logo Alior Bank

Alior Bank

Kraków

Opinie o Alior Bank

Zaskoczony 2016-09-04 11:13
Szczerze powiedziawszy dziwią mnie opinie negatywne na temat pracy w centrali na ul.Pilotów. Pracowałem tam przez ponad rok, zawsze gdy wyrobiłem premię to ją otrzymywałem. Nie wiem też w jaki sposób liderzy mieliby kraść prowizje... Ja swoją liderkę wspominam bardzo dobrze - nie raz mi skórę uratowała, z tego co wiem pracuje tam nadal. Pytałem znajomych którzy pracują jeszcze na Info w TMUB skąd ta fala hejtu, ale nikt nie jest w stanie na to odpowiedzieć... Jak dla mnie CC w porządku, dobra pozycja na start w CV.
8
Krakowianka 2016-09-10 23:51
Również pracuje w centrali w krk i czytając powyższe opinie jestem w lekkim szoku. To jest pierwsza praca w której widzę aż takie zainteresowanie i pomoc ze strony liderów. Każda premia którą wyrobiłam została mi wypłacona. Ktoś wyżej napisał że rozmowy są odsłuchiwane i szuka się pretekstu żeby zgnoic pracowników. Po pierwsze wyobrazcie sobie co by się działo gdyby nikt tych rozmów nie sprawdzał, jak wtedy pracowaliby pracownicy. A po drugie to zależy od podejścia - polecam trochę więcej pokory i myślę że warto skorzystać z tego, że ktoś nas sprawdza i mamy informacje co robimy źle (a jeśli nie to później nie narzekać na brak premii).

Przed pójściem na rozmowę o pracę nie czytałam żadnych opinii i bardzo się cieszę. Bo gdybym trafiła na te negatywne to myślę że dziś nie miałabym pracy którą tak po prostu lubię. Dlatego nie zrazajcie sie. Te wszystkie opinie które tu zamieszczamy są subiektywne a Wy musicie sobie wyrobić własną :)
8
mycha 2016-09-14 12:16
no dobra, a jak rzeczywiście wyglądają warunku finansowe... Czy umowa o pracę to umowa na 1850 brutto??
Jak wygląda rzeczywiście "elastyczny czas pracy"? czy da się ustalić prace w stałych porach w stałe dni czy może zależne jest to od wyników sprzedaży bądź od czyjejś dobrej woli???
3
infoTMUB 2016-09-20 23:16
@mycha - jako konsultant na Infolinii w centrali na Pilotów na umowie o pracę masz 2500 brutto (młodszy specjalista) - później możesz awansować na specjalistę co wiąże się z podwyżką.
1
Porażka 2016-09-21 17:51
Jeżeli chodzi o pracę w tej centrali tez nie polecam tego miejsca - ul Pilotów w Krakowie. Na infolinii ciągła kolejka bo brakuje osób do pracy., oczywiście jak przedłuży się rozmowa pracujesz za free. Zdecydowanie odradzam!! Bardzo duża rotacja pracowników, przychodzą i odchodzą, Niskie pensje a premie nie do wyrobienia, liderów interesuje tylko sprzedaż. Wymagają cuda za marne pieniądze!!! Dłużej niz parę miesięcy nikt tam nie wytrzymuje.....
8
Aleksandra 2016-09-21 17:59
R0wnież zgadzam się z więszkością osób na tym forum!! Mobbing i wykorzystywanie pracowników!!! Do tego wśród pracowników szukają znajomych frajerów poprzez programy rekomendacyjne bo nikt nie chce pracować i nie ma chętnych do pracy!!!! Odeszłam z tego miejsca po paru miesiącach i nikomu nie polecam!!!! Radze się dobrze zastanowić przed aplikacją, chyba ze szukasz pracy na 2 miesiące
12
Nick 2016-09-22 15:34
Piszę raz jeszcze, gdyż nazwiska zostały pousuwane przez administratora, co zmieniło sens wypowiedzi. Tym razem nie posłużę się pełnym nazwiskiem osoby. Niestety moja opinia będzie negatywna. Mogę wypowiedzieć się nie o samej pracy, ale o procesie rekrutacji, a dokładnie o Specjaliście ds. rekrutacji- Pani Alinie K. Przez przypadek trafiłam na wywiad udzielony przez tę Panią i skłoniło mnie to do opisania swojego niemiłego doświadczenia. Otóż kilka miesięcy temu zdecydowałam się aplikować na stanowisko Bankiera ds. Obsługi Klienta. Wzięłam dzień wolny w obecnej pracy, by stawić się na rozmowie w ramach pierwszego etapu rekrutacji. Spotkanie miało miejsce w Warszawie z Panią Menager danej placówki. Specyfika stanowiska i ogólny charakter pracy mi odpowiadały, więc ucieszyłam się, gdy poinformowano mnie o pozytywnym przejściu 1-wszego etapu i ochoczo umówiłam się na kolejny - tym razem telefoniczny z wyżej wymienioną Panią. Oczywiście Pani do mnie zatelefonowała, poświęciłam kolejnych 40 minut na rozmowę (tym razem obyło się bez urlopu). Zostałam poinformowana, że Pani Alina K. skontaktuje się ze mną niezależnie od wyniku rekrutacji w ciągu najbliższych 2 tygodni. Potwierdzono to również mailowo. Czekałam na telefon przez niecałe 3 tygodnie, po tym czasie postanowiłam się przypomnieć. Pani Alina odebrała telefon, przeprosiła za brak odpowiedzi i prosiła, bym czekała w dalszym ciągu na telefon-NA PEWNO w najbliższym czasie się ze mną skontaktuje. Przypomniałam swoje nazwisko i postanowiłam zastosować się do polecenia i czekać. Po kolejnych 2 tygodniach napisałam do tej Pani maila, który został bez odpowiedzi. Uważam, że straciłam tylko czas, a szkoda...
7
ul. Pilotów Kraków - Central T-Mobile Usługi Banko 2016-09-22 20:06
Nie polecam. Przedziwne obyczaje panują na tym call-center. Nie wszyscy dostają określone uprawnienia - tokeny, certyfikaty bezpieczeństwa, określone kampanie sprzedażowe otrzymują tylko najbardziej lubiani niekoniecznie najlepsi sprzedażowo. Panuje przyzwyczajenie na tej centrali że za prowizjami trzeba chodzić i dopytywać czemu mi nie dopisali tego produktu. Ale najzabawniejsze jest to że to normalne - tak powinno być. Najpierw mówi się o wyższych prowizjach póżniej są niższe albo giną. Jak pojawi się osoba nie z ich grona to już pojawia się problem o awansie można zapomnieć, podłożą ci nawet nogę żeby ci przeszkodzić - takie było moje odczucie odnośnie pracy na tym call center. Dziękuję Bogu że już tam nie pracuje.
9
sylwia292 2016-09-27 13:47
Praca na infolinii Alior Banku to czysty śmiech na sali! Przy podpisywaniu umowy deklaracje, że stawka regulowana 10-18zł brutto + prowizje "czarno na białym". W rzeczywistości wygląda tak, że przez pierwsze pół roku ta stawka jest rzeczywiście regulowana ale 10-12zł brutto, z czego 11-12 jest nie wykonalne nawet dla osoby z doświadczeniem, bo przez pierwsze dwa miesiące fizycznie nie da się wyrobić wskaźników, czyli trzeba liczyć się z 10 brutto. Druga sprawa to prowizja. Nikt nie wspomina na rozmowie, że żeby dostać prowizje należy mieć odpowiednią ocenę miesięczną. Są pracownicy, którzy pracują rok, starają się, mają prowizji 600-700zł ale nie otrzymują ani grosza z tego, bo ocenę miesięczną mają niższą. Dodatkowo praca nieprzyjemna, od pierwszego dnia naciskają na pracownika, żeby sprzedawał. Cały czas praca jest na lini, kolejki na infolinii są masakrycznie duże, po dwóch tygodniach miałem pierwszy raz chwilę oczekiwania między połączeniem. Złodzieje, oszuści, najgorszy pracodawca z jakim miałem styczność.
11
bylypracownik 2016-09-29 09:35
Dokaldnie tak! Zgadzam się stawka 10zl brutto na godzinę przy warunku ze masz dyspozycyjnosc 120h miesiecznie, jezeli braknie ci godziny do dyspozycyjnosci to stawka 7zl brutto...premie nie do wyrobienia bo ocena miesieczna zwykle sie nie zgadza, kolejki caly czas nie masz czasu nawet zlapach oddechu pomiedzzy polaczeniaki....masakra to bank a w rossmanie lepiej płacą
11
Wojciech D - Prowizje TMUB - Centrala ul. Pilotów 2016-10-02 23:15
Wielu konsultantów skarżyło się na to że Wojciech D. nie jest w porządku, prowizje znikały jak np konsultanci przechodzili na inne działy, kombinator. Kolejna sprawa że liderzy zawsze opowiadają konsultantom o wyższych prowizjach - a w rzeczywistości prowizje są niższe. To wszystko było niesamowicie nie w porządku, prowizje są dopisywane te wyższe tylko tym konsultantom którzy są lubiani, z awansami jest podobnie. Wydaje mi się że nadszedł czas żeby PIP bądż inne organy zainteresowały się tą centralą. Układy i kolesiostwo.
7
margox 2016-10-07 15:11
Bardzo dobre miejsce na zdobycie doświadczenia, uczy odpowiedzialności i samodyscypliny. Jeśli ktoś jest zaangażowany i zmotywowany to przełoży się to na jego wynagrodzenie, jeśli natomiast ktoś wyznaje zasadę "czy się siedzi czy się leży 1200 się należy" to z pewnością nie będzie zadowolony z tego miejsca pracy. Z mojej perspektywy byłego już pracownika polecam pracę w Alior Banku.
1
salamandra 2016-10-14 23:18
Witam,

Zaczynam pracę w poniedziałek. Czy może ktoś opisać jak wygląda szkolenie?
1
salamandra 2016-10-14 23:18
Witam,

Zaczynam pracę w poniedziałek. Czy może ktoś opisać jak wygląda szkolenie?
2
Salamandra 2016-10-16 14:33
A jak wyglądaja szkolenia u niej? :)
1
Salamandra 2016-10-16 14:34
A jak wyglądaja szkolenia u niej? :)
1
gj 2016-10-17 23:23
@ Olka - no właśnie - co dla ciebie oznacza wysoka pensja?
1
Artek 2016-10-24 15:00
To na pewno nie jest typowe call center, dobrą renomę robi hasło "wyższa kultura bankowości" co przekłada sie na stosunek klientów jak sie do nich dzwoni. Nie zioną nienawiścią :D Dają elastyczny grafik, można go co tydzień zmieniać, zwyczajna podstawa i premia za jakość pracy i sprzedaż. Generalnie polecam. Benefity tez bardzo spoko.
1
Ola 2016-11-02 13:14
Mam pytanie. Zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną. Chciałam zapytać w jakich godzinach się tam pracuje? Czy faktycznie jest umowa o pracę? na jaką kwotę?
1
sammy 2016-11-03 15:49
Ola, nie napisałaś żadnych szczegółów do jakiego obszaru się rekrutujesz/na jakie stanowisko itd. Jak ktokolwiek ma odpowiedzieć na Twoje pytania ?
1
Kub 2016-11-04 17:51
Ja ide w poniedziałek na rozmowę kwalifikacyjną na stanowiski infolini. Wiecie jakie są stawki?
1
Panzer 2016-11-10 16:10
Daruj sobie strata czasu
2
major 2016-11-16 12:46
Nick to sobie bierz udział w tym wyścigu szczurów jak chcesz tylko pamiętaj że zwycięzca wyścigu i tak jest szczurem więc ja nie widzę sensu w tym ściganiu i uczestniczyć w tym nie zamierzam.
3
xnemy 2016-11-17 15:44
major to załóż własną firmę i pracuj 24h/7 na swoim. Gdziekolwiek nie pójdziesz to musisz codziennie walczyć o dobre wyniki. Za to dostajesz stałą pensje + może jakieś prowizje. To nie te czasy, kiedy "się leży i się należy". Ostatnio się przyglądam Aliorowi i wygląda to ciekawie, sporo sie dzieje
1
Alik ratowy 2016-11-30 15:01
Nie żartuj z tą kulturą to jest taka sama ściema jak elastyczny czas pracy,
3
zxc 2016-12-15 17:33
Co do elastyczności pracy, jestem zatrudniony w pionie operacji na stanowisku "plankton". Pracuje na tym stanowisku tylko i wyłącznie ze względu na możliwość ułożenia sobie grafiku ! Elastyczność 9/10
2
były pracownik 2016-12-29 16:03
Pracowałem w 3 bankach w ciągu 12 lat pracy. Alior to najgorszy bank w jakim pracowałem . Szkolenia super, wszystko było ok. Przyjazd do placówki i "zderzenie z rzeczywistością". Plany wyciągnięte nie wiadomo skąd. Pamiętam sytuację gdzie wypracowałem premię. Dość pokaźna. Kredyty na ponad 1 mln zł, konta, lokaty itd. Nie dostałem swojej premii, ponieważ ponoć zrobiłem coś nie tak w systemie co było kłamstwem! Oddałem sprawę do PIP. Premia została w efekcie zapłacona a następnie zostałem zwolniony z powodu "oszczerstw wobec pracodawcy". Ten bank leży i kwiczy. Jeśli chcecie pracować po kilkanaście godzin dziennie, mieć wiecznie przysłowiowy nóż na gardle i lubicie wiecznie awantury o nic - zacznijcie pracować w w/w banku. Zostałem zwolniony przez "kierowniczkę" oddziału, która stażu pracy miała mniej niż oranżada gwarancji. Po moim zwolnieniu przejęła moich klientów, którzy zaczęli masowo odchodzić od kredytów i od banku. 3 mies później ją zwolnili.
2
Elizabeth 2017-01-10 12:59
W ostatnim czasie miałam pilną potrzebę wymiany niewielkiej ilości waluty. Niestety kantor był nieczynny. Udałam się do Alior Banku Szczecin ul. Wojska Polskiego. Po cichutku zapytałam Panią czy można dokonać wymiany. "Tak ale widzi Pani ile tu osób! My niedługo zamykamy!". Pani oświadczyła głośno i wyraźnie przy wszystkich klientach "Jak sobie chce Pani wymienić to tam jest bankomat. Nie wiem czy Panią obsłużymy!". Wszyscy dokładnie wiedzieli w jakim celu przyszłam. Żadnej poufności i kultury. Byłam w banku oczywiście jeszcze sporo przed zamknięciem.
1
severus 2017-01-11 11:11
To jest forum o pracy, warunkach zatrudnienia, rozmowach rekrutacyjnych. Jaki Twoja opowieść ma z tym związek ?
2
Radość 2017-01-18 18:06
Mam dobre zdanie o tym banku i jako klient i jako przyszły pracownik. Pełen profesjonalizm, kultura i warunki pracy. Jak ktoś jest niezadowolony zawsze może iść do pracy w innym miejscu, nie ma przymusu pracy w Alior Banku.
2
johan 2017-01-26 03:42
w jaszczebiu kolo galeri to naj gorszy bak i jezcze w dodatku dyrektor ktury jest w okularah bierze lapuwki za zalatwienie lewyh iteresuw
2
dfdf 2017-02-01 08:39
naucz się pisać ó
1
bezrobotny 2017-02-09 14:42
Właśnie miałem wysłać aplikację, ale po przeczytaniu - rezygnuje.

Czytałem opinie na temat wielu pracodawcow, ale az takich negatywnych nigdzie nie widziałem. Jestem w lekkim szoku, bo nie ma tu praktycznie żadnej pozytywnej opinii (prócz tych pisanych przez zapewne liderów, bo takowe mozna od razu poznac po sposobie pisania).

Neta91 2017-02-09 20:12
a jesteś przyszłym pracownikiem oddziału czy cc?
k 2017-02-13 11:51
jeśli PIP nie pomoże to może jest wszystko w porządku?
1
Matrona 2017-02-15 10:38
Ile można zarobić jako Pracownik zespołu reklamacji i skarg w Departamencie Jakości i Innowacji? Pytam bo ostatnio do mnie dzownili z Pilotów ale zarobki pewnie marne? Na jaką pensje mozna liczyc?
wstępny 2017-02-15 19:02
Alior Bank jest super firmą. Takie wypisywanie bzdur tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że robia to nieudacznicy i zwolnieni z firmy.
2
Rafał 2017-02-15 19:10
Bagno mobing i gnojenie współpracownikow. Pracowalem na milkowskiego pol roku. Najgorsza praca jaka miałem. Nie polecam nikomu
2
R. 2017-02-17 11:42
Nie zgodzę się z opinia że Alior jest super firmą. Menadzerowie i liderzy nie dbają o pracowników, o ich rozwoj i awanse. Liczy sie dla nich tylko zeby zrobic plan a najlepiej żeby pracownicy wogole premii nie dostali. Rok pracowalam w Krakowie w cc i potwierdze ze jest to praca męcząca stresujaca za marne pieniądze, bez jakich kolwiek perspektyw
3
Ania 2017-02-22 19:43
Tak czytam te opinie i zgodzę sie ze to straszna praca. Nie polecam. SZkoda życia. Te pozytywne opinie piszą liderzy i hr bo pracownik tak nigdy nie powie....Pracowalam w cc w aliorze i szybko ucieklam do konkurencji. Teraz przynaniej jestem szanowana i doceniana czego alior nie daje ...
2
Róża 2017-02-23 11:27
Bardzo fajny bank, miła i profesjonalna załoga (również ja).
1
John 2017-02-24 21:12
Kadra nie jest ani mila ani profesjonalna. Liderzy sa fałszywi i nie dbaja o pracowników. Mowie o cc. Nie wiem jak jest w oddziałach.
John 2017-02-24 21:12
Kadra nie jest ani mila ani profesjonalna. Liderzy sa fałszywi i nie dbaja o pracowników. Mowie o cc. Nie wiem jak jest w oddziałach.
1
Dan 2017-02-26 23:46
Jadła opini banków ten akurat działa jak największe zło. Ktoś miał nierówno pod sufitem zecreakizuje tzw repolonizacje przez tę antypracowniczą organizację.
1
Iwona 2017-02-27 14:53
Zachęcam do zapoznania się z wywiadem, którego specjalnie dla naszego portalu udzieliła przedstawicielka Alior Banku. Wiedzieliście, że Alior Bank zdobył tytuł Najlepszego Miejsca Pracy? Więcej ciekawostek znajdziecie w treści artykułu.
LEon 2017-03-10 21:49
Za spóźnienie obcinane punkty bądź degradacja z premii za pozostanie w pracy np 15min dłużej wiadomo klient przeciągnąć rozmowę zawsze może brak wypłaconych pieniedzy. Odsłuchy i wyszukiwanie błędów. Dlaczego? Żeby nie dostać prowizji. Liderzy? Układy ukladziki.
2
Iwona 2017-03-13 08:50
@LEon rozumiem, że odniosłeś wrażenie, że spóźnienia są poważnie traktowane w firmie. A co możesz więcej powiedzieć o proponowanych warunkach zatrudnienia?
jowita 2017-03-19 15:37
Nie pracuję w Alior Banku już ponad 1,5 roku, a mimo to ciągle wspominam pracę tam jako prawdziwy koszmar. Miałam tę niemiła okazję pracować przez parę miesięcy w Krk na Miłkowskiego. Po pierwsze straszny lobbing ze strony przełożonych. Plany finansowe nie do wyrobienia. Pretensje o dosłownie wszystko. Nagminne obcinanie pensji, nawet jeśli jesteś osobą która pilnuje wszystkich procedur i tak znajda powód żeby potrącić Ci z pensji. Wyjątkowo opresyjna atmosfera w pracy, nie możesz wyjść do WC jeśli nie ma wolnej „plakietki” (tzn. jeśli na cały spory zespół 4 osoby maja przerwę). Ciągła kontrola pracownika, odsłuchiwanie rozmów, czepianie się o każde słowo(i w konsekwencji mniejsza pensja). Każdy ruch pracownika jest kontrolowany i oceniany. Cała masa bzdurnych procedur. Korporacyjny styl pracy. Kiepska atmosfera w pracy, część ludzi „kopie pod tobą dołki”, wszyscy udają, że jest SUPER, ale wykorzystają każde potknięcie, żeby Cię „zglebić”. Bardzo niedouczeni TEAM LEADERZY, którzy robią pretensje o każde zadane pytanie. Sama praca stresująca, ciągła presja ze strony leaderów, praca polegająca tak naprawdę na wciskaniu ludziom kitu.Duża rotacja ludzi, w ciągu moich kilku miesięcy pracy wymieniło się ok. 30% procent obsady. Jedyny plus to dość elastyczny grafik, pozwalający pogodzić pracę ze studiami. Dodatkowo bardzo niekompetentny i problematyczny dział kadr, załatwienie tam czegokolwiek graniczy z cudem. Kategorycznie odradzam, chyba, że ktoś naprawdę nie ma wyjścia. Radzę mocno się zastanowić przed rozpoczęciem tam pracy.
2
Iza 2017-03-20 10:08
Czy coś więcej na temat pracy dla "Bankier Klienta - specjalność Mikroprzedsiębiorstwa" dowiem się na tym forum?
Gentelman 2017-03-24 19:56
Podpisuję się pod powyższymi opiniami. Praca jest wyniszczająca, szczególnie psychicznie. Sama znam kilka osób, które były "za słabe" i rozchorowały się. Praca tam to za duże obciążenie, a managerowie pomimo, że wiedzą w jakim jesteś stenie dokładają Ci jeszcze więcej pracy, także pracujesz za 3 osoby. Wstydziliby się, ale co ich to obchodzi. Nieraz mam wrażenie, że robią to celowo, bo przecież "tak uroczo kopać leżącego". Powinien się tym zainteresować Obrońca Praw Człowieka. To nie są żarty. Za takie pieniądze i stanowiska jakie oferują nie ma co się wysilać. Nie wybierajcie tam pracy, nie polecam zespołu Płatności Zagranicznych czy Operacji Dokumentowych - przełożeni "niefajni" :( a szkoda...
1
Zostaw swoją opinię o Alior Bank - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Alior Bank