Opinie o rossmann.pl - Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Rossmann. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Rossmann na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Rossmann w Warszawa

Pracownica
Pracownik

Zostałam (usunięte przez administratora) , moimi obowiązkami były obsługa klienta i kasy a niestety przedstawiono mi ze dostawa należy też do moich obowiązków za to płacą więcej i zatrudniają albo osoby z zewnątrz albo powinnam być w tym czasie zalogowana na "dostawe" czyli powinni mi więcej zapłacić. Atmosfera straszna jakieś straszenie wykorzystywanie do robienia 3 rzeczy naraz gdzie dwie osoby siedzą na zapleczu i nic nie robią. Zamiast mnie szkolić robiłam dostawę a później pretensje ze czegoś nie wiem nie umiem nawet lepiej powiedziano mi ze nie mogę czegoś robić a w innym sklepie pokazali mi jak to się robi i ze mogę. Cyrk na kółkach!!!!!

Gość
Były pracownik
@Pracownica

Muszę zmartwić, ale dostawa tez należy do obowiązków pracownika i nie dostajesz za to więcej pieniędzy. Jedyny wyjątek to osoby z firm zewnętrznych, które faktycznie maja płacone więcej za dostawę-głównie Panowie, Panie przychodzą na kasę i dostawę robią przy okazji.

Pracownica
Pracownik
 Pytanie

Bardzo nie polecam pracy w drogerii nr 1108 w Wałbrzychu. Pracowałam tam przez chwilę i bardzo źle odbiło się to na mojej psychice. Jeden wielki (usunięte przez administratora)! Kierowniczka i jej najlepsza asystentka ( immienniczka) to elita a wszyscy inni którzy tam pracują są od sprzątania i od najgorszej roboty. Nie ważne jak się starasz to i tak jest wszystko źle, zawsze jakieś pretensje i obgadywanie. Atmosfera jak w trupiarni, kierowniczka zawsze przychodzi naburmuszona do pracy, jej mina mówi wszystko! Swoje problemy prywatne przenosi na pracę i na innych swoich współpracowników. Jak twierdzi jest bardzo proceduralna ale sama się nie stosuje do procedur obowiązujących w firmie. Wszyscy maja zakaz odkładania sobie produktów promocyjnych, wyprzedazowych ale nie ona. Potrafi pisać do pracownika przebywającego na urlopie wypoczynkowym że odłożył sobie jeden produkt na szafce i zapomniał go wziąć i wymaga żeby przyjechał i to kupił. Sama odkłada sobie pełno rzeczy na szafce, chowa za śmietnikiem lub w kuwatach i czeka aż cena tych produktów będzie najniższa. Czasami takie artykuly leżą pół roku odłożone. No cóż kierownik może wszystko. Wiecznie ma pretensje ze jest wszędzie "bałagan ", że nikt nie sprząta a sama potrafi wyrzucić (usunięte przez administratora) na podłogę ( które ktoś zapomniał po sobie posprzątać) i czekać aż któraś kasjerka sie ruszy i posprząta. W tej drogerii nie jest w ogóle szanowany czas prywatny. Grafik zmienia się co chwilę, nic nie można sobie zaplanowac. Jak bierzesz L4 to kierowniczka się mści później. Pracownicy należą do grupy na messengerze na której wiecznie dostaje się "opieprz " Że coś nie jest zrobione, wysyłane są zdjęcia z podpisem " Kto zrobił taki " Bałagan "?, trzeba z wszystkiego sie tłumaczyć, nawet na swoim wolnym dniu musisz odpisac bo jak nie to jest pretensja że się nie udzielasz na grupie. Nie dziwie sie że pracownicy co chwile się zmieniają. Z takimi toksycznymi ludźmi nie da sie pracować! Szkoda tylko że sama Pani kierownik w swoim zachowaniu nic złego nie widzi. I dziwi mnie to ze jeszcze nikt z centrali się nie zainteresował tą sytuacją. Nie jest to normalne ze co chwilę ktoś się zwalnia. Jeśli ktoś chciałby rozpocząć swoją karierę w Rossmannie to omijajcie szerokim łukiem drogerie Rossmann przy ul. Mazowieckiej i kierowiczkę Paulinę S.

Yuri
Pracownik
@Pracownica

Jeżeli jest problem na sklepie to powinno się to zgłosić do reginalnego i hr. Jak się nie informuje o takich rzeczach góry to jak mają pomóc

Rossmann to my
Były pracownik
 Pytanie
@Yuri

Zgłaszanie i tak nic nie da. HR w Rossmann to jedno wielkie nieporozumienie. Wszystko co powiesz HR jest przekazywane do KR i KS. KS się ze wszystkiego wytłumaczy HRowi i regionalnej. Zastanow się, komu uwierzą i coś z tym zrobią. Osobie na której miejsce jest kilkanaście chętnych, czy osobie która generuje obrót i której wyszkolenie trwa dłużej?? Niestety nie zawsze prawda się obroni

Gość
Były pracownik
@Rossmann to my

Popieram HR wysłucha a później wszystko przekaże kierownikowi, łącznie z tym która osoba co powiedziała. Także czasami faktycznie lepiej odejść ale z godnością. Rossmann to my powinno brzmieć- wejdź klientowi w (usunięte przez administratora) jak najbardziej możesz, bo liczy się tylko on, a ty biedny pracowniku pracuj do utraty sił, jak mówi ich słynne hasło: „Po pierwsze ludzie”… tylko pytanie którzy

Yuri
Pracownik
@Gość

U nas jak był HR, to ks nie wiedział kto zgłaszał problem bo później szukał po pracownikach i się wypytywał. Może wszędzie inaczej to działa nie mnie oceniać.

Prawda, ze tak?
Były pracownik
@Gość

Dokładnie tak jak mówisz. Praca 2/2 przy obrocie 35koła. jest ich totalna porażka. Jeszcze trochę a pracownicy pójdą po rozum i nie będą latać na jednej nodze, robiąc 7 rzeczy naraz. W centrali to serio, naprawdę im się głowach już przewraca. Wykresy i tabelki jak powinna wyglądać nasza praca to mogą sobie w (.) schować. Wykresy to jedno a tłum ludzi, dołożenia, zam. Internetowe, zwroty, się.sklepu do spisu itd to drugie. Uważam, ze większość nas już wrogo patrzy na klientów gdy ten chce pytać o poradę… nie ma czasu kiedy zrobić inne rzeczy na sklepie (potem jesteś z tego rozliczany) a oczywiście klient=kasa wiec powinno być to ważniejsze… Aaaa i pracuj zgodnie z czynnościami ????

Bro
Były pracownik
@Yuri

To chyba tak dla niepoznaki… aby nie wyszło, ze wszystko wie:) Kierowniczki dobre szkolenie przechodzą, aby pracowników robić w bambuko

Yuri
Pracownik
@Bro

Wszystko możliwe, bo po jakimś czasie tą dziewczyna co zgłosiła do hr została bez roboty:D

Rodzeństwo
Kandydat

Czy jest ktoś wstanie mi powiedzieć czy jak się zatrudnię będę mogła później ściągnąć siostrę (jak skończy zawodówę) na mój docelowy sklep abyśmy mogły sobie razem pracować. Czy Rossmann umożlliwia coś takiego bo siostra twierdzi że rodzeństwo nie powinno razem być na jednym sklepie. Zna ktoś takie przypadki, jak to u was wygląda w firmie.

Anonim
Pracownik
@Rodzeństwo

Nie będzie takiej możliwości

Różyczka
Inne
@Anonim

Dziwne bo którejś soboty jak byłam w Warszawie (chyba Wola) na zjeździe uczelnianym to obsługiwały mnie dwie podobne Panie.

Yuri
Pracownik
@Anonim

U mnie pracują siostry. Jedna jest kierownikiem drogerii

Byłam i widziałam
Były pracownik
@Rodzeństwo

Może i jest szansa, ale nie licz tak bardzo na to, że ty co chwilę będziesz na tej samej zmianie.

Nk
Były pracownik
@Rodzeństwo

Rodzina nie może ze sobą pracować.

Haneczka
Inne

Denerwujące dla mnie i wręcz irytujące podczas zakupów jest ciągłe słuchanie słów „dzień dobry”… ile razy mam to słyszeć, przy każdym dziale. Ogromna prośba do pracowników - dajcie więcej swobody podczas robienia zakupów i nie narzucajcie się.

Melcia
Pracownik
@Haneczka

Gdyż ta Pani ma słuszną rację

Aśka
Były pracownik
@Haneczka

To są wystyczne OD GÓRY! trzeba to robić , w innym wypadku będzie srogi (usunięte przez administratora) od kierownika.

Izffjdj
Pracownik
@Haneczka

Tylko dużo klientów nie zdaje sobie sprawy że w sklepach istnieje coś takiego jak tajemniczy klient np w Hebe co miesiąc nie wiadomo kto i kiedy i oceniają nawet głupie dzień dobry. Pracownicy mają premie albo nie zależy jaki wynik. Szczerze przyznam,że bez premii te pensje to żart więc każdy stara się o jak najlepsze wyniki wszystkiego w tym mówienie milion razy dzień dobry ma znaczenie

halk
Pracownik
@Haneczka

Ale przeciez to nie od pracownikow zalezy. Szanuj labour, oni to maja narzucone. Taki mamy system.

Byłam i widziałam
Były pracownik
@Haneczka

To idź albo napisz skargę o „dzień dobry” do tych wyżej co siedzą za biurkiem i dyktują tym niżej co i jak maja robić.. to już z góry ustalone jest żeby tak robić gdyby było inaczej to byś raczej pisała odwrotnie, że pracownik tutaj się Tobie nie kłania i nie masz ochoty robić w takiej drogerii zakupów, bo mało kto, by tobie mówił. Uwierz mi, że pracownik czasem tez ma dość, ale to robi bo musi.

Mmmm
Pracownik
@Haneczka

Dla mnie też jest to głupie i klienta wręcz odstraszające, ale firma tak każe. Mamy mówić od klienta dzień dobry w drzwiach przy wejściu, gdy spotkamy go w alejce i jak podejdzie do kasy. Chore, wychodzimy na niedorozwojów mówiąc po kilka razy tej samej osobie dzień dobry

Wiola
Inne
@Haneczka

Jak można mieć pretensje o to, że ktoś jest kulturalny :/

Lena
Pracownik
@Byłam i widziałam

Ta Pani chyba pomyliła sklepy.Kto widział w rosie pracownika przy każdym dziale.Przecież one pracują co najwyżej w dwie w tym jedna na kasie.Być może trafiła na sklep gdzie osoba na sali sprzedaży najarana jakąś chemią biega bezwiednie i krzyczy”dzień dobry” setki razy do tej samej klientki.Te dziewczynę są tak wycieńczone i tak zniewolone tą firmą że wariują.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Aż tyle osób prowadzi rozmowy kwalifikacyjne? Mają na to czas i pieniądze w czasach kryzysu? Dziwne... Ta bańka mydlana pewnego dnia pęknie. Pierwsze symptomy już są. Wszystko w ich sklepach podrożało.

Pytania

Jakie pytania?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(30 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
sprzedawca
Pracownik

Opiszę Wam pracę na sklepie srednioobrotowym. W tygodniu ok, piorytety, zwroty, ściąganie co rusz towaru z półek bo coś, wieczne przebudowy dzialow. Zmiana 2 na 2. Czasami też nie ma co w ręce włożyć. Ale jak przychodzi dostawa to klekajcie narody. 3 osoby a 14 boxow i np 4 dolly. Zmiana np od 4 rano do 16. Człowiek pada na twarz, nie wspominając o kręgosłupach. A najlepiej żeby boxy były zrobione przed otwarciem sklepu o 8.Naprawde kto może niech ucieka. Podwyżki były - 50 gr na godzinę. Czyli jakieś 70 zł brutto na miesiąc ????????????

Gosia
Inne

Zakupy na Rossmann Online. Czekam 7 dzień - zamówienie nawet nie przygotowane.... Ekstra jesteście :-|

Risemery
Były pracownik
@Gosia

Szanuj klasę pracujaca. Pisz skarge do kapitalisty, roszczeniowy kliencie.

Klient
Inne
@Gosia

Ja czekałam ponad miesiąc, a i tak musiałam reklamować bo rozlał się żel pod prysznic, który wgl nie został zabezpieczone przez co zalane zostały produkty dla syna.

Byłam i widziałam
Były pracownik
 Pytanie
@Klient

Zabezpieczenie ? Tam nie ma czasu na zabezpieczenia produktów pojedynczych tylko każde zamówienie jest robione na szybko i wkładane do jednej torby tylko po to żeby pozbyć się zamówienia, bo są inne zajęcia które tez gonią pracownika. Nie bronię nikogo tylko mówię jak tam jest.

Kandydat
Pracownik
 Pytanie

Wie ktoś czy praca w centrali może być zdalna? W formularzu niby jest miejsce na zaznaczenie czy chce się pracować zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie. (dotyczy pracy w dziale marki własnej).

Pytanie
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy na podstawie B2B w Rossmann (Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska sp. z o.o.)?

Gość
Były pracownik
@Pytanie

Nie

Klient
Inne
 Pytanie

Podczas ostatnich zakupów z jednej z drogerii(Warszawa)nie dało się nie zauważyć braku maseczek u klientów. Jest to skandaliczne zachowanie, dlaczego nic z tym nie robicie?! Dlaczego nie wyrzucicie takich osób ze sklepu?! Stwarzają zagrożenie nie tylko dla innych a przede wszystkim dla WASZYCH pracowników!!!!

Ania
Pracownik
@Klient

Naj większym zagrożeniem to są takie głupie baby jak pani,proszę robić zakupy sobie w sklepach obok jak nie pasuje :) a maseczki nie są obowiązkowe tak jak szczepienia .

Gość
Inne
@Ania

Cóż za elokwentna wypowiedź. Droga Pani Aniu może i szczepienia nie są obowiązkowe, ale maseczki zaleca się nosić w przestrzeni zamkniętej i wydaje mi się, że na tą przysłowiową chwile można założyć i nikomu korona z głowy nie spadanie. Tym bardziej, że pracownik sklepu musi ja nosić całe dnie, wiec choćby z szacunku do drugiej osoby…

Sylwia
Pracownik
 Pytanie
@Ania

I ty jesteś pracownikiem Rossmann? Kto cię zatrudnił (usunięte przez administratora)? Imię i nazwisko! Kierownictwo powinno dać ci wypowiedzenie, bo nie przestrzegasz procedur Rossmannowskich w czasie pandemii!

1
Zgadzam się 100%
Pracownik
 Pytanie
@Klient

Robienie zakupów w Rossmanie Warszawa Wołoska Galeria Mokotów jest NIEBEZPIECZNE. Baranki polskie powracały z urlopów i chodzą po sklepie bez maseczek i parskają. Obsługa sklepu udaje, że nie widzi, a jak inni klienci proszą o zainterweniowanie, to albo się głupio uśmiechaja, albo mówią, że nic nie mogą zrobić takiemu barankowi. Rossman ma podobno procedury covidowe. W praktyce dlaczego naraża zdrowie i życie swoich klientów poprzez zatrudnianie studenckich niemot, które ani be ani me? Klient bez prawidłowo założonej maseczki nie powinien przestąpić progu sklepu, a jak się wślizgnął, to powinien zostać wyproszony, pod groźbą wezwania Policji i Sanepidu!

Zaniepokojony
Inne
@Zgadzam się 100%

Niestety pracownicy maja związane ręce. Mogą jedynie zwrócić uwagę i poprosić o założenie maseczki, ale wyprosić niestety nikogo nie mogą ze sklepu :( Zwykle takie prośby ze strony pracowników są ignorowane a i zdarza się, że lecą bluzgi w stronę takiego pracownika, który śmie zwrócić uwagę.

1
Weronika, klientka Rosska
Inne
 Pytanie
@Zaniepokojony

Jak to jest możliwe? To Rossmann nie ma procedur covidowych? Przecież wiem, że ma! Gdyby Sanepid zrobił kontrolę, to założe się, że kierwnictwo z Rossmanna pokazałoby całe segregatory procedur covidowych. Takie tłumaczenie pracownika Rossmanna, że nic nie może zrobić to jest szczyt hipokryzji. To tylko świadczy o tym, że kierowniczka danego sklepu powinna wylecieć DYSCYPLINARNIE, bo nie panuje nad sklepem, za który odpowiada. Pracownicy powinni napisać na taką kierowniczkę skargę do centrali firmy, dając koniecznie do wiadomości Sanepidowi. Zdziwiłbyś się jak szybko i stanowczo Rossmann zareaguje. Życie i zdrowie klientów Rosska jest WAŻNIEJSZE, niż dobre samopoczucie jednej zbuntowanej klientki, która uważa, że covidu nie ma.

Klient
Inne
 Pytanie
@Weronika, klientka Rosska

Procedury procedurami, ale bezczelność klientów to drugie. Osobiście byłem świadkiem awantury właśnie odnośnie maseczki. Padła prośba o zasłonięcie ust i nosa, ale niestety klientce się to nie spodobało i zaczęła wyzywać ta biedna ekspedientkę. Wiec gdzie ta szybka i stanowcza reakcja Rossmana? Gdzie możliwość wyproszenia i odmówienia obsługi takiej osoby?

Stały klient drogerii
Inne
 Pytanie
@Klient

Czy wy nie macie na sklepie ochrony? Czy wasi kierownicy to niemoty? Taka klientka powinna zostać wywleczona siłą ze sklepu przez ochronę, a jak potem napisze skargę na sklep, to skarga powinna zostać oddalona, bo to klientka się zachowała skrajnie niewłaściwie, a nie obsługa sklepu. Ludzie, co czego wyście doprowadzili. Klient nasz pan, ale tylko wtedy gdy zachowuje się właściwie. Jesli klient swoim zachowaniem naraża zdrowie i życie innych klientów, to przestaje być klientem, tylko jest intruzem, którego należy natychmiast usunąć ze sklepu. Klient ma prawo do bezpiecznych zakupów. Doprowadzicie do sytuacji, w której to wy jako firma Rossmann będziecie mieć kłopoty, bo wśród waszych klientów - stałych klientów wrze.

1
Karmelowa
Były pracownik
@Stały klient drogerii

Masz rację w każdym aspekcie. Tak powinno być w normalnie zarządzanym sklepie. Niestety panie kierowniczki z Rossmana potrafią pokazywać swój hardy charakter tylko do swojego pracownika. Na widok klienta, czy jak trafnie nazwałeś rzeczy po imieniu = zwykłego intruza zwyczajnie truchleją. Takie są mocne, normalnie dziecko by się uśmiało. Tak to wygląda. Tu nikt na sklepach nie dba o zdrowie pracowników. Ciekawe co by było jakby któraś pracownica złapała covid i po ciężkim przejściu, po wyjściu ze szpitala złożyła zawiadomienie do prokuratury, że z winy pracodawcy. Wchodzą, przeglądaja kamery, robią wywiady z klientami, z innymi pracownikami i Rossman leży.

Prawda
Inne
@Karmelowa

A ja myśle, że to kwestia kasy. Nie patrzą na nic tylko, żeby zarobić. A to co dzieje się w sklepach schodzi na drugi plan, aby tylko kasa się zgadzała. Co nie zmienia faktu, że faktycznie przydało by się zrobić porządek z tym anty maseczkowcami!!! Także apeluje do zdrowego rozsądku firmy Rossman, zróbcie coś z tym!!!!

Potwierdzam Wołoska 12
Pracownik
@Zgadzam się 100%

Potwierdzam, tak, tam jest niebezpiecznie, możesz złapać covid, bo ludzie chodzą po sklepie bez maseczek. Rossmann w Galerii Mokotów Wołoska 12 powinien mieć szyld na wejściu: KLIENCIE, WCHODZISZ NA WŁASNE RYZYKO.

1
Klient
Inne
@Potwierdzam Wołoska 12

Ogólnie to większość rossmanow powinna mieć taki napis. Łatwiej jest zliczyć ile osób ma maseczkę niż tych którzy wchodzą bez. Jest to żenujące….za chwile będzie płacz i zgrzytanie zębów, bo wrócą obostrzenia i zamkną wszystko. Także może czas zacząć używać mózgu i zakładać te maseczki, żeby reszta społeczeństwa mogła normalnie funkcjonować!

:)))
Pracownik
@Klient

Aby wszyscy mogli normalnie funkcjonować to niech wszyscy się zaszczepia i nie będzie problemu.

Gosc
Inne
@Gość

Magiczne słowo "zaleca się" ... pracownicy sklepów nie mają prawa odmówić obsługi czy wyprosić klienta bo ten nie ma maseczki. Można zwrócić uwagę czy poprosić o założenie maseczki ale klient i tak zrobi co będzie chciał. A nie oszukujmy się w 99% przypadków zwyzywa pracownika sklepu i pójdzie dalej

Pracownicy Rosska, co Wy?!
Pracownik
 Pytanie
@Gosc

Klient ma prawo zwyzywać pracownika sklepu?! Za uwagę o braku maseczki!?? Mamy pandemię! Takie coś podlega pod paragraf, a może nawet pod dwa paragrafy! Macie PRAWO wyprosić takiego klienta ze sklepu, a nawet powinniście, a jak robi wam problem, to wezwać ochronę i out!! A tak ogólnie, to chyba z waszym kierownikiem lub kierowniczką sklepu/ zmiany jest coś nie tak! Macie PRAWO pracować w bezpiecznych warunkach! A jak ktoś wam to prawo uniemożliwia, to macie prawo wezwać go do naprawy tego!!

Gosc111
Były pracownik
@Pracownicy Rosska, co Wy?!

Podaj podstawę prawną

Fiona75c
Pracownik
 Pytanie
@Klient

A sam(-a) wyrzuć!!!! Kto się ma użerać z klientami jak pracuję się we 2 na zmianie???? Mamy dość sluchania obelgi i pretensji od klientów. Skoro się boisz siedz w domu i Zrob zamówienie on line Tyle w temacie

Nie polecam on line
Pracownik
@Fiona75c

Zamówienia on line to produkty zbierane z półek sklepowych, o krótkim terminie, równie niebezpieczne, bo wymacane i otwierane przez anty covidowych klientów brudnymi łapskami. Nie polecam zakupów on line w Rossmannie. Jeśli już zakupy, to tylko stacjonarnie, bo można sprawdzić wizualnie, czy produkt jest zapakowany przez producenta, czy był manewrowany. Zakupy stacjonarne powinny być bezpieczne. To wasz obowiązek Rossmann zapewnić klientom bezpieczne zakupy stacjonarne. Macie prawo nakazać klientowi założyć maseczkę, bo to wasz sklep, wy decydujecie, kogo wpuszczacie.

1
Pracownik ross
Pracownik
@Nie polecam on line

"Rozporządzenie, przewiduje możliwość weryfikacji zwolnienia z powyższego obowiązku. Podmiotami uprawnionymi do żądania przedstawienia zaświadczenia lekarskiego lub innego dokumentu potwierdzającego stan zdrowia, jest wyłącznie: Policja, straż gminna (miejska), Straż Graniczna (ale tylko w lotniczych przejściach granicznych), a na terenach kolejowych i w pociągach – straż ochrony kolei. Nikt inny nie ma takiego prawa, ani obowiązku. Podkreślić trzeba, że ani pracownicy ani właściciele placówek handlowych lub usługowych nie mają w tym zakresie żadnych praw ani też obowiązków. Jedyne obowiązki jakie na nakłada na nich rozporządzenie (§ 10) to: zapewnić płyn do dezynfekcji rąk lub jednorazowe rękawiczki (co nie oznacza zmuszania do stosowania), dezynfekować co najmniej raz na godzinę stanowisko kasowe lub stanowisko obsługi, oraz informować przed wejściem o limicie osób mogących przebywać placówce i podejmować środki zapewniające przestrzeganie tych limitów." My nic nie możemy a już na pewno nie możemy wyprosić delikwenta ze sklepu

Koronawirus
Inne
@Karmelowa

Nikt nie będzie takiego dochodzenia prowadził :D chyba w Twoich snach ....

4B4
Były pracownik
 Pytanie
@Gość

Otóż spadnie ponieważ przymus niezgodny z konstytucją ogranicza moje prawa obywatelskie Kwestia druga skoro się zaszczepiłaś to czym ja cię mogę zarazić?a jeżeli mimo zaszczepienia mogę cię zarazić to po co one są i komu służą Paradoks goni paradoks liczba sprzeczności wybiła poza skalę

Oburzony
Pracownik
 Pytanie
@Fiona75c

Dlaczego ja mam robić on line??? Niech ten anty covidowy (usunięte przez administratora) któremu nie chce się założyć maseczki robi zakupy on line!!! Ja zachowuę się prawidłowo i przestrzegam przepisów, nikogo nie narażam. Dlaczego ja miałbym opuścić sklep stacjonarny??? Czy wy aby jesteście sprawni na umyśle???

1
Oburzony
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik ross

To dlaczego wy pracownicy tego wszystkiego nie robicie, co nakazuje rozporządzenie??? A co do szczepionki, to ona NIE CHRONI PRZED ZACHOROWANIEM, tylko może łagodzić przebieg choroby, czyli nie zaliczysz zgonu. Douczcie się licealiści i studenciaki. Bo to wy w 99% nie potraficie się dostosować do sytuacji pandemicznej! To wy wchodzicie do Rossmanna na (usunięte przez administratora) bez maseczek, albo maseczki wiszą wam na brodach, czyli odstawiacie prowizorkę i to umyślnie!!! Tak wam się podoba lockdown??? Waszym starym, którzy stracą robotę już mniej!!!

2
Xyz
Pracownik
 Pytanie
@4B4

To po co zakładasz kurtkę w zimę skoro ona Cię nie ochroni przed przeziębieniem? No paradoks goni paradoks xD

Łucja
Inne
@Ania

Tzn. że dla was jako pracowników nie są obowiązkowe Maseczki w miejscu pracy? Tak Firma zarządziła???

Gość
Pracownik
@Łucja

Są obowiąkowe, tylko młode kretynki, które tam pracują tego wymogu nie przestrzegają. Zrób zdjęcie zza szyby, tak żeby było wyraźnie widać maskę na brodzie, albo dolnej wardze i wyślij do siedziby Rossmann oraz do wiadomości Sanepidu i Policji.

1
Niki
Pracownik
@Klient

To na szczęście nie należy do naszych obowiazkow

Kaczka
Inne
@Klient

Uderz się w czoło. Usłyszysz jak tam jest pusto ????

niko
Inne
@Gość

covidowy (usunięte przez administratora) Współczuje twoim kolegom i koleżankom z pracy

covidek
Pracownik
@Klient

Hahaha, sam sobie zaciągnij maseczkę, nawet i na oczy ????

RossGirl
Pracownik
 Pytanie
@Karmelowa

Jeżeli jesteś tylko klientką sklepu i nie wiesz jak wygląda praca w tej firmie to może lepiej się nie wypowiadaj? Tak jakoś wyszło, że NIE MOŻEMY wypraszać ludzi ze sklepu jeżeli nie mają maseczki. I nie mamy prawa żądać o pokazanie papierku o możliwości jej nie noszeniu. Jedyne co możemy zrobić to zwrócić uwagę, iż jest taki obowiązek. I tyle. Od tego jest policja wraz z sanepidem by to kontrolować. I tak, zdarzały się sytuacje, że dziewczyny zachorowały na (usunięte przez administratora) A jak udowodnisz, że stało się to na terenie sklepu? A nie, np. w autobusie, na mieście czy w innym sklepie? Jest mi żal ludzi, którzy wymądrzają się, piszą jakieś bzdety o obowiązkach pracownika danego sklepu - a w zasadzie nigdy tam nie pracowali :/

niko
Pracownik
@Klient

Pracownicy mogę tylko poprosić o założenie maseczki, nie maja prawa ani nakazać ani tym bardziej wypraszać ze sklepu

Jedendwa
Pracownik
 Pytanie
@Klient

Mamy okropne czasy, jestem tego świadoma ... W naszej małej drogerii nie łatwo jest dopilnować ludzi z maseczkami, bo ludzie generalnie mają to w (usunięte przez administratora) więc trochę nie wierzę w co piszesz bo chyba nigdy z handlem nie miałaś nic wspólnego .... Myślisz,że dziewczyny nie użeraja się na co dzień z ludźmi o pieprzone maseczki ? Ja osobiście też nie chodzę prywatnie w maseczce ale szanuje to,że mają taki prykas więc jakkolwiek zarzucam ją na buzię. Ale nie wszyscy idą takim tokiem myślenia... Nie da się, po prostu ZMUSIĆ człowieka. Miałaś maseczkę wtedy?? Super. Skoro tak bardzo wierzysz w jej niezłomną siłę i w to,że Cię obroni to najważniejsze,że Ty miałaś ją na buzi :) pozdrawiam.

Pracownik
Pracownik
@Weronika, klientka Rosska

Nie pracuje w Rosmannie ale sieciowce z odzieżą w galerii jako sprzedawca i może sobie pani pisać i wyć do księżyca itp. Pracownik sklepu jedyne co może to poinformować klienta o obowiązku noszenia maseczki w grzeczny i kulturalny sposób a klient może ale nie musi się do tego dostosować. Jeśli wejdzie policja lub sanepid to pracownik nie odpowiada za klientów bez maseczek jeśli ich poinformował tu każdy odpowiada za siebie. Jeśli komuś to przeszkadza to proszę zwracać uwagę jeden drugiemu a nie wymagać tego od pracowników danego sklepu.... sory ale nie chce skończyć jak pracownica poczty na obdukcji za zwrócenie uwagi o braku maseczki jak pani chce proszę bardzo.

Nick
Pracownik
@Klient

Tak. To prawda. Chodzi o to, aby osiągnąć cele sprzedażowe i nie denerwować klientów zwróceniem uwagi.

il
Inne
@Klient

ponieważ ten portal nie do tego służy - tu maja być opinie o pracodawcach, no litości..

Kto i dlaczego?
Inne
@Klient

Tak im na nas zależy, ale według ich najnowszej strategi biznesowej, aka Agenda2030, im zależy na naszym zgonie pod chasłem: CV. Skoro globaliści z światowego banku-theWorldBankGroup zadłużyli swoim „prywatnym” fiat-długiem wszystkie kraje, i skoro przywłaszczyli sobie wszystkie złoża, zasoby, emerytury itp., to teraz nie zamierzają nam tego oddać. System (usunięte przez administratora)który oni podstępnie stworzyli to jest szwindel-Ponzi, gdzie (usunięte przez administratora)tak długo się kręci jak znajdują się nowe ofiary do (usunięte przez administratora). Skoro oni wciągneli cały świat w system Pozni i skoro wszystkich już (usunięte przez administratora)z własności, złóż, emerytur, nieruchomości (poprzez wiekuiście wzrastające podatki), i wszystkich dóbr ojczystych, to teraz jedyną wartość jaką my mamy w ich oczach to są zyski związane z naszą „likwidacją”. Teraz właśnie obserwujemy swoją własną „likwidacje” z zyskiem dla bankstera i jego partnerów aka PPP-PublicznoPrywatnePartnerstwo(ustawa 1420), gdzie urzędnicy samorządów z Rockefellera klubu_ICLEI wraz z prywatnymi organizacjami ala NGO – organizacjami pozarządowymi, podejmują decyzji o nas, bez naszego udziału. Po prostu, decydują o nas, bez nas. A więc, zaganiając nas na bardzo zyskowną rzeź, urzędnicy rządowi, jako agenci bankstera, powodują naszą śmierć i zarówno oni jak i bankster, bardzo się na tym wzbogacają, w czym nasze dobro materialne przechodzi na nich. Prosze zauważyć że oni zykali tryliony $ na owej plandemi i na wszystkich innych kłamstwach które tworzą jako naszą rzeczywistość: Rockefellerowska medycyna, akademia, polityka, ekonomia, media... to wszystko jest (usunięte przez administratora)dla zysku wymuszanym na nas któro powoduje naszą chorobe, cierpienie, i zgon – dla ich zysku. Do nich należą szpitale, uniwersytety, fundacje, NGOs, civil society – ruch społeczeństwa obywatelskiego zamiast nacjonalistycznego. Ich są szkoły i kościoły i wszystko inne. Do nich należą „pandemic bonds” wartościowe papiery i spekulacje związane z aka pandemią dla zysku. Szpitale dostają $ za każdy zgony aka CV. Urzędnicy dostają zachęty na propagowanie aka CV. NGOs zarabiają tryliony $ na usługach i produktach związanych z CV. To (usunięte przez administratora) jest bardzo głębokie.

dawid810909
Inne
@Zgadzam się 100%

A teraz odpowiedź sobie na pytanie czy maseczki bez odpowiednich filtrów (99% ludzi takie nosi), będące jedynie zwykłym kawałkiem materiału chronią przed przedostaniem się wirusa mającego rozmiar ok 140nm. A jak już znajdziesz naukowe informacje na ten temat, a nie to co Ci powiedzieli z telewizora to przestań się pruć o klientów bez maseczek. Jak kiedyś powiedział pewien doktor, wielki zwolennik rządowych obostrzeń: maseczki nie chronią, ale powodują że ludzie nie zapomną że jest pandemia.

Judi
Pracownik
@Klient

Bo nam nie pozwalają

Pracownik
Pracownik
@Klient

Jak sie boisz tak wirusa to zamknij się w domu i nie wychodź wcale.

Człowiek
Inne
 Pytanie
@Klient

????a co to jest "maseczka"? Definicje poproszę. Przyszłaś !!! Do sklepu Rossmann czy do cyrku?

obserwator
Inne
 Pytanie
@Klient

jak sama masz maseczke, to przeciez jestes zabezoieczona - myslisz ze wirus przechodzi tylko w jedna strone? skoro inna osoba ma miec maseczke, zeby nie wypuszczac wirusa, to twoja maseczka tez nie przepuszcza wirusa od innych, mysl a nie pisz kretynizmow

obserwator
Inne
@Gość

maseczki trzeba nosic, bo ktos sobie tak zarzadzil, a nie dla bezpieczenstwa innych - jak sie samemu ma maseczke to jest sie zabezpieczonym wedlug tej logiki rzadzacych, bo skoro maska ma nie wypuszczac wirusa na innych, to i nie przepuszcza wirusa z zewnatrz, bylby to dziwny wirus co tylko w jedna strone maski przechodzi... myslcie ludzie, a nie badzcie bezmyslni... wiec jak ktos nie chce maski, nie powininen nosic, a jak ktos chce, niech zalozy i trzy... poza tym... taka to pandemia, ze 4 miliony uchodzcow przybylo i ani jednego przypadku raportowanego u nich.... krotko mowiac, sa prawdziwe wirusy i prawdziwe pandemie i prawdziwe wirusy i falszywe pandemie

Klient bez maseczki
Inne
@Klient

Jeśli ktoś się boi, niech sam nosi maseczkę proste ????

Klientka
Inne

Gdy byłam w drogerii rossmann i oglądałam kosmetyki zostałam potraktowana jak dziecko. Zamierzałam kupić cień do powiek. Ekspedientka była bardzo nie miła, przez co zniechęciła mnie do zakupu produktu.

Klient
Inne
@Klientka

Podejrzewam, że chodzi o zwrócenie uwagi o nie pchanie paluchów w produkty, które nie są testerami ;)

Xcc
Inne
 Pytanie
@Klient

A gdzieś sa te testery niby? Chciałam kupić tusz do rzęs. Żadnego testera żeby sprawdzić szczoteczkę. Więc sprawdziłam sobie sama, wiedząc że oczywiście nie można tego robić. Od razu jakąś nadgorliwa pracowniczka sklepu zwróciła mi uwagę. Na mój argument że nie ma testera przecież i nie będę kupowała w ciemno, pani poradziła żebym sprawdziła sobie w internecie zanim przyjdę do sklepu. Nie wiedziałam że muszę być przygotowana przed wizytą w sklepie. Dlaczego klienci nie domagają się testerów. Przecież to nasze prawo. Ach te polskie klimaty!

Xyz
Inne
@Xcc

Testery to faktycznie duży problem. Niestety producenci kosmetyków nie zawsze o tym myślą. A sklep nie może wykorzystać pełnowartościowego produktu jako tester. Polecam napisać skargę do producenta o brak testerów i proszę mi uwierzyć zdziała to cuda- w magiczny sposób mogą pojawić się produkty oznaczone jako tester!

Wro
Pracownik
 Pytanie
@Xcc

Produkty spożywcze tez Pani otwiera w sklepie i próbuje ? Tak wyglada kupno sprzedaż, idąc do sklepu wiedząc ze testerów brak czyta się opinie i przede wszystkim trzeba wiedzieć co chce się kupić, otwiera Pani pełnowartościowy produkt a potem klientki życzą sobie ten nie otwarty z szuflady, egoizm. Dodatkowo osoba która pracuje w sklepie pewnie bardzo chętnie chciałaby znać wszystkie opinie i mieć możliwość testowania WSZYSTKICH produktów, ale na terenie sklepu są tysiące produktów a firma nie sponsoruje testowania. Uprzejmość i zrozumienie 2 strony byłoby tu kluczowe, pozdrawiam .

Alina
Pracownik
@Xcc

Testery są zamawiane na bieżąco, tylko klientki wynoszą je na potęgę....ostatnio widziałam kobietę która odgryzła pomadkę i uciekła ze sklepu. Proszę się zatem nie dziwić, że pracownice mają już dosyć tej patologii...

Ciemna Noc
Inne
@Klientka

Kolejny roszczeniowy człowiek. To sa opinie o pracy, dla pracownikow i kanfydatow a nie ksiega skarg i zazalen, goscia ktory dostarcza Ci jakis cień do powiek. Tfu.

Buła i spóła
Inne
@Klientka

Heh… trzeba się było zachować jak dorosły, a nie smarować na forum jak dziecko, jak się złe zostało potraktowanym

Klientka
Inne

Jestem częstym gosciem na ul.Ogrodowej 31 dawniej Solidarności. Sklep super wyglada zawsze ale to najmniej istotne dla mnie poniewaz Panie ktore tam pracują sa przemile ,zawsze służą pomoca ,potrafia doradzić na każdą kieszeń. Po przeniesieniu tego sklepu jest mi nie po drodze ale tam jest najlepiej dlatego nie zostawię mojego ulubionego sklepu. Pozdrawiam

Donald Tusk
Inne
 Problem
@Klientka

Najgorszy sklep Rosman to jest na Grójeckiej 64 warszawa. Tragedia tragedia!!! (usunięte przez administratora) ludzi na pieniądze!! (usunięte przez administratora) Towary zepsute. Kosmetyki i żywność na półce z utraconą datą ważności!! Wstyd i hańba. Klientów mają gdzieś. Nie polecam. Odradzam wszystkim. Ja kupuję w Brukseli. Już nigdy więcej tam nic nie kupię nawet kondonow. Bo też są po dacie ważności i mi (usunięte przez administratora)zgnije. Na razie.

Halko
Były pracownik
 Pytanie
@Klientka

To nie jest miejsce dla klientow, ale dla pracownikow. CO PRACOWNICY MAJA ZROBIC Z TA INFO?

Klient
Inne

Super sklep w Galerii Wileńska. Wszystko można kupić co potrzebne. można zamówic również przez internet z dostawą do wskazanego przez siebie sklepu jeżeli nie ma jakiegoś produktu na półkach . Obsługa chętnie udziela odpowiedzi na pytania. Warto kupować.

halk
Były pracownik
 Pytanie
@Klient

ale to nie chodzi o sklep, tylko o prace w sklepie... przeciez!! Co z tego, ze wszystko jest w sklepie, skoro pracownicy przepracowani, niedoplacani, czy mobingowani? Nie jest ważny punkt widzenia klienta, bo ci to by nic nie zrobili na biednego pracownika, tylko dokładali cegiełkę do cierpienia klasy pracujacej, byleby towar byl na półkach.... to jest serwis o pracy!

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Na jakie warunki może liczyć kierownik sklepu?

Eveline
Były pracownik
@Paweł

Uciekaj, bo to nie jest stanowisko kierownicze jak w innych firmach. To jest ciężka praca fizyczna zarówno dla sprzedawcy jaki i kierownika i nie ma się wpływu na nic, na co w normalnych warunkach manager może mieć wpływ. Praca kierownika od pracy sprzedawcy różni się tylko tym, że dodatkowo masz telefon służbowy i do Ciebie dzwonią, jak ktoś wypadnie z grafiku. Kierownik w Rossmann to taki chłopiec do bicia, jak coś nie idzie, to jest to jego wina.

Frania
Pracownik
 Pytanie

Czy na zwolnieniu lekarskim, powyżej miesiąca medicover sport jest dostępny?

Yuri
Pracownik
 Pytanie

Hejka, a ktoś wie może jak to jest z przedłużeniem umowy? To decyduje kierownik drogerii czy tylko góra? Czy np regionalny rozmawia z kierownikiem i pyta o opinie czy przedłużyć umowę czy nie? :)

Gość
Były pracownik
@Yuri

Kierownik decyduje, chyba ze jesteś kierownikiem to regionalny :)

Sunny
Pracownik

Według mnie atmosfera w pracy jest jednym z najważniejszych elementów, które muszą współgrać Stali pracownicy patrzą na ciebie z góry, bo jesteś z firmy zewnętrznej. Spotykasz się z różnymi osobami, wiadomo jak to w pracy trafiają się bezkonfliktowe, współpracujące osoby lub takie, które nie są zbyt miłe i próbują się przyczepić do twojej pracy (mowa tutaj o pracownikach z niespełnionymi ambicjami). Ich traktowanie mogę nazwać,,nieludzkim''. Mam wrażenie, że niektórzy przeszli pranie mózgu. Nie możesz poczuć swobody, bo jesteś,, zwykłym workiem'', a Twoim celem jest harowanie-musisz im pokazać przecież, że będziesz pracować w takim tempie w jakim ci rozkażą. I to co opisałam jako półtoraroczny pracownik w Rossmannie uważam za taki okres początkowy. Póki nie będziesz stawiać granic i nie będziesz olewał specjalnie rzucających uwag to nie będziesz traktować tej pracy w stylu,, wychodzę i nie będę myśleć o niej ''. Poza tym warto się zastanowić, czy chcesz stresować się pracą z powodu atmosfery, w której ludzie nastawieni są jedynie na pracę i cierpią z powodu swoich nieosiągnietych celów. A powinni rzecz jasna dbać o współpracę, bo pracują w grupie i nie działają indywidualnie.

Nowa
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie. Pracuję w Rosmanie 4 dzień. Spadłam z drabinki i skręciłam nogę. Czy za za L4 firma mi zapłaci nie mając 10 lat udokumentowanych w innych firmach??? Proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję

Gość
Były pracownik
 Pytanie
@Nowa

Powinni zapłacić, bo rozumiem ze to wypadek w pracy był? Jeśli wypadek to 100%, tylko należy go zgłosić do działu BHP.

Meg
Inne
@Nowa

Jesli masz umowę to mozesz iść na L4 i otrzymasz za ten czas pieniądze.

Pracownica
Pracownik

Hej???? Pracuję w rossmanie już 14 lat i jest ok. Bywa ciężko to, fakt ale wszystko da się ogarnąć. Grafik zmienia się ale to kwestia godziny, dwóch ale zawsze można się dogadać. Wydaje mi się że, wszystko zależy od zgrania się ekipy???? Pensja zawsze na czas i super socjal. Przy 2 dzieci jak dla mnie nocki to duże ułatwienie, mając wtedy 2 dni wolnego. Jeśli coś złego się dzieje , zawsze można spotkać się z KR lub z dziewczyną z HR???? one zawsze pomogą. Pracuje w tym samym sklepie już tyle lat i przeszłam już wiele ale mimo wszystko polecam ???? Jeśli się chce to, wszystko się da????

2
Gość
Były pracownik
@Pracownica

Bardzo ciekawi mnie gdzie jest taki sklep, ze grafik zmienia się o godzinę czy dwie, z moich doświadczeń wynika inaczej.

Enigma
Pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Co Twoim zdaniem znaczy super socjal? Pracuję od "jakiegoś" czasu i nie zauważyłam, żeby socjal był bogaty. Na rozmowie kwalifikacyjnej również usłyszałam o bogatym socjalu, możliwości dorobienia do pełnego etatu, wycieczkach, integrowaniu zespołu. Po wstępnej weryfikacji nic się nie zgadza. Za to zderzenie z rzeczywistością bardzo boli. Motto jeśli się chce to wszystko się da można wsadzić między kartki taniej książki. Czytając tego typu wpisy zastanawiam się, czy autor ma zaburzenie postrzegania rzeczywistości, bądź próbuje sądzić kwiatki w betonie.

Autostopem przez świat
Pracownik
@Gość

Mnie także zastanawia. Może jeszcze nie został otwarty.

Gosc
Pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Nie wiem gdzie przy nocce masz dwa dni wolnego, bo ja kończąc dostawę o 5 na 16 znów idę do pracy. I nie jest to jednorazowy przypadek. Bogaty socjal? Opieka medyczna czy siłownia dla pracowników to teraz standard w każdej firmie. Dofinansowanie wyjazdów czy akcje z pozytywnych? Bez szału, loteria czy się dostaniesz czy nie. Chcesz pogadać z dziewczyną z HR? Nie wierz w bujdy że rozmowa zostaje między wami. O wszystkim co powiesz dowie się twój KS. Zmiany w grafiku o godz? Chyba że u ciebie bo mój grafik z początku m-c nijak się ma do tego jak rzeczywiście pracuje. O jeżdżeniu po całej Warszawie nie wspominając bo przecież centrala nie może dać tyłu godz ilu pracowników zatrudnia tylko weź kombinuj jak wyrobić etat.

Gość
Pracownik
@Pracownica

Nie wiem jaki inni, ale ja zawsze ale to zawsze mam problem z otrzymaniem grafiku. Wręcz trzeba się o to prosić...

Patryk
Były pracownik
@Pracownica

Tym HR nie ma kogo oszukiwać, mi nie pomogły, nawet po zwolnieniu się i opowiedzeniu o wszystkim, wiem od znajomych ze sklepu, że moje słowa nic nie pomogły. Kierownik nada zachowuje się bez zmian, aż odechciewa się tam cokolwiek robić. Socjal jest faktycznie dobry to tyle :)

Gość 1
Były pracownik
@Patryk

HR to pójdzie i powie wszystko co mówisz kierownikowi i tak się kończy ta „pomoc”

Aa
Były pracownik
@Pracownica

Bzdura, KR też stosuje (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) robi jak pracownikowi dzieje się krzywda????jedna już podobno zwolnili i to ta która właśnie mi nie pomogła-A.W KARMA WRACA!!!

Hmm
Były pracownik
@Pracownica

Uważam ze niestety nie wszystko się da i to błędny tok myślenia . Są ludzie z którymi nie da się dogadać - po prostu . Maja system hitlerowski ???? z którym nawet nie da się nawiązać relacji jakiejkolwiek :) ta praca to jest jakieś pomylenie. Pracowałam w rossmanie przez prawie pół roku i to było stracone pół roku żałuje ze wgl tam pracowałam i poświęciłam swój cenny czas i zdrowie. Bo nikt nie docenia wysiłku jaki się wkłada. (usunięte przez administratora) tutaj jest bardzo modny. Były sytuacje zgłaszane ale nic się nie zmieniło. Pomimo ze kierowniczka wyzywała się na większości załogi . To jest tak żałosne ze aż szkoda slow by to opisać . Niska samoocena kierowniczki zazdrość zawiść i zakompleksienie nie dają możliwości normalnego funkcjonowania załogi w tym sklepie. Tutaj nie da się stworzyć zdrowej atmosfery bo jest wyzysk i wykorzystywanie i poniżanie :) cieszę się ze jestem na tyle rozsądna ze wiedziałam kiedy odejść z tego cyrku i jeśli ktokolwiek doświadcza tego samego radzę jak najszybciej zmienić prace ! Sprzątanie ulic jest lepsze od tego (usunięte przez administratora) !!!!!!!!!!

RossGirl
Pracownik
@Gosc

Wszystko zależy od kierownictwa sklepu. U nas grafik zmienia się tylko w przypadku czyjegoś L4 lub zmniejszenia ilości godzin ( np. w połowie miesiąca). Nigdy po nocce nie przychodzimy do pracy ( nawet po tych 11 godzinach). Rzekłabym, że mamy nawet zakaz planowania takich zmian.

Ja
Pracownik
@Pracownica

To prawda!

Witkoria
Kandydat
 Pytanie
@Pracownica

Pytasz nas?? Czy opowiadasz?

Teresa
Inne
@Witkoria

Ale wiesz, że te znaki zapytania to emotki są?xd

kandydat
Pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Jak to nocki? To znaczy że sklep jest czynny 24 na dobe?

obserwator
Inne
@Pracownica

dokladnie, wszystko zalezy od ekipy, a nie ze rosman zly... poza tym mlodych czesto sie gnoi w polsce, to powszechne, wiec mlodzi musza byc starsi albo walczyc o swoje juz za mlodu, wtedy nie dadza sie tak gnoic...

obserwator
Inne
@Enigma

autor nie ma zaburzen postrzegania, tylko inny autor przejawia glupote, myslac ze jak u niego zle, to u innych tez... rzeczywistosc jest roznorodna, ale nie, zamiast myslec, trzeba od razu kogos wyzywac, ze ma zaburzenia... najgorsze jak glupi udaja medrcow

Eva
Kandydat
@Pracownica

Witam. Czytam te wszystkie opinię pracowników są różne pozytywne i negatywne. Czytając te negatywne to aż się wierzyć nie chcę jak ktoś opisuję że jest tak źle. Że trzeba się napracować, dźwigać,że z rodziną się nie widzi życie prywatne nie istnieję.Moim zdaniem to trochę przesada pracowałam w sklepie spożywczym gdzie naprawdę tony towaru się dźwigało było bardzo ciężko.Ale uważam że jeżeli podejmuję się pracy to idę po to tam żeby pracować, zdobywać nowe doświadczenia oraz zarobić na życie.Mam wrażenie że teraz co nie którzy chcieli by nic nie robić ale żeby zarobić.Tak niestety w życiu nie ma .Uważam że praca w Rossmanie może do lekkich nie należy ale zapraszam te osoby które wiecznie narzekają do spożywki wtedy zobaczą co to jest ciężka praca.Ja bardzo chętnie bym się zatrudnila do Rossmana ????ale widzę tam że są zatrudnianie same młode dziewczyny. Ja już po 40 ???? więc pewnie nie mam szans ????Kiedy składałam CV to nawet nie dostawałam odpowiedzi . A kiedy poszłam do danego sklepu zapytać się czy rekrutacja się odbyła dowiaduję się że została przyjęta koleżanka kierowniczki????.Czyli wiadomo każdy swoich przyjmuję ale ogłoszenie musi iść na portal pracy.????ale wierzę że może kiedyś mi się uda.????????☺️

Martusia20
Pracownik
@Eva

Takich ludzi którzy nie narzekają pracując w rossmanie jest bardzo mało. Ja już pracuje 17 tat i owszem czasem ciężko jest ale wszystko da się zrobić i pogodzić. Sama mam rodzine dziecko i tak naprawdę pracujesz na 2 etaty. Jeśli się chce pracować to można a nie tak jak ludzie przychodzą i najlepiej zarabiać 5 tys, weekendy wolne i pierwsze zmiany. Czasem to ręce opadają jakich teraz ludzi mamy porażka

Mariusz
Inne
@Martusia20

17 lat to bardzo długo. Jak oceniasz zarobki? Z taki stażem pewnie masz dobra wypłatę. Do 4 tysięcy na rękę jest szansa wyciągnąć?

Martusia 20
Pracownik
@Mariusz

Jestem już na wyższym stanowisku wiec wypłata jest zupełnie inna. Ja sobie osobiście cenie prace w rossmanie dużo się tu nauczyłam. To co nieraz się wypisuje jacy ludzie pracują to ja miałam i mam szczęście ????

Doris
Pracownik
@Pracownica

Proszę Cię KR akurat aktualny typowy korpo kasa kasa kasa szybciej szybciej HR stanowisko bez znaczenia lepiej dać tą kasę pracownika bo jakąś porażka Z roku na rok gorzej wyzysk na dostawach , za dużo obowiązków 2/2 , premie tak już przekombinowane że mając dzieci małe bye bye premio, grafik temat rzeka plus to załoga, kontakt z fajnymi ludzmi

Renia
Pracownik
@Pracownica

Kłamiesz….Łgasz,jak mało kto.Jesteś lepsza od Morawieckiego.Uważaj na nos bo przy takim wylewie bzdur ,lubi się wydłużyć.Zachowaj ten wpis i zerknij do niego za max 5 lat.Tyle Ci zostało czasu w tym kołchozie.

Renata
Pracownik
@Pracownica

To nie prawda.Zerknijcie na rotację pracowników w tej sieci.Jej wyniki są prawdziwą opinią

On
Pracownik
@Aa

Tak samo w Poznaniu psychika siada a pracuję jeszcze na zlecenie gorsze nastawienie do życia depresja po zakończeniu pracy w Rossie

Karolina
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Może i masz rację, że wszystko zależy kierownika. Jesteś tam 14 lat, więc jesteś wkręcona w ich chory system... może już Ci nie zalezy lub jesteś zaślepiona ich grą manipulacyjną albo masz duże fory. Pensja zawsze będzie na czas w takich dużych firmach... Ale ostanie zdanie , mija się z celem. Nie da się nic. Bo jak centrala powie to tak jest, kierownik się boi, więc robi jak mu powie góra :) grafik jest zmieniany i jak powiesz, że nie chcesz tych godzin to od razu wielkie oburzenie, krzywe spojrzenia. Lub jest po prostu narzucany - może są ludzie na tym świecie co mają dużo innych zajęć poza pracą ? Albo przede wszystkim chcą się rozwijać? W tej pracy niestety wszelkie dodatkowe zajęcia , hobby nigdy nie wejdą w grę. Nie dadzą Ci raz w tygodniu kończyć np we wtorki o 19 , bo na 20 masz zajęcia z języka hiszpańskiego albo trening:)) nigdy. Zapomnijcie o hobby

Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Rossmann? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Gość
Były pracownik
@Pytanie

Jeśli jesteś kierownikiem to dostajesz telefon, ale nic poza SMS/telefonem do sklepu nie zrobisz. Wiec w zasadzie dostajesz telefon tylko do kontaktu miedzy sklepami. Więcej gadżetów dostają kierownicy regionalni, bo dostają samochód.

Cośjestnietak
Pracownik

Hej, Niedawno zaczęłam pracę w Rossmannie i mam lekki mętlik w głowie, bo przychodząc tutaj miałam wrażenie, że asystent/ka kierownika to prawie to samo co zwykły sprzedawca tyle, że ma troszkę większa kasę i ciut więcej obowiązków, a w rzeczywistości to wygląda jakby był mega zarobiony. Nawet nie wiem czy nie jest gorzej zarobiony niż sam kierownik, bo tyle czasu spędzać przed komputerem to lekka przesada, a ruszać się po sklepie tylko wtedy kiedy kierownik patrzy no to ja dziękuję za taką współpracę coś tu jest chyba nie tak. Czuję się naprawdę okropnie, bo mam wrażenie, że wykonuję pracę za dwóch, a dodatkowo rozpie… od środka na samą myśl gdy się wie, że obowiązki trzeba spełnić, a ten siedzi sobie na zapleczu zapewne śmiejąc się z tego, popijając przy tym kawkę. Może ktoś tu się wypowie i opowie czy faktycznie ich praca tak wyglada czy to jakaś niezła ściema jest. Ostatnią rzeczą co mnie trzyma w tej firmie to tylko kasa, bo na chleb jednak trzeba coś mieć inaczej już dawno bym się zwolniła, a tak to muszę się jeszcze przemęczyć dopóki nie znajdę czegoś lepszego.

Były
Były pracownik
@Cośjestnietak

Asystent ma obowiązki kierownika +robi to co sprzedawca. Są dni kiedy nie ma kierownika w pracy a trzeba np zacząć układać grafik lub centrala dodała godziny na dany miesiąc i tez trzeba wtedy usiąść i pozmieniać trochę grafik. Ogólnie jest to raczej normalne ze większość czasu spędza przed komputerem, ale na sklepie również. Powinno to być wywarzone- trochę przed komputerem trochę na sklepie. Jeśli jest to notoryczne to porozmawiaj ze swoim kierownikiem, albo najzwyczajniej w świecie zacznie robić tyle na ile czujesz ze dajesz radę. Jak coś nie zostanie zrobione to pretensje będą do asystenta nie do Ciebie, bo to on prowadzi zmianę. Nie daj sobie wejść na głowę :)

Elizka_z_matizka
Były pracownik
@Były

Dobre mi, jak można było porozmawiać z kierownikiem jak odnosiłam wrażenie że jej mało w pracy było a etat wyrobiony- podejrzana sprawa ale nie wiem może tak miałam grafik ustawiony że już wychodne miała (że 2,3 razy w tyg ja może widziałam i to rano jak cisza na sklepie). A wszystkie sprawy i tak zrzucała na asystentki więc się nie dziwię że były zarobione.

Mariusz
Inne
@Były

To jak ktoś jest już tym asystentem kierownika sklepu, to pod nieobecność kierownika samemu podejmuje się decyzję, czy ktoś jest jeszcze nad nami kto tym dyryguje? Jeszcze apropo tego grafiku. To też asystent go pomaga układać? Chodzi mi o tę decyzyjność. Na ile to jest duża odpowiedzialność. Bo wiadomo lepiej jakby to kierownik był do rozmów i zażaleń haha :D

Gość
Były pracownik
@Mariusz

Jest zastępca kierownika o ile takowe stanowisko jest, jeśli nie to asystent decyduje pod nieobecność kierownika i tak zażalenia tez czasami należy wziąć na klatę. Są sytuacje kiedy to asystent układa grafik sam

Karo
Pracownik
@Cośjestnietak

Masz rację! Wszędzie jest. To samo do tego wykonujesz obowiązki menadżerskie na stanowisku kasjer ! To jest jakaś kpina A dostajesz mniejsza kasę niż asystent Ja juz ledwo daje rade po nowym roku szukam czegoś nowego . Zmiany 12 godzinne badz.na 4 bo jest promocja tragedia... niekomu nie polecę pracy w rossmanie !

Cośjestnietak
Pracownik
@Karo

Życzę Tobie tak samo jak i sobie oraz innym, którzy są jeszcze w Rossmannie znalezienie o wiele lepszej pracy niż ta. Osoby, które jeszcze nie pracowały tutaj niech lepiej nie podejmują pracy no chyba, że musicie gdzieś się zatrzymać na chwile, by zarobić. Jest ciężko i widzę to też po sobie jak czuję z dnia na dzień… nie dość, że tak jak piszesz zmiany są uciążliwe to jeszcze robisz za innych, bo nie chce sie nikomu ruszyć. U mnie jak jest kierownik to asystentka lata trochę na sklep trochę pójdzie do biura lub na magazyn, ale jak kierownik już kończy zmianę i wyjdzie tylko z drogerii to za chwilę i asystentki nie ma bo siedzi wmawiając, że musi coś zrobić… i ty słuchasz i się zastanawiasz jak ma coś robić tak długo w biurze skoro dzisiaj był kierownik to napewno, az tyle obowiązków nie przydzielił. Są kryzysowe sytuacje to nie ma co liczyć na pomoc, a jak przyjdzie to tez z wielkim problemem. I tak dzień w dzień siedzi w tym biurze jakby to ona była osoba zarządzająca i osoba najważniejszą. Przykre to jest, bo większą część zniechęcenia do pracy w Rossmannie stwarzają ludzie taką atmosferą.

Zostaw merytoryczną opinię o Rossmann - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Rossmann?

    Zobacz opinie na temat firmy Rossmann tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 265.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Rossmann?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 195, z czego 9 to opinie pozytywne, 114 to opinie negatywne, a 72 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Rossmann?

    Kandydaci do pracy w Rossmann napisali 35 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Rossmann
2.1/5 Na podstawie 546 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Rossmann
Przejdź do nowych opinii