby. Niestety moja opinia będzie negatywna. Mogę wypowiedzieć się nie o samej pracy, ale o procesie rekrutacji, a dokładnie o Specjaliście ds. rekrutacji- Pani Alinie K. Przez przypadek trafiłam na wywiad udzielony przez tę Panią i skłoniło mnie to do opisania swojego niemiłego doświadczenia. Otóż kilka miesięcy temu zdecydowałam się aplikować na stanowisko Bankiera ds. Obsługi Klienta. Wzięłam dzień wolny w obecnej pracy, by stawić się na rozmowie w ramach pierwszego etapu rekrutacji. Spotkanie miało miejsce w Warszawie z Panią Menager danej placówki. Specyfika stanowiska i ogólny charakter pracy mi odpowiadały, więc ucieszyłam się, gdy poinformowano mnie o pozytywnym przejściu 1-wszego etapu i ochoczo umówiłam się na kolejny - tym razem telefoniczny z wyżej wymienioną Panią. Oczywiście Pani do mnie zatelefonowała, poświęciłam kolejnych 40 minut na rozmowę (tym razem obyło się bez urlopu). Zostałam poinformowana, że Pani Alina K. skontaktuje się ze mną niezależnie od wyniku rekrutacji w ciągu najbliższych 2 tygodni. Potwierdzono to również mailowo. Czekałam na telefon przez niecałe 3 tygodnie, po tym czasie postanowiłam się przypomnieć. Pani Alina odebrała telefon, przeprosiła za brak odpowiedzi i prosiła, bym czekała w dalszym ciągu na telefon-NA PEWNO w najbliższym czasie się ze mną skontaktuje. Przypomniałam swoje nazwisko i postanowiłam zastosować się do polecenia i czekać. Po kolejnych 2 tygodniach napisałam do tej Pani maila, który został bez odpowiedzi. Uważam, że straciłam tylko czas, a szkoda...
4
ul. Pilotów Kraków - Central T-Mobile Usługi Banko 2016-09-22 20:06:30
Nie polecam. Przedziwne obyczaje panują na tym call-center. Nie wszyscy dostają określone uprawnienia - tokeny, certyfikaty bezpieczeństwa, określone kampanie sprzedażowe otrzymują tylko najbardziej lubiani niekoniecznie najlepsi sprzedażowo. Panuje przyzwyczajenie na tej centrali że za prowizjami trzeba chodzić i dopytywać czemu mi nie dopisali tego produktu. Ale najzabawniejsze jest to że to normalne - tak powinno być. Najpierw mówi się o wyższych prowizjach póżniej są niższe albo giną. Jak pojawi się osoba nie z ich grona to już pojawia się problem o awansie można zapomnieć, podłożą ci nawet nogę żeby ci przeszkodzić - takie było moje odczucie odnośnie pracy na tym call center. Dziękuję Bogu że już tam nie pracuje.
6
sylwia292 2016-09-27 13:47:02
Praca na infolinii Alior Banku to czysty śmiech na sali! Przy podpisywaniu umowy deklaracje, że stawka regulowana 10-18zł brutto + prowizje "czarno na białym". W rzeczywistości wygląda tak, że przez pierwsze pół roku ta stawka jest rzeczywiście regulowana ale 10-12zł brutto, z czego 11-12 jest nie wykonalne nawet dla osoby z doświadczeniem, bo przez pierwsze dwa miesiące fizycznie nie da się wyrobić wskaźników, czyli trzeba liczyć się z 10 brutto. Druga sprawa to prowizja. Nikt nie wspomina na rozmowie, że żeby dostać prowizje należy mieć odpowiednią ocenę miesięczną. Są pracownicy, którzy pracują rok, starają się, mają prowizji 600-700zł ale nie otrzymują ani grosza z tego, bo ocenę miesięczną mają niższą. Dodatkowo praca nieprzyjemna, od pierwszego dnia naciskają na pracownika, żeby sprzedawał. Cały czas praca jest na lini, kolejki na infolinii są masakrycznie duże, po dwóch tygodniach miałem pierwszy raz chwilę oczekiwania między połączeniem. Złodzieje, oszuści, najgorszy pracodawca z jakim miałem styczność.
8
bylypracownik 2016-09-29 09:35:13
Dokaldnie tak! Zgadzam się stawka 10zl brutto na godzinę przy warunku ze masz dyspozycyjnosc 120h miesiecznie, jezeli braknie ci godziny do dyspozycyjnosci to stawka 7zl brutto...premie nie do wyrobienia bo ocena miesieczna zwykle sie nie zgadza, kolejki caly czas nie masz czasu nawet zlapach oddechu pomiedzzy polaczeniaki....masakra to bank a w rossmanie lepiej płacą
9
Wojciech D - Prowizje TMUB - Centrala ul. Pilotów 2016-10-02 23:15:19
Wielu konsultantów skarżyło się na to że Wojciech D. nie jest w porządku, prowizje znikały jak np konsultanci przechodzili na inne działy, kombinator. Kolejna sprawa że liderzy zawsze opowiadają konsultantom o wyższych prowizjach - a w rzeczywistości prowizje są niższe. To wszystko było niesamowicie nie w porządku, prowizje są dopisywane te wyższe tylko tym konsultantom którzy są lubiani, z awansami jest podobnie. Wydaje mi się że nadszedł czas żeby PIP bądż inne organy zainteresowały się tą centralą. Układy i kolesiostwo.
5
margox 2016-10-07 15:11:19
Bardzo dobre miejsce na zdobycie doświadczenia, uczy odpowiedzialności i samodyscypliny. Jeśli ktoś jest zaangażowany i zmotywowany to przełoży się to na jego wynagrodzenie, jeśli natomiast ktoś wyznaje zasadę "czy się siedzi czy się leży 1200 się należy" to z pewnością nie będzie zadowolony z tego miejsca pracy. Z mojej perspektywy byłego już pracownika polecam pracę w Alior Banku.
salamandra 2016-10-14 23:18:07
Witam,

Zaczynam pracę w poniedziałek. Czy może ktoś opisać jak wygląda szkolenie?
salamandra 2016-10-14 23:18:40
Witam,

Zaczynam pracę w poniedziałek. Czy może ktoś opisać jak wygląda szkolenie?
Salamandra 2016-10-16 14:33:35
A jak wyglądaja szkolenia u niej? :)
Salamandra 2016-10-16 14:34:07
A jak wyglądaja szkolenia u niej? :)
gj 2016-10-17 23:23:20
@ Olka - no właśnie - co dla ciebie oznacza wysoka pensja?
Artek 2016-10-24 15:00:53
To na pewno nie jest typowe call center, dobrą renomę robi hasło "wyższa kultura bankowości" co przekłada sie na stosunek klientów jak sie do nich dzwoni. Nie zioną nienawiścią :D Dają elastyczny grafik, można go co tydzień zmieniać, zwyczajna podstawa i premia za jakość pracy i sprzedaż. Generalnie polecam. Benefity tez bardzo spoko.
Ola 2016-11-02 13:14:25
Mam pytanie. Zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną. Chciałam zapytać w jakich godzinach się tam pracuje? Czy faktycznie jest umowa o pracę? na jaką kwotę?
sammy 2016-11-03 15:49:02
Ola, nie napisałaś żadnych szczegółów do jakiego obszaru się rekrutujesz/na jakie stanowisko itd. Jak ktokolwiek ma odpowiedzieć na Twoje pytania ?
Kub 2016-11-04 17:51:43
Ja ide w poniedziałek na rozmowę kwalifikacyjną na stanowiski infolini. Wiecie jakie są stawki?
Panzer 2016-11-10 16:10:02
Daruj sobie strata czasu
1
major 2016-11-16 12:46:30
Nick to sobie bierz udział w tym wyścigu szczurów jak chcesz tylko pamiętaj że zwycięzca wyścigu i tak jest szczurem więc ja nie widzę sensu w tym ściganiu i uczestniczyć w tym nie zamierzam.
1
xnemy 2016-11-17 15:44:32
major to załóż własną firmę i pracuj 24h/7 na swoim. Gdziekolwiek nie pójdziesz to musisz codziennie walczyć o dobre wyniki. Za to dostajesz stałą pensje + może jakieś prowizje. To nie te czasy, kiedy "się leży i się należy". Ostatnio się przyglądam Aliorowi i wygląda to ciekawie, sporo sie dzieje
Alik ratowy 2016-11-30 15:01:11
Nie żartuj z tą kulturą to jest taka sama ściema jak elastyczny czas pracy,
1
Zostaw swoją opinię o Alior Bank - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Alior Bank